HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/04/03/ejszaka_is_felhivott_hogy_kritizaljon

Velvet Randi

  1. Ez a férfi április elsején állt bosszút a feleségén

Alibanya jegyzetel

  1. Vigyázat, kritikus mondatok!

Könyves Blog

  1. Az öt legígéretesebb elsőkönyves: Csurgó Csaba
  2. Jövőre folytatódhatnak Micimackó kalandjai
  3. Olvass bele Philip K. Dick fellegvárába!

Ritkán Látható Történelem

  1. Dr. Kellogg csodaterápiái

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr157335136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 07:59:42

"úgy értelmezte, hogy ez a státusz továbbra is feljogosítja, hogy kéretlen kritikákkal bombázzon" Mintha a posztoló most mást csinálna...

Amúgy szerintem gáz, ha valakinek ennyire nőhiánya van, hogy egy, nála eleve 8 évvel idősebb nőt nem kukáz azonnal, ha ennyi kompromisszumot kell kötnie már a legelején.

Dezsőke vorever és még panaszkodik is (utólag)!
Ha nem lennének itt normális kommentek (is), már a blog emlékét is régen elfelejtettem volna.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 08:47:23

Ha nincs ló, jó a szamár is? Akkor viseljed, hogy makacs, öntörvényű és rúg!

Ha egy ember ilyen - tök mindegy, hogy nő vagy férfi -, nem kell vele foglalkozni, nem véletlenül van egyedül. Ha meg mégis érdekel, akkor beszélj vele, hogy mik a problémák és min kellene változtatnia. Ha a háta mögött szapulod, még nem fogja tudni, hogy téged mi zavar.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 09:09:49

A Velvetes vicces lehetett! :D :D :D

Alibanya: A legtöbbjét nem használom. Amit szoktam:

1. Ezt meg kell beszélnünk!
3. Most mire gondolsz...
7. Most mi a baj, már nem kívánsz?

És eszembe jutott olvasás közben, hogy van még egy "mondat" amivel engem fel lehet idegesíteni. :D "Gondolj bele, amikor nagy erőfeszítésekkel megcsinálod a nokedlis csirkét és lazán közli, egész jó, de anyámé azért jobb volt." Vagy ha nem is mondja ki, hát látom rajta, hogy ez most nem lesz a kedvenc kajája. Egyszer már visszavágtam egy ilyenért. Kivételesen ő főzött valamit. :) Én meg elkezdtem enni - persze figyelt, mint a luki nyúl -, aztán jött a pofavágás, nyamnyogás (ahogy ő szokta). Aztán még tettem egy megjegyzést is: "egy kis jót még elbírt volna!" Telitalálat volt úgy láttam! :D :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 09:16:15

Ja és tudok még egy idegesítőt a férfiak felé:

"Láttam, hogy megnézted azt a nőt! Mi van? Tetszik?"

Na erre nincs jó válasz! XD

leonito77 2015.04.03. 09:17:10

@Tapasztalt tapasztalatlan: @Bundabandi® (Cookie Bunny): Most nem értek veletek egyet. Szerintem ez nem az a tipikus rinyáló poszt volt és a poszter is egész értelmesen megfogalmazta a mondandóját. Nem kezdett el általánosítani, hogy ilyenek a nők, mint a többi barom, konkrétan csak leírta az esetet.

Én egyvalamit azért a figyelmébe ajánlanék: "főleg érett nőktől nem viselem el." Szóval poszterkém, az életkor és az érettség sokszor köszönő viszonyban sincsen egymással.

Írok erre egy teljesen más esetből példát. Pokereztem, teremben. Szünet előtti utolsó leosztás, sok húzós lapom van és top párom. Mellettem egy 55 körüli, ránézésre érett és jól szituált ember, jól öltözött. Csúnyán el kezdett blöffölni és én olvastam. A végén all in blöffölte magát és simán adtam és nyertem. Kiesett.

De ami ez után jött. Olyan nyilvános hisztit rendezett le, hogy én milyen béna voltam, mert nekem be kellett volna dőlnöm a blöffjébe (nem volt szerencsém végig jobb lapom volt, nem a river döntött vagy hasonló) és ő szuperül játszott.

Mondtam neki, hogy nekem más a véleményem, de mindegy is, mert a zsetonjai nálam vannak és nekem ennyi elég is. Majdnem bunyó lett :) De soha, soha nem feltételeztem volna ilyesmit erről az emberről ránézésre és a kora alapján pláne. Ez férfi volt, a nők között is van ilyen. Tovább kell állni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 09:24:56

@leonito77: "Tovább kell állni." Ezt mondtam én is.

Nekem az nem tetszik a posztban, hogy az elején leírja, nem jön be neki a nő, de lehet barátság. Majd ő "követeli" a találkozót. Akkor most mi is van? Úgy tűnik, mintha nagyon régen lett volna kapcsolata és kéne már valaki. Akkor meg minek fikázza le? Ő akart vele találkozni! Szóval ez így... nem szép dolog, na. Akkor mondja azt, hogy tetszett neki a nő, adott egy esélyt a dolognak, de a természete miatt nem jött össze. Minek kell visszanyúlni odáig, hogy "hát nem is jött be annyira"? Ez ilyen utólagos fikuszkukisz, amit nem kellene.

leonito77 2015.04.03. 09:33:15

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Nekem meg pont az jött le, hogy

1: társkeresőn ismerte meg.
2: nem jött be neki a nő külsőre, de a találkozás jól sikerült (és nem mondja ki, de szerintem bele ment volna a kapcsolatba, ha nem kezdi a nőci korán a hisztit.)

Én így értelmezem. A fikázás meg ott azért lehet jogos, ha mondjuk 10 évvel azelőtti képet tesz fel magáról.

Amúgy meg nem a posztert védem (vagyis de), mert jogos amit írtok, csak én valahogyan a nagy negatív felhangot nem érzem ki belőle.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 09:39:16

@leonito77: Részben jogos szerintem is a fikázás, de ahogy megfogalmazta és leírta... na abból nekem az jön át, hogy ha sikeres lett volna az egész, akkor kicsit más hangvétele lenne a dolognak. Így, hogy nem jött össze, kicsit átszínezi a kezdeti dolgokat, hogy jól (jobban) hozza ki magát belőle.

leonito77 2015.04.03. 09:42:34

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Na pont ezzel nem értek egyet. Szerintem nem színezte át és nem is kar sehogyan sem kijönni a dologból.

Az én olvasatomban a poszter kábé ennyit írt le:

Találkozott egy nála 8 évvel idősebb nővel, aki külsőre nem jött be neki, főleg annak fényében, hogy a fotó alapján másra számított. De szimpatikus volt és így a külseje ellenére is lehetett volna belőle kapcsolat, de jött a hiszti, amit aztán a poszter nem tolerált.

Nekem ez jött le. Aztán persze lehet arról beszélni, hogy vadász, vadász... mert jogos.

pretty kitty 2015.04.03. 09:52:32

βσrδέ£γhάζβαπ ȷάrταm
hαrmιπc κυrνάτ £άτταm
ɛ£ ακαrσκ mɛππι
$ζαβαδ ɛ $ρrιccɛ£πιιιι?? ;)))))))))

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 09:56:53

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Nekem ez túl vegyes
1. Ezt meg kell beszélnünk! -> Ezzel semmi baj, ha tényleg beszélni akar róla, azért, hogy valamiben megállapodjunk, kompromisszumot kössünk. Vannak javaslatai, ötletei. De ha azt várja, hogy én keressek más megoldást, ő meg csak nagyokat hallgat, illetve kritizál, akkor dührohamom van ettől a mondattól.
2. Ha tényleg szeretnél, akkor.... -> Ez egyértelműen érzelmi zsarolás. Tényleg a plafonon vagyok tőle.
3. Most mire gondolsz... -> Ha ez nem faggatás, hanem szimpla érdeklődés, akkor semmi bajom vele.
4. Igazán helyes/okos/cuki/ férfias stb vagy...de, -> Mindig van egy de, még akkor is, ha nem kerül bele a mondatba. Igazából ekkor inkább a mondat első felével van problémám, mert valószínűleg nem igaz.
5. Hány nőd volt eddig? -> Nem volt olyan sok, hogy titkolnom kéne, bár nem értem, miért fontos?!
6. Mesélj a volt barátnődről! -> Ezzel nekem az a bajom, hogy miért is? Hasonlítani akar hozzájuk, vagy ellenkezőleg, pont másmilyen akar lenni? Miért akar magán bármit is változtatni az exeim tulajdonságai alapján?
7. Most mi a baj, már nem kívánsz? -> Lásd 2. pont.
8. ...de, most tényleg kell még egy kütyü? -> Nem vagyok kütybuzi, ilyen mondatot nekem nem szoktak mondani.
9. A barátnőm férje az bezzeg megvette/elvitte/levitte... -> Egyenjogúság van és közös családi kassza is. Az ár/érték arány dönt mindenben, függetlenül attól, hogy nekem kell, vagy neki. Ha neki kell és belefér a költségvetésbe, vegye meg magának.
10. Elegem van a haverjaidból, vagy ők vagy én.... -> Ilyen volt. Én a haverokat választottam.
11. Nem kéne sportolnod? -> Ez viszont jogos, de csak ha ő is tesz valamit az alakjáért/egészségéért.
12. Szerinted melyik cipőt/ruhát vegyem fel a pirosat, vagy a kéket? -> Én ilyenekhez nem értek. Öltözzön úgy, hogy ő érezze jól magát!
13. Semmi... -> Kb, mint az 1. pont
14. ...most inkább ne, most fáj a fejem... -> Inkább mondja azt, hogy fáradt. Hihetőbb.

A kajával abszolút elnéző vagyok. Nem várom el, hogy konyhatündér legyen. Persze azért éhezni sem szeretnék, de (majdnem) mindent meg lehet enni EGYSZER. :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 09:59:37

@leonito77: @Bundabandi® (Cookie Bunny): Nekem azzal van a problémám, hogy ha már az elején látszott, hogy nem jön be, akkor minek erőltette a srác is? (Nőhiány?)
Vagy ha csak később lett rossz, akkor miért ír a kezdetekről, hogy már akkor is...?
Szóval valahogy nem kerek számomra az egész.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 10:00:43

@Nymph O`Mania: Hééé, még csak nagypéntek van! (Mondjuk, hétfőn valószínűleg nem lesz poszt.)

leonito77 2015.04.03. 10:13:54

@Tapasztalt tapasztalatlan: Talán azért erőltette, mert a találkozón vonzódni kezdett a személyiségéhez és talán úgy gondolta, hogy maximum leoltja a villanyt :D

A pontjaidhoz meg: A 4. sokszor úgy hangzik, hogy, ha igazán férfi lennél, akkor.... (manipuláció)

Ugyanez működik a szeretettel is. Ha szeretnél (vagy, ha igazán szeretsz) akkor....

A kajához meg :) Volt egy barátnőm, egymásba szerettünk. És nagyon fiatalok voltunk, ő is és tudta, hogy szeretem a gombát. Nem tudott főzni, de készített nekem egy gombapörköltet. Csak volt egy kis bibi, ugyanis bors helyett fahéjat rakott bele, majd mikor észrevette akkor rengeteg borsot.

Mondanom sem kell, mi lett a vége, de olyan szeretettel készítette, hogy megettem belőle egy tányért, de a repetát mosolyogva visszautasítottam. Szóval egyszer meg lehetett enni... :D

pretty kitty 2015.04.03. 10:15:14

@Tapasztalt tapasztalatlan: hα $ρrιccɛ£πι κɛ££ ακκσr $ρrιccɛ£πι κɛ££, πɛm βίr α ρα$ι hέτfőȷιg νάrπι XDDDDDDDDDDDDD mɛg hύ$νέτ hέτfőπ α κυτγα $ɛ ȷσ£να$$α ȷα β£σgστ, mαȷδ τɛȷι$ mɛgταρα$ζτα£σδ ;)))))))))

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 10:27:41

@leonito77: Nekem leginkább azzal van a bajom a főzés terén, hogy egy finom étel elkészítése sok időbe (is) kerül. Inkább töltsük együtt azt az időt is. Vagy főzzünk együtt és akkor még nincs is kit hibáztatni! Bár ez a főzzünk együtt mostanában a gyerekek miatt nem egyszerű.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 10:31:32

@Tapasztalt tapasztalatlan: Az a vicces ezzel a főzés dologgal, hogy mikor kettesben vagyunk, akkor azért szokta mondani, ha valami nem sikerül. Ilyen meg van, mert nem vagyok én sem tökéletes, van amikor nem sikerül úgy egy étel. Ezzel nincs is baj. Aztán mikor találkozunk valakivel és megy a beszélgetés, akkor elismerően szokta emlegetni a főzőtudományomat. Akkor elmondja, hogy ezt is, meg azt is milyen jól csinálom és hát az XY kaja meg kifejezetten a kedvence. Ezek akkor amikor eszi, nem látszanak rajta, főleg ha még megjegyzést is tesz. Én meg csak nézek, hogy akkor most mi vaaaaan? :D Emiatt párszor már a vitáig is eljutottunk. És már néha kényszeresen lesem, hogy akkor most jó, vagy nem, ízlik stb. Kiborító!!! :D Persze ettől ő is ideges lesz. Aztán a röhögésig is el szoktunk jutni, mikor megjegyzem pl: "bezzeg magának a szarvasbogár jutott!" :D

leonito77 2015.04.03. 10:34:58

@Tapasztalt tapasztalatlan: Én hobbiszakácsként most nem értek veled egyet. Rengeteg olyan étel van, ami finom, tápláló, mindent be lehet hozzá szerezni akár egy aldiban is és 30 perc alatt kész mosogatással együtt. persze ez nem a töltött káposzta és a magyaros ételekre ez általában nem igaz, de szerintem nem kell mindig pörköltet enni. :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 10:39:24

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Mások előtt én is mindig csak dicsérem. Általában négyszemközt is. Nagyon néha viszont szoktam "kritizálni" is, amit persze PRÓBÁLOK javaslatként megfogalmazni, hogy legközelebb figyeljen erre is, arra is, jobban/máshogy.... :)
Viszont ami tény, hogy nálunk már furdul(t) a kocka. Anyám - a kora miatt - már lényegesen rosszabbul főz, mint régen, miközben a feleségem már nagyon sok konyhafortélyt megtanult.
Persze olyan, hogy "Hunyjuk be a szemünket, azt úgy falatozzunk", sosem volt. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 10:42:45

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ja, hát ez a másik! :D Főzzek már valami finomat, meg süti is jó lenne. Ok. Utána nyígás (tőle), hogy a főzőcske miatt nem mentünk sehová. Bahhh! :D Telezabálja magát, utána meg azért nincs kedve mondjuk bringázni, mert túl sokat evett. Este megint morgás, hogy nem csináltunk semmit. :)

A főzzünk együtt meg tuti vita. :D Mert azt nem úgy kell szerintem, azt meg nem úgy kell szerinte. Kerülgetni kell egymást -> konyhakeringő. És persze a kaja nem várja meg amíg elolvassa a cikket a neten, az odaég/kifut/felforr stb. Nehéz dolgok ezek, na! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 10:46:34

@Tapasztalt tapasztalatlan: A "Hunyjuk be a szemünket, azt úgy falatozzunk" akkor volt nálunk, mikor egyszer ő főzött és olyan volt a kaja, mint amit már egyszer megrágtak és kiköptek (ezt ő is elismerte). Azon azért röhögtünk egy sort. Ő tüntetőleg megevett két tányérral, hogy hát nem is olyan rossz ez... de az volt. :D :D :D

Papírsárkány 2015.04.03. 10:57:11

...

annyira nulla vagy, hogy egy számodra nem vonzó, 8 évvel idősebb, hisztis libával is beérnéd, csak, hogy végre dughass valakit, aztán emiatt még nyavajogsz?

Namely 2015.04.03. 11:25:21

@Bundabandi® (Cookie Bunny):

"Na erre nincs jó válasz! XD "
De van.
"A seggét néztem. Jó a segge."

@Lord Papírsárkány:

Ennyi! :)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 11:30:11

@leonito77: Én viszont ebben egyetértek veled, csak - sajnos (és ez a mi hibánk) - a gyerekek miatt nem egyszerű mindig 30 perces kajákat tálalni. A kiscsaj így is fényevőnek képzi magát, pedig igyekszünk olyat adni neki, amit szeret. Szerencsére nem is az ételekkel van baja, csak hát a mennyiség... A legkedvencebb ételéből is legfeljebb 4 kanállal eszik. A középső az egyetlen, aki eszik szépen és sokat. A legnagyobb meg kb. kétféle ételt eszik meg.

Papírsárkány 2015.04.03. 12:02:09

@Bundabandi® (Cookie Bunny): hogyne lenne: ki kell dobni :)
(az a nő, aki ilyen nyilvánvalóan hülye kérdést tesz fel vagy ostoba vagy kötözködni akar, nem érdemes rá több időt pocsékolni)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.04.03. 13:33:41

nemtulzok.blog.hu
de mivel csoró vagyok ilyenektől nem kell tartanom

Hurri Kán 2015.04.03. 13:48:14

Ez egy csodálatos, zsák-a-foltját virtuális-romantikus szappanopera.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.03. 14:37:38

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Most meg hét ágra süt a nap. Lesz még nyár is ma?

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.03. 14:56:42

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Az idei tél egy csütörtöki napra esett. De nyár majd csak egy kicsit később lesz, szerintem szintén majd egy csütörtökön.

Joe69 2015.04.04. 23:51:57

Ez a típus ismerős. Elvárásokat támaszt a nagy semmire föl. Fiatal pasiztató -pasifelhőépítő csajok kedvelt játéka, és akkor még sokaknál bejön. Idősebb szingliknél viszont szánalmas, mégis ők csinálják gyakrabban.
süti beállítások módosítása