HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/03/04/szuzesseget_egy_garazsban_vesztette_el

Velvet Randi

  1. Érdemes volt országot váltani

Könyves Blog

  1. Egy koncentrációs tábor balladája
  2. Mese a császárról, aki kis szolgákat és nagy lovakat tartott
  3. Szövetkezz az ellenséggel - Bosszúról és megváltásról szól Veronica Roth új könyve

Ritkán Látható Történelem

  1. Egy nyári kirándulás képei 1.

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr307239305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2015.03.04. 08:05:29

"Amúgy csak 2 hónapig jártunk, ő hagyott faképnél, nem nagyon bántam."
Nem, hát persze, hogy nem :)

"Magyarázza meg nekem valaki, mit jelent?"

Azt, hogy "mert én egyáltalán nem szeretlek és most lelépek és rohadtul nem szeretném, ha nyaggatnál utólag".

Szöszi 28 2015.03.04. 08:34:42

Mi a fasz van? Mi ez az összefüggéstelen szar? o.O

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.04. 08:41:17

Ez valami borzalmas. Minek? Minek? Minek?

Mondjuk az lejön belőle, hogy őt hagyták ott, nem is egyszer és kicsit irigykedik a csajozós haverra. :D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 08:47:35

@Szöszi 27: Szinte szóról-szóra ezt gondoltam, miközben olvastam a szöveget. Aztán láttam, hogy már te leírtad "helyettem".
@Bundabandi® (Cookie Bunny): Egyetértek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.04. 08:49:17

@Lord Papírsárkány: szerintem meg ezt pont azok szokták mondani, akiket otthagynak, hogy szereted a másikat, ezért elengeded, nem kaparsz utána 10 körömmel. Szeretnéd, hogy boldog legyen, de mivel veled nem az, hát hagyod, hogy elmenjen.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 09:13:13

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Vagy az mondja, aki le akar lépni annak, akit otthagy, hogy "Ha igazán szeretsz, elengedsz." :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.04. 09:25:26

@Tapasztalt tapasztalatlan: Érdekes, mert én ezt így ilyen formában még soha nem hallottam. Fordítva viszont már többször is.

Papírsárkány 2015.03.04. 09:49:04

@Bundabandi® (Cookie Bunny): ó, persze, mondják ők is, akkor se kevésbé hazug szöveg :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 09:50:52

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Szerencsés vagy. Aki kilép egy kapcsolatból, bármilyen ideológiát képes kitalálni, hogy indokolja a (le)lépését.

Hurri Kán 2015.03.04. 09:53:18

Oravecz Nórának van egy öccse? Nem is tudtam.

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 10:35:18

Túlságosan elszakadtatok a poszt mondanivalójától, és csak a poszterre koncentráltok. Ezért, legalábbis részben én most ismét a "mondanivalójához kapcsolódnék. Egyetlen pontot találtam benne, amin sikerült elgondolkodnom, ez pedig a garázsban elvesztett szüzesség volt. Szóval az jutott eszembe, mikor egy egyetemi bulin egy meglehetősen ittas csaj azt mondta a fürdőszobában, hogy "én ugyan még szűz vagyok, de neked, itt ebben a fürdőkádban is most rögtön odaadnám a szüzességemet!" Aztán persze "kiértékeltük" a többiekkel a kijelentés "valóságtartalmát", és arra a következtetésre jutottunk, hogy a leányzónak már nem fenyegette a fürdőkád a szüzességét.
:)

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 10:41:45

@Namely: Egyébként nekem az eleresztésről az a szakállas anyósvicc jut eszembe, mikor egy öregasszony kapaszkodik tíz körömmel az ablakpárkányba miközben kifelé lóg az utcára a 10. emeleti ablakból, egy pasi pedig üti a kezeit, hogy eressze el. Az emberek az utcán: nézzétek már azt a disznót mit csinál szegény idős asszonnyal! Mire a pasi lekiabál: csak az anyósom! Erre az emberek: nézzétek a vén kígyót, hogy kapaszkodik!

Kytia 2015.03.04. 11:00:28

Sztem meg vicces poszt.:) Az első kettő mennyire elmeháborodott már. :D Egyáltalán hogy jön ki úgy egy randi, hogy ilyeneket mond az egyik a másiknak?
Mondjuk a garázsban dugás pont lehet izgis. Én egyszer anno egy lovászról fantáziáltam, és arra flesseltem, hogy majd ott jól a szénában, hehe. Aztán tényleg összejöttünk, de csak ágyban, párnák között. A valóság mindig kiábrándítóbb.:( :)

„A türelem egy férfi legfőbb erénye” - Ez is milyen vicces már, ezzel oltani egy pasit. :DDD

Az utolsó meg csak nettó hülyeség, nem kell fejtörni rajta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.03.04. 11:08:30

@Bölcs Jaroszláv: volt mondanivaló??? :D Mármint azon kívül, hogy blablablabla mindig engem hagynak ott hülye indoklásokkal blablablablablabla bezzeg a Józsi 20-as csajokat dug és még válogathat is blablablablablabla mi az élet értelme és miért vagyok ennyire szerencsétlen blablablabla

Szerintem 42.

Kytia 2015.03.04. 11:12:13

:(

index.hu/tudomany/2015/03/03/megallapitottak_a_hivatalos_atlagpeniszhosszt/

(Mondjuk vicces, hogy a szavazók mekkora hányadának van az átlagnál NAGYOBB. XD

Papírsárkány 2015.03.04. 11:21:19

A velvetes linkből pedig megtudhattuk, hogy olaszországban mennyivel csodálatosabb az élet, mert ott buzik bókolnak.

Kytia 2015.03.04. 11:28:51

@Lord Papírsárkány: Mondjuk azon én is meglepődtem. Megdicséri, hogy milyen jó a sminkje!?! Meg elmondja, hogy összefogva, vagy kiengedve. Ezeknek én nem örülnék.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 11:36:13

@Kytia: "de csak ágyban, párnák között" Azért ez gondolom rajtad is múlott. Elmondtad neki valaha is, hogy miről fantáziáltál?

Kytia 2015.03.04. 11:39:38

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ja, elmondtam. Meg is beszéltük, hogy majd... De aztán mindig lusták voltunk.:D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 11:48:32

@Kytia: Ha kérdezhetek ilyet, bánod, hogy végül is sosem próbáltátok ki a szénában, vagy most már teljesen mindegy?

Kytia 2015.03.04. 12:00:00

@Tapasztalt tapasztalatlan: Tökmindegy. Ha olyan fontos lett volna, nyilván sor kerül rá. De nem kell minden hülye fantáziát lejátszani élőben. Ettől függetlenül szerintem gáz se lett volna, és a garázs se gáz. Fura, hogy mi alapján ítélik meg egymást az emberek néha.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 12:10:22

@Kytia: Az eredeti történetre visszatérve, én is inkább a "harmincas melós" megjegyzésen kaptam fel a fejem. Valahogy az jött át, hogy a csajt azért (is) nézi le, mert lefeküdt egy kétkezi munkással. A garázs és a szüzesség már csak csak hab a tortán.

Papírsárkány 2015.03.04. 12:23:33

@Kytia: valamiért az az érzésem, hogy a 2. képen lévő lány (szemüveges) hasonlít a legjobban Kornéliára... :)

pretty kitty 2015.03.04. 12:31:31

@Kytia: hɑ łєgқöζєł€ƅƅ løv᧧ζal jâг$ζ pɑtt ƒƐł a paciҡгa, αztåɴ valɑħøl ɛgγ pɑtɑҟ ƿαrtȷàn €gɣ τĭszτá$øɴ ĸĭқöτïtεҡ ɑ løѵaқατ ɑƶτ ħɑdd §żólɉøɲ ;)))))))))) ɴaggggұσɴ rσɱɑnτ¡ĸʋʋʋ$!!!!!! :DDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 12:50:40

@Bundabandi® (Cookie Bunny): A mondanivalót próbáltam idézőjelek közé tenni, csak a végéről már lemaradt véletlenül az idézőjel. Ja, és természetesen messze ez volt a legfajsúlyosabb "mondanivalója" az egész posztnak. Csak, hogy mindent a maga értékén próbáljunk látni.

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 12:54:30

@Kytia: Az azért ugye megvan, hogy ez nem feltétlenül tekinthető reprezentatív felmérésnek, amint erre finoman a cikk is céloz, mondván, hogy elképzelhető, hogy elsősorban azok válaszoltak, akik úgy gondolták, hogy az ő méretük átlagos vagy annál nagyobb. Én korrektebbnek érezném, ha valamiféle intervallumot adnak meg, pl. úgy, hogy az átlag péniszméret mondjuk 13,5 és 17cm között van. Ez így azt hiszem reálisabb képet mutatott volna.

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 13:05:32

@Lord Papírsárkány: @Kytia: Hát tudod Olaszországban már ez is színvonal (konkrétan a Kornélia színvonala). Én az olaszokkal kapcsolatban már semmin sem csodálkozom. Amikor először voltam ott akkor persze kissé meglepett, hogy a Vatikán mellett közvetlenül, egy parkban a buzik adnak randevút egymásnak, illetve ott keresik és találják meg alkalmi egy éjszakás (feltételezem) partnereiket. Aztán az is mellbe vágott kissé, hogy nem használnak szemetes kukát csak zsákot, amit persze jól kirágnak az utcán a kutyák/macskák, és mondjuk a nyári 40 fokban a tengerparton a kiemelt üdülő övezetben napokig rothad és bűzlik az elvitelre váró szemét. De van még jó néhány élményem abból az országból, szóval engem végül is nem lep meg Kornélia véleménye. Tudod egy idő után az ember, ha elég sok időt tölt Angliában, végül még az angol nőket is hajlandó szépnek látni. C'est la vie.

TBal 2015.03.04. 13:14:57

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Aki kilép egy kapcsolatból, bármilyen ideológiát képes kitalálni, hogy indokolja a (le)lépését. "

És ezzel mi a baj? Kilépni egy kapcsolatból alapvetö joga az embernek.

"Vagy az mondja, aki le akar lépni annak, akit otthagy, hogy "Ha igazán szeretsz, elengedsz." :) "
ezt se értem, hogy ezzel mi a gond. Ha valaki igazán szeret valakit, az boldoggá akarja tenni a másikat (persze nyilván azt is szeretné mellékesen, ha a másik is boldoggá tenné öt). Ha nem megy, lelép, és kész.
Ez az elengedés is fura, miért kéne elengednie? Kapcsolat akkor van, ha A is rábólint és B is rábólint. Ha csak az egyik akarja, a másik nem, akkor ott nincs kapcsolat. Nem elengedni kell a másikat, max. tudomásul venni a döntését. Ha az indoklása orbitális faxság, akkor is, minel ez mindenkinek alapvetö joga.

TBal 2015.03.04. 13:16:50

@Kytia: hellló, rég láttalak! Mizu veled? :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 13:28:58

@TBal: Az IDEOLÓGIÁn volt a hangsúly. Azzal semmi bajom, ha azt mondja, ebben ennyi volt, szia. A gondom ott kezdődik, mikor hazudik (magának is), hogy ő tulajdonképpen szereti, meg izé, csak most másra vágyik....

pretty kitty 2015.03.04. 13:48:54

@Bölcs Jaroszláv: τε ʍƐg ùgɣ låτoʍ εłȇg ɳu££α iđőt töłτöttěl aɳgł¡ȷåьa mεɍ aĸĸor tůdnàđ ħøgɤ vɑɴɴɑҟ σtt ɳɑgɣonï$ $ζȇp csαøk iiiiiiii$ :PPPPPPPPPPPP

TBal 2015.03.04. 13:50:38

@Tapasztalt tapasztalatlan: az ember belül sem egyértelmü, a nyugati kultúra viszont a "légy egyértelmü" elvárással jön. Az ember érzései sokször összevissza kavarognak, egymásnak ellentmondó irányokba nyúlnak, aztán hol az egyik erösebb, hol a másik. Az "ő tulajdonképpen szereti, meg izé, csak most másra vágyik" nem feltétlenül hazugság.

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 13:52:15

@D. Lee Bodjóh: Azok kelet-európai bevándorlók! Én az angol csajokról beszéltem!
:DD

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 14:04:21

@TBal: Viszont ha már döntött, hogy kilép a kapcsolatból, akkor minek ámítani a másikat? Minek reménykedjen, hogy még van visszaút? Ezt a részét nem értem a dolognak. Lehet szakítani normálisan is, bár akkor is sebez.

Papírsárkány 2015.03.04. 14:05:19

@Tapasztalt tapasztalatlan: "hogy ő tulajdonképpen szereti, meg izé, csak most másra vágyik..."

velvet.hu/randi/2015/02/01/addig_nem_elveztettem_el_amig_nem_kerte_alazattal/

(hétfőről, ha esetleg nem láttad volna :D)

pretty kitty 2015.03.04. 14:14:53

@Bölcs Jaroszláv: ɳaɦ ʍαʝd £ϵgҟöƶƐlεββ ɦɑ £øɳdoɳβa ϻϵg£άcc ɛgɣ ĵó c§αʝτ ĸȇгdєƶd ʍƐg τőłe ɦ ʍϵггє vaɳ ɑ łegҟöζe£εbb¡ τůƅє §ταtĭσɲ αżτáɲ ρɦü£ełj ɱ¡en αҟcƐɴτυ$$ɑł vålαsżø£ ;)))))))))) ϵ$єτεƙ τöбб§έgéьε βɾıτ £ɛsz føgaggɤuɳƙ :PPPPPPPP

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 14:15:13

@Lord Papírsárkány: Nekem ez túl szélsőséges, de persze ettől még van létjogosultsága, viszont csak ha ez mindkét félnek jó. Viszont a szakítás - általában - csak a már nem szerelmes félnek jó. A másik mindenképpen sérül.

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 14:32:19

@D. Lee Bodjóh: Nézd én nem gondolom, hogy ezen érdemes lenne vitázni, mert ez ízlés dolga. Nem mondtam, hogy ott egyáltalán nincsenek, csak szerintem kevés. Legalábbis a bennszülött jó nő, legalábbis az én ízlésem szerint. Lehet, hogy nem sokat, és nem sokszor voltam Londonban (meg Cambridgeben), de nekem ez volt a tapasztalatom. Azon kívül, hogy a Buckingham palota mellett hagymás hot-dogot áruló faszi is kelet-európai volt. A buszsofőr és a bankigazgató pedig indiai. Ja, és brit dialektussal beszélt (tudod, a külföldiek beszélnek akcentussal, akinek az az anyanyelve, az legfeljebb dialektussal).

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 14:33:20

@Lord Papírsárkány: Stimmel: másra vágyik- értsd másik nőre/fickóra.

pretty kitty 2015.03.04. 14:37:49

@Bölcs Jaroszláv: aƶ ïɴd¡ĵαĵïɉaĸɳɑҟ ɑɳgoł aƶ aɲұαɳγϵ£vϵ bůtůůůů§ :PPPPP €ɳɳч¡t ěгtϵsƶ ɑζ ɛg駿ɦεz XDDDDDD :PPPPPP ;))))))))))

TBal 2015.03.04. 14:39:18

@Tapasztalt tapasztalatlan: ez jogos kérdés. Lehet, hogy bukás esetén visszatáncolna...

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 14:42:06

@D. Lee Bodjóh: Egyébként erről az jut eszembe, mikor először jártam Ukrajnában, akkor kifejezetten csúnyának találtam az ukrán csajokat, amikor először jártam Moszkvában, akkor az orosz nőket pedig tramplinak. Amikor tizedszer mentem oda, akkor már azt mondtam, hogy tulajdonképpen nem csúnyábbak a magyaroknál, amikor pedig huszadszor, akkor kifejezetten szépnek láttam őket. Szóval minden relatív.
:)

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 14:43:58

@D. Lee Bodjóh: A londoni indiai barátom ebben valószínűleg nem fog veled egyetérteni.

Bölcs Jaroszláv 2015.03.04. 14:46:59

@D. Lee Bodjóh: Egy kelet -európai bevándorló gyermekének is angol lesz az (egyik) anyanyelve, különösen, ha ott születik. Ettől még nem lesz brit.

pretty kitty 2015.03.04. 14:58:53

@Bölcs Jaroszláv: ʍârʍ¡nt a gұєг€ĸ ɲ€ʍ £€sζ brïτ?? ναgɣ αƶ αkcε...dĭαlɛƙtu§α....whateνεя? $ζ€яïɲt€ʍ ħα kıɳt mαɾađnɑҟ akkoг ϻïɳd ɑ kettő бɾiτ £ϵsζ, ϵlέg ҡϵɱēɲγ€ɲ!!! ;))))

plantingC4 2015.03.04. 15:14:33

"Akit igazán szeretsz, azt elengeded."

Persze néha elengeded, de aztán megfordítod, ráhúzol a másik oldalról is a fenekére egyet, aztán szorítod erősen tovább és hadd szóljon.

Kytia 2015.03.04. 16:05:41

@Tapasztalt tapasztalatlan: Miért, kétkezi munkással lefeküdni prosztóság? És ha nagyon vonzó és jóképű és ápolt kétkezi munkás volt? Akkor szabad? És ha szabadidejében Dosztojevszkijt olvasó kétkezi munkás volt? Ez is mennyire korlátolt már. Egyébként mi a kétkezi munkás, román útburkoló, vagy fodrász? Agyam eldobom ezeken a besorolásokon. És hogy a nőket minősítik ezeken keresztül, mert ha a szüzességedet egy kétkezi munkás vette el, akkor paraszt maradsz, lányom, örökre. Ha még hozzáveszed, hogy a lányok általában tizenpár évesen veszítik el a szüzességüket, amikor még nem azt nézik, hogy a partner agysebésznek készül-e, meg milyen kocsival jár (ja, amikor meg már azt nézik, akkor azért hülyék), hanem hogy vonzónak találják-e vagy sem. Az meg, hogy harmincas, könyörgöm... Láttál mostanában harmincasokat? Nehéz elkülöníteni őket a tiniktől.

@Lord Papírsárkány: :D

@Bölcs Jaroszláv: Egyetértek.

@D. Lee Bodjóh: Ez se rossz, majd erről is fantáziálok.:D

@TBal: Hi, minden jó, csak megint unatkozom, úgyhogy idetévedtem.:D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.04. 16:19:43

@Kytia: Abszolút egyetértek, még ha az előző kommentemben ezt ezek szerint nem is sikerült jól megfogalmaznom.

pretty kitty 2015.03.04. 16:57:27

@Kytia: σқ :DDDDDDDDDDD τalάlτɑʍ is nƐƙεđ egұ jó ҟĭs łσѵά§zτ αĸıѵ€l ρɦɑɲtázïʝàlhατsz ;)))))))) :DDDDDDDDDDDDD

s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/1e/3a/79/1e3a79bbdeb3b9f9e6379bf36172445e.jpg

alebzsaflab 2015.03.04. 17:35:15

@Kytia: "majd ott jól a szénában" Ne bánd, hogy nem jött össze. Nagyon tud szúrni. :D

Joe69 2015.03.04. 22:30:30

Ekkora zagyvasághalmazt..

Kytia 2015.03.05. 14:55:46

@Tapasztalt tapasztalatlan: :)

@D. Lee Bodjóh: Köszi. Mondjuk az enyém nem pont így nézett ki.:D

@alebzsaflab: Jó, valójában az istállóknak támaszkodva képzeltem el, bevallom. A szénát csak úgy mondtam. Nem is volt ott széna.:D

Kytia 2015.03.05. 15:14:47

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ezt ismertem.:) De hát egy büdös kétkezi munkás hogy képzeli...:D

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.05. 15:19:45

@Kytia: Van még ilyesmi a tarsolyomban: indavideo.hu/video/Mi_kell_a_noknek
De az általánosítást nem szeretem, szóval vannak ilyen lányok is, meg vannak másmilyenek is.

Kytia 2015.03.05. 15:28:51

@Tapasztalt tapasztalatlan: Főleg, hogy a 4 lányból 2 elszelelt a rosszabb kocsitól, 2 viszont maradt, szóval 50%, ami azért elég jó arány.:)

Amúgy meg irigylésre méltóak vagytok ti, pasik. Ha mi, nők rondák és formátlanok vagyunk (mint pl a jappó csávó a videón), nincs az a jó kocsi, amivel ezt kompenzálni tudjuk, maradhatunk egyedül.:( Ti viszont csak beszereztek egy jó sportos verdát, és megszépültök.:)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.03.05. 15:42:51

@Kytia: Hmmm. Ezt így még nem hallottam, de abszolút igaznak tűnik.
Amúgy nekem speciel nem kéne olyan lány, aki csak az autóm miatt lenne velem, de persze vannak ilyen pasik is nyilván. Igaz nem vennék tipikus csajozós autót sem, hamarabb vennék egy buszt. (Most tulajdonképpen egy teherautónk van. Na jó, a személyautósított változata.)
Az 50% meg manapság tényleg jó aránynak tűnik, bár szerintem csak az előítéletek miatt, meg azért, mert a "normálisabb" lányok tényleg nincsenek túlzottan szem előtt, azaz tényleg meg kell keresni őket a fiúknak.
süti beállítások módosítása