HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/10/10/a_terfigyelo_kamerak_es_az_oralis_szex

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr406776739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.10. 08:13:34

B+
Lassan már abba kell hagyjam a blog olvasását, annyira csak az üres picsogások vannak itt posztként titulálva.
Most sem tudok mást mondani, mint ismerkedni, ismerkedni és ismerkedni. Mert az természetesen nem igaz, hogy minden nő ilyen. Csak meg kell keresni azt aki nem, és nem hülye posztokat írni!

Szöszi 28 2014.10.10. 08:20:39

@Tapasztalt tapasztalatlan: Egyetértek, és női oldalról is bőven megtudnám írni ezt a hisztit, csak kibaszott lusta vagyok hozzá :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.10. 09:08:21

@Tapasztalt tapasztalatlan: @Szöszi 27: Csatlakozom!

A felénél már nem is érdekelt, hogy mit ír. A végére még odabiggyesztette:

"vannak barát-barátnőim, akikkel beszélgettem ugyanerről, és ők hasonlókról számoltak be a másik oldal, vagyis a férfiak kapcsán "

Akkor mi is a kérdés????

Egyébként meg a falra mászok már ezektől a dumáktól. Ha egy pasi ilyet kiejt a száján, vagy leírja, hogy nők, így, meg úgy és blablabla, totál elvágta magát nálam! Senki nem kíváncsi a picsogásra! Azért megnézném én azt a merítést (azokat a nőket), amiből ezek a posztok keletkeznek! :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.10. 09:17:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azért olyan lányt én is ismerek, aki csak felhőzteti a pasikat, és tényleg iszonyúan magas elvárásokkal él velük szemben, miközben a saját viselkedése nem annyira top. De hát az ilyen lányt egyszerűen el kell felejteni és keresni tovább a normális lányok között.
Lehet, hogy tévedek, de szerintem az ilyen lányok valamit (kisebbségi érzést, önbizalomhiányt, stb.) kompenzálnak, csak épp rosszul.

TBal 2014.10.10. 09:24:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): jóbarátok-módra kéne, hogy ha 40 éves korukig nem találnak, akkor összejönni a barát-barátnökkel. Amúgy vajon miért csak barát-barátnök azok, miért nem lesz több velük?

A "távlatot nem látok" amúgy díjas :). Ki kéne gyüjteni a legjobb idézeteket, Instant Coelho mellé Instant CSP :).

pretty kitty 2014.10.10. 09:26:26

A cim alapjan izgi posztnak igelkezett...caxajnosz nemaaaaaz :PPPPPPPPP

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.10. 09:34:45

@Tapasztalt tapasztalatlan: Persze, nem mondom, hogy nincs ilyen. Viszont ha körbenézek az ismerősök között, mondjuk 10-ből, ha 2 ilyen, azok is ált. csak addig, amíg el nem érnek egy bizonyos kort/vagy külső szintromlást. Az összes többi vagy már házas, vagy kapcsolatban van, vagy a férfiakra mond hasonló példákat, mint a posztoló.

Kompenzálni meg egészen biztosan kompenzálnak. Amit én láttam/tapasztaltam, ott a lány igazából szeretetre vágyott, hogy őt szeressék, körberajongják és így mindig kellett egy másik, akitől ez megkapja, mert az előzőnél már nem volt olyan nagy a lángolás.

croesus aka. the grinder 2014.10.10. 09:38:25

Kedves Posztoló!

Megértem a problémádat, nem csak a hasonló korom miatt, hanem mert én is pontosan ugyanilyen nőkkel találkozok:
- eljátsszák az apácát (én nem vagyok olyan lány!) az egyik pasinak, a másikkal kötetlenül dugnak
- másokkal szemben csillagos ég az elvárás, de magukkal szemben a legkisebb kritikát sem tűrik
- folyamatosan feszegetik a határokat, manipulálni próbálnak, mindig van valami hátsó szándék

A megoldáshoz azt kell felismerned, hogy egy nő sose lehet a társad. Ennyi. Lehet a dugópajtid, házvezetőnőd, szabadidőpartnered, de igazán a társad sose lesz. (Ha igazán férfi vagy, akkor te sem lehetsz rendes társa egy nőnek, de ez most nem ide tartozik)

Életmód szempontjából az alábbi főbb irányvonalak közül választhatsz ha jót akarsz magadnak:
- legyél te az a srác akinek a elfurulyázzák a kedvenc dallamát a térfigyelő kamerák alatt, ehhez persze gyúrás/kokszolás/szépségápolás/bunkóság/drága ruhák/menő cuccok kellenek (én ezt a módszert preferálom)
- ne törődj a nőkkel: amire valók, azt fizetős szolgáltatótól szerezd be, kiváló ár/érték arány mellett, közben koncentrálj saját magadra és élvezd az életet

Akárhogy is döntesz, a posztban emlegetett "klasszik" párkapcsolati felállást gyorsan felejtsd el, ez a mai világban nem működik.

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.10. 09:41:40

@D. Lee Bodjóh: Már-már kedvet kaptál rá? :D
Bocs, de nem tudtam kihagyni!

Tapasztalt tapasztalatlan 2014.10.10. 09:44:28

@croesus: Elhiszem, hogy te így látod, de szerencsére rengeteg ellenpélda is van, szóval az, hogy "ez a mai világban nem működik" biztosan nem igaz. Keress te is tovább!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.10. 09:45:20

@TBal: én még mindig tartom, hogy férfi és nő között igazából nincs barátság. Szerintem ezek a csajok úgy lettek "barátnők", hogy nem kellett nekik a posztoló, mint férfi, ő meg ebbe egy idő után belenyugodott (azért a kapcsolat megmaradt, mert hátha...). De magamból indulok ki szóval lehet más is a dologban. Nálam a barátkozás addig szokott tartani, amíg szerelmet nem vall (és kosarat kap). :D

Hurri Kán 2014.10.10. 09:52:19

Hát, barátom. A te életed nem orális szex, hanem szopás.

hany eves a kapitany 2014.10.10. 10:40:29

Azért azt lefixálhatjuk, hogy nem csak ilyen felszínes nők léteznek, nyugi. Pasikból is van sok olyan, akinek kiteheti a nő lelkét is, nincs viszonozva a nagy lelkesedés. Sajnos van ilyen. Keresni kell olyat, akivel megvan a kölcsönösség. De tudom, hogy a kudarcok számával arányosan csökken benned is a hit és a pozitív hozzáállás. Tarts ki!:) Az írásod alapján egy odaadó ember vagy és ez a legtöbb nőnek nagyon fontos, úgyhogy remélem a pofonok hatására ez nem fog változni. Meg fogod találni azt a nőt, aki megőrül érted és összeteszi a két kezét, amiért találkoztatok:)

Father Justice ♋ 2014.10.10. 10:55:56

@hany eves a kapitany: "Az írásod alapján egy odaadó ember vagy és ez a legtöbb nőnek nagyon fontos.."

Ez így igaz, mert a legtöbb nő szereti lehúzni és irányítani az 'odaadó' (=balfasz) férfiakat.
Ettől azonban még nem ő lesz az, akit ingyen leszopnak a térfigyelő kamerák alatt.

hany eves a kapitany 2014.10.10. 11:17:34

@Father Justice ♋: ne haragudj meg, de szerintem te nagyon egysíkúan látod a világot és ráadásul nem is a többségből indulsz ki, úgyhogy nem szoktam osztani a véleményed:)
Szerintem ugyanis, ha megtalálja majd azt a nőt, akivel őszintén szeretik egymást, akkor az a nő annyiszor fogja leszopni, ahányszor csak szeretné, és nem azért, hogy ezzel aztán jól manipulálja!:)
Jesszus! Én nem tudom ti hol éltek!:D
Nem csak olcsó kurvák vannak ezen a világon, akik, miután kihasználták a szegény fickót és agyonmanipulálták, kidobják, mint a taknyos zsebkendőt.
:D:D

croesus aka. the grinder 2014.10.10. 11:33:06

@Tapasztalt tapasztalatlan: Lottóötösre is van rengeteg példa :)

@hany eves a kapitany: Alá tudod támasztani valamivel hogy a normális nők vannak többségben a lehúzósokkal szemben? Nyilvánvalóan nem csak az utóbbiak léteznek - én is ismerek mindkét fajtából - de a saját tapasztalataim sajnos (szokás szerint) Father álláspontját erősítik meg.

Father Justice ♋ 2014.10.10. 11:45:40

@hany eves a kapitany: Nyilvánvalóan találna olyan nőt, csak az sajnos úgy is nézne ki.

Márpedig ő nem abban a mezőnyben keresgél:

"Kezdetben nálam is magasan volt a mérce, minden téren, fokozatosan adtam alább."
"Nem vagyok álompasi, átlagos vagyok, átlagos nőt is keresek…"

Magyarul eljutott a felismerésig, hogy szintért cserébe szintet kell felmutatnia, de azt még mindig nem látja, hogy az átlagos férfikülsőért cserébe nem jár alapból az átlagnő, legalábbis nem egyenrangú, klasszik kapcsolat keretében. Ha az anyagiakat nem vonja be az egyenletbe, akkor a szándékát csak lefelé válogatva tudja megvalósítani.

A másik megoldás - amit a magam részéről is javasolnék - a saját szintjének növelése, és ennek révén a merítési tartományának exponenciális kiterjesztése.

Itt nincs harmadik lehetőség, mint a totóban.

Hihetetlen, de itt élünk mi is.

hany eves a kapitany 2014.10.10. 11:53:31

@croesus: Én is csak azzal tudom alátámasztani a saját álláspontomat, mint ti a tieteket: normális nőket látok magam körül, én is az vagyok, őszintén szólva ilyen lehúzós luvnyákkal teletűzdelt társasághoz soha nem is volt "szerencsém" :)

Father Justice ♋ 2014.10.10. 11:59:02

"Rossz helyen keresgéltek!" :)

hany eves a kapitany 2014.10.10. 11:59:56

Ja, viszont egyszer egy rövid ideig jártam egy sráccal, akinek a környezetében nagyon sok ilyen lehúzós nő volt. Érdekes, valahogy nem volt sok közös témánk:D Lehet, hogy valahogy ez a kétféle típus nem keveredik:)

hany eves a kapitany 2014.10.10. 12:00:44

@Father Justice ♋: de olyan unalmas ez, hogy az a nő, aki normális, az csakis ronda lehet

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.10. 12:04:55

@hany eves a kapitany: Egyetértek! Ezért is írtam fent, hogy kíváncsi lennék honnan merít a posztoló, hogy csak ilyen nőket fog ki.

Father Justice ♋ 2014.10.10. 12:07:52

@hany eves a kapitany: Ezt nem tudom, miből sikerült levezetni.

Természetesen vannak normális ÉS kellemes megjelenésű nők (igaz, ők vannak kisebbségben), csakhogy az elsődleges szűrőfeltétel náluk sem a "normálisság", hanem a szint.

Pontosan az ilyen nők létezése miatt javasoljuk a posztírónak, hogy lépjen szintet, és új dimenziók fognak megnyílni előtte. Nettó cinizmus lenne azt tanácsolni, hogy azért lépjen szintet, mert akkor az átlagos külsejű manipulatív picsák mellett már átlagon felüli külsejű manipulatív picsákra is jó eséllyel pályázhat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.10. 12:22:03

@Father Justice ♋: Akkor nem egy bolygón élünk! Tényleg nem gondolkoztál még soha azon, hogy valamiért mindig ugyanolyan típust fogsz ki te is és erről nem a nők, hanem te magad tehetsz?

Szöszi 28 2014.10.10. 12:44:16

@croesus: Hát ez kibaszottul kiábrándító :D

_Ω_ 2014.10.10. 13:42:51

Kedves Posztoló-a-CsP-ről!

Ha leírtad volna, hogyan kívántad meg az Oktogonon azt a helyes kis füstüveg házas kamerát, hogyan másztad meg az oszlopot, nyaltad körbe a buráját, majd a kiérkező rendőröknek hála hogyan lógtál be a monitorszobába is miután bevittek a kapitányságra, és ott hogyan kényeztetted a kamerát irányító pöcköt... Na szerintem nem kell folytatnom, a lényeg a lényeg, érdekesebb poszt lett volna belőle. Kár, hogy a címet utólag kapta a poszt és nem ahhoz íródott a történet.
A nagyon aranyos barátnőhöz meg ragaszkodni kellett volna, és erdőben, tóparton, meg még ki tudja hol élni a lehetőségekkel, ha mégsem a térfigyelő kamera a zsánered.

De most komolyan, kellett ez a poszt? Keress olyat aki normális, és kevesebbet filozofálj arról, mennyire romlottak a mai nők úgy általában! Vagy keress egy tegnapit. Ezektől a posztoktól lassan már az autoposzternek is megfájdul a processzora, meg tele van a cache vele.

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.10.10. 16:49:30

@Father Justice ♋: @Bundabandi (Cookie Bunny): még mindig jobb scenario egy nőt szivolaként kezelni (aka @Father Justice ♋ féle szintrendszer) és kideríteni róla hogy tényleg nő, mint egyszer szivolát egy nőként kezelni. Míg az első esetben a hölgy csak egy kicsit bizalmatlannal gondolhat, utóbbi esetet végigpörgetve inged-gatyád rá mehet.

Sadist 2014.10.10. 16:51:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ha egy pasi ilyet kiejt a száján, vagy leírja, hogy nők, így, meg úgy és blablabla, totál elvágta magát nálam!"

Óriási érvégás lehet :D Mindig jót kuncogok az ehhez hasonló kijelentéseken. Mintha Ukrajna csak azért nem akarná elfoglalni egész Oroszországot, mert ott túl hideg van :D

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.10.10. 16:57:41

@Sadist: Halottakról, volt barátnőkről, barátokról és volt munkahelyekről jót vagy semmit.

Sadist 2014.10.10. 17:09:48

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Elhiszem, hogy te így látod, de szerencsére rengeteg ellenpélda is van, szóval az, hogy "ez a mai világban nem működik" biztosan nem igaz."

Ellenpéldával csak univerzális állítást lehet cáfolni.

"ismerkedni, ismerkedni és ismerkedni"
"Csak meg kell keresni azt aki nem, és nem hülye posztokat írni!"
"De hát az ilyen lányt egyszerűen el kell felejteni és keresni tovább a normális lányok között."
"Keress te is tovább!"

Sry, hogy ezt mondom, de ez az egyik legnagyobb ostobaság, amit férfiember tehet. Ha tűt keresel a szénakazalban, akkor nem keresni kell ész nélkül, mint a güzü, hanem építeni egy kibaszott nagy elektromágnest, és majd a tű fog hozzád jönni, nem neked kell rohadt sok időt feleslegesen beleölnöd a keresésbe.

Az MRI erősségű elektromágnes pedig ebben az esetben a Father által vázolt szint fejlesztés.

Sadist 2014.10.10. 17:11:45

@hany eves a kapitany: Múltkor nem azt írtad, hogy lány vagy?

Sadist 2014.10.10. 17:21:14

@hany eves a kapitany: "Az írásod alapján egy odaadó ember vagy és ez a legtöbb nőnek nagyon fontos, úgyhogy remélem a pofonok hatására ez nem fog változni."

Ott van az óriási tévedés, hogy az odaadás (intelligencia, gyengédség, hűség egyéb bullshit, amik a nők számára állítólag nagyon fontosak) csak válogatási szempont, nem pedig előfeltétel.
A nők azt szeretnék, hogy a jóképű/hejjes/pénzes sunátorok legyenek hűségesek, gyengédek, érzelmesek. Átlag férfiaknál nem sok vizet zavar.

"Meg fogod találni azt a nőt, aki megőrül érted és összeteszi a két kezét, amiért találkoztatok:)"

Hogyne, aztán boldogan éltek, míg meg nem haltak. El kellene már felejteni a Disney meséket.

plantingC4 2014.10.10. 17:30:25

Sztem érdekes volt.
Bizony, zavaróak lehetnek a csalódottság miatt született sorokban mutatkozó, valóságot leírni próbáló, egész közeli lövések becsapódásainak hangjai.
Meg persze túl sokat is gondolkodott ezen a témán, ami meg mostanában visszatetszést kelthet, úgyamúgy úgy. Is.
Szurkolok neki, hogy változzon valami a fejében, de innen már tényleg csak egy hajszál, hogy elengedje ezt a kérdést és valszeg az sem egészséges, ugyan úgy, mint "csak hisztizni".
Innentől, már tényleg csak egy kis lépés croesus által említett üzemmódba kapcsolni, ami tényleges válasz, a felvetült kérdésekre, de sztem nem jó végleges megoldásként, kár hogy le kell lépnem, mert még nyomnám a rizsát, eszembe jutott még pár dolog, amire most nincs idő...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.10.10. 17:47:06

@Sadist: Pedig te is azért nem kellesz, mert túl jó vagy hozzám! :P Béka segge alatti szintemmel nem lesz soha olyan tökéletes pasim, mint te. Lehet, hogy egy kis szilikon, meg pár műtét és egy tetovált szemöldök segítene a dolgon? Áhh nem... a személyimben akkor is András fog szerepelni és tudom, hogy így nem kellek, mert a külsőség nem elég, belül XY kromoszómáim vannak. Plátói marad a mi kis románcunk! :D

Sadist 2014.10.10. 18:09:00

@Lúzerarc: "Míg az első esetben a hölgy csak egy kicsit bizalmatlannal gondolhat, utóbbi esetet végigpörgetve inged-gatyád rá mehet."

Pontosan, csak ezt a nők képtelenek felfogni és hangosan sipítoznak, hogy nem minden nő ilyen.
www.the-spearhead.com/2011/05/12/nawalt-is-true-so-whats-the-problem/

Hurri Kán 2014.10.10. 21:29:26

@croesus:
Nem tudom, mondta-e már neked valaki, hogy kibaszott szánalmas vagy Faterrel egyetemben. Persze aki nőt úgy nagyjából csak pornófilmben látott, attól ez nem olyan meglepő.

hany eves a kapitany 2014.10.10. 22:39:20

@Sadist: Most erre rácáfoltam valahol?:)

hany eves a kapitany 2014.10.10. 22:50:35

@Sadist: nem ismersz egy olyan embert sem, aki egy rakás végigszívott év után megtalálta a párját anélkül, hogy közben szinteket javult volna a külseje?
Elképesztő, hogy mindent ilyen felszínes faszságokra vezettek vissza. Egy kapcsolat nem azért alakul ki, mert a listán a szempontok 90%-át ki lehet pipálni és lesír, hogy mindkét ember egyazon szinten van...
:D:D

Sadist 2014.10.10. 23:04:54

@hany eves a kapitany: "normális nőket látok magam körül, én is az vagyok"

Ebből mintha úgy tűnne, hogy a nőket párkapcsolati szempontból is ismernéd, ezért mertem feltételezni, hogy fiú vagy. Persze lehetsz leszbikus vagy biszex is, azzal valóban nem számoltam.

Sadist 2014.10.10. 23:34:47

@hany eves a kapitany: "nem ismersz egy olyan embert sem, aki egy rakás végigszívott év után megtalálta a párját anélkül, hogy közben szinteket javult volna a külseje?"

De, ismerek. Képzeld, még olyanról is tudok, hogy egy brit katona gránátra feküdt és túlélte a robbanást. Ettől még kurvára nem ajánlatos éles gránátra vetődni, ugyanúgy nem ajánlatos arra bazírozni, hogy majd betoppan a zigazi (sic!) és onnantól heppi és boldogság. A posztolónak is pont ez a gondja, arra számított, hogy ilyen idősen már családja lesz, mert azt gondolta, hogy majd úgyis talál egy hozzá illő nőt, aki így Átlag Józsiként is nagyon szeretni fogja. Aztán mégse talált. Ha az elmúlt éveket a saját fejlődésére fordította volna, akkor nagy eséllyel nem ez lenne a helyzet.

"Elképesztő, hogy mindent ilyen felszínes faszságokra vezettek vissza."

Számomra meg az az elképesztő, hogy emberek 10 éves kor felett még képesek csillámpónis mesevilágban élni és gondolkodni.

"Egy kapcsolat nem azért alakul ki, mert a listán a szempontok 90%-át ki lehet pipálni és lesír, hogy mindkét ember egyazon szinten van..."

Hanem miért? Jön a kis Cupido és elintézi? Ha megnézed a párokat, döntő többségben közel azonos szintűek jönnek össze és maradnak meg egymás mellett hosszabbtávon. És kérlek, ne gyere megint ilyen marginális példákkal. Elhiszem, hogy valahol lehet találni a világban olyat, hogy a szegénylegényé lett a királylány, de rohadtul nem ez az általános.

hany eves a kapitany 2014.10.11. 19:05:16

@Sadist: :D na, azt hiszem megvan vegre a ket kulon allaspontra helyezkedes oka!:) jee!:) azert nem ertek egyet veled, mert ha igazad lenne, nekem mar evek ota hazassagban kene elnem, mert azok a dolgok, amikrol beszelsz, mind megvoltak.
A lenyeg, hogy szerintem nagyjabol azok alapjan jonnek ossze az emberek, amiket te irsz. Viszont ez edeskeves a hosszutavhoz. Egy honapja zarodott kapcsolatomban pl pont az volt a bokkeno, hogy Cupido elfelejtett velunk foglalkozni. Pedig a listan kipipaltunk mindent. Es ezt azert hiheted el bartan, mert nagy segitsegkent eltuk volna meg, ha meg tudjuk indokolni valamivel a szakitast. Ezt hogyan magyarazod? Ez is meresi hiba?:)
Szoval barmennyire is kiabrandito, nem lehet mindent megmagyarazni, megfogni. A kapcsolatok letrejotteben es fennmaradasaban is ERZESEK jatszanak kozre, ezeket pedig nem lehet megmagyarazni. Tudom:) szerinted meg lehet:)

hany eves a kapitany 2014.10.11. 19:14:48

@Sadist: Es azzal is egyetertek, hogy ha az embernek nincs parja, akkor igyekezzen javitani a kinezeten, muveltsegen, jellemen stb. Sajat maga miatt, nem pedig azert, mert az eppen aktualis jomaga keves lenne egy boldog kapcsolathoz. Ertem en, hogy az a kivansag, hogy akit valasztasz pl legyen tajekozott a vilag dolgaiban. De 2-3 evvel ezelotti onmaga sem volt segghulye a temaban, mert hozza tartozik ez a fajta erdeklodes. Az hogy jobbat kap-e legkozelebb vagy hogy az harmonikusabb lesz-e, nem befolyasolja, hogy tud-e meg egy picivel tobbet. Szerintem valtoznak az emberek, de tobbnyire nem gyokeresen, aki jarna veled ma, az jart volna a 2 evvez ezelotti eneddel is.
Nem tudom ertheto-e, amirol itt hablatyolok.

Sadist 2014.10.11. 23:33:18

@hany eves a kapitany: "azert nem ertek egyet veled, mert ha igazad lenne, nekem mar evek ota hazassagban kene elnem, mert azok a dolgok, amikrol beszelsz, mind megvoltak."

Ugye vágod, hogy mit jelent az, hogy szükséges, de nem elegendő feltétel?
Azt írtam, hogy "döntő többségben közel azonos szintűek jönnek össze és maradnak meg egymás mellett hosszabbtávon."
Ez sehol nem jelenti azt, hogy ha két ember nagyjából azonos szinten van, akkor hosszútávon is egymással fognak maradni.

"Egy honapja zarodott kapcsolatomban pl pont az volt a bokkeno, hogy Cupido elfelejtett velunk foglalkozni. Pedig a listan kipipaltunk mindent."

Nem a szárnyas kispöcsös felejtett el veletek foglalkozni, hanem ti egymással. Kipipáltatok minden TUDATOS dolgot, de a nem tudatosakkal nem foglalkoztatok, hanem rábíztátok Cupidora.

"Szoval barmennyire is kiabrandito, nem lehet mindent megmagyarazni, megfogni. A kapcsolatok letrejotteben es fennmaradasaban is ERZESEK jatszanak kozre, ezeket pedig nem lehet megmagyarazni."

Az érzések (érzelmek) is ugyanolyan agyban játszódó biokémiai és elektromos folyamatok, mint a gondolatok, csak sokkal ősibbek és primitívebbek. Minél fontosabb egy adott viselkedés vagy reakció a lét- és fajfenntartásban, annál primitívebb és annál kisebb agyterület felelős érte.
Amikor víz alá nyomják a fejed, akkor refexszerűen levegő után kapkodsz. Az agyad mondja azt, hogy oxigén kell minél előbb. Ha éhes vagy, akkor is az agyad mondja, hogy kellene valami táplálék, különben középtávon kipurcansz.
A szerelem is egy ilyen primitív érzelem, amit tudatosan nem fogsz fel, pedig csak arról van szó, hogy olyankor a fajfenntartásért felelős szoftver dolgozik és azt mondja az agyad, hogy azzal az adott Homo Sapienssel szaporodni kell.
Ha esetetekben nem futott a szoftver, akkor valamit nem találtatok meg egymásban, amire egyébként tudatalatt vágytatok, és még saját magatok számára is ismeretlen volt.
Érdekes TED talk a témában: www.ted.com/talks/helen_fisher_studies_the_brain_in_love

Sadist 2014.10.11. 23:50:41

@hany eves a kapitany: "Szerintem valtoznak az emberek, de tobbnyire nem gyokeresen, aki jarna veled ma, az jart volna a 2 evvez ezelotti eneddel is."

Ha nagyjából ugyanazt az embert kapja, csak két évvel idősebb kiadásban, akkor nyilván. A kérdés az, hogy egy-két szintlépés hatására hány olyan nő lesz, aki a két évvel ezelőtti pasival nem járt volna?

hany eves a kapitany 2014.10.12. 13:03:11

@Sadist: Úristen, de elképesztően jó előadást tartott ez a nő!:) Vicces, hogy ezt küldted, mert én is neurobiológus vagyok. És hát ez pont olyan, mint ahogy ő is mondta: látjuk adott körülmények közt a folyamatokat, de nem tudjuk mindig megmagyarázni, hogy pontosan miért történnek éppen azok, amik. Ugye itt is az volt, hogy jó, de miért pont az iránt az ember iránt érezzük a szerelmet, amikor a másik iránt is érezhetnénk, mert racionálisan nézve pont ugyanazt tudják nyújtani, erre a válsz, hogy a biológiánk tol annak az ambernek az irányába, meg hogy még kutatják. Vagyis magyarázat nincs és szerintem nem is lesz. Mert pont, hogy nem olyasmiről van szó benne, amikről te is beszélsz, hogy még gazdagabb, kívánatosabb, műveltebb lesz az ember és így szélesebb közegből meríthet és így nő az esély rá. Akkor szerintem egyszerűen csak azok száma nő, akikkel elvileg össze is passzolhatnál, mert teljesen hasonló paraméterekkel rendelkeznek, de mégsem történik meg az a vágyott valami, ami viszont megtörténik egy olyan személlyel, akivel akkor is megtörténne, ha csak feleolyan kisportolt és gazdag lennél, mint amilyen.
Szóval tömören azt szeretném mondani, hogy szerintem simán van az, hogy egy kevésbé vonzó paraméterekkel rendelkező ember felé tol a biológiánk és természetesen nem tudjuk megmagyarázni, hogy miért is. És itt a szükséges és elégséges mondandódat cáfolom, mert szerintem sokmindenről azt gondolod, hogy szükséges, de nem az.

Arról már nem is beszélek, hogy nem lehet minden paramétert mérni, agykutatásban mindig kiragadott dolgokról van szó, másképp nem is lehetne egyelőre csinálni, ezért is tart ilyen iszonyú hosszú ideig a mozaikok összeillesztgetése:)

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.10.12. 15:04:44

Konklúzió: a szerelem/normális, harmónikus párkapcsolat kialakulásához vannak szükséges és elégséges feltételek.
Szükséges, de nem elégséges: a Father féle szintrendszer bizonyos pontjai ki legyenek pipálva. Ha ez nincs meg esély SINCS arra hogy létrejöjjön egy normális kapcsolat. Ez az amit sok Dezsőke nem vesz figylembe.
Szükséges és elégséges: a szintrendszer mellett a felek összepasszoljanak (azonos értékrend, érdeklődés, célok), mellett egy (kicsit) megmagyarázhatatlan valami: szerelem.

Sadist 2014.10.12. 16:04:41

@hany eves a kapitany: "Vicces, hogy ezt küldted, mert én is neurobiológus vagyok."

Akkor különösen nem értem, hogy vagy képes hinni abban, hogy a szerelem képes csak úgy bármiféle kauzalitás nélkül létrejönni.

"Ugye itt is az volt, hogy jó, de miért pont az iránt az ember iránt érezzük a szerelmet, amikor a másik iránt is érezhetnénk, mert racionálisan nézve pont ugyanazt tudják nyújtani, erre a válsz, hogy a biológiánk tol annak az ambernek az irányába, meg hogy még kutatják. Vagyis magyarázat nincs és szerintem nem is lesz."

Olyan ez, mint a villámlás. Az ókori időkben nem ismertek ilyen dolgokat, hogy elektronok és elektromos potenciál különbség, ezért azzal magyarázták, hogy Zeusz dönget végig a szekerével a felhők felett és szórja a villámokat. Aztán ahogy fedezték fel sorra a dolgokat és alakították az elméleteket, egyre több mindent meg tudtak magyarázni és egy mai, tanult ember nem gondolja, hogy valami isteni entitás hajigálja a villámokat.
Az érzelmekkel és a szerelemmel is ugyanez van jelenleg, az emberek többsége még mindig egy rajtuk kívül álló, felsőbb hatásként képzeli el, nem pedig egyszerű fizikai, biológiai és kémiai folyamatként.
Az meg számomra különsen elszomorító, hogy pont egy neurobiológus írja, hogy nem is lesz magyarázat. Ha az elmúlt pár ezer évben ilyen lett volna a tudomány hozzáállása, még mindig barlangban élnénk.

"Mert pont, hogy nem olyasmiről van szó benne, amikről te is beszélsz, hogy még gazdagabb, kívánatosabb, műveltebb lesz az ember és így szélesebb közegből meríthet és így nő az esély rá. Akkor szerintem egyszerűen csak azok száma nő, akikkel elvileg össze is passzolhatnál, mert teljesen hasonló paraméterekkel rendelkeznek, de mégsem történik meg az a vágyott valami, ami viszont megtörténik egy olyan személlyel, akivel akkor is megtörténne, ha csak feleolyan kisportolt és gazdag lennél, mint amilyen."

A vonzalomnak vannak tudatos, és ezáltal aránylag jól mérhető paraméterei, úgy mint gazdagság, műveltség, vonzó külső, stb.
Amiről te beszélsz, azok a nem tudatos tényezők, amik nem igazán mérhetők, mert még a tudósok sem tudják, hogy mit is kellene keresni. Mivel azonban nem tudatosak, hanem ösztön szintűek, erősebben is hatnak emberre és felülírhatják a tudatos vonzalmat. Ettől kocsonyásodnak a térdek és nedvesednek a bugyik egy széltoló - tudatosan nézve viszont lehet, hogy emberileg hitvány - szoknyapecér láttán.

"Szóval tömören azt szeretném mondani, hogy szerintem simán van az, hogy egy kevésbé vonzó paraméterekkel rendelkező ember felé tol a biológiánk és természetesen nem tudjuk megmagyarázni, hogy miért is. És itt a szükséges és elégséges mondandódat cáfolom, mert szerintem sokmindenről azt gondolod, hogy szükséges, de nem az."

A hosszútávú, boldog kapcsolathoz nem szükséges az, hogy a felek hasonló szinten legyenek? A mesékben talán nem, de az életben nagyon ritka kivétel az olyan, hogy tudatos szinten (megjelenés, etnikai hovatartozás, intelligencia, anyagi helyzet, társadalmi státusz, kulturális háttér, érdeklődési körök, órákig lehetne sorolni) két gyökeresen különböző ember hosszútávon együtt marad.
A Father féle klasszikus szint szükséges de nem elegendő feltétel, a szerelem pedig szintén szükséges, és néha elegendő is.

hany eves a kapitany 2014.10.12. 16:38:26

@Sadist: Jó, hát tulajdonképpen ezzel egyetértek:

"A Father féle klasszikus szint szükséges de nem elegendő feltétel, a szerelem pedig szintén szükséges, és néha elegendő is. " úgyhogy valószínűleg igazad van, csak nehéz belátnom.

A kutatással kapcsolatban pedig úgy értettem, hogy a mi életünkben nem lesz meg erre a válasz szerintem, mert rém lassan tesszük össze a képet.

Joe69 2014.10.15. 12:04:56

Hát erre megint csak a Joe-Biblia:

csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1

Kb. a középső rész passzol erre. Amúgy a férfiasan feltupírozott nagyarcú duma -amivel alázza a partnert (kamera, stb.) - ma már egyre több nőre jellemző. Jelzem viszont, hogy az igazi ribancok általában a "kishejescsendesek":)
süti beállítások módosítása