HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.11.19. 07:35

A barátnőmmel csalt meg

http://csajokespasik.blog.hu/2014/11/19/a_baratnommel_csalt_meg

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr666914949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2014.11.19. 07:39:21

pedig sokkal érdekesebb lett volna, ha a sztorit meséled el...

Papírsárkány 2014.11.19. 08:05:00

"Bocsánat, ha valaki mindezt okoskodásként vette, nem annak szántam. "

Értjük, Ákos női álnéven.

Papírsárkány 2014.11.19. 08:09:14

@mütyür: erről nem vagyok meggyőződve... (képzeld ha azt is ilyen formán adja elő :)

mütyür 2014.11.19. 08:43:30

@Lord Papírsárkány: :)) ippen aktuálisnak is mondható :)))

@Hurri Kán: szuper! mindjárt péntek! :)

Hurri Kán 2014.11.19. 09:11:59

@mütyür:
Az élet harc. És igazságtalan :D

leonito77 2014.11.19. 09:14:57

Húha!

Ezt a poszterin miért nem az exének mutatta meg. Hiszen neki szól, nem?

mütyür 2014.11.19. 09:15:04

@Hurri Kán: :) harcol a fene, én szeretek nyugiban lenni :)

mütyür 2014.11.19. 09:15:54

@Lord Papírsárkány: hja csak az "istenéltessen" duma :))

@leonito77: gondolom pincsizne vissza ezerrel :)

Papírsárkány 2014.11.19. 09:18:14

@mütyür: jaaa... nekem már megvolt :P

mütyür 2014.11.19. 09:23:34

@Lord Papírsárkány: nekem is :P ezért mondtam, hogy azért még aktuálisnak mondható:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 09:27:21

Uncsiiiiiiiiii, uncsiiiiiiiii. Miért érzik úgy az emberek, hogy szakítás után meg kell magyarázni a világot?

mütyür 2014.11.19. 09:28:15

@Lord Papírsárkány: jepp! :))

@Bundabandi (Cookie Bunny): mert próbálnak értelmet keresni az egészben :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 09:47:00

@mütyür: Akkor beszélgessenek magukkal! :D Ja, hogy az értelmet... hát akkor már nincs ötletem, vagyis de! Hol a Szöszi? Kéne a képessége! Soká lesz még telihold a vérnyúlsághoz.

mütyür 2014.11.19. 09:48:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): minek vérengzeni? elég elviselniük a saját hülyeségüket sztem :)

leonito77 2014.11.19. 10:13:57

@mütyür: Na ja!

E két mondat vajon mit sugall?

"A részletek most mindegy, nem vagyok mazochista, hogy újra felelevenítsem azt a korszakot, másnak talán annyira nem is lenne érdekes"

"És az egészben az volt a legbosszantóbb, hogy utána neki állt feljebb, támadott, pedig nem neki volt igaza és ezt ő is tudta... Közben velem is élt nemi életet, tehát azt sem tudom felhozni mentségére, hogy a szexuális életünk ellaposodott."

lefordítom a saját nyelvemre.

Dezső, rohadék vagy, nem elég, hogy megcsalsz, de még neked áll feljebb és bocsánatot sem kérsz. Pedig.... (pedig azonnal visszafogadtalak volna)

Pedig Dezső, te marha jó voltál az ágyban és tudom, hogy te is ezt gondolod rólam.

Szóval Dezső: Ha holnap becsengetsz és telesírod a zsepid, én meghatódom, óriási kibékülős szex lesz és persze megesküszöl, hogy soha többé nem teszel ilyet, mert basszus, azért nagyon hiányzol!!!!

Szerintem ez erről szól és a többi rizsa csak ennek a bő lére eresztése.

mütyür 2014.11.19. 10:27:32

@leonito77: ühm. bár hozzátenném, tényleg nem lehet egyszerű egy ilyen helyzet

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 10:28:48

@leonito77: Mennyivel egyszerűbb lett volna, ha ezt írja. Még azt hozzátenném, hogy valami huszonéves csajjal csalta meg, azért ekézi a 18-22 közötti nőket.

@mütyür: Ha már vérengzés, végezzünk tökéletes munkát! Maximalista vagyok. :D

mütyür 2014.11.19. 10:38:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): ehh, én inkább sütirecepteket nézek :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 10:54:39

@mütyür: most mi a baj a sütivel? XD

Hűűű mit találtam! A válaszok háááát, basszus én tényleg valami más bolygóról jöttem. Átalában ezek mennek???

velvet.hu/randi/2014/11/16/neha_meg_kell_kivantatni_vele_a_szexet/

Namely 2014.11.19. 10:56:01

Próbáljátok seggbe.....

..... komolyra fordítva: ha 36 évesen nem tudtad, hogyan kell a pasidat megtartani, akkor úgyis mindegy, csak idő kérdése volt, mikor jut el addig. És NEM, NEM az számít, hogy milyen vacsorát főzöl, milyen szépen van kivasalva, helyén van-e az alsója, és nem igaz, hogy a kerek formák kellenek az igazi férfiaknak, ahogy az is kegyes hazugság, hogy nem számít az a plusz 15 kiló, mivel csak nőiesebb lettél tőle, ahogy a kifingott mackóalsó/narancsbőr/szőrhegy sem szexi....

mütyür 2014.11.19. 10:56:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): hogy túúúl finomak :D most attól félek, ha elérem a kívánt kilóhatáromat, akkor többet nem ehetek ennyi sütit?? :'(

velvet cikkeket meg másoljátok be kérlek :D

mütyür 2014.11.19. 10:57:55

@Namely: jójó, de akkor mivel lehet megtartani egy pasast? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 11:02:38

@mütyür: „25 éves férfi vagyok aki rendszeres olvasójuk és nagyon hasznosnak tartom a Randiblogot, ezért is döntöttem úgy, hátha én is kaphatok itt segítséget!” – elnézést kérünk a mai levél beküldőjétől, de az Ödön nevet dobta neki a gép. (És persze elnézést kérünk minden Ödöntől is, hogy viccet csinálunk a nevükből). Ödön legutóbbi kapcsolatáról ad egy rövid leírást alább, és arról számol be, nem igazán tudott mit kezdeni azzal, ahogyan barátnője viszonyult a szexhez. Tényleg minden nő ilyen, mint amit Ödön leír? Szavazni is lehet a poszt legalján, de rendesen inkább csak levélben lehet választ adni erre az igazából elég összetett kérdésre, szóval ha van egy kis ideje, kérjük, írja meg nekünk véleményét és tapasztalatait a Randiblog e-mailcímére!
„Egy hosszabb kapcsolatomnak nemrég lett vége a barátnőmmel és ugye ilyenkor, mint mindenki, agyalok, hogy mit csináltam rosszul?! Az egyik legnagyobb kérdőjel bennem, ami már a kapcsolat ideje alatt is megfogalmazódott bennem, hogy vajon eléggé kívánatos voltam-e számára.
Elvileg tetszettem neki, régen sokat sportoltam, igaz, nincs kockahasam meg nagy mellizmom, olyan széles vállú, inkább nagy darab vagyok, de mégis úgy éreztem, hogy a szeretkezéseket főleg vagy szinte csak én kezdeményeztem, utána szó se róla, akkor már ő is akarta (sokszor azt mondta, hogy néha meg kell kívántatni vele a szexet).

Az még hozzátartozik, hogy nekem a szeretkezés felét az jelentette vele, hogy simogattam, ahol csak tudtam és felfedeztem, és még 3 év után is olyan kívánattal és élvezettel fedeztem fel, mintha 1 hete lettünk volna együtt és néha jól esett volna, ha rajta is érzem, hogy tetszek neki és kíván engem és nem csak akkor már, amikor én megkívántattam vele a szexet.
Sokszor eszembe jutott, hogy ő miért nem kíván rám szinte soha, ha mondjuk fürdésből beléptem a szobába, és hogy akkor rám támadjon vagy ilyesmik. Én imádtam volna az ilyen spontán helyzeteket, amikor mosogatott vagy kiteregetett vagy épp mással volt elfoglalva. De neki ilyen szinte a kapcsolat alatt egyszer se (talán még az elején) jutott eszébe.
Gondoljon mostani vagy legutóbbi kapcsolatára! Önöknél is úgy mentek általában a szeretkezések, mint Ödönéknél?
A kérdésem, hölgyek, felétek irányulna, hogy ezek a dolgok bennetek hogy játszódnak le? Ti is tudtok nagyon kívánni, csak ha ránéztek a pasitokra még 2-3 év után is, vagy csak egyszerűen ez nekünk férfiaknak van, mert a nők nem véletlenül a szebbik nem? Kezdeményeztek ilyen spontán letámadós helyzeteket teljesen magatoktól? Vagy ami a barátnőmmel volt, teljesen átlagos? És szerintetek is kezdeményezhet néha-néha a nő vagy ez mindig legyen a pasi dolga, ha akar valamit?
Nagyon számítok a véleményetekre!
Köszönöm a válaszokat, rengeteget segítene rajtam!”

Ezek eddig a válaszok:
1832 Férfi vagyok, jobbára igen
671 Férfi vagyok, általában nem
906 Nő vagyok, gyakran igen
723 Nő vagyok, tipikusan nem

mütyür 2014.11.19. 11:08:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): :D kösz :)

amúgy nem értem, azon mi a csodálkoznivaló, hogy mosogatás közben nincs kedve a nőnek szexelni?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 11:13:44

@mütyür: Hmmm, nekem szokott lenni. :D Főzés közben is. Sőt, mondhatni az a ritkább, amikor nincs. :) Ha a számokat nézem a fentiben, akkor a kisebbséghez tartozom.

Namely 2014.11.19. 11:20:10

@mütyür:
hogy 36 évesen is szexi, aktív és üde maradsz.... nem 19 éves, csak szexi, üde és aktív.... :) ennyi.

mütyür 2014.11.19. 11:21:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): najó, de te nem is ember vagy, hanem nyúl! nem csodálkozom :D

@Namely: ez egész korrekt válasz volt :)

mütyür 2014.11.19. 12:49:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): nemár! egy kis tejszínhab a tetején? hmm? :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 13:07:34

@mütyür:
jaj de jó a habos sütemééééééény! :D
mogyoró van az ő tetejéééééén
ilyet én nem kapok, s ha ezért zokogok
tudom sajnálnak az angyalok

XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 13:33:43

@mütyür: Ma nagyon jó a hangulat itt bent, már szénné röhögtük magunkat. :D Inkább még maradnék!

JOKKA21 2014.11.19. 14:10:58

Az igazi barátok mindent megosztanak egymással.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 14:18:50

@mütyür: csak répaelvonási tüneteim vannak. :D Nehéz ez a nyúl sors!

mütyür 2014.11.19. 14:28:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): mondom én, hogy haza kell menned :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.11.19. 15:01:14

@mütyür: Amióta beírtam, hogy "jaj de jó a habos sütemény" rajta van a vágólapon. Én meg rakosgatok a rendszerben dolgokat. Ctrl C/V-vel mindenhová sikerült beraknom, hogy "jaj de jó a habos sütemény" :D A kolléganőm már szakad rajtam, na meg én is. :D

"jaj de jó a habos sütemény""jaj de jó a habos sütemény""jaj de jó a habos sütemény""jaj de jó a habos sütemény""jaj de jó a habos sütemény""jaj de jó a habos sütemény""jaj de jó a habos sütemény"

Bölcs Jaroszláv 2014.11.19. 19:58:43

@mütyür: Na, most, hogy mindenki elhúzott innen a rákba, bevallom, hogy én is szoktam mosogatni (sőt! szinte mindig kénytelen vagyok én mosogatni), de közben nekem sem a szexelésen jár az eszem, hanem azon, hogy minél előbb túl legyek rajta. Biztos bennem van a hiba, de szerencsére erről már nem értesültök, mert elmentetek haza (remélem).
:)
süti beállítások módosítása