HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

"Köszönöm, nem, nagyon jól befűtöttél" Lila bugyis Lilla pár ingyen óra reményében félreérthető megjegyzéseket mond Zoltánnak. Ez még nem is lenne probléma, ha Zoltánnak nem lenne felesége. Mai napon arra keressük a választ, hogy mit tegyen a mi Zoltánunk. Lépjen félre? Maradjon hű? Tartsa továbbra is a kapcsolatot Lila bugyis Lillával? Esetleg szüntessen meg vele minden kommunikációt? Ti mit tennétek a helyében?

Sziasztok, Zoltánnak hívnak, 28 éves vezetésoktató vagyok. A CsP blogot kb. 1 éve találtam meg, azóta gyakran olvasom szabadidőmben, és már egy ideje fontolgatom, hogy a saját helyzetemmel kapcsolatban is tanácsot kérjek. A legutóbbi hétvégén történtek adták meg a végső lökést az íráshoz, viszont mivel úgy tűnik, a CsP új felületén még nem annyira indult be a kommentelés és láttam, hogy létrejött ez az új blog, gondoltam, ide is beküldöm.

A feleségem 2 évvel fiatalabb nálam, 9 éve ismertem meg, kb. 1 év együtt járás után össze is házasodtunk és azóta is boldogan élünk. Gyerek egyelőre nincs, de tervezünk. Kisebb-nagyobb veszekedések előfordulnak, de eddig mindegyik esetben nagyon hamar kibékültünk. Viszont idén januárban beosztottak hozzám oktatásra egy lányt, nevezzük Lillának, aki komoly veszélyt jelenthet a házasságunkra nézve. Mikor érte mentem az első órára, teljesen átlagos, az évszaknak megfelelő ruhákban volt, a haját lófarokban hordta -- viszont mikor beszállt mellém az autóba, széles mosollyal az arcán üdvözölt és egyből elkezdte kibontani a haját. A rutinpályára kiérve feltettem a szokásos kérdést, hogy vezetett-e már autót, a válasza annyi volt hogy "Annyira nem sokat" -- de ehhez képest meglepően rutinosnak tűnt, a többi kezdőhöz képest nagyságrendekkel jobban ment neki minden. Az óra végen ezzel búcsúzott: "Ugye tudod, hogy ma van a tizenhetedik szülinapom? Rád bízom, mit adsz: egy puszit az arcomra, vagy egy puszit plusz egy ölelést." Én az előbbi mellett döntöttem.

A második órától kezdve már egyáltalan nem télies ruhákban jelent meg, gyakran kérdeztem is, hogy nem fázik-e, amire ő ilyesmiket válaszolgatott, hogy "Köszönöm, nem, nagyon jól befűtöttél", meg hogy "Mindig nagyon tűzbe jövök a vezetésóráidon". Minden alkalommal rengeteget fecsegett, az élete szinte minden területéről mesélt nekem dolgokat. Egyszer egy ilyet is mondott: "Tavaly nyáron, mikor a szüleim külföldre repültek, a Zsanettel kölcsönvettük fater BMW-jét és lementünk a Balcsira, ne tudd meg mekkorákat pasiztunk!"

Mivel nagyon jól vezetett, hamar meglettek a vizsgái, viszont mivel bejelölt Facebookon, azóta is tartjuk a kapcsolatot. Minden héten rám ír, érdeklődik a hogylétem felől, és továbbra is rengeteg dolgot elmond magáról. Olyanokat is például, hogy milyen samponnal mos hajat, meg hogy szeretne új miniszoknyát venni, csak nincs pénze, meg hogy a barátnőjével olyanokat játszanak hogy egymás szájába adják a túró rudit. Rendszeresen kijön a rutinpályára, beszélget az új tanuló vezetőkkel meg velem is, egyre gyakrabban meg is érint engem.

Most szombaton felposztolt egy képet az új bugyijáról, és priviben megkérdezte, mi a vélemenyem róla. Annyit mondtam, szép színe van (lila volt). De nem hagy nyugodni, vajon miért kérdezte ezt. Akarhat valamit tőlem? Tudja, hogy házas vagyok, látta is egyszer a feleségemet, meg mindig is mondtam neki, hogy jó a házassagunk. És én ezt őszintén így gondolom, nem szeretném ha Lilla miatt megromlana itthon a levegő. Viszont Lilla jól is néz ki és nagyon csábítóan is viselkedik, nem tudok nem izgalomba jönni amikor a közelemben van. Ahhoz meg nem lenne szívem hogy elküldjem a fenébe, mert ő mindig nagyon kedves és barátsagos velem. Mitévő legyek?

Úgy látom, főleg a CsP-ról megismert nickek kommentelnek itt is, szóval fel vagyok készülve rá hogy lesz jó sok kemény beszólás, de nem vagyok porcelánból, talán túlélem. :) Azt úgyis nagyjából megtudtam az 1 év alatt, hogy kik a segítőkész hozzászólók, az ő kommentjeiket fogom főleg csak elolvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr264314414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2012.03.14. 14:49:07

@jadu: mi van a szemeddel, belement valami? :)

SciNu 2012.03.14. 14:51:40

@tértivevény: Soha nem késő. "Kill the mutant. Burn the heretic. Purge the unclean."

SciNu 2012.03.14. 14:52:22

@jadu: A száddal igyad, te! :P

Papírsárkány 2012.03.14. 14:52:44

@jadu: a szádba, a szádba öntsd! kis mafla :)

Papírsárkány 2012.03.14. 14:53:24

@SciNuBob -Jokka próféta követője: Hja, egy jó kis glassbombing-os exterminatus mindent megold :)

tőzegmalac 2012.03.14. 14:59:31

@jadu: belőlem nem kell kicsikarni:))
@Caddy: nem is panasz volt:D
@Dr. Jula Watson: már most kezdjünk jajongani?:D

Caddy 2012.03.14. 15:00:41

@tértivevény: nem. azt sem. Mondom van pótolni valóm. Almás tiramisu?
Nyammm. :)

tőzegmalac 2012.03.14. 15:00:42

nem értem ezt az egész napot, úgy az elejétől...

Papírsárkány 2012.03.14. 15:01:56

@Caddy: azt ettem először ott :-)
@.@

SciNu 2012.03.14. 15:07:18

@tértivevény: Nem biztos. Volt már rá példa hogy egy Tyranid Carnifex túlélte.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 15:07:57

@"Zsu": felőlem Peter Griffin is lehet moderátor itt.:)
aphelionfekagyerekkiszlányockáról azonban van egy véleményem, amitől eltántoríthatatlan vagyok. énbajom. evvan.

Hurri Kán 2012.03.14. 15:12:10

@tőzegmalac:
Én régóta nem értem a napokat. :D

Papírsárkány 2012.03.14. 15:12:57

@SciNuBob -Jokka próféta követője: ... egy ideig :)

@Caddy: jah igen, szóval "love at first bite" volt :-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.03.14. 15:13:07

@cyd:

Annyira nem gond, a szememet kiemeli a sunákat meg bevonzza! :)

2012.03.14. 15:16:19

@Madpapa:
Én alapjáraton szép vagyok. :P

@jadu:
Hajrá-hajrá. :)

Caddy 2012.03.14. 15:16:49

@tértivevény: én vendégségbe mentem, gondoltam akkor én viszem a desszertet, szóval mondtam pakoljunk ebből is meg abból is meg...meg...meg... közben persze eltársalogtam a tulajjal, megtudtam egy csomó mindent, a szilvalekvárról is. :) Azóta hetente vissza, mondjuk én szerencsés vagyok,mert egy utcára lakom. Tulajdonképpen függő lettem.:)

SciNu 2012.03.14. 15:18:01

@jadu: Szívesen. Tudod nekem is úgy mondták,ha már szép nem vagy legalább buta ne legyél :P

@tértivevény: Amíg le nem mentek terminátor páncélban megvizsgálni hogy maradt-e élet és kiirtsák ha mégis maradt.

Papírsárkány 2012.03.14. 15:19:23

@Caddy: Nem is értem, ez hogyan lehetséges :-)

@SciNuBob -Jokka próféta követője: Na igen, valahogy így gondoltam én is :-)

Caddy 2012.03.14. 15:21:15

@tértivevény: másik úton járok haza. :D Komolyan, kivagyok. :)

cyd 2012.03.14. 15:22:09

@jadu: Természetesen nem. Fehér háttér előtt egy fekete-fehér arckép és valahol van egy kis narancssárga négyzetben vmi szöveg is. Franc se tudja mit reklámoz, így ne mis találom. Több is van, különböző nőkkel és nevekkel. Az Eszter néven futó szép.

Papírsárkány 2012.03.14. 15:22:12

@Caddy: Nők és a sütemény... különleges szimbiózis ez :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.14. 15:28:04

@Kiszlanyocka: Igazándiból nem is a megdöbbenek a jó szó. Inkább csak elkeserítő. Tényleg ilyen hülye a többség? Én még akkor egy szerencsés lány/nő vagyok, pedig találkoztam már hülye faszival. :)

Caddy 2012.03.14. 15:33:37

@tértivevény: a jó sütemény, ez nagyon fontos. :)

Caddy 2012.03.14. 15:38:28

Na most már elég lesz ebből a napból.
Nagyon elég.

Papírsárkány 2012.03.14. 15:38:42

@Picicsibe a szexistennő:
Feleség a férjnek:
- Azt hallottam, a Kriszta a számvitelről gyereket vár!
- Az az ő dolga.
- Azt is hallottam, hogy tőled!
- Az az én dolgom.
- És akkor én most mit csináljak!?
- Az meg a te dolgod.

Papírsárkány 2012.03.14. 15:40:09

@Caddy: Akkor engedj a söt... sütis öldal delejes csábításának, s utazásod ezzel véget is ér.

jadu 2012.03.14. 15:40:34

@cyd: neeem tudom... sosem nézek óriásplakátokat... T_T szegényes az útvonalam... metró meg villamos T_T de szinte a föld alatt közlekedem a legtöbbet...
jaj, látni akarom azt a plakátot :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 15:41:36

@Picicsibe a szexistennő: valahogy tudtam,hogy ha valaki ezt nem fogja megállni szó nélkül,az csak te lehetsz

Madpapa 2012.03.14. 15:50:27

@Alfonzina: arról a 'betegről' látom te is elgondolkodtál már :-)

cyd 2012.03.14. 15:52:14

@jadu: hazafelé megnézem mit reklámoz, hátha az alapján megtalálom a neten is

Caddy 2012.03.14. 15:54:58

@tértivevény: már percek kérdése csak, de ma kimarad a sütis. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.03.14. 15:55:56

@Madpapa: nos, igen.
maradjunk annyiban,hogy van egy véleményem, de azt itt és most nem fejteném ki bővebben.

Madpapa 2012.03.14. 15:57:45

@Alfonzina: nincs ezzel gond, végre van egy elvtársam :-) ezzel kapcsolatban

2012.03.14. 16:00:00

@Frigyesur:
Fuuu, erre most nem tudok érdemben reagálni. 5 perc és indulok picsogni csajokkal. :) Na jó nem picsogunk. Fricitulajos bnőm próbálta, ő azt mondta nagyon állat ez az alakformáló harisnya. Bár iszonyat kényelmetlen elmondása alapján. Evett 2 kanál levest az esküvőn és nem tudott többet enni (nem volt hely).

2012.03.14. 16:01:32

@jadu:
Jól teszed. A túl sok smink nem jó, szegény srácok mit élhetnek át 1-2 görbe este után reggel. Bele se merek gondolni. Bár manapság már mindennapokba is a fél avon, dm, rossmann, stb. rajta van a csajokon. :)

2012.03.14. 16:02:10

@SciNuBob -Jokka próféta követője:
*CSATT!*
Visszatérünk rá, már csak 2 percem 3 percem van.

2012.03.14. 16:02:42

@Alfonzina:
Jó srácok mind a ketten, majd idővel rájössz. ;) A lényeg, hogy engem szeretsz. :P

2012.03.14. 16:04:17

Sziasztok!
Ne garázdálkodjatok amíg nem vagyok, és nem kibeszélni a hátam mögött. :P

Papírsárkány 2012.03.14. 16:09:18

@"Zsu": tudod, _nem_ alapjáraton :)
("magas fordulatszámon", ha így érthetőbb)

Papírsárkány 2012.03.14. 16:16:05

@"Zsu": Egye fene, de csak mert az orrod előtt sokkal szórakoztatóbb :-)

JOKKA21 2012.03.14. 16:30:35

Szerintetek miért nem írt ma a jó szőke csaj CSP-re?

JOKKA21 2012.03.14. 16:33:42

@mütyür: Sunáználak.:)

Nekem mindegy, hogy ki moderátor(kodik) itt, KiszjányAféliaFekabojHiperszuperdubajozómenőpicsa tényleg skizó, de szerintem senki sem normális itt(én se).:D

JOKKA21 2012.03.14. 16:38:07

"Csak a főlapról tévedek ide néha, ha érdekes a téma. Vagy érdekes, vagy fake, de csak a kommenteket volt érdemes olvasni. Eddig."
:D idézet a másikról.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.14. 16:47:45

@Alfonzina: ez a "van véleményem, de nem mondom..."

Mennyi idős vagy? 14? :)

Papírsárkány 2012.03.14. 16:50:31

@Picicsibe a szexistennő: Erre most mondhatnék valamit, de nem teszem...
:-)

Papírsárkány 2012.03.14. 16:52:35

@Picicsibe a szexistennő: Ugyan ugyan, csak annyira lehengerelte férfias bájával, hogy még nem tért magához :-)

Αphelion 2012.03.14. 17:15:03

@Alfonzina: "maradjunk annyiban,hogy van egy véleményem, de azt itt és most nem fejteném ki bővebben."

Esetleg ird meg priviben ha nagyon nem tudod magadban tartani. ;)

Papírsárkány 2012.03.14. 17:31:46

@Dövan: és ettől a szája is bedagadt? vagy megcsípte 10 lódarázs?
brrr

JOKKA21 2012.03.14. 17:45:57

@tértivevény: Féltékeny vagy?:)

@Picicsibe a szexistennő: Én?Nem is szóltam hozzá, illetve egyszer hétfőn.:)

JOKKA21 2012.03.14. 17:46:52

@Dövan: Ez a csaj is biztos komoly kapcsolatot keres és a belső értékek érdeklik, nem az, hogy egy audis szépfiúja jól megdugja és arcon élvezze.

Papírsárkány 2012.03.14. 17:46:55

@JOKKA21: Úgy olvasol bennem mint egy nyitott könyvben :-)

jadu 2012.03.14. 17:56:34

@cyd: vaa köszönöm :))

JOKKA21 2012.03.14. 18:31:35

@tértivevény: Mert ismerem a nőket, mint a rossz pénzt.

Madpapa 2012.03.14. 20:12:39

@JOKKA21: ismered a nőket mint a rosszpénz, bár tértivevényről nem jött le hogy pasi...hát őőőő...télleg ismered a nőket :-)

JOKKA21 2012.03.14. 20:22:37

@Madpapa: Még lehet nő.:)

@Picicsibe a szexistennő: Leszel a szeretőm?:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.14. 20:33:23

@JOKKA21: Szerintem pasi. :))

Szeretőd? De már dobtál, nem emlékszel? :)

@tértivevény: Hihi. :P

_Ω_ 2012.03.14. 20:49:01

Sziasztok!

Láttam, napközben többen vizionáltak inkvizíciós bezárást, illetve belterjességet jelen blog kapcsán. Leírnám, hogy látom ezt az egészet!

-Ha erővel és normális ok nélkül zárnák be az Í.J. blogot, azzal a jelenlévőket (titeket, kedves blogtársak!) valószínűleg elvadítanák a CsP-től. Mindenkinek rossz véleménye lenne a módszereikről, de valószínűleg az Indexesekről is akik ebben asszisztálnának.
Aki odaát tényleg törzskommentelőnek számított, az már járt itt is, úgyhogy biztosan feltűnne mindenkinek eme blog hirtelen eltűnése.
Ettől viszont nem tartok, az Indexesekből nem nézek ki ilyen rosszindulatú és gerinctelen lépést, de Panniból sem. Lehet naiv vagyok, még egyikükkel sem találkoztam és nem is beszéltem, de felém nem adtak rá okot, hogy ilyet gondoljak róluk; így megelőlegezem a pozitív hozzáállást.

-A belterjességről azt mondanám, gondolkodtunk, hogy aktiváljuk a reklámokat az oldalon, mert akkor kikerülnénk blogketrecre is. A triumvirátusban 1 mellette, 1 ellene szavazott, 1 nem hozott határozott döntést. Én voltam aki ellenezte az ötletet, több érvet is felhoztam, többet megtartottam magamnak, de a reklámok végső soron "elviselhetőek", így a többségi döntést különösebb probléma nélkül el tudom majd fogadni, legyen az bármi.
Abban viszont mindhárman azonos véleményen vagyunk, hogy ha bármiféle bevételt szereznénk, azt nem saját magunkra hanem mondjuk blogtalira költenénk. Egyébként ha jól értettem meg, az itteni hirdetési modell olyan, hogy egyik oldalbetöltésnél indexes a reklám, másiknál saját, így igazi saját reklám hiányában valószínűleg bevétel sem lenne - de persze tévedhetek is, ÁSZF-hez lusta voltam.

Viszont eredetileg nem erről akartam szólni, így visszatérnék a belterjesség problémájára...

Jobban szeretném, ha olyanok érkeznének új vendégként, akik valakihez már kötődnek ebben a közösségben. Úgy hiszem, ez megvalósulhat úgy is, hogy ha valaki valamiért máshol kíváncsi lesz egyikünkre az a profilnál látni fogja az itteni aktivitást is. Magamból indulok ki, amikor új arcot láttam CsP-n és valamiért érdekesnek tűnt, bizony megnéztem a profilján az aktivitás fülnél, merre járt már és nagy vonalakban mégis miket szokott írni máshová.

Példával élnék, lehet tévedésen alapul, de lássuk: tegnap este egy komment erejéig megjelent egy "Mr. Homn" nevű kommentelő. Őt így hirtelen Zsithez tudnám kötni, az értesítési listáinkon pedig nem emlékszem, hogy láttam volna a nevét. Tehát úgy tűnik, legalább 1 esetben "máshogy" is megtaláltak már minket, remélem ez folytatódni fog!

Azok, akik régen csak olvasták a kommenteket, nem feltétlen fognak rákeresni a kedvenceikre, de mégis ebben bízom.

Persze még nagyon az elején vagyunk mindennek, a CsP is visszaválthat a korábbi rendszerre. Legyünk őszinték önmagunkhoz: ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy folytathassuk azt, amit a CsP-n már nem lehetett, történetesen: sztorikat furcsa nickek és avatárok mögül megvitatni, posztolót ekézni, kitárgyalni egy plakátot a villamosmegállóból, elsírni bánatunkat és örömünket, eszmét cserélni barátok közt.

A társaság és az általános témák adottak tehát, a napi beszélgetés elindításához pedig nem kell más, csak a napi betevő, a napi poszt. A posztról képtelenség egész nap beszélgetni, de beszélgetni mindannyian szeretünk, így offolunk. Az, hogy ezt itt tesszük, vagy a CsP-n, nagyjából mindegy, csak a reggeli lórúgás legyen meg a poszt formájában. Ebben pedig a CsP volt jobb a tapasztalatuk és ismertségük okán, ami még hónapokig így is marad. Tehát van idejük, még léphetnek és szerintem mind örömmel térnénk vissza hozzájuk.

Egyelőre ennyit szerettem volna hozzáfűzni a mai naphoz.

_Ω_ 2012.03.14. 22:01:57

@Picicsibe a szexistennő: Posztolja a fejleményeket, akárhogy is dönt. :P

2012.03.14. 22:29:09

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]:
Szépen összefoglaltad, gratulálok. Remélem mindenki elégedett lesz a válasszal. A hirdetéses részt mint mondottam átnézzük, átbeszéljük, és utána döntünk. Egyenlőre még tartózkodok, de hosszú hétvégén beleásom magam a témába. Ráérünk még, hisz ahogy Te is említetted: nem tudjuk mi lesz csp-vel. Addig is akikhez tudunk eljutunk ahogy eddig is. :)

Buci-Bigyo (törölt) 2012.03.14. 22:54:21

Basszus....827 komment? Kijött az elvonási tünet rendesen, látom, de behoztátok a lemaradást! :D :D

Buci-Bigyo (törölt) 2012.03.14. 22:54:53

Ja, üdv mindenkinek a hajón! ;D

cyd 2012.03.14. 22:56:53

@"Zsu": Mucika! Ahogy már korábban is és SciNu ma is rávilágított: egyelőre
Ezért se írj posztot, úgy is rájövünk, ha te lennél

Elemózsia 2012.03.14. 23:09:55

Posztiró:

"Ahhoz meg nem lenne szívem hogy elküldjem a fenébe, mert ő mindig nagyon kedves és barátsagos velem."

Szerintem meg játszik veled, élvezi, hogy bejössz neki.
Még az is lehet, hogy skalpvadász.

A többieknek meg: Sziasztok!

_Ω_ 2012.03.14. 23:10:47

@cyd: Úgy nem, ha posztolás előtt átfutom és javítom a hibáit! ;)

Buci-Bigyo (törölt) 2012.03.14. 23:11:46

Az én oktatóm erős ötvenes volt, de ez sosem zavarta abban, hogy huszas csajokra bukjon, meg is tehette anyagilag hogy ilyen csirkéket finanszírozzon.Mer' ugye azért nem az adoniszi testéért voltak vele.:D :D Most is 30 évvel fiatalabb tyúkokra bukna, de azoknak már nem kell, csak röhögnek rajta, ő meg nyavajog.:D

cyd 2012.03.14. 23:22:32

@_Ω_ ["Kata igenis bombanő" fanklub]: Ehh! A bloggazdai összetartást kihagytam a számításból.

JOKKA21 2012.03.14. 23:26:45

@Picicsibe a szexistennő: Emlékszem, de visszafogadlak, ha jó csaj vagy.:)

Elemózsia 2012.03.14. 23:27:06

@Buci-Bigyo: Az én oktatóm is ötvenes volt, és mi például nem nagyon kedveltük egymást. Ilyen is van.

Elemózsia 2012.03.14. 23:35:34

Úgy látszik, már megint túl későn jöttem. Megyek is aludni. Jó éjt!

Joe69 2012.03.15. 09:26:09

Most akkor mi is van ? Én úgy látom, az fb-s CSP-n van már poszt, ami ide nincs belinkelve. Akkor már végleg elkülönültünk ? Lehet, hogy ki volt táárgyalva fentebb, de a fene olvas el ennyit.))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.03.15. 09:32:16

@Joe69: Ma ünnep van. Lehet azé'.
A tegnapi poszt se a csp-s poszt volt...

Várnak ide is leveleket, történeteket. Hol így, hol úgy. :)

2012.03.15. 10:00:11

@Picicsibe a szexistennő: @Joe69:
Linkeltem, remélem tudtok hozzá kommentelni.

2012.03.15. 12:18:51

@SciNuBob -Jokka próféta követője:
még mindig csak annyi, hogy *CSATT*
Remélem már fáj az arcod a két pofontól amit adtam. :P

JOKKA21 2012.03.15. 14:04:09

@Picicsibe a szexistennő: Nagycsöcsű, szőke, jóseggű, formás combú picsa, aki nem geci, nem hazug, nem pénzéhes és nem ribi.
süti beállítások módosítása