HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2015.02.11. 07:46

Hazaküldtem az anyjához

http://csajokespasik.blog.hu/2015/02/11/hazakuldtem_az_anyjahoz

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr987160455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2015.02.11. 08:02:59

De hát ez meg is van oldva, miről fogunk beszélni? :)

Bölcs Jaroszláv 2015.02.11. 08:08:30

@Lord Papírsárkány: Csak a tanulságra szerette volna felhívni a figyelmünket, miszerint ha a csaj átmegy királylányba, miközben kisbálnává "növi ki" magát, ne tétovázzunk, hajtsuk el a rákba. Ha jól értettem, röviden ennyi volt a mondanivalója.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.11. 08:10:08

@Lord Papírsárkány: @Bölcs Jaroszláv: Valóban szép kerek történet, de én azért szívesen meghallgatnám a másik fél szemszögéből is. Csak kíváncsiságképpen! :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.11. 08:14:17

Amúgy ki hogy éli meg. "ha szólt a telefonom, és ő volt közelebb hozzá, simán felvette"
Én azon szoktam vitatkozni a feleségemmel, hogy vegye már fel a telefonom, ha csörög és én nem vagyok a közelben! Nekem nincsenek titkaim előtte.

Papírsárkány 2015.02.11. 08:21:12

@Tapasztalt tapasztalatlan: "minden jól ment, beköltöztem, már éppen majdnem összeházasodtunk, amikor hirtelen minden ok nélkül kidobott!!! mpg!"

Komrob 2015.02.11. 08:23:42

Gyönnnyörű poszt, a posztolót lehet már?
"elajánlottam, hogy költözzön hozzám, minden kötelezettség nélkül." (...) "rendetlen volt, széthagyott mindent, mint egy tinilány" (...) "Főzni azt közepesen tudott, alapdolgokat, és nekem annyi elég is volt, én sem tudok jobban főzni, hát milyen jogon is reklamáljak" (...) "Aztán elkezdte magát elhagyni, kis felesleget is felszedett (nem tettem szóvá, mert én is)"

Posztoló, bakker, még szerencse, hogy nem voltak elvárásaid vele szemben, milyen lett volna, ha még vannak is...!
Egyszóval: igenis voltak, házicseléd kellett volna, de kiderült, hogy ő nem az...
Ha te nem tudsz jobban főzni és te is felszedtél, akkor az eddig 1:1. De a súlyfeleslegnél kibukik a valódi jellemed, miszerint neked bocsánatos bűn, de a barátnőd nehogy fel merjen szedni magára! Mondd csak, naaagyon nehezedre esett kegyelmet gyakorolni és nem szólni érte? Na látod, neki is ugyanennyi erőfeszítésébe került, hogy ne szóljon neked!

Az első kérdésre a válasz: egy úriember úriember módjára küldte volna el, de te - mint a mellékelt ábra mutatja - nem vagy az, úgyhogy tőled jó ez a megoldás is.

Komrob 2015.02.11. 08:25:27

Egyetlen pont, ahol posztoló volt "előnyben", az a rendrakás.
De hát nem voltak elvárások, ugyebár...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 08:29:33

No, már meg sem kell szólalnom. Kiválóan hozzátok a megszokott sablonokat!

*tapsvihar*

MPG és MNK az egyensúly kedvéért.

Szöszi 28 2015.02.11. 08:30:34

@Komrob: Jó, azér' egy nő ne legyen már trehányabb és igénytelenebb a környezetére, mint egy férfi. Számomra ez mindig ultragáz, ha a nő képtelen rendet tartani MAGA körül. Mert nem a csávó után kellett volna elpakolnia, azt a srác megoldotta, ahogy a csaj után pakolást is, maga után kellett volna rendet tartania.

A minden kötelezettség nélkül meg ne azt jelentse már, hogy ha akar a szoba közepére hugyozhat meg szarhat a csaj :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 08:34:53

*előveszi a popcornt és hátradől*

Komrob 2015.02.11. 08:47:18

@Szöszi 27: rendben, ebben igazad van. Maga után mindenki pakoljon el.
De részemről akkor is jár a szívlapát a maradék két pontért (főzés+hízás).

Papírsárkány 2015.02.11. 08:48:20

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Én azon szoktam vitatkozni a feleségemmel, hogy vegye már fel a telefonom, ha csörög és én nem vagyok a közelben! Nekem nincsenek titkaim előtte."

az a rész megvolt a posztból (hangsúly a nem-zárójelbe tett részen), hogy: " (ha szólt a telefonom, és ő volt közelebb hozzá, simán felvette,) ha valamelyik haverom volt, lekezelően beszélt vele, úgy, mint egy hülye gyerekkel." ?

Komrob 2015.02.11. 08:48:26

@Szöszi 27: bár... várj csak. Láttál te már rendmániás férfit? Olyan iggazi rendmániás férfit? Én nem is egyet :)

Komrob 2015.02.11. 08:49:16

@Bundabandi® (Cookie Bunny): te csinálod jól, szépen, csendben szórakozol. A mi kárunkra :)

Komrob 2015.02.11. 08:50:57

Na, nekem most mennem kell, szevasztok, gyíkok! XD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.11. 08:58:19

@Lord Papírsárkány: Ebben igazad van, de ha (csak) ezt a rész akarta volna hangsúlyozni, akkor nem emeli ki előtte, hogy az ő telefonja és a csaj vette fel. Hanem simán csak annyit ír, hogy: "ha valamelyik haverommal beszélt (telefonon), lekezelő volt..."
A csaj verzióját meg kicsit konstruktívabb verzióban gondoltam meghallgatni. :) De persze el tudom képzelni, hogy az ő szemszögéből tényleg csak ennyi a történet.
@Komrob: Szerintem alapból gáz UTÓLAG felemlegetni hibákat. Miért nem akkor szólt érte? De persze csak olyan hibákról lehetett volna akkor is szó, amiben a srác nem sáros!

Papírsárkány 2015.02.11. 09:03:03

@Tapasztalt tapasztalatlan: "de ha (csak) ezt a rész akarta volna hangsúlyozni, akkor..."

Vaaaagy azért kezdte a telefonnal, mert pontosan azért zavarta, hogy a csaj felveszi, mert mindig lekezelő volt (és egy idő után téged is zavarna, ha nem tudod a barátaidat te üdvözölni, hanem helyetted valaki leosztja a fejüket mindig)

"A csaj verzióját meg kicsit konstruktívabb verzióban gondoltam meghallgatni."

De hiába :) Mondani amúgy is csak ennyit mondott volna (esetleg pár plusszal, hogy a faszi milyen genya volt mindig, és most végre ő is rájött, és igazából már gondolkodott elköltözésen, csak tett még egy utolsó próbálkozást a házasságos dologgal!)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 09:03:31

@Komrob: Most nem kívánok egyik oldalra sem állni (talán, mert mind a két oldalt tapasztaltam már). :)

Szöszi 28 2015.02.11. 09:06:51

@Tapasztalt tapasztalatlan: Én valószínűleg eltörném a kedves párom kezét, ha nyúlkálna a telefonomhoz. Nem azért, mert titkolni valóm van, hanem azért, mert az ÉN telefonomon ENGEM keresnek, és nem őt. Ergo ki veszi fel a telefonomat? Én. És az övét ki veszi fel? Ő. :D

leonito77 2015.02.11. 09:12:09

Sziasztok!

Nekem a posztból az hiányzik, amikor a poszter leül megbeszélni a barátnőjével a gondokat...

Ja, ilyen nem volt? Csak a másik ekézése (joggal, vagy sem). Mi lett volna, ha leül Gizivel szemben és elmondja, hogy ez, meg ez, meg ez zavar. Nem.

Ehelyett "tűrt", majd mikor betelt nála a pohár, elküldte. Az élet meg majd szívlapáttal ápolgatja a bölcsességéért :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 09:16:18

@leonito77: valahogy a posztok többségéből a beszélgetés mindig kimarad. :)

Hogy a házasság gondolta felmerült egyáltalán... priceless! :D

executive summary 2015.02.11. 09:31:32

Felszínes gecik a pasik sajnos, karcsú szupermodell alkatú szépségkirálynő kell nekik, ha pár grammot felszedsz, már küldenek is vissza az anyádhoz. Miért szemetek a pasik?

@Komrob: Kigyúrt menő helyespasi vagy? Ha igen, sunázhatnál.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.11. 09:45:29

@Szöszi 27: Bocsi, de én úgy nőttem fel, hogy EGY (vezetékes) telefonunk volt és mindegy volt, hogy ki veszi fel. Valamint simán szoktam hívni a barátomat a felesége telefonján, mert a srác nagyon-nagyon alacsony prioritással kezeli a sajátját és simán le van halkítva akár hetekig is.
Ettől még persze megértem a te verziódat is.

@leonito77: Nálam alap volt, hogy nem egyből küldte haza, hanem próbálkozott előtte KÉTOLDALI kompromisszumok kötésével. De lehet, hogy neked van igazad.

Namely 2015.02.11. 09:56:27

Olyan romantikus lehetett a fiúkérés.....

-Vegyé' má' el baz+!
-Öööööööööö, háááááááát....
-Nemakarodb+? Akkó' menny az anyádba, köcsög!

Papírsárkány 2015.02.11. 10:00:10

@Bundabandi® (Cookie Bunny): lassaninkábbhónapvagyévazanapcsakmondom :)

Hurri Kán 2015.02.11. 10:09:36

Szerda van. Izé, péntek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 10:13:14

@Lord Papírsárkány: de nem minden nap van ám! :P :D

@Hurri Kán: inkább hétfő, a péntek az jóóóó. :)

Namely 2015.02.11. 10:14:01

@Szöszi 27:
"Nem azért, mert titkolni valóm van, hanem azért, mert az ÉN telefonomon ENGEM keresnek, és nem őt."
Azazéntelefonom!!!!!!! ÚÚÚÚristen, hol a telefonom? Jaj, gyere kicsikém, kifényesítelek, hogy szép legyél!

Fogadjunk te is olyan vagy, hogy a telefonod nem kerülhet tőled 2 arasznyinál messzebb és mindig éreznek kell a vibrálását, különben rosszul alszol.... :D

(Szöszi, a telefonod egy k******** k**** tárgy.)

Namely 2015.02.11. 10:14:34

@Szöszi 27:

"Nem azért, mert titkolni valóm van, hanem azért, mert az ÉN telefonomon ENGEM keresnek, és nem őt."
Azazéntelefonom!!!!!!! ÚÚÚÚristen, hol a telefonom? Jaj, gyere kicsikém, kifényesítelek, hogy szép legyél!

Fogadjunk te is olyan vagy, hogy a telefonod nem kerülhet tőled 2 arasznyinál messzebb és mindig éreznek kell a vibrálását, különben rosszul alszol.... :D

(Szöszi, a telefonod egy k******** k**** tárgy.)

pretty kitty 2015.02.11. 10:30:15

@Namely: ɑ τƐlepɦσn $ƶɛměє$ tàгgɣ, titқσ$ pя¡νát ¡mphorʍácıĵóҡ ѵɑɳɳɑĸ bƐnnϵϵϵ!!!!! a ħaѵϵгȷɑjïԀ ᣧógɑtγάʝát $€ sƶɑgølgɑtøđ, lέ¢¢ï α tɛlεphσɴʝát $ϵ ѵe§ζege$δ fєł ɱà$σҡɲaҡ. kösζöɴĵüüüük!!!! :PPPPPPPPPPPPP

Szöszi 28 2015.02.11. 10:32:19

@Namely: Most begépeltem egy fél oldalas szöveget, de visszatöröltem, mert gondolom feleslegesen magyaráznám és ma lusta vagyok hozzá :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 10:46:06

@D. Lee Bodjóh: kivéve ha hejjjes, kigyúrt, pénzes! Akkor felveheti! XD

Namely 2015.02.11. 10:46:06

@Szöszi 27:

Őszintén érdekelne! Tényleg! Kérlek, gépeld vissza!!!!!

pretty kitty 2015.02.11. 10:51:56

@Bundabandi® (Cookie Bunny): αkkøɍ νɑ£ószȋɴűƀƀ h ϻϵgƐɴgɛđϵϻ ɳєқĭ....đϵ jaƶ ɛngєđȇeϻ ɴέlĸül ő s€ ɴчūlĸâ£ĵøɳ ħozzá ʍeɍ ɑδδ¡g ¢$αναɾom a τökέτ ɑmȋg қi ɳєɱ εĵτ¡ ɉa kєζȇßől!!!!! (αsżτåɲ hα ʍâя ùgƴi$ ɑ ҡɛżεϻьε ѵannαқ ɑ gołγóĵi..........;))))))).......hihıħ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDD)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.11. 10:58:51

@Szöszi 27: @D. Lee Bodjóh: Egyébként meg nem arról volt szó, hogy turkált, keresgélt a telefonban, "csak" felvette! A titkos, személyes dolgokat kéretik eldugni és/vagy jelszóval védeni és akkor megint BÁRKI hozzányúlhat, anélkül, hogy megtudna olyat, amit nem akartok és nem kell a telefont félistenként kezelni. Legalábbis szerintem.

Namely 2015.02.11. 11:05:59

@Tapasztalt tapasztalatlan:

szerintem akinek a telefonjához nem lehet hozzányúlni, annak lehetne benne találni valamit atomgáz dolgot. Ha engem valaki 7végén felhív, annak kb 50% az esélye, hogy nem én veszem fel. Ha valaki felveszi. :)

de a másik oldal (Szöszi, vagy d.lee: bár az ő válaszát nem tudtam kisilabizálni) véleménye (és főként érvei) nagyon érdekelne.

executive summary 2015.02.11. 11:06:13

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Sajnos nekem egy pasi se akarja felvenni a telefonom, se helyes, se kigyúrt, se pénzes! Szépséges szőke plázapicsák csilivili rózsaszín tokos telefonjai kellenek nekik! Felszínes gecik a pasik sajnos, csak a csillogás vonzza őket!

@Namely: @Tapasztalt tapasztalatlan: Sportos testalkatú, vagyonos úriemberek vagytok? Ha igen, nekem felvehetnétek a telefonom!

Szöszi 28 2015.02.11. 11:06:26

@Tapasztalt tapasztalatlan: De, ha az én mobilom csörög bazzeg, mi a pöcsnek venné fel a párom? :D Nem értem. Csörög, esetleg nem vagyok ott, majd abbahagyja, lesz nem fogadott hívásom, visszahívom, csá. Mi ebben a feldolgozhatatlan szentségtörés? :D

Szöszi 28 2015.02.11. 11:08:49

@Namely: Az hagyján, hogy a barátaim, anyám, apám, testvérem hív, nem a párommal akar beszélni nyilván, mivel az ÉN mobilomon hív, de az ügyfeleim meg aztán fixkurvaélet, hogy nem a párommal akarnak beszélni, hanem velem. Ergo, az én mobilomat, én veszem fel, és kész. Ez vili? :D

pretty kitty 2015.02.11. 11:12:48

@Tapasztalt tapasztalatlan: "A titkos, személyes dolgokat kéretik eldugni és/vagy jelszóval védeni"

te!!!! £áττål ϻåя τϵleƿħoɴt? XDDDDD :PPPPPP ħøgƴɑn lєħεt ϻσɲdjuҟ ɑ mεss€ɴgeгbє €łδugɲĭ βƐ§ƶē£gϵtěsєkєτ vαgƴ photóҟɴâl ȷε£szαѵaĸɑτ ƀєĵállīτaɳ¡?? XDDDDDDDDD εgƴâłtałån ϻiěгτ қέɲ€ έnnєkєɱ pħøg£α£ĸoƶni aɦe£γƐtt h ϻegƀīζhατó eɱƀϵɍeҟҟƐł ѵϵ$ƶɛɱ ƙöгβɛ ʍagɑɱ αҟïҟ nem túяҟâłnaĸ ɑ τєlóϻƀa?? :PPPPPPPPPPP

Namely 2015.02.11. 11:13:37

@D. Lee Bodjóh:

mégiscsak sikerült kisilabizálnom!

"a ħaѵϵгȷɑjïԀ ᣧógɑtγάʝát $€ sƶɑgølgɑtøđ"
a haverjaimét nem, de a telefonjukat sem veszem fel. A bnőmét pedig nemcsak szagolgatom, de a fogammal/számmal szedem le. Ott már felvehetem akkor.

pretty kitty 2015.02.11. 11:13:58

@D. Lee Bodjóh: ěɲɲєƙ€m *¡ƐnϵƙƙƐ£ pħog£ɑlҡøƶɴı

Papírsárkány 2015.02.11. 11:15:24

@Namely: Ha azt akarod elhitetni másokkal, hogy kíváncsi vagy az okokra / érvekre, talán nem ilyen kijelentésekkel kellene kezdeni nem? :)

Egyébként mi olyan fura abban, hogy valaki önálló személyként is gondol magára egy párkapcsolatban?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 11:17:19

@Tapasztalt tapasztalatlan: Szerintem is.

@JOKKINA21: Ja és tuti Hello Kitty is van rajta nekik! Meg rózsaszín tollak, strasszok... bööööaaaaa. Nem tudják ezek mi az IGAZI stílus! Pfff! :)

pretty kitty 2015.02.11. 11:19:22

@Namely: "mégiscsak sikerült kisilabizálnom!"

ügчĭνɑɑɑɑɑgƴ :DDDDDDD XDDDDDDDD

"A bnőmét pedig nemcsak szagolgatom, de a fogammal/számmal szedem le."

hĭhïħ¡¡¡¡¡¡¡!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDD jó ħàt τï қ€ttєɴ sζïɳτe ɱάr єgγ εʍбεr vagγtøƙ.....ɑzěг n€ɱ mıɴδєɴ ƙɑpƈ§o£at tαɾτ ʍέg єббƐɴ α ƿħàζısbaɳ ;)))))))))))

Namely 2015.02.11. 11:21:23

@Lord Papírsárkány:

Miért nem vagy attól önálló személyiség, hogy a bnőd felveszi a telefonodat? Ill attól miért lettél önálló, ha nem nyúlhat hozzá?

"Ha azt akarod elhitetni másokkal, hogy kíváncsi vagy az okokra / érvekre, talán nem ilyen kijelentésekkel kellene kezdeni nem? :)"
pontosan mire is gondolsz?

Szöszi 28 2015.02.11. 11:22:34

@Namely: @Lord Papírsárkány: Egyébként meg ja, ha az az egyetlen lehetőség, hogy azért nem akarom, hogy a párom vegye fel a telefonom, mert rejtegetni valóm van, akkor mi a faszt érvelgessek? :D

executive summary 2015.02.11. 11:24:03

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Az igazi stílus a semmilyen stílus! Olyan, amilyen nekem van. :D

@Lord Papírsárkány: Térdre borulnék előtted, Lordom!

Namely 2015.02.11. 11:26:40

@Szöszi 27:

Szöszi, odaírtam, hogy szerintem, vagy nem? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 11:31:21

@Namely: én most kivételesen veled értek egyet, meg @Tapasztalt tapasztalatlan: -nal.

Светлана Павлова 2015.02.11. 12:07:49

én azért nem veszem fel a másik telefonját, mert nem akarok olyannal beszélni aki őt hívta.
sokszor még olyannal sem aki engem hívott.

Светлана Павлова 2015.02.11. 12:12:09

@Namely: felröhögtem, valóban rettentően romantikus

:D

leonito77 2015.02.11. 12:12:50

@Namely: @Szöszi 27:

Szerintem ez a telefon kérdés szokás és alkat kérdése. Nekem nincsen semmi titkolni valóm (bár éppen nincsen párom, de nemrég még volt).

Én nem szeretem, ha felveszik a telefonomat, azt sem igazán szeretem, ha más veszi fel mondjuk a páromét (pl. a szülei). De ez csak azért van, mert engem zavar, van, akit nem zavar.

De, ha telefonálni akar és keresi az övét, mondom, hogy ott az enyém, telefonálj arról. A
Szerintem ebben nincsen semmi rossz. A gáz ott kezdődik, amikor elindul az sms olvasgatás.

Én soha nem olvasnám el a barátnőm sms-eit. Ha csörög a telefonja és nem hallja, max. oda viszem neki: Anyád keres.

Papírsárkány 2015.02.11. 12:26:29

@Namely: "Miért nem vagy attól önálló személyiség, hogy a bnőd felveszi a telefonodat? Ill attól miért lettél önálló, ha nem nyúlhat hozzá?"

Fals dilemma (avagy írhatnám,. hogy: "Gondolom akkor neked közös facebook profilod is van a barátnőddel, ha nem, biztos azért, mert megcsalod!")

"pontosan mire is gondolsz?"

Arra, hogy a kíváncsiságod ("de a másik oldal véleménye (és főként érvei) nagyon érdekelne") nem látszik hitelesnek, ha kérdés helyett egyből az ítélettel ("szerintem akinek a telefonjához nem lehet hozzányúlni, annak lehetne benne találni valamit atomgáz dolgot.") indítasz.

Szöszi 28 2015.02.11. 12:28:32

@leonito77: Na, kész, mára beléd szerettem, mert felfogod mi a faszt magyarázok itt :D

Namely 2015.02.11. 12:59:45

@Lord Papírsárkány:
1. A Fb-ot ide keverni a valóban fals dolog.

2. Felhívnám a figyelmedet a "szerintem" szóra.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 13:07:16

Nem értem, mit kell ezen a telefon dolgon ennyit görcsölni. :P :)

Én spec. szintén nem veszem fel a páromét, csak max. szólok neki, hogy csörög, vagy odaviszem. Ő sem veszi fel az enyémet. Nem azért, mert tilos lenne, csak nálunk ez így működik. Olyat el tudok képzelni, hogy valamelyikünk mondja, hogy "vedd már fel légyszi, mert..." Egyébként meg teljes mértékben tiszteletben tartjuk, hogy manapság a mobil (főként az okos), már eléggé személyes dolognak minősül. Az enyémen is van nyilván kód, nem is miatta, inkább a kollégák miatt, meg lopás esetére. Ettől függetlenül nem csapnék a kezére, ha belenézne a jelenlétemben. A hátam mögött ne kutasson benne, az megint más.

Ha valakiknél elfogadott, hogy felveszik egymás mobilját az is ok. (Az meg már megint egy másik véglet, ha valaki nem távolodik el 10cm-nél távolabb a mobiljától) A posztolónak ki kellett volna nyitnia a pici száját és elmondani a csajának, hogy ne vegye fel a telefonját, mert ő nem szeretné, zavarja. Nekem úgy tűnik sok mindent "látszólag" elnézett a nőnek, amit a posztban most a fejére olvas. Szerintem ezt a telefonos dolgot sem mondta neki.

Namely 2015.02.11. 13:24:42

@Lord Papírsárkány:
szerintem így van, de várok rá érvelést, hogy tévedek. Általában így folytatunk eszmecserét.

Papírsárkány 2015.02.11. 13:25:54

@Namely: jó, tehát akkor érted, miről beszéltem (csak te másról szeretnél)

Papírsárkány 2015.02.11. 13:28:09

@Bundabandi® (Cookie Bunny): te is összefoglaltad a lényeget

Ami nekem még mindig nem világos, hogy szegény poszter "nem szeretem, ha felveszi a telómat, amikor a haverok hívnak, mert állandóan basztatja őket" szövegéből miért lett egyesek szerint "egyáltalán miért nyúl hozzá!!!!444!négy!" :)

De végül ennek nincs sok jelentősége.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.02.11. 13:37:24

@D. Lee Bodjóh: Legegyszerűbben az egész telefont tudod levédeni és akkor tényleg csak felvenni lehet rajta egy bejövő hívást. Bár az én telefonom védve van, a párom ismeri a kódot, én is az övét. Simán használjuk egymás telefonját telefonálásra, mást meg nem kutakodunk benne.

@Szöszi 27: Szöszi, nekem csak ezzel az a bajom, hogy nem igazán magyarázol/érvelsz, hanem sokkal több a felesleges indulat a hozzászólásaidban, mint amire szerintem igazából szükség van. Viszont ettől függetlenül nem kérdőjelezem meg az igazadat, mindössze azt mondom, hogy ez nálam teljesen máshogy működik és számomra az összes többi megoldás idegen.

Meggyőzni senkit sem akarok arról hogy csakis nekem van, illetve lehet igazam. Legfőképpen azért szoktam vitatkozni, hogy jobban megismerjem mások véleményét, hozzáállását, attól függetlenül is, ha nem is értek vele egyet.

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Azért a megerősítés jól esik! :)

pretty kitty 2015.02.11. 13:44:49

@Tapasztalt tapasztalatlan: ĵaah, τʋδøʍ, nȇhɑ ρâɍ ɱà$odƿєr¢ĭg €l ¡s gøɲδølҡødoƙ ɾɑjtɑ ɦ ɴεm άɾtaɲɑ €$ɛt£ɛg νϻ¡ ҟóδ....d€ nϵҟεm kυrνâɍɑ ɴıɴ¢§ ĸϵdνeʍ ɑżt àllαɲđóɑɴ ßƐƿötɣöгē§ƶɳï, ʍεg ěɲ ʍεgƅīżσҡ aζ ɛʍbeɍєқb€ɳ aɲɲɣira ɦ c$aҡ ɴϵɱ τυrқɛɾâsƶɴαқ ьεł€.....:))))))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 13:56:31

@Lord Papírsárkány: Na, ez nekem sem világos. :)

@Tapasztalt tapasztalatlan: "sokkal több a felesleges indulat a hozzászólásaidban, mint amire szerintem igazából szükség van." Igen, ezért jön úgy át szerintem, mintha titkolni akarna valamit és tíz körömmel védené a telóját.

Szöszi 28 2015.02.11. 14:07:42

@Tapasztalt tapasztalatlan: Na, nálam ez teljesen máshogy működik, és az összes többi megoldás idegen :D Mi a tökömet is magyarázzak egyébként? :D Mindegy, mit mondasz, egyébként kivi vagyok az érvekre, de egyébként a nem általam alkalmazott megoldás számomra totál idegen. Kb. ennyit bírok kihámozni a mondandódból. Az egyetlen verziótok az, hogy az embernek titkolni valója van, ha vannak tárgyak amiket a sajátjának gondol. Lásd: @Bundabandi® (Cookie Bunny):
Amúgy mivel a lábujjamon is vannak körmök, nem tízzel, hússzal védem a telóm. Nomeg az összes fogammal is. Ehh...

Bisztos akkor is valami súlyos titkom van, ha nem használok közös fogkefét a párommal, mert szeretném, ha az enyémet csak én használnám. Istenem...Ma lesokkoltatok :S

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.02.11. 14:47:16

@Szöszi 27: a "mintha" szó jelentését ismered? :P :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2015.02.11. 15:11:55

Tiszteljétek egymás privátszféráját. Ne legyetek egymás seggében. Ennyi.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2015.02.11. 16:13:33

@Köldökszösz (csodalampa):

Még én sem. De asszony sem túr bele a telefonomba. Én sem az övébe. Nem veszem fel az övét s vica versa. Azt hiszem lezárható ennyivel az issue.

Köldökszösz (csodalampa) 2015.02.11. 18:25:39

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: drága Dr. AJMIH, engem csak a főnizés érdekelt, a többi mindenki szíve-joga. :)

plantingC4 2015.02.11. 18:57:54

Az enyémbe bárki belenéz, akkor telefonszámokat lát, nevekkel csak. Nem is sok csaj kíváncsi rá, miután biztosítom, hogy halálos nyugalommal turkálhat benne, elveszi ez az izgalmat belőle, én meg alapból nem vagyok kíváncsi senki telójára, így kénytelenek vagyunk valamiféle más módon izgiset keresni kapcsolatunkban, tehát fanyalogva, de inkább dugunk, mint az nyulak.
süti beállítások módosítása