HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/04/22/a_zenesz_aki_raugrik_a_lanyokra

Velvet Randi

  1. Átéltem, amíg kedvesem mással volt

Alibanya jegyzetel

  1. Férfi dolgok

Könyves Blog

  1. Deborah Harkness: Fantasztikusan felszabadító érzés volt a tényeket magam mögött hagyni
  2. Három Pulitzer-díjat kapott idén a The New York Times
  3. Latabár és egy tinilány titkos barátsága
  4. Ősszel jön Salman Rushdie új mágikus regénye

Ritkán Látható Történelem

  1. Luxusautóval a világ körül 1. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr747388246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.22. 08:20:54

Azt hiszem, itt még kell pár év tapasztalatgyűjtésre, de kezdetnek nem rossz. :)
Szerintem beszélgessenek minél többet, a többi meg majd kialakul.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 08:50:16

Ó a posztolócska nagyon kis naiv még. Csak nehogy pórul járjon! A történetnek a fele kamuzás a srác részéről, a másik fele meg lányregényes álmodozás a posztoló részéről. Szerintem elég fiatal lehet. A rajongás még nem baj, ha nem ugrik tőle fejest a srác ágyába. Aztán meg majd olvashatjuk, hogy "lefeküdtünk, életem legnagyobb élménye volt, egy álom vált valóra, de aztán nem keresett. Nem hív többet bulizni és soha nem ér rá találkozni velem, az SMS-ekre sem válaszol. Nem értem mi történt, elmúlt a lángolás a részéről?"

a lujza 2015.04.22. 08:53:33

Bravo magazin, Szex és Szerelem rovat. "És akkor rámnézett, de nem csókolt meg, és akkor írtam neki szerelmeslevelet, de a szünetben mindig a haverjaival volt, és másnap olyan szépen mosolygott, de aztán én nem mertem visszamosolyogni. Aztán a sulidiszkóban is kétszer mintha odanézett volna, tessék mondani, össze fogunk jönni? "- Laura, 17

a lujza 2015.04.22. 08:54:10

Vagy izé, az a Százszorszép volt.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.22. 09:01:37

@Bundabandi® (Cookie Bunny): @a lujza: Ti sosem voltatok romantikus (mai fejjel persze már naivnak titulált) tinilányok? Vagy csak nekem nem jött át az empátia?

pretty kitty 2015.04.22. 09:07:04

c$ααααȷ$ζικάάά,m!!!!! XDDDDDDDDDDD "Mivel elég helyes srác, azt sem tartom kizártnak, hogy más lány is van körülötte."

τυδσδ mιτ έπ αζτ $ɛ ταrτσm κιζάrτπακ h αζ ɛ$ő πɛδνɛ$, α ράρα κατσ£ικυ$, δέ£βɛ mɛg 12 órα ναπ!!!! :PPPPPPP XDDDDDDDDD ɛgγ hɛ£γɛ$ ζɛπέ$ζ $rάc hσgγ α νιhαrβα πɛ £ɛππɛ κörβɛνένɛ c$αȷσκκα£!!! :PPPPPPPPPPP

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 09:10:38

Velvet: Én úgy gondolom, hogy ha valaki menni akar, mert meg akar még tapasztalni dolgokat, az menjen. Viszont ne úgy, hogy közben a másik vár és sajgó szívvel nézi végig, amint az általa szeretett személy mással van. Akkor mondják ki, hogy vége. Ha kihancúrozta magát a másik és még mindig úgy érzi, hogy a régi párjával szeretne "megöregedni", akkor kezdjék újra. Én nem gondolom jónak ezt "nyitott kapcsolatként" kezelni, közben a kettőjük közötti szálat fenntartani. Számomra inkább ez szól az egoról, hogy megszerezte és nem engedi el (mindegy miért).

Szóval én így csinálnám (szakítás és ha kell mégis, akkor újra összejönni), persze ez nem zárja ki, hogy másképpen nem lehet, de az én értékítéletembe ez férne inkább bele.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.04.22. 09:10:41

@Nymph O`Mania: Azt azért ne áruld el neki, hogy Mikulás, meg Télapó sincs! A Húsvéti Nyúlról nem is beszélve. :)
Bár lehet, hogy a gólyáról sem tud? :P

leonito77 2015.04.22. 09:13:16

Ezek szerint a pasasok is felhőztetnek?

Úgy tűnik, a lány felhőtag, eddig mindig volt nála jobb, de, ha poszterin türelmes, akkor majd ő is "sorra" kerül.

Az utána következőket @Bundabandi® (Cookie Bunny): tökéletesen leírta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 09:16:29

@a lujza: Hehe! Pont ilyenre gondoltam én is! :D :D :D

@Tapasztalt tapasztalatlan: Szerintem pont azért írtuk ezt, mert voltunk és tudjuk milyen. :D Akkor még ha rám mosolygott a szomszéd srác, már szinte az esküvőt terveztem fejben. XD Nagggyon hejjjjes volt.... ahhhh, én meg fülig szerelmes voltam belé. Ha jött hozzá egy csaj, hát féltékeny is voltam ám! :) Lehettem vagy 14. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 09:19:08

@leonito77: Jahhh, nem is értem miért nem ért rá akkor éppen! "most nem tudsz jönni, bocsánat" Elsőre az ugrott be, tuti volt nála egy másik csaj. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 09:24:22

Alibanyán jót nevettem! :D Bár simán el tudom képzelni, hogy van ilyen.

leonito77 2015.04.22. 09:26:00

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Több dolog: Szerintem volt egy lány, aki a felhőben poszterin szintje felett volt bőven és hirtelen ráért, így poszterin ment a levesbe, akarom mondani a felhőbe vissza.

De meg aztán poszterin úgy gondolta az első randit, hogy az mindenképpen a srác lakásán lesz? Mire számít?

Romantikus dvd nézés, gyertyafényes vacsi, egymás karjában elalvás ölelve?

Szerintem: (ha van az embernek stílusa) romantikus vacsi, egy-két pohár bor, forró csók, aztán mehet seggbe is :D Reggel forró ölelés, semmi ígéret. És ennyi.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 09:53:37

@leonito77: "Szerintem volt egy lány, aki a felhőben poszterin szintje felett volt bőven és hirtelen ráért, így poszterin ment a levesbe, akarom mondani a felhőbe vissza."

Így-így! :D

Szerintem a poszterin nem gondolt bele - vagy csak még elég naiv hozzá -, hogy nem (csak) DVD-zni hívja a srác.

Niobe 2015.04.22. 09:58:02

@leonito77: forró csók a seggbe, pfúj, micsoda perverz te vagy! :)

Jóreggeltet. Mosolygásfakasztó poszt, tényleg ilyen Bravós rajongós szintű, de épp ezért cuki. Egyszer eljön a pofáraesés pont, aztán talán lesz fejlődés.

Ez a tavasz egyszerűen imádnivaló. Kellemes hőmérsékletű levegő, tömény tavaszillat, napsütés, felhőben rajzó munkagépek, mert itt nagyépítkeznek. :)

TBal 2015.04.22. 10:29:47

@Niobe: miket olvasok félre én már megint... "tavaszallat" (ami a tavaszi fuvallat zanzásított verzíója), meg "felhőben csajozó munkagépek"...

Niobe 2015.04.22. 10:43:00

@TBal: :D A "felhőben csajozó munkagépek" tetszik. Max a rajtuk csücsülő munkások csinálnák, de azok is jobban el vannak foglalva a health and safety-vel általában.

TBal 2015.04.22. 10:46:13

@Niobe: és vajon mit mondhatnak? Szúrnám a kipufogódat? :)

pretty kitty 2015.04.22. 10:51:17

@Niobe: παh hα έπ ɛ££ιβɛgπέκ ɛ£őττüκ α κι$ mιπι$ζσκπγάmβα τυτι πɛm α hɛα£τh απδ $αfɛτγ κöτπέ £ɛ őκɛτ!!!!!! XDDDDDDDDDDD :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Niobe 2015.04.22. 10:53:29

@TBal: példának okádék... okáért :D

@Nymph O`Mania: ezek kevésbé füttyögősek-beszólogatósak, gondolom eléggé meghurcibálják őket, ha zaklatják a hölgyeket. De biztos kapnál pár elismerő dalrészletet és pillantást :)

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.04.22. 10:55:40

classic szintezés, kár rá időt fecsérelni, father nár leelemzte a csp-n (az viszont nagyon tetszik a poszterin írásában ahogy a kis "hörcsög" dolgozik a fejében)

pretty kitty 2015.04.22. 11:05:24

@Niobe: hιhι!!! :))))))))) αζ ιττhσπιȷακ rάm rɛπδ$ζɛrɛ$ɛπ rάm κυrȷαπταπακ XDDDDDDDDDD πέhα νι$$ζα$ζó£σκ πɛκικ ιɛτ h "$ζάζɛζɛr ρɛr órα" mιrɛ ő "βα$ζκι έπ ɛgγ ɛgέ$ζ hóπαρβα κɛrɛ$ɛκ αππγιτ!!! ://///" XDDDDDDDDDDDD

Niobe 2015.04.22. 11:08:40

@Nymph O`Mania: mit nyújtasz annyiért? Na gyerünk, engedd el a fantáziádat ;)

pretty kitty 2015.04.22. 11:11:42

@Niobe: πγɛ£νɛτ :PPPPPPPPPP XDDDDDDDDDD ;)))))))))))

Niobe 2015.04.22. 11:14:10

@Nymph O`Mania: Ó csibém, az nem sok embert izgat fel. Kivéve, ha a kezedben tartod a pénztárcájukat, és úgy csinálod! :D

pretty kitty 2015.04.22. 11:19:27

@Niobe: τυδσm, πɛm mσ$τ ȷöττɛm £ɛ α fα£νέδőrő£ :PPPPPPPPPP

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 11:25:02

@Lúzerarc™ Ph.D: Ha az Father, akkor igen csak visszafogta magát még álnév alatt is. Bár te Jokkinára is azt hitted, hogy én vagyok, szóvaaaal. :P :)

pretty kitty 2015.04.22. 11:47:48

@Bundabandi® (Cookie Bunny): κυυυrνάrα πɛm fατhɛr $τί£υ$α ɛgγικ C$P κσmmɛπτ $ɛ XDDDDDDDDDDD ιɛπ hα ɛgγ £ύζɛrαrc σκσ$ ρróβά£ £ɛππι XDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 12:02:43

@Nymph O`Mania: Szerintem csak üzenetet szeretne kapni Jokkinától! :D

Niobe 2015.04.22. 12:09:17

@Bundabandi® (Cookie Bunny): jézus kolbásza. Ezeknek se a szomszédja a hülye, az tuti.

Namely 2015.04.22. 12:17:41

Hát kislány a jelenlegi helyzetről ismét a Kretén magazin jutott az eszembe:

"Levél: Halálosan szerelmes vagyok egy zenészbe, írjanak, hogy mit tegyek, mert......

Válasz:..... tudom, mert öngyilkos leszel. Ezt tudom javasolni, mivel az áhított alany:
a, Homokos.
b, 40 testőr védelmét élvezi.
c. Már foglalt.
d. Mindhárom egyszerre."

Tedd fel magadnak a kérdést kiscicám, hogy vajon szabad-e arra a férfira egy percet is pazarolni, aki ennyi idő alatt még egy kis szexre sem volt kíváncsi veled?

Jóra gondolsz: NEM!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 12:44:23

@Nymph O`Mania: Kiváló marketingeseik lehetnek, mert egyből feugrott egy porszívó reklám! XD XD XD

Ezen meg felröhögtem már az elején: "many swollen mugs later"

:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.04.22. 12:47:01

@Nymph O`Mania: Nagy Gábor "megértette" a viccet és olyan büszke volt magára, hogy készségesen elmagyarázta mindenkinek, hátha másnak ez nem sikerült. OMG! :D

Kösz Gábor! Soha nem jöttem volna rá! XD

Niobe 2015.04.22. 13:07:22

@alebzsaflab: "ez egy tudatalatti dominanciajelzés" - mhm, valaki ezt megcsinálná a páromon kívül, asszem jelezném a dominanciámat egy akkora tökönrúgással, ami kifér a térdemen. Gyilkoni tudok, ha valaki nem megfelelő próbál a legbelsőbb aurámba beletaposni.

CsóróésCsúnya (törölt) 2015.04.22. 15:35:19

@Bundabandi® (Cookie Bunny): én legalabbis rá tippelnék, (a mai írása inkább volt szarkasztikus), jokkina miatt meg sorry azt hittem így akarod ellenpontozni fathert
süti beállítások módosítása