HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/01/14/szep_vagyok_majd_fogok_egy_penzes_pasit

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr217072645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2015.01.14. 08:10:08

Szóval ez a reblogolás reblogolása? :)

Papírsárkány 2015.01.14. 08:19:53

Értem, szóval nem sikerült még csak megdugni se és ebből lett a poszt.

TBal 2015.01.14. 08:23:29

@Lord Papírsárkány: én beleolvastam a blogba, aszerint a hapsi egy felszedömüvész, kb. ez az egyetlen sztorija, ahol nem dugott meg valakit.

TBal 2015.01.14. 08:33:34

@Lord Papírsárkány: hitelesnek tünik. Abszolút nem az én világom, de tényleg láttam már a legértelmesebb nöket is egy-egy jól irányzott dumától elalélni - olyanokétól, akikröl a vak is látja, hogy egyébként oltári parasztok. Így az alapján, amit olvastam a blogból, van némi önismerete, önkritikája is a mukinak. Nem az én világom, de úgy néz ki, jó abban a témában, hogy hogy kell nöket felszedni. Ez kb. olyan, hogy C. Ronaldonak minden alkalommal, amikor meglátom a beképzelt fejét, pofán tudnám verni egy lapáttal, viszont el kell ismernem, hogy qrva jó focista.

Hurri Kán 2015.01.14. 08:43:54

Szerencsétlen. Most panaszkodsz, vagy dicsekszel?

Papírsárkány 2015.01.14. 08:47:34

@TBal: tanulságos elolvasni, az biztos :)

TBal 2015.01.14. 08:57:35

@Lord Papírsárkány: de pl. én nem vágynék ilyenre, nekem a stabil pár + hosszú távú szeretö(k) az ideális megoldás, full öszinteséggel. Ha odamennék egy lányhoz/nöhöz, akkor én ragaszkodnék hozzá, hogy minden fontos részlettel tisztában legyen, hogy milyen a családi állapotom, mennyi idöm lenne rá, mit tudok nyújtani... és persze ez így már igen keveseknek jön be. Mondjuk én nem is 200 nönél akarok sikeres lenni.

de amúgy érdekes hozzáállás, hogy minimális utánanézés nélkül jössz lúzerfarkast kiáltani.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 09:21:47

Először is a poszter meglátásom szerint egy faszkalap. :) Nem azért, mert nőket szed fel és dug meg a kamu dumáival, hanem azért mert kurva büszke is rá, hangoztatja, veri a mellét, mint King Kong. Szereti alázni a butuska szépségeket és erre szintén büszke. Ez visszataszító és szánalmas! Emberileg az alja. Ma reggel is volt a buszon pár díszpéldány huszonéves kis csóka, akik hasonló szöveget nyomtak. A gyomrom forog tőle. "Átmegyek és szétdugom, aztán meg szarrá alázom a kis ribancot". Miért? Ettől érzi magát valakinek? Ez menő? Áhhh nem is tudok mit írni, nekem ez annyira gusztustalan, alja viselkedés. Basszus az a másik is ember! Mit ártott neki? Milyen eltorzult személyiség az ilyen?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 09:23:35

@TBal: "Ez kb. olyan, hogy C. Ronaldonak minden alkalommal, amikor meglátom a beképzelt fejét, pofán tudnám verni egy lapáttal, viszont el kell ismernem, hogy qrva jó focista."

Jahhh! Hasonlóan érzek a poszterral kapcsolatban én is.

Papírsárkány 2015.01.14. 09:23:38

@TBal: Hiába, no, már a legapróbb jelekből is tudok helyesen következtetni :)

Namely 2015.01.14. 09:29:53

Mi ez? Gazdagok és szépek 2.0 extra kiadás, forgatókönyv részletek? :D

Avagy Pua Mexnek nem megy az üzlet, és új taktikára váltott.

Papírsárkány 2015.01.14. 09:34:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): jóhát, ezt csak azon helyzet feletti frusztrációjában teszi, hogy 7 éve "szerelmes" egy nőbe, aki kb. a fejére szarik :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 09:38:47

@Lord Papírsárkány: ez a blogjában volt? Odáig még nem jutottam az olvasásban. :)

Szöszi 28 2015.01.14. 09:44:57

Mekkora császár már a csávó...Eddig személyes ismerkedés útján varrta le a csajokat, most majd százával fogják ostromolni a blogon a csajok, akik majd mind azt hiszik, hogy ők lesznek azok a bizonyos új nagy Ő-k. Zseniális. Komolyan.

Komrob 2015.01.14. 09:58:28

Szóval a posztoló most arra büszke, hogy a gyök kettes IQ-jú lányoknál annyival okosabb, hogy meg tudja őket fektetni.
Gratulálok.

Szöszi 28 2015.01.14. 10:12:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen...Így van. Szeretnék én lenni, aki rendes, érző lényt farag belőle, tudom, hogy a szerelmem átsegíti ezen az időszakon, és ha elég türelmes vagyok majd megnyílik.
Váháháhá :D

Papírsárkány 2015.01.14. 10:50:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): ó és micsoda ego-trip, hogy "másnak ez nem sikerült, de értem megváltozott!"

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 11:03:04

@Lord Papírsárkány: :) Bizony! Mondjuk én olyan vagyok, hogy ha azt mondod, nem tudom megcsinálni, akkor már csakazértismegcsinálom.

Father Justice ♋ 2015.01.14. 11:20:35

@Komrob: Ez elsősorban nem intelligencia, hanem szint kérdése.

A sorok között olvasás képességét bevetve a CsP poszt és a posztíró blogján leírtak alapján 5 perc után fel is merül a kérdés: a megdöntött nők kapcsán miért csak a mennyiség és a befűzés körüményei lényegesek, a külsejükről miért nem esik egy árva szó sem? A további tényadatok figyelembevételével (sportosság és jóképűség teljes hiánya + sörhas kombó, faszparaszt stílussal megspékelve) egyértelművé válik, hogy a fickó mélyen szinten aluli nőket varr le zsinórban. Akinek egy ilyen, soványka nő is nyálcsorgatós vágyálom ( nincsbaratnom.blog.hu/2015/01/08/legyen_ott_reggel_a_konyhaban_egy_kaveval_istenem ), az csak olyan nőkre tud rámozdulni, akiket egy igényesebb, átlagos szintű férfi bottal sem piszkálna meg.

A posztíró májerfaktorát ezek figyelembevételével lehet a megfelelő kontextusba helyezni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 11:22:03

@Lord Papírsárkány: Eddig mindent megcsináltam, amire ezt mondták. :D :D :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 11:24:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Még mielőtt: Nem, a kútba nem ugrottam be, nem is tettem semmi önalázót. Komoly dolgokról van szó kérem szépen! :D

hany eves a kapitany 2015.01.14. 12:20:00

Hú de gusztustalan az egész történet főleg ezzel az undormány hozzáállással tálalva, végig se tudom olvasni...

Papírsárkány 2015.01.14. 12:26:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): értem, szóval csak nem volt igazi kihívás

_Ω_ 2015.01.14. 12:44:09

@TBal: Ezen magam is meglepődtem kissé. Ennyire sovány a termés a szomszédban, kénytelenek máshonnan idézni? Úgy néz ki.

@Szöszi 27: "és ha elég türelmes vagyok majd megnyílik" - a bicska a zsebedben, ha jól sejtem. Grat. a hozzászóláshoz odaát! Kíváncsi leszek, ha válaszol rá leesik-e neki, kivel is került szembe. :-)

@hany eves a kapitany: Akkor még véletlen se olvass bele a blogjába...

_Ω_ 2015.01.14. 13:02:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na várj csak... Idézek a blogjáról egy sort:
"Azt hiszem jó ember vagyok....megtanítom ezeknek a lányoknak, hogy minden pasi egy köcsög!"
Elgondolkodtató azért, hogy mégis milyenek azok a nők akiket összeszed. Néhány történetét elolvasva így ismeretlenül is azt mondom, megérdemlik egymást.

Szöszi 28 2015.01.14. 13:06:12

@_Ω_: Pontosan erről van szó :) Az, aki felmegy hozzá első találkozáskor egy buliban, majd 5-ször leszopja, ne csodálkozzon, hogy nem lesz feleségül véve, na.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 13:11:23

@_Ω_: Te örülnél ha egy nő felszedne csak azért, hogy megtanuld MNK? :D Ez pasi úgy hazudik, mint a vízfolyás és tudatosan olyan szöveget nyom, amire ugranak a nők. Mindezt kb. azért, hogy ne érezze magát rosszul amiatt, hogy az a bizonyos Zs. nem foglalkozik vele. Aki nem elég tapasztalt, az simán bedől neki. Szerintem egy fiatal, tapasztalatan nő sem érdemli meg, hogy egy ilyen köcsöggel összefusson. Azért, mert átverhető, még nem kell, hogy át is verjék és úgy tanulja meg, hogy nem kell hinni az ilyeneknek.

_Ω_ 2015.01.14. 13:22:46

@Szöszi 27: Ezen most nagyon nevetek. Azért, mert kendőzetlen, arcon csapós igazság. :-)

A 11-ei (legfrissebb) posztját olvastad?
"Megmondtam az őszintét hogy nem is ismer, és ezek alapján kétlem hogy szerelmes lehetne, meg hát én úgy is nézek csak rá mint egy jó szexre, nem érzek iránta semmit sem."
És a 10-eit?

Árnyalják kissé a képet. Nem lesz tőlük kevésbé csajozógép, de úgy tűnik, őszinte amikor teljesen egyértelművé válik, hogy a nő többet is gondol a "kapcsolatukba". Érdekes figura lehet, már amikor nem totál részeg.

_Ω_ 2015.01.14. 13:45:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem örülnék. Viszont nem érzem azt sem, hogy karmikusan kiérdemeltem kínokat korábbi tetteimért.

Biztos vagy benne, hogy hazudik a csajoknak, akiket felszed?
Nézzük sorban azokat akiket leírt:
× poharas csaj - egyszerűen elnyomott 10 műanyagpoharat, ráadásul senkinek nem hazudott aki megvett tőle egyet. Ettől a csaj már az ágyában is volt.
× Zs pótlék csaj - oké, a sors szóval jól játszott, amúgy másban nem hazudott
× túl részegen összeszedett csaj - ennek megmondta, hogy egész este mit csinálna vele, és úgy tettek
× CsP-n elhíresülő "ostoba" csaj - ok, barátnő mellett ébredéssel szédítette, itt hazudott
× szófosós lány - csak észrevette a tömegben, majd hagyta, hadd menjenek a dolgok (meg is bánta)
× szimpatizáns lány - itt megpróbált valami kapcsolat kezdeményt, de részegen rájött, nincs szikra és már azon az estén nem tud hűséges maradni. Aztán egyedül aludt otthon, ami igen vicces az eddigi teljesítményét nézve.
× nimfoerőszaktönkreteszlek lány - neki szerintem sehol nem hazudott, sőt...

Ezek alapján úgy nézem, volt köztük olyan aki megérdemelte, volt akinek részegen tette a szépet, és volt akivel csak simán nem beszélték meg már az elején, hogy ki mit vár a másiktól. Nem egy grál lovag, de nem is hazudik úgy mint a vízfolyás. És sok csaj asszisztál is, még át sem kell verni őket. Sötétszürke fekete helyett. Azért ez szerintem nem mindegy.

_Ω_ 2015.01.14. 13:46:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez fájdalmas rövid hír volt. XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.14. 14:35:30

@_Ω_: hazudni tettekkel is lehet, vagy azzal, hogy nem mondasz ki dolgokat. Szerintem ő ebben is "kiváló".

A poharasnál pl. ez nyomta: "szia, tudom hogy sokkal szebb vagy mint amilyen helyes én, de látok benned valamit, ami miatt beszélgetni szeretnék veled, és hogy ne csak üres szavak legyenek, bizonyításképpen a kezedben lévő üres poharakat, eladom egyesével vadidegeneknek,darabját 300 Ftért, ha sikerül iszunk egy sört és dumálunk".

Ez azért tömény hazugság. Nem látott benne semmit, azon kívül, hogy dugni akart.

A szófosósnál nem írja le, hogy mit mondott neki, egyszerűen megint dugni akart, amiért kb. bármit hazudhatott.

"felszedek valakit, hazaviszem, aztán alszok egy jót. Bulizgattunk és eldöntöttem hogy az első lány aki leadja a jeleket, azonnal rámegyek."

Egyedül a "túl részegen összeszedett csaj"-ra mondanám, hogy így járt.

A szimpatizáns lányos eset meg talán az egyetlen olyan megmozdulásba, amiből arra lehet következtetni, hogy ő is emberből van.

Joe69 2015.01.14. 22:20:06

Nem sikerült megdugni, ez itt a poster problémája. Basta.

Szöszi 28 2015.01.15. 08:24:53

@_Ω_: Háh, ma ránéztem a blogra és máris megvan az első felkínálkozó "hölgy" a kommentek között :D Tudtam én, hogy ez lesz, ügyes a nyominger, sorban varrja majd le a blogos bigéket is :D Esetükben még a jaj, hazudik a nőknek vád sem érheti, tekintve, hogy pontosan tudják kinek a f*szára ülnek rá, zseniális!

Sadist 2015.01.15. 17:06:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ma reggel is volt a buszon pár díszpéldány huszonéves kis csóka, akik hasonló szöveget nyomtak. A gyomrom forog tőle. "Átmegyek és szétdugom, aztán meg szarrá alázom a kis ribancot". Miért?"

Azért, mert a csajok részéről inkább erre van igény, mint a normális és emiatt unalmas fiúkra. Vedd észre, hogy leginkább rajtatok múlik, hogy milyen nőkhöz való hozzáállás lesz uralkodó a férfiak körében.
Ha a csajok nem a rosszfiúktól és tajparaszt viselkedéstől nedvesednének, hanem mondjuk a többismeretlenes egyenletek megoldásától, akkor ugyanezek a huszonéves suttyók a matek könyv fölött görnyednének, hogy minél több punci jusson nekik. Ennyire egyszerű.

Sadist 2015.01.15. 17:27:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha egy férfi csonkította volna meg a feleségét, már fütyülne a szél a talpa alatt.

Sadist 2015.01.15. 17:30:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): "hazudni tettekkel is lehet, vagy azzal, hogy nem mondasz ki dolgokat. Szerintem ő ebben is "kiváló"."

MUHAHAHAHA, akkor ugye abban is megegyezhetünk, hogy az ÖSSZES nő már reggel kezdi a hazudozást, amikor a szempillaspirálért nyúl?
süti beállítások módosítása