HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/16/cim-nelkul_14872

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr794659123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Ω_ 2012.07.16. 13:48:15

@nemkellex: Barátságos rémuralomra törsz, aztán kicsinek találod a gom jabbart. Már meg sem lepődöm, hogy ilyen eszközökhöz nyúlsz. :)
Szegény főnök... Elképzelem, hogy mindig csak 1-1 napra lesz ép és egészséges, mert mire végre felgyógyul valamiből, hathatós segítséggel mindig valami baj fogja érni, hogy tovább ápolhasd. :D

Kytia 2012.07.16. 13:49:18

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :DDDD
Még ha annyi lenne, hogy "milyen fasza". De inkább az "ezért szar, ahogy TI csináljátok" sztori van mindig megspékelve egy kis "nem érzed, hogy mennyire önző ez így?" lelkiismereti vérszívással. Oszt ez azért már tényleg sok a jónépnek.:)

ST83 2012.07.16. 13:50:56

@Kytia: Ma is harapsz, de igy van ez jol. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:52:13

@nemkellex: És megmondhatom neki, hogy ez a te kérésed volt? Mielőtt még rámküldi a gorilláit. :)

@ST83: Szerintem azt is lehet diszkréten csinálni, csak az elvekben egyeznek meg, a részleteket nem mesélik el egymásnak.

Kytia 2012.07.16. 13:52:15

@ST83: Te meg ma mindenkivel egyetértesz, még olyankor is, amikor egymással vitáznak.:D

ST83 2012.07.16. 13:53:34

@Kytia: En konkret hozzaszolassal ertettem egyet, nem a komplett velemennyel.

ST83 2012.07.16. 13:54:14

@Nava...: Hinni, hogy megcsaltak, vagy hallani attol aki megcsalt, hogy tenyleg megtette. Van kulonbseg?

Kytia 2012.07.16. 13:54:44

@ST83: Ehh, de tudhatnád, hogy a konkrét hozzászólás mélyén ott lapul a mindenkori üzenet...:))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:56:35

@ST83: Szerintem aki ezt csinálja, az nem így éli meg. De igazán nem tudom, mert nem éltem ilyenben és nincs is szándékomba. amikor felajánlották nekem ezt az opciót, az úgy működött, hogy egymáshoz már nem volt közünk. Nekem nem fér bele.

nemkellex 2012.07.16. 13:56:59

@_Ω_: :)) No igen, a nyaralás alatt volt leégés, napszúrás, ételallergia. Belejöttem az ápolásba. És olyan kis cuki, amikor bújik és hümmög. :)

@Nava...: Hol a női szolidaritás?? Lebuktatnál??? :D

ST83 2012.07.16. 13:57:02

@Kytia: Tudhatnam, ha nem egy majom lennek. Igy hagyom nektek profiknak, hogy mindent moge lassatok a dolgoknak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:58:53

@nemkellex: Dehogy buktatnálak le. Bennem bízhatsz. Csak írd meg előre a szövegemet! :D

Kytia 2012.07.16. 14:01:10

@ST83: Mindannyian majmok vagyunk.:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:03:15

@Kytia: Ez nem is igaz! Te pl kacsa vagy :D

ST83 2012.07.16. 14:03:37

@Nava...: Olyan nehez leirni, amit errol gondolok. Ha valaki idejut, szerintem csak azt palastolja, hogy szabadon felre akar dugni, de szuksege van egy fix pontra, ha ez nem jonne ossze. Nincs ezzel baj, csak ez nem kapcsolat, mert azonnal lelep vmlyik fel azzal, akitol tobbet kap szimpla szexnel. Ez csak egyutt vegetalunk, amig nem jon jobb. Erzelmek pedig nincsenek.

Kytia 2012.07.16. 14:04:20

@Nava...: Eredetileg macska, csak Frigyesúr kedvéért alakultam kacsává.:D De amúgy is csak álca.:)

nemkellex 2012.07.16. 14:04:32

@Nava...: Oké, ehhez mit szólsz?
"Pláne!"
CSATT!
:))))

cyd 2012.07.16. 14:05:01

@Kytia: Mondja ezt egy identitászavaros fekete macska...

indapass90210 2012.07.16. 14:08:24

Azt kiderült már, hogy volt-e BÚCSÚSZEX?

_Ω_ 2012.07.16. 14:09:14

@nemkellex: Ehhehehe :)
Csak tudnám, hogy a leégést és a napszúrást hogyan intézted; az ételallergia egyszerű. Angyalbőrbe bújt ördög! :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:11:33

@ST83: Az a helyzet, hogy ezt én is így gondolom, mármint az érzelmek terén mindenképpen, de nem csak itt hallottam, hogy ez működhet, beszéltem olyan párral, ahol mindketten állították, hogy imádják egymást, de ez így működik. Én meg, tudod, mindenkinek elhiszem, amit szeretne, hogy elhiggyenek róla. :)
Vannak olyanok, akik rendszeresen járnak ilyen klubokba is, és jól érzik így magukat együtt. Nem tudom, mindenkinek magával kell megegyeznie, meg a párjával. Aki nem ilyenben él, és nincs is rá szüksége, nem vágyik rá, az úgyse fogja ezt megérteni. Szerintem ilyenben nem is kell meggyőzzük egymást, csak akkor, te és a párod ebben a tekintetben másképp gondolkodtok.

Kytia 2012.07.16. 14:11:40

@cyd: Na, most mondd meg.

Apropó majmok. Elméleti kérdésem van. Ha Bándy Kata gyilkosának (azaz neki: www.facebook.com/laszlo.pentek.14) van egy fia, Bándy Katának viszont már sose lesz, akkor kijelenthetem, hogy az evolúció kurvára nem végzi rendesen a dolgát??

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:12:27

@Kytia: Álcának nem rossz, de azért ugye tudod, hogy te macska vagy és nem műanyag kacsa? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:13:44

@nemkellex: Most már csak azt tisztázzuk, hogy én kapom vagy adom! :D

mütyür 2012.07.16. 14:16:42

@Kytia: egy hajléktalan faszinger mégis hogy posztol a fészre? na de ez is csak elméleti kérdés. a gyerek meg nem tehet arról, kinek a fiaborja.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:19:01

@mütyür: Szia Mütyür!
Már mindenki hiányolt! :)

Kytia 2012.07.16. 14:19:30

@mütyür: Ezen is fennakadtam amúgy. munkanélküli, hajléktalan és valami vityilló tömegszálláson élt...hogy posztol folyamatosan? Lehet, lopott egy iPhone-t.

nemkellex 2012.07.16. 14:20:56

@_Ω_: Nem iiiis... :D Rossz, aki rosszra gondol. Nem bántottam.

@Nava...: Adod, hogy ápolhassam. Azt hittem, ez tiszta! :D

ST83 2012.07.16. 14:22:07

@Nava...: Igazabol en sem akarok senkit sem meggyozni. Alapvetoen nem gaz, ha valaki ilyen modon retteg az egyedullettol es nyiltan elviseli, ha a parja massal is van.

Nekem igy nem ferne bele. Nem hiszem, hogy az egymassal valo kizarolagos szex az egyetlen ertekmeroje egy kapcsolatnak, de ha megbotlik a parom, nem szeretnem tudni. Csak akkor ha azt valtja ki belole, hogy el akar hagyni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:23:51

@ST83: Ebben tökéletesen egyetértek. Akkor már csinálja úgy, hogy ne tudjak róla. Mondjuk, ha már érzelmek is szerepet kapnak, akkor már más a szitu. Szerintem a megcsalás nem ott kezdődik, hogy lefekszem mással.

mütyür 2012.07.16. 14:24:12

@Kytia: persze és a szállón vagy van ingyenes wifi, vagy a telcsi gazdája nem tiltotta le azonnal a sim-et. nahhperszeeeeee
ennek már megint olyan szaga van, hogy gyorsan kell vkit találni, hogy a közvélemény lenyugodjon. vagy megint az "újságírók" okoskodnak. (esetleg direkt adnak ki hamisinfót, hátha az elkövető megnyugszik és nem óvatoskodik, de ennyit nem feltételezek)

_Ω_ 2012.07.16. 14:24:59

@nemkellex: Nem bántottad. Még nem. Most visszavághatsz azzal, hogy nem te csapod majd az orrára az ajtót. :D (Felbujtó!)

mütyür 2012.07.16. 14:26:16

@Nava...: öömmm, köszi, telcsim határozatlan ideig "repülőgépen csücsül", kizárom a külvilágot, de majd elolvasom, köszi:)

na mentem is, sziasztok:)

ST83 2012.07.16. 14:36:09

@Nava...: Utolso mondatoddal maximalisan egyetertek. Megteheti, o is ember, hibazhat, de ha nincsen erzelmi hattere a dolognak, akkor tartsa meg maganak. Nem csak a husege miatt vagyok vele, de ha a szemembe mondana, azt nem tudom, hogy viselnem. Diszkrecio es szeretet.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:42:34

@ST83: Csak tudod, aki nem iparszerűen űzi a megcsalást, az nehezen tartja meg magának, már a lelkiismeretfurdalás miatt. És itt jön be az, amikor azért, hogy ez megnyugodjon, elmondja a másiknak, ilyenkor ő már jól érzi magát, mert őszinte volt, csak a másikhoz passzolta a labdát, ha szeretsz, bocsáss meg. Én inkább azt mondanám, ha szeret, és együtt akar maradni, akkor az olyan félrelépés, ami megtörtént, de neki se számít, nincs folytatása, az maradjon titok. És ha már megteszi, tegye úgy, hogy a ne az legyen, hogy a környéken mindenki a felszarvazotton nevet, mert általában az ilyet ő tudja meg utoljára.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:44:07

@_Ω_: Nem ő, te fogod. Nemkellex szól, hogy mikor jön, én riasztalak, férfiként mégis nagyobbat tudsz lendíteni azon az ajtón :)
Nemkellex meg csak örülni fog, annál többet kell ápolni. :)

nemkellex 2012.07.16. 14:48:19

Elég belőletek, megyek és otthon zsarnokoskodok tovább. :)

_Ω_ 2012.07.16. 15:02:20

@Nava...: Parancs, értettem! :D

ST83 2012.07.16. 15:09:37

@Nava...: Igen, ezt hivom en diszkrecionak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:14:17

@_Ω_: Látom, azért tudod, hol a helyed! :DDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:14:59

@Dövan: Egyébként mindenkinek csak a fürdőben van tükör????

indapass90210 2012.07.16. 15:16:25

@Nava...: van, akinek még ott sincs. Lásd "alattad".

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:18:04

@Dövan: És akkor azt hol nézik meg, hogy ez a nadrág éppen hogy áll rajta?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:22:02

Most az hogy van, hogy egyszer látok egy kommentet, utána pedig nem????

ST83 2012.07.16. 15:22:37

@Dövan: Hat mert a szar helye ott van.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:24:52

@ST83: Mondanám, hogy majom vagy, de ezt tudjuk :)

ST83 2012.07.16. 15:32:18

@Nava...: Kosz a bokot. Marmint a kep szar. Na mindegy:)

_Ω_ 2012.07.16. 15:37:15

@Nava...: Rajtunk kívülálló hiba. Az utóbbi pár napban biztosan nem volt egy komment sem törölve a blogon. Időnként előfordul, hogy 1-1 komment feltűnően eltűnik, aztán visszatér. :)

ST83 2012.07.16. 15:42:45

@Nava...: Ez megint egy jo kampany bizonyos erkolcsi normak nyiltan valo elvetesere. Regen is megoldottak az emberek, ha csak szexre vagytak, csak nem vertek nagy dobra.

Reszemrol ameddig egy ilyen dolog tobbet adott mindkettonknek, mint amennyit elvett, addig tartottam fent. Az erzelmeket semmilyen emberi kapcsolatbol nem lehet kizarni.

ST83 2012.07.16. 15:46:21

@Dövan: Azzal a okori medvevel a hatterben vajon mi a celja? Cukkkifijjuuuu?

Niobe 2012.07.16. 15:49:18

Na végre kialudtam magam... Amodent már volt ;)

Nemkellex világuralomra tör, hmmm... nekem meg SOS kéne szerezni valami kaját ;)

dr. gernika 2012.07.16. 15:55:19

@Dövan: RAjta ül konkrétan. Gondolom unatkozott.
Nade napszemcsiben?

dr. gernika 2012.07.16. 15:55:50

@Dövan: VAn, hát abban nézi magát.

TBal 2012.07.16. 16:02:13

@jadu:
>>Az a bajom a hozzászólásaiddal, hogy amíg azt írod, hogy "Kytia te okés vagy, neked a monogámia egy axióma, nem kell magyarázni miért, hanem alapkö, de te el is mondod, hogy ez nálad van így, másnál nem kötelezö."
"Szerintem ez a monogámia átka..."<<
Nincs bajom a monogámiával, csak attól függetlenül így gondolom - abban alapfeltételezés, hogy ilyen nem fordulhat elö. Ha meg mégis, akkor nem lehet a partner segítségét kérni, mert ez nincs benne a párkapcsolat univerzumában. Az embernek tehát tikolnia kell és magában megörölnie a dolgot, kiszeretni a másikból. Ezért írtam, hogy átok - amíg ilyen nincs, addig a monogámia müködik, egy ilyen esemöny viszont rendesen hazavághatja a fogaskerekeket.

"és tulajdonképpen azt sugallod, hogy a monogámia mint nyomás helyezedik mindenkire, pedig rohadtul nem így van, és ugyanannyira vagy szemellenzős ebben a kérdésben, hogy nyitott kapcsolat és az milyen üdvözítő, mint azok, akik meg ellenzik."
Csak akkor nyomás a monogámia, ha ilyesmi történik. Ezt nyitott kapcsolatban sem egyszerü rendezni, de ilyenkor a partnertöl jóval nagyobb megértésre számíthat az ember és így könnyebben túl is élhetö egy ilyen. Nyitott kapcsolat terén miért lennék szemellenzös? A preferenciám teljesen logikus, értelmes alapokon nyugszik, végiggondoltam, és ez alapján + tapasztalataim alapján szerintem jó.

"A nyitott kapcsolthoz két ember beleegyező akarata kell, hogy ők kinyitják a kapcsolatukat és másokat is belefogadnak.
Ja és imádom, h csak szexuálisan érted az egészet :) mintha csak arról szólna egy nyitott kapcsolta, h mással is szexelek :D :D "
Elsö fele stimm. A csak szexualitást viszont honnan veszed? Max azt hangsúlyoztam ki - de fejtsd ki, hogy azon kívül még mire gondolsz.

"Ha van ehhez két ember, akik közösen ezt szeretnék, csinálják, a társadalom leszarja :) hidd el. " - fenét, olyan a megítélése mint a homoszexualitásnak.

dr. gernika 2012.07.16. 16:15:27

@TBal: Felnőtt, érett ember, amennyiben jó kapcsolatban él, ritkán szeret bele villámcsapásszerűen valaki másba. Ha vannak bibik a kapcsolatában, esetleg komoly hiányérzet lép fel valamilyen téren bármi okból, érthető, ha megkísérti valaki, akivel gyakrabban találkozik. De ezt fel lehet ismerni és még csírájában elfojtani, nem kell itt mártírkodni azzal, hogy kiszeretési munkával fárasztja magát szegényszerencsételn hősünk. Az, hogy belemegy a játékba, egy döntés. A folyamat egy pontján eldönti, hogy belemegy, ott lényegében már megtörténik a megcsalás, vagyis a másik fél elárulása.
Ilyen esetekben talánesetleg a meglévő kapcsolat javításán kell dolgozni, nem tovább mélyíteni és szaporítani a sebeket egy megcsalással.

Joe69 2012.07.16. 16:15:30

A sztori gyanúsan a "korai huszonéves csaj életkezdéshez erőforrásokat keres" c. történet-jellegű. Posztoló nem írja, mennyivel idősebb, de feltehetően már bőven egzisztenciával rendelkező meglett pasi, miközben csajszi még az összevissza kavarós-kialakulós korszakát élte, mégha "férjhezmenésről" is beszél. A betegség nyilván ad egy melodramatikus ízt a sztorinak, de legfeljebb azt a hamis biztonságérzetet adta a posztolónak, hogy most azért, mert ő együtt van vele, és segít neki , majd "hálából" egy életen át ragaszkodni fog hozzá.

Miközben már régen megunta őt a csajszi - kedves posztoló, házasságban, sok év után illik leírni olyat, hogy a szerelem szeretetté alakul ! Meg egyfajta kötelességgé. Itt meg nem volt kötelesség

A hála, a bajban való együttlét, a segítőkészség, a tisztelet, a megbecsülés, stb. nagyon tiszteletreméltó érzések. Sajnos, egy komoly , tartós párkapcsolathoz magukban kevesek. Ott vibrálás kell, szexuális vonzalom..a posztoló alapjában véve egy megbecsült, jól lehúzható pasi volt, a pasifelhő egy tiszteletreméltó tagja, de semmi több. Akit csajszi jól beidomított az évek során. A kis aranyos, akivel esetleg együtt várta a szövettani , majd a vérképi leleteket..az első jó farokért otthagyta a francba..

pretty kitty 2012.07.16. 16:27:43

@mütyür: "egy hajléktalan faszinger mégis hogy posztol a fészre?"

Mekibe van inden net. Pl....

ST83 2012.07.16. 16:32:01

@TBal: Szoval igazabol Te arra hegyezed ki ezt a dolgot, hogy monogam kapcsolatban ellen kell allni a kisertesnek? Es ez termeszet ellenes?
Ez viszont nem azt jelenti, hogy nem botolhatsz meg. Es igen. Valoban nem celszeru megosztani a partnerrel ha megtortent. A feszultseg, lelkiismeretfurdalas amit emiatt erez valaki, az a felrelepes ara. Bizony az o dolga, hogy megkuzdjon vele. Nincs ingyen semmi. Nyitott kapcsolatban sem. Csak fizetni senki sem akar.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 16:49:10

@Kytia:

Az evolúcióba beleavatkozott az ember, azzal, hogy civilizációban él. Megmaradnak a selejtes állományú egyedek is. Kegyetlenség, de egy nyomi nemhogy szaporodni, de az ivarérettséget sem érte volna meg, természetes körülmények között. Már szinte mindent tudnak kezelni, de a selejtes genetikát továbbadják, hogy azokat is kezeljék tovább. A szellemileg visszamaradottak, a genetikai betegségekkel rendelkezők is szaporodnak, régen kirakták őket az erdőbe, oszt elhordták a vadak. Nem volt probléma ebből. Az erősebb kutya baszik elve működött most is, gyenge volt, elbukott. Az elkövető meg le, mert nem volt elég okos. Gondolom kurvára megérte megölni.

dr. gernika 2012.07.16. 17:02:15

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "Az erősebb kutya baszik elve működött most is, gyenge volt, elbukott." az exnődnek is ezt mondtad?

TBal 2012.07.16. 17:14:40

@dr. gernika: Nem azt mondtam, hogy gyakori, de ilyenen bukhat egy kapcsolat. Életveszélybe is ritkán kerül az ember, de hogy arra hogy reragál, azon múlik az élete. Tényleg nem gyakori, nagyyon nem, de sokmindent meghatározhat.

@ST83: Nem a félrelépésröl beszélek, hanem hogy valakibe teljesen váratlanul, akaratod ellenére súlyosan belezúgsz. velem megtörtént, tudom, hogy létezik ilyen, rohadtul nem akartam, hogy megtörténjen velem és több napi szenvedést kellett túlélni, amire azt hittem, hogy rámegy a kapcsolat. Hiába akartam tudatosan azt mondani, hogy maradok, mintha egy kisördöb b*szogatott volna belülröl, hogy "szakíts már, mert addig nem hagylak békén", mindeközben a párom felé annyit éreztem, mint egy darab fa felé. Hiába akarok mellette maradni, öt választani tudatosan, ha nem jönnek vissza az érzelmek, senki nem lesz boldog. Szerencsére én számíthattam a páromra, és 4-5 nap után visszajöttek az érzelmek, de azokat a napokat rohadt szar volt átélni. Na, ezt 5-10-szerezi, hamég a párodra se számíthatsz.

Szóval, én nagyon meg tudom érteni a posztbéli lányt. A srác meg írja, hogy a csajnak "kényelmes volt" ingázni kettejük között. Aki élt már át ilyet, az tudja, hogy sokmindent lehet erre mondani, de azt, hogy könyelmes, azt semmiképpen sem.

tőzegmalac 2012.07.16. 17:18:58

@Nava...: Sokra nem megy vele, hiába fejtjük meg...

tőzegmalac 2012.07.16. 17:29:09

@Nava...: Lehet ebben már benne van ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 17:39:51

@dr. gernika:

Nem mondtam, hogy ez jó dolog. De ettől még sajnos így van. És valóban nem mondtam ilyet neki.

tőzegmalac 2012.07.16. 17:40:38

@Nava...: majd egyszer elmagyarázom

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 17:52:50

@trófea nyúl: Jó, egyszer majd egy sör mellett elmondod.

ST83 2012.07.16. 18:29:38

@TBal: Igy ok. Van ilyen, de ez egy olyan helyzet, amit nem nagyon lehet megbeszelni. Hihetetlen eros es belato partner kell, valamint jo kapcsolat, hogy egyutt tudjatok megoldani. Olyan aki nem elitel, hanem meg akar tartani. Aki elott kb semmi sem kinos.

Nehez belegondolni mit tennek, ha a parom azt mondana, hogy masba szerelmes es fogalma sincsen, hogy mit tegyen?

kiraaaaa 2012.07.16. 18:41:14

@ST83: hát, ha másba szerelmes, akkor már nem "te" párod.

ST83 2012.07.16. 18:49:22

@kiraaaaa: Ez bizony nem ilyen egyszeru am.

kiraaaaa 2012.07.16. 19:48:26

@ST83: hát, ha a párom másba szerelmes, nekem ott nincs keresnivalóm

ha ez az eset bekövetkezik, akkor az a kapcsolat már rég elromlott
még mindig az a nézetem, hogy egy alapvetően páros felállásba csak akkor félbe egy harmadik, ha már lazulnak a szálak

cyd 2012.07.16. 21:13:06

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hibás elmélet. A személyes nyereségvágyból elkövetett erőszak is civilizációs vívmány.

TBal 2012.07.16. 21:46:34

@kiraaaaa: 5-10 év után se fordulhat elő ilyen? Nem a buja időszakról beszélek. Addigra már szerelem átalakul szeretetté jó esetben, van hely egy új belezúgásnak.
A szerelem basszus egy narkotikus állapot szerintem, és a szeretet, az, hogy az ember tudatosan azt mondja, hogy "veled akarok lenni", az sokkal több, mint egy sima szerelembe esés.

@ST83: A kulcs kb. az volt, hogy azt mondta, nagyon szeretne velem maradni, de elenged, ha a másik mellett döntök, és sok szerencsét kíván nekem. Ennyi, éreztem, hogy tényleg az én boldogságomat szeretné. Aztán mikor visszajöttek az érzések, valamiért vele maradtam :).

kiraaaaa 2012.07.16. 21:59:30

@TBal: sokkal több idő után is előfordulhat. De a lényeg, hogy akkor is vége a kapcsolatnak.
Lehet tovább menni, de az elhangzott mondat, hogy "Másba vagyok szerelmes" soha nem fog törlődni, s innen már nincs visszaút.
süti beállítások módosítása