HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.12.02. 07:35

A macsók irritálnak

http://csajokespasik.blog.hu/2014/12/02/a_macsok_irritalnak

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr326950557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2014.12.02. 08:06:06

"Olyan területeken és intézményekben futottunk össze véletlenül..."

aha, "véletlenül"

"mert gyakran nem mi irányítjuk az érzelmeinket"

úgy érted sose

"Sosem voltam az a nő, aki az alfa férfiakra bukott, sőt, én mindig a kicsit feminin és elesett embereket szerettem, a macsóktól a hideg ráz, rosszul vagyok tőlük, semmit nem indítanak el bennem."

Nőkkel próbáltad már?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.02. 08:39:24

"Nem tudom, ki hisz a karmikus kapcsolatokban, de a miénk ilyesmi lehet. "

Azért, mert összefuttok bizonyos helyeken? Basszus a postással, meg a kukásokkal heti szinten összefutok aztán mégsem gondolom, hogy velük kéne leélnem az életem. :D Mondom ezt úgy, hogy bizonyos mértékig én is hiszek az ezoizékben.

Ennyit erről. Szerintem csak egyszerűen nincs más aki megmozgatna (vagy egyszerűen nincs más :D), majd ha lesz, akkor nem tulajdonítasz ekkora jelentőséget annak, hogy néha összetalálkoztok.

Papírsárkány 2014.12.02. 08:53:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): azért elméletileg exekbe nem kéne úton-útfélen belebotlani (ha meg mégis, az is inkább egyik fél tudatos ügyködése, semmint karma vagy véletlen)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.02. 09:03:09

@Lord Papírsárkány: Az attól függ, hol lakik. Egy kisebb faluban, vagy egy kerületben pl. elég könnyű. Ha közel dolgoznak egymáshoz, akkor is elég könnyű.

Egyik exembe hetente többször is belefutottam, mivel a melóhelyem pont oda költözött, ahol ő is dolgozott (egy utcába). Szerintem elég kínos volt neki, mivel az új nőjével dolgozott ott együtt. :D De biztos ez is csak a karma miatt volt így!

croesus aka. the grinder 2014.12.02. 09:07:33

A mai kulcsszavak: maradékelv, önámítás

Papírsárkány 2014.12.02. 09:09:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): posztból: "Olyan területeken és intézményekben futottunk össze véletlenül, ahol el nem tudnám őt képzelni, hogy mi dolga ott."

Papírsárkány 2014.12.02. 09:13:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): "De biztos ez is csak a karma miatt volt így!"
a sárkány karma miatt?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.02. 09:26:16

@Lord Papírsárkány: szerintem csak bebeszéli magának a dolgot. Miért ne futhatnának össze bárhol, bármikor? :)

Akkoriban nem ismertem sárkányokat és még én sem voltam az... ahhh régi szép idők! :D

Papírsárkány 2014.12.02. 09:29:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Volt, hogy nem is a saját dolgát intézte, hanem valamelyik családtagjáét."

azért vannak itt olyan dolgok, amik enyhe stalkerkedést jeleznek :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.02. 09:46:55

@Lord Papírsárkány: igen, erre is gondoltam. A "véletlen" nem is olyan véletlen! :)

Papírsárkány 2014.12.02. 10:05:00

@croesus: csak nem arra kívánsz célozni, hogy poszterin csak azért nyafog a "macsókra", mert sose jutott neki rendes férfi és ezt próbálja racionalizálni? :)

Hurri Kán 2014.12.02. 11:08:42

A karmikus kapcsolat az olyan, amelyikben nem basznak?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.02. 11:16:59

@Hurri Kán: Nem, amiben életeken át basznak! :) Hol át-, hol el-, hol ki-, hol be- stb. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.02. 11:24:37

Itt egy csodás cikk róla:

lifemagazin.hu/parkapcsolat/4-arulkodo-jel-hogy-karmikus-kapcsolat-fuz-parodhoz

A kedvenc részem: "Ilyenkor összerándul a gyomrunk, vagy éppen zsibbadni, esetleg rángani kezdenek olykor végtagjaink."

Szóval ha véletlen pofont kap, az csak a karmikus kapcsolat miatt van.... hmmm ez jó! :D

Papírsárkány 2014.12.02. 12:23:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Bár bizonyíték nincs az elméletre..."

"... mi azért jó sok random bullshitet összehordunk róla, mert növeli a látogatottságot."

Papírsárkány 2014.12.02. 12:24:53

persze itt már az "elmélet" szó is túl megengedő :)

plantingC4 2014.12.02. 14:02:51

Mit akar egy kambriumi kapcsolattól?
Az igazi macsók nem irrigálnak.
Szerintem szüljön a fickó egy gyereket.
Fussanak véletlen össze egy megszállt területen.
Nem értem az egészt.
süti beállítások módosítása