HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.10.09. 07:35

Túl a barátnőségen

http://csajokespasik.blog.hu/2014/10/09/tul_a_baratnosegen

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr696773151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 08:55:36

Lehet, hogy nem értetek majd velem egyet, de szerintem a posztoló lány keveri a szerelmet a rajongással. Felnézett egy nála idősebb nőre, olyan akart lenni, mint ő stb. stb. Lehet, hogy hiányzott az életéből egy olyan nő (anyakép vagy nem tudom) akire felnézhetett, megoszthatta vele a problémáit. Tévesen ezt szerelemnek érzékelte. Ennek a leszbikussághoz semmi köze nincsen, sem holmi köztes meghatározáshoz.

pretty kitty 2014.10.09. 09:54:03

"végül magától megoldódott az egész, mert ő talált egy pasit, leköltözött vidékre, és azóta családja van."

Aaaaa ccccemet dicnooooo!!!!!!!!!!!!!!! Ebbol isz laccik, minden paszi ge......ize....mindenki akibe jed no belezug geci!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Αphelion 2014.10.09. 10:03:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hat persze hogy nem ertunk egyet :P ;) A szerelem es a rajongas nem mindig valik kulon, ennyi. A poszter mindkettot erezte egyszerre. Ez:

"Akkor vált bizonyossá számomra, mit érzek iránta, amikor napi szinten olyanokon töprengtem: - Vajon ő is gondol-e rám, hiányzom-e neki, ha nem vagyok vele, miért nem hív?"

egyertelmuen szerelem, nem csak sima rajongas.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 10:13:56

@Aphelion 2014: :) Én inkább anyakomplexusnak érzem. Úgy összességben nézve amiket ír, nekem inkább az jön át, hogy neki támasz kellett, valaki, akire felnézhet, elmondhat neki dolgokat, aki törődik vele, gondol rá stb.

"Vajon ő is gondol-e rám, hiányzom-e neki, ha nem vagyok vele, miért nem hív?"

Ebbe még szerintem ez is belefér. Ha beszélgetnék vele, lehet másképpen látnám, a leírtakból most ez jön át nekem.

Αphelion 2014.10.09. 10:19:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): "neki támasz kellett, valaki, akire felnézhet, elmondhat neki dolgokat, aki törődik vele, gondol rá stb."

Hat lehet te pont kivetel vagy, de szerintem a nok minimum 80%a pont ezeket varja egy pasitol ;)

Namely 2014.10.09. 10:22:18

"Akkor nekem volt barátom, mégis többet kaptam akkor tőle, ha csak beszélgettünk valahol."
Nem lehet, hogy rosszul választottál? Valami azt súgja, hogy nem az akkori pasid volt az igazi.... de akkor miért is voltál vele? Vagy neked az olyan is udvarlás volt....

"Miért ne lehetne egy köztes meghatározás?"
Van. Úgy hívják, hogy biszexuális.

Mint te is.

Namely 2014.10.09. 10:23:07

@Namely: jaj, majd elfelejtettem: próbáljátok seggbe!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 10:40:22

@Aphelion 2014: ezeket csak egy pasitól kaphatja meg az ember lánya? :) Én ezt "bárkivel" (nemtől és kortól függetlenül) el tudom képzelni és nem kell hozzá szerelmesnek lennem. (A bárkit nyilván nem úgy értem, hogy csak megállítok valakit az utcán. Egyértelműen közeli ismerősről van szó.)

Αphelion 2014.10.09. 10:47:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem azt mondtam, hogy csak egy pasitol kaphatja meg, hanem hogy egy pasitol foleg ezeket varja. Tudod, mint ahogy kolat se csak kolaautomatabol lehet kapni, de egy kolaautomatatol foleg azt varod ;))

De ha mar itt tartunk: Te mit varsz egy pasitol? Mi az, amitol szerelmes leszel valakibe? Most mar kivancsi lettem :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 11:25:24

@Aphelion 2014: A "mit várok egy pasitól" és a "mitől leszek szerelmes belé" elég távol szokott állni egymástól! XD

Αphelion 2014.10.09. 11:28:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hehe, tipikus :P A csaj ugy latszik konzisztensebb...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 11:47:49

@Aphelion 2014: Akkor konkrétabban: a szerelem nem egy tudatos dolog (szerintem), de az elvárások már azok. Ha nagy a szerelem, akkor ált. kisebbek az elvárások, ill. nem annyira meghatározottak, ha viszont már csökkent a nagy lángolás, akkor fontosabbak lesznek az egyéb dolgok is. Gondolom azért ez a pasiknál is így van. :)

Ja és az elvárásokat nyilván fel tudom sorolni, de azt, hogy mitől leszek szerelmes, azt nem. Én mint fentebb írtam, a kettő alakítja egymást.

Αphelion 2014.10.09. 12:01:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): A kettő alakítja egymást, ebben egyetértünk. És a poszternél azok voltak az elvárások, amiket fent felsoroltál, és ez a barátnője pont kielégítette őket, úgyhogy elkezdett kötődni hozzá, már-már úgy ahogy egy férfihez kötődne, akibe szerelmes...

Bezzeg ha Jokkára hallgatott volna és támasz meg törődés helyett gazdag kigyúrt helyes pasi kellett volna neki, akkor sose lett volna ilyen problémája! ;) XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 12:19:31

@Aphelion 2014: Na, de erre mondtam, hogy a támaszt, meg törődést, stb. nem csak pasitól kaphatja meg. Viszont szerintem ez nem ugyanaz, mint a szerelem. A kötődés pont jó szó rá, igen.

Αphelion 2014.10.09. 12:32:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hat akkor a matektanart (Father Justice) helyettesitve felirok a tablara egy ilyen kepletet:

<3 = K^2

azaz szerelem egyenlo kotodes a negyzeten ;) Altalaban eros szexualis vonzodas szukseges a negyzetre emeleshez, de neha forditva is mukodhet, es a negyzetre emeltseg tenye erositi fel a szexualis erdeklodest. (Velem is tortent mar ilyen amugy, halistennek csaj volt az illeto XD)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 12:57:57

@Aphelion 2014: Kötődni lehet egy gyerekhez is, meg egy szülőhöz is, egy állathoz is (talán még egy tárgyhoz is... :D). Ez nem szerelem! Kötődés + szexuális érdeklődés, az már inkább. És talán ezért érzem azt, hogy a posztoló csak erősen kötődik(dött) a barátnőjéhez és ezt keveri a szerelemmel.

hany eves a kapitany 2014.10.09. 12:58:33

@Aphelion 2014: És az hogy van, hogy ha egy pasi dobja a nőjét, mert állítása szerint nem szerelmes belé, csak nagyon szereti. Viszont álladóan kívánja és még bő egy hónappal a szakítás után is, ha rá gondol, ki kell rá vernie... és ez teljesen komoly, nincs benne lódítás. Erről mit gondoltok?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 13:15:41

@hany eves a kapitany: Még nincs új nője! :D Szerény véleményem szerint ez már csak szexuális vonzódás, van ilyen.

Itt van pl. az exem, aki a szakítás előtt fél évig szinte rám sem nézett, aztán mikor kiraktam, hirtelen össze akart járogatni, meg búcsúszexet akart. Én meg elküldtem a melegebb éghajlatra. Ott sem volt nyoma szerelemnek, csak éppen nem volt kit... na, érted! :) És tök kényelmes lett volna neki hozzám visszajárogatni, csak én meg nem így működök.

Αphelion 2014.10.09. 13:27:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha erosen kotodsz valakihez, aki irant szexualis erdeklodesed is ki tud alakulni (mert van testi vonzereje és nem tiltja le az erdeklodést valami eros pszichologiai tabu), akkor bizony sanszos hogy az is ki fog alakulni...

Father Justice ♋ 2014.10.09. 13:28:06

Bundabandi verziója tűnik életszerűbbnek. Ha a posztíró nemcsak a vagány pótanya + legjobb barát kombót látta volna a másik nőben, akkor legalább egy félmondat erejéig kitért volna arra is, hányszor fantáziált vele kapcsolatban extrabuja ollózásokról hideg téli estéken.
( www.tackebaypics.co.uk/gunmetal/scissor_gun15.jpg )

@hany eves a kapitany: 95%, hogy van benne lódítás, de ha nincs, akkor sem bonyolult a megfejtés: bő egy héttel a szakítás után őt dobta az a nő, akire ezt a nőt lecserélte.

Ha az exnő nem teljesen retardált, nyilván szánalmas lenne most azzal előhozakodnia, hogy egy hónap után mégis rájött: szerelmes, mint az ágyú. Így jobb híján marad a "csak 'nagyon szeretlek' + továbbra is dugnálak" taktika, mint jóelőre kidolgozott visszamenekülési útvonal. A bohócpolírozásra ugyanez a magyarázat: ha már nincs nő a rendszerben, a dugással kapcsolatban pedig a régi nőről vannak jobb emlékei, simán hihető, hogy valóban rá veri.

Αphelion 2014.10.09. 13:33:53

@hany eves a kapitany: Omm...te volnal az a no aki ki lett dobva? Ha igen: Elhiszem, hogy ez fajo elmeny szamodra, de attol meg van ilyen is. Igazabol orulhetsz, mert korrekt volt veled a pasi, oszinten megmondta hogy nem szerelmes beled es "csak arra kellesz" neki. Ez ritkasag. Sokkal jobban jartal igy mintha atbaszott volna.

_Ω_ 2014.10.09. 13:43:40

@hany eves a kapitany: Ez egy rendes pasi lehet. Elengedte a nőt, noha valószínűleg megtarthatta volna addig amíg meg nem találja élete új szerelmét.
Egyébként gondolhatnám azt is, hogy nem túl élelmes pont azért, mert nem használja ki a lehetőségeket. Nem egy alfahím... :-)

A képlethez érve gyorsan átugranám, hogy csak kötődés van benne és a szexuális vonzódás matematikai kapcsolata nincs rendesen kidolgozva az egyenlet egyik oldalán sem. Inkább csak a filozófiát venném a szöveges részből, tehát: "Altalaban eros szexualis vonzodas szukseges a negyzetre emeleshez". Egyrészt általában, másrészt a szexuális vonzódásról nem állított olyat, hogy szükséges és egyben _elégséges_ feltétele a négyzetre emelésnek. És valóban, ez nem elégséges feltétel, hiszen a gyakorlat már nem egyszer bizonyította ezen a sárgolyón néhány évezred alatt napi szinten többször is ennek ellentétét.

Még azt is gondolom, hogy ha a pasi végre megtalálja a szerelmét, majd eljut oda, hogy a régi barátnőre nem kell napi szinten gondolnia és emiatt kivernie minden ilyen alkalommal. Ehhez egyúttal jó szelet is kívánok neki, biztosan megérdemli.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 13:47:39

@Aphelion 2014: Nem is mondtam, hogy nem így van. Viszont szerintem a posztoló nem a nőket szereti, csak nagyon kötődött az "anyaképéhez". Főleg, hogy volt neki pasija és a csajjal csak beszélgettek. Kitűnően pótolta azt, amit a pasitól/vagy a szüleitől nem kapott meg. Csak ez nem szerelem...

@Father Justice ♋: Jééé, egyetértünk? :D Ritka pillanatok egyike.

hany eves a kapitany 2014.10.09. 13:52:12

szóval szinte minden pasi ilyen, nincs benne semmi extra:)
@Aphelion 2014: igen, én vagyok az. És nagyon fáj.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 13:52:47

@Aphelion 2014: @_Ω_: Srácok, miért rendes az a pasi, aki a kidobott nőjének rendszeresen beszámol arról, miként veri ki rá unalmában??? Ez milyen lehet annak a nőnek? Kirakták, de dugni azért még jó lenne? Anyja picsáját az ilyennek! :P :)

_Ω_ 2014.10.09. 13:58:45

@hany eves a kapitany: @Bundabandi (Cookie Bunny): Kénytelen vagyok a korábbi kommentemből a jó szelet érdemesebb személyek felé fordítani. Úgy már más a leányzó fekvése, ha hány éves kapitányok nők is lehetnek, és megpróbál visszakuncsorogni hozzájuk egy pasi egészségügyi szex céljából. Valamiért ez a verzió épp meg sem fordult a fejemben, ugyanis egy haveri beszélgetést vizionáltam a történet forrásának.
Ha már így alakult, megkérdezném: ki rakott ki kit?

hany eves a kapitany 2014.10.09. 14:14:08

@_Ω_: Tulajdonképpen egyértelmű volt, hogy ha 2 év után nem érzi azt, hogy szerelmes és velem szeretne családot, akkor nincs értelme együtt maradnunk. Hiába szeretjük egymást, valószínűleg nem eléggé.
Már hamarabb is kiderült, hogy hiába klappol minden, nem szerelmes, de azt hittük, idővel kialakul. Aztán nem így történt.

Αphelion 2014.10.09. 14:14:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem mindenkinel annyira egyertelmu, hogy "ferfiakat szereti" vagy "a noket szereti" mint nalad vagy nalam. Akadtak a tortenelem soran szep szammal tobbe-kevesbe biszexualis erdeklodesu szemelyek is, mielott az egyhaz tabuva tette az azonos nemuek iranti vonzalmat. Szerintem siman elkepzelheto, hogy a csajban mindig is benne volt a nok iranti vonzodas lehetosege...

Αphelion 2014.10.09. 14:19:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tudom, tudom, rendesnek csak az a pasi nevezheto aki csak teged szeret mig a halal el nem valaszt :P Ezert is irtam en ugy hogy "korrekt" :)

Father Justice ♋ 2014.10.09. 14:30:22

Korrekt is csak akkor lenne a dolog, ha mindössze a verdesés szerepelne a képletben, a " nagyon szeretlek, de nem vagyok szerelmes" típusú porhintés nem. Ugyanis az utóbbi az oka annak, hogy a nő egyáltalán gondolkozik a fickó visszafogadásán. A 100%-ban őszinte, sallangmentes "újra dugnálak, míg nem jön jobb" szándéknyilatkozat elhangzása esetén erre csak legalább 3 egységnyi szintkülönbség esetén lenne esélye. Az meg nyilván nincs meg.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 14:43:08

@Aphelion 2014: Akkor azóta lenne már másik csaj is, akihez vonzódik, nem? Néhány embernek az is elég, ha valaki végre emberszámba veszi és foglalkozik vele és máris azt érzi, ő full szerelmes, meg neki az az ember kell. Aztán mikor helyrebillen az önbizalma és kezdi tisztán látni a dolgokat, szépen dobbant. Erre is volt már példa a világtörténelemben! :D

A másikra meg. Nem, nem az csak a rendes... de ne mondogassa már szakítás után, hogy dugni azért jó lennék, mert attól egy tárgynak érzem magam. Szexet pénzen is vehet magának, ha akar (vagy ha futja rá! :)) Ha meg valakinek nem kellek, mint társ, csak éppen jó lenne megpocsíkóni a habtestemet, az jobb, ha mást keres erre a célra. Nem szeretem ha kihasználnak. Szóval az ilyen ember számomra nem rendes. :)

Αphelion 2014.10.09. 14:45:13

@Father Justice ♋: Vicces ahogy automatikusan feltetelezed hogy "gondolkozik a ficko visszafogadasan" :P @hany eves a kapitany: Helyesen feltetelezi Father hogy "gondolkozol a ficko visszafogadasan" ?

_Ω_ 2014.10.09. 14:45:42

@hany eves a kapitany: Tehát ha jól értem, közös döntés volt. Gondolom te szeretted és még most is szereted, nem csak annyira mint ő téged. Elhiszem, hogy fájdalmas a dolog, itt viszont nagyon nincs mit tenni. Majd jön olyan aki szerelmes is beléd, és polír mester idővel szépen háttérbe szorul, hogy szinte meg is feledkezel majd róla.

Αphelion 2014.10.09. 14:51:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Akkor azóta lenne már másik csaj is, akihez vonzódik, nem?"

Ha veletlenul egy masik csaj is ilyen "millio az egyhez" mertekben meg tudna adni neki azt, amire egy tarstol vagyik, akkor igen, lenne.

hany eves a kapitany 2014.10.09. 15:09:10

@_Ω_: De aranyos vagy, köszönöm:) így legyen:)

hany eves a kapitany 2014.10.09. 15:13:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem arról van ám szó, hogy szeretne visszajönni hozzám dugni, ez nem egy felszínes kapcsolat volt, ez tényleg nem merül fel. Egyszerűen csak elmondta, hogy ez az érzés is megmaradt, ami tovább nehezíti ezt az amúgy sem egyszerű, ambivalens helyzetet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 15:33:10

@hany eves a kapitany: Öööö nem akarlak megbántani, de nem vagy kicsit naiv ebből a szempontból? Szerintem nem kell ezt túlgondolni, hogy ez neki milyen nehéz, meg ilyenek...

Őszintén megmondom, hogy az, hogy ő nem volt szerelmes és 2 évig vártatok (vártál) arra, hogy kialakuljon egy érzés..., na én arra nem mondanám, hogy nem egy felszínes kapcsolat. És ezt most nem derogáló értelemben mondom. A mély kapcsolatban azért vannak az embernek tervei a másikkal, meg ott nem kell várni arra, hogy a szerelem majd egyszer csak kialakul. Persze ha kölcsönös a szimpátia, meg egyébként minden klappol, akkor azért vár az ember egy kicsit arra, hogy elmélyüljenek a dolgok, de a két év nekem soknak tűnik. Szerintem ez azért pár hónap alatt kiderül.

Szóval úgy gondolom, nem ő az, aki neked való. Ez nagyon nehéz, de ha egy másik majd viszont szeret, akkor visszanézve látni fogod, hogy ez így volt jó (mármint a szakítás). Túl rövid az élet, hogy erre pazarold! Csak sajnos az ember ezeket mindig utólag látja be. :) (ez most nagyon Oravecz Nórásra sikeredett, sorry! :) )

hany eves a kapitany 2014.10.09. 15:58:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): igen, valószínűleg igazad van:) És én is úgy vagyok vele, hogy az ember tudja pár hónap után, hogy hosszútávra tervez-e a másikkal vagy sem. És az is lehet, hogy naiv vagyok, de azt is megtanultam, hogy nem vagyunk egyformák, nem jön minden könnyen.
Köszönöm az együttérzést és a jótanácsokat!:)

Father Justice ♋ 2014.10.09. 16:01:16

Tehát ismét jól mondom, vagy már megint igazam van?

:)

hany eves a kapitany 2014.10.09. 16:16:59

@Aphelion 2014: Nem, én ebbe a darázsfészekbe már biztos nem nyúlok többet!:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 16:19:31

@Father Justice ♋: de most csak azért, mert egyetértettél velem. Egyébként nem lenne! :P :)

Sadist 2014.10.09. 17:04:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): "ezeket csak egy pasitól kaphatja meg az ember lánya? :)"

Nem feltétlenül, de a butch leszbikusokat leszámítva csak a férfiak tudják és hajlandóak ezt megadni.

Sadist 2014.10.09. 17:19:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): "de ne mondogassa már szakítás után, hogy dugni azért jó lennék, mert attól egy tárgynak érzem magam. Szexet pénzen is vehet magának, ha akar (vagy ha futja rá! :)) Ha meg valakinek nem kellek, mint társ, csak éppen jó lenne megpocsíkóni a habtestemet, az jobb, ha mást keres erre a célra. Nem szeretem ha kihasználnak."

Valamelyik másik blogon írta valaki, hogy a nők többsége képtelen a szexet pusztán önmagáért, élvezetből csinálni, helyette eszközként használják, hogy olyan dolgokat szerezzenek meg vele, amit amúgy nem kapnának meg (figyelem, törődés, támogatás érzelmi és/vagy anyagi téren, stbiek.)
A fenti hozzászólásod egész jól alátámasztja ezt az elméletet :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.09. 18:34:25

@Sadist: Nem is tudom melyik hozzászólásod nagyobb hülyeség, de ezt már nem tudom szó nélkül hagyni.

"neki támasz kellett, valaki, akire felnézhet, elmondhat neki dolgokat, aki törődik vele, gondol rá stb."

Ez mióta a pasik kiváltsága? Melyik bolygón?

"a nők többsége képtelen a szexet pusztán önmagáért, élvezetből csinálni, helyette eszközként használják"

Szókiforgatásból 5-ös! :S

Amit én írtam azt jelenti, hogy nálam (és szerintem a nők többségénél) az érzelem nem elválasztható a szextől. Ha már csak azért dugna meg, mert nincs épp más (de egyébként nem szeret), akkor inkább nem kell. Annyira nem szokott viszketni... És képzeld általában a nők is élvezetből csinálják, gondoltad volna? :O Bakker te nem tudsz elszakadni attól a tévképzettől, hogy a nők többsége manipulációra, meg javak kicsikarására használja a szexet, pedig ez inkább a kisebbségre igaz.

Father Justice ♋ 2014.10.09. 21:13:18

Az egyszerűen nem igaz, hogy a nők többségénél az érzelem nem elválasztható a szextől.
Minden további nélkül dugnak ők érzelmek nélkül is, ha kellően nagy a medúzafaktor, azaz a sunátor esztétikai szintje elég magas. A 30-as nők kb. 90%-ának volt már legalább egy egyéjszakás kalandja - akkor miről is beszélünk?

A vegytiszta élvezkedésben viszont mindig olyan hímek a partnereik, akiket nem tudnának sunakontrollal irányítani, / befolyásolni. Nem nehéz kitalálni, kik ők: akik legalább 2 szinttel jobbak náluk. Mivel ezek a férfiak bármikor kapnak ilyen szintű nőket eseti jelleggel és állandóra is, röhögve odébbállnak az első manipulatív (pl. sunamegvonás-jellegű) próbálkozásnál.

Összességében tehát azt lehet mondani, hogy a nők többsége a szexet élvezkedésre és az érdekérvényesítés eszközeként párhuzamosan használja, csak két markánsan megkülönböztethető célcsoporttal. Kisebb hányaduk az, akik kizárólag az előbbire (hardcore golddiggerek), és még kisebb, akik csak az utóbbira, de nem szintezve (fehérmájúak).

Fontos még megjegyezni, hogy a stratégia rendszerint időben változó: ahogy a nő öregszik, és ezzel párhuzamosan exponenciálisan csökken a piaci értéke, egyre kevésbé tudja a suna révén megszerezni mindazt, amire vágyik (de semmi köze a szexhez). Emiatt a milfeknél már jelentősen eltolódik a motiváció az érdekmentes élvezkedés irányába. Megtanulják arra 'használni' a szexet, amire való, még ha lényegében szükségből erényt kovácsolva is.

Mindezek alapján már tökéletesen látható, miért zavarja a nőket a bevallottan csak sunázási szándékkal visszatérni akaró exek viselkedése valójában. Szó sincs a társ - nem társ feeling közötti különbségről, és az ebből eredő rossz érzésekből. Egyszerűen az nem fekszik nekik, hogy az a férfi, akit addig minden további nélkül tudtak a pina erejével irányítani, a második felvonásban már csak a sallangmentes - és igazságos - szexért szexet konstrukcióban lenne érdekelt.

Márpedig azt nem neki tartogatják, hanem azoknak a csúcskanoknak (ez természetesen a nő saját szintjéhez mérten értendő), akik már az első perctől kezdve annak az előnyeit élvezhetik.

Nagyjából ennyit a "kihasználásról" - és ami mögötte van.

Sadist 2014.10.09. 22:54:42

@Father Justice ♋: A könyvedet mikor adod ki? Egy személyesen dedikáltatott példányt mindenképp szeretnék belőle :D

Sadist 2014.10.09. 23:31:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ez mióta a pasik kiváltsága? Melyik bolygón?"

Nem a pasik kiváltsága, de főleg rájuk jellemző, hogy ezt megadják a nőknek (és a férfiaknak is). A nők is képesek volnának mindezt megadni akár egymásnak is, de bennük genetikailag erősebb az önzőség és nem fognak csak úgy brahiból valakire energiát fordítani, legfeljebb ha rokon, gyerek, vagy olyan, akitől számíthatnak a támogatásért, figyelemért, törődésért cserébe valamire. Sajna olyan a világ, hogy főleg a férfiak adnak, a nők pedig kapnak, ezt kár is tagadni.

"Amit én írtam azt jelenti, hogy nálam (és szerintem a nők többségénél) az érzelem nem elválasztható a szextől. Ha már csak azért dugna meg, mert nincs épp más (de egyébként nem szeret), akkor inkább nem kell."

Magyarul a szexért szex nálad nem játszik, hanem többet kérsz a testedért. Nincs ezzel baj, csak akkor hagyjuk már ezt a porhintést, hogy az érzelmek mennyire szükséges de nem elegendő feltételei a szexnek.

"És képzeld általában a nők is élvezetből csinálják, gondoltad volna?"

Más szerinted nem élvezné, ha valami kellemes dolgot csinálhat ÉS még egyéb dolgokat is kap érte? :D

"Bakker te nem tudsz elszakadni attól a tévképzettől, hogy a nők többsége manipulációra, meg javak kicsikarására használja a szexet, pedig ez inkább a kisebbségre igaz."

Nem tévképzet ez, teljesen valid elgondolás. A többség nem nyíltan használja, hanem inkább ösztön szinten ("számomra fontosak az érzelmek" ~ "addig nincs punci, amíg nem fordítottál rám elegendő érzelmi energiát").
Így vagy úgy, de a nők szinte mindig megkérik a szexnek az árát, csak a valuta egyénenként más és más.

Joe69 2014.10.14. 23:13:35

Vezérnőstény iránti rajongás, anyakomplexus, ennyi. Nők ebben sokkal messzebbre elmehetnek egymás között homokgyanú nélkül, mint a férfiak.
süti beállítások módosítása