HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2015/06/15/egy_pasi_aki_keptelen_a_szerelemre

Velvet Randi

  1. Nem tudja, mennyi pénzt szokás nászajándékba adni? Hát ennyit!
  2. Nem akartam megbántani, néha lefeküdtem vele
  3. Nyolc kérdéssel megtalálhatja a lelkitársát
  4. Ha egy férfit érdekel egy gyerekes nő, nincsenek hülye kérdések

Alibanya jegyzetel

  1. Dilemma nyári melegben...

Könyves Blog

  1. Gergely Ágnes: Nem voltak mestereim, nem volt kinek a lábához ülnöm
  2. Hamarosan egy aszteroida csapódik a Földbe, de Ben H. Winters hőse rendületlenül nyomoz
  3. Sorozat lesz a Hyperionból
  4. Totth Benedek akkus metszőollóval bujálkodik
  5. HOSSZÚ: Kik laknak a Rossz Ízlés Köztársaságában?
  6. Szvoren prózája bármennyi boldogtalanságot elbír
  7. Nádasdy Ádám: Mindenki azt hiszi, hogy csak ő olyan

Ritkán Látható Történelem

  1. Brazília 1966
  2. Napi érdekes (20 kép) - 121

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr357545116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2015.06.15. 08:09:11

"Nekem jelenleg van egy párkapcsolatom, de nem vagyok vele megelégedve. Kérdéseim:
- ha most elkezdek vele újra találkozni (amire hajlandó is lenne) az már megcsalás? Akkor is, ha csak beszélgetünk?"

Igen, főleg a következő kérdésed miatt.

"- ha úgy érzem, elmélyül a dolog (amire elvileg van lehetőség) én otthagynám érte a jelenlegit. Most kéne szakítanom vele, mielőtt bármi is történne?"

igen, mert már most becsapod azzal, hogy még vele vagy

"- Van rá esély, hogy ezúttal is ugyanúgy fog végződni, mint korábban?"

Pontosabban: fix, hogy ugyanúgy fog végződni.

leonito77 2015.06.15. 09:22:50

Basszus, az ilyen nőktől mentsen meg a Jóisten.

Mekkora káosz van a fejében? Hogyan gondolkodik? Tud olyat? Jézusom.

"- Megéri rá várni? Vagy lehet, hogy jól érzi magát ebben a semmilyen állapotban és úgy gondolja, ellébecol és majd lesz valami?"

És te mit csinálsz a mostani kapcsolatodban kisanyám?

Hogy lenne tisztességes, mikor szakítsak a barátommal, mert megjött a nagy ő? Ha pedig nem lesz semmi? Akkor oda a mostani kapcsolat???? -------------------->hülye pitsa

Papírsárkány 2015.06.15. 10:14:43

@leonito77: poszterin habosított lófütty a 2. velvetes cikkben lévőhöz képest :)

amjamayna 2015.06.15. 10:28:20

->Már évek óta ismerem a szóban forgó fiút. Amikor elkezdtünk ismerkedni, sokat beszélgettünk és egyszer azt mondja, ő nem tud szerelmes lenni, soha nem is volt az, ő ilyen és kész. Utána váratlanul azt mondta, „az igényteleneket alapból kerülöm” - csak nem volt összefüggésben az addig elhangzottakkal, ezért is ragadt meg bennem. Szerintem csak rettenetesen fél a visszautasítástól - gondoltam akkor. Nem tudtam eldönteni, ez a megjegyzése kiknek szólt? Kikre értette? Mert nem részletezte. Mindegy, a java csak ezután következett, mert közölte, hogy nem tudná azt teljesíteni, amit én elvárnék tőle...<-

Felhőztet, max egyszer megdugna, de idejekorán leállítja a vérmes reményeidet, hogy ne kelljen utólag magyarázkodnia:)

->De egyáltalán honnan tudja, mit várnék el? Nem emlékszem, hogy erről beszéltem volna vele. <-

Ismeri a nőket :)

->Ennyire nem mélyült el a kapcsolatunk. Annyira bonyolult volt, hogy azt mondtam, rendezze el magában, én nem fogom keresni, keressen ő, ha úgy gondolja, és maradjunk barátok. Annyi lett, hogy 1 évig egyáltalán nem keresett, se baráti, se más szinten. Én eközben arról gondolkodtam, hogy ha valaki képtelen a szerelemre (értelmezzük most ezt a tág kifejezést mélyebb érzelmi kötődésnek) akkor valamilyen szinten lelki sérült? Vagy csak nehezen alakít ki kapcsolatokat, nehezebben nyílik meg. <-

A nem az nem, mi a bánatot nem értesz rajta, ja hogy forditva másként hangzik?

->Vagy csak simán lerázott és éli életét.<-

Pontosan. Telitalálat.

->Pár hete összefutottam vele. Úgy tűnt, nagyon örül nekem. Ő állítólag még mindig egyedül van. Azért mondom, hogy állítólag, mert más forrásból tudom, hogy azért szeret helyekre mászkálni és női társaságban lenni. És ő nem egy rosszképű fiú, simán lehetne akárkije. Nem állna ellen, ha egészséges. Amikor beszélgettünk, olyan tanácsokat adott (mintha saját magának tenné), hogy miért jó egyedülállónak lenni. Akkor elmondtam neki, hogy amikor megismertem, éppen egy szakításon voltam túl, és sokat segített nekem, már csak azzal is, hogy beszélgettünk. És szeretném kirángatni a magányból. Elmondta, tudja, hogy hülye volt, de azt nem említette, miért nem keresett 1 évig és volt-e bárkije is ezalatt. <-

Teperj, teperj, eccer csak megdug félrészegen:)

->Nekem jelenleg van egy párkapcsolatom, de nem vagyok vele megelégedve. <-

Keresed az igazit:)
Ahogy telik az idő, egyre csak veszítesz a húspiacon:)
Elég lenne annyi, ha közölnéd a méreteidet/ arcról fotó, és a sok vinnyogást megsporolnád, röviden megmondanák a húspiaci értékedet, de eröltesd ezet "belső" számít szarságot.

->Kérdéseim:

- ha most elkezdek vele újra találkozni (amire hajlandó is lenne) az már megcsalás? <-

Nem csak ronda, hülye is vagy, nem a legjobb kombináció:)

->Akkor is, ha csak beszélgetünk?<-

Csak semmi buzulás:)

->- ha úgy érzem, elmélyül a dolog (amire elvileg van lehetőség) <-

Gyakorlatilag semmi, vedd le a szüveged:)

->én otthagynám érte a jelenlegit.<-

Mimndenképpen otthagyod, csak idő/lehetőség kérdése - hipergámia rulez:)

->Most kéne szakítanom vele, mielőtt bármi is történne?<-

A nagy Ő szempotjából mindegy, mint mondtam max egyszer varna le:)

->- Van rá esély, hogy ezúttal is ugyanúgy fog végződni, mint korábban?<-

Mindig ugyanúgy végződik:)

->Amit akkor éreztem felé, megint újrakezdődött. Teljesen őszintén tudunk egymással beszélni, de azt is tudom, hogy bejátszhat az illúzió-faktor, amikor csak azt hiszem, hogy lehet valami – hiszen eddig is lehetett volna.<-

Építsd a légvárat , kavard a lila ködöt, jó lesz :)

->Abban bízom, kiheverte már azt (nem tudom, mit, de biztos volt valami) és képes lenne velem tiszta lappal kezdeni. Azt mondta, velem minden stimmel, főleg vele van a baj – tehát ezt ő is belátja. És ő sem érti ezt.<-

Most vagy ennyire szerelmes vagy, vagy hülye, vagy mindkettő:)

->- Megéri rá várni?<-

Hát hogyne, évekig:)

->Vagy lehet, hogy jól érzi magát ebben a semmilyen állapotban és úgy gondolja, ellébecol és majd lesz valami? <-

Közben meg dugja az ilyen magas értelmi képességű, még elmegy kategoriás szerncsétleneket.

->Azóta legalább keres és hívogat találkozni.<-

Rég dugott :)

->De megint az motoszkál bennem, hogy ha az indulásnál nem lett semmi, akkor most mitől lenne?<-

Nyugi, egyszer meg fog dugni, vagy nem, de élvezi a felhőztetést :)

leonito77 2015.06.15. 10:55:52

Második velveteshez:

"Mert igen, egy ember képes az önbizalmad a földig rombolni, és képes rá, hogy soha többé ne tudj szívből és őszintén szeretni."

Ahogy én olvastam, a poszterina eddig sem tudott szívből szeretni senkit sem. Határtalan önzésről tanúskodik az amit és ahogyan leír. Én. Én bánatom, én érzésem, nekem jó, nekem nem jó...

Most éppen azt kapja amit megérdemel. A pasi meg érezteti vele, hogy pótolható, mert ez így van.

Amúgy meg gondolom a mostani románc nyomán az előző "párjának" is büszkén néz a szemébe.

Ezek az emberek mindig meglelik egymást.

alebzsaflab 2015.06.15. 11:05:30

"ha úgy érzem, elmélyül a dolog (amire elvileg van lehetőség) én otthagynám érte a jelenlegit."
Ezt nevezik liánozásnak?

pretty kitty 2015.06.15. 11:07:50

"egy ember képes az önbizalmad a földig rombolni"

hα hαgγσδ....ακκσr ȷαh :PPPPPPPPPP

Joe69 2015.06.18. 12:39:45

Posterina kb. ugyanaz a karakter, mint a pasi, aki izgatja, mert ugye mindig az az izgalmas, akiről azt hisszük, hogy valami titkot tartalmaz a számunkra. Az esetek 99%-ában azonban semmi titok nincsen, a maradék 1%-ban meg nem nekünk tartogatják. Amúgy meg nyilván éretlenek is, nagyjából a "talizunk, beszélgetünk" szinten vannak, nekem van egy olyan tapasztalatom, hogy aki a tankönyvízű "párkapcsolat" kifejezést használja, az olyan is..
süti beállítások módosítása