http://csajokespasik.blog.hu/2012/11/06/a_ribanc_a_hazibarat_meg_a_luzer
2012.11.06. 07:30
A ribanc, a házibarát meg a lúzer
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Jack Torrance 2012.11.06. 13:17:30
Jack Torrance 2012.11.06. 13:21:38
Nem, ilyet nem mondtam :D Pont nem ugy mukodunk, hogy ne latszodjon belole semmi. A gyerekek mindent tudnak, es szerintem a mi eletunkbol csupa pozitiv peldat meritenek. Nem a mismasolast, az elkendozest, hanem hogy hogy lehet megoldani problemakat, helyzeteket, hogy mi a fontos, es hasonlok.
Szöszi 28 2012.11.06. 13:22:07
Black.Sheep 2012.11.06. 13:22:16
Sőt, kifejezetten jó neki, hogy jelen szülők valószínűleg nem fognak rányitni a xhamster.com "használata" közben :)
Black.Sheep 2012.11.06. 13:25:25
Az enyémeknek meg szerintem kb. 20 éve el kellett volna válnia, mégis együtt vannak.
Van jobb/rosszabb szitu? Van általános igazság?
Mondanám, hogy talán az EQ hiánya lehet a bűnös a rossz(abb) kimenetelekben, de a valóság nem ilyen monokróm.
Αphelion 2012.11.06. 13:27:47
Jack Torrance 2012.11.06. 13:36:09
Jack Torrance 2012.11.06. 13:36:57
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 13:37:11
Szerintem az nem éppen pozitív példa, hogy "együtt vagytok" és közben ki erre, ki arra. Ne gondold, hogy egy gyerek ezt nem érzi, hogy ez nem jó! Nem tudom egész pontosan mi van nálatok és nem is akarom beleütni az orromat, mert nem rám tartozik. Én csak azt mondom, bármennyire is hiszed, hogy tök jól megoldottad, azt, hogy nem vagyok boldogok együtt, igen is megsínyli a gyerek. Nem gondolom, hogy a posványt maga körül azért nem venné észre, mert egyébként szeretve van. Egy rossz kapcsolatban benne maradni és közben érzelmileg és/vagy szexuálisan mással élni, nem hiszem, hogy a probléma megoldása és jó példa. De be is fogtam tényleg! Ezt már egyszer (vagy többször) is lerágtuk.
Black.Sheep 2012.11.06. 13:44:00
Azért nagyjából sejtheted, hogy mi lehet, ha tiltja a proxy.
Jack Torrance 2012.11.06. 13:44:17
Mi boldogan elunk, a felesegem is meg en is, meg a gyerekek is. Posvany az biztosan nincs.
Nezd, ha a szulok elvalnak, szetkoltoznek, az mennyivel jobb a gyereknek? Valamelyik szuloje mindig tavol lesz, jo az neki?
(nem is vagyok pofozkodos :) )
Jack Torrance 2012.11.06. 13:45:08
2012.11.06. 13:49:12
"nem nagy a farka, csak átlagos. Nem is akkora ász az ágyban, de amíg együtt vannak, nőnek érezheti magát."
Ergo nem olyan kicsi a farka, hogy ne érezd. Nem akkora ász az ágyban, de nem is béna (bénaság amúgy is fejlődhet pozitív irányba). Viszont nőnek érzi magát mellette.
Tehát a kicsi a normál és a nagy között van különbség. :)
pretty kitty 2012.11.06. 13:52:55
Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 13:55:01
:DDD
Bocsesz, magas labda volt.
Black.Sheep 2012.11.06. 13:55:40
Nem is ott a különbség. Az átlagok között van egy kis szórás. Mondjuk pont egy fasznyi :)
Jack Torrance 2012.11.06. 13:55:53
Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 13:56:29
:)
Jack Torrance 2012.11.06. 13:57:44
Szöszi 28 2012.11.06. 13:59:29
pretty kitty 2012.11.06. 14:02:03
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 14:02:33
Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 14:04:50
:)
Manu Csávó 2012.11.06. 14:08:53
Pontosan kitől vársz te intelligens viselkedést?
A full depressziós apukától, aki idétlen, erőltetett humorral teleszart posztot ír, miközben a billentyűzet felett zokog a saját nyomorúságán? Aki annyira szereti sajnálni magát, hogy ahelyett, hogy már akkor kilépett volna ebből a kapcsolatból, amikor sokadszor szembesült azzal, hogy a felesége egy ribanc (amikor még szó sem volt gyerekekről)?
Vagy anyukától, akit buli után a férj barátja dögönyözött a kisszobában, azóta pedig versenyszerűen kefél félre (szomszéddal meg a franc tudja kikkel)?
Attól a két embertől vársz érett viselkedést, akik azt nem tudják eldönteni, hogy egy nyitott kapcsolatban ér-e félredugni vagy sem? Ne viccelj már.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.06. 14:10:56
Jack Torrance 2012.11.06. 14:11:04
plantingC4 2012.11.06. 14:11:27
Hány lány lepődött meg/csillant fel a szeme, első találkozásakor a "kígyóddal"?
Hány lány kérdezte behatolásodkor, hogy "ez most az alkarod édes"?
Hány lány kérte, hogy "hagyd abba a titánbuzogánnyal való méhvizsgálatot"?
Ha a fenti 3 kérdés közül, legalább 2-t még egyszer sem kérdeztek tőled, akkor a tiéd nem nagy :D
Jack Torrance 2012.11.06. 14:12:39
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 14:22:20
Manu Csávó 2012.11.06. 14:22:53
Ha képesek lennének rá, akkor nem született volna poszt arról, hogy a neje milyen egy ócska kurva, hogy a szomszédnak kicsi a pöcse, és hogy neki milyen jó, mert rossz.
Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 14:26:47
Jack Torrance 2012.11.06. 14:29:45
Minek szivatni a gyerekeket, amig nincs ra szukseg?
@Manu Csávó: lehet, itt adta ki magabol a gozt, hogy ne otthon kelljen.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 14:32:58
2012.11.06. 14:34:30
Én ezt írtam az első kommentemben.
Amire hivatkozol abban sem írtam, hogy váljon el, csak hogy vessen véget annak ami van.
Ha nem tudja feldolgozni a csávó és csak ezt a dühöt képes produkálni, akkor igenis váljon el. Azért felnőtt, hogy javítson a dolgokon, és hogy megoldja, hogy a gyerekek a legkevesebbet érezzenek abból ami van. Olyan düh van a posztban amit írt, ami szerintem otthon is érződik.
plantingC4 2012.11.06. 14:37:32
Manu Csávó 2012.11.06. 14:45:39
Akkor nem borította volna ki a bilit a szomszédban sem.
Ez a poszt egy folyamat része, és ennél csak rosszabb lesz. Személy szerint pont ezért sajnálom a gyerekeket, mert van egy anyjuk aki a látszatra sem adva alázza szarrá azt akit valamikor szeretett, és van egy apjuk, aki évek alatt képtelen volt megtenni egy nem túl bonyolult lépést. Viszont imádja gyűlölni saját magát, a körülményeket és a környezetét. Ez a két ember fogja felnevelni őket, és ez borzasztó.
5-10 év múlva mi lesz? Ha anyuka 120-szor bukik le egy újabb senkiházival, és apukában csak gyűlik a gőz? Akkor kin vezeti le a feszültségét?
Jack Torrance 2012.11.06. 14:55:47
Szerintem nem azert (illetve lehet, hogy azert is, de nem csak). Ott vannak a gyerekek, tenyleg minek oket feleslegesen szivatni?
@Manu Csávó: "Akkor nem borította volna ki a bilit a szomszédban sem.
Ez a poszt egy folyamat része, és ennél csak rosszabb lesz."
A boritas mar regen volt. Lehet ez olyan folyamat is, hogy minden jobb lesz.
Szöszi 28 2012.11.06. 14:58:51
Hát ez kurva valószínű...És még én vagyok naív 25 évesen, bahhh...:D
Black.Sheep 2012.11.06. 15:14:53
"Ez a poszt egy folyamat része" ezzel egyetértek
"és ennél csak rosszabb lesz" ezzel pont a másik része miatt nem. Feltételezés.
És onnantól az összes többi az, ami utána jön.
Szarrá alázás? Imádott öngyűlölet?
Azért ezeket már a saját gondolataid udvarából (és a kommentekből) söpörted hozzá :)
Valóban nem a legjobb a helyzet így ránézésre a Lúzer családban. De azért megintcsak nem ilyen fekete-fehér ez sem, hogy ha nem jó (szerinted/szerintem), akkor ez KURVASZAR.
(Jut eszembe, Lúzer család: vajon milyen állásajánlatokban reménykedhet az, akiknek a keresztneve Gagyi? Vagy Kontár? Vagy akinek a keresztneve Álmos? :)
Jack Torrance 2012.11.06. 15:18:49
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 15:23:42
"Idovel az ember bolcsebb lesz es megtanulja, mi fontos es mi nem."
Hááát inkább mi kényelmes és mi nem. Kényelmes benne maradni, mert: és akkor ide jöhetne a poszterünk listája is akár!
Caddy 2012.11.06. 15:27:00
Sőt most is ismerek ilyet ahol a válás nem rontotta meg a családi viszonyt, összejárnak nagy családi ünnepekkor, és nincs asztalborogatás.
hany eves a kapitany 2012.11.06. 15:31:21
A másik dolog meg, hogy miért gondolod azt, hogy neked aztán tuti, hogy egy rendes nővel egy rendes kapcsolat már az életben össze nem jöhet. Mondjuk ahova eljutottatok ebben a házasságban, nem csoda, ha semmire sem tartod magad.
Beszélgetnetek kéne, komolyan. Több, a szakadék széléről az utolsó pillanatban visszarántott házasságot látok az utóbbi időben magam körül szépen gyógyulni, épülni. Nem fogod kitalálni mivel kezdődtek ezek a helyrehozások. Kurva sok őszinte beszélgetéssel, már úgysincs mit veszteni alapon:) Szóval szerintem ne add fel az arra való törekvésed, hogy boldogan éld le az életed.
Jack Torrance 2012.11.06. 15:36:19
Kenyelmesebb? Na errol biztosithatlak, minden kenyelmesebb mint ezt jol csinalni :D
2012.11.06. 15:38:24
Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 15:47:27
:)
Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 15:49:08
:)))
Manu Csávó 2012.11.06. 15:52:19
Vajon mit tudnék mást tenni egy számomra teljesen ismeretlen házaspárról szóló poszttal kapcsolatban, mint feltételezni? Életemben már láttam pár dolgot, ez alapján van véleményem.
Nyilván mindenkinek máshol van az ingerküszöb, én csak a saját meglátásaimat tudom közölni.
Ha egy buli után a barátnőm/feleségem a szomszéd szobában kefél egy haverommal, akkor azzal engem szarrá aláz. Ha szomszéddal versenyszerűen teszi, azzal is.
Ajándék spirálról, hazahurcolt kórságokról és féloldalas nyitott kapcsolatról már ne is beszéljünk.
Ha írok az életem egy részéről egy elég hosszú fogalmazást, ahol végig lúzerként definiálom magam, aki mindent elbasz, akkor azt valószínűleg komolyan is gondolom. Ez esetben picit sem szeretem saját magam.
És mit tegyek, számomra a posztban felvázolt helyzet úgy ahogy van, kurva szar. Majd ha kedvet kapok egy ilyen remekül működő kapcsolathoz, ígérem, visszatérek és lelkendezek, de addig marad ez.
Szöszi 28 2012.11.06. 15:54:25
Az egész egy rakás fos, nem értem miért van olyan aki úgy érzi, hogy ez fasza dolog? Annak ennyire semmi tartása és önbecsülése nincs, mint a posztolónak? Ámulok és bámulok a világ hova süllyedt...
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 15:58:17
@Caddy: Itt a lényeg! "Külön éltek, illetve külön költöztek, a gyerekek meg közben felnőttek, és nem volt gáz sohasem. Együtt volt a család, új nővel és férfival, meg a gyerekekkel és az ő párjukkal."
Nem úgy értem a válást, hogy kizárólag a papír miatt. Hanem érzelmileg!
@Jack Torrance: Nincs gyerekem. Lehet azért látom én így, mert engem csak apám "nevelt". Nála a nevelés a zsebpénz adáson kívül nem sok másban merült ki.
Ettől függetlenül azt gondolom a szülő boldogsága/boldogtalansága nagy mértékben kihat a gyerekre. Hiába mondod, hogy nem érzi... pedig de!
Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 16:01:38
:)
2012.11.06. 16:02:22
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.11.06. 16:05:41
Gyerekek, azért nem kell ám minden első felindulásban megírt fost kipakolni a blogba. (ez csp-seknek is szól)
Fogadjunk,hogy ezt a Lúzer írta (vagy valamelyik Lúzerközeli agyhalott). Süt belőle az elnézés a Lúzer irányába. Már, amennyit ebből a foshalmazból le lehetett venni.
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.11.06. 16:08:04
Igazi férfi, gratula! Remekjó lábtörlő vagy anyu mellett! Nem csodálom,hogy agyon csal.
Nigga Boy 2012.11.06. 16:11:51
Black.Sheep 2012.11.06. 16:14:46
Ez a nézet és indoklás teljesen elfogadható.
Ha te is elfogadod, hogy másnak más jön le belőle.
Amúgy fura, hogy (kérlek ne vedd magadra) az indoklásoknál hol beleképzeli magát az ember a másik helyébe, hol tárgyilagosan, "bírósági úton" szemléli. És ezt akár egy bekezdésen belül is megteszi.
Én ismeretleneknél minél inkább próbálom a tárgyilagosságot, mert én meg úgy tapasztaltam, hogy rajta idegenként úgysem tudok segíteni (jobban is teszem), másrészt beleérezve hajlamos lennék összemosni a saját problémáimmal, az meg már senkinek sem jó.
@Bölcs Jaroszláv:
oké, javítok:
"a kényelem, a nyugi, a kurva, az fontos."
fumerin 2012.11.06. 16:20:28
Nem keveredek a helyi megkeseredett banyákkal, nem barátkozom senkivel(van már elég barátom, minek több). Másfél éve lakom itt, ahol.
Szemem van, fülem is. Kicsi város, mint egy falu. Alacsonyan kvalifikált emberek, és most besenem nyögöm, hogy csóró vidék.
Megtehetem, hogy más legyek, ne alacsonyodjak le egy olyan szintre, ahol még sosenem jártam.
Okosabb vagyok a zitteni átlagnál ahhoz, hogy rólam pletykák terjengjenek. Ha mégis, akkor meg akkora magas labdákat dobálok, hogy nem érik fel. És vannak, akik ismernek, még a blogról is. Tudják, nem nagyképű voltam, tényeket közöltem....
Jack Torrance 2012.11.06. 16:24:31
En annyit allitottam, hogy attol, hogy a helyzet szar, nem biztos, hogy konnyu jobba tenni, plane nem azzal, hogy boritunk mindent. Illetve foleg azt allitottam, hogy a mindent boritas es a veget vetes mindent jobba tenne. Vannak esetek, amikor igen, meg vannak esetek amikor nem.
A posztolo eseteben, aki ugye sajat bevallasa szerint is luzer, o szinte biztosan rosszabb helyzetben lenne, elvesztene a gyerekeit, a lakasat es a penzet, es cserebe nem kapna semmit, mert jo esellyel nem lenne egy uj kapcsolata se jobb. Igy aztan semmi oka robbantani.
copyRight 2012.11.06. 16:25:19
"Beszélgetnetek kéne, komolyan. Több, a szakadék széléről az utolsó pillanatban visszarántott házasságot látok az utóbbi időben magam körül szépen gyógyulni, épülni."
Én is így gondolom.
Sokan talán el se olvasták ezt a részt azaz a végét, de itt szépen összefoglalja.
"A legfontosabb: az egész igazából csak lúzer szánalmas egojáról és annak sajnálatáról szól.
* Mert működik, és aki kommentben elkezdi osztani az észt, hogy ez nem így van, és a gyerekek és jajistenem, annak előre is a krvnyjt, nem fogom kivesézni ezt a vonalat, hiszen nem ez a téma."
Ő arra keres megoldást, hogy az asszonyt hogyan téríthetné jó útra, nem arra, hogy kitörjön a "szürkeségből", hogy hajszolja a nagy szerelem érzést a rózsaszín köddel.
Szerintem arra vágyik, hogy újra szeretni és tisztelni tudja a feleségét. Sőt inkább arra, hogy a felesége őt szeresse és tisztelje, ne pedig a "házi jó barátot". Nem egy új szerelemre egy új kapcsolatra vágyik.
Ha neki más nő kellene már rég ő is félrelépne valakivel, de egyszer tette házasságuk során, pedig mentsége is lenne, hogy többször megtegye...
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.11.06. 16:28:13
"Elköltözöl? – kérdezte, a férfi mellé lépett: Nem tehetem meg veled, meg a gyerek is… Ha nem miattam maradsz, akkor inkább menj el – mondta az asszony. De a férfi maradt, s az asszonyból kifagyott minden érzés, olyan lett, mint egy fényes üveglap, szép és csillogó, de hideg."
Ennyi.
Black.Sheep 2012.11.06. 16:31:12
Oké, csak jelzem, hogy:
- vicc volt
- miért írod le nekem a sztoridat...megint? :) (az első levélben volt)
Jack Torrance 2012.11.06. 16:32:32
Persze, hogy erzi, de az mar adott, mikor felmerul a valas lehetosege. Ha elvalnak, akkor is.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:33:07
Jack Torrance 2012.11.06. 16:33:24
Sullyedt? Regen sokkal kevesbe valtak az emberek, nem?
Jack Torrance 2012.11.06. 16:36:02
Te robbantanal, mert ugy gondolod, talalnal jobbat. Nyilvan, mert ugy tapasztalod, van eselyed. Na, o meg nyilvan nem ezt tapasztalta magan.
Jack Torrance 2012.11.06. 16:37:36
Na, ezt csak most olvastam. Es ebben egyet is ertek maximalisan.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:40:01
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:41:25
Jack Torrance 2012.11.06. 16:43:08
fumerin 2012.11.06. 16:45:26
Ha eddig nem tudtam volna a nemed, most már egyértelmű lenne....
Jack Torrance 2012.11.06. 16:46:20
Mert minden mas rosszabb lenne? Tudod, egy kupac szar legalabb melegit :D
" Ha bemagyarázom, hogy nekem nem lehet jobb, akkor nem is lesz! Meg sem próbálja! "
Ebben igazad van, de hat egy luzerrol beszelunk, nem? Nem tudjuk, milyen adottsagai vannak amugy, de azt igen, hogy sajat maga is elkonyvelte magat annak. Akkor innen nincs kiut ebben az iranyban. Rugdoshatod, hogy tegyen valamit, nem fog. Ebben a helyzetben neki jobb lehet igy, maradni.
Jack Torrance 2012.11.06. 16:47:35
fumerin 2012.11.06. 16:50:16
Ha ebben nincs vita, fájdalom, akkor van is a nőnek mindenhez ereje.
A férfi kéthetente apa lehet, ráadásul netto öröm, mert azt az időt pont arra szánja, mármint kölközik. Magas hőfokon átélt élménynek számít, nem rutin, jobban beépül kölökbe...
Ráadásul, anyának is van esélye boldognak lenni, kéthetente, csak NŐ lehet. Így működőképes a dolog. Nem sérülnek kölkök, ha intelligensen kezelik a felnőttek.
Ez fassság.
Két felnőtt kapcsolata határozza meg a szülő-gyerek kapcsolatot is.
Nem is értem, minek ez a sok sunnyogás.....
fumerin 2012.11.06. 16:52:29
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:55:34
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:58:15
"Két felnőtt kapcsolata határozza meg a szülő-gyerek kapcsolatot is."
Így-így! :D
Jack Torrance 2012.11.06. 16:59:55
A Jack szerinti felallasban tortenetesen mindenki boldog, de ez Jack maganugye :)))
A posztbeli felallasban senki nem boldog, es az egyetlen kerdes, hogy lehetne-e barki is az az adott korulmenyek kozt. Szerintem nekik nincs sok eselyuk, aszerint amit a posztolo leirt.
Jack Torrance 2012.11.06. 17:03:28
fumerin 2012.11.06. 17:08:34
Nézd, nekem is nehéz kimondanom a 3 éves ikreimnek, hogy apa most nem lehet velünk, mert máshol él, máshol dolgozik. Csak kurvára nem rólam van szó a történetben.
Cserében maradhattam nő és nyugodt. Lemondtam mindenről (nem erény, kényszer), hogy kölkeimnek mindent meg tudjak adni. Most még melózni is kell, családfenntartó is lettem, nem adhatom fel, nem-nem az álmaimról van szó, hanem az ÉLETEMRŐL! :)
Kirepülnek előbb-utóbb. És? Nekem is kell egy TÁRS! Nem a gyermekeimért élek, nem azért születtek, hogy én éljek, hanem magukért születtek. Nekem dolgom segíteni őket, szeretnem őket. Könnyebb úgy, ha tudom, engem is szeret valaki. :)
Nesztek tanmese! :DDD
(apafüggő, ezt megsenem hallottam, mert ugye érdemes értelmes férfit választani apának :D )
indapass90210 2012.11.06. 17:09:17
fumerin 2012.11.06. 17:10:53
indapass90210 2012.11.06. 17:20:39
Jack Torrance 2012.11.06. 17:24:13
Ettol meg valaki masnak, tortenetesen a posztolonak nem biztos, hogy ez a jo megoldas. Ha o ugy erzi, semmivel se lenne boldogabb, nem lenne tobb lehetosege semmire, akkor nyugodtan maradhat egyben a csalad, es a gyerekek csak annyival lesznek boldogtalanabbak, amennyivel mar amugy is azok voltak, hogy ilyen luzer apjuk van.
Az apafuggot meg nem arra a reszre ertettem, hogy neked mennyire hianyzik :D Apafuggo az is, hogy pont jo-e neki kethetente kolkozni, es hogy mennyire kapkod estenkent a gyerekekert.
fumerin 2012.11.06. 17:30:58
És hidd el, legkönnyebb megoldást választották a poszter is és a nője is. Mindenki rá fog menni. Nekem nem kell olyan gyerkőc, aki érzelmi nyomorék! Ebből a házasságból(posztbeli) nem lesznek egészséges kölkök, majd felnőtt korukban is kevés rá a sansz, hogy másik utat válasszák. Miért? Mert aki nem látja a szülőtől a küzdelmet, akarást, annak a kölkei is a legkönnyebb végét akarják megfogni a dolgoknak (nagy általánosságban).
Boldogság...nem, nem esik ölünkbe (rohagggyon is meg érte), sokat kell érte tenni. És? Megéri.
A gyerkőcökről, ezen pszichológiáról még írhatnék itt, keményen ráálltam témára (mert a kölöknevelést nem lehet újra kezdeni) tudnék vitázni, de nem akarok. Ez ÍJ blog. :)
Amit leírtam, talán azért is, hogy a posztbeli faszoknak vagy azoknak a nőknek, akik nyelik a hányást naponta, adjak valamit, amit nem tankönyvből olvastam. :)
Jack Torrance 2012.11.06. 17:39:30
fumerin 2012.11.06. 17:43:18
És amivel egyetértek: posztbeli anya felelőtlen ringyó. Ő sem értene meg engem. :)
Termeljék csak ki a jövő nemzedékét. Én már úgy is lemondtam a nyugdíjról. :)
Joe69 2012.11.06. 18:02:56
Jack Torrance 2012.11.06. 18:09:58
Nekem nem szakmam, ez igaz, igy csak a sajat es kornyezetem tapasztalatara tudok hagyatkozni, abbol azert van eleg, hidd el :)
fumerin 2012.11.06. 18:41:06
Az ovis kölkök gyakorlatilag a játékukban (szerepjátékok) azonnal tálalják a családjukat is. :)
Nem kell túl sokat tennem ezért, elég, ha figyelek. És tudod, többet éreznek, mint értenek ;)
Az utolsó 100 komment: