HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/10/06/a_tarskeresozes_jot_tesz_az_onbizalomnak

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr346763027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 08:32:04

Mit fogsz te ezért itt kapni! :)

2014.10.06. 08:39:32

De akkor nem szabad sírni a "szemét férfiak" miatt sem, ha csak megdugnak és dobnak, mert az meg a férfiak önbizalmának jó :)

TBal 2014.10.06. 08:45:17

@Pillanatragasztó: mi a fene? Egyetértünk :).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 08:54:47

@Pillanatragasztó: Hihi! Ez jó! :)

@SciNu "Mr.Danger" Bob: A társkeresőkről én is hasonlóan vélekedek (vagyis, nem ismerkednék ott), de azt elítélem, hogy ő önbizalom növelésre használja. Nem gondol bele, hogy más tényleg ismerkedni jár oda?

SciNu 2014.10.06. 08:57:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): Oda én sem járok már mert értelmetlen. A poszterinát olvasva meg még inkább meggyőz róla, hogy felesleges.

Szöszi 28 2014.10.06. 09:07:29

Hülyepicsabaszódjmeg!

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.10.06. 09:37:29

1. A hölgy egy igazi troll.
2. Kell a sok komment a cs&p-nek.
3. Ha nem kamu az írás:
a) "nem feltétlenül akar mindig ismerkedni"
A szokásos kamu duma...kiegészítve: nem feltétlenül akar alacsony szinűekkel ismerkedni. De ha Brad Pitt találná be őket egy toi-toi wcket árusító szaküzeletben rögtön megadnák a számukat... (mindjárt jön egy két kommentelő akinek nem jön be a fennt említett úriember, nekik pedig: nekik még brad pitt sem elég jó, milyen igényik vannak...
b) "már nem tudom akkor volt-e pasim"
Fordítás: Alfa Alfonz csak lábtőrlőnek használt kellett a + visszacsatolás és a rajongók hada.
c) De most komolyan egyszer azt mondja a nő ezekre a sracokra hogy nem is férfiak, utána meg hogy azért jol esik hogy kellek valakinek, értem tehát büszke arra hogy az ő szavaival élve a szarnak kell....
d) a férfiak sem ismerkedni járnak társkersőre mert az nem arra való

Szöszi 28 2014.10.06. 09:43:16

@Lúzerarc: Szerintem Brad Pitt nem is annyira jó faszi! :D :D

2014.10.06. 09:46:14

@Lúzerarc: "2. Kell a sok komment a cs&p-nek."
Maguk alatt vágják a fát, ha azt bizonygatják, hogy a "társkeresőik" jó része trollkodásból van beregelve.

"c) De most komolyan egyszer azt mondja a nő ezekre a sracokra hogy nem is férfiak, utána meg hogy azért jol esik hogy kellek valakinek, értem tehát büszke arra hogy az ő szavaival élve a szarnak kell...."
Gondolod, hogy képes lenne ilyen összetett (azaz egynél több elemből álló) gondolkodási folyamatra?

2014.10.06. 09:50:21

@Szöszi 27: Tudjuk, neked Vin Diesel jön be. Elment végül a szülinapi bulira, vagy megint elkavarodott a meghívója? :D

Szöszi 28 2014.10.06. 10:04:18

@Pillanatragasztó: Basszus, Te miket meg nem jegyzel...:D Nem, még húzza az agyamat, talán majd jövőre beadja már a derekát :D

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.10.06. 10:12:00

@Szöszi 27: A hölgy/úr egy kis troll :)
@Pillanatragasztó:
2. jogos
c) Nem nézem le embertársaimat sosem én mindig csak a legjobbat feltételezem róluk.

2014.10.06. 10:36:32

@Szöszi 27: Csak így, bemondásra? Bizonyítékot! :D

Szöszi 28 2014.10.06. 10:45:28

@Pillanatragasztó: Blogosok, aki már láttatok! Támasszátok alá kérlek, hogy lány vagyok! :D

Madpapa 2014.10.06. 10:49:08

Na, az e fajta nő a legalja.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 10:54:43

@Szöszi 27: Én még csak képet láttam rólad, az alapján háááát nem is tudom... :D :D :D A hormonkezelésen már túl vagy? :)

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.10.06. 10:57:50

@Madpapa: most miért kell bántanod szegény Szöszi 27-et. :)
Am viccet félretéve én a poszterin helyében felhívnám anyukámat, hogy nincs semmi baja a sok csuklástól...

2014.10.06. 10:57:50

@Szöszi 27: Ennyien tartottak már nálad szexvizsgálatot innen a blogról? :D :D

De nem kell aggódni, ha megtornáztatom a memóriámat, még azért emlékszem egy képre, ami anno fel volt töltve a társkeresőre, kedves K :)

Szöszi 28 2014.10.06. 11:03:06

@Pillanatragasztó: Még mindig fel van, kedves Nemtomki :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Folyamatban, egyre kevésbé vagyok szőrös, és a hangom is kezd nőiesedni :D

@Lúzerarc: Genya! :D

Szöszi 28 2014.10.06. 11:09:03

@Pillanatragasztó: Jó, csak írjál is, hogy tudjam ki vagy :D

2014.10.06. 11:09:20

@Pillanatragasztó: Tényleg ott van. De ez még ugyanaz a műtét előtti kép :D :D

SciNu 2014.10.06. 11:10:06

@Szöszi 27: Én tanusítanám, de 100%-ra én sem lehetek biztos, hisz csak felöltözve láttalak. :D
És ugye Ace Ventura óta nem lehet az ember biztos a dolgában:
www.youtube.com/watch?v=tFL1UXuHJ-A

2014.10.06. 11:10:27

@Szöszi 27: Nono, maradok inkognitóban :D

Szöszi 28 2014.10.06. 11:27:32

@Pillanatragasztó: Naaaa, ne már :D Lehet, hogy teccel és belédszeretek :D

@SciNu "Mr.Danger" Bob: Köszönöm, ez is több, mint a semmi! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 11:48:34

@Szöszi 27: Egy pillanat műve lesz! :D A ragasztók már csak ilyenek.

2014.10.06. 12:11:56

@Szöszi 27: Ez teljesen biztosan így lenne! :D De múltkor Bundabandival már lebeszéltük a felerezsizést, és így csak összetörném a szívedet, amit mindenképp szeretnék elkerülni :D

hany eves a kapitany 2014.10.06. 12:15:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Há ja, bakker, micsoda egy szemét lelketlen picsa már az ilyen??!!:D:D

hany eves a kapitany 2014.10.06. 12:19:04

@Pillanatragasztó: és az ilyen spiné meg is érdemli!:)

plantingC4 2014.10.06. 12:42:45

Szandika jókészvan, ugyanakkor, sajnos, semmi újat nem tanultunk...
Mondjuk ott (is) elmosolyodtam, hogy "kockák" véleményezése...
Akiket ismerek "kocka" figurákat, azok igencsak jól elvannak a kockulásból kifejlődött kis tudásukkal, szar, bruttó 7-8 kilós fizukkal...már amelyik még hajlandó ennyiért itthon maradni...ha kicsit "odébb megy", még ennek többszöröse is összejöhet...

Nézzük mivel lehet itt játszani :D

Azt tudtam, hogy nem akarok társkeresőn ismerkedni, ja igen, persze valljuk be, mi férfiak sem nagyon tudunk nőként tekinteni egy csajra, akinek társkereső kell az ismerkedéshez. Tehát regiztem társkeresőre, mert annyira teli volt a tököm és pinahiányom volt, baszhatnékom és szopathatnékom volt és arra gondoltam, hogy ez jót tenne a farkamnak. Özönlöttek a levelek, eleinte nagyon sok, aztán meg csak közepesen sok. Viszont jó érzés volt, hogy sok csaj dicsér és soknak bejövök. Persze tudom, hogy a többségük kurva és sosem járnék társkeresőző csajjal, de mondom nem azért voltam fent, hogy becsajozzak. Egyszerűen jól esett, milyen sokan leszopnának, azonnal jobban lettem, kivirultam. Később olvastam erről egy cikket, hogy pinahiányos időszakban érdemes regizni társkeresőre, mert ez helyrebillenti a baszásarányunkat és ezt elég jól írták. Biztos vagyok benne, hogy a többségünk nem azért regizik ilyen helyekre, hogy nőkkel ismerkedjen. Ezt sokan nem tudják megérteni, ezért minket hibáztatnak, ha nem válaszolunk a levelekre vagy kitérünk a találkozó elől. Igazából már régen néztem fel a társkeresőre, de ha baszhatnékom támad, ez mindig jót tesz. Üdv.: Zombi

Szöszi 28 2014.10.06. 12:48:41

@Pillanatragasztó: Ember, ha te ezt összetöröd, gratulálni fogok hozzá komolyan :D

2014.10.06. 12:54:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): De hát édes, tudod, megbeszéltük! Én minden reggel a füledbe súgott Coelho idézettel ébresztelek, és a lábamat meg a sört is felemelem takarításkor :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 13:10:39

@Pillanatragasztó: Így már mindjárt más! :) Kezd rémleni valami.... ez közvetlen az után volt, hogy megvetted a bundámat és az új piros sportkocsit!

2014.10.06. 13:15:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tudtam, hogy csak ARRA kellek! Jokka figyelmeztetett, de nem hallgattam rá! No mindegy, megyek és veszek egy vödör piros Neoluxot, átfestem a Trabantot :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 13:31:05

@Pillanatragasztó: De Ferrari-piros legyen ám, mert csak az megy a hajamhoz és a Louboutin cipőmhöz! :P

Jokkától a nyaralást kaptam és az új melleket. Kicsit megsértődött, mikor a Peti ráígért még két köbcentit és én leléptem vele fél évre, szóval nem mérvadó, amit mond! Te tényleg mindent elhiszel neki? :)

2014.10.06. 13:52:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Rákerestem erre a márkára, és eléggé sokkoló képek jöttek szembe. Ilyen sündisznós cipőd van?
eu.christianlouboutin.com/at_en/shop/men/dandy-pik-pik-multi-328067.html

Ja, most látom, hogy ez férficipő. Habár a férfi fogalma náluk eléggé újszerüen van definiálva :D
Neked biztosan ilyen van:
eu.christianlouboutin.com/at_en/shop/women/pigalle-spikes-kid.html

Most, hogy már profi vagyok cipológiából is, megállapítottam, hogy a márka tervezője betegesen ragaszkodik a tüskékhez. A pszichomókus mindenesetre jól megélne belőle :D

2014.10.06. 14:24:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hejjj, ennyi pénze még a kerálynak sénincsen! Írj a Mikulásnak, hogy rossz kislány voltál, talán visz egy párat :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 14:31:35

@Pillanatragasztó: Azt mondod eddig túl jó voltam, azért nem hozott? :O Pedig menne a macskanő jelmezhez.... :(

2014.10.06. 14:49:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): írd meg neki, hogy beragadt a macskanő jelmezen cipzár, és segítség kéne a kibontásához. Szerintem tuti hozna cipőt. Talán nem is várna decemberig :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.06. 15:08:47

@Pillanatragasztó: Ha megkérdeznék honnan van, azt mondanám, hogy a Mitulásbáci hotta! XD

2014.10.06. 15:30:45

@D. Lee Bodjóh: Százforintos boltban veszel egy kínai dorgót, és ragasztasz rá ilyen színes bigyókat Technokollal :D

pretty kitty 2014.10.06. 15:37:37

@Pillanatragasztó: Phuuuujjjj!!!!! :PPPPPPP

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azisz johet nekem iiiisz :DDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása