HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/01/29/ha_uszodaban_ismerkedsz_kosd_fel_a_gatyad

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr517119517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2015.01.29. 08:15:39

*arcpálma* *arcpálma*
a többit nem írom le.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 08:31:28

"mi van a nőkben, amikor nem egyenesek, hanem kitalált hülységekkel hárítanak?"

Az van, hogy ilyen nyomulós idiótákkal találkoznak, mint te! :S

És még léleksimit vár, hogy ő nem hibázott...

TBal 2015.01.29. 08:39:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): most nem igazán értelek. Ha egy pasinak tetszik egy lány, akkor mégis mit kéne csinálnia? Meddig udvarlás, honnantól nyomulás?

Az elsö eset ismerös, amikor valaki bebeszéli magának a medvét meg a porszívót, és emiatt érzi szarul magát. Viszont nem értem (mondjuk ez nem lett kifejtve különösebben), hogy ha a hapsi ezt az eset után levágta, akkor miért nem öntött tiszta vizet a pohárba? Hiszen "Hadd kerdezzen, asszony, így tanul a gyerek"... :)

leonito77 2015.01.29. 08:57:10

Sziasztok!

Ez a fazon egy ász. Két mondatban (amik közvetlenül egymás után következnek) mond ellent saját magának. :)

"Nem vagyok az a fajta, aki nagyon bátorításra szorul és gyámoltalan, tudom, mit mikor és hogyan lehet. Most mondjam el neki, megkedveltem és találkozzunk minél hamarabb? Vagy ez korai? és tolakodó?"

Lefordítom normál magyarra!

Tudom én mit kell tennem......Jajj Istenem, most vajon mit tegyek? ÉS EZ FÉRFI... :)

Amúgy meg szerintem impotens.

SciNu 2015.01.29. 09:08:41

@TBal: "Meddig udvarlás, honnantól nyomulás?"
A kérdés nem a meddig hanem a hogy néz ki. Jól: határozottan udvarol. Rosszul: visszataszítóan nyomul.

croesus aka. the grinder 2015.01.29. 09:11:41

@TBal: "Meddig udvarlás, honnantól nyomulás?"

Ha helyes szépfiú, akkor határozott udvarlásnak minősül, ha nem üti meg a szintet akkor pedig nyomulós idióta.
De ez fordítva is igaz, ha a hejjespasi nem lép semmit, akkor ügyesen játszik és szemtelenül húzza a csajokat, kevésbé vonzó srác esetén pedig egy pipogya alak aki gyáva kezdeményezni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 09:17:17

@TBal: Az elsőnél nem is eltitkolt szándéka, hogy meg akarta dugni a csajt. Még le is akarta itatni, csak "baráti alapon". Szóval saját magának nem vallja be, hogy mi volt a szándéka, de célozgat rá (gondolom a csajnál is), hogy hát igen, megdugta volna. Majd mivel nem úgy alakul, elkezd mindenfélét beleképzelni a szituba (ahogy te is írtad), aztán jól kihozza belőle, hogy a lány rontott el mindent. Minek jött el? ->miért nem akart vele lefeküdni, mikor ő nem is azééééért hívta. Jahhh! A csaj nem volt egy buta liba, ez volt a legnagyobb baja. Ha az elején elmondja, hogy Julcsi, menjünk a vidéki házba dugni, szerintem el sem ment volna a lány, de így is vágta elég gyorsan, hogy mi van. Gondolom esélyt szeretett volna adni a srácnak, hoyg megismerje, az meg jól elcseszte ezzel. Miért nem tudja megvárni, míg a lány is úgy gondolja, hogy lehet közöttük szex? Nem mindenki urgik rá egyből a f@szra, ha ez kell, fizessen egy kurvának, már bocsánat.

A második: a lány nemrég szakított, szerintem totál össze volt zavarodva. Kért egy kis időt, hogy el tudja dönteni, készen áll-e egy új kapcsolatra. Erre ez nekiáll agyalni, hogy hát akkor őt hülyének nézik, meg blablabla. Kikéri magának az egészet, ezzel meg mindent elront. Én sem akarnék újra találkozni egy ilyen fazonnal, aki már 3 randi után azt akarja, hogy ő legyen nekem az igazi és full szerelmes legyek belé, felejtsek el minden mást. Vannak olyan nők akik ilyenek, durr bele mindenbe, aztán majd lesz valahogyan. Keressen akkor ilyet, de ne sértődjön meg azon, hogy nem mindenki olyan, mint amilyennek ő elképzeli magában. Van akinek több idő kell.

A harmadiknak meg égyértelműen nem jött be, ezt ő is megállapította, miután hiába próbálkozott. Miért nem tudja elkönyvelni magában, hogy ok, ez nem jött össze és ennyi? Egy találkozó telefonszámcsere után mit vár? Örök szerelmet?

Szóval nekem az a véleményem, hogy ez a srác nem képes kivárni, míg valaki érdeklődni kezd iránta. Azt gondolja, hogy ha ő érdeklődik, az pont elég. Pedig ehhez ugye két ember kell! Legyen türelmesebb, akkor már lehet, hogy az első lány is összejött volna neki. Hová siet ennyire? 32 éves, azért lehetne egy kis tapasztalata ezen a téren. Én így látom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 09:19:13

é = e (egyértelműen) Még mielőtt egy naczi megtalál vele! XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 09:20:38

@croesus:@SciNu "Mr.Danger" Bob: ez nem igazán a külsőn múlik, ezt csak ti hiszitek.

pretty kitty 2015.01.29. 10:19:16

hūha έɴ sѵěđørsζágbα νσ£τɑɱ αpʋ ĭsϻεrőseïɲél vɛɲđěg§ȇgƅɛ, ɑƙƙoɍ єζ€ĸ sƶεɾınt n€ҟɛϻ ï§ ¡llєττ ѵolɳɑ £єƒєküԀnöʍ vεlüƙ?? XDDDDDDDDDD

aɱùgƴ ɴagƴσn széƿ sνéԀør§zààààg!!!! ;)))))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 10:53:54

@Lúzerarc: Há' hogyne!!! Van, amit nem lehet pénzért megvenni. Minden másra ott a MasterCard. :S :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 11:00:51

@D. Lee Bodjóh: Minimum! :D Mit képzelsz? Csak vendégeskedsz, aztán semmi ellenszolgáltatás? Majd ha nagylány leszel, megérted, hogy ez a világ rendje! A rumos teát is azért adta a bácsi, mert szereti a kislányokat, "barátságból". XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 11:09:37

Az utóbbi posztokról (meg néhány kommentről) valahogy ez jutott eszembe:

"József Attila
NAGYON FÁJ

Kivül-belől
leselkedő halál elől
(mint lukba megriadt egérke)
amíg hevülsz,
az asszonyhoz ugy menekülsz,
hogy óvjon karja, öle, térde.

Nemcsak a lágy,
meleg öl csal, nemcsak a vágy,
de odataszit a muszáj is -

ezért ölel
minden, ami asszonyra lel,
mig el nem fehérül a száj is.

Kettős teher
s kettős kincs, hogy szeretni kell.
Ki szeret s párra nem találhat,

oly hontalan,
mint amilyen gyámoltalan
a szükségét végző vadállat.

Nincsen egyéb
menedékünk; a kés hegyét
bár anyádnak szegezd, te bátor!

És lásd, akadt
nő, ki érti e szavakat,
de mégis ellökött magától.

Nincsen helyem
így, élők közt. Zúg a fejem,
gondom s fájdalmam kicifrázva;

mint a gyerek
kezében a csörgő csereg,
ha magára hagyottan rázza.

Mit kellene
tenni érte és ellene?
Nem szégyenlem, ha kitalálom,

hisz kitaszit
a világ így is olyat, akit
kábít a nap, rettent az álom.

A kultura
ugy hull le rólam, mint ruha
másról a boldog szerelemben -

de az hol áll,
hogy nézze, mint dobál halál
s még egyedül kelljen szenvednem?

A csecsemő
is szenvedi, ha szül a nő.
Páros kínt enyhíthet alázat.

De énnekem
pénzt hoz fájdalmas énekem
s hozzám szegődik a gyalázat.

Segítsetek!
Ti kisfiuk, a szemetek
pattanjon meg ott, ő ahol jár.

Ártatlanok,
csizmák alatt sikongjatok
és mondjátok neki: Nagyon fáj.

Ti hű ebek,
kerék alá kerüljetek
s ugassátok neki: Nagyon fáj.

Nők, terhetek
viselők, elvetéljetek
és sirjátok neki: Nagyon fáj.

Ép emberek,
bukjatok, összetörjetek
s motyogjátok neki: Nagyon fáj.

Ti férfiak,
egymást megtépve nő miatt,
ne hallgassátok el: Nagyon fáj.

Lovak, bikák,
kiket, hogy húzzatok igát,
herélnek, rijjátok: Nagyon fáj.

Néma halak,
horgot kapjatok jég alatt
és tátogjatok rá: Nagyon fáj.

Elevenek,
minden, mi kíntól megremeg,
égjen, hol laktok, kert, vadon táj -

s ágya körül,
üszkösen, ha elszenderül,
vakogjatok velem: Nagyon fáj.

Hallja, mig él.
Azt tagadta meg, amit ér.
Elvonta puszta kénye végett

kivül-belől
menekülő élő elől
a legutolsó menedéket."

pretty kitty 2015.01.29. 11:22:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): σh kέгϵɱ sƶȇpєɳ έɲ єgɣ kit€яĵƐdτ éłettɑρasƶτɑ£ɑtoƙƙɑł ē$ kïτűɲő €mβєɍï$ʍƐrƐttƐ£ яεnδelҟ€ζő ɲɑgƴłànƴ vαgγøқ, dƐ pєɾ§ζ€ hα ҟƐll a nα¡v ҟ¡§låɴγτ ĭ§ єł τʊđoʍ ĵàtsζαn¡....$ƶóvααα£: ;)))))

vaɉσɳ α "ƀᢧï"va£ ĭłłϵtt νølɲα łϵfɛҟüdɲöϻ, vαgƴ a "ɳέɲĭ"νel i$?? kü£öɲ ҟüłöɴ ѵɑgƴ ɑ kεttőv€ł €gγ$z€ɾɾϵ hàɍʍɑ§ßαɳ? α gůmĭt ılƴɛɴĸøя ҡinɛk ¡llĭƙ νϵɲɲĭєєєє??? ;)))))))))) XDDDDDDDDDDDDD

alebzsaflab 2015.01.29. 12:03:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Túlvariálod. Szerintem egy idióta fasz összefutott 3 idióta picsával. És ebből született egy poszt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 12:04:41

@D. Lee Bodjóh: Szerinteeeem, mivel te vagy a vendég, ezért a gumival nekik kell készülniük. Akár úgy is lehet, hogy a sütik mellé egy külön tálban kiteszik és akkor ízt is lehet választani! :D A néniért nyugodtan kérhetsz felárat, meg a hármasért is. A bácsinál attól függ, hogy el kell-e dugni előtte a kis kék tablettát, vagy sem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 12:09:40

@alebzsaflab: Miért, te hogy viselkedtél volna a lányok helyében ezekben az esetekben? Én simán elhiszem, hogy a posztolóról nem látszik elsőre, hogy milyen idióta és talán még érdeklődnek is iránta. Aztán előjön a nyomulós hülyeségeivel és menekülnek tőle.

pretty kitty 2015.01.29. 12:19:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): ϵz ȷóóóó XDDDDDDDDDD gσɴdøłқożτάl mάr rαĵtɑ ħøgɣ ρorɴófĭlɱrɛnδϵζő łϵgγέł? ɴαgɣøɲ ҡяƐatíѵ ötlƐτɛĭđ ѵɑɳɳaƙ :DDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2015.01.29. 12:20:59

@JOKKA21: τ¡£tαҟøƶσɱ, ēɴ ¢sαĸ ѵϵɴdēge$ƙєdnĭ mƐɳtɛm, ƒ€ɳƐ §Ɛ gøɴdøltɑ volɴα ħøgƴ üƶlɛtĭ ūt lɛ$ζ ьϵ£őlє!!!! XDDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 12:40:26

@D. Lee Bodjóh: állatos pornókat kellene rendeznem? :D Bejön a nyuszi és ledobja a bundáját.... XD Áhhh ez inkább horror lenne!

pretty kitty 2015.01.29. 12:48:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): hıɦı, høггσгɲaҡ §Ɛ lƐɲɲɛ гσssż....dϵ ɳeɱ ɱʋ$záɉ ɦøgɣ αz lεgƴϵɴ:

www.dailymotion.com/video/xzs0uv_enf-naughty-stripping-playboy-bunny_creation

;))))))))))))))

pretty kitty 2015.01.29. 13:02:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): ɑƶ egƴ €ʍ߀ɍ áʍ ƈ$αk ßє vɑɳ öltöζѵ€ nƴʋ§ƶinaқ XDDDDDD ϵżȇгt ȋɾtaʍ ħøgγ nƐϻ ϻʊ$ƶåȷ ɦogч høггσɍ l€gƴεɴ...ȇȇȇяτeeeeeeđ.......;))))))) XDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 13:11:22

@D. Lee Bodjóh: Nem mondod? Azt hittem igazi nyúl! XD XD XD

TBal 2015.01.29. 13:30:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): eh, de elöítéletes vagy...
Saját hozzáállásom kb. ez (az elsö esetröl beszélünk):
Meghívom, a lányt, szeretném, hogy jól érezze magát, én nem bámmám, ha több is történne baráti látogatásnál, de csak akkor, ha ö sem - kényszeríteni nem fogom. Ha nem akar többet baráti viszonynál, akkor barátilag töltjük a hétvégét, azt szeretném, hogy szabadnak érezze magát. Nincs kényszer, nincs "illik", semmi sem kötelezö - ha neki is jól esne, akkor részemröl rendben van a szex, de csak akkor.
No most, a srác pont ezt írta le - te meg beleképzelsz mindenféle hülyeséget, hogy de nem is így gondolta, hogy de elvárta, hogy leeküdjön. Lehet, hogy nem mindenki ért egyet, de egy lány részéröl miért probléma, hogy ha nemi vonzalmat érez iránta egy fiú? Könyörgöm, ha nem kölcsönös, akkor a fiú se azt szeretné, hogy emiatt a csaj szarul érezze magát!

A "minek ment oda?" kérdésfeltevést is félreérted. Ebben annyi tartalom van, hogy akkor jöjjön a csaj, ha jól fogja tudni magát érezni, azaz vagy mondjon igent a szexre, vagy tudjon úgy nemet mondani, hogy ne érezzen büntudatot - BÁRMELYIK verzió megfelelt volna a srácnak (nyilván az egyiknél jobban örült volna, de a másiknál is jól tudta volna érezni magát). Ehelyelyett úgy mondott igent, hogy ezek egyike sem állt, kódolva volt, hogy szarul érzi majd magát, nem mellesleg emiatt a srác is. Így teljesen jógos a srác kérdése, hogy akkor minek ment oda, mindketten jobban jártak volna egy udvarias elutasítással.

Könyörgök, néha a pasik azt mondják, amit gondolnak!!!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 14:01:29

@TBal: Jó, akkor a tied a férfi értelmezés, enyém meg a női. Egy nő tök mást lát bele egy ilyen szituba.

Könyörgöm, ha látja a lányon, hogy feszeng, miért nem nyitja ki a száját és mondja el, hogy ő csak barátilag hívta és nem vár semmit? 32 éves, nem 12! Valahogy én sehol nem látom, hogy ez így ki lett volna mondva. Ehelyett kinyit egy üveg pezsgőt (gondolom azért, hogy majd ezzel oldja a hangulatot), amiből mire következtet a lány, hogy még le is akarja itatni. Már nem azért a két fillérért, de elhívja magához a vidéki házukba, pezsgő ezmegaz... szerinted? Biztosan egyenleteket szeretne a lánnyal közösen megoldani!

"Nem megbeszéli, hanem eldönti és szorong rajta" mondja ezt ő a lányról.

És ő mit csinál? A srácnak nincs szája? Inkább bénáskodott egész idő alatt és nézte, hogy a lány zavarban van. Majd miután tök kínosan eltelik az egész hétvége, akkor kihozza azt, hogy a lány a hibás, mert szorongott.

Ha megnézed, akkor mind a 3 esetben nekiállt agyalni és szépen "kiokoskodta", hogy a lányok mit gondolnak, mit miért csinálnak, majd ezekre reagált. A kommunikáció elég nagy fekete lyuk lehet a srácnál.

alebzsaflab 2015.01.29. 14:33:32

@Bundabandi (Cookie Bunny):

1. "Az utolsó nap, amikor már elfele csomagolunk, elmondja, ő azt hitte - úgy értette - hogy ha már meghívtam, illene lefeküdnie velem, mert biztos azért hívtam meg."
Illene? Mi van?

2. "határozottan jelezte felém, hogy randizni akar"

3. "Jól elbeszélgetünk, számcsere. Amikor ráírtam, nagyon passzív volt, fél nap múlva reagált."
"Bocs, hogy csak most válaszolok, de új a telóm"
WTF?

Egy férfi általában nem azért keresi egy nő társaságát, mert sakkozni akar vele.
Menekülés és sunnyogás helyett meg kell mondani, hogy bocs de nem jössz be.

Szóval szerintem mindkét oldalon hülyék voltak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 14:50:36

@alebzsaflab: Az elsőre az a válaszom, amit TBal-nek írtam. Meg te is írod: "Egy férfi általában nem azért keresi egy nő társaságát, mert sakkozni akar vele." Nem beszélték meg, hogy mi van.

A másodiknál kíváncsi lennék arra a határozott jelzésre! :D De ok jelezte, a randi az = azzal, hogy járnak? A srác úgy érezte, hogy át lett verve, mert a lány időt kért tőle. Miért nem beszélték meg, hogy miért kell neki idő?

A harmadiknál meg egyértelműen nem vette, hogy a lány nem akar semmit. Már a WTF esemény után leeshetett volna neki! :)

Komolyan, hány évesnek tűnik a viselkedése alapján? Nem egy 32 évesnek, hanem egy kis éretlen tininek.

TBal 2015.01.29. 14:57:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem mondtam, hoogy a srác nem kommunikálhatott volna jobban, nyilván az egyik alapból A-t gondolt, a másik meg B-t, aztán jól elgondolkodtak egymás mellett. A srác is mondhatta volna, hogy, meg a csaj is, de azért alapvetöen igaza van szerintem a srácnak.

"ő csak barátilag hívta és nem vár semmit" - NEM! A srác álláspontja annyi volt, hogy örülne a szexnek/összejövésnek, de nem kötelezö (nyilván hazudna, ha azt mondaná, hogy nem az elsö vezziót szeretné inkább). Igen, odafigyelhetett volna, amikor a jelzéseket adja, hogy ez a teljes üzenet menjen át, de azért alapvetöen a csajszi játszotta el a medvét meg a porszívót. Én azt mondanám, hogy a kimenetel 20%-ban a hapsi hibája, 80%-ban a lányé.

TBal 2015.01.29. 15:00:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Komolyan, hány évesnek tűnik a viselkedése alapján? Nem egy 32 évesnek, hanem egy kis éretlen tininek. " - bocs, a srác tiszteli a nöket, nem kihasználni akarja, fontos neki, hogy nekik is jó legyen. Lehet, hogy nem tökéletes kommunikátor a srác, de ez nagyon is érett gondolkodás, hozzáállás.

TBal 2015.01.29. 15:03:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): "A harmadiknál meg egyértelműen nem vette, hogy a lány nem akar semmit. Már a WTF esemény után leeshetett volna neki! :)"
nem olyan világban akar élni, ahol a sorok között kell olvasni, hanem ahol öszintén meg lehet mondani a másiknak, hogy igen, vagy nem. Tiszta lapokkal szeretne játszani, borzalmas.

TBal 2015.01.29. 15:05:14

@croesus: @SciNu "Mr.Danger" Bob: szerintem igazatok van, de ezt a nök nem ismernék be sosem... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 15:24:47

@TBal: Én nem vagyok biztos benne (sőt), hogy ez a srác tiszteli a nőket, meg rendes és értett gondolkozású. Ha így lenne akkor nem sértődne meg azon, hogy félreértik. Nekem totál úgy jön át, hogy neki az nem tetszik, hogy nem úgy mennek a dolgok, ahogyan azt ő elképzelte. A lányok nem úgy reagálnak, ahogyan szeretné. Most hogy így belegondolok, olyan, mint egy akaratos kisfiú. :)

"nem olyan világban akar élni, ahol a sorok között kell olvasni, hanem ahol öszintén meg lehet mondani a másiknak, hogy igen, vagy nem. Tiszta lapokkal szeretne játszani, borzalmas."

Ő hol játszott tiszta lapokkal? Mikor mondta ki őszintén, hogy mit akar?

Szóval nem értünk egyet. Azért ismersz már annyira, hogy emiatt nem fogok harakirit elkövetni. :D :D :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 15:27:07

@TBal: Jahhh! Mi a pénzre megyünk, ti meg csak dugni akartok (de ezt soha nem ismernétek be). LOL!

Az előzőhöz egy -t.

TBal 2015.01.29. 15:36:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hol volt szó pénzröl? Jóképüség volt a két állításban, pénz sehol. Olvasni tudsz? Vagy számodra az a jóképü, aki gazdag? :)))

(véleményem szerint most egy jó kis freudi tudatalatti asszociációt mutattál most be :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 15:43:22

@TBal: Ó bakker a csak dugásról sem volt szó sehol. :S Szembeállítottam két sztereotípiát, ennyi. Ironizáltam. :D De iiiiigen freudi elszólás volt meg minden és én is a hejjjes pasikra bukok, meg a pénzre, bizony ám! Mert minden nő ilyen! (apropó azt a bundát küldhetnéd már, amit ígértél :P)

TBal 2015.01.29. 16:04:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): dugni mindig akarunk, persze, az az egészséges férfi alapösztön, de igyekszünk egy civilizált keretet rakni köré, ami az értékrendünkhöz, hozzáállásunkhoz (ugye ami megkülönbözteti az embert az állattól) illeszthetö. Pl. hogy a másiknak is jó legyen, vegyük figyelembe az ö igényeit, ha nemet mond, elfogadjuk stb.

Ez a jóképüség/viselkedés megítélés viszont nem kitaláció, hanem nagyon is tény - egy rokon pszichológiai kísérletröl olvastam: amerikában oviban vagy kisiskolában a mese szerint egy gyerek problémásan viselkedik - mutatnak róla egy képet, mesélnek hozzá egy történetet. Egyszer fehér a gyerek, egyszer néger, egyszer felsöközéposztálybeli a gyerek, egyszer szegény családból való. Valamiért a fekete meg a szegény gyerek esetében alapvetö, kb. javíthatatlan dolognak ítélték, lemondtak róluk, míg a jómódú gyerek "csak épp rossz korszakát élte", "biztos keveset foglalkoztak vele", stb., szóval ott a gyerek nem volt hibás.

TBal 2015.01.29. 16:14:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nekem totál úgy jön át, hogy neki az nem tetszik, hogy nem úgy mennek a dolgok, ahogyan azt ő elképzelte. A lányok nem úgy reagálnak, ahogyan szeretné. Most hogy így belegondolok, olyan, mint egy akaratos kisfiú. :)"

Nem örül, csalódik a nökben, valóban. Viszont eszébe nem jut utána basztatni, megkeresni, zaklatni öket, elfogadja, hogy ök így döntöttek. Nem tartja fairnek, de eszébe nem jut belemászni az intim terükbe, megkérdöjlezni, hogy joguk volt-e így dönteni. Nem tökéletes a srác, de megbízható.

"Ő hol játszott tiszta lapokkal? Mikor mondta ki őszintén, hogy mit akar? " Bassz, az ilyen típusú srácoknak nagy bátorság kell, hogy elöálljanak a farbával (a gondolkodása, hozzáállása nagy részben az én jelenlegi vagy volt gondolkodásommal/hozzáállásommal egyezik, szerintem elég jól be tudom löni, hogy mit miért csinál). Van, hogy ö se teljesen határozott, hogy mit akar, szeretne többet, de nem akarja elrontani, ami van, ezért baromi óvatos. Szerintem neki nem sok partnere lesz, de potenciálisan nagyon megbízható srác, jó társ, ha valaki bevállalja - ha megtalálja a párját, sokat javíthat a gyengeségein.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 16:28:52

@TBal: Persze, ezt elfogadom. Meg szerintem soha nem is mondtam, hogy nincs lényege a kinézetnek, csak nem annyi, mint amit itt a srácok bizonygatni szoktak. Nyilván elsőre a kinézet alapján ítél mindenki (előítéletes). Viszont nagyon sokat számít (részemről pl. sokkal többet), hogy mit mond, hogyan mondja, hogyan gesztikulál hozzá stb. Az egész összbenyomás a lényeg. Volt anno discoban, hogy odajött egy jóképű srác, beszélgettünk pár mondatot, majd azt mondja: "szereted a gyümölcsös vodkát?" (akkoriban nagy divat volt :D) Mondom: "szeretem, miért?" "Van a kocsimban egy üveggel, csak ki kellene jönnöd velem érte." Mondom neki: "Hülyének nézel? Egyébként hány lány ment ki már veled?" Erre legyintett egyet és lelépett. Akkor ezek szerint nekem ki kellett volna mennem, csak azért mert hejjjes volt? :D (nyiván ez egy szélsőséges eset) Szerintem ez inkább személyiség, meg tapasztalat kérdése. Van olyan nyilván, akinek ez jobban számít (a hejjjesség). Nekem az a tapasztalatom, hogy többen vannak azok, akik nem erre mennek, főleg miután kinőttek a tinikorból. Azért szerintem neked ezt nem kell magyaráznom. Vagy igen? :D

A pénzről amúgy itt volt szó: @Lúzerarc: . :P :P :P

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.29. 16:38:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): lehet h hejjes volt, de a szintet nem ütötte meg (nem nézett ki pénzesnek is). Túl magasan van nálad a léc :P :P :P

alebzsaflab 2015.01.29. 16:38:11

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én pont ugyanezt mondom. Ezekben az esetekben egyik fél sem viselkedett felnőtt módjára.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 16:49:09

@TBal: Nem tudom. Nekem nem tetszik, hogy megsértődik. Mire jó az? Sértődötten ír egy posztot, hogy milyenek a nők. Basszus nyilván fog csalódni még többször is, vagy ha szerencséje van, akkor talál magának gyorsan egy "normális" lányt. Mondjuk az első simán összejöhetett volna neki, ha megbeszélik a dolgot. Talán még a másodikból is lehetett volna valami, ha nem sértődik meg.

Azért ilyen történeteket bárki tudna írni, nő is, férfi is. Mindenkivel történnek ilyenek, nem jön össze valami, vagy nem úgy. Nem dől össze a világ!

És hát itt van, hogy 32 éves. Nem kellene már így viselkednie ennyi idősen. Tényleg ilyen sértett kisfiú feeling. Viselkedjen férfiként! És nőket keressen! Tudom, hogy nehéz, én is ezen a bolygón élek. Elfogadónak és rugalmasnak kell lenni és nem csak egy elképzelt "valakit" keresni. Bárkiből lehet nagy Ő. (hűűű de "okosakat" mondtam aztaaaa! :D)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.29. 16:51:44

@alebzsaflab: Na jó! Viszont akkor is a srác volt az idiótább. :D Olyan 70-30%.

Sadist 2015.01.29. 17:30:28

@TBal: "Ha egy pasinak tetszik egy lány, akkor mégis mit kéne csinálnia? Meddig udvarlás, honnantól nyomulás?"

Algoritmikusan rendkívül egyszerűen eldönthető:

public bool IsPushy(Male player)
{
if (player.Level > this.Level + 2) return false;
return true;
}

Sadist 2015.01.29. 17:37:07

@TBal: Tanuld már meg, hogy Bundabandinál a kiindulási axióma az, hogy mindig a férfi a hibás! Minden további megállapításnak ezzel kell összhangban lennie. Nem olyan bonyolult ez, mint elsőre tűnik.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.29. 17:52:16

@Sadist: engedjük meg az egyenlőséget is, ez így nagyon szigorú :)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.29. 17:53:14

@Sadist: am meg pont fordítva van a true és false

Sadist 2015.01.29. 18:41:15

@Lúzerarc: Ugye megvan a pushy jelentése?

alebzsaflab 2015.01.29. 19:57:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ezek szerint a "Bocs, hogy csak most válaszolok, de új a telóm" válasz 30%-os hiba? Szerintem van az több is. :)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.29. 21:59:41

@Sadist: sorry, hirtelen azt hittem hogy pussy

Sadist 2015.01.29. 22:16:43

@Lúzerarc: A Punci™ összetettebb objektum, nem primitív típus, mint egy tulajdonság megléte vagy nem léte :)

Sadist 2015.01.29. 22:31:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Én nem vagyok biztos benne (sőt), hogy ez a srác tiszteli a nőket, meg rendes és értett gondolkozású. Ha így lenne akkor nem sértődne meg azon, hogy félreértik. Nekem totál úgy jön át, hogy neki az nem tetszik, hogy nem úgy mennek a dolgok, ahogyan azt ő elképzelte. A lányok nem úgy reagálnak, ahogyan szeretné. Most hogy így belegondolok, olyan, mint egy akaratos kisfiú. :)"

Ha bemész egy étterembe, tisztelettudóan betartasz minden írott és íratlan szabályt, etikettet, aztán a pincér mogorván odakúrja eléd a levest vagy fél óra múlva se figyel rád, hanem átnéz rajtad és ezt szóvá mered tenni, akkor akaratos kislány vagy, mert nem úgy mennek a dolgok, ahogy azt elképzelted?

A srác a saját részét betartotta, joggal várhatja, hogy ha őszintén, tisztelettel bánik másokkal, akkor vele szemben is tiszteletteljesek és őszinték lesznek.

Sadist 2015.01.29. 22:42:38

@TBal: "Nem tartja fairnek, de eszébe nem jut belemászni az intim terükbe, megkérdöjlezni, hogy joguk volt-e így dönteni. Nem tökéletes a srác, de megbízható."

Nekem is inkább az jön le a posztból, hogy egyáltalán nem ekézni akarja a csajokat, hanem megérteni, hogy miért viselkednek így.

"Szerintem neki nem sok partnere lesz, de potenciálisan nagyon megbízható srác, jó társ, ha valaki bevállalja - ha megtalálja a párját, sokat javíthat a gyengeségein."

Az utóbbi időben számomra talán a legszimpatikusabb poszter, akivel az ember együtt tud érezni.

Sadist 2015.01.29. 23:20:35

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Akkor ezek szerint nekem ki kellett volna mennem, csak azért mert hejjjes volt?"

Az, hogy valaki jóképű, nem garantálja, hogy bármelyik csajt gerincre fogja vágni, sehol nem is állítottunk ilyet. Viszont az esélyét nagyban megnöveli.
Ha valaki elszív naponta egy doboz cigit, nem lesz automatikusan tüdőrákja, de az esélyét növeli vele. Olyan is volt már nem egyszer a történelemben, hogy nagyon erős dohányos 80-100 évig is élt, meg olyan is, hogy életében egy szál cigit el nem szívott és egy korty alkoholt nem ivott, mégis a tüdeje vagy a mája vitte el 40 évesen.

"Nekem az a tapasztalatom, hogy többen vannak azok, akik nem erre mennek, főleg miután kinőttek a tinikorból."

A férfiaknak meg más az általános tapasztalatuk, és én hajlamosabb vagyok azoknak hinni, akik a saját bőrükön érzik a nők viselkedésének következményeit, mint azoknak, akik mindenféle homályos elképzeléssel rendelkeznek a saját nemükről, ami köszönő viszonyban sincs a valósággal.

Egyszer egy lány azt mondta nekem, hogy a lányok 90%-át kitartó urvarlással meg lehet szerezni, szóval ha elsőre nem jön össze, akkor csak keményebben és kitartóbban kell próbálkozni. Jót mosolyogtam rajta és megkérdeztem, hogy hány lánynál működött a módszer? :D
Csak ő gondolta saját magáról, hogy nála hatékony lenne (egyébként nála sem), aztán ezt szépen extrapolálta a többi nőre is. Soha nem azt kell nézni, hogy a nők mit gondolnak, hanem, hogy mit tesznek.

TBal 2015.01.30. 07:39:26

@Sadist: Hm, te is lenni programozó?

Én most próbálok C-böl kikupálódni (én más nyelvekben nyomom), egy régebbi könyvböl próbálom behozni, ami kimaradt - viszont ott (még) nem volt a C-ben boolean adattípus. Vagy az csak a C++-ban van? Ha aktuálissá válna (=megkapnám az állást, amihez kell), mondanál néhány trükköt? :)

Amúgy fura, hogy hiába van programozó agyam, az élet dolgait sosem próbáltam átírni mondjuk matlabba... nekem ezek két külön dobozban vannak, és ugye egy rendes férfinál mindig csak az egyik doboz van nyitva :)

TBal 2015.01.30. 07:43:06

@Sadist: "Az utóbbi időben számomra talán a legszimpatikusabb poszter, akivel az ember együtt tud érezni. "

Miazisten, valahogy ezt a posztot nagyon ugyanúgy látjuk. Bundáshoz meg... neki vajon ki lehet az érett férfi? Mel Gibbon a Mi kell a nöknek-böl???

TBal 2015.01.30. 08:03:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nem tudom. Nekem nem tetszik, hogy megsértődik." Nem gondolom, hogy ez feltétlenül megsértödés, inkább csak értetlenség. De ha sértödös is, ezt a tulajdonságát levedelheti (jó ég, de hülyén hangzik :)) a kesöbbiekben.

"Azért ilyen történeteket bárki tudna írni, nő is, férfi is. Mindenkivel történnek ilyenek, nem jön össze valami, vagy nem úgy. Nem dől össze a világ!"
Ki erre érzékenyebb, ki arra. Kívülröl marha könnyü mondani ezeket, ráadasul még abban sem vagyok biztos, hogy te a hasonló szituációkat olyan jól kezeled. Amúgy van, akinél magától jön, hogy ezekre jól reagál, van, aki meg nem. Megint csak visszautalnék arra, hogy olvasd el az általad belinkelt 16 lélektani típust, nézd meg, hogy a népesség hány százaléka tartozik ebbe vagy abba, és hogy a magánéleti téren hányan hányféleképpen közelítenek ehhez. Van, akinek ez megy jól, de más nem, van, akinél meg fordítva. Gondolom, azért nem úgy vagy belül, hogy mindenkinek INFP-nek kellene lennie... vagy de?

"És hát itt van, hogy 32 éves. Nem kellene már így viselkednie ennyi idősen. Tényleg ilyen sértett kisfiú feeling. Viselkedjen férfiként! És nőket keressen!"
Bocs, a nöknél sztereotip alaptulajdonság, hogy idiótaságokat csinálnak, konzekvetlenül :) viselkednek. Kicsit olyan, mintha azt mondanád,. hogy a férfi legyen tökéletes, mindent vágjon, tökéletesen reagáljon le, a nök viszont ugyanez alól fel vannak mentve.
Emberböl vagyunk, baszod... szerintem meg a férfi és nö kölcsönösen fogadják el, hogy mindenkinek lehetnek hibái, senki sem tökéletes, és mégis szeressék egymást.

Pénztéma: Lúzerarc és az én üzeneteim diszjunktak voltak, sehol nem mondtam, hogy az én véleményem az övé is. Ha ö veti fel a pénzkérdést, akkor azt talán neki cáfold. Szalmabáb-érvelésröl hallottál már?
a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.30. 08:59:57

@Sadist: olvass vissza pár posztot, aztán utána járjon a szád!

A többire meg:

"A férfiaknak meg más az általános tapasztalatuk, és én hajlamosabb vagyok azoknak hinni, akik a saját bőrükön érzik a nők viselkedésének következményeit, mint azoknak, akik mindenféle homályos elképzeléssel rendelkeznek a saját nemükről, ami köszönő viszonyban sincs a valósággal."

Nem. Szerintem te próbálkoztál nőknél, rosszul sült el, ezért az egész sikertelenségedet felfűzöd arra, hogy a nők ilyenek, meg olyanok. Ennek megerősítését látod mindenhol, plusz azokkal értesz egyet, akik hasonló dumákat nyomnak. Ez már rohadt unalmas, ezért nem is válaszolok sokszor, te meg valahogy késztetést érzel, hogy a hozzászólásaimra reagálj. Elég nagy összeget merénk tenni arra, hogy most sincs nőd. Arra még soha nem gondoltál, hogy talán tök véletlenül te is azért vagy sikertelen, mert pont azokat a hibákat követed el, mint a nyavajgó posztolók, meg bizonyos kommentelők? Hogy egyszer taláááán, kicsit el kellene mélyedned önmagadban és arra rájönni, miért is reagálnak rád, meg a viselkedésedre így a nők? Kicsit közelebb kerülnél a megoldáshoz, mint azzal, hogy a nőket teszed felelőssé mindenért. De a te dolgod, nekem mindegy, hogy a saját életeddel mit kezdesz.

@TBal: miután szépen kiforgattad az összes hozzászólásomat, úgy gondolom már tök felesleges bármit is írnom. Nem értünk egyet. Jössz a személyiségtípusokkal. Basszus nézd már meg a sajátodat! Soha nem fogsz úgy gondolkozni, mint én, nem fogod úgy látni, mint én. Tök mások vagyunk. Akkor mit erősködsz? Én leírom a véleményem, ha másképpen látod hát jó, én nem akarom eldönteni, hogy neked, vagy nekem van igazam. Két különböző vélemény, ennyi.

TBal 2015.01.30. 09:02:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Soha nem fogsz úgy gondolkozni, mint én" - neked a gondolkodás alárendelt :).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.30. 09:06:49

@TBal: Azért nyilván tisztában vagy vele, hogy ez nem azt jelenti, hogy nem gondolkozom, hanem azt, hogy máshogyan. Nálam a megérzés az elsődleges. :P Egyikünk sem jobb, vagy rosszabb, MÁS.

TBal 2015.01.30. 09:13:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): amúgy hüüüüü de kibuktál :). Mi ez a nagy személyeskedés Sadisttal szemben? Számomra te tünsz tök elszálltnak, gyakorlatilag mondhattam volna én is azt, amit ö. Vajon én is csak távcsövel látta m nöt az életben, és tök sikertelen vagyok?

Hozz már pár példát légyszi arra, hogy hol forgattam ki a szavaidat...

"Én leírom a véleményem, ha másképpen látod hát jó, én nem akarom eldönteni, hogy neked, vagy nekem van igazam."
Dehogynem, te eldöntötted, hogy neked van. ha nem így lenne, akkor esetleg megengednéd, hogy tévedsz, de te végig kinyilatkoztatósan írsz, nem úgy, hogy az embernek az a véleménye, hogy egy véleményt olvas.
A másik, hogy miután nem látunk bele a srác fejébe, inkább az a kérdés, hogy melyikünk áll közelebb az igazsághoz, egyikünknél sincs a szent grál.

TBal 2015.01.30. 09:16:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Egyikünk sem jobb, vagy rosszabb, MÁS. "
a két állítás nem zárja ki szükségszerüen egymást. Lehetünk mások, és - bár a jobb vagy rosszabb kategória szubjektív - de miért nre gondolhatnám magamat jobbnak/rosszabbnak Nálad, elismerve, hogy mások vagyunk?
Egy gorilla is más, mint az ember, de ha az a kérdés, hogy melyikünk az intelligensebb, azért határozottan állást tudok foglalni.

TBal 2015.01.30. 09:21:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): ez kb. olyan, hogy a kutyáknál a szaglás baromi jó, az alapján tájékozódnak, a macskáknak viszont az nem fejlett. Más a gondolkodásunk, viszont én baromi sok idöt töltöttem a fejlesztésével, elsösorban ezáltal élem meg a világot, te meg valószínüleg ezt a készségedet nem fejlesztetted. Gond, ha ez alapján a saját gondolataimra többet adok, mint a tiedre? Más témakörökben meg te vagy a jobb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.30. 09:31:11

@TBal: Nem szeretem, hogy mindig az jön ki nála, hogy a nő a hülye, meg a logikátlan meg blablabla. Ilyenek, meg olyanok a nők... Meg hogy jobban visz egy férfinak, mint egy nőnek, mert mi belülről másképp látjuk. Hát tegye! Csak azért vegye már észre, hogy saját magában is van hiba, ha mindig hasonló nőket fog ki és ebből hoz egy általánosítást. Kb. mint Father, akinek MMKK igaza van és kész. Csak. Mert. Mert ő mondta. Ő is kb. így kinyilatkoztat, hogy a nők ilyenek és kész és ezt ő tudja, mert tapasztalta ésakimástmondannaknemhiszmertaznemúgyvan.

Én nem döntöttem el, hogy nekem van igazam. Sőt, voltaképpen soha senkinek sincs 100%-ig igaza. Csomó minden körülményt nem tudunk, nem ismerjük a posztolókat sem. Egyszerűen leírom, hogyan látom. Nem tudom mit vársz? Írjam úgy, hogy hát nem is tudooom, talááááán, esetleg. Vagy hogy? Leírom és kész. Nem értünk egyet. És? Mi a baj ezzel?

Kiforgatás? Na pl. ez:

""És hát itt van, hogy 32 éves. Nem kellene már így viselkednie ennyi idősen. Tényleg ilyen sértett kisfiú feeling. Viselkedjen férfiként! És nőket keressen!"
Bocs, a nöknél sztereotip alaptulajdonság, hogy idiótaságokat csinálnak, konzekvetlenül :) viselkednek. Kicsit olyan, mintha azt mondanád,. hogy a férfi legyen tökéletes, mindent vágjon, tökéletesen reagáljon le, a nök viszont ugyanez alól fel vannak mentve.
Emberböl vagyunk, baszod... szerintem meg a férfi és nö kölcsönösen fogadják el, hogy mindenkinek lehetnek hibái, senki sem tökéletes, és mégis szeressék egymást."

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.30. 09:34:51

@TBal: Szóval akkor most jól fejtetted, hogy neked van igazad, mert te ebben jobb vagy, mint én.... Ó bakker... Kész vagyok tőled! XD

Tudod mit: NEKED VAN IGAZAD!

Jobb már? :P :D

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.30. 11:56:41

Összefoglalva: a bepróbálkozás/nyomulás megítélése/sikeressége csakis a nettó szintkülönbség függvénye, minnél nagyobb a különbség annal nagyobb a sikerráta. Ezért nemis létezik, olyan hogy csajozós duma, mert nem az a lényeg hogy mit mondasz, hanem hogy ki mondja.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.01.30. 12:54:33

@Lúzerarc: A nap "IGAZSÁGÁT" olvashattuk! Gratulálok! :D A jutalmad egy Arany Father díj, egy éves rondarandi előfizetés, egy üveg vodka és egy guminő.

Sadist 2015.01.30. 19:06:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Szerintem te próbálkoztál nőknél, rosszul sült el, ezért az egész sikertelenségedet felfűzöd arra, hogy a nők ilyenek, meg olyanok."

Nyilván próbálkoztam a nőknél, volt, ami rosszul és volt, ami jól sült el. Ezekre a tapasztalataimra alapozva alakult a nézetem. Közben pedig folyamatosan kerestem az okokat. Emellett meghallgattam, olvastam, láttam mások történeteit is, amikben furcsa mód hasonló mintákat lehet felfedezni, mint amiket én saját magam is tapasztaltam.

"Ennek megerősítését látod mindenhol, plusz azokkal értesz egyet, akik hasonló dumákat nyomnak."

Engem a tények érdekelnek. Leszarom, hogy ki milyen dumát nyom, csak az igazságtartalma érdekes, vagyis hogy egyrészt be lehet-e illeszteni egy konzekves rendszerbe, másrészt megállja-e a helyét a való életben. Jokka MNK-zása pl. nem állja ki ezt a próbát, emiatt nem is értek egyet vele.

"Ez már rohadt unalmas, ezért nem is válaszolok sokszor, te meg valahogy késztetést érzel, hogy a hozzászólásaimra reagálj."

Mert te vagy az, aki folyton égbekiáltó logikátlanságokat írsz, de nem tudatlanságból, hanem inkább férfigyűlöletből, ahogy a fentebbi példa is mutatja. A poszter semmi rosszat nem csinált, de végül mégis sikerült kihoznod, hogy egy utolsó paraszt tetűláda.

"Elég nagy összeget merénk tenni arra, hogy most sincs nőd."

Hohohó, mi ez a hirtelen érzelmi kirohanás? Nem hozta el a férjed a kölyköt az oviból vagy már megint a szennyes mellé hajította a zokniját?
Azt az összeget légy szíves ide utald: 10300002-20373229-00003285

"Arra még soha nem gondoltál, hogy talán tök véletlenül te is azért vagy sikertelen, mert pont azokat a hibákat követed el, mint a nyavajgó posztolók, meg bizonyos kommentelők?"

Arra még soha nem gondoltál, hogy véletlenül nem egy lúzerrel vitatkozol? Ha nem megy az értelmi vita, miért kell állandóan érzelmire váltanod és személyeskedned?

"Hogy egyszer taláááán, kicsit el kellene mélyedned önmagadban és arra rájönni, miért is reagálnak rád, meg a viselkedésedre így a nők? Kicsit közelebb kerülnél a megoldáshoz, mint azzal, hogy a nőket teszed felelőssé mindenért."

Végig te ekézted a posztert és próbáltad felelőssé tenni. Az elmélyedésre leginkább neked lenne szükséged, hátha megtalálnád a férfiak iránti gyűlöleted okát. Olvastad te már vissza a hozzászólásaidat? Érdekes módon TBal sem értett veled egyet.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.30. 19:12:51

@Sadist: a fő ok szerintem inkább az hogy bárkit lehet ekézni, hogy ezt meg azt csinálta rosszul, de akkor tessék azt is megmondani, hogy csinálja jól, ez Bundabandi-bal a fő gond.

Sadist 2015.01.30. 19:14:46

@TBal: "Vajon én is csak távcsövel látta m nöt az életben, és tök sikertelen vagyok?"

Természetesen. Meg anyáddal élsz, dagadt vagy, pattanásos, hosszú lófarokba kötött hajad van, egész nap a pincében lógsz a gép előtt és csak pornóra hokizol, mert még ahhoz is csóró vagy, hogy legalább elmenj egy kurvához :D

Sadist 2015.01.30. 19:29:56

@Lúzerarc: Na igen, azt írta, hogy az első simán összejöhetett volna, meg akár a második is, de azt már nem, hogy mégis hogyan.

De ezzel nem csak ő van egyedül így, nőtől még az életben nem hallottam értelmes, általánosan használható tanácsot nőügyben. Ami egyébként egyáltalán nem csoda, életükben nem volt még dolguk a saját nemükkel, így csak a saját vágyaikra alapozva tudnak bármit mondani.
www.youtube.com/watch?v=d4iUUWenfic
Az különösen vicces, amikor saját magukon sem működik az a duma, amit javasoltak :D

Sadist 2015.01.30. 19:44:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Csak azért vegye már észre, hogy saját magában is van hiba, ha mindig hasonló nőket fog ki és ebből hoz egy általánosítást."

Várjál már, miből gondolod, hogy mindig hasonló nőket fogok ki? :D Pont, hogy eddig csupa különböző nőket fogtam ki, mégis voltak hasonló viselkedési mintáik. Nem mindegyiküknél és nem mindig ugyanazok, de ha tízből nyolc adott helyzetre ugyanúgy reagál, függetlenül lakhelytől, társadalmi helyzettől, iskolai végzettségtől, testalkattól, minden egyébtől, akkor az ember már tud következtetéseket levonni.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.01.30. 20:04:58

@Sadist: Am mióta hallgatsz arra amit egy nő mond, az a fontos, hogy mit csinál.

Joe69 2015.02.03. 23:25:36

Olyan csajt hívunk meg hétvégére a kéglibe kettesben, akivel már bombabiztos, hogy dugás lesz. Sőt nem lesz, hanem van már. A másik alapszabály: nem hagyni az ilyen dumákat, hogy még ennyit meg annyit várni, merthogy az ex. Nem várunk. És nem foglalkozunk az exszel. A vacilláló csaj csak felhőztetni próbál. Az egyetlen lehetőség: az orra előtt felszedni valaki mást. Alapszabály: minden csajnak az a pasi kell, azt tiszteli, akiről fel tudja tételezni, hogy bármikor felszedhetne helyette másikat. Ott nincs hezitálás, akár van még ex, akár nincs, pasirészről meg ki nem szarja le ?
süti beállítások módosítása