HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/11/06/a_ribanc_a_hazibarat_meg_a_luzer

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr994893055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack Torrance 2012.11.06. 13:17:30

@Black.Sheep: igy van. Azt gondolom, lehet pozitiv peldat adni a gyereknek (hogy szeretheti egymast a ket szulo), de ennek hianyaban (ha nem igy van) azert meg nincs tragedia. A gyereknek elsosorban arra van szuksege, hogy ot szeressek, ez adja a biztonsagot. A poshadt alloviz korulotte nem zavarja annyira.

Jack Torrance 2012.11.06. 13:21:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): "ont ezt írtam a múltkor Jacknek, mikor fejtegette, hogy a gyerekek miatt nem válik. Hiszem tud úgy viselkedni otthon, hogy nem látszik semmi."

Nem, ilyet nem mondtam :D Pont nem ugy mukodunk, hogy ne latszodjon belole semmi. A gyerekek mindent tudnak, es szerintem a mi eletunkbol csupa pozitiv peldat meritenek. Nem a mismasolast, az elkendozest, hanem hogy hogy lehet megoldani problemakat, helyzeteket, hogy mi a fontos, es hasonlok.

Szöszi 28 2012.11.06. 13:22:07

@Black.Sheep: @Jack Torrance: Elvált szülők gyerekeként nekem az a tapasztalatom, hogy kurvára mindegy a szülők mennyire kurltúráltan akarnak együtt maradni, a gyerek tudja, hogy szar van a palacsintában. 7 éves voltam amikor végül végre elváltak, és ráadásképp külön kibaszott nagy élmény volt szembesülni vele, hogy apa anya legjobb barátnőjét keféli...Óvodás voltam, mégis vágtam, hogy gáz van, mert gyerek voltam, nem hülye. Hát, de mindenki úgy teszi tönkre a gyerekei életét, ahogy akarja, gondoltam szólok...

Black.Sheep 2012.11.06. 13:22:16

@Jack Torrance:
Sőt, kifejezetten jó neki, hogy jelen szülők valószínűleg nem fognak rányitni a xhamster.com "használata" közben :)

Black.Sheep 2012.11.06. 13:25:25

@SzösziBoszi25:
Az enyémeknek meg szerintem kb. 20 éve el kellett volna válnia, mégis együtt vannak.
Van jobb/rosszabb szitu? Van általános igazság?
Mondanám, hogy talán az EQ hiánya lehet a bűnös a rossz(abb) kimenetelekben, de a valóság nem ilyen monokróm.

Αphelion 2012.11.06. 13:27:47

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Latom neked is megvan itt a rajongotaborod ;)) Versenyezhetunk h melyikunket mondanak el tobb mindennek, en voltam mar buzi meg biszex meg dagiszakallasnegyveneves meg skizofren meg...meg...most igy hirtelen csak ennyi jut eszembe...:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.06. 13:33:52

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

Óje! Téged minősít duma! :D :D :D Ez a viták friendzone-ja. :D

Jack Torrance 2012.11.06. 13:36:09

@SzösziBoszi25: ha feszko van, az tenyleg nem jo. Az en szuleim nem valtak el, pedig volt egy idoszak, amikor nagy balhek voltak otthon (azt utaltam is, uvoltozesek, kurvaanyazasok). Aztan apukam kb ugy donthetett, mint a mai poszter, feladta a sajat kuzdelmeit es beke lett. Tudtam, hogy nincs szerelem, de nyugalom volt. Es azota is az van, es nem banom cseppet sem, hogy nem valtak el.

Jack Torrance 2012.11.06. 13:36:57

@Black.Sheep: aztat nem tudom, az miaz, es a ceges proxy is tiltja

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 13:37:11

@Jack Torrance: Lehet, hogy ma is megkapom... na mindegy, beleszaladok a pofonba. Szóval én úgy emlékszem, hogy azt írtad, nem látszik otthon belőle semmi.

Szerintem az nem éppen pozitív példa, hogy "együtt vagytok" és közben ki erre, ki arra. Ne gondold, hogy egy gyerek ezt nem érzi, hogy ez nem jó! Nem tudom egész pontosan mi van nálatok és nem is akarom beleütni az orromat, mert nem rám tartozik. Én csak azt mondom, bármennyire is hiszed, hogy tök jól megoldottad, azt, hogy nem vagyok boldogok együtt, igen is megsínyli a gyerek. Nem gondolom, hogy a posványt maga körül azért nem venné észre, mert egyébként szeretve van. Egy rossz kapcsolatban benne maradni és közben érzelmileg és/vagy szexuálisan mással élni, nem hiszem, hogy a probléma megoldása és jó példa. De be is fogtam tényleg! Ezt már egyszer (vagy többször) is lerágtuk.

Black.Sheep 2012.11.06. 13:44:00

@Jack Torrance:
Azért nagyjából sejtheted, hogy mi lehet, ha tiltja a proxy.

Jack Torrance 2012.11.06. 13:44:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): azt mindnkepp megsinyli a gyerek, ha a ket szulo nem szereti egymast, ebben egyetertek. Bar a mai vilagban, ahol minden masodik gyerek szulei elvaltak, ez onmagaban nem egy nagy cucc.
Mi boldogan elunk, a felesegem is meg en is, meg a gyerekek is. Posvany az biztosan nincs.
Nezd, ha a szulok elvalnak, szetkoltoznek, az mennyivel jobb a gyereknek? Valamelyik szuloje mindig tavol lesz, jo az neki?

(nem is vagyok pofozkodos :) )

Jack Torrance 2012.11.06. 13:45:08

@Black.Sheep: a gmailt is tiltja, szoval fogalmam sincs :D (de majd megnezem otthonrol)

2012.11.06. 13:49:12

@Анна: Én ezt elfogadom, de ahogy írtad:
"nem nagy a farka, csak átlagos. Nem is akkora ász az ágyban, de amíg együtt vannak, nőnek érezheti magát."
Ergo nem olyan kicsi a farka, hogy ne érezd. Nem akkora ász az ágyban, de nem is béna (bénaság amúgy is fejlődhet pozitív irányba). Viszont nőnek érzi magát mellette.
Tehát a kicsi a normál és a nagy között van különbség. :)

pretty kitty 2012.11.06. 13:52:55

@Jack Torrance: Ejj de cigolu munkahelyecked vaaan!! :OOOO Nezd cak meg otthon de keculj fol h kicit masz kategolija mint a dzimeeeeeeeeejl ;))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 13:55:01

@SzösziBoszi25: "mert gyerek voltam, nem hülye"...És most? Nem vagy gyerek, de....?
:DDD
Bocsesz, magas labda volt.

Black.Sheep 2012.11.06. 13:55:40

@"Zsu":
Nem is ott a különbség. Az átlagok között van egy kis szórás. Mondjuk pont egy fasznyi :)

Jack Torrance 2012.11.06. 13:55:53

@Анна: nezd meg a Don Juan di Marco-t :) (Johnny Depp)

Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 13:56:29

@"Zsu": Nem mintha fontos lenne, de már egy ideje a méretek körül forog itt a kommentek egy része. Megmondaná valaki, hogy mi a kicsi, mi a normál, és mi a nagy? Hogyan lehet ezt "kalibrálni"? 14cm alatt kicsi, 20 felett nagy? Vagy hogyan?
:)

Jack Torrance 2012.11.06. 13:57:44

@cemtelen kisz lejanyzo: gondolom, valami kisallatokkal foglalkozo oldal lehet :D (hamster = horcsog)

Szöszi 28 2012.11.06. 13:59:29

@Bölcs Jaroszláv: Úgy van, hogy 0-13-ig kicsi, 14-18-ig átlagos 19- nagy :) Kiokosodtál? :D

pretty kitty 2012.11.06. 14:02:03

@Jack Torrance: Landosz, landooooosz ;)))) XDDDDD Nem tudom mijelt holcogockelol nevesztek el de foleg a homo capijenc nevu allatfaj ededeji lathatok az oldalon...kosztuk egec cemlevalo peldanyok iiiisz!!! Hihihiiiiiiiiiii!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 14:02:33

@Jack Torrance: Én úgy gondolom, az jobb neki ha mindkét szülő valóban új életet kezd. Ti együtt vagytok, de mi van akkor ha pl: a feleséged talál egy pasit, akibe szerelmes lesz és együtt is akarnak élni? Sokkal egyszerűbb, ha a régi le van zárva. Sohasem értettem az ilyen házasságokat, ez szerintem csak visszatartja az embert egy másik esetleg jól működő kapcsolattól. Mint ahogy a posztoló is a végén szépen leírja, hogy miért is nem lép ki belőle! Én személy szerint nem így csinálnám, az élet túl rövid ehhez.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 14:04:50

@SzösziBoszi25: Ó igen, most már egészen okos, és nyugodt vagyok.
:)

Manu Csávó 2012.11.06. 14:08:53

@Jack Torrance:
Pontosan kitől vársz te intelligens viselkedést?
A full depressziós apukától, aki idétlen, erőltetett humorral teleszart posztot ír, miközben a billentyűzet felett zokog a saját nyomorúságán? Aki annyira szereti sajnálni magát, hogy ahelyett, hogy már akkor kilépett volna ebből a kapcsolatból, amikor sokadszor szembesült azzal, hogy a felesége egy ribanc (amikor még szó sem volt gyerekekről)?
Vagy anyukától, akit buli után a férj barátja dögönyözött a kisszobában, azóta pedig versenyszerűen kefél félre (szomszéddal meg a franc tudja kikkel)?
Attól a két embertől vársz érett viselkedést, akik azt nem tudják eldönteni, hogy egy nyitott kapcsolatban ér-e félredugni vagy sem? Ne viccelj már.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.06. 14:10:56

@Αphelion: Akkor te nyertél. Asszem engem csak kurvázni, meg ribancozni szoktak itt, néha-néha. :) Más legalábbis nem jut most eszembe. :)

Jack Torrance 2012.11.06. 14:11:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): a hidon akkor kell atmenni, amikor a folyohoz erunk :)

plantingC4 2012.11.06. 14:11:27

@Bölcs Jaroszláv: sztem úgy lehet a legegyszerűbben, hogy megszámolod :

Hány lány lepődött meg/csillant fel a szeme, első találkozásakor a "kígyóddal"?
Hány lány kérdezte behatolásodkor, hogy "ez most az alkarod édes"?
Hány lány kérte, hogy "hagyd abba a titánbuzogánnyal való méhvizsgálatot"?

Ha a fenti 3 kérdés közül, legalább 2-t még egyszer sem kérdeztek tőled, akkor a tiéd nem nagy :D

Jack Torrance 2012.11.06. 14:12:39

@Manu Csávó: nem varok mindenre kiterjedo erett viselkedest. De el tudom kepzelni, hogy ezt megfeleloen csinaljak. Nem tudom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 14:22:20

@Jack Torrance: Mások vagyunk! Én ha tudom, hogy egyszer át akarok menni azon a hídon, nem akkor fogok neki a hídépítésnek, mikor már nagyon mennék a túlpartra. Lezárom a régit, hogy legyen esély egy újra!

Manu Csávó 2012.11.06. 14:22:53

@Jack Torrance:
Ha képesek lennének rá, akkor nem született volna poszt arról, hogy a neje milyen egy ócska kurva, hogy a szomszédnak kicsi a pöcse, és hogy neki milyen jó, mert rossz.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 14:26:47

@plantingC4: Igazából nem is az izgat annyira, hogy mi lehet/ne a konkrét megítélés az én esetemben, inkább csak arra voltam kíváncsi, hogy miként vélekednek a lányok erről a dologról. Ez úgy összességében nincs közvetlen kapcsolatban azzal, hogy az én esetemre hogyan reagálnak/tak a csajok.

Jack Torrance 2012.11.06. 14:29:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): Es ha nincs is folyo? Honnan tudod, mielott odaersz, van-e viz a mederben? Csak epitesz valamit, aztan cipeled magaddal. es lehet, hogy felesleges, vagy akar tul rovid es epithetsz masikat.
Minek szivatni a gyerekeket, amig nincs ra szukseg?

@Manu Csávó: lehet, itt adta ki magabol a gozt, hogy ne otthon kelljen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 14:32:58

@Jack Torrance: Pont ezért nem lép a poszter sem! Mert mi van ha a következő sem lesz jobb, mi van ha nem lesz következő stb. stb. Nem csak akkor kell válni szerintem ha már van másik, aki miatt válni akarsz.

2012.11.06. 14:34:30

@Jack Torrance: --> @"Zsu": "4. Én nem vagyok váláspárti, de ahogy megírtad ezt a posztot (ez már nem egy mai történet), amilyen indulatok vannak benned én azt mondom, hogy ha nem is váltok el, de egy szakembert sürgősen keressetek fel külön külön is (te és a feleséged) és közösen is. Ha már az anyagiak és a gyerekek miatt együtt vagytok, legalább ezt a mérhetetlen dühöt, megaláztatást, megalázást és 0 tiszteletet kezeljétek. "

Én ezt írtam az első kommentemben.
Amire hivatkozol abban sem írtam, hogy váljon el, csak hogy vessen véget annak ami van.
Ha nem tudja feldolgozni a csávó és csak ezt a dühöt képes produkálni, akkor igenis váljon el. Azért felnőtt, hogy javítson a dolgokon, és hogy megoldja, hogy a gyerekek a legkevesebbet érezzenek abból ami van. Olyan düh van a posztban amit írt, ami szerintem otthon is érződik.

plantingC4 2012.11.06. 14:37:32

@Bölcs Jaroszláv: valóban nincs szoros kapcsolat itt, csak ez így túl magas laszti volt :D, ha jól láttam Szöszi válaszolt is erre :D én csak unatkozásból nykatekerek, ne szívd mellyre..:D

Manu Csávó 2012.11.06. 14:45:39

@Jack Torrance:
Akkor nem borította volna ki a bilit a szomszédban sem.

Ez a poszt egy folyamat része, és ennél csak rosszabb lesz. Személy szerint pont ezért sajnálom a gyerekeket, mert van egy anyjuk aki a látszatra sem adva alázza szarrá azt akit valamikor szeretett, és van egy apjuk, aki évek alatt képtelen volt megtenni egy nem túl bonyolult lépést. Viszont imádja gyűlölni saját magát, a körülményeket és a környezetét. Ez a két ember fogja felnevelni őket, és ez borzasztó.
5-10 év múlva mi lesz? Ha anyuka 120-szor bukik le egy újabb senkiházival, és apukában csak gyűlik a gőz? Akkor kin vezeti le a feszültségét?

Jack Torrance 2012.11.06. 14:55:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Mert mi van ha a következő sem lesz jobb, mi van ha nem lesz következő stb. stb."

Szerintem nem azert (illetve lehet, hogy azert is, de nem csak). Ott vannak a gyerekek, tenyleg minek oket feleslegesen szivatni?

@Manu Csávó: "Akkor nem borította volna ki a bilit a szomszédban sem.
Ez a poszt egy folyamat része, és ennél csak rosszabb lesz."

A boritas mar regen volt. Lehet ez olyan folyamat is, hogy minden jobb lesz.

Szöszi 28 2012.11.06. 14:58:51

@Jack Torrance: "A boritas mar regen volt. Lehet ez olyan folyamat is, hogy minden jobb lesz."

Hát ez kurva valószínű...És még én vagyok naív 25 évesen, bahhh...:D

Black.Sheep 2012.11.06. 15:14:53

@Manu Csávó:
"Ez a poszt egy folyamat része" ezzel egyetértek
"és ennél csak rosszabb lesz" ezzel pont a másik része miatt nem. Feltételezés.
És onnantól az összes többi az, ami utána jön.

Szarrá alázás? Imádott öngyűlölet?
Azért ezeket már a saját gondolataid udvarából (és a kommentekből) söpörted hozzá :)

Valóban nem a legjobb a helyzet így ránézésre a Lúzer családban. De azért megintcsak nem ilyen fekete-fehér ez sem, hogy ha nem jó (szerinted/szerintem), akkor ez KURVASZAR.

(Jut eszembe, Lúzer család: vajon milyen állásajánlatokban reménykedhet az, akiknek a keresztneve Gagyi? Vagy Kontár? Vagy akinek a keresztneve Álmos? :)

Jack Torrance 2012.11.06. 15:18:49

@SzösziBoszi25: nalunk peldaul igy volt, egy ideig borogattunk mindenfelet, most meg mar nem. Idovel az ember bolcsebb lesz es megtanulja, mi fontos es mi nem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 15:23:42

@Jack Torrance: Ez csak egy kifogás... úgy érzem, de te tudod.

"Idovel az ember bolcsebb lesz es megtanulja, mi fontos es mi nem."

Hááát inkább mi kényelmes és mi nem. Kényelmes benne maradni, mert: és akkor ide jöhetne a poszterünk listája is akár!

Caddy 2012.11.06. 15:27:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): én ismertem olyan párt, akik sose váltak el, a gyerekek miatt. Külön éltek, illetve külön költöztek, a gyerekek meg közben felnőttek, és nem volt gáz sohasem. Együtt volt a család, új nővel és férfival, meg a gyerekekkel és az ő párjukkal. Tök normális volt.
Sőt most is ismerek ilyet ahol a válás nem rontotta meg a családi viszonyt, összejárnak nagy családi ünnepekkor, és nincs asztalborogatás.

Black.Sheep 2012.11.06. 15:28:31

@Bundabandi (Cookie Bunny):
pl. a kényelem, a nyugi, az kurva fontos. :)
De most vicc nélkül is.

hany eves a kapitany 2012.11.06. 15:31:21

Az egyik dolog, ami eszembe jutott, hogy nem lehetne leülni az asszonnyal és elkezdeni őszintén beszélgetni egymással? Vagy ez komoly, hogy eldöntötted, hogy így akarod leélni az életedet, kedves poszter? Sosem késő megpróbálni javítani azon, ami elromlott.

A másik dolog meg, hogy miért gondolod azt, hogy neked aztán tuti, hogy egy rendes nővel egy rendes kapcsolat már az életben össze nem jöhet. Mondjuk ahova eljutottatok ebben a házasságban, nem csoda, ha semmire sem tartod magad.

Beszélgetnetek kéne, komolyan. Több, a szakadék széléről az utolsó pillanatban visszarántott házasságot látok az utóbbi időben magam körül szépen gyógyulni, épülni. Nem fogod kitalálni mivel kezdődtek ezek a helyrehozások. Kurva sok őszinte beszélgetéssel, már úgysincs mit veszteni alapon:) Szóval szerintem ne add fel az arra való törekvésed, hogy boldogan éld le az életed.

Jack Torrance 2012.11.06. 15:36:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): neked nincs meg gyereked, ugye? Az sosem kifogas, hogy nekik hogy jobb.

Kenyelmesebb? Na errol biztosithatlak, minden kenyelmesebb mint ezt jol csinalni :D

2012.11.06. 15:38:24

@Bölcs Jaroszláv: Hát valahol jó felé keresgélsz. Persze ezt is nője válogatja. Van tágabb típusú nő, és van szűkebb, így ebből a szempontból is módosulhatnak a méretbeli igények.

Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 15:47:27

@Black.Sheep: " a kényelem, a nyugi, az kurva fontos. :)" ezt persze meg is fordíthatjuk legalábbis részben, mert úgyis van értelme: pl. a nyugis kurva az ugyanolyan fontos, mint a kényelem. A többi variáción pedig még kicsit töröm a fejem. Sajnos nem igazán jut eszembe semmi jó, lehet, hogy innom kéne egy kv-t. Nem mintha attól eszembe jutna, de az pl. jó dolog.
:)

Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 15:49:08

@"Zsu": Erről most egy kollégám "meséje" jutott eszembe, aki a nyolcadikos fia szülői értekezletére menve véletlenül meghallotta a folyosóról, amint a 8-os lányok egymás között beszélgettek, és az egyik nagy hangon megjegyezte, hogy: "én mondom nektek csajok, hogy 30 centi felett már minden centi felesleges"
:)))

Manu Csávó 2012.11.06. 15:52:19

@Black.Sheep:
Vajon mit tudnék mást tenni egy számomra teljesen ismeretlen házaspárról szóló poszttal kapcsolatban, mint feltételezni? Életemben már láttam pár dolgot, ez alapján van véleményem.

Nyilván mindenkinek máshol van az ingerküszöb, én csak a saját meglátásaimat tudom közölni.
Ha egy buli után a barátnőm/feleségem a szomszéd szobában kefél egy haverommal, akkor azzal engem szarrá aláz. Ha szomszéddal versenyszerűen teszi, azzal is.
Ajándék spirálról, hazahurcolt kórságokról és féloldalas nyitott kapcsolatról már ne is beszéljünk.

Ha írok az életem egy részéről egy elég hosszú fogalmazást, ahol végig lúzerként definiálom magam, aki mindent elbasz, akkor azt valószínűleg komolyan is gondolom. Ez esetben picit sem szeretem saját magam.

És mit tegyek, számomra a posztban felvázolt helyzet úgy ahogy van, kurva szar. Majd ha kedvet kapok egy ilyen remekül működő kapcsolathoz, ígérem, visszatérek és lelkendezek, de addig marad ez.

Szöszi 28 2012.11.06. 15:54:25

@Manu Csávó: E G Y E T É R T E K !

Az egész egy rakás fos, nem értem miért van olyan aki úgy érzi, hogy ez fasza dolog? Annak ennyire semmi tartása és önbecsülése nincs, mint a posztolónak? Ámulok és bámulok a világ hova süllyedt...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 15:58:17

@Black.Sheep: így gondolta az exem is... amíg ki nem raktam! :P :D

@Caddy: Itt a lényeg! "Külön éltek, illetve külön költöztek, a gyerekek meg közben felnőttek, és nem volt gáz sohasem. Együtt volt a család, új nővel és férfival, meg a gyerekekkel és az ő párjukkal."

Nem úgy értem a válást, hogy kizárólag a papír miatt. Hanem érzelmileg!

@Jack Torrance: Nincs gyerekem. Lehet azért látom én így, mert engem csak apám "nevelt". Nála a nevelés a zsebpénz adáson kívül nem sok másban merült ki.

Ettől függetlenül azt gondolom a szülő boldogsága/boldogtalansága nagy mértékben kihat a gyerekre. Hiába mondod, hogy nem érzi... pedig de!

Bölcs Jaroszláv 2012.11.06. 16:01:38

@SzösziBoszi25: "Ámulok és bámulok a világ hova süllyedt... " Hát, megmondták már az ókori "latinok" is, hogy Sic transit gloria Mundi!
:)

2012.11.06. 16:02:22

@Bölcs Jaroszláv: Na megnézném én azt a lányt, aki a 30 cm-est befogadja...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.11.06. 16:05:41

Te rém idegesítő idióta, Te! Poszter, a Te felmenődet!

Gyerekek, azért nem kell ám minden első felindulásban megírt fost kipakolni a blogba. (ez csp-seknek is szól)

Fogadjunk,hogy ezt a Lúzer írta (vagy valamelyik Lúzerközeli agyhalott). Süt belőle az elnézés a Lúzer irányába. Már, amennyit ebből a foshalmazból le lehetett venni.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.11.06. 16:08:04

Te télleg lúzer vagy baszki, ha ide jössz kirinyálni magadból a fájdalmadat és nem valami haverral tolod be magadba a söröket.
Igazi férfi, gratula! Remekjó lábtörlő vagy anyu mellett! Nem csodálom,hogy agyon csal.

Nigga Boy 2012.11.06. 16:11:51

Yo a fuckeen loser an' ya fuckeen know it

Black.Sheep 2012.11.06. 16:14:46

@Manu Csávó:
Ez a nézet és indoklás teljesen elfogadható.
Ha te is elfogadod, hogy másnak más jön le belőle.

Amúgy fura, hogy (kérlek ne vedd magadra) az indoklásoknál hol beleképzeli magát az ember a másik helyébe, hol tárgyilagosan, "bírósági úton" szemléli. És ezt akár egy bekezdésen belül is megteszi.
Én ismeretleneknél minél inkább próbálom a tárgyilagosságot, mert én meg úgy tapasztaltam, hogy rajta idegenként úgysem tudok segíteni (jobban is teszem), másrészt beleérezve hajlamos lennék összemosni a saját problémáimmal, az meg már senkinek sem jó.

@Bölcs Jaroszláv:
oké, javítok:
"a kényelem, a nyugi, a kurva, az fontos."

fumerin 2012.11.06. 16:20:28

@Black.Sheep: Csak sört iszom, burt nem. Csak akkor iszom, amikor nincsenek kölkök a háznál(apás hv.).

Nem keveredek a helyi megkeseredett banyákkal, nem barátkozom senkivel(van már elég barátom, minek több). Másfél éve lakom itt, ahol.
Szemem van, fülem is. Kicsi város, mint egy falu. Alacsonyan kvalifikált emberek, és most besenem nyögöm, hogy csóró vidék.

Megtehetem, hogy más legyek, ne alacsonyodjak le egy olyan szintre, ahol még sosenem jártam.
Okosabb vagyok a zitteni átlagnál ahhoz, hogy rólam pletykák terjengjenek. Ha mégis, akkor meg akkora magas labdákat dobálok, hogy nem érik fel. És vannak, akik ismernek, még a blogról is. Tudják, nem nagyképű voltam, tényeket közöltem....

Jack Torrance 2012.11.06. 16:24:31

@Manu Csávó: @Bundabandi (Cookie Bunny): @SzösziBoszi25: senki nem azt mondta, hogy igy kell elni. Azt sem, hogy jo igy elni. Azt meg plane nem, hogy ti eljetek igy.
En annyit allitottam, hogy attol, hogy a helyzet szar, nem biztos, hogy konnyu jobba tenni, plane nem azzal, hogy boritunk mindent. Illetve foleg azt allitottam, hogy a mindent boritas es a veget vetes mindent jobba tenne. Vannak esetek, amikor igen, meg vannak esetek amikor nem.

A posztolo eseteben, aki ugye sajat bevallasa szerint is luzer, o szinte biztosan rosszabb helyzetben lenne, elvesztene a gyerekeit, a lakasat es a penzet, es cserebe nem kapna semmit, mert jo esellyel nem lenne egy uj kapcsolata se jobb. Igy aztan semmi oka robbantani.

copyRight 2012.11.06. 16:25:19

A@hany eves a kapitany:
"Beszélgetnetek kéne, komolyan. Több, a szakadék széléről az utolsó pillanatban visszarántott házasságot látok az utóbbi időben magam körül szépen gyógyulni, épülni."
Én is így gondolom.

Sokan talán el se olvasták ezt a részt azaz a végét, de itt szépen összefoglalja.
"A legfontosabb: az egész igazából csak lúzer szánalmas egojáról és annak sajnálatáról szól.
* Mert működik, és aki kommentben elkezdi osztani az észt, hogy ez nem így van, és a gyerekek és jajistenem, annak előre is a krvnyjt, nem fogom kivesézni ezt a vonalat, hiszen nem ez a téma."

Ő arra keres megoldást, hogy az asszonyt hogyan téríthetné jó útra, nem arra, hogy kitörjön a "szürkeségből", hogy hajszolja a nagy szerelem érzést a rózsaszín köddel.

Szerintem arra vágyik, hogy újra szeretni és tisztelni tudja a feleségét. Sőt inkább arra, hogy a felesége őt szeresse és tisztelje, ne pedig a "házi jó barátot". Nem egy új szerelemre egy új kapcsolatra vágyik.

Ha neki más nő kellene már rég ő is félrelépne valakivel, de egyszer tette házasságuk során, pedig mentsége is lenne, hogy többször megtegye...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.11.06. 16:28:13

A poszthoz találtam egy jó Háy idézetet.

"Elköltözöl? – kérdezte, a férfi mellé lépett: Nem tehetem meg veled, meg a gyerek is… Ha nem miattam maradsz, akkor inkább menj el – mondta az asszony. De a férfi maradt, s az asszonyból kifagyott minden érzés, olyan lett, mint egy fényes üveglap, szép és csillogó, de hideg."

Ennyi.

Black.Sheep 2012.11.06. 16:31:12

@Анна:
Oké, csak jelzem, hogy:
- vicc volt
- miért írod le nekem a sztoridat...megint? :) (az első levélben volt)

Jack Torrance 2012.11.06. 16:32:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Hiába mondod, hogy nem érzi... pedig de! "

Persze, hogy erzi, de az mar adott, mikor felmerul a valas lehetosege. Ha elvalnak, akkor is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:33:07

@Jack Torrance: Nem kapna semmit? Egy esélyt egy színesebb életre és a boldogságra! Mert mikor, ha nem most? Egész életében ebben akar élni? Ha lenne egy kis esze lépne, de nincs neki, ezért is lúzer...

Jack Torrance 2012.11.06. 16:33:24

@SzösziBoszi25: "Ámulok és bámulok a világ hova süllyedt..."

Sullyedt? Regen sokkal kevesbe valtak az emberek, nem?

fumerin 2012.11.06. 16:34:42

@Black.Sheep: Mások miatt, akik nem értenék a vicced :)

Jack Torrance 2012.11.06. 16:36:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): azert luzer, mert olyan amilyen. Lett egy rossz kapcsolata es eselye sincs jobbra. O tudja miert, de o is ezt mondja, de ha neki nem hiszel, kerdezd meg Father-t, van-e neki.

Te robbantanal, mert ugy gondolod, talalnal jobbat. Nyilvan, mert ugy tapasztalod, van eselyed. Na, o meg nyilvan nem ezt tapasztalta magan.

Jack Torrance 2012.11.06. 16:37:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Nem úgy értem a válást, hogy kizárólag a papír miatt. Hanem érzelmileg!"

Na, ezt csak most olvastam. Es ebben egyet is ertek maximalisan.

fumerin 2012.11.06. 16:39:10

@Jack Torrance: Jobb így élni, mint csórón, de nyugisan?

Erről engem nem fox tunni meggyőzni ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:40:01

@Jack Torrance: De miért jó benne lenni egy nem működő dologban? Miért jó ragaszkodni valamihez, ami nem jó már... régóta nem jó? A gyerekek... nekik is az a jó ha a szülők boldogak és kiegyensúlyozottak. Ahol már megcsalás van, meg egymás iránt elmúlt a szeretet, ott minek húzni tovább a dolgokat? Kinek jó ez? Posztolónál is kifogás, kifogás hátán, meg önigazolás, hogy de eeeez így a jó és kész, mert működik.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:41:25

@Jack Torrance: Ha bemagyarázom, hogy nekem nem lehet jobb, akkor nem is lesz! Meg sem próbálja!

Jack Torrance 2012.11.06. 16:43:08

@Анна: neked "konnyu", mert veled vannak a gyerekeid, nem vesztettel "semmit" a valassal. O elvesztene a gyerekeket. Ha a tobbit nem nezem, ez boven eleg. De raadasul a gyerekei is elvesztenek ot. Raadasul, mivel o nem orjongo pszichopata, nem a feleseget es gyerekeit vero barom, hanem egy rendes csaladapa, ez a gyerekeknek is veszteseg lenne.

fumerin 2012.11.06. 16:45:26

@Jack Torrance: Könnyű, háppppejsze! :D
Ha eddig nem tudtam volna a nemed, most már egyértelmű lenne....

Jack Torrance 2012.11.06. 16:46:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): "De miért jó benne lenni egy nem működő dologban?"

Mert minden mas rosszabb lenne? Tudod, egy kupac szar legalabb melegit :D

" Ha bemagyarázom, hogy nekem nem lehet jobb, akkor nem is lesz! Meg sem próbálja! "

Ebben igazad van, de hat egy luzerrol beszelunk, nem? Nem tudjuk, milyen adottsagai vannak amugy, de azt igen, hogy sajat maga is elkonyvelte magat annak. Akkor innen nincs kiut ebben az iranyban. Rugdoshatod, hogy tegyen valamit, nem fog. Ebben a helyzetben neki jobb lehet igy, maradni.

Jack Torrance 2012.11.06. 16:47:35

@Анна: az idezojeleket ugye eszrevetted? :)

fumerin 2012.11.06. 16:50:16

A gyerkőcök meg tudják szokni, hogy van apa, aki kéthetente apa. Nem vesztenek apák semmit, miután este hazajönnek melóból, nem két kézzel kapnak a kölökért. Anya dolgozik, anya otthon is dolgozik, anya nevel.
Ha ebben nincs vita, fájdalom, akkor van is a nőnek mindenhez ereje.
A férfi kéthetente apa lehet, ráadásul netto öröm, mert azt az időt pont arra szánja, mármint kölközik. Magas hőfokon átélt élménynek számít, nem rutin, jobban beépül kölökbe...
Ráadásul, anyának is van esélye boldognak lenni, kéthetente, csak NŐ lehet. Így működőképes a dolog. Nem sérülnek kölkök, ha intelligensen kezelik a felnőttek.
Ez fassság.
Két felnőtt kapcsolata határozza meg a szülő-gyerek kapcsolatot is.
Nem is értem, minek ez a sok sunnyogás.....

fumerin 2012.11.06. 16:52:29

@Анна: Kiegészítem azzal, hogy mindenki boldog lehet ebben a történetben, jobban, mint a posztbeli és Jack szerinti felállásban. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:55:34

@Jack Torrance: "Ebben a helyzetben neki jobb lehet igy, maradni." Biztosan nem bírnám, hogy az életben többé ne legyek boldog. Ilyen szürkeségben, megalázva, felszarvazva élni... nem tudom miket fog kihozni ebből az emberből. Nincs másik élete, ezt kéne élnie!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.06. 16:58:15

@Анна: Ezzel nagyon egyetértek! Tisztellek is, hogy képes voltál erre és nem adod fel! :*

"Két felnőtt kapcsolata határozza meg a szülő-gyerek kapcsolatot is."

Így-így! :D

Jack Torrance 2012.11.06. 16:59:55

@Анна: hat szerintem ez apafuggo.

A Jack szerinti felallasban tortenetesen mindenki boldog, de ez Jack maganugye :)))
A posztbeli felallasban senki nem boldog, es az egyetlen kerdes, hogy lehetne-e barki is az az adott korulmenyek kozt. Szerintem nekik nincs sok eselyuk, aszerint amit a posztolo leirt.

Jack Torrance 2012.11.06. 17:03:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): en sem tudnek igy elni, de hat nem rolad es rolam szol a poszt

fumerin 2012.11.06. 17:08:34

@Jack Torrance: A kölkök, mikor már szavak nélkül is észre veszik apa és anya közti "különbséget", meg is értik a szülők döntését. Kicsiknél fontos, hogy jól működjenek együtt a szülők.
Nézd, nekem is nehéz kimondanom a 3 éves ikreimnek, hogy apa most nem lehet velünk, mert máshol él, máshol dolgozik. Csak kurvára nem rólam van szó a történetben.
Cserében maradhattam nő és nyugodt. Lemondtam mindenről (nem erény, kényszer), hogy kölkeimnek mindent meg tudjak adni. Most még melózni is kell, családfenntartó is lettem, nem adhatom fel, nem-nem az álmaimról van szó, hanem az ÉLETEMRŐL! :)
Kirepülnek előbb-utóbb. És? Nekem is kell egy TÁRS! Nem a gyermekeimért élek, nem azért születtek, hogy én éljek, hanem magukért születtek. Nekem dolgom segíteni őket, szeretnem őket. Könnyebb úgy, ha tudom, engem is szeret valaki. :)

Nesztek tanmese! :DDD

(apafüggő, ezt megsenem hallottam, mert ugye érdemes értelmes férfit választani apának :D )

indapass90210 2012.11.06. 17:09:17

Mit kell annyira kiakadni? Jól megmossa utána, és olyan, mintha misem történt volna!

fumerin 2012.11.06. 17:10:53

És az is nagy igazság: gyereknek nem kötelező olyan magyarázatot adni, ami két felnőtt döntéséről szól. A szülő kutya kötelessége elfogadtatni a kölökkel a tényt! Keményen hangzik, de nem az. Szeretettel is csodákat lehet tenni. :)

indapass90210 2012.11.06. 17:20:39

Mi a fasz van, mindenki elment aludni? Véget ért a munkaidő?

Jack Torrance 2012.11.06. 17:24:13

@Анна: nezd, neked teljesen igazad van abban, hogy neked az a jo ahogy te elsze, es termeszetesen a gyerekeknek is az a jo. De nem azert, mert ez az egyetlen lehetseges megoldas, hanem mert NEKED igy a legjobb, es nekik meg az a jo, ha anya es apa (esetedben foleg anya, mert veled elnek) boldog.

Ettol meg valaki masnak, tortenetesen a posztolonak nem biztos, hogy ez a jo megoldas. Ha o ugy erzi, semmivel se lenne boldogabb, nem lenne tobb lehetosege semmire, akkor nyugodtan maradhat egyben a csalad, es a gyerekek csak annyival lesznek boldogtalanabbak, amennyivel mar amugy is azok voltak, hogy ilyen luzer apjuk van.

Az apafuggot meg nem arra a reszre ertettem, hogy neked mennyire hianyzik :D Apafuggo az is, hogy pont jo-e neki kethetente kolkozni, es hogy mennyire kapkod estenkent a gyerekekert.

fumerin 2012.11.06. 17:30:58

@Jack Torrance: A posztoló boldogtalan. A nő is az, mert nem találja a helyét (félre kúr).

És hidd el, legkönnyebb megoldást választották a poszter is és a nője is. Mindenki rá fog menni. Nekem nem kell olyan gyerkőc, aki érzelmi nyomorék! Ebből a házasságból(posztbeli) nem lesznek egészséges kölkök, majd felnőtt korukban is kevés rá a sansz, hogy másik utat válasszák. Miért? Mert aki nem látja a szülőtől a küzdelmet, akarást, annak a kölkei is a legkönnyebb végét akarják megfogni a dolgoknak (nagy általánosságban).

Boldogság...nem, nem esik ölünkbe (rohagggyon is meg érte), sokat kell érte tenni. És? Megéri.

A gyerkőcökről, ezen pszichológiáról még írhatnék itt, keményen ráálltam témára (mert a kölöknevelést nem lehet újra kezdeni) tudnék vitázni, de nem akarok. Ez ÍJ blog. :)

Amit leírtam, talán azért is, hogy a posztbeli faszoknak vagy azoknak a nőknek, akik nyelik a hányást naponta, adjak valamit, amit nem tankönyvből olvastam. :)

Jack Torrance 2012.11.06. 17:39:30

@Анна: a posztbeli gyerekek nem konkretan abbol veszik a mintat, hogy anya es apa egyutt maradtak-e a posvanyban. Apa es anya amugy is olyan tipusok, akiktol a gyerekek azt tanuljak, nem kell sokat kuzdeni. Es ezt mar meg is tanultak, ha mar ovodasok. Egy eszetlen robbantassal ok csak veszithetnenek, es se apanak, se anyanak nem lenne jobb.

fumerin 2012.11.06. 17:43:18

@Jack Torrance: Nem, nem magyarázok tovább. Nem foglak tudni úgysenem meggyőzni az ellenkezőjéről. Ehhez, mindekttőnknek rutin kéne. Nekem van, nem CSAK a sajátok. :) Helyzeti előnyből meg feleslegesen "ugatok". :)

És amivel egyetértek: posztbeli anya felelőtlen ringyó. Ő sem értene meg engem. :)

Termeljék csak ki a jövő nemzedékét. Én már úgy is lemondtam a nyugdíjról. :)

Joe69 2012.11.06. 18:02:56

Ebben a sztoriban az szép, hogy bizony életszerű. Jó pár szingli nagyarc osztja itt az észt, de bizony mekkora büdös nagy kompromisszumokba fognak belemenni, ha a kapcsolatból házasság , vagyonközösség, meg gyerekek lesznek. Sok bekattant, nagyhirtelen "élni akaró" idősödő feleséget látni szarrá alázott férjjel, aki a késői ribanckodással áll bosszút a világon azért, mert fiatalon senki sem vitte potyán a diszkóba..ez ma már gyakoribb, mint a fletómódra "öregecske" feleségét fiatalabbra cseréló pasi, már csak azért, mert ez utóbbihoz főleg rengeteg zsozsó kell, előbbihez végül is némi tűrhető kinézet meg jól helyezett pinavillantás is elég..

Jack Torrance 2012.11.06. 18:09:58

@Анна: nezd, nem arrol vitatkozunk (en legalabbis), hogy mi lenne az idealis megoldas es milyenek lennenek az idealis szulok. Van egy helyzet es kesz, nem tudod megvaltoztatni se a posztolot, se a ribancot. A helyzeten lehetne valtoztatni (robbantas vagy nem), de a resztvevok szemszogebol szerintem posztolonak igaza van, folosleges lenne a robbantas.

Nekem nem szakmam, ez igaz, igy csak a sajat es kornyezetem tapasztalatara tudok hagyatkozni, abbol azert van eleg, hidd el :)

fumerin 2012.11.06. 18:41:06

@Jack Torrance: A szakmám nem azt jelenti, hogy jobban és többet tanultam. :)

Az ovis kölkök gyakorlatilag a játékukban (szerepjátékok) azonnal tálalják a családjukat is. :)
Nem kell túl sokat tennem ezért, elég, ha figyelek. És tudod, többet éreznek, mint értenek ;)

Jack Torrance 2012.11.06. 20:06:36

@Анна: ez nem is kérdés, egy-egy rajzból is kiderül minden.
süti beállítások módosítása