HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/11/11/nem_csokken_a_szexualis_etvagyam

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr906886055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszi 28 2014.11.11. 08:45:58

@mütyür: Ja, nehogymá' ő hibás legyen! Asszony rohaggyon meg, hogy felnevelt három gyereket, vezeti a háztartást, és csak hetente csak kétszer baszik. Micsodaegyszemétnémber...De nem mondaná ám, hogy drágám, dugjunk többet, mert kívánom a szexet, inkább lerendezteti magát mással. Persze...Tuti a mennyiség a baj, nem az, hogy áll a pöcse a 25 évesre. Ehh...Férfiak...*legyint*

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 08:50:35

Szóval arról beszélgetni, hogyan lehetne felpezsdíteni az otthoni szexet, minek is. Az a kis feszes 25 éves kell...

Szóval ha elém állnál ezzel, én kidobnálak, mint macskát szarni. Értem a problémát, de választottál valakit, ha más kell, akkor ki kell lépni a mostaniból és azt csinálsz, amit akarsz. Valahogy az az érzésem, hogy kellene a házasságod (mert rohadt kényelmes ugye...), meg kellene a szex is azzal a csajjal. Csakhogy ez a másikkal szemben, aki megszülte és felnevelte 3 gyerekedet, egy hatalmas kibaszás! És hiába mondod, hogy hát ő is mehet, ha akar, nyilván arra megy ki az egész, hogy a te lelkifurka nélkül dughass azzal a csajjal. Én tuti nem mennék bele, sőt!, vérig sértenél vele, az jönne át, hogy nem vagyok elég jó. Szerintem elég kevés nő van, aki ezt el tudja fogadni.

Papírsárkány 2014.11.11. 08:53:44

@Szöszi 27: ráadásul szegény nő rááldozott 15 évet az életéből, miközben a pasi csak élt, mint marci hevesen! micsoda egy szemét!

leonito77 2014.11.11. 09:24:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): @Szöszi 27: @Lord Papírsárkány:

Először is próbálják seggbe, valaki itt mindig ezt tanácsolja :D

Viccet félretéve!

Ebből szerintem nem kell férfiutálatot generálni. Végre egy őszinte pasas, aki eddig NEM TETT SEMMI ROSSZAT, maximum gondolatbűnt követett el, de mostanra a vágyai kezdenek túlnőni rajta.

Férfiként megértem ezt. A 25 éves feszes seggű csaj csak az utolsó csepp a pohárban. Jelzem, mielőtt mindenki leszemetezné, még nem tett semmit.

Főleg azért normális, mert szereti az asszonyt és már a gondolattól meg a vágyaitól lelkiismeret furdalása van.

Lehet moralizálni, hogy ettől, meg attól ember az ember, a gondolatok azért megmaradnak. Ha több szex kell, nyilván otthon kell elsőre keresni.

El kell menni meleg helyre nyaralni, kizökkenni a megszokott napi rutinból, biztosan a feleségnek is nagyobb lesz a libidója és aztán előhozni a témát. A vágyairól beszélhet nyíltan.

Ezek után egy intelligens asszony fel fogja tudni mérni, milyen veszély leselkedik a házasságukra. És gondolom ő is azt akarja, meg végül is a poszter is, csak a poszter most megbillent, ezért sürgősen cselekedni kell.

Mindkettő érdeke a házasság fenntartása. Hiszen, ha az emberünk megkapná az asszony, aki ugyan már 15 éve ugyanolyan, de venne néhány új fehérneműt, néha lecummantaná a konyhában pirítós készítés közben, biztos a poszternek is kevésbé szaladgálnának hasonló gondolatok a fejében.

Mert ugye opció, hogy megcsalja a 25 évessel, de akkor nyilván nagyot hibázik, akár végleteset... mert nem az lesz az utolsó csaj. Elmehet örömlányokhoz is, de szerintem előbb meg kell próbálni otthon mindent, aztán talán, ha minden kötél szakad, maradhatna a bordély....

Láttátok az amerikai szépség című filmet. Emlékeztek hogy kezdődik? Nyilván a poszter sem akarja, hogy a nap fénypontja a zuhany alatti matyi legyen reggel.

Ja és lehet majd ekézni az embert, ha az asszonyt megcsalta, de egyenlőre csak a problémáiról írt és arról, hogy nagy a csábítás...

Szöszi 28 2014.11.11. 09:30:45

@leonito77: Oké, csak valójában kurva egyszerű a probléma megoldása. Beszél asszonnyal, kell több szex. Vagy kap többet vagy nem. Ha nem, akkor fogja magát, elválik és kúrhatja halomra a 25 éveseket. Ja, hogy akkor meg hiányozni fog a családi fészek melege? Annyira sajnálom szegényt, tényleg!

croesus aka. the grinder 2014.11.11. 09:31:55

Asszem a nők totál el vannak tévedve, nemcsak a posztoló felesége. Íme a "házon belüli" reakciók:

@mütyür: "add oda neki a mosatlan alsógatyáidat és mondd meg, mit főzzön vacsira"
@a lujza: "Eltűnik a vasalt ruha és a főtt étel is"
@Szöszi 27: "vezeti a háztartást"

Nem, egy valamire való férfinek elsősorban nem házvezetőnőre van szüksége, hanem egy szexi lepedőakrobatára. Valószínűleg ezt nézte be a feleség is, tök jól megfelelt az első elvárásnak, ez mégse lesz elég.

Értem én, hogy egy nő nem tud mindkét szerepben egyszerre jól teljesíteni, de ezt a két férfiúi igényt máshol, pl. profi szolgáltatóknál is be lehet szerezni. Melyiket jobb ha más forrásból elégít ki a férfi?

mütyür 2014.11.11. 09:32:58

@Szöszi 27: én mindjárt el is pityeredek!
:)

mütyür 2014.11.11. 09:35:28

@croesus: :D

akkor egyezzenek meg, hogy gyerekeket kipenderítik a híd alá és ezentúl mosodába járnak és étterembe. akkor lesz idő és kedv a szexhez.

vagy poszterke csináljon mindent otthon, lehet csökken az a fránya libidó :P

Szöszi 28 2014.11.11. 09:41:22

@croesus: Megértem ezt a hozzáállást, csak leszarom. Mert szó nincs a posztban arról, hogy megpróbált kezdeményezni, és anyóca lerugdosta magáról. Neki kell a több szex, tán már ne asszonynak kelljen gondolatot olvasnia és megtippelnie hányszor baszna a kedves ura egy héten. Száj kinyit és BESZÉL, ha igényei vannak. Nehéz volna?

croesus aka. the grinder 2014.11.11. 09:51:13

@Szöszi 27: Megértem hogy ez az alapvető hozzáállásod a férfiakhoz, csak leszarom :D

A posztban ez szerepel:

"mivel igazából őt nem zavarta, ha maszturbálok" --> ennél nyíltabban nehéz kifejezni hogy nem elég neki a szex, ide nem kell gondolatolvasás akkor se, ha szóban valamiért nem mondta ezt el (bár valószínűleg elmondta)

"a kapcsolatunk első fél évét leszámítva ugyanennyi együttlét esik neki jól" --> azaz 15 éve ugyanez megy, volt idő felismerni a problémát

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 09:56:26

@leonito77: Már bocsánat, de én pont azt írtam, már az első mondatban, hogy otthon kellene beszélgetni erről. Viszont a posztoló láthatóan inkább arra akar célozni, hogy neki nem otthon kell a felesége, neki MÁS kell, az a másik nő. Ő azt akarja megbeszélni, hogy félredughasson, nem pedig azt, hogy többet szeretne otthon. Ha többet szeretne, már rég beszélhetett volna róla! Miért akkor jut eszébe, mikor a 25 éves seggét nézi? A felesége meg valószínű semmit sem tud erről.

Szóval ezek ketten nem beszélgetnek ilyen dolgokról, ha beszélnének már régen kiderült volna az is, hogy Jóskának kevés a szex. Most, hogy megkívánta Gizikét, már nem fog úgy kelleni a felesége, csinálhat az bármit, mert Gizike feszes seggének látványa megy a fejében. Már csak ebből a mondatból is ez következik nekem: "Szemétnek érzem magam, ha a nőre fogok gondolni házastársi szex közben," Szóval szerintem ő már túllépett azon, hogy otthon kevés a szex, neki az a másik nő kell. És ez a nem mindegy! Én így látom.

leonito77 2014.11.11. 10:02:21

@croesus:

Na most én is a férfiak ama táborát erősítem, akinek a nőben, feleségben nem azt keresem, hogy teremtse mag az otthon melegét, várjon vacsorával, meg mosson rám.

Nem nagy ügy a háztartásvezetés, én simán megoldom egyedül, remekül főzök, még rendelnem sem kell. Sok ismerősömnek viszont az a non plusz ultra, hogy otthon az asszony mos, főz, takarít. -és elhízik, meg elhanyagolja magát teljesen- /ez személyes tapasztalat, ezt látom/

@Szöszi 27: Szerintem a probléma egyáltalán nem ilyen egyszerű. Mondjuk beszél asszonnyal, meg lezongorázza a karibi utat, welnesszt és társait, de a szex nem szaporodik, akkor mi van?

Szereti a feleségét, de váljon el? Mert szerinted ez a megoldás? Ez szerintem most kissé fekete-fehér üzemmód.

Ha mondjuk minden kötél szakad és elmegy bordélyba? Mondjuk heti kétszer, heti kétszer az asszony is megvan, az 40 felett családban nem rossz. Ehhez milyen erkölcsi hozzáfűznivalód lenne?

Kell az asszony beleegyezése? Mennyire számít az előzmények fényében ez megcsalásnak, vagy megoldásnak? A keresztet úgy is el kell cipelnie...

Úgy vélem nagyon bonyolult dolog ez... nem egészen "olyan" egyszerű.

És a mosós, főzős dologra visszakanyarodva... házvezető nőt fel lehet venni....

mütyür 2014.11.11. 10:08:57

@croesus:
"a kapcsolatunk első fél évét leszámítva ugyanennyi együttlét esik neki jól" --> azaz 15 éve ugyanez megy, volt idő felismerni a problémát"

és kinek a problémája ez? pasas már rég elhatározta, hogy dugni fog a ropiseggűvel, teljesen független attól, mit művel asszony az ágyban.

btw az emberek akkor is szoktak masztizni, ha amúgy minden OK az ágyban.

amúgy meg meg kellene végre érteni, hogy a nők másképp ingerlődnek, mint a férfiak. HA a nő megkapja szex közben az orgazmust, NEM fogja tudni levakarni a pasas magáról. a férfiak kissé nehezen tudják elképzelni, hogy a nőknél NEM automatikus az orgazmus.

leonito77 2014.11.11. 10:10:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én nem értek most veled egyet.

A fazon az asszony előtt és/vagy a tudtával recskázik már egy ideje. Szerintem ez annak a jele, hogy van felesleg... na most szerintem a pali már jó ideje örlődik ezen, de most beesett a képbe a 25 éves feszesfenekűnagymellű. Igen, ez nyilván felnagyította a problémát, de a poszter még nem szedte le róla a ruhát.

Éppen dilemmázik, ami szerintem pont azt jelenti, hogy kétségbeesett. Ha nem így lenne, akkor gondolom a fiatal pipivel való dugás utóéletét olvashatnánk a posztban.

De a pasik máshogyan üzemelnek, mint a nők, gyárilag arra vagyunk programozva, hogy minél több nőt tegyünk magunkévá... a nők más miatt kívánják a pasit...

Szóval teljesen természetes, hogy megmozdult a fantáziája, csak alapesetben, ha otthon rendben lenne a dolog, akkor a poszter haza menne és jól ellátná az asszony baját, ha nem fájna épp a feje...

A sztori a jelen állásból sokféle véget érhet, illetve sok folytatása lehetséges. Szerintem a pasi helyes úton jár...

Muszáj lesz az asszonnyal elrendezni a dolgot. Aztán persze lehet, hogy megoldódni semmi nem fog, csak bonyolódni.

Az meg, hogy a feszes popóra gondol szex közben... nos itt lenn ideje otthon újítani, a 69 már rég elmúlt...

2014.11.11. 10:11:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az, hogy Jóska az asszony mellett matyizik az ágyban, szerintem eléggé nyilvánvalóvá teszi a mennyiségi hiányosságokat. És a leírás szerint ez így az asszonynak majd másfél évtizedig tökéletesen megfelelt.

Látom, a csajok nehezen viselik, ha a férfi kerül válogatási pozícióba :D

@mütyür: A szükséges mennyiségü szex nem biztosítása fordított esetben simán családon belüli erőszaknak minősülhet.

Szöszi 28 2014.11.11. 10:11:54

@croesus: Nem tudtam, hogy az ember azért maszturbál, mert nem kap elég szexet. Azt hittem azért, hogy örömet szerezzen magának. Hmm...Mindig tanulok valami újat bazmeg!

@leonito77: Akkor elválik és halomra kúrja a 25 éveseket, meg az általad javasolt kurvákat. Kész. A megcsalás az megcsalás, ember! Lehet mentségeket keresni, de nincs. És amennyiben megcsalja a feleségét értelmét veszti az a mondatod, hogy szereti. Ha képes megcsalni nem szereti, hanem az életet szereti amit mellette él, őt magát nem, mert nincs rá tekintettel.

Αphelion 2014.11.11. 10:13:42

@croesus: "Nem, egy valamire való férfinek elsősorban nem házvezetőnőre van szüksége, hanem egy szexi lepedőakrobatára."

Ennyi, ma veled ertek egyet. A holgy kommentelok ma nagyon a mult evezredben vannak leragadva, manapsag egy csoro egyetemista srac is be tudja kapcsolni a mikrot meg a mosogepet, egy sikeres cegvezetonek meg plane nincs szuksege meg ezekre a skillekre se :P

mütyür 2014.11.11. 10:22:13

@Pillanatragasztó: kinek mennyi a szükséges, ugye.

leonito77 2014.11.11. 10:22:34

@Szöszi 27: Én nem kerestem mentséget, hiszen egyenlőre ugye nincsen mire. Vagy igen? A vágy az nem a felső tudatból érkezik. Én a megoldásokat próbáltam számba venni.

Nézhetjük úgy, hogy ha félrekúr, akkor beáll a sorba, ami igen hosszú. Ha nem kúr félre, de a vágyai magas szinten mardossák és a felesége nem partner a megoldásban az egészen biztosan visszaüt valahogy.

Megjelenik valamilyen komolyabb testi, vagy lelki formában. A pedofil papok sem döntötték el gyerekként, hogy ők pedofilak lesznek, aztán pap létükre mégis miket tudnak művelni (már átlépték a bizonyos határt).

Szerinted, ha elmennének terápiára, a terapeuta miket javasolna? Ha a pasi elmondaná asszonynak őszintén, hogy a múlt éjjel hátulról azért üvöltött akkorát, mert gondolatban a 25 éves kolleginát képzelte oda (pontosabban csak a seggét, mert ebből jelenleg csak ez a fontos).

Szerinted előrébb vinné a kapcsolatot és növelné a feleség libidóját? Vagy milyen egyéb más javaslatod lenne?

Engem tényleg érdekel, főleg olyan aspektusból, hogy megoldást kéne találni, méghozzá olyat, ami hosszú távon a házasság fenntartását eredményezné.

Kíváncsian várom az ötleteidet.

mütyür 2014.11.11. 10:24:00

@Aphelion 2014: hja, milyen kár, hogy egy nő nem gombnyomásra működik, nem? :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 10:24:06

@leonito77: @Pillanatragasztó: Én pl. soha nem gondoltam, hogy ha valaki maszturbál, akkor az abból következik, hogy nem elég neki a szex otthon. Ha a csóka mindezt úgy csinálja, hogy nem mutatja ki, nem mondja, hogy a kevés szex miatt van az egész, hát valószínű az asszony nem érzi, hogy gond lenne. 15 évig jó volt így a pasinak. Miért nem mondta, hogy nem jó neki így? Miért küzdötte le magában a vágyat 15 évig? Ciki elmondani, hogy ő többet szeretne?

Mellesleg én nem hiszem, hogy ez így ki lett jelentve, hogy "asszony ha nincs szex recskázok, ok?"Vagy, hogy ott előtte csinálná. Csak szépen lerendezi magát valahol egy pornóra és csendben van. Nagy tétet mernék rá tenni! :D

mütyür 2014.11.11. 10:25:47

"Megjelenik valamilyen komolyabb testi, vagy lelki formában."

ezen felnyerítettem :DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 10:32:57

@Aphelion 2014: Ez csak ott hibázik, mikor megy a picsogás, hogy nincs már tiszta gatyám, mosni kéne, meg éhes vagyok, hol a kaja blablablabla! :P

Én pl. inkább szexelnék mosás, főzés helyett, csak éppen nincs bejárónőm. Plusz ha nincs kaja, akkor morgás van, meg hiszti. "Melák éhhhhheeeees!" :D

mütyür 2014.11.11. 10:34:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): nekem nem is kellene bejárónő, utálnám,ha vadidegen nyúlna a dolgainkhoz:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 10:41:13

@mütyür: erről most eszembe jutott az egyik pasim anyja, aki megkérdezte, hogy pólókat hogyan rakom be a szekrénybe? :D Nyakával kifelé, vagy befelé? Mert ő be szokott járni a fiához és megfordítgatja a pólókat a szekrényben. A nyaknak befelé kell lennie! OMG!!!!!!!!!!!!!! :D

mütyür 2014.11.11. 10:44:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): jézusom :D zoknit is élre kellett vasalni? :D

Szöszi 28 2014.11.11. 10:50:34

@leonito77: Figyelj...Ha pl. a legutóbbi kapcsolatomban közölte volna a párom, hogy neki kevés a szex, akkor törekedtem volna rá, hogy több legyen. Ennyi. De itt már régen nem arról van szó, hogy az asszonnyal akar többet szexelni. Ez csak egy fos ürügy arra, hogy megnyugtassa magát, ő azért kúrná a 25 évest, mert az asszony keveset szexel.

leonito77 2014.11.11. 10:51:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na igen, a 15 évet én sem értem annyira. Ha a psoszter most hazudott (és tényleg nem volt baja a szex mennyiséggel, csak eddig nem ragadtak rá a csajok) akkor más a leányzó fekvése és akkor egyet értek Szöszivel is.

De én inkább a leírtakból indulok ki....

Mellesleg a pornó.... volt élettársam (azt hiszem 25 körül lehettünk) amikor egy barátom átjött és megmutatta az elhíresült Csisztu Zsuzsás videót, amin jót szex-el a sporival. Megnéztük. Majd haver elment és jött volna az esti torna, de a barátnőm teljesen kikelt magából, hogy mégis mit képzelek, feláll nekem Zsuzsikára, aztán meg őt akarom...

(nem volt semmi összefüggés) Szóval megnézném azt a feleséget, aki a melóból hazaérve azon kapja a pasiját, hogy éppen pornót néz nagyban recskázik és úgy tenne, mintha csak a híradó menne és a párja meg a délutáni kávét szürcsölné.... :)

leonito77 2014.11.11. 10:54:10

@Szöszi 27: Ez esetben igazat adok neked, de mi van, ha tényleg úgy van, ahogy írja????

Mert máshogy nézne ki a poszt, hogy szeretem az asszonyt, de tegnap a melóhelyen, húúúúú de jó volt, és hányszor és milyen feszes volt....

Αphelion 2014.11.11. 11:01:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nekem is volt egy ismerősöm aki anyucit hívta 300 kilométerről a lakásába mosni meg takarítani miután külön költözött a felesége. De ez nem a "valamire való férfi" kategória, a poszter sem ilyennek hangzik. És ha tényleg jól megy nekik, simán lehet hogy eleve már most sem a felesége főz mos takarít.

Namely 2014.11.11. 11:01:41

14,5 éve kellett volna mondanod, hogy kéne még szex. Mosmá' mindegy, bár, ha most szólsz, végül is jobb később, mint soha.
Hagyjuk azokat a baromságokat, hogy a "férfit a hasánál fogva", meg "mosni, főzni rá". A fene sem kíváncsi ezekre.
Egy kapcsolat összetartója:
1. Külső vonzerő.
2. Jó szex.
3. Belső összhang.
4. Ezután jöhet a főzni tudás, szépen hajtogatja a ruhákat, szép rendet rak, stb. Ezek igazából már nem számítanak, ha az első három az OK. A bnőm nem tud főzni, de sütni igen. És? Megoldás? Én főzök. Miért? Mert tudok, mivel a szakács apámtól megtanultam, nem is rosszul. Takarítás? Együtt csináljuk. Ahogyan a többi kretén házimunkát is.
A mai világban, amelyik férfi van olyan ökör, hogy egy beépített házicselédet tart bnőnek, az meg is érdemli. Nem az a fontos.

Itt hibázott a poszter is.

A jelenlegi helyzetben szól neki (nem fog semmi változni) majd utána már csak a szerető tartása az egyetlen alternatívája.

De próbálja seggbe!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 11:03:58

@leonito77: A leírtakból akkor ezek szerint mást következtet ki egy nő, mint egy férfi.

"Mellesleg a pornó.... volt élettársam (azt hiszem 25 körül lehettünk) amikor egy barátom átjött és megmutatta az elhíresült Csisztu Zsuzsás videót, amin jót szex-el a sporival. Megnéztük. Majd haver elment és jött volna az esti torna, de a barátnőm teljesen kikelt magából, hogy mégis mit képzelek, feláll nekem Zsuzsikára, aztán meg őt akarom... "

Ööööö izé, meg tudom érteni! :D Mármint a volt csajodat. Lehet akkor este nekem sem lett volna kedvem.

mütyür 2014.11.11. 11:04:41

@leonito77: nem úgy tűnik, hogy valaha is szólt volna asszonynak, hogy kevés a szex. hiszen azt írja, azt mondták neki, idővel csökkenni fog úgyis s szexigénye, csak ki kell várni. és ő várt.
komolyan, az ilyennek van 3 gyereke? :o

2014.11.11. 11:05:48

@Namely: Seggbe. Na jó, de az asszonnyal, vagy a szeretővel?

Hurri Kán 2014.11.11. 11:08:52

Vegyétek be a nagymellűt harmadiknak.

Namely 2014.11.11. 11:09:40

@Pillanatragasztó: az asszony tuti nem engedi. Vagy lehet, hogy eleve ott csinálták és akkor a jövő egyik nagy politikusát nevelgetik.... :)

Szöszi 28 2014.11.11. 11:13:28

@leonito77: Hát most nézd...Én például az ilyesmin kurvára nem tudok fennakadni, de ezt embere válogatja. Sőt valószínűleg odaültem volna harmadiknak megnézni veletek, de nem mindenki veszi ilyen lazán ezt :D

Papírsárkány 2014.11.11. 12:41:15

@leonito77: ugye világos hogy az én kommentem szarkazmus volt? :)

Papírsárkány 2014.11.11. 12:42:48

@croesus: mehehe :) nem csak neved, de mondanivalód is (bölcsességben) gazdag

Papírsárkány 2014.11.11. 13:00:28

@Szöszi 27: "Akkor elválik és halomra kúrja a 25 éveseket"... és ki lesz mondva "szemétönzőgeci"-nek, amiért "elhagyja a feleségét", nemde?

Papírsárkány 2014.11.11. 13:03:37

@mütyür: nagyon le vagy ragadva ezen a témán, mi lehet az oka?

Szöszi 28 2014.11.11. 13:04:05

Elolvastam a kommenteket odaát, megérte :)

TBal 2014.11.11. 13:14:31

No, akkor most tegye fel a kezét az, aki elmúlt 40 és 15 éve ugyanazzal szexel.
És akkor tessék tippelni, hogy ugyanez a muki mit nyilatkozott volna erre 3-4-5 évvel ezelött. Gyanús, hogy ö is jött volna az azért nem vagyunk állatok, mert ellen tudunk állni az ösztöneinknek dumával.
No, én pl. az ilyenek miatt preferálom az eleve nyitott kapcsolatot, ugyanis akkor ez egyszerüen nem üt be. És az sem állati, mert ahhoz is felül kell írni bizonyos ösztönöket - a féltékenységét. Ha én szeretek valakit, akkor a boldogságát szeretném, és nem azt, hogy szakadjon szét a bünös vágyaktól és a lelkiismeret-furdalástól.

Papírsárkány 2014.11.11. 13:24:51

@TBal: Hja, mindig is furának tartottam azt, hogy pont a szexet "monopolizáljuk" ilyen szinten (és/vagy a szerelmet)... persze nyilván kicsinyes félelem és féltékenység is belejátszik (kisajátítási vágy, "ha már egyszer megszereztem" stb), de látszik a valóságban, hogy ez nem működik.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 13:35:42

@TBal: Én ha szeretek valakit, a boldogságát nézem DE!, azért nem teszek meg neki mindent, amit csak kitalál, csak azért, mert az őt boldoggá teszi. Ha engem az a dolog boldogtalanná tesz, fájdalmat okoz, akkor nem teszem meg. Van azért egy határ. Kinél, hol húzódik az a határ, vagy mennyit képes önmagából feladni azért, hogy a másik "boldog" legyen. Mert hát azért ez a boldogság dolog ebben az esetben... basszus azért, mert az ösztönei, meg a hormonok hajtják? Ez a boldogság? Pillanatnyi öröm. Nekem ez nem boldogság.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 13:43:34

@Szöszi 27: Na, én is el olvastam. Jókat írtak szerintem. :D

TBal 2014.11.11. 13:47:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem vágod, hogy ez kapuzárási pánik? Épp az játszódik le a hapsi fejében, hogy basszus, ö már az életben nem fog ezen a területen élvezkedni, ha a társadalmi elvárásoknak felel meg. Nöben is van ám ilyen, föleg, ha a hapsi meg a nö között van jó 10-15 év, és a pasi akkor lesz passzv, amikor a csaj igazán belelendülne. Szexpartnerkeresökön elég gyakori forgatókönyv, elárulom...
Gyanítom, hogy a posztbéli forgatókönyv is ugyanannyira, ha nem még inkább.

Papírsárkány 2014.11.11. 13:47:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az a fura, hogy amit leírsz, egyfelől jó és jogos (mindenki tudja, meddig és mit hajlandó feladni magából) másfelől viszont ezzel egyidejűleg semmivé degradálod (ösztönök, hormonok!) azt, amit itt a férfi adott fel a "közös boldogság" érdekében.

Arra meg kíváncsi lennék, pontosan miért is gondolod, hogy az irígység/féltékenység nem hormonok és ösztönök által vezérelt dolgok.

Papírsárkány 2014.11.11. 13:48:51

@TBal: "Kapuzárási pánik" akkor lenne, ha nem a mennyiséggel hanem a partnerrel lenne gondja. Ha elhisszük amit ír, nem így van.

TBal 2014.11.11. 13:50:16

@Lord Papírsárkány: igen, én is adom itt már egy ideje az "értetlent" ebben a témában, de akkor mindig jön az, hogy de nekünk van igazunk, mert nekünk van igazunk. Meg a de az akkor is úgy van, mert csak.

TBal 2014.11.11. 13:54:53

@Lord Papírsárkány: én nem hiszem el, amit ír, de ö elhiszi - nem tudja kristántisztán megkülönböztetni a két komponenst. Miven nem kap otthon több szexet, nem tudja megmondani, hogy akkor vágyna-e másra. Én pl. magamról tudom, hogy igen, de nekem szabad is...

Neki viszont megvan a mélyen beléplántált egy pina jó, több pina rossz, ezért szerintem magának is hazudik, így probálja a kognitv disszonanciáját elsimítani.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 14:17:56

@TBal: Kapuzárási pánik... Nekem erről az a véleményem, hogy kiélhette volna magát addig, amíg nem volt családja. Ő azt választotta, hogy felesége lesz, meg gyerekei. Senki nem kényszerítette rá, hogy így kell tennie, dughatott volna nőket halomra. Most viszont már nem független, nem tehet azt, amit akar. Ő ezt vállalta. Mások vagyunk, én hamarabb válnék el egy ilyen esetben, mint hogy becsukjam a szemem és tűrjek. És hamarabb ülnék le beszélni a párommal a problémákról, mint hogy szexpartnert keressek.

@Lord Papírsárkány: Khhm, próbálok nem paraszt lenni. :D Nem fog sikerülni asszem. Szóval mit adott fel a férfi a közös boldogság érdekében? A 25 éves pinák dugását? :)

"Arra meg kíváncsi lennék, pontosan miért is gondolod, hogy az irígység/féltékenység nem hormonok és ösztönök által vezérelt dolgok. "

Ilyet meg nem mondtam.

Papírsárkány 2014.11.11. 14:19:16

@TBal: hja, sajnos túl könnyen tudnak hivatkozni a "mindig is így volt már legalább a 20. század közepe óta!" dologra :))

Szöszi 28 2014.11.11. 14:25:39

Amit ma megtanultam, hogy ha egy férfi maszturbál a kapcsolat során, az nem kap elég szexet, és, hogy a hűség szavatossága lejárhat úgy átlag 10 év után :D *kacag*

TBal 2014.11.11. 14:30:01

@Szöszi 27: te hány éves vagy? 27? amíg fiatal az ember, addig nagyon könnyen beszél ilyen témákról.

Papírsárkány 2014.11.11. 14:31:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Khhm, próbálok nem paraszt lenni. :D Nem fog sikerülni asszem. Szóval mit adott fel a férfi a közös boldogság érdekében?"
Érdekes kérdés, tekintve, hogy a múltkor nagyban bizonygattad - amikor írtam, hogy férfiként "kaja és szex" a lista két eleme - hogy téged a kaja nem érdekel, de a szex, az aztán nagyon...

Papírsárkány 2014.11.11. 14:32:58

@Szöszi 27: ne nevess túl hamar, sajnos a második fele tényleg igaz :)
statisztika szerint azért is állt be az embernem arra, hogy átlag házasság / kapcsolat 7 évig tart (pletyka/babona szinten is ez a szöveg ugye, a rettegett 7. év, stb), mert átlag ennyi évig éltek együtt házaspárok jó sok száz évig (talán több ezer), mielőtt egyik vagy másik meghalt volna (hogy aztán a párja újra házasodjon) :)

szóval az a 10 igazából csak 6-8 :)

TBal 2014.11.11. 14:34:07

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Khhm, próbálok nem paraszt lenni. :D Nem fog sikerülni asszem. Szóval mit adott fel a férfi a közös boldogság érdekében? A 25 éves pinák dugását? :)"

IGEN!!! A nök másképp vannak bedrótozva, mint a férfiak, nem bírják felfogni, hogy ez milyen kibaszott nagy áldozat. A nök többségének ugyanez tök magától értetödö, és semmi lényeges dolgot nem érint. A férfiaknak nem csak a nemi szerve, hanem az agya is más, a nök meg azt kívánják, hogy ebböl a szempontból rendelkezzenek a férfiak nöi aggyal. Noooormális, Margit?

Papírsárkány 2014.11.11. 14:49:29

@TBal: najó, önmagában is igaz, hogy részünkről már maga a monogámia áldozat :)

2014.11.11. 14:51:57

@TBal: Így van, a nö hipergám, a férfi meg poligám viselkedésre van bedrótozva. Csakhogy a nö egy párkapcsolatban kielégítheti ezt a készetését (a legjobb elérhetö hímet választja), a férfinak viszont mindenképp le kell mondania a saját ösztöneiröl.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 14:53:24

@Lord Papírsárkány: Nem értem az összefüggést.

@TBal: Ha másképpen működünk, akkor férfiak miért várják el, hogy a nő megértse (mikor nem tudja) és elfogadja, hogy csak azért, mert ők férfiak, nem tudnak/akarnak uralkodni az ösztöneiken. Mi is uralkodunk bakker, legalábbis próbálunk. Pl. akkor amikor az érzelmeinket semmibe véve engedtek az ösztöneiteknek. Ekkor uralkodni kell, hogy az ember ne tépje ketté azt a másikat féltékenységében. :D

Viszont ennek némiképp ellentmond, hogy vannak nagyon féltékeny pasik is. Meg vannak olyanok, akik azt gondolják, nekik lehet, a nőnek meg nem. A nő legyen hűséges. Na itt ki a noooormális?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 14:59:51

@Pillanatragasztó: "Csakhogy a nö egy párkapcsolatban kielégítheti ezt a készetését (a legjobb elérhetö hímet választja)"

Muhhhahahahahahahahaha! :D :D :D

2014.11.11. 15:01:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Meg vannak olyanok, akik azt gondolják, nekik lehet, a nőnek meg nem. A nő legyen hűséges."
Tradicionálisan a házasság egy olyan szerzödés, amiben a férfi vállaja, hogy az eröforrásait a nöre és utódaira fordítja, a nö meg vállalja, hogy az utódok a férfitöl fognak származni. Ennyi, és nem több, ami nincs benne, azt szabad :)

2014.11.11. 15:04:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ja hát, ha csak a púpos toronyör jutott, akkor az volt az elérhetöek közül a legjobb :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 15:09:55

@Pillanatragasztó: Erőforrás = összes pénze és a farka! :D :P Ráutaló magatartással is működik.

Figyi amilyen szintem nekem van, örülök, hogy szóba állt velem a toronyőr! XD

Papírsárkány 2014.11.11. 15:17:35

@Pillanatragasztó: de mivel a legtöbb nőnek ez nem megy, be kell érnie azzal, hogy gyereket csináltat magának egy "alfával" aztán felnevelteti egy kellően jól idomított béta/delta/stb egyeddel :)

plantingC4 2014.11.11. 15:19:40

Érdekes volt.
23 magasságában, aki akkor volt, vele jól alakultak a dolgok, de egyszerűen nem tudtam elképzelni, hogy ő lesz mostantól az egyetlen. Huszonéves agyamban az zajlott, hogy ha hűséget fogadok, akkor tényleg nem kéne máshogy tenni, de azt is éreztem, hogy előttem az élet és még annyi szép nő van, akikre kíváncsi vagyok.
Nehéz volt, de korrekt akartam lenni, tudtam, hogy még nem vagyok erre kész, szakítottunk.
Valóban, azóta megismerhettem több szép nőt is, anélkül, hogy összeromboltam volna bármit is.
Mire is akarok kilyukadni?
Arra, hogy, ha "tudjuk, hogy mit csinálunk", tudatosabban közelítünk ezekhez a kérdésekhez, akkor nem biztos, hogy az első szembejövő nőt elvesszük, "úgysem lesz jobb" alapon, így bármikor sunázhatunk feszes, huszonéves, fekete hajú csajokat, lelkifurdalás nélkül, ha ez a fontos.
Lófaszt sem élt még 25 évesen, lehet még mindig suliba jársz, "valódi élet" még alig suhintott meg, de már egy elég komoly döntéssel, irányba állítottad magad.
Nem fordítva kéne ezt?
Valaki már írta, hogy előbb kellett volna agyalni azon, hogy több szex kéne otthon, ahhoz képest 15 évig jól elmatekozgatott a bohóccal kussban, ha asszony nem volt épp vevő rá...
Nem addig kellett volna keresni, míg bele nem botlik az fekete szépségbe, akivel akár nyóccor is lehet egy héten?
Tudni kéne mi az ami fontos számunkra valójában az életben, hahaha micsoda mélységek jönnek, Coelho zokogni fog a sarokban mingyá...:D
Ha magunknak is hazudunk, hogy esetleg jobban nézzen ki messziről, vagy valamiről el akarjuk hinni, hogy jó nekünk, mert mások úgy tűnik jól érzik úgy magukat, de valójában nem is érezzük benne jól magunkat, csak nincs jobb perpillanat, tökmindegy, hogyan csavarom - ez önszivatás.
Szóval ha tudja, hogy még szeretne más nőkkel is lenni, akkor ne kötelezze el magát, csak sztem ő maga sem gondolta, hogy egyszer lesz ilyen még az életében, hogy "más nő"...
Jó, azt is tudom, hogy ez sem ennyire szögegyszerű, de nekem jobban hangzik, mint, 15 év feleséggel, gyerekekkel, közben verjen le a víz az irodában a fekete démon kísértésétől...
Ez most furán hangozhat, de én tök örülök, hogy meg tudtam állni, nem házasodtam huszonévesen, mert így görcsölés nélkül élhetem fiatal felnőtt férfi életem ma is...:D
Majd ha felnövök, családozok, posztírónak is ezt javasolnám, de neki már nem lehet.

TBal 2014.11.11. 15:28:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ha másképpen működünk, akkor férfiak miért várják el, hogy a nő megértse (mikor nem tudja) és elfogadja, hogy csak azért, mert ők férfiak, nem tudnak/akarnak uralkodni az ösztöneiken. Mi is uralkodunk bakker, legalábbis próbálunk. Pl. akkor amikor az érzelmeinket semmibe véve engedtek az ösztöneiteknek. Ekkor uralkodni kell, hogy az ember ne tépje ketté azt a másikat féltékenységében. :D "

hehe, "mikor nem tudja". Szóvan te úgy gondolod, hogy a nöböl ez a képesség úgy en bloc hiányzik, és sehogy sem tehet szert rá? A baj ezzel a hozzáállással az, hogy ha így gondolja, akkor a nö meg sem fogja próbálni, így meg a lelki közelség nem lesz meg a pasival, épp hogy eltaszítod magadtól.
Egy korábbi kommentedben írtad, hogy elöbb beszélnél a partnereddel, mint hogy félrelépésen gondolkozz (kb. a férfi helyébe képzelve magadat), viszont nöként meg eleve elzárkózol már a probléma felvetése elöl is. Ez nem áll össze egy egésszé...

"Viszont ennek némiképp ellentmond, hogy vannak nagyon féltékeny pasik is. Meg vannak olyanok, akik azt gondolják, nekik lehet, a nőnek meg nem. A nő legyen hűséges. Na itt ki a noooormális?"
Figy, ha az ember az ösztöneit követné, akkor az lenne, hogy nekem szabad, neki nem - csak így épp nem lesz szimmetrikus a dolog, mert nem egyeztethetö össze a kettö. Erre az általános megoldás a "nekem sem szabad", az én megoldásom meg a "neki is szabad". Ez is lemondás, ez sem jön zsigerböl, de így érzem fairnek.

Anno írtad, hogy pillanatnyi öröm, ha valakivel dughatok... hát, nem éppen, évek távlatából is szívesen gondolok vissza egy-egy jól sikerült szeretkezésre korábbi partnereimmel, és ezt örömként élem meg ilyenkor.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 15:31:30

@plantingC4: Aha, aha! Én is hasonlóan gondolom. :) Ritka pillanatok egyike.

TBal 2014.11.11. 15:35:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): " Mindjárt megsajnállak titeket! :P :D "
Most Papírsárkány fején találta... ahhoz tényleg kéne némi empátia. Ha egy komoly dolgot nem is akarsz felfogni, és minden eröddel azon vagy, hogy elbagatellizáld (a mondatodban kb. az van benne sorok között, hogy normális embernek ilyen problémája márpedig nincs, így titeket nem veszlek ebböl a szempontból emberszámba), akkor mégis hogy gondolod megoldani a konfliktusaidat, hogy akarsz egy olyan emberrel együtt énli, aki nem teljesen azonos veled?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 15:40:37

@TBal: Kétlem, hogy erre a legtöbb nő szert tud tenni. Te írtad, hogy a férfi nem tud női aggyal gondolkozni, akkor fordítva miért lenne másképpen?

"Egy korábbi kommentedben írtad, hogy elöbb beszélnél a partnereddel, mint hogy félrelépésen gondolkozz (kb. a férfi helyébe képzelve magadat), viszont nöként meg eleve elzárkózol már a probléma felvetése elöl is."

Ezt nem értem. Mire akarsz kilyukadni?

"az én megoldásom meg a "neki is szabad". Ez is lemondás, ez sem jön zsigerböl, de így érzem fairnek."

Te is tudod, hogy nem fair. Max. a lelkiismeretednek jó, hogy hát ő is megtehetné, közben majdnem biztosra veszed, hogy nem fogja megtenni. Mit éreznél, ha mégis megtenné?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 15:49:47

@TBal: Akinek a monogámia ekkora áldozat és egy hatalmas lemondás, amivel nap, mint nap meg kell küzdeni, azzal nem tudok empatikus lenni. Sajnálom. Igen, ez komoly dolog, annyira, hogy nem is tudnék ilyen kapcsolatban élni, azzal kb. feladnám önmagamat. Nem olyan emberrel akarok együtt élni, aki olyan, mint én, de az alap dolgok (az elvek), amik szerint élünk, azok azért egyezzenek. Ellenkező esetben szerintem nem működőképes a dolog.

TBal 2014.11.11. 15:53:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Te írtad, hogy a férfi nem tud női aggyal gondolkozni, akkor fordítva miért lenne másképpen?"

Szerintem korlátozottan igen. Olyan szintre gondolok pl. hogy ´tegyük fel, hogy én utálok cipöboltban nézelödni, viszont felfogom, hogy a partnerem meg szeret, ezért néha udvariasságból elkísérem, illetve megengedem, hogy menjen egyedül. Egyáltalán nem arról van szó, hogy át kéne tudni élni a cipövásárlás örömét a férfinak, csak tudomásul venni, hogy a nönek ez öröm.

A te verziód erre az lenne (ok, mondjuk legyen biliárdozás, a pasid szeret, te meg nem), hogy ne menjen el biliárdozni a pasid, mert te nem szeretsz, neked nem öröm, ezért kizárt dolog, hogy az neki öröm, nem is olyan nagy lemondás. Te minimális empátia helyett megnyomorítanád a partnered, és ezt büszkén hirdeted.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 15:59:18

@TBal: Azért félredugás és a biliárd nem egy kategória!

TBal 2014.11.11. 15:59:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Akinek a monogámia ekkora áldozat és egy hatalmas lemondás" - értsd meg, az emberek változnak. A hapsinak vagy 15 évig elfogadható lemondás volt a monogámia, szerette a nöt, felnevelte a gyerekeket, boldog életet élt. Viszont változott, nött az érdeklödése mások iránt szexuálisan.
Mintha azt várnád el, hogy a partnered fegyjon meg, ugyanolyan élvezettel csinálja innentöl kezdve örökre azokat a dolgokat, amiket most szeret, és ne legyen semmi új érdeklödése.

Nálad úgy csapódna le ez, hogy van egy kapcsolatod, eleinte minden jó, aztán a pasi válkozik, kapcsolat megromlik, válás. Következö kapcsolat, minden hepi, aztán egy idö után pasi változik, és válás lesz, mert az új érdeklödését nem élheti ki, boldogtalan lesz melletted. Satöbbi, satöbbi. Mondd, kinek ajánlanád ezek után, hogy válasszon téged, mert jól jár veled?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 16:11:44

@TBal: Nem jól látod! Nálam úgy csapódna le, hogy nyitnék olyan dolgok felé, amik őt érdeklik, ami újdonság, ami izgató. Az nem fér bele, hogy másik nő legyen, de az, hogy én tegyek érte, az simán. Sőt, én is igénylem ezt és végül is el is várom tőle is. Nem a maszturbációba kell menekülni, hanem ki lehet próbálni új dolgokat. Ha egy 25 éves feketét dugna ehelyett, azt valóban nem tudnám elfogadni. Számodra miért lehetetlen az, hogy egyetlen ember megadja mindazt szexuálisan, amire neked szükséged van?

TBal 2014.11.11. 16:11:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): jó, igen, tudom, a dugás az atyaúristen, ott lehet az ember seggérzéketlen.

TBal 2014.11.11. 16:18:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): Sokáig lehet, hogy okés lenne, de azért garantálni nem tudom, hogy egy életen át elég lenne. Tudom, nálad vannak más témák, és van a dugás. Mindegy, hogy hány témában tudnál empatikusnak lenni, van egy, amiben nem tudsz, és ha ott valaha véleménykülönbség lép fel, akkor abból kapcsolatmegromlás, válás lesz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 16:27:42

@TBal: Egyébként érdekes, hogy az egész mondóka arra van kihegyezve, hogy a férfi nem boldog. Az nem számít, hogy a félredugástól meg a nő nem lesz boldog? Esetleg előtte sem volt, mert a férje nem foglalkozott az ő igényeivel. Hogy a szexen kívül néha örülne egy kis masszázsnak, vagy kirándulásnak, vacsorának, de a férje esetleg csak a karrierjével foglalkozik már 10 éve és most, hogy befutott, hirtelen egy 25 éves segg lett minden vágya. Ő most a "pénzes, befutott pasi"! Ez is simán benne lehet a dologban. Szült neki 3 gyereket, felnevelte őket, mellette állt, megtett mindent, hogy a karrierjét tudja építeni a férje... stb. stb. A fazon meg most azon filózik, hogyan dughatná a 25 évest lelkifurka nélkül?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 16:29:03

@TBal: azért ne vessük már össze a biliárddal, meg a cipővásárlással. :S Almát a körtével...

TBal 2014.11.11. 16:36:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): hü, de nagyon sarkítod te a dolgokat... lehet ez is, de nem valószínü. Inkább mindenképpen ki szeretnéd hozni, hogy a hapsi mekkora szemét. Én gyanítom inkább, hogy folyamatosan igyekezett eddig boldoggá tenni a feleségét, helytállni apaként, szeretöként, kenyérkeresöként. Nekem a levél egy tisztességes ember kifakadásának tünik, hogy van egy probléma, amivel nem tud mit kezdeni.

"az egész mondóka arra van kihegyezve, hogy a férfi nem boldog. Az nem számít, hogy a félredugástól meg a nő nem lesz boldog?"
Mondd, te ennyire nem érted? Pont, hogy számít neki, zért írta ez ide, ezért érzi úgy, hogy majd szétszakad, nincs jó megoldás. Ha nem számítana neki, meghúzná a nöt, aztán otthon letagadná.

hany eves a kapitany 2014.11.11. 16:54:31

@plantingC4: Ja, csak ugye senki nem tökéletes. Ha egy ilyen fekete szépség érkezéséig vár, akinek ugye ki tudja milyen a természete, akkor most lehet, hogy egy olyan nőért ácsingózna, mint a felesége. Soha semmi nem elég jó!:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.11. 16:56:07

@TBal: Nem szeretném kihozni, hogy a pasi szemét, azt szeretném kihozni, hogy lásd a nő szemszögéből is a dolgokat. Te csak a pasit látod, aki nem tud mit kezdeni a felálló farkával.

Ha számítana neki, akkor házon belül próbálná helyrehozni a dolgokat és nem azon agyalna, hogyan tudná megdugni a csajt és megtartani a feleséget is. Én így látom. Most azon kesereg, hogy ha elmondja, akkor tuti nemet mond a feleség, tehát nem tudja megdugni a csajt "fair" módon. Ha meg nem mondja el és megdugja, majd kiderül a dolog, akkor oda a házassága. Voltaképpen akörül forog az egész dolog, hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon.

hany eves a kapitany 2014.11.11. 17:01:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Számodra miért lehetetlen az, hogy egyetlen ember megadja mindazt szexuálisan, amire neked szükséged van?"
Hát azért, mert férfi!!:):D

plantingC4 2014.11.11. 17:51:30

@hany eves a kapitany: Hát igen, ez is benne van.:D Rövid ideig döngetné a fekete démont, aztán az nem működne és akkor olyan posztot olvastunk volna, hogy " már mindjárt 40 vagyok, de nekem csak libák jutnak, rendes feleségnek való sehol". :D
Van ami elég jó, de akkor meg nem lesz elég egy...:D
Bármikor, bármilyen módszerrel el lehet rontani, egy életet, ha elég "ügyes",
akkor akár másokét is...:D
Ő most ilyen módon próbálkozik, más, meg más módon csinálja...:D
süti beállítások módosítása