HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/01/19/miert_kamuznak_a_ferfiak_szakitaskor

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr537087659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.01.19. 08:05:14

A férfiak nem csak szakításkos kamuznak hanem mindig.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.19. 08:44:58

Na, asszem ma nem fogok kommentelni...

leonito77 2015.01.19. 09:55:29

@Diorella Queen: Én is szeretem ezt a világot, mert kiszámítható. A férfiak kamuznak, a nők meg szenvednek miatta, aztán meg meghalunk :D

Amúgy a poszterin elég jó kis posztot írt össze, csak abban nem vagyok biztos, hogy helyesen látja a dolgokat:

"Megkérdeztem, hogy miért szórakozott velem, miért nem szakított végleg, miért provokálta ki, hogy végül én szakítsak vele." Ez akár lehet is, de azok alapján amit leírt, korán sem biztos, hogy így van.

A poszterin pontosan úgy látja a helyzetet, hogy a barátja cselekedetei és szavai hatással vannak rá (főleg negatív hatással, naná), de az ő cselekedetei és szavai persze nincsenek a másikra hatássah, vagy pedig csak pozitívan.

Így be is indult az érzelmi hinta-palinta.

Az azért tetszett, hogy az ember szilveszterkor ott akart vele maradni, erre ő elhajtotta, majd szakított vele, mert nem maradt ott és ezt a pasi provokálta ki. meg hasonló finomságok.

Jó nagy hiszti gép lehet. :P

Papírsárkány 2015.01.19. 09:58:02

@leonito77: "Az azért tetszett, hogy az ember szilveszterkor ott akart vele maradni, erre ő elhajtotta, majd szakított vele, mert nem maradt ott és ezt a pasi provokálta ki. meg hasonló finomságok."

Tudod, erre van a "de hát miért nem ragaszkodott hozzá, hogy maradhasson!? Egyáltalán hogy gondolta, hogy elmegy?"

Nekem ez tetszett még nagyon

"Ez volt a legszebb esténk, és egyben az utolsó is. Utána kellett elkezdenem szedni a tablettát, és sajnos azóta is, három hete folyamatosan vérzek. Egy férfitól nem várhatom el, hogy megértse vagy átérezze, milyen lehet ez. De tény, hogy ebben az időszakban sokkal érzékenyebb és nyűgösebb voltam. Próbáltam vele minél kevesebbet találkozni, és nem nyomasztani, kapóra jött, hogy mindketten a családdal voltunk egy ideig."

Vajon elmondta egyáltalán a fazonnak, hogy mi a baja?

hany eves a kapitany 2015.01.19. 10:03:06

Úristen, ennyit agyalni! Ez még nekem is sok... :)

leonito77 2015.01.19. 10:36:24

@Lord Papírsárkány: Ja és persze a fazon nem érezhette úgy, hogy a poszterin leszarja a fejét. Igaz, fogalma sem volt arról, hogy vérzik, csak azt tapasztalta, hogy elküldi a búsba heteken át.

Na de persze a fazonnak azonnal éreznie kell, hogy a poszterin csak nyűgös. Ha a pasi lenne az, akkor ő hanyagolja a leányt.... ezt hívják úgy, hogy az empátia teljes mértékű hiánya. Például a borderline személyiségzavarnál is az egyik fő attitűd az az empátia hiánya és a másik érzelmeinek csak is sajáton keresztül való megítélése.

Példa:
- Mi a bajod?
- Ez, meg ez.
- Az nem lehet, mert akkor.... (ezt, vagy azt tennél, amit én is szoktam ilyenkor, tehát nem az a bajod, hazudsz)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2015.01.19. 11:23:44

Tetszik ez a játszmázzunk egy jót, aztán sértődjünk be, ha a másiknak ez nem tetszik.
Tudod, kedves poszter, rá kellene már jönnöd, hogy a pasik nem gondolatolvasók. (Ja, a nők se.) Az, ha kimondod az igazat, és nem vársz arra, hogy kitalálják egy furcsa dolog. Ha ez meg nem tetszik a másiknak, az már más szitu, de itt nem erről van szó. Szóval tessék szintet lépni (Februárban szerintem tanfolyamot fogok indítani arról, nekem hogyan sikerült. :) ), elhagyni a hisztis p***a stílust, és talán még normális embert is lehet kifogni.

Bölcs Jaroszláv 2015.01.19. 11:58:14

Miért? Kamuznak a férfiak szakításkor? Miket meg nem tudok megvénült és megbölcsült uralkodó koromra! Bezzeg az én időmben! A Kijevi Ruszban! Ott még volt tartásuk a férfiaknak (és olyan hegyeset tudtak köpni, hogy fél Európa irigy volt rájuk!)
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.19. 12:42:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Lehet még jelentkezni a tanfolyamra? :D :D :D Szülinapra szeretnék szintet lépni. Ja várjál, csak gondolnom kellett volna rá... fenébe, ezt elszúrtam! :D

Szöszi 28 2015.01.19. 12:43:22

"Aztán megajándékoztuk egymást karácsonykor és este mesét olvasott fel nekem. Ez volt a legszebb esténk, és egyben az utolsó is."

Jesszus...Először azt hittem félreolvastam, de nem...

Hurri Kán 2015.01.19. 14:33:50

@Diorella Queen:
Nagyon fáj? Akarsz róla beszélni? Nem ott, a másik vállamon.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.19. 15:09:02

@Lúzerarc: Lehetnék bitch-ből, super bitch? XD

Joe69 2015.01.19. 22:04:27

Hát igen, sokszor leírtam. 30+ minden nő nem bombabiztos kapcsolatban lévő vagy egyedülálló nő pszichoterápiás eset. Posterina ügye tipikus, a baj az lesz, amikor majd törleszt a következőn..

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.20. 15:08:16

@Lúzerarc: Az majd később! Az egy újabb szint lesz. :)

2015.01.22. 10:43:20

@Hurri Kán: :)))
Engem már leszoktattak a vállon sírdogálásról a magadfajta kavicslelkű érzelmi zombik .D
Úgy hogy ez nem jön be.
süti beállítások módosítása