HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/05/11/tobb_van_koztunk_mint_haversag

Velvet Randi

  1. Ezért nem mutatják be a barátnőket otthon a férfiak
  2. Benne vagyok egy kapcsolatban, ahol bántanak
  3. Minél korábban válik valaki alfahímmé, annál nagyobb árat fizet érte

Alibanya jegyzetel

  1. Tökéletes nap

Könyves Blog

  1. Anders Rydell: Hitler számára a modern művészet betegség volt, amit ki kellett irtani
  2. Félelem és reszketés a bútoráruházban
  3. Irie Maffiával és slammerekkel robban be a Wonderland
  4. Izlandnál jelen pillanatban nincs félelmetesebb
  5. Lecserélődött az élmezőny a Bookline sikerlistáján
  6. HOSSZÚ: Minek írsz egyáltalán könyveket?
  7. A szépen öregedő férfi legendája

Ritkán Látható Történelem

  1. Brunei - 1960-as évek
  2. Napi érdekes (20 kép, 18+!) -116

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr897449074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 08:18:17

Imádom, mikor egy "férfi" nyíg, ahelyett, hogy dűlőre vinné a dolgot. Gondolom a csaj is azért hárít mostanában, mert neki egy határozott pasi kéne.

Papírsárkány 2015.05.11. 08:22:41

Semmi sincs köztetek, nemhogy "haverság".

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 08:52:19

Lehet, hogy régen tetszettél neki, de az, hogy nem történt köztetek ennyi idő alatt semmi + hogy mesél neked a többi srácról kb. azt jelenti, hogy szárazbarát vagy. Menj külföldre és felejtsd el, ő már rég elfelejtett téged. "ő még nem akar kapcsolatot" erre most tényleg igaz az, hogy -> veled! Mire akarsz várni? Lépj tovább, mert ebben semmi sincs. A pincsizést meg gyorsan felejtsd el, ettől csak vérszemet kap aztán majd jön a kívánságaival (ha még eddig nem jött).

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 09:05:44

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Azért mielőtt elhúz külföldre, még levarrhatná a csajt! Tényleg mindkettőjüknek jót tenne, igaz, nem úgy, ahogy szerintem a srác gondolja! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 09:37:55

@Tapasztalt tapasztalatlan: Hát ez az! Nekem nem olyannak tűnik a poszt alapján, mint aki helyére tudja rakni magában a "csak szex és más semmi" dolgot. Szerelmesnek tűnik. Akkor meg nem túl jó ötlet többet is belevinni, főleg, hogy láthatóan plátói az egész. Elkezd reménykedni, hogy lehet több is, ami = maximális önsorsrontással. ( amúgy szerintem nem sok esélye van megdugni a lányt, a poszt alapján)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 09:39:11

A Velvet 2 jó volt.

Velvet 3. Csak átfutottam, de ezt egy pasi írta? Vagy nő? Ármin.... az férfi név, nem?

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 09:42:13

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Igaz, nem ismerem a mai fiatalokat, de "az én időmben" ennek, hogy "már egy párszor ott aludtam Miránál, de sose történt semmi több, mint csók", azért szint egyenes következménye volt, hogy előbb-utóbb történt más is. Persze volt az a verzió is, hogy mégse, de akkor meg nem csókolóztunk többet, meg nem aludtam már ott sem.

Papírsárkány 2015.05.11. 09:50:56

@Bundabandi® (Cookie Bunny): elméletileg az :) gyakorlatilag viszont...

pretty kitty 2015.05.11. 09:53:33

"szoktam olvasgatni a CsP-t, sok érdekes sztorit láttam."

hσ£?? ιττ???? XDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 09:55:02

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ha közben Mira arról beszélt neki, hogy másokkal hogyan feküdt le, szerintem 0 az esélye, hogy vele is lesz szex.

"Persze volt az a verzió is, hogy mégse, de akkor meg nem csókolóztunk többet, meg nem aludtam már ott sem. "

Na látod! De a poszternak nem tűnik fel, hogy már régen nem kellene terveznie a lánnyal.

pretty kitty 2015.05.11. 09:59:12

ɛνrι£κɛ παρσζιιιικ :DDDDDDDDDDDD κι £ɛππɛ mσ$τ α hɛ£γέβɛɛɛπ??? ;))))))))))))

www.facebook.com/avrillavigne/posts/10153129836264300:0

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 10:03:45

@Nymph O`Mania: @Bundabandi® (Cookie Bunny): Ha elég sok embertől olvasol abszolút hasonló hülyeségeket, mint amiket te is teszel/megélsz, akkor ez egy nagyon jó önigazolás, hogy mások is olyanok, mint te. Ergo ez a normális. Közben pedig egyáltalán nem!

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 10:06:03

@Nymph O`Mania: @Bundabandi® (Cookie Bunny): Amúgy bocsi az egyesszám második személyű megfogalmazásért, nem rátok értettem, csak így jött ki. :)

pretty kitty 2015.05.11. 10:10:31

@Tapasztalt tapasztalatlan: τɛrmέ$ζɛτɛ$ɛπ mɛgβσc$άτυπκ :))))) α mɛgβσc$άτά$ι ι££ɛτέκ ö$$ζɛgέτ (500 ɛζɛr fσrιπτ) α καȷmάπ $ζιgɛτɛκι $ζάm£άmrα £έccι άτυτα£πι :)))))) XDDDDDDDDDDDDD

_Ω_ 2015.05.11. 10:11:26

@Bundabandi® (Cookie Bunny): A Velvet 2. szerintem is jó. Valós probléma, jól leírva némi megvilágosodás után, és nem hozza ki belőlem, hogy na megint hülye a poszter(in). Ha lehetne hozzá kommentelni, valószínűleg valami olyat tanácsolnék neki, hogy az egyedülléttel nincs semmi gond, sőt! Ha az ember eljut oda, hogy önmagában is jól érzi magát és nem függ másoktól, utána a kapcsolatai is pozitív irányban változhatnak.
A tanács értékét vizsgálva felvetődött bennem: vajon a kapcsolatfüggőségből ki lehet gyógyulni? Fél az egyedülléttől, és attól, hogy egyedül gyenge hozzá. Talán barátokra támaszkodva van esély változtatnia, ha vannak hozzá megfelelő barátai. Azért hozzátenném, gyógyult kapcsolatfüggővel még nem akadtam össze, kapcsolatfüggővel viszont igen, így a saját tapasztalataim épp ellentétesek az ez irányú optimizmusommal.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 10:21:15

@_Ω_: Én ilyenkor mindig azon csodálkozom, hogy ilyen embereknek nincsenek barátaik, akiktől segítséget kérhet? (Persze csak miután felismeri a problémát és tenni is akar ellene valamit.)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 10:42:18

@Nymph O`Mania: az én részemet elfelejtetted! :P Szóval @Tapasztalt tapasztalatlan: 1 milla lesz az az 500E bánatpénz! :D Köszike! :)

@_Ω_: Nyígás on:

Ez a kapcsolatfüggőség... párszor elgondolkoztam már azon, hogy én az vagyok-e. Mert ok, hogy önmagában is jól érzi magát az ember, de más-más életek/sorsok vannak. Nem akarok most itt sajnálatot kelteni, vagy mi... Nálam úgy alakult, hogy anyu meghalt, apám meg "szarik rám". Megtanultam két lábbal állni a földön, viszonylag korán, ahogy a posztoló is. Szerintem ha valaki mögött egy erősebb család van, az könnyebben tudja megtenni, hogy szabadul egy rossz kapcsolatból és inkább marad "egyedül", hiszen valójában nincsen is egyedül. Haza tud menni, ahol kap lelki (esetleg anyagi) támogatást. Így azért jóval könnyebb! Vagy ha konkrét segítséget nem is kap, hát ott a tudat, hogy ha gond van, akkor van kihez fordulni. Nem kell magyarázkodni, kérni stb., mert ott vannak és segítenek. Pesze a barátok is fontosak, de a család az más. Szóval azt hiszem értem a posztolót.

"Kis csipkelődések, amit ők viccnek szánnak, nekem viszont rossz. Egy gyerek, ha azt kapja, ő mindenben rossz, ő csúnya, ő inkompetens minden témában – ő elhiszi, mert neki a szülei jelentik a világot, ez az állandó pont, amiben hinni kell. Én az állandó pontomtól, az apámtól (és most a barátomtól), azt kaptam, hogy görbék a lábaim, hülye vagyok, nagy a seggem, túl magas vagyok, úgyis elrontom, túl fehér a bőröm meg hasonlók. Kis mennyiségben néha elfogadható, de napról napra ezt hallgatni éveken keresztül idegőrlő."

Ez meg nagyon szíven ütött, mert akár én is írhattam volna. Nem a mostani kapcsolatomról, hanem az előzőről, meg a családomról. Bár az én apám nem mondta ezeket soha, de érzeni, azt éreztem. Az (ex)élettársa mondta nekem pár éve, hogy apám irigy volt rám mindig. Irigy volt arra, ha nekem sikerült valami, ami neki nem. Fura ez egy apától, hiszen a gyereke vagyok, vagy mi. Más inkább büszke lenne. Hát ő nem ilyen, sőt, ahol tud még keresztbe is tesz.

Nyígás off

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 10:47:12

@Nymph O`Mania: @Bundabandi® (Cookie Bunny): Vajon miért is írnak a Dezsőkék olyanokat, hogy manapság csak anyagias/lehúzó csajokkal találkoznak???? :D:D:D:D:D:D

Namely 2015.05.11. 11:04:01

"de sose történt semmi több, mint csók"
És hol csókoltad meg?
"A problémám, hogy nem keres már annyiszor"
Azok után, hogy felmentél hozzá, és nem dugtad meg, szerinted mennyire nagy intenzitással fog újra keresni?
"Nem tudom, érdemes-e várni rá, vagy sürgősen tovább kell lépnem és lemondani erről az egészről."
Gyűjtsél tapasztalatot. Ez eddig elégtelen!

Papírsárkány 2015.05.11. 11:04:16

@Bundabandi® (Cookie Bunny): rád, úgyhogy kezdj táncolni! *bang bang bang*

_Ω_ 2015.05.11. 11:23:26

@Bundabandi® (Cookie Bunny): A problémát, az okokat értettem eddig is, de elfért a "nyígás" is, árnyalja a képet. Poszterin esetén nem véletlen írtam tanácsként barátokat akikre lehet támaszkodni, ő is szépen leírta, hogy a szülei milyenek voltak.
Te meg vagy kapcsolatfüggő vagy, vagy nem, így következik, hogy épp vagy kapcsolatfüggsz, vagy nem. :-)
A kérdés tehát még mindig nyitott, vajon kapcsolatfüggő marad-e, vagy meggyógyíthatja saját magát?

alebzsaflab 2015.05.11. 11:25:13

Poszthoz meg:
"Neki szeretője is van, nem is egy..... nekem is van"
Remélem gumit használtok.

"úgy érzem, nagyon jót tennénk egymásnak lelkileg és fizikailag is."
:D
Én is úgy érzem, hogy nagyon jót tenne "ide írd be valamelyik szupermodell nevét"-nek lelkileg és fizikailag is, ha dugnánk egy kiadósat. De tényleg! És ezt abszolút önzetlenül írom. Sőt, ez igazából nekem teher lenne, de én olyan rendes vagyok, hogy feláldozom magam. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 11:31:46

@alebzsaflab: Sok az unatkozó ember, hogy ennyi komment jött rá szombaton? :O

alebzsaflab 2015.05.11. 11:38:22

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Index címlapon volt a blogajánlóban. Az általában eléggé megdobja egy poszt látogatottságát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 11:42:52

@_Ω_: Én drukkolok a poszerinnak! :D Szerintem erős csaj! Amit tudok neki tanácsolni, hogy ezekből a piszkálódásokból merítsen erőt. Görbe a lába, nagy a feneke: menjen edzeni és mindig mikor feladná, gondoljon erre, hogy valaki ezt mondta neki. Aztán mikor tuti alakkal már mások is felfigyelnek rá, akkor vigyorogjon a képébe az exének. :) A "hülye vagy" és "úgysem fog sikerülni" is pont ilyen, mutassa meg, hogy igen is képes rá.

_Ω_ 2015.05.11. 11:43:24

@alebzsaflab: Tényleg vicces! :-)

Idéznék pár sort, tételesen megválaszolva, miért "félek" vagy sem tőle:

"Most már én is ki merem jelenteni, hogy igenis félnek tőlünk a pasik, azoktól a harminc feletti nőktől, akik:"
A kényszeresen kijelentősektől tényleg...

" saját lakást vagy bérelt lakást tartanak fent önállóan"
Ez igazából klassz, csak ne kritizálja az enyém, ha nem ugyanolyan, mint az övé.

" saját autóval rendelkeznek"
Szeretek vezetni, a navigátor pozícióját tartósan nem csípem. Ez egyéni preferencia, nálam extrém esetben ezen bukhatna, így van benne igazság. De kompromisszumkész vagyok, főleg, ha időnként engedi vezetni a Ferrariját, vagy a Lambót.

" közép –vagy felsővezetői pozícióban dolgoznak"
" mindezt természetszerűleg az átlagosnál magasabb fizetésért teszik"
Ezektől nem hiszem, hogy bárki félne. Attól viszont igen, hogy ezt nap mint nap az orra alá is dörgöli egy magától elszállt valaki.

" ha már ilyen pozíciót elért, azt nem a casting díványon hemperegve tette, vagyis okos és intelligens"
Kivéve amikor mégis a szereposztó díványon érte el, vagy az adott szakma olyan, hogy egy marék lepkétől hajtva és egymást körbenyalva törnek a csúcsra, én meg innen a torony aljából nézem, és nem értem, hogy lehetséges, hogy még áll a torony. Valamit biztos tudnak amit én nem, tuti irigy is vagyok, meg pályát tévesztettem.

" a szépséget szándékosan nem írom ide, mert kérdés, hogy kinek mi a szép?"
Nnna, az lenne a szép, ha rettegnék egy szép nőtől azért, mert megállíthatatlanul csorog rá a nyálam és kiderült, hogy én is bejövök neki. Itt inkább a mondat legvégén van a bibi.

Vajon Felsővezető Fanni minden évben elvinne nyaralni a Bahamákra pár hétre? Ha igen, név és cím a szerkesztőségben, de szerencse, hogy nem olvas minket, mert még leégnék a napon! :-)
Külön jó pont a posztnak azért, mert pár régi szakítósos kommenteli szét odaát, akiket öröm olvasni! :-D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 11:43:27

@alebzsaflab: na de szombaton? Tök jó idő volt! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 11:48:46

@_Ω_: "Külön jó pont a posztnak azért, mert pár régi szakítósos kommenteli szét odaát, akiket öröm olvasni! :-D"

Meg Father.... :D

_Ω_ 2015.05.11. 11:56:10

@Bundabandi® (Cookie Bunny):
Ha görbe a lába, akkor nyújtó gyakorlatokat végezzen a konditeremben?
Amúgy a párját kéne lecserélnie sürgősen egy olyanra, akit vonz az alabástrom bőr, és a seggére nézve nem megjegyzéseket tesz, hanem így folytatja, hogy: "Rawr!!!" :-)
Magam is drukkolok ám neki...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.05.11. 12:04:05

@_Ω_: Jó, nyilván az nem gyógyír a görbe lábra, de eltereli a figyelmet róla. :D Meg nem is biztos, hogy görbe, csak azért, mert a "kedves" emberek annak látják. Reméljük talál egy olyat, aki megbecsüli! :)

Papírsárkány 2015.05.11. 12:50:36

@_Ω_: "Amúgy a párját kéne lecserélnie sürgősen egy olyanra, akit vonz az alabástrom bőr, és a seggére nézve nem megjegyzéseket tesz, hanem így folytatja, hogy: "Rawr!!!" :-)"

ENNYI.

pretty kitty 2015.05.11. 14:01:11

mέg mιπδιg α τörτέπɛ£ɛm έrɛττ$έgι ȷα τέmα.....XDDDDDDDDD

ask.fm/Bettikehhh/answer/126616807485

pretty kitty 2015.05.11. 15:50:55

@Bundabandi® (Cookie Bunny): αττττγα νι£άg O.σ hα έπ ι$ mιπδιg öπgγι£κσ$ £ɛππέκ αmικσr £ɛκυrνάζπακ mάr £υxυ$γαchτστ £ɛhɛτπɛ νɛππι ȷα τɛmɛτέ$ɛȷιm άrάβó£....ιgαζ Tαριιι??? XDDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2015.05.11. 17:02:24

@Tapasztalt tapasztalatlan: να£αmιȷέr ɛrrő£ mσ$τ τɛ ȷυτσττά£ ɛ$ζɛmβɛ....hσgγ mιȷέr αζτ πɛ κέrδɛζτ mɛrτ ɛɛɛ£fɛ£ɛɛȷτɛττɛɛɛɛɛɛm XDDDDDDDDDDDDD

www.facebook.com/JonathanMaberry/photos/a.80011117826.88418.19810762826/10151998833747827/?type=1&theater

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.05.11. 22:54:59

@Nymph O`Mania: A kettő között van összefüggés? Csak mert az elsőre nem emlékszem, a másodikat meg nem értem! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Joe69 2015.05.17. 00:22:47

Ez megint a tipikus eset: egy valóségban kaotikus, neurotikus ember roppant érdekesnek tűnik, aki megfejtésre váró titkot hordoz, ezért vonzó. Hagyni kell a fenébe, csak az idejét pazarolja az ilyenekre az ember(fia).
süti beállítások módosítása