HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/06/03/30_evesen_egyedul_maradtam_2_gyerekkel

Velvet Randi

  1. Úgyse találja ki, mit és hova visznek ebben a koporsóban!

Tampi

  1. Más.

Könyves Blog

  1. EL James újraírta a Szürke50-et
  2. Jászberényi Sándor Alice Munroval versenyez a Kirkus-díjért!
  3. Jennifer Clement: Egy eltűnt nőnek nincs elég hírértéke
  4. Nőkről szóló könyvvel nem lehet irodalmi díjat nyerni
  5. Péterfy atlétában feszít a konditeremben – Itt a Margó kisfilm

Ritkán Látható Történelem

  1. Réunion-i szolgálat - 1975

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr207513864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 08:11:07

Végre egy jó poszt. Viszont az általános tanácsok (pl.: keress tovább, biztos van az a férfi, stb), úgy érzem, itt nagyon kevesek. Sajnálom a poszterinát. Nincs könnyű helyzetben.

Amúgy ami engem így, előre megragadott, az ez a dolog volt:
"Őt 5 éves korában elhagyta az apja" Ez sajnos tényleg befolyásolja a "pótapa" későbbi döntéseit, ha nem is tudatosan.

croesus aka. the grinder 2015.06.03. 09:09:24

Legyen ez a poszt mementó minden nőnek. Így járnak azok, akik:
- gyerekkel próbálnak lasszózni ("...amikor is teherbe estem. Nem, nem véletlenül...")
- a gondatlanság jogi tényállását kimerítő felelőtlenséggel házasodnak ("Kiderült, hogy az akkor már férjem, megcsal, lop, és hazudik mindenkinek")
- még ezek után sem tanulnak a hibáikból, és még mindig felfelé akarnak választani mindenáron ("Intelligens, értelmes, okos, komoly, humoros, igényes, és nem mellékesen piszok jóképű")

Csak a gyerekeket sajnálom...

leonito77 2015.06.03. 09:19:54

@croesus aka. the grinder: Egyet értek, a gyerekek nagy vesztesek, már a második apa lécelt le végleg (a posztból kiderül, hogy az előző sem látta soha többé a gyerekeit).

Amúgy a lasszózás is kiváló kifejezés. Poszterina már élete hajnalán eldöntötte, hogy ő anya akar lenni és keresett egy szerepre fogható férfit, majd még egyet. Sajnálom, hogy az emberek mennyire nincsenek tisztában saját belső motivációjukkal, hogy bizonyos dolgok, bizonyos késztetések miért is vannak.

Poszterinnek ez mókus kerék, hiszen nincsen más hátra, mint a következő apát kihalászni a zavarosból.

Ami a srácot illeti, szerintem ő meg anya pótlékot szeretett volna, hiszen elreppent anyutól egy másik "anyuhoz".

De mikor dönteni kellett, gyanítom az igazi mama kemény, kitartó, bűntudatot ébresztő melójának köszönhetően a fiú meghozta a döntését: anyu mellett jobb, biztonságosabb, nincsen gyerek, nincsen felelősség, beveti az ágyat, csinál vacsit. (a szex meg úgysem érdekelte különösebben).

A poszterin helyében feltenném magamnak a kérdést: Most vajon a fiúk majd mit fognak gondolni a szeretetről, hogyan fognak tudni kötődni ezek után. Szerintem jobb lenne, ha poszterin most abba hagyná a társkeresősdit és szépen eltöltene egy-két évet a gyerkőcökkel egyedül, aztán közben hátha alakul majd valami igazi...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.06.03. 09:23:55

Jó poszt volt. Én még várnék ezzel a végleg szakítás dologgal. Lehet, hogy ha külön lesznek egy darabig, a férfi rájön, hogy mégis fontosabb neki a kapcsolatuk, mint az anyja véleménye. Nem adnám fel a posztoló helyében. Nagyon sajnálom őt, ha nem is folytatják, remélem találni fog magának másik társat. A posztja alapján jó embernek érzem.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 09:24:39

@croesus aka. the grinder: @leonito77: Iszonyúan negatív a hozzáállásotok a globális női nemhez! Kíváncsi lennék, hogy a saját édesanyátokról is hasonló-e a véleményetek, mint a női társadalom többi "egyedéről"? De inkább ne is válaszoljatok! Vegyétek költői kérdésnek!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.06.03. 09:31:45

@croesus aka. the grinder: Remélem, hogy trollkodsz, mert ezt nagyon rosszindulatú komment volt! Semmi ilyesmit nem láttam benne és szerintem totál félremagyarázod.

@leonito77: Ezzel sem értek egyet. Semmi lasszózásról nem volt itt szó, egy nő keresett magának társat. Nem hiszem, hogy a nőt kellene hibáztatni ebben az esetben. Hozott rossz döntéseket, de ezeket el is ismerte és szerintem tanult belőle. Most megint olyan helyzetbe került, hogy szüksége van az erejére és kitartására. Én drukkolok neki.

leonito77 2015.06.03. 09:37:05

@Tapasztalt tapasztalatlan:

A "globális női nem" ne itt picsogjon, hanem húzzon haza, sok a mosnivaló :P

A mutter is mos, de remélem gyorsan, mert ma előbb megyek haza és ajánlom neki, hogy kaja is legyen, meleg és finom! Utána a szemetet is leviheti, de csak halkan járjon, nehogy megzavarjon a szunyában.

leonito77 2015.06.03. 09:49:36

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Bundi már megint a rózsaszínű szemüveg:

"eldöntöttem: Most kell találnom valakit, amíg még kicsik a gyerekek. Így számukra is könnyebb lesz az elfogadás. Nem apapótlékot kerestem. Társat, mindenben, egy életre."

Aha. Olvasd el figyelmesen. Szerinted ez mit jelent?

Végy egyet a szerepre alkalmas jelöltek közül és tömjed bele a formába. Ha itt, ott kilóg, akkor majd alakítgasd, míg végleg belefér és életed végéig boldog leszel. Szerinted ez a boldogság??? A poszterin által leírtak mit sugallnak? Működik így a dolog?

Azért érted, hogy nem talált valakit, akit megszeretett jó és rossz tulajdonságaival együtt (na jó, a rossz tulajdonságokat elfogadta) és remélte, hogy elfogadja a gyerekeket, hanem keresett valakit, aki majd örökre a férje és a gyerekek apja lesz.

Nézd csak végig a posztot, jól látszik. Nem passzolnak szexuálisan, habitusban, tettrekészségben... Bele akarta gyömöszölni a gyenge személyiségű pasit a már előre legyártott mintába.

Csakhogy a mutter meg nem hagyta szó nélkül és felemelte a középső ujját.

Az ilyesmi azért történik az emberrel, a poszterinnel is, hogy tanuljon belőle. Ha nem tanul, akkor újra és újra átéli majd ugyanezt. Csak lest 35, 40, 45, aztán a gyerekek felnőnek és ő majd visszanézhet, hogy vajon mi a ló...szt rontott el.

És ettől még a poszterin lehet jó ember, lehet kedves és igen sikeres az élet egyéb területein. De az életének ez a része soha nem lesz olyan, amilyennek ő szeretné, ha ezt nem látja át.

pretty kitty 2015.06.03. 09:51:24

κιhίνάάάά$!!!!!!! ;))))))))))) (*ɛ£$ő$σrβαπ* hö£gγɛκπɛκ XDDDDDDDDDDDDDDD) mɛ££βιmβóκ £ɛ ναππακ τακαrνα δɛȷαζέr ύgγ α£αρνɛτőɛπ ɛ£έg π$fw!!!! XDDDDDDDDDDDDDDD

www.pyx106.com/articles/pyx-106-trending-now-492743/hold-a-coke-with-your-boobs-13629996/

Papírsárkány 2015.06.03. 09:56:08

Azért vannak itt érdekes részek...

" Se veled, se nélküled kapcsolatunk volt évekig, amikor is teherbe estem. Nem, nem véletlenül, mert olyan nincs."
kérdés, hogy a "nem véletlen" az vajon mindkét fél szándéka volt-e.

vagy "kiderült, hogy az akkor már férjem, megcsal, lop, és hazudik mindenkinek."

és (mert fontos, hogy külön van!) "Az utolsó csepp a pohárban az volt, amikor tőlem lopott."

meg persze "Abbahagytam a dohányzást, leadtam vagy 50 kilót..."
dohányzásért 2-3 éves meg pár hónapos gyerek mellett külön vascső alapból

szóval klasszikus "az emberek megérdemlik egymást" helyzet...

leonito77 2015.06.03. 10:08:28

@Lord Papírsárkány: Az 50 kilós részhez:

Az azért nagyon durva, mert, ha bele gondolsz, hogy van egy 164 cm 50 kilós lány, akinek ez jól áll. És rápakolsz 50 kiló zsírt az a lány több, mint kétszer akkora lesz, mivel a zsír eléggé könnyű, jóval könnyebb az izomnál így sokkal nagyobb a terjedelme.

A férj oké, hogy lopott, de, hogy tőlem is???

Amúgy meg előtte nem lopott, vagy ügyesen titkolta????

Azt hiszem görbe az a tükör, Bundásnak is próbáltam elmagyarázni...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.06.03. 10:12:25

@leonito77: Akkor rózsaszín szemüvegben fogok meghalni bakker! Továbbra sem értek egyet az egésszel (egyetlen pontjával sem) amit írsz. Továbbra sem látom, hogy a nő számító lett volna.

"eldöntöttem: Most kell találnom valakit, amíg még kicsik a gyerekek. Így számukra is könnyebb lesz az elfogadás. Nem apapótlékot kerestem. Társat, mindenben, egy életre."

Ez milyen szörnyű, de tényleg. Nem is értem, hogy lehetnek ilyenek emberek! *irónia*

És most inkább dolgozok, nem szeretném olvasni a többi hozzászólást. Már az eddigiektől is lassan hánynom kell, aztán a végén még esetleg koszos lesz a szép rózsaszín szemüvegem.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 10:16:48

@Lord Papírsárkány: "szóval klasszikus "az emberek megérdemlik egymást" helyzet..."
Mégis mindig az anya szívja meg (a gyerekkel is)!!!

leonito77 2015.06.03. 10:19:15

@Bundabandi® (Cookie Bunny):

Ez milyen szörnyű, de tényleg. Nem is értem, hogy lehetnek ilyenek emberek! *irónia*

Számomra semmi szörnyű nincsen benne, de pont emiatt született meg a poszt.

Viszont ami tényleg szörnyű, hogy van két pici gyerek, akit már két apa is elhagyott. Felnőttként sajna majd ők is ezt az utat járják...

Papírsárkány 2015.06.03. 10:19:59

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "a végén még esetleg koszos lesz a szép rózsaszín szemüvegem."

vagy csak elkezdesz átlátni rajta :)

najó, csak vicceltem, ez igazából totál esélytelen :D

Papírsárkány 2015.06.03. 10:21:25

@Tapasztalt tapasztalatlan: Gyerek? Valószínűleg... Az anya? Egy frászt. Millió példa van a férjeket/apákat kizsigerelő, kifosztó elválós nőkre.

croesus aka. the grinder 2015.06.03. 10:33:14

@Tapasztalt tapasztalatlan: Nem globálisan a női nemről van rossz véleményem, hanem a posztolóról és a hasonlóan viselkedő díszpéldányokról. A leírt jelenségek tipikusak ugyan, de messze nem általánosak.

"Mégis mindig az anya szívja meg (a gyerekkel is)!!!"

Nem mindig. Ez az apának is szívás lehet, kiváló példa erre a másodunokatestvérem, akinek a párja szintén "véletlenül" terhes lett, a srác családja pedig teljesen a nő mellé állt. Viszont kétségtelenül a gyerekeknek a legrosszabb.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 10:41:56

@Lord Papírsárkány: @croesus aka. the grinder: Komolyan ennyire biztosak vagytok abban, hogy egy nőnek minden álma egyedül felnevelni egy, két, esetleg három gyermeket, csak azért, hogy előtte/közben anyagilag lehúzhassa a (volt) férjét???? Őszintén, fogalmam sincs, milyen családban nőttetek fel!!!!
Azért erről szívesen meghallgatnám egy elvált anyuka hozzászólását is, hiszen ebben a témában nekem nincs/sincs személyes tapasztalatom.

Papírsárkány 2015.06.03. 10:44:53

@Tapasztalt tapasztalatlan: Fordítsuk meg, komolyan ennyire biztos vagy abban, hogy egy férfinak minden álma felcsinálni egy nőt többször, aztán magára hagyni őt és a saját gyerekeit?

Namely 2015.06.03. 11:35:54

Gáz helyzetben, a gázos szereplők, gázosan viselkednek.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 11:44:59

@Lord Papírsárkány: Nagyobb valószínűséggel tudom ezt a helyzetet elképzelni, már csak abból a helyzetből is kiindulva, hogy a férj - statisztikailag - hamarabb/gyakrabban lép félre. Persze nem állítom, hogy ezekben az esetekben a feleség teljesen makulátlan, de mégiscsak a férj az, aki megteszi azt a lépést, ahonnan már "nincs visszaút". Persze ez csak egy általánosítás, nem mindig érvényes.

hany eves a kapitany 2015.06.03. 12:27:56

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Ne húzd fel magad :) Nem ér annyit. Nekik rossz, hogy ilyen ferdén és sötéten látják a világot :)

Bölcs Jaroszláv 2015.06.03. 12:29:12

Figyu poszterina! Nemtom mit írtak a többiek, mert ezen az "okos" telefonon most pont nem látom, tehát ha ismétlem valamelyik kommentet, sorry. De: csak azért, mert szar helyzetben vagyunk nem csinálunk gyereket, csak azért mert a pasi beteg(nek) hiszi magát nem megyünk férjhez, és végül pedig, ami mindig a legnehezebb, mielőtt bármit teszünk, gondolkodunk. Remélem ezt most egy életre megtanultad és remélem a főiskolán kötelező tárgy volt.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 12:31:25

@Lord Papírsárkány: A "vadászó" alaptermészet miatt. Meg hát azért tényleg több - egzisztenciálisan magasabb szinten álló - családapát lehet látni fiatal unokahúggal, mint anyukákat unokaöccsel! :)

Bölcs Jaroszláv 2015.06.03. 12:43:34

@Tapasztalt tapasztalatlan: Figyu, nem tudom hol tanultad a statisztikát, de felénk egy klasszikus félrelépéshez pontosan annyi nő kell, mint férfi. A poszterina pedig lehet jó ember, de esze kb. annyi van, mint egy kerítéslécnek.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 12:50:06

@Bölcs Jaroszláv: "felénk egy klasszikus félrelépéshez pontosan annyi nő kell, mint férfi" A kérdés csak az, hogy hánynak van közölük karikagyűrű az ujján (vagy a zsebében). Általában a fiatal unokahúgoknak (még) nincs.

Papírsárkány 2015.06.03. 13:03:21

@Tapasztalt tapasztalatlan: Hú, attól tartok itt picit megkavarodtak a dolgok.
(Előre bocsátom, szigorúan ösztön szintről beszélek, mielőtt jönnek a sírások meg a sírásók :)

1) Vadászó alaptermészet: ez rendben is volna, a férfiak ösztöne, hogy minden számukra megkapható nőt megszerezzenek. Ezzel viszont ott áll szemben a nők ösztöne, hogy a mindenkori elérhető legjobb férfit megszerezzék, ami ugyanúgy mozgásra bírja őket, amint a) a meglévő minősége romlik vagy b) feltűnik egy jobb a színen. Szóval korántsem állíthatjuk, hogy a nők nem egyformán motiváltak adott esetben a kapcsolat felbontására (vagy megkerülésére).

2) "Unokahúg" stb: Ez meg sajnos egy értelmetlen párhuzam.

Tegyük félre azt az apróságot, hogy gyönyörűen mutat rá a női természet egy szeletére ("kit érdekel, hogy felesége/gyereke van, meg tudom szerezni magamnak, mert már befutott, bizonyított, másnak is kellett, stb), és gondoljuk végig azt, hogy míg egy nőnél biológia előny a fiatalság (frissebb, szebb, termékenyebb, mint az öregebb) ergo szigorúan ösztön (vagy ahogy te írtad, „alaptermészet”) szempontjából nagy mértékben vonzó dolog, férfinál ez nem így van.

Férfinál a nemzőképesség egyébként sem csökken olyan radikálisan a korral, mint a nőknél, másrészt elsődleges értékük nem a "tejfelesképű"-ség, hanem éppen, hogy az érett, befutott, "státusszal rendelkező" állapot (ezzel tudnak védelmet és megélhetést biztosítani a nőnek).

Emiatt torz képet fogsz kapni, ha csak ilyen vonatkozásban néznél bármiféle "statisztikát".

Papírsárkány 2015.06.03. 13:05:59

@Tapasztalt tapasztalatlan: Megint abba a csapdába esel, hogy mindkét nem ugyanarra vágyik (friss pipi/kakashusi), de ez nem igaz.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 13:29:39

@Lord Papírsárkány: Oké, belátom, hogy az anyukák általában nem a tejfeles képű srácokkal lépnek félre, de attól még fenntartom azt az állításomat, hogy több férfi csalja meg az asszonyt, mint fordítva.

Papírsárkány 2015.06.03. 13:58:05

@Tapasztalt tapasztalatlan: Ez lehetséges, bár ezt én inkább a jobb lehetőségeknek tudnám be, nem pedig a szándék hiányának*.

Ugyanakkor nem válaszoltál rendesen a kérdésemre: szerinted a férfiak úgy indulnak neki egy házasságnak, hogy "na, lehúzok pár évet, dugok bele pár gyereket, aztán *óráját nézegeti* lassan lelépek és keresek egy másik nőt" ?

*Meg itt van mindjárt poszterin, aki saját bevallása szerint semmit nem tudott nyújtani ("nem volt normális önértékelésem, kinézetem, önbizalmam, és lényegében semmi, amit Én szerettem volna saját magamban") de azért házasságot meg gyereket akart :) (persze poszter is egy idióta, ha ebbe így belement)

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 14:05:04

@Lord Papírsárkány: Nem állítottam, hogy eleve tervezik, sőt írtam is, hogy egy ilyen helyzetben nem csak és kizárólag a férj a hibás: @Tapasztalt tapasztalatlan: "nem állítom, hogy ezekben az esetekben a feleség teljesen makulátlan". De ettől még nagyobb számban a férjek lépnek le a közös gyereknevelés terhe elől.
Amúgy ahogy @Bundabandi® (Cookie Bunny): is írta, a poszterinnek is vannak/voltak hibái, de ettől még joga lenne, illetve lett volna egy normális családban felnevelni a gyerekeit.

Papírsárkány 2015.06.03. 14:14:21

@Tapasztalt tapasztalatlan: "de ettől még joga lenne, illetve lett volna egy normális családban felnevelni a gyerekeit"

mrwgifs.com/wp-content/uploads/2013/07/Oh-Wait-Your-Serious-Let-Me-Laugh-Even-Harder-On-Futurama.gif

Már megbocsáss, de sose tudom nevetés nélkül megállni az ilyen dumákat. "Joga lenne"...
Esetleg azt mondod, hogy "szép lenne, ha" vagy "megérdemelné" (bár már ezt is vitatnám)... de joga? Jóhogy nem mindjárt azt mondod, hogy jár neki :)

Joga van értelmes társat keresni és annyi ésszel rendelkezni, hogy nem babázik le egy szar kapcsolatban, hogy aztán miután borul a bili, keressen egy másik szar kapcsolatot.

Tapasztalt tapasztalatlan 2015.06.03. 14:27:42

@Lord Papírsárkány: Feladom. Látom, ma nem fogunk közös nevezőre jutni.

Papírsárkány 2015.06.03. 14:36:00

@Tapasztalt tapasztalatlan: pedig mindenkinek joga van a véleményemhez :)

alebzsaflab 2015.06.03. 14:36:09

@Tapasztalt tapasztalatlan: Iyen kezdéssel erre nem sok esélye volt: "bármibe belementem, csakhogy vele legyek ...... Se veled, se nélküled kapcsolatunk volt évekig".

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.06.03. 15:20:03

Látom, egyre "jobb" a helyzet.

Ahogy én látom:

Adott egy anya, aki fiatalon (tizenévesen) rosszul választott. Nem volt kialakult személyisége, önbizalma és kapott maga mellé egy rossz embert. És igen, vannak olyan emberek, akik képesek addig alkalmazni a tudatos, vagy tudatalatti pszichés terrort, hogy a mellettük lévő másik szinte teljesen elveszti önmagát. Elhiteti vele, hogy egy senki, hogy rajta kívül másnak nem is kellene. Lásd: "nem volt normális önértékelésem, kinézetem, önbizalmam, és lényegében semmi, amit Én szerettem volna saját magamban". Vállaltak közösen egy gyereket, majd még egyet. Le is írja, hogy a férje is szerette volna. Közben azért fejlődött az önértékelése, a hozzáállása és jobban átlátta, milyen ember is az, akivel együtt van, akinek szült két gyereket. Tanult is (egyetemre járt), ez meg tudja azért változtatni az ember gondolkozását (jó irányba). Ekkor ott is tudta hagyni a volt férjét. Új életet kellett kezdenie. Összeszedte magát, lefogyott (a stressztől kiválóan lehet hízni is, csak mondom). "beláttam a sok hibát, és azokon is elkezdtem változtatni". Ő legalább tett valamit a sok picsogó posztolóval szemben!

Találkozott egy férfival, aki más volt, mint a volt férje. Aki törődött vele és a gyerekeivel is. 5 és fél évig voltak együtt!!! Kezdte hinni, hogy most minden jó lesz és boldog lehet. A közös lakás is alakulóban volt (ha jól értem a nő jutott valahogyan pénzhez, hiszen most ő keres egyedül lakást), mikor is a férfi szakított vele. Hogy ebbe kinek a keze volt benne, vagy mi volt a pontos ok, azt még talán a férfi sem tudja. A posztolóban egy világ omlott össze és megint megrendült a bizalma mindenben és mindenkiben, az életben magában.

Én nagyon sajnálom őt és teljesen átérzem. Ezért is esik rosszul ez a sok rosszindulat, ami a kommentekből jön. És nem is értem... ezek szerint egyikőtök sem volt ilyen helyzetben, vagy ismerőse, családtagja? Szörnyű, hogy egyből az jön elő, hogy érdekből szült, hogy az új társát nem szerette, hogy apapótléknak kellett csak, hogy alakítani akarta. Lasszózás, meg felfelé választás stb. Komolyan... nézzetek már tükörbe!!!! Leszóltok egy nőt, aki kilábalt a rossz házasságából és talált egy férfit, akit szeretett. Aki mert változni, változtatni. Aki tudott tanulni a hibáiból, aki feltalálta magát, biztosított megélhetést is magának, pedig nem talált munkát.

Én csak egy nőt látok, aki boldog szeretne lenni. És végre egy olyan posztot, ami nem arról szól, hogy milyen szemetek a nők.

Lehet, hogy rózsaszín a szemüveg, de inkább élek így, mint úgy, hogy mindenbe csak a rosszat lássam bele. Ennyi.

Papírsárkány 2015.06.03. 15:50:44

@Bundabandi® (Cookie Bunny): "Lehet, hogy rózsaszín a szemüveg, de inkább élek így, mint úgy, hogy mindenbe csak a rosszat lássam bele. "

Azért érdekes módon nem mindenhol rózsaszín az a szemüveg, ha nem a nőről van szó:

"És igen, vannak olyan emberek, akik képesek addig alkalmazni a tudatos, vagy tudatalatti pszichés terrort, hogy a mellettük lévő másik szinte teljesen elveszti önmagát. Elhiteti vele, hogy egy senki, hogy rajta kívül másnak nem is kellene. Lásd: "nem volt normális önértékelésem, kinézetem, önbizalmam, és lényegében semmi, amit Én szerettem volna saját magamban".

Afölött meg persze lazán átsiklottál, hogy évekig bagózott a kisgyerekei (és vélhetően a terhesség) mellett is...

Sadist 2015.06.03. 16:01:11

Basszus, ha 50 kilót fogyott, mennyi lehetett előtte? 130?

Sadist 2015.06.03. 16:12:30

@Tapasztalt tapasztalatlan: "Nagyobb valószínűséggel tudom ezt a helyzetet elképzelni, már csak abból a helyzetből is kiindulva, hogy a férj - statisztikailag - hamarabb/gyakrabban lép félre."

Ilyet hol olvastál? Alig van különbség a két nem között a félrelépések gyakoriságában.

Sadist 2015.06.03. 16:20:15

@Bölcs Jaroszláv: "egy klasszikus félrelépéshez pontosan annyi nő kell, mint férfi"

Viszont elég, ha csak egyikük van kapcsolatban, hogy félrelépés legyen. A szingli + házas párosítás is ugyanúgy félrelépés.

SciNu 2015.06.03. 17:35:24

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Fura módon tegnap a rózsaszín szemüveged nem volt rajtad mikor nem nő hanem férfi (na jó hímnemű) írta a posztot. Ott egyből lehúztad a posztolót és csak a rosszat láttad bele. Nem lehet ez esetleg a kettős mérce jele?

Sadist 2015.06.03. 18:24:21

@SciNu: Tegnap nem sütött így a nap.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2015.06.04. 09:04:03

@SciNu: Ja, mert mikor azt írja valaki, hogy néhány nőből eltűnt az ember kb. azért mert vele nem állnak szóba, még dícsérnem is kellene? Hmmm? És még meg is jegyzed, hogy szerinted sem férfi. Akkor mi is a gond, kedves SciNu?

@Lord Papírsárkány: Az ember mióta csak férfit jelent? Direkt embert írtam. Az ember nő és férfi is lehet. Bár, ha a hozzászólásodat olvasom...

És persze tuti bagózott a terhessége alatt! OMG!

Sajnállak... szar lehet így élni.

Papírsárkány 2015.06.04. 09:27:15

@Bundabandi® (Cookie Bunny): Tekintve, hogy a posztban az szerepel, hogy a nő érezte magát semminek te pedig arról írsz, hogy hát bizony, egyes "emberek" ilyen hatással vannak másokra (és ezt a poszthoz írtad), elég nehéz ebből arra következtetni, hogy nem pontosan azt mondod, amit kiolvasni lehet: hogy bizony szerinted a férfi volt ilyen hatással a nőre. Szóval cut the crap.

Szóval adva van egy nő, aki leírja magáról, hogy a 3 és a fél éves gyereke mellett szokott le a cigiről, de NYILVÁN azt kéne hinni, hogy a terhesség alatt nem bagózott? Tegyük fel egy pillanatig, hogy elhiszem (igazából nem), akkor már "csak" annyi a baj, hogy a kisgyereke arcába fújta éveken át, az mindjárt jobb?

amjamayna 2015.06.04. 13:55:22

Tizenévesen ismerkedtem meg gyermekeim apjával, akivel végül 10 év kapcsolat után szakítottam. Sajnos akkoriban eléggé zűrös volt az életem, bármibe belementem, csakhogy vele legyek, nem volt normális önértékelésem, kinézetem, önbizalmam, és lényegében semmi, amit Én szerettem volna saját magamban (egyedül talán a kitartásom), nemhogy ő. Se veled, se nélküled kapcsolatunk volt évekig, amikor is teherbe estem. Nem, nem véletlenül, mert olyan nincs.

A rút kiskacsa bepalizza a balfaszt :)

Én gyereket akartam, mindig, mióta az eszemet tudom, és ő is, mert van egy szívbetegsége, ami miatt félt, hogy idő előtt meghal, és talán ez vezette oda, hogy addig legyen utód, amíg még lehet. Nagyon szeretem a gyerekeimet, de be kell látnom, hiba volt a közös gyerek. Rögtön az első után jött a második is. De talán ennek köszönhetően, kicsit megnyíltam a világ felé, és elkezdtem tisztán látni.

Kezd már a hipergám ösztön ébredezni :)

Kiderült, hogy az akkor már férjem, megcsal, lop, és hazudik mindenkinek.

Jók ezek a felismerések, gondolom addig a Holdon élt azért nem látta:)

Az utolsó csepp a pohárban az volt, amikor tőlem lopott. Fogtam a 2,5 éves és a 4 hónapos fiainkat, és otthagytam. 5 perc nem kellett hozzá, hogy így döntsek.

Szükség van az új gazdatestre, hamár az előzőt elhasználtuk :)

Ekkor még egyetemre jártam. Két évem volt hátra. Hazaköltöztem, és levelezőn folytattam a sulit.

Hányatott sorsa lehetett két kisgyerekkel egyetemre járni :)

Abbahagytam a dohányzást, leadtam vagy 50 kilót, és lényegében egy év leforgása alatt megváltoztam.

Az új gazdatestet zsírdisznóként elég nehéz elcsábítani :)

Beláttam sok hibát, és azokon is elkezdtem változtatni. Ekkor még csak 24 éves voltam.

Kezdett kinyilni a csipád :)

amjamayna 2015.06.04. 13:56:31

Világéletemben úgy gondoltam, hogy ha egyszer férjhez megyek, akkor azzal az emberrel élem majd le az életemet.

Hamupipőke tanulhatna tőled :)
Jó gazdatestet kell szerezni, meg van a cél :)

Nem jött össze, de abban biztos voltam, hogy itt nem állhat meg az életem. Kinek kell egy kétgyerekes anya? Sokáig ez a kérdés járt körtáncot az agyamban, majd eldöntöttem: Most kell találnom valakit, amíg még kicsik a gyerekek. Így számukra is könnyebb lesz az elfogadás. Nem apapótlékot kerestem. Társat, mindenben, egy életre.

Ja, kibuliztad magad, kéne egy pénzesebb balfasz béta :)

Fél évvel azután, hogy otthagytam a férjem, megismerkedtem Vele. Olyan gyorsan zajlott le minden, hogy pislogni nem volt időm… 250 km választott el minket egymástól, így leveleztünk legalább 2 hónapig. Ám én már az első hónap végén úgy éreztem Isten vagy a sors, kinek hogy tetszik, egy hatalmas ajándékot adott számomra.

Így kell beleszeretni a szerelembe :), mellékesen megvan az új gazdatest :)

A férfi nálam 5 évvel idősebb volt. Intelligens, értelmes, okos, komoly, humoros, igényes, és nem mellékesen piszok jóképű, ám nem az a bulizós, kimászkálós fajta, kissé pedáns, és mindig mindent szeretett volna az élére állítani.

Újra egy kissé terhelt balfasz, hátha összejön :)

Az első találkozás frenetikus volt. Azonnal egymásba szerettünk. És bár először furcsa volt neki a két gyermek, később állítása szerint megszerette őket. 2,5 évig éltünk távkapcsolatban. Hetente vagy kéthetente voltunk együtt. Majd a 2,5 év eltelte után amikor leállamvizsgáztam, úgy éreztem, nem bírom tovább, ezt a távkapcsolat dolgot. Neki a lakhelyén volt munkája, amolyan nyugdíjas állás, nekem meg még sehol. Így én döntöttem, hogy költözzünk oda, ahol ő lakik. Együtt, albérletbe.

Előbb írtam, hogy balfasz ez csak megerősíttést nyert :)

Szerencse hogy eldöntötted, mert szerencsétlen meg lett volna nélküled is :)

Boldog volt, nagyon! Többször is biztosított arról, hogy nagyon szeret, és a fiúkat is szereti, és élete végéig velünk szeretne maradni! Éreztem, hogy igazat mond, hogy valóban így érzi. Összejött az albérlet, és összeköltöztünk.

Az állandó pinától elveszti a balfasz az eszét :)

amjamayna 2015.06.04. 13:57:31

Az anyukája nagyon ellenezte a kapcsolatunkat a kezdetektől fogva. Az indokok ezek voltak: kétgyerekes, kihasznál, mi lesz veled kisfiam, bolond vagy kisfiam, stb…

Há me pontosan ismer téged, mert hát ugyanazt csinálta ő is , felismeri a saját mintáját, sok lett hirtelen a dudás a csárdába :)

Ő ennek ellenére megvédett minket, nagyon szerettük egymást. Soha egy hangos szó, veszekedés nem volt köztünk. Szinte minden érdeklődési körben egyeztünk, szexuálisan is elég jól összeillettünk

Az állandó pina sokat számít :)

(bár nekem mindig is nagyobb volt az étvágyam, elfogadtam, hogy ő kissé lassabb, kisebb igényű), a volt férjem után is, és egyébként is számomra egy főnyeremény volt.

Az biztos, előbb le ki is lett fejtve :)

Nem a pénze miatt, hisz átlagos fizetése volt, és nem volt a láthatáron öröklés lehetősége, szóval egyáltalán egyszerűen és őszintén szerettem, azért aki!

De benne volt a potenciál, az ígéret, a többi mese habbal :)
Jó gazdatest alapanyag.

Így éldegéltünk „boldogan”, én közben állást ugyan nem találtam, de mindig olyan voltam, hogy ha valami nem volt, akkor teremtettem magamnak a semmiből. Kaptam egy varrógépet szülinapomra, és megtanultam varrni. Nyitottam egy kis boltot, és abból csorgott be némi pénz. Nem álltunk rosszul anyagilag, de jól sem. Ám engem nem érdekelt, fontosabb volt számomra, hogy szeretjük egymást. A fiúkkal is egész jól kijött. Legalábbis én így láttam…

Apaaaaa, kezdődik……

amjamayna 2015.06.04. 13:58:56

Ez az alkalmi vakság nálad visszatérő momentum :)

Így telt el három év, tele közös élményekkel, nehézségekkel, és örömteli pillanatokkal. A családom is nagyon megszerette őt, apukámmal is jól kijött, ami eddig egyik kapcsolatában sem adatott meg neki. Sokat beszéltünk arról, hogy ha lenne pénzünk, akkor vehetnénk saját lakást, és akkor lehetne közös gyerek.

Aha, a rózsszin köd, biztos a balfasz is ugyanigy gondolta ha egyszer te már eldöntötted :)

Én annyira szerettem őt, hogy szerettem volna. Szerintem ő is, de akkor még nem tudtam azt, amit hamarosan el fogok mondani.

Hát igen amit te szeretnél meg is kapod :)

Majd egy májusi napon, kiderült, végre tudunk költözni, sajátba, nem hitelből, szóval minden nagyon pozitív volt. Azonban ekkor is éreztem azt, amit sokszor, hogy feszült lesz, és gondterhelt. Nyaggattam mondja el, mi a baj? Nem akarta elmondani, semmi baj, állította. Nem hittem neki. Végül színt vallott. Azt mondta, ennyi év után sem érzi úgy, hogy szeretné a fiaimat…úgy, ahogy kéne. Hogy kéne? – kérdeztem magamban. Azt hitte sajátjaként fogja őket szeretni, de nem, és ez így neki nem megy…és az sem, hogy az anyja nem szeret engem. Ez is bántja.

A másik dudás közbeszólt, amíg te az álmokat szövögetted, megint ez az alkalmi vakság :)

Napokig vergődtünk. Többször sírva mondta, hogy képtelen elhagyni minket. Mert engem nagyon-nagyon szeret, viszont így nem tudja folytatni.

Hát a stabil pina elég nagy vonzerő :)

Három nap után pedig egyszerűen csak elment… Összeomlottam. A szakítás nyilvános helyen történt, nem volt cirkusz, egyikünk sem az a fajta. Ő holtra vált arccal közölte, látszott rajta, hogy szenved…

Tudatosult benne, hogy új parazita után kell néznie, nem könnyű ezt feldolgozni.

Egyszerűen nem bírtam felfogni, és most sem bírom teljesen. És azt sem, hogy miért nem beszélt nekem az érzéseiről korábban? Miért nem hagyta, hogy segítsek neki? Hogy jobban összekovácsolódjunk?

Na vajon miért? millió dolláros kérdés.

Legtöbbször sajnos valóban látszott, hogy nem akar közeledni a fiúk felé, mert fél. Hiába ölelték meg őt, ő eltolta magától őket. Nem durván, nem olyan ember, csak úgy, mint aki képtelen elfogadni a szeretetet. Mégis sok közös programjuk volt együtt, amikor együtt nevettek, és boldognak látszottak együtt, de mi elfogadtuk, hogy ilyen zárkózott, mert azt hittük ez így neki jó. Hogy idő kell neki.

A balfasz az balfasz.

amjamayna 2015.06.04. 14:14:26

Aztán lassan kezdtem rájönni, mi a probléma. De már csak a szakítás után. Őt 5 éves korában elhagyta az apja... azóta szenved. Nem tudja, hogy kell befogadni egy ilyen fajta szeretetet.

A balfasz még szerencsétlen is.

Elismerte utólag, hogy így van, de nem képes változtatni rajta. A kisebbik fiam, az igazi apját nem ismeri. Őt tartotta igazinak. És egy szó nélkül hagyta itt őket…

Az a szemét állat, pedig te olyan szépen elképzelted, eldöntötted.

hiába tartom őt intelligens embernek, de legalább nekik írhatott volna pár sort, vagy akár megküzdhetett volna a lelkében dúló háborúval

Aha.

, és akkor még együtt lennénk.

Mert akkor megint bele tudnál csimpaszkodni :)

A legrosszabb az egészben, hogy ő most ezzel ugyanazt tette, mint amit az apja vele, annak idején.

A szemét.

És, hogy úgy ment el, hogy a szemembe mondta, hogy nagyon szeret…

Hát sajnálta a stabil pinát, mit mondjon?

Most itt a pénz, amin tudnék lakást venni, és muszáj is, mert ki kell költözni az albérletből, de mégis szomorú vagyok…én ezt vele szerettem volna…:(

A krokodilkönnyek is szépen csillognak, de azért a pénz egy kicsit vigasztalja azt az áldott jó lelkedet :)

Hát ennyit ér a pénz…ha nincs boldogság…

Sírjunk együtt, milyen igazságtalan a világ, csak a mocskos pénz maradt meg, a fenébe.

Fogalmam sincs, mit gondoljak ezek után a világról.

Csúnya és gonosz te meg az ártatlan hófehér bárány vagy. :)

Fogalmam sincs, kiben bízhatok meg ezek után? Kinek higgyek ezek után?

Eléggé lecsökkent a húspiaci értéked, és ennél csak rosszabb lesz, csúnya világ :)

Úgy érzem, széttépte a szívemet, és eldobott valamit, amiből egy életre szóló kapcsolat lehetett volna, ha küzd, ahogy én küzdöttem…

Kigördül a könnycsepp, a kamera ráközelít az ártatlan bociszemekre…….

Egyszerűen nem tudom, hogy dolgozzam fel a történteket…nem szeretnék 30 évesen egyedül maradni, de hogy ezek után kit fogok beengedni az életünkbe, azt nem tudom…

Érzed már a lila ködön túl, hogy kezded elveszíteni a kontrollt, nem az a kérdés hogy te kit engedsz be , hanem hogy ki akar még téged megdugni, és hát a jelentkezők egyre fogyatkoznak és a minőségük is gyorsan romlik.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2015.06.04. 20:39:00

Tegnap óta a kötelet keresem, amire fel kéne kössem magam. Megtaláltam, leszakadt. Akinek van kölcsönbe ásója az szóljon!

gabocaboy 2015.06.04. 22:56:23

nagyon aljas, ahogy a nőt többen itt elítélik. szóval ha valaki 2 gyerekkel társat keres, az tutira egy pótapára vágyó kullancs, aki hosszútávon tulajdonképpen a porontyai felneveléséhez keres megfelelő "balekot"?

tehát a tevékenysége kizárólagosan hátsó szándék és rosszindulattól fűtött? döntéseit tudat alatt anyagi megfontolások vezérlik?

érdekes a férfakról alkotott vélemény, hogy más porontyát egy kan se neveli szívesen, csak a fix suna reményében.
ismerek olyat, aki ezt a nőért megteszi. de akkor ő tulajdonképpen egy balek?

lassan semmi másról nem szól a net, hogy a férfiak csak dugni akarnak meg linkek, a nők mocsok golddiggerek és a pénzre kapálnak -meg a gyerek-, majd kifosztják szegény férfiakat.

akkor most, hogy is van ez?

(a netes társkeresők tényleg televan sérült nőkkel, pénz pénz pénz, már fél éve nem találnak pasit, mert nincs "normális". aha...)

Sadist 2015.06.04. 23:50:17

@gabocaboy: "érdekes a férfakról alkotott vélemény, hogy más porontyát egy kan se neveli szívesen"

Nem a nevelésről, hanem a finanszírozásáról van szó. Azt pedig valóban nem szeretik a férfiak, ha a kötelezettségek mellé nem kapják meg a jogokat. Aki mégis belemegy egy ilyen konstrukcióba (más porontyának pénzelése, de a nevelésébe nem szólhat bele), az tényleg csak a balek jelzőt kaphatja.

amjamayna 2015.06.05. 08:25:42

@gabocaboy: nagyon aljas, ahogy a nőt többen itt elítélik.

A franc ítéli el. Mindenki azt eszi amit főzött, vagy főznek neki :)

szóval ha valaki 2 gyerekkel társat keres, az tutira egy pótapára vágyó kullancs, aki hosszútávon tulajdonképpen a porontyai felneveléséhez keres megfelelő "balekot"?

Pontosan, egyszer már bizonyította a kullancs életmódra való rátermettségét, így csak fejlesztenie kell.

tehát a tevékenysége kizárólagosan hátsó szándék és rosszindulattól fűtött?

Ki mondott ilyent?
Az oroszlán hátsó szándék és rosszindulatból öli/eszi meg a zebrát?
Nem:), ösztönösen, mert hanem éhen hallna:)

döntéseit tudat alatt anyagi megfontolások vezérlik?

Ez már közelít + hipergámia:)

érdekes a férfakról alkotott vélemény, hogy más porontyát egy kan se neveli szívesen, csak a fix suna reményében.

Ez nem érdekes, hanem tény , ideje lenne a csipát néha kitörölni.

ismerek olyat, aki ezt a nőért megteszi. de akkor ő tulajdonképpen egy balek?

Ugye, ugye, előbb meg csodálkoztál :)
hát ugye az sunától és/vagy minőségi mennyiségi szex függvénye, eccerűek ezek adolgok de olyan jó cukormázas lila-rózsaszin felhőbe burkolni a fingot, mert utána vég nélkül lehet hámozni :)

lassan semmi másról nem szól a net, hogy a férfiak csak dugni akarnak

Ez, amióta emberiség létezik mindig is így volt beleértve körítőelemként megjelnő cukormázat :)

meg linkek, a nők mocsok golddiggerek és a pénzre kapálnak -meg a gyerek-,

Ha a kacsa kékre festi magát és selypítve hápog, attól még kacsa, csak festi magát :)

majd kifosztják szegény férfiakat.

A balfasz béta balekokat:)

akkor most, hogy is van ez?

Pontosan így, mi a kérdés?

(a netes társkeresők tényleg televan sérült nőkkel

Sérült a bánatot, a hipergámia következményeként, mivel soha nem elég jó az elérhető ezért az álomkép mindig szebb, így egyenes következmény, hogy a jelenlegi helyzetükben "sérültek :)

, pénz pénz pénz, már fél éve nem találnak pasit, mert nincs "normális". aha...)

Pontosan , a normális pasi beveszi a piros pirulát és kékpirulások asszonyait döngeti :)

Sadist 2015.06.06. 13:51:16

@CsakSzolokHogy: "Sérült a bánatot, a hipergámia következményeként, mivel soha nem elég jó az elérhető ezért az álomkép mindig szebb, így egyenes következmény, hogy a jelenlegi helyzetükben "sérültek :)"

Rögtön ott is az eklatáns példa alibanya posztjában:
"Egy jó hírrel zárnám, bár ez elég szubjektív, és lehet csak nekem az, tehát saját bevallása szerint a férfi populáció 32 százalékának az elmúlt évben nem volt senkije... vagyis minden híresztelés ellenére van itt szabad férfi bőven. A nőknek csak 19 százaléka vallotta ugyanezt, hogy most ez matematikailag hogy jön ki én ebben a melegben meg nem mondom, hogy most 13 százalék férfi két három nővel is van, vagy hogy, egy százalék haremben él, nem tudom bele is zavarodok azt hiszem, a lényeg a 32 százalék szabad férfi. Erre összpontosítok ezen a nyáron!"

Szegényben az már nem tudatosul, hogy ezen a 32%-nyi férfin úgy néz át, mint a levegőn.
süti beállítások módosítása