HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2014/12/10/az_udvarlas_ma_mar_a_no_dolga

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr656971481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2014.12.10. 08:30:07

Tán nem nyúlbélákkal kéne randizni.

2014.12.10. 08:39:03

Csak ha randa és öreg vagy.

Papírsárkány 2014.12.10. 08:40:00

"És ez nem tudom, mit jelent, de azt látom, hogy nem haladunk. Pedig minden adott és minden jel jó (volt). Olyan, mintha mindegy lennék neki."
Mintha... :)

2014.12.10. 08:42:54

"mi folyik egy ilyen pasi fejében?"
Valszeg az, hogy amikor majd elmeséli a haveroknak, hogy levarrt egy ilyet, biztosan kiröhögik. Vagy esetleg megsajnálják, és befizetik egy rendes nőhöz. Érzed a lelki vívódást?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 08:47:15

@Hurri Kán: Az a baj, hogy sok a Béla. Józsinak jobban örülnék! :D

@Pillanatragasztó: És mi a van akkor, ha a lány nem ronda és nem öreg?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 08:48:04

"mi folyik egy ilyen pasi fejében"

Káposztalé? :)

Papírsárkány 2014.12.10. 09:01:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): sok az eszkimóbéla és kevés a fókajózsi?

@Hurri Kán: r'amen?

leonito77 2014.12.10. 09:03:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): De biztosan ronda, mert ha nem lenne az, akkor már rég megdugta volna. Így viszont tartalékba még jó lehet ínségesebb időkre. :D

A poszter kér tanácsot. Nos, ha siet, még eléri a Budapest-Székesfehérvár gyorsot, ha nem üt be az ónos eső, viszonylag fájdalommentes lesz a problémamegoldás....

Szegény. Nem érti mit jelent az, hogy, ha valaki szeret valakit, azt el tudja engedni :D Gondolom az önzetlenség szó sem ismerős neki... meg az empátia. Ami ismerős, az a saját lelki nyomora, amit persze próbál másokra hárítani.

Mert ugye a sikertelenségéért és kudarcaiért a párkapcsolatokban (gyanítom a szélhámos volt a leghosszabb) természetesen mindig a másik fél tehet.

Sok sikert!!!

2014.12.10. 09:08:54

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Már ha nem akarja folyamatosan nevetségesnek érezni magát, vagy úgy, hogy rátukmálja magát a másikra azzal, hogy mindig ő jelentkezik?"
Fordítva kényelmes, nagyon jól értem én. Csak a férfi fektessen bele energiát, csak ő kockáztassa a pofáraesést. Változnak az idők, tegyétek oda ti is magatokat, ha már kiharcoltátok magatoknak azt az egyenlőséget.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 09:43:23

@Lord Papírsárkány: fóka az van elég, csak már az elején kiderül, hogy valójában nyúl és Béla. :D

@Pillanatragasztó: Egyenlőség ide, vagy oda én nőként már nem fogok senki után futni. Totál lealacsonyítónak érzem. Kifejezem ha érdekel, teszek pár lépést, de ennyi. Ha a férfi szeret vadászni, akkor a nő meg szereti a meghódítják. Just do it! :P

Pl. mostani kapcsolatom kezdete. Írogatás, randira hívás (részéről). Randi előtt 1 nappal lemondás (részéről). Indok: túl messze lakunk egymástól, mi lesz, ha összejövünk?! Újabb beszélgetés, újabb randira hívás (részéről). Randi napján újra lemondás (részéről). Indok: most lesz a Forma1 és biztos dugó lesz a városban, majd inkább máskor. Elküldés a pokolba (részemről). Mosolyszünet (részemről). Újabb beszélgetés, újabb randira hívás (részéről). A csillagok leígérése, hezitálás, töketlenkedés (részéről). Ha ő feljön, ott akar aludni nálam és hát mást is szeretne! (egy LOL a részemről, az előzményeket tekintve) Majd randi napján újabb lemondás (részéről). Indok: kirepedt a szája széle és tök csúnya, ő így nem akar velem találkozni. Elküldés a világ másik melegebb felére (részemről). Egész éjjel nem alvás (részemről), majd másnap reggel vonatra fel, utazás kb. 180 km, majd telefon: itt vagyok, gyere ide! :) És nem vagyok sem csúnya, sem öreg. :P

Papírsárkány 2014.12.10. 09:53:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): "És nem vagyok sem csúnya, sem öreg. :P"

viszont a B betű klasszul látszik a homlokodon :) (és nem a "bunda" vagy a "bandi" miatt)

Papírsárkány 2014.12.10. 10:00:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Virágom, aranyom, tündérbogaram... hát B mint BALEK.

Szöszi 28 2014.12.10. 10:03:04

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Egyenlőség ide, vagy oda én nőként már nem fogok senki után futni. Totál lealacsonyítónak érzem. Kifejezem ha érdekel, teszek pár lépést, de ennyi. Ha a férfi szeret vadászni, akkor a nő meg szereti a meghódítják. Just do it! :P

vs.

Pl. mostani kapcsolatom kezdete. Írogatás, randira hívás (részéről). Randi előtt 1 nappal lemondás (részéről). Indok: túl messze lakunk egymástól, mi lesz, ha összejövünk?! Újabb beszélgetés, újabb randira hívás (részéről). Randi napján újra lemondás (részéről). Indok: most lesz a Forma1 és biztos dugó lesz a városban, majd inkább máskor. Elküldés a pokolba (részemről). Mosolyszünet (részemről). Újabb beszélgetés, újabb randira hívás (részéről). A csillagok leígérése, hezitálás, töketlenkedés (részéről). Ha ő feljön, ott akar aludni nálam és hát mást is szeretne! (egy LOL a részemről, az előzményeket tekintve) Majd randi napján újabb lemondás (részéről). Indok: kirepedt a szája széle és tök csúnya, ő így nem akar velem találkozni. Elküldés a világ másik melegebb felére (részemről). Egész éjjel nem alvás (részemről), majd másnap reggel vonatra fel, utazás kb. 180 km, majd telefon: itt vagyok, gyere ide! :) És nem vagyok sem csúnya, sem öreg. :P

Nos...A két mondatod totálisan ellent mond egymásnak. Csak szólok :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 10:08:37

@Lord Papírsárkány: Akkor hogy is van ez, hogy (amit nem te írtál, még mielőtt) tegyük oda magunkat, kockáztassunk mi is? Hmmm? Ha nem teszem, akkor jön ez a szöveg, ha megteszem, akkor meg balek vagyok... aha. Akkor jogosan érzem nevetségesnek magam, kb. mint a posztoló. Mit is kéne tenni? Jahhh növeszteni a hajamat és várni a herceget, aki majd a torony felénél rájön, hogy hát ő tériszonyos. :D Nőnek lenni jó! :S

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 10:09:23

@Szöszi 27: Az elsőben ott a MÁR! :D Megtettem egyszer, többet nem fogom.

Papírsárkány 2014.12.10. 10:17:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ésszerű határokon belül, igen, szerencsés, ha a lány nem csak a sültgalambot várja. De ha valaki ilyen fiszfasz indokokkal mondja le állandóan a találkozót...
Kíváncsi lennék, mi volt az a tulajdonsága / jellemzője, ami rávett téged, hogy ennek ellenére te lépj.

Papírsárkány 2014.12.10. 10:29:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): "ahhh növeszteni a hajamat és várni a herceget, aki majd a torony felénél rájön, hogy hát ő tériszonyos." ezen azért most nagyon röhögök (elég találó :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 10:34:31

@Lord Papírsárkány: Akkor már nagyon sokat beszélgettünk, több hónapon keresztül. Kíváncsi voltam rá. :) Szimpik voltunk egymásnak, de a beszélgetésekből azt szűrtem le, hogy tart tőlem, meg a kapcsolattól. Volt előttem pár zátonyra futott próbálkozása, a legutolsó elég balul sült el. Utána megkérdeztem tőle, hogy ha én nem megyek le, ő feljött volna-e? Azt mondta, valószínű nem, de jó volt, hogy én lementem és léptem végül. Viszont többet nem tenném meg.

Namely 2014.12.10. 10:39:17

Elemzés:
a. ronda vagy.
b. dagadt vagy.
c. elhanyagolt vagy.
c. a fenti három tetszőleges kombinációja.

Tanácsok:
1. kör: Fogyjál le, kezeld a szőrhegyet, öltözködj változatosan, nőiesen, tanulj meg sminkelni, vegyél szexi fehérneműt, ruhákat.
Ekkor már nem neked kell udvarolnod.

2. kör: tanulj meg jól szopni, gyakorold a csípőmozgást, dugjál nagyokat, ÉLVEZD.

3. kör: találj állandó partnert. Légy a párja, ne a vérszívója. Ekkor ő a te párod lesz, mert a népmesével ellentétben mi pasik valódi párra vágyunk, de ne várjátok el, hogy udvaroljunk egy dagadt, szőrös disznónak, vagy szeressünk egy vészívó piócát.

Ha ezek megvannak, akkor már arról fogsz írni, hogy túl sok a pasi körülötted, bár te nem is akarod, hogy ott legyenek, hiszen csak a párod a mindened.

CsóróésCsúnya (törölt) 2014.12.10. 10:42:56

@poszterin(y)a: reagálva a címre - igen ha nálad 2-vel magasabb szintű példányt szemelsz ki...ha körülnéznél biztos találnál "rendes pasit" csak hát az olyan is lenne...

Papírsárkány 2014.12.10. 11:12:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Akkor már nagyon sokat beszélgettünk, több hónapon keresztül. Kíváncsi voltam rá. :) Szimpik voltunk egymásnak"

vs. ", de a beszélgetésekből azt szűrtem le, hogy tart tőlem, meg a kapcsolattól."

ez azért így érdekes... aki nekem szimpatikus, attól ritkán szoktam tartani

"Volt előttem pár zátonyra futott próbálkozása, a legutolsó elég balul sült el."
Olyan, amikkel nálad is majdnem zátonyra futott? (forma 1 és társai)?

"Utána megkérdeztem tőle, hogy ha én nem megyek le, ő feljött volna-e? Azt mondta, valószínű nem, de jó volt, hogy én lementem és léptem végül. Viszont többet nem tenném meg."

... de azóta is együtt vagytok?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 11:21:55

@Lord Papírsárkány: "aki nekem szimpatikus, attól ritkán szoktam tartani" Akkor csak én fogok ki ilyen pasikat, mert én már több ilyenbe is belefutottam az évek alatt. :)

"Volt előttem pár zátonyra futott próbálkozása, a legutolsó elég balul sült el."
A próbálkozást olyan kapcsolatra értettem, ami elég hamar tönkrement.

Együtt vagyunk.

Papírsárkány 2014.12.10. 12:06:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bizony, csak te.

"zátonyra futott" biztos azokba is olyan sok energiát fektetett, mint a randitokba :-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 12:24:08

@Lord Papírsárkány: Nem egyszerű eset! :D Ha az lenne, lehet uncsi is lenne számomra. Nem mintha én túl egyszerű eset lennék. :)

Papírsárkány 2014.12.10. 12:30:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): ez sajnos eléggé racionalizálásnak hangzik...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 15:23:40

@Lord Papírsárkány: Félek! Még a végén kiderül, hogy te vagy a NAV elnöke! :D

_Ω_ 2014.12.10. 15:42:36

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

"A kérdésem: mi folyik egy ilyen pasi fejében és ilyenkor mi a lány dolga?"
Valószínűleg híg savó, elég vérszegény darabnak tűnik. A te dolgod vagy az, hogy bátorítod és ha kell terelgeted, vagy rájössz, hogy kár rá időt szánnod és keresel mást.

"Már ha nem akarja folyamatosan nevetségesnek érezni magát, vagy úgy, hogy rátukmálja magát a másikra azzal, hogy mindig ő jelentkezik?"
Oké, ez ki is zárta a bátorítós és terelgetős megoldást, mert tényleg elég nevetséges lenne. A pasi ennyit tudott produkálni. Egyébként nagyon valószínű, hogy tényleg mindegy vagy neki, de azért némi nyelv-masszázsnak mindig örül.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 15:42:51

@Szöszi 27: ő kezdte! Te is láttad, hogy az írta: Morag! :D

Papírsárkány 2014.12.10. 15:44:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ugyan kérem, nem vagyok én semmiféle elnök, főleg nem a navé, csak egy egyszerű kis sárkány a maga szerény erőforásaival és módszereivel :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.12.10. 15:51:52

@Lord Papírsárkány: Ha megeszed a tolmácsot, akkor is működik? :)

Papírsárkány 2014.12.10. 15:58:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem próbáltam, általában elég, ha elhiszi, hogy bármikor megehetem :)

hany eves a kapitany 2014.12.10. 16:32:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nagyon jó! :) Ügyes vagy:) Néha meg kell lépni az ilyeneket. Érdekes, hogy az ember milyen hülye tud lenni, inkább kockáztatta, hogy többet nem állsz vele szóba minthogy leszámoljon a beszariságával :) Gondolom hálás volt, hogy ilyen tapraesett vagy:)

Namely 2014.12.10. 17:17:00

@_Ω_:

"Valószínűleg híg savó, elég vérszegény darabnak tűnik."
Te már láttad a poszterint? :)

_Ω_ 2014.12.10. 20:09:46

@Namely: Nem láttam, viszont a történet szerint van egy szemtanúnk aki képes csókkal búcsúzni minden egyes randi végén. Emiatt feltételezem, hogy poszterin nem lehet annyira vészes és inkább a csókkirálynál nem stimmel valami. :-)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.12.10. 21:39:24

Sziasztok. Néha sajnálom, hogy ilyen későn érek ide, de ez tényleg csak ritkán van mostanában. Nem a társaság miatt, hanem a posztok miatt. Ez a mai még az elment kategória.

Joe69 2014.12.13. 23:09:19

Ha egy nőt érdekel egy pasi, akkor lép. Na nem sokszor, legalább egyszer -kétszer. Be kell látni, hogy a mai világban erre szükség van. Szánalmas az a női hozzáállás, amelyik azt hiszi, hogy megjátssza a jégkirálynőt, és még "vadászni" is fognak rá. Fog a rossebb, nem érünk rá ilyesmire
süti beállítások módosítása