HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/16/cim-nelkul_14872

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr594659123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MissX 2012.07.16. 08:03:55

ez a kapcsolat mar egy eve veget ert, csak adtatok meg egy raadasevet. amugy miert lett vege egy eve? csak nem beleszerelmesedtel masba kedves poszter?

dr. gernika 2012.07.16. 08:09:36

Hát sajnálom, tényleg.
(végre egy normális poszt, normálisan megírva, valódi érzelmekkel)
Jó lenne tudni hogy miért szakítottatok előtte. Igen, miattad, de mi volt az oka?
A betegség alatt sok minden átértékelődik az emberben, pláne ha a halál szélén van. Lehet, rájött, hogy hamar lekötötte magát, darálta az életet veled, de nem is biztos hogy téged keresett. Ettől még szerethetett, nagyon, de ha igazán boldog lett volna melletted, akkor gyógyulás után veled akart volna eljárkálni mindenfele, amit addig kihagyott.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.16. 08:12:01

@MissX: csak mi dolgozunk? :)

a nagy kérdés tényleg az, hogy mi a franc miatt szakítottak? az én tippem az, hogy sokadszori figyelmeztetés ellenére is középen nyomta a fogkrémtubust ..

cyd 2012.07.16. 08:15:22

@hasznavehetetlen régensherceg: Szerintem a wc deszka hajtogatása lesz az.

Amúgy tipikusan idevaló poszt, vagyishogy poszter ÍJ. Azért érzek némi maszatolást az egy éve szakítottunk miattam témában.

TBal 2012.07.16. 08:17:31

Szerintem ez a monogámia átka... a lány megtapasztalt egy másféle jó érzést, hangulatot, olyat, amit addig nem, és a sztenderd kapcsolatok keretei között nem legális ilyet átélni. A lány szeretne épp kompromisszumot, a hapsi viszont nem lepi meg a lányt azzal, hogy esetleg megpróbálja megérteni, türelmes vele, leülne kitalálni, hogy mi legyen... pedig ha valami, egy ilyen kritikus helyzetben tanúsított megértö hozzáállás nagyon meg tud erösíteni egy kapcsolatot.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 08:17:55

Így járt a kedves posztíró. Ne keseregj utána, jó voltál támasznak, aztán az első hejjespaseeért dobott a faszba. Ilyenért érdemes keseregni? Nem. Majd kiújul a betegsége, akkor majd jön vissza sírva. Na akkor kell nemet mondani.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 08:19:00

@TBal:

Picsábamár a redves nyitott kapcsolat-tolásodba. Olyan vagy mint az idősebb Cato, Carthagot márpedig le kell rombolni című magánszámával.

pretty kitty 2012.07.16. 08:23:27

@dr. gernika: Jol becelc, ma veled eltek eddet :))))

cyd 2012.07.16. 08:24:20

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy amikor ideérkeztünk a Kárpát-medencébe, akkor a románok ellopták a lovainkat.

Hurri Kán 2012.07.16. 08:31:12

Kurva lett a szűzből... Láttunk már ilyet.

TBal 2012.07.16. 08:34:34

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: valami tartalmi ellenérv esetleg akad?
Annyit mondtam, hogy a monogám kapcsolatnak van egy ilyen hátulütöje, hogy egy ilyen szituáció jó eséllyel a végét jelentheti. Ha sosem vágysz másra, akkor tökhéj, csak szentem még a csajszi se mondta volna meg elöre, hogy ez lesz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 08:44:34

@Cenc enc Cenzujeliti:

Ja frusztráló ugyanazt a bullshitet olvasni. Olyan mint Matolcsy.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 08:46:35

Nem lehet tudni, mi volt egy éve, az nagyon elegánsan a múlt ködébe vész. A csaj megbocsátott, de felejteni tudott? Ha a csaj akkor visszafogadta, akkor a csaj miért nem jöhet vissza később? Hülyét kérdezek?

leonito77 2012.07.16. 08:47:51

Szép jó reggelt!

Szerintem ez a sztori így kerek, ahogy van. Viszonylag szépen zárult, ajtó csapkodás nélkül.

Gondolom a lányban erős lelki törést okozott az egy évvel korábbi szakítás, ami, mint egy igencsak apróság van megemlítve. Utána nehezen lesz ám minden ugyanaz. A másik, hogy a betegség után biztosan rájött, hogy még nem élt eleget. Ezt a szitut szerintem így kell elfogadni, ahogy van.

Mondjuk a leírás alapján az elég gáz, hogy akkor, az első buli alkalmával lefeküdt a sráccal... mert ugye, úgy jött haza... és nem két puszi miatt volt olyan lelkiismeret furdalása.

A poszter nagyon jól tette, hogy ilyen határozott volt és láthatta az eredményt is. Innen csak lefelé vezetett volna az út...

TBal 2012.07.16. 08:51:46

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: azzal a különbséggel, hogy az enyém müködik.
Kérd meg Zsut vagy Omegát, hogy vezessék be a szürés gombot, oszt rajtam tesztelheted.

m.gray 2012.07.16. 08:54:06

Na. Hát tipikusan IJB.
Mondjuk elég lényeges, hogy mi történt egy éve, ezen diszkréten átsiklasz, kedves poszter.
"Szakítottunk miattam." Megcsaltad, majd rájöttél, hogy a sunázgatás nem pótol egy jó kapcsolatot? Meguntad, de rájöttél, hogy valójában neked is nagyon kényelmes vele, mert egy szalmaszálat sem kell keresztbe tenned, és van valakid kényelmire? Akkor épp te gondoltad úgy, hogy "nem éltél"? (azt is diszkréten elhallgatod, hogy hány éves vagy)

Amúgy van egy nagyon rossz hírem: a csaj 23 évesen arra kattant, hogy férjhez akar menni (abba most nem mennék bele, hogy ez jó vagy rossz, nem ide tartozik); tehát neki úgy nem az ellötyögés volt a pálya, hanem komolyan tervezett. Namost eltelt 4 év, plusz egy komoly betegség, és simán átértékelhetett a dolgokat, miszerint te egy fingreszelő vagy, aki el lesz még 4x4 évet a máléban, ahelyett, hogy a tettek mezejére lépne. Úgyhogy dobbantott.
Nyilván, most majd jön az, hogy persze, de ha szereti, akkor várhatott volna. Sztem egy idő után várni bullshit. Belefáradt, te meg így jártál poszterkém.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 08:59:30

@m.gray: Sose lehet tudni, hogy a betegsége alatt mit értékelt át. Hálát nem szabad várni, arra nem szabad építeni egy kapcsolatot. Mondjuk az is beszédes, hogy 4 év után csak most került volna szóba az esküvő. A csaj simán gondolhatta, hogy a pasinak az összeköltözés a végcél, az megvolt, továbblépni nem fog.

cyd 2012.07.16. 09:06:44

@Nava...: Nemrég költöztek össze, ép ésszel belátható a hölgy részéről, hogy esküvő csak ez után kerülhet szóba, hiába 4 év az a 4 égy év.

ketroot 2012.07.16. 09:08:12

Szerintem felcsinálta a másik srác.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:10:29

@cyd: Most visszanéztem, de lehet, hogy csak nekem kerülte el e figyelmemet, hogy mikor költöztek össze. Nekem úgy jött le, hogy pasi lepattanása előtt együtt laktak már. Rosszul gondolom?

cyd 2012.07.16. 09:15:47

@Nava...: Eleinte ugye egymásnál pocoltak (úgy tűnik minimálalbi lehetett mindkettő), de zavaró, hogy van egyszer az időrend közepén egy "Telnek-múlnak az évek, összeköltözünk..." aztán meg az egy évvel ezelőtti - ki tudja mi okból történő - szakítás utáni visszaköltözés után írja, hogy "Kivettünk egy lakást közösen, egy nagyot...".
Bár lehet, hogy előtte is együtt éltek csak 28nm-en? Tényelg szépen összeszedett poszt csak a kronológia kicsit hiányos.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:20:05

@cyd: Igen, engem kicsit zavar, hogy csak azok a részek vannak kifejtve bővebben, amik a poszterre jó fényt vetnek. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:23:28

Egyébként, ha valami félremegy, ott ketten rontják el a dolgokat. Az MNK azért nem igaz itt, mert 4 évig a csaj nem volt az, csak most? Márpedig ha korábban is megtette volna, lenne akkora rutinja, hogy nem vette most se észre a párja. Ha ő nem akarja, hogy észrevegye.

Niobe 2012.07.16. 09:23:44

Jóreggelt!

Poszter, mintha kissé túl gálánsan hallgatnál a miattad történt szakításról. Vagy csak én érzem így? Ez nyilván nem kisebbíti, hogy a csaj egy darabig kettős játékot játszott. Garancia nincs a tartós együttlétre, még sok év után sem. Arról meg gondolom nem is hallottál, hogy a szerelem tüze fenntartható, nagyon-nagyon sokáig - csak épp kurva sokat kell ám tenni érte. Ha megtettétek, akkor tényleg ennyi volt ebben a kapcsolatban, ha meg nem, akkor lásd blogcím.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 09:24:38

@TBal:

Hány működő nyitott kapcsolatod volt? 0. Miről beszélsz? Unorthodox kapcsolatok lol.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:24:43

@Niobe: Nézd meg a pénteki blog végét, küldtem neked dolgokat :)

nemkellex 2012.07.16. 09:24:59

Két hét szabi után nem hétfővel kéne kezdődnie a hétnek... ahhh... annyira fáj!!

Poszthoz: mivel nem írta le a srác, miért is szakítottak, nem lehet okos az ember. :P Ez van, azt kell megszokni. Kész.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:25:45

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nyitott kapcsolat.... A volt férjemnek azt jelentette volna, hogy ő erre, én meg arra :)

cyd 2012.07.16. 09:27:34

@Nava...: Akkor formális és csp-s (meg némi House-os) logikával megállapíthatjuk: poszter hazudik.

@nemkellex: Elmésztea... utoljára 10 éve voltam egyhuzamban két hétig szabin, akkor se tervezetten, hanem a főnököm zavart el mert kezdtem zombulni.

Niobe 2012.07.16. 09:28:07

@Nava...: @cyd: Nekem is ez tűnt fel. Az az egy évvel ezelőtti dolog jó csúnya lehetett... Maszatolja ám rendesen.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:30:21

@Niobe: Ó, mindenki szereti magát jobb színben feltüntetni, még jó, hogy úgy érezte, hogy azt azért illik megemlíteni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:31:38

@cyd: Ó, meg tudom én írni a saját történetemet is úgy, hogy mindenki engem sajnál, és úgy is, hogy mindenki a volt páromat :)

Niobe 2012.07.16. 09:34:52

@Nava...: Igenigen ;) Álmok tengere! ;)

Bocsika, így vonatról kicsit lassú vagyok...

TBal 2012.07.16. 09:35:16

@Nava...: Ez egyszerüen csak egy új szituáció, a lányt hirtelen elragadták az érzelmek, hirtelen valami új és elsöprö hatás éri. Ez mindenkivel megeshet, úgy hogy totál nem szándékos, és maga sem tudta korábban elképzelni, hogy van ilyen. Ennek a lereagálásához, megértéséhez nagyfokú megértés, empátia és rugalmasság kéne.
A lány idöt kért. A srác meg nem adta meg, söt, egyszerüen egy szimpla emberi dolgot nem volt hajlandó megérteni.
Poszter közli, hogy a lánynak kényelmes volt az átmeneti állapot. Hät, el tudom képzelni... én is átéltem ugyanezt, hát, kevés ennél nagyobb szenvedés van.

A véleményem az, hogy ha kihívás van a kapcsolatban, meg kell újulni, új oldalunkat megmutatni, kihozni magunkból a maximumot - akkor a partner rácsodálkozhat, hogy a partner igenis értékes. Ilyen szituációban válik el a leginkább, hogy a párunkat szeretjük vagy magunkat - itt most az utóbbi derült ki, meglehetös egyértelmüséggel.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:38:54

@TBal: Nem fűznék hozzá semmit, mert maximálisan egyetértek.

@Niobe: Jó a Barbárság Tengere, de nem ér fel az Álmok Tengerével. Most így egymás után olvasva különösen.

Niobe 2012.07.16. 09:39:25

@Nava...: Minden éremnek két oldala van. A pszichomókusok nem véletlenül kérdeznek vissza dolgokra többször is, ebből ellenőrzik, mennyire igaz az adott állítás. Az ember mindig szeretné kicsit jobbá tenni utólag a saját vétkeit és nagyítani a másikét - meg az is fontos, ki mit emel ki, mit tart utólag hangsúlyosnak.

Óanyám, mért kell nekem mindig megfáznom nyaralás alatt? :S Lázasan robogok hazafelé...

Niobe 2012.07.16. 09:44:12

@TBal: Ez a posztbeli kapcsolat így is, úgy is hamar kifulladt volna, nézzük csak az egy évvel ezelőtti szakítást, bármi is volt az ok a srác részéről. És igen, itt erősen hiányolom a "megértés, elfogadás" címkéket... a poszter részéről.

@Nava...: azért elkuncsorgom barátnőmtől kölcsönbe, egy olvasást tuti megér ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:44:31

@Niobe: Kétféle ember van. Az egyik csak úgy érzi jól magát, ha mindenért a másikat hibáztatja, a saját sarán elegánsan átsiklik, a másik meg mindig először magában keresi a hibát. Poszterünk az első csoportba tartozik.

TBal 2012.07.16. 09:44:43

@Nava...: ehh, hogy fogunk így vitatkozni? :)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:45:51

@TBal: Akkor mond azt, hogy vitatkozni akarsz, akkor úgy állok hozzá :))))

Niobe 2012.07.16. 09:45:52

@Nava...: Azért ne feledkezzünk meg a ritka, mérlegelő emberről se :P

cyd 2012.07.16. 09:47:26

@TBal: "...a lányt hirtelen elragadták az érzelmek, hirtelen valami új és elsöprö hatás éri. Ez mindenkivel megeshet..."
Lófaszt, ha kapcsoaltban élek és szertem a másikat, akkro nincsenek elsöprő érzelmek hirtelen. Ez nem olyan, hogy szembejön és "bádábumm" szerelmes leszek. Ilyenkor - normális embereknél és kapcsolatoknál - a másik csak egy ember és nem férfi vagy nő.

"...egyszerüen egy szimpla emberi dolgot nem volt hajlandó megérteni."
Ezt nem megérteni nem az empátia hiánya. Ellenben ezen fennakadni már inkább.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:47:52

@Niobe: Persze, hogy megér. Nem rossz, csak vannak fokozatok. Lehet, hogy most el is olvasom majd még egyszer, hát ilyen sorrendben jobban tetszik :)

Pszichopata Sváb Picsa (törölt) 2012.07.16. 09:48:27

Azzal nincsen gond, hogy az ember életébe feltűnik valaki, aki kicsit megbolygatja, felkavarja a kapcsolatban élő érzelmeit. A gond ott kezdődött, hogy randizott azzal az illetővel. Ezzel olyan sérüléseket okozott, amiket egy normál gondolkodású ember nem néz el.
Az egy éve történt szakításról furcsamód csak említést teszel. Mi is történt pontosan?

TBal 2012.07.16. 09:50:49

@Niobe: persze, érdekes lenne megtudni, hogy akkor mi volt, de ez az eseménysor anélkül is tökéletesen értelmezhetö, nem "kell" hozzá egy korábbi szakítás, hogy egy ilyen esemény megtörténjen, ezért nem is foglalkoztam azzal.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:51:49

@Niobe: Az tény, hogy ritka.

@cyd: Nem arról van szó, hogy ha kapcsolatban élek, és az jó, nem veszem észre a másikat. Dehogynem veszem észre. De dönteni tudok, hogy ennél tovább akarok menni vagy nem. Nem az ösztönök vezetnek, hanem a tudat. Ha hagyom magam elsodorni az ösztöneim által, az is döntés a részemről.

Caddy 2012.07.16. 09:52:08

Arról nem volt szó, hogy a srác miatti szakítás mögött mi is volt valójában. Erre még én kíváncsi lennék.

Az időt szeretnék mondat az a vége ezt nem kell tovább bonyolítani.

Sajnálom a posztírót, mert nem kevés áldozat, de az ember egy önző állat és mindig több kell neki, mindig jobbat akar.

cyd 2012.07.16. 09:54:29

@Nava...: Tudatosan döntött tehát vállalja a következményeit. Ja hogy az olyan, ami neki kellemetlen? Welcome to the adult world.

Niobe 2012.07.16. 09:54:58

@TBal: Hát jah.

@Pszichopata Sváb Picsa: !!!
De bizonyám. Találkozás egy érdekes, vonzó vagy inspiráló emberrel a jelen kapcsolatnak kell, hogy lökést adjon, nemhogy emiatt elbóklásszon az egyik fél, mint a bamba birka...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:57:57

@Caddy: A posztíró nálad elérte a célját. :)

nemkellex 2012.07.16. 09:57:58

@cyd: Azt hiszem, én utoljára gimis éveim alatt voltam két hetet nyaralni. Utána dolgozni kellett szünetekben, meg egyetem alatt, meg utána is. Szóval kb 15 éve volt az utolsó ilyen alkalom. Most is menjek ide meg oda?

@Nava...: Ha kapcsolatban élek, akkor engem kurvára nem érdekel az utcán szembejövők neme... Nincs, ami elsodorjon. Legalább is eddig még sosem volt. Talán csak nem ütötte meg senki azt a szintet, amikor valahogy mégis meglássam a tökeit. :D

TBal 2012.07.16. 09:59:01

@cyd: Remélem, a te kapcsolatodban/kapcsolataidban nem fog ilyen elöfordulni, mert akkor az nálad is bukna / illetve, a párodnak egyedül kell ezzel megküzdenie, ha mégis, azaz pont a társära pont a legnehezebb helyzetben nem számíthat. De ismerek olyat is, akinél ilyen volt, és egyedül szenvedte végig, utána visszatért a párjához.

Amúgy jah, én nem vagyok normális, ahol úgy gondolom, hogy a norma az baromság és/vagy destruktív, ott merészelek töle eltérni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 09:59:24

@cyd: Mondjuk a csaj szerintem azt gondolta, hogy van annyi a kapcsolatban, hogy a párja adjon neki egy kis időt, mint ahogy ő is adott egy éve egy új lehetőséget a kapcsolatuknak.

Caddy 2012.07.16. 10:02:38

@Nava...: ez mindig szopó, ha valakit ennyire támogatsz aztán az egy szó nélkül simán lelép, és nemcsak párkapcsolat, barátságban (vagy annak hitt) esetben is rohadt nagy pofára esés.
De valóban, így járt,majd legközelebb óvatos lesz, csak azzal meg az a baj, hogy az ember közben keményedik, aztán már azt se hiszi el, ami valóban az, és jön a bénázás, játszmázás.
Na hát ma nem vagyok rózsás kedvemben hejjj! :D

nemkellex 2012.07.16. 10:03:30

@TBal: Bocs, de én nem a normák miatt mondom, hogy a nyitott kapcsolat hülyeség. Hanem azért, mert ha másra vágyom, mint aki épp mellettem van, akkor az az illető nekem nem elég. Ha nem lépek le azonnal, mindig lesz valaki, aki kibillenthet a kapcsolatból, mert az nem stabil. Sőt, nem is kapcsolat. Csak megalkuvás.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:04:20

@TBal: van, akinél belefér, valakinél nem. Nem vagyunk egyformák szerencsére. De én azt látom, hogy ez általában csak az egyik fél részéről működik, míg a másik nem is tud róla. A csaj nem volt elég ügyes, ha meg akarta tartani a párját.

@nemkellex: Itt én nem arról beszélek, hogy a szembejövőben mit látok, bár vakságot soha, hanem ha úgy alakul a dolog, márpedig mindenkinél alakulhat úgy, akkor mibe megyek bele.

croesus aka. the grinder 2012.07.16. 10:06:09

@TBal: "Ez egyszerüen csak egy új szituáció, a lányt hirtelen elragadták az érzelmek, hirtelen valami új és elsöprö hatás éri. Ez mindenkivel megeshet, úgy hogy totál nem szándékos, és maga sem tudta korábban elképzelni, hogy van ilyen. Ennek a lereagálásához, megértéséhez nagyfokú megértés, empátia és rugalmasság kéne.
A lány idöt kért. A srác meg nem adta meg, söt, egyszerüen egy szimpla emberi dolgot nem volt hajlandó megérteni."

Asszem értem. Velem is néha előfordul, hogy elragadnak az érzelmek, és nyáron végig akarom dugni a Balatont Siófoktól Keszthelyig, de sajnos én sem találtam még olyan társat, akiben elég "nagyfokú megértés, empátia és rugalmasság" lenne, hogy ezt a "szimpla emberi dolgot" megértse. :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:06:21

@Caddy: Erre van nagyon jó példám, de a szopás része igaz 16 év után is.
A többi részével nagyon igazad van, és nagyon nem jó érzés.

jadu 2012.07.16. 10:11:22

@TBal: a pasi adott neki időt, nem értem, miről beszélsz.

jadu 2012.07.16. 10:12:10

@Niobe: milyen megértés? Elfogadás? Hogy mással is kefél, majd néha este meg a posterrel?

TBal 2012.07.16. 10:15:01

@nemkellex: miért kéne egy emberben megtalálni minden igényemet? Ugyanúgy vannak (gondolom) barátaid/barátnöid, akikkel eljársz ide-oda, és jól érzed magad velük, méghozzá másképpen jól, mint a pároddal. Már ez is nyitottság - ennyi erövel mindenhova csak a pároddal menj, mert másra nincs szükséged. Triviális példa egy hobbi, ami neked szívügyed, a parodnak nem, viszont egy baráttal/barátnövel közös téma. Felmerül nálad, hogy mindenképpen meg kéne tanulnia a barátodnak a hobbidat, és csak vele csinálhatod?

A klasszikus nyitott kapcsolat semmi más, mint ennek a kiterjesztése a szexualitásra.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:15:32

@jadu: Ezt, hogy adott időt, hol olvastad???? Közölte vele, hogy most azonnal válasszon. Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy a csaj egyszer már őt visszafogadta.

nemkellex 2012.07.16. 10:15:51

@jadu: Nah, megjött az én emberem! :) Pont ezt akartam még megkérdezni, csak TBal-tól.

Niobe 2012.07.16. 10:15:52

Egyébként az mi, hogy a párom édesapjának a mostani élettársának a 20 éves lánya az én páromon akarja próbálgatni a körmeit? Mindezt felettébb szánalmas és primkó módon, kb egy 16 éves diszkópicsa stíljében, a maga 2/10-es szintjén... Tegnap már kajak azon filóztam, hogy leütöm. De inkább kiröhögtem.

Caddy 2012.07.16. 10:15:58

@croesus: :D:D:D
Ösztönélet. :D

@Nava...: sajnos nekem is van példám.
Több évig mellette és hallgatod a lerágott csontot, és támogatsz és rohansz és mentesz. Amikor pedig végre kimászik belőle, hogy akkor mi van? A leszarják a fejedet, de nem nincs semmi baj, és majd jelentkezik, aha ...persze.
:D
No de mindenből tanulunk.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:17:52

@TBal: Azért a szex és a többi igény kicsit más, szerintem. De ha van hozzá partner, még működhet is. Csak ahhoz az kell, hogy mindkettő tudjon róla, ne csak az egyik nyissa ki a kapcsolatot.

cyd 2012.07.16. 10:19:51

@TBal: Ez nem norma, konvenció vagy bármi más egyéb kérdése, ha képtelen vagy az együttélésre, mert a szembejövőbe szerelmes leszel, aki ezt viszonozza szétett lábakkal, akkor ne élj párkapcsolatban, hanem hagyd, hogy elragadjanak az érzelmek, a hirtelen valami új és elsöprö hatások, de ne hazudj senkinek hűséget.
Aztán majd vénségedre senki sem nyitja rád az ajtót és felzabálnak a molylepkék.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:21:53

@Caddy: Ápolsz, elég sokszor, mert rendszeresen beteg, apját ápolod 9 hónapig, mert csak téged fogad el, aztán megkapod, hogy nem figyeltél rá eléggé. Tök jó volt.
Csak annyi a gondom, hogy most kicsit nehezen hiszek el bárkinek bármit.

Niobe 2012.07.16. 10:22:23

@jadu: Hogy időt adjon a döntésre. Elvégre volt egy szakítás már, ahol a srác volt a hunyó - de részleteket nem tudunk. A lényeg, akkor kapott a lánytól egy második lehetőséget, de most ő egyből választás elé állította.

nemkellex 2012.07.16. 10:22:42

@TBal: Aha, tényleg ugyanaz, ha azt mondom a férjemnek: "Megyek Verával bugyit vásárolni, tudom, te azt nem szereted, lazulj a haverokkal" Vagy: "Megyek Viktorhoz, hogy lehúzza a bugyimat. Tudom, hogy azt te is szereted, de lazulj inkább a haverokkal." Hja, ez működőképes. Tényleg.

Ez a "megmosom, és olyan, mintha új lenne" kategória, ugye? Szóval szerinted rendben van, ha a nődet más is dugja. Egészségedre. :)

@Niobe: Legközelebb üsd le. Tudja, hol a helye.

Kytia 2012.07.16. 10:23:16

A történet röviden:

Egy éve majdnem találtam egy kerekebb seggűt, ezért kirúgtam a faszba, de visszakuncsorogtam magam, mert nem jött össze az új biznisz ("visszavitt a szeretet" - LOL).
Most ő talált jobbat, ki is rúgtam a szemetet, hogy képzeli, hogy kapcsolatunk szentségét lábbal meri tiporni, pedig már majdnem méltóztattam megkérni a kezét, rohadékok a nők.

Klasszikus történet, semmi extra.:)

Niobe 2012.07.16. 10:24:58

@Kytia: Mondhatni klasszikus kreált MNK-szindróma ;)))

Kytia 2012.07.16. 10:25:35

@m.gray: Arról nem beszélve, hogy egyszer már meg is lépett, szóval várakozás + némi sértődöttség + bizalom megcsappanása a másik oldalon. Nem éppen jó kiindulás a házassághoz.

Kytia 2012.07.16. 10:26:25

@Niobe: Némi kettős mércével megfűszerezve, ahogy kell.:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:26:32

@Kytia: Minek itt szaporítani a szót :)
Nagyon tömören összefoglaltad, de jól sikerült a kivonat.

Niobe 2012.07.16. 10:26:37

@TBal: Te egy szintre veszed a hobbit az érzelmekkel, depláne a szexualitással? Ez komoly? Nincs több kérdésem...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.07.16. 10:26:39

Szomorú, de klasszik sztori.

Ráadásul jelek is voltak. (korábbi szakítás)

Elmúlt a szerelem, ennyi. Engem is el akartak venni feleségül legalább három alkalommal. Egyszer gyűrűt is kaptam, de nem lett belőle házasság. Ha csak egy olyan ígéret, amit így kaptam, megtörtént volna, már több gyerekes családanya lennék.:)
Aztán valakinek a részéről mindig borult a sztori. Mert elmúlt az a pillanat, az az érzés, ami ott, akkor azt mondatta velem, vele, velünk, amit.
Nem hazugság volt az, akkor nyilván úgy is gondoltuk. De az élet, a tapasztalatok mindent felülírtak. Változtunk, evvan.

Azt gondolom,hogy pusztán hálából, csak azért mert ápoltad, mellette álltál, inkább ne maradjon veled. Abban nem lett volna köszönet. Előbb-utóbb úgyis félrenéz, megcsal, lelép. És egy házasságban, netán közös családdal, ez már sokkal fájóbb érzés lett volna, mindamellett,hogy plusz egy-két-három-x gyerek is megszenvedte volna a dolgot.

A csaj fiatalon kötötte le magát melletted, és most még élni akar. Szar, de érthető is egyben.
Nyilván azért vívódott ennyit, mert ő is érezte,hogy nem fair ez veled szemben, de az érzései leuralták, akkor pedig inkább jobb, ha megy.

Így lesz esélyed, ha egyszer feldolgoztad, továbblépni, és találni valakit, akivel összejöhet a házasság és a család.

Nem kizárt,hogy ha kiélte magát, vagy nem úgy jön össze az új kan, mint tervezte, akkor megpróbál visszatérni. Akkor kell,hogy résen legyél, mert ahol túl sok ajtó van nyitva, ott nagy a huzat.

cyd 2012.07.16. 10:28:01

@Kytia: "("visszavitt a szeretet" - LOL)"
Kozsó lesz a poszter, vagy valamelyik minionja.

TBal 2012.07.16. 10:28:31

@jadu: adott idöt? ezt hol olvastad ki?

@Nava...: mitöl más? Én ké´t másság melletti érvet tudok, az egyik, hogy az egyik hagyományosan megengedett a másik meg hagyományosan nem megengedett, de ez kb. olyan mintha azt mondanám, hogy a Bibliában ez van leírva. A másik, hogy érzelmileg sokkal felkavaróbb, úgy vagyunk drótozva, hogy szarul essen.
A drótozás viszont az ösidökböl való, amikor még az volt a tét, hogy én szaporodok-e tovább vagy más - azóta viszont a szexuális funkciók alapcetöen alakultak át. Á drótozást meg meg lehet változtatni, ha az ember szeretné.

Mitöl más még?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.07.16. 10:30:40

@gyvy: most miért lett kurva?
azért meg találkozott valakivel, akibe belezúgott? azért ennyire ne sarkítsuk már le a dolgot...

Kytia 2012.07.16. 10:31:24

@TBal: Az ilyesmiről csak a saját szemszögemből tudok nyilatkozni. Én monogám vagyok, tehát ha megtapasztalom a másikféle jó érzést, az előzőt legszívesebben kidobom a kukába. Ne kérdezd, hogy miért, semmilyen pasitól nem várok résszolgáltatást, minden igényem kielégítését attól az egytől szeretném, aki épp a képben van. Más embereknél lehet máshogy, de nem lehet számon kérni, ha nem úgy van.
Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy egy ilyen szerelmi háromszögben valószínűleg mindkét férfiszereplő elvárja a kizárólagosságot, tehát ha otthoni papucs be is venné a "szeretlek téged is, csak máshogy" dumát, az új titánnal még mindig nem lenne egyszerű leboltolni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:33:10

@TBal: Nekem nem ezzel van a gondom, az, hogy mit vár el a társadalom, szó szerint leszarom. Csak van, akinek ez belefér, van, akinek nem. Ezzel sincs gond, ha neked igen, olyat kell keresni, akinek szintén. Nekem ott kezdődik a probléma, hogy sok helyen az egyik önkényesen kinyitja a kapcsolatot, mert neki úgy kényelmes, a másik meg erről nem is tud.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.07.16. 10:34:14

sokan írják,hogy a csaj a betegség miatt jött rá,hogy nem élt eleget...

azért maradjunk annyiban,hogy a szerelem gyengülésével megy ez betegség nélkül is.
másrészt, ha a betegségtől ez kijött, akkor valszeg ott már eleve meg volt roggyanva a dolog valahol.

Kytia 2012.07.16. 10:34:35

réSZszolgáltatást...mielőtt valaki félreérti.:DDDD

m.gray 2012.07.16. 10:35:30

@cyd: egyetértek... általában akkor tud valaki "betoppanni" 3.-ként egy kapcsolatba, hogyha valamiért már alábbhagyott a lelkesedés. ha szeretek valakit, fel sem tűnik, hogy nem zöld marslakók járkálnak az utcán

@Kytia: LOL

nemkellex 2012.07.16. 10:38:55

@Niobe: Nekem van. Ha valakit szeretek, és kívánok, már attól rosszul vagyok, ha másra néz. Ezt hívják féltékenységnek. Vagy szerelemféltésnek. Ha ez az érzés még akkor sem jön elő, ha TUDOM, hogy mással is dug, akkor nem beszélhetünk szerelemről. Szerelem nélkül mi van? Érdekkapcsolat? Vagy "éppnincsjobb" kapcsolat? Vagy mi? Ki akar ilyet?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:39:34

@m.gray: Akkor én nem vagyok teljesen normális, mert én ezt akkor is látom, ha szerelmes vagyok.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:42:13

@nemkellex: Mondjuk én azt is megértem, ha így tudnak nyitni, idővel másképp is gondolkodhat az ember. Én mindig azt mondtam, hogy amit nem tudok az nem bánt. Így nem igazán vagyok a nyitott kapcsolat híve :D

TBal 2012.07.16. 10:42:24

@nemkellex: jó, nem tökéletes a példa. Olyan nincs, hogy a pároddal is szeretsz valamit csinálni, meg mással is, és máshogy jó az egyik, mint a másik?

@Niobe: @Kytia: Még mindig nincs meg, hogy mitöl más. Eddig kb. azt hallottam, hogy "hát más, nem tudod? Ha neked nem egyértelmü, akkor hülye vagy..."
vö. Men In Black: Miért vagyunk itt tulajdonképpen? Azért, mert a legjobbak közül a legjobb kell, uram!
Kytia te okés vagy, neked a monogámia egy axióma, nem kell magyarázni miért, hanem alapkö, de te el is mondod, hogy ez nálad van így, másnál nem kötelezö.

TBal 2012.07.16. 10:43:52

@Nava...: igen, az úgy szerintem sem okés.

kiraaaaa 2012.07.16. 10:44:31

@Nava...: na ebből az utolsó mondatból generált állapotból elég nehéz kijönni.

cyd 2012.07.16. 10:45:43

@Kytia: már késő, simán dugásra asszociáltam a rés-szolgáltatásból, még szövegkörnyezetileg is passzolt.

m.gray 2012.07.16. 10:45:50

@Nava...: ezt arra írtam, hogyha szerelmes vagyok, akkor egyáltalán nem érdekelnek az ellenkező neműek (esetemben a hejjjespaseee-k); sőt ha valaki esetleg közeledni próbál, azt teljesen egyértelmű módon tudom hárítani

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:50:35

@kiraaaaa: Hát van bajom rendesen. De azért alakul a dolog, megküzdök vele :)

@TBal: Már megint egyetértünk. Hogy lesz így vita????

@m.gray: Így igaz a dolog.

nemkellex 2012.07.16. 10:51:26

@Nava...: Nem vagyunk egyformák, ez a szép a világban. Meg néha ez a csúnya is benne. :)

@TBal: Van, persze. De te olyan intim dolgokról gondolod ezt, amikről én nem. A szex nekem túl bensőséges dolog ahhoz, hogy egyszerre több emberrel is meg tudjam osztani... vagy hogy is fogalmazzak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 10:53:33

@nemkellex: Ez tény. Elég nagy a kettősség :D

Namely 2012.07.16. 10:54:03

" Igaz, egy éve szakítottunk miattam, de egy hónap után visszamentem, mert a szeretet visszavitt."
Zoom:
"egy hónap után visszamentem"
Zoom2:
"egy hónap után"
Csak nem kidobott, akiért elhagytad???
A szeretet visszavitt? Tényleg?
Mindkét fél ott hibázott, hogy újra kezdték. Nem szabadott volna. Ott és akkor pontot kellett volna rakniuk a kapcsolatukra. A lánynak páros lábbal kellett volna kirúgnia, amikor vissza akart menni hozzá, a pasiban pedig lehetett volna annyi önérzet, hogy ne menjen vissza.
Biztos van egy tripla elefánttalpbőr-beültetés az arcán. Nekem leégett volna a pofámról a bőr.

A mai poszt is Byron nagyszerű sorait követeli:

"Tűnt kéjt siratni rest vagyok
S utam bár vészt igér,
Csak az fáj, hogy mit itt hagyok
Még egy könnyet sem ér..."

Sajna ugyanez igaz mindkét félre.

:(

Kytia 2012.07.16. 10:56:28

@TBal: Azért a felsoroltak nem annyira bizalmi tevékenységek. Természetesen a postán is bármelyik ablaknál feladhatod a leveledet, nem fogsz mindig ugyanahhoz ragaszkodni, de azért van egy bizalmassági szférád, ahova nem engedsz be akárkit. Egyébként nekem barátnőből is mindig volt egy legjobb. Még abban is monogám vagyok.:))
Amúgy szerintem a szerelem eleve monogám. Kiemeled azt a bizonyos valakit a tömegből, senki9t nem akarsz hozzá hasonlítani, őt mint egészt nézed és nem mint n+1 számú igényed potenciális kielégítőjét.

@cyd: A te mocskos fantáziádért nem én vagyok a felelős.:DDD

indapass90210 2012.07.16. 10:56:29

Az kiderült, hogy ki vette a gumit?

TBal 2012.07.16. 10:57:56

@nemkellex: Az megint más, ha ezt mondod, hogy nekem nem fér bele, ez preferencia. Az általános érvényüséggel van bajom nekem.

Caddy 2012.07.16. 10:59:39

@Nava...: na ezt mondom, hogy megkeményedünk, és már nem tudunk olyan rohadt nagy lendülettel valamit elkezdeni. Na. :)
Válaszoltam is. :)

Niobe 2012.07.16. 11:01:16

@nemkellex: Nem erről van szó!
Nem kötöm magamhoz a másikat, de odafigyelek rá. Ha menni akar, engedem, ha más hobbija van, segítek neki, de csak ha mindketten szeretnénk.
Ha mással akar dugni, akkor ofkorz menjen a francba, de vissza ne jöjjön. Az intimitás kurvára nem ugyanaz, mint egy hobbi, de TBal szerint igen. Ő dolga.
Én senkit nem akarok meggyőzni az igazamról avagy a vélt igazamról, de senki se tegye ugyanezt vice versa se.

TBal 2012.07.16. 11:02:03

@nemkellex: "Ha valakit szeretek, és kívánok, már attól rosszul vagyok, ha másra néz. Ezt hívják féltékenységnek. Vagy szerelemféltésnek."

Szerintem, ha szeretsz valakit, akkor azt szeretnéd, hogy az illetö boldog legyen. Bár embere válogatja. Viszon így egy kellemes nöi arc, illetve fenék megnézésének boldogságát is csak ellenedre, és nem a támogatásoddal tudja megvalósítani, szegény kognitív disszonanciát fog átélni. Na, én meg ezt nem nevezem szerelemnek.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:02:45

@Namely: Az a helyzet, hogy az embernek vannak elképzelései, hogy mikor mit akar lépni, csinálni, mi az ami belefér, és mi az, ami nem, aztán amikor ott van, akkor esetleg másképp dönt. Erre mondta a 15 éves lányom nagy bölcsen : "Más az elmélet és más a gyakorlat. "

kiraaaaa 2012.07.16. 11:06:39

@Caddy: @Nava...: de ez olyan, mintha nem lenne második esély, nem?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:07:29

@Caddy: Az tény, az ember sokkal nehezebben hisz el bármit, sokkal nehezebben engedi el magát.
Tudom, azóta újra írtam :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:10:58

@kiraaaaa: Szerintem van, csak mindenkinek más az az idő, amennyi alatt fel tudja dolgozni a dolgokat. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy nincs több esély. Legyen csak 2., 3. sőt 4. is :D

cyd 2012.07.16. 11:12:56

@Kytia: Az ÉN fantáziám?! Ki írt résszolgáltatást? Ki a deklaráltan gusztustalan - néha már kávé nélkül is? És egyébként is miért akar egy wookie, egy 220 centis wookie az Endoron, 50 centis ewokok között élni? Ennek nincs értelme! A védelem végzett.

Caddy 2012.07.16. 11:13:52

@kiraaaaa: de van! Nemhogy második de sokadik is. Nincs pánik, csak nehezebb. Ráadásul magunkkal kell megküzdeni, ez a szar.

nemkellex 2012.07.16. 11:14:04

@Niobe: Hát én meg mindenkit meg akarok győzni a vélt igazamról!!! Világuralomra török, és ha meglesz, csak azzal szexelhettek majd, akivel én mondom! Mert tenyésztési programot dolgozik ki, mint a Dűnében! Nyihihihihiiiii!!!! :D

@TBal: Sarkítottam, de ezt tudhatnád. Arról még hosszasan lehet vitatkozni, hogy mi fér bele nálam, és mi nem. Csak nincs értelme, mert az én vagyok, nem valami átlag. Az természetes, hogy szem előtt tartom a boldogságát, de vannak határok. Éppen azért, mert neki is szem előtt kell tartania az én boldogságom. "Szorítja, nyomja, összefogja egyik dolog a másikát, s így mindeni determinált."

kiraaaaa 2012.07.16. 11:15:28

@cyd: mert az ewokok aranyosak,elfogadják a másságot, nem kérdezősködnek és szükségük van védelemre,ezt sem tudod!?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:15:41

@nemkellex: És ha valaki már nem téma a tenyésztési programodnál, az szabadon szexelhet, vagy az már egyáltalán nem teheti????

nemkellex 2012.07.16. 11:15:46

@nemkellex:
MÜTYÜR HOL VAN??? NYARAL??? Ezt szerintem díjazná...

nemkellex 2012.07.16. 11:17:27

@Nava...: Jó kérdés, köszönöm. Szabadon szexelhet, de ne egy "kiválasztottal", és gyerek ne legyen belőle!! Mert én egy rendes zsarnok leszek. ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:18:38

@nemkellex: Rendes zsarnok. Nincs itt egy kis ellentmondás? :D

kiraaaaa 2012.07.16. 11:19:23

@Nava...: nincs, ha valaki zsarnok, azt csinálja rendesen!

Kytia 2012.07.16. 11:20:02

@nemkellex: Ez lájk.:)

@cyd: Vakok közt félszemű a vuki.:) Már késő. Mocskos asszociációid miatt bekerültél a gusztustalanok és perverzek táborába. Ha ez még nem lenne elég, mostantól én parancsolok, mert ebben a táborban én vagyok a főnök.:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:20:47

@kiraaaaa: Most már csak annyi a kérdésem, hogy egy önjelölt zsarnokról van szó, vagy választott.

nemkellex 2012.07.16. 11:23:48

@Nava...: Ellentmondás? Ez a szó nem létezik, világos?? ;))

Ja, és én megválasztom magam, jó'van? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:28:46

@nemkellex: Igen, most már értem. Most már csak azokat a szavakat mondd meg légyszi, amiket használhatunk a válasz során :)

cyd 2012.07.16. 11:32:07

@Kytia:Azért az észosztogatást meccseld le @nemkellex: -szel, ahogy elnézem ma ő is világuralomra tör.

kiraaaaa 2012.07.16. 11:32:45

@Nava...: a választásnak nincs eredménye, látszatra demokratikus intézmény, de értelem nincs:)

kiraaaaa 2012.07.16. 11:33:39

ill. értelme:) talán az a jobb szó:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:34:14

@kiraaaaa: Amúgy is közölte, hogy ezt már lebótolta magával. :)

jadu 2012.07.16. 11:35:28

Na csapjunk a lovak közé :D

@nemkellex: :D de nagyon közeli a világképünk :D segítek a tenyészprogramban :D :D

@TBal: "Én meg néztem egy ideig, ahogy esténként hazajön hozzám, mintha mi sem történt volna, miközben a pasival randizgatott." (nem egyértelmű elsőre, oké, elképzelte... de elképzelte, és a gyomra nem fogadta be, de egy szemét ezért :D)

nemkellex 2012.07.16. 11:37:01

@Nava...: *lázasan dolgozik a listán* :))

@cyd: Nyertem és kész. Egyén kérdés? :D

kiraaaaa 2012.07.16. 11:37:15

@Nava...: a zsarnokokban az a jó, hogy könnyű őket likvidálni:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:40:43

@kiraaaaa: Nemkellex likvidálja magát néhány hónap múlva, még segítség se kell hozzá tőlünk. :)

cyd 2012.07.16. 11:41:05

@nemkellex: Egyén? Hol marad az egyén szabadsága? Milyen szempontok alapján akarod felrajzolni a tenyészprogramot? Művi a tenyésztés, avagy hagyományos? Ezek mind fontos kérdések, hogy el tudjam dönteni ahhoz, hogy eldöntsem mi legyek:
- a rezsim kiszolgálója
- ellenálló
- az ellenrezsim (lsd:@Kytia:) tagja
Szóval?

jadu 2012.07.16. 11:44:56

@TBal: Az a bajom a hozzászólásaiddal, hogy amíg azt írod, hogy "Kytia te okés vagy, neked a monogámia egy axióma, nem kell magyarázni miért, hanem alapkö, de te el is mondod, hogy ez nálad van így, másnál nem kötelezö."
"Szerintem ez a monogámia átka..."
és tulajdonképpen azt sugallod, hogy a monogámia mint nyomás helyezedik mindenkire, pedig rohadtul nem így van, és ugyanannyira vagy szemellenzős ebben a kérdésben, hogy nyitott kapcsolat és az milyen üdvözítő, mint azok, akik meg ellenzik.

A nyitott kapcsolthoz két ember beleegyező akarata kell, hogy ők kinyitják a kapcsolatukat és másokat is belefogadnak.
Ja és imádom, h csak szexuálisan érted az egészet :) mintha csak arról szólna egy nyitott kapcsolta, h mással is szexelek :D :D

Ha van ehhez két ember, akik közösen ezt szeretnék, csinálják, a társadalom leszarja :) hidd el.

cyd 2012.07.16. 11:49:19

@jadu: És erre mondta anno Father, hogy az esetek jó nagy hányadában a "közös" döntés valamelyik fél megalkuvásával egyenlő és ebben nagyon is igaza van.

Kytia 2012.07.16. 11:50:31

@jadu: Pontosan ez fogalmazódott amúgy meg bennem is, csak lusta voltam leírni.:) TBal mindig azzal kezdi, hogy a monogámiát támadja, az mindenek megrontója, aztán amikor hevesebb az ellenállás a vártnál, akkor jön, hogy "oké, ti így éltek, de legalább fogadjátok el, ha én máshogy". Kurvára elfogadjuk, csak nem köll folyton kötözködni.:)
És igen! A radikális liberálisok ugyanúgy nem igazi liberálisok, mint a konzervatívok.:)

Kytia 2012.07.16. 11:52:54

@cyd: Ha ér annyit a buli, hogy valamelyik fél megalkudjon érte, akkor alkudjon meg. Attól még szabad a döntés, hogy az illető még jobban örülne egy másik verziónak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 11:56:02

@Kytia: Csak az, hogy az a megalkuvás mivel jár, később derül ki.

nemkellex 2012.07.16. 11:56:14

@jadu: Lehetsz kormányzó. :) Tudtam én, hogy te vagy az én emberem... ;)

@Nava...: :D :D

@cyd: Az egyénnek sok mindene van, de szabadsága, na az konkrétan nincs. Így már felesleges is válaszolnom a többi kérdésedre, hiszen nem te döntöd el, hogy milyen szerepet válassz, hanem majd én megmondom neked! ;) Egy kicsi ellenállást hagyok, hogy a szabadság lehetőségének illúzióját tápláljam az alattvalókban, nehogy céltalanná váljon az életük, és tömegesen elkezdjék megöngyilkolni magukat. Mert akkor fuccs a programnak, és az módfelett bosszantó lenne... Lehetsz ellenálló. Még kigondolom, hogy kikkel.

jadu 2012.07.16. 11:56:40

@cyd: na igen, és ez mennyire így van!

@Kytia: mondtam már, h te mindent jobban meg tudsz fogalmazni :D innentől csak sugallom, h mit szeretnék, a többit rád bízom :D :D

jadu 2012.07.16. 11:57:54

@Kytia: vagy ideig-óráig húzza :) aztán rájön, h nem ér ennyit a dolog... a döntést ha már nem is lehet megváltoztatni, újat mindig lehet hozni :)

Kytia 2012.07.16. 12:00:12

@Nava...: Hát, bírja, ameddig bírja. Kiszállni is szabad bármikor.

@jadu: "te mindent jobban meg tudsz fogalmazni"

Nemisigaz. Ma legalábbis biztosan nem.:) Pl. ez is kereken leírja a lényeget: "a döntést ha már nem is lehet megváltoztatni, újat mindig lehet hozni":)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 12:01:29

@Kytia: Most elővettem a boszorkány énemet, meg a jósgömbömet, és egész jól meg tudom jósolni, meddig bírja :D

Kytia 2012.07.16. 12:06:04

@Nava...: Na, meddig? Én tudok olyanról, aki egész életében.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 12:10:28

@Kytia:

Igazából mindenki leszarja hogy ő hogy él, vagy hogyan vélekedik, addig amíg el nem kezd pattogni, hogy ez milyen fasza. Amikor letorkollják, hogy maradjon magának, ki nem szarja le, akkor meg "fogadjatok el engem így" című duma jön. Az igazi liberális az anarchista-opportunista, az leszar mindent, csak magával foglalkozik :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 12:11:19

@Kytia: Na, nemkellex, ehhez mit szólnál????

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 12:14:43

@nemkellex: Hát, szerintem is. Nem szeretnéd te azt. :)

nemkellex 2012.07.16. 12:16:58

@Nava...: Mondjak le, mielőtt megválasztanám magam? Fogós kérdés.... :D :D :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 12:18:49

@nemkellex: Azért szerintem próbáld ki, milyen az. Te már úgyis megválasztottad magad, így nincs min gondolkodni. Legalább hagyd, hogy mások döntsék meg az uralmadat, ezt már ne te csináld !!! :DDD

_Ω_ 2012.07.16. 12:21:18

@nemkellex: Tenyészprogram? Mi lesz még itt? Gom jabbar is van nálad? :)

nemkellex 2012.07.16. 12:22:38

@Nava...: Igazad van, alább megdumálom a Herceggel:

@hasznavehetetlen régensherceg: Döntsél meg! :D

Szép megoldás, Nava, jó voltam? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 12:26:36

@nemkellex: Ha szót fogad, de kicsit félreértve a dolgokat, mit szól a főnök ???? :DDD

cyd 2012.07.16. 12:27:41

@nemkellex: Pfff.... nők. Jön egy herceg és rögtön oda az erkölcsének látszata is.

nemkellex 2012.07.16. 12:31:22

@_Ω_: Nem, a tű olyan kicsi és jelentéktelen. Nekem valami nagyobb kell... Gondolkodom. Mennyi agyalni való van ezen a zsarnokságon... fárasztó.

@Nava...: @cyd: Ti mire gondoltatok? Ejnye! A hatalmam akarom megdöntetni. Virtuálisan. Ha a Herceg kapható rá, akkor vele. Átadlak neki titeket, hálátlan népség! :D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.16. 12:32:32

@nemkellex: már ne haragudj, de mielőtt megdöntenélek először neked kell megdönteni engem :D

erről hofi jutott eszembe: Argentínában megdöntötték Peronasszonyt :D

cyd 2012.07.16. 12:34:19

@nemkellex: Nem kell a púder! Mind tudjuk, hogy a nők hatalma miben rejlik...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.16. 12:38:46

@nemkellex: "A hatalmam akarom megdöntetni." ez egy új kifejezés az önkielégítésre? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 12:41:19

@nemkellex: Ejnye, hogy mindenki másra gondol, mint te!!! :))))

cyd 2012.07.16. 12:45:29

@Nava...: Lehet, hogy a tiszavirágéltű diktárorunkról mintázták az alábbi párbeszédet?
- És te mindig csak ugyanarra a dologra gondolsz!
- Te is, de én elgalább ki is mondom!
- És az undorító!
- Nem undorító!
flood.blog.hu/2012/05/24/ugy_megvaltoztal_lego

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 12:50:00

@cyd: Tök jó ez a párbeszéd :))) és elgondolkodtató.
Még tiszavirágéletű se, ha pillanatok alatt megdönti saját magát. :)

ST83 2012.07.16. 13:16:44

Basszus!

Egy posztiro, aki egyutterzest valt ki belolem. Mi johet meg?

Nehez ugy. Ki tudja mi jatszodott le a holgyben amikor beteg volt? Felo, hogy ratort mennyi mindenrol maradt le az elmult 4 evben (vszinuleg semmirol) es ezt most porolni akarja. Haragudni nem erdemes ra, foleg ha szereted.

Olyan ez, mint amikor batoritod a csajod, hogy nezzen ki jobban, oltozzon mereszebben, sportoljon...majd amikor kivirul rajon, hogy masoknak is tetszik es lelep.

Hogy mennyit er a kapcsolatotok es, hogy milyen eros vagy Te, majd az donti el, hogy mit teszel amikor vissza akar jonni?

Sok sikert!

nemkellex 2012.07.16. 13:26:21

@hasznavehetetlen régensherceg: Szatír! Vagy... diktátorinatír... vagy mi...

@cyd: A főztjükben? :D

@Nava...: Igen, mert ti olyanok vagytok. Én meg nem. Ha a főnök kérdezi, akkor meg pláne! Értve? ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:29:00

@nemkellex: Oké, ha bekopog egy jóképű pasi, és azt mondja, hogy ő a főnök, akkor csak annyit mondok neki, hogy "pláne". Így jó lesz? Akkor nem kapok ki? :D

nemkellex 2012.07.16. 13:35:19

@Nava...: Attól függ, mit kérdez! ;) :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:36:08

@nemkellex: Nem hagyom, hogy kérdezzen. Bemutatkozik és erre közlöm vele. :)
Vagy nem így gondoltad? :D

nemkellex 2012.07.16. 13:40:42

@Nava...: Ja, így jó lesz. Utána meg csapd az ajtót az orrára, hogy fájjon neki, és hazajöjjön hozzám, hogy ápolgathassam. :)

ST83 2012.07.16. 13:40:47

@TBal: Hu, de egyetertek ezzel.

ST83 2012.07.16. 13:47:43

@Nava...: A nyilt kapcsolatbol eppen a diszkrecio hianyzik. Eppen ezert nem mukodik. Szerintem.

_Ω_ 2012.07.16. 13:48:15

@nemkellex: Barátságos rémuralomra törsz, aztán kicsinek találod a gom jabbart. Már meg sem lepődöm, hogy ilyen eszközökhöz nyúlsz. :)
Szegény főnök... Elképzelem, hogy mindig csak 1-1 napra lesz ép és egészséges, mert mire végre felgyógyul valamiből, hathatós segítséggel mindig valami baj fogja érni, hogy tovább ápolhasd. :D

Kytia 2012.07.16. 13:49:18

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :DDDD
Még ha annyi lenne, hogy "milyen fasza". De inkább az "ezért szar, ahogy TI csináljátok" sztori van mindig megspékelve egy kis "nem érzed, hogy mennyire önző ez így?" lelkiismereti vérszívással. Oszt ez azért már tényleg sok a jónépnek.:)

ST83 2012.07.16. 13:50:56

@Kytia: Ma is harapsz, de igy van ez jol. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:52:13

@nemkellex: És megmondhatom neki, hogy ez a te kérésed volt? Mielőtt még rámküldi a gorilláit. :)

@ST83: Szerintem azt is lehet diszkréten csinálni, csak az elvekben egyeznek meg, a részleteket nem mesélik el egymásnak.

Kytia 2012.07.16. 13:52:15

@ST83: Te meg ma mindenkivel egyetértesz, még olyankor is, amikor egymással vitáznak.:D

ST83 2012.07.16. 13:53:34

@Kytia: En konkret hozzaszolassal ertettem egyet, nem a komplett velemennyel.

ST83 2012.07.16. 13:54:14

@Nava...: Hinni, hogy megcsaltak, vagy hallani attol aki megcsalt, hogy tenyleg megtette. Van kulonbseg?

Kytia 2012.07.16. 13:54:44

@ST83: Ehh, de tudhatnád, hogy a konkrét hozzászólás mélyén ott lapul a mindenkori üzenet...:))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:56:35

@ST83: Szerintem aki ezt csinálja, az nem így éli meg. De igazán nem tudom, mert nem éltem ilyenben és nincs is szándékomba. amikor felajánlották nekem ezt az opciót, az úgy működött, hogy egymáshoz már nem volt közünk. Nekem nem fér bele.

nemkellex 2012.07.16. 13:56:59

@_Ω_: :)) No igen, a nyaralás alatt volt leégés, napszúrás, ételallergia. Belejöttem az ápolásba. És olyan kis cuki, amikor bújik és hümmög. :)

@Nava...: Hol a női szolidaritás?? Lebuktatnál??? :D

ST83 2012.07.16. 13:57:02

@Kytia: Tudhatnam, ha nem egy majom lennek. Igy hagyom nektek profiknak, hogy mindent moge lassatok a dolgoknak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 13:58:53

@nemkellex: Dehogy buktatnálak le. Bennem bízhatsz. Csak írd meg előre a szövegemet! :D

Kytia 2012.07.16. 14:01:10

@ST83: Mindannyian majmok vagyunk.:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:03:15

@Kytia: Ez nem is igaz! Te pl kacsa vagy :D

ST83 2012.07.16. 14:03:37

@Nava...: Olyan nehez leirni, amit errol gondolok. Ha valaki idejut, szerintem csak azt palastolja, hogy szabadon felre akar dugni, de szuksege van egy fix pontra, ha ez nem jonne ossze. Nincs ezzel baj, csak ez nem kapcsolat, mert azonnal lelep vmlyik fel azzal, akitol tobbet kap szimpla szexnel. Ez csak egyutt vegetalunk, amig nem jon jobb. Erzelmek pedig nincsenek.

Kytia 2012.07.16. 14:04:20

@Nava...: Eredetileg macska, csak Frigyesúr kedvéért alakultam kacsává.:D De amúgy is csak álca.:)

nemkellex 2012.07.16. 14:04:32

@Nava...: Oké, ehhez mit szólsz?
"Pláne!"
CSATT!
:))))

cyd 2012.07.16. 14:05:01

@Kytia: Mondja ezt egy identitászavaros fekete macska...

indapass90210 2012.07.16. 14:08:24

Azt kiderült már, hogy volt-e BÚCSÚSZEX?

_Ω_ 2012.07.16. 14:09:14

@nemkellex: Ehhehehe :)
Csak tudnám, hogy a leégést és a napszúrást hogyan intézted; az ételallergia egyszerű. Angyalbőrbe bújt ördög! :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:11:33

@ST83: Az a helyzet, hogy ezt én is így gondolom, mármint az érzelmek terén mindenképpen, de nem csak itt hallottam, hogy ez működhet, beszéltem olyan párral, ahol mindketten állították, hogy imádják egymást, de ez így működik. Én meg, tudod, mindenkinek elhiszem, amit szeretne, hogy elhiggyenek róla. :)
Vannak olyanok, akik rendszeresen járnak ilyen klubokba is, és jól érzik így magukat együtt. Nem tudom, mindenkinek magával kell megegyeznie, meg a párjával. Aki nem ilyenben él, és nincs is rá szüksége, nem vágyik rá, az úgyse fogja ezt megérteni. Szerintem ilyenben nem is kell meggyőzzük egymást, csak akkor, te és a párod ebben a tekintetben másképp gondolkodtok.

Kytia 2012.07.16. 14:11:40

@cyd: Na, most mondd meg.

Apropó majmok. Elméleti kérdésem van. Ha Bándy Kata gyilkosának (azaz neki: www.facebook.com/laszlo.pentek.14) van egy fia, Bándy Katának viszont már sose lesz, akkor kijelenthetem, hogy az evolúció kurvára nem végzi rendesen a dolgát??

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:12:27

@Kytia: Álcának nem rossz, de azért ugye tudod, hogy te macska vagy és nem műanyag kacsa? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:13:44

@nemkellex: Most már csak azt tisztázzuk, hogy én kapom vagy adom! :D

mütyür 2012.07.16. 14:16:42

@Kytia: egy hajléktalan faszinger mégis hogy posztol a fészre? na de ez is csak elméleti kérdés. a gyerek meg nem tehet arról, kinek a fiaborja.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:19:01

@mütyür: Szia Mütyür!
Már mindenki hiányolt! :)

Kytia 2012.07.16. 14:19:30

@mütyür: Ezen is fennakadtam amúgy. munkanélküli, hajléktalan és valami vityilló tömegszálláson élt...hogy posztol folyamatosan? Lehet, lopott egy iPhone-t.

nemkellex 2012.07.16. 14:20:56

@_Ω_: Nem iiiis... :D Rossz, aki rosszra gondol. Nem bántottam.

@Nava...: Adod, hogy ápolhassam. Azt hittem, ez tiszta! :D

ST83 2012.07.16. 14:22:07

@Nava...: Igazabol en sem akarok senkit sem meggyozni. Alapvetoen nem gaz, ha valaki ilyen modon retteg az egyedullettol es nyiltan elviseli, ha a parja massal is van.

Nekem igy nem ferne bele. Nem hiszem, hogy az egymassal valo kizarolagos szex az egyetlen ertekmeroje egy kapcsolatnak, de ha megbotlik a parom, nem szeretnem tudni. Csak akkor ha azt valtja ki belole, hogy el akar hagyni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:23:51

@ST83: Ebben tökéletesen egyetértek. Akkor már csinálja úgy, hogy ne tudjak róla. Mondjuk, ha már érzelmek is szerepet kapnak, akkor már más a szitu. Szerintem a megcsalás nem ott kezdődik, hogy lefekszem mással.

mütyür 2012.07.16. 14:24:12

@Kytia: persze és a szállón vagy van ingyenes wifi, vagy a telcsi gazdája nem tiltotta le azonnal a sim-et. nahhperszeeeeee
ennek már megint olyan szaga van, hogy gyorsan kell vkit találni, hogy a közvélemény lenyugodjon. vagy megint az "újságírók" okoskodnak. (esetleg direkt adnak ki hamisinfót, hátha az elkövető megnyugszik és nem óvatoskodik, de ennyit nem feltételezek)

_Ω_ 2012.07.16. 14:24:59

@nemkellex: Nem bántottad. Még nem. Most visszavághatsz azzal, hogy nem te csapod majd az orrára az ajtót. :D (Felbujtó!)

mütyür 2012.07.16. 14:26:16

@Nava...: öömmm, köszi, telcsim határozatlan ideig "repülőgépen csücsül", kizárom a külvilágot, de majd elolvasom, köszi:)

na mentem is, sziasztok:)

ST83 2012.07.16. 14:36:09

@Nava...: Utolso mondatoddal maximalisan egyetertek. Megteheti, o is ember, hibazhat, de ha nincsen erzelmi hattere a dolognak, akkor tartsa meg maganak. Nem csak a husege miatt vagyok vele, de ha a szemembe mondana, azt nem tudom, hogy viselnem. Diszkrecio es szeretet.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:42:34

@ST83: Csak tudod, aki nem iparszerűen űzi a megcsalást, az nehezen tartja meg magának, már a lelkiismeretfurdalás miatt. És itt jön be az, amikor azért, hogy ez megnyugodjon, elmondja a másiknak, ilyenkor ő már jól érzi magát, mert őszinte volt, csak a másikhoz passzolta a labdát, ha szeretsz, bocsáss meg. Én inkább azt mondanám, ha szeret, és együtt akar maradni, akkor az olyan félrelépés, ami megtörtént, de neki se számít, nincs folytatása, az maradjon titok. És ha már megteszi, tegye úgy, hogy a ne az legyen, hogy a környéken mindenki a felszarvazotton nevet, mert általában az ilyet ő tudja meg utoljára.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 14:44:07

@_Ω_: Nem ő, te fogod. Nemkellex szól, hogy mikor jön, én riasztalak, férfiként mégis nagyobbat tudsz lendíteni azon az ajtón :)
Nemkellex meg csak örülni fog, annál többet kell ápolni. :)

nemkellex 2012.07.16. 14:48:19

Elég belőletek, megyek és otthon zsarnokoskodok tovább. :)

_Ω_ 2012.07.16. 15:02:20

@Nava...: Parancs, értettem! :D

ST83 2012.07.16. 15:09:37

@Nava...: Igen, ezt hivom en diszkrecionak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:14:17

@_Ω_: Látom, azért tudod, hol a helyed! :DDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:14:59

@Dövan: Egyébként mindenkinek csak a fürdőben van tükör????

indapass90210 2012.07.16. 15:16:25

@Nava...: van, akinek még ott sincs. Lásd "alattad".

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:18:04

@Dövan: És akkor azt hol nézik meg, hogy ez a nadrág éppen hogy áll rajta?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:22:02

Most az hogy van, hogy egyszer látok egy kommentet, utána pedig nem????

ST83 2012.07.16. 15:22:37

@Dövan: Hat mert a szar helye ott van.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 15:24:52

@ST83: Mondanám, hogy majom vagy, de ezt tudjuk :)

ST83 2012.07.16. 15:32:18

@Nava...: Kosz a bokot. Marmint a kep szar. Na mindegy:)

_Ω_ 2012.07.16. 15:37:15

@Nava...: Rajtunk kívülálló hiba. Az utóbbi pár napban biztosan nem volt egy komment sem törölve a blogon. Időnként előfordul, hogy 1-1 komment feltűnően eltűnik, aztán visszatér. :)

ST83 2012.07.16. 15:42:45

@Nava...: Ez megint egy jo kampany bizonyos erkolcsi normak nyiltan valo elvetesere. Regen is megoldottak az emberek, ha csak szexre vagytak, csak nem vertek nagy dobra.

Reszemrol ameddig egy ilyen dolog tobbet adott mindkettonknek, mint amennyit elvett, addig tartottam fent. Az erzelmeket semmilyen emberi kapcsolatbol nem lehet kizarni.

ST83 2012.07.16. 15:46:21

@Dövan: Azzal a okori medvevel a hatterben vajon mi a celja? Cukkkifijjuuuu?

Niobe 2012.07.16. 15:49:18

Na végre kialudtam magam... Amodent már volt ;)

Nemkellex világuralomra tör, hmmm... nekem meg SOS kéne szerezni valami kaját ;)

dr. gernika 2012.07.16. 15:55:19

@Dövan: RAjta ül konkrétan. Gondolom unatkozott.
Nade napszemcsiben?

dr. gernika 2012.07.16. 15:55:50

@Dövan: VAn, hát abban nézi magát.

TBal 2012.07.16. 16:02:13

@jadu:
>>Az a bajom a hozzászólásaiddal, hogy amíg azt írod, hogy "Kytia te okés vagy, neked a monogámia egy axióma, nem kell magyarázni miért, hanem alapkö, de te el is mondod, hogy ez nálad van így, másnál nem kötelezö."
"Szerintem ez a monogámia átka..."<<
Nincs bajom a monogámiával, csak attól függetlenül így gondolom - abban alapfeltételezés, hogy ilyen nem fordulhat elö. Ha meg mégis, akkor nem lehet a partner segítségét kérni, mert ez nincs benne a párkapcsolat univerzumában. Az embernek tehát tikolnia kell és magában megörölnie a dolgot, kiszeretni a másikból. Ezért írtam, hogy átok - amíg ilyen nincs, addig a monogámia müködik, egy ilyen esemöny viszont rendesen hazavághatja a fogaskerekeket.

"és tulajdonképpen azt sugallod, hogy a monogámia mint nyomás helyezedik mindenkire, pedig rohadtul nem így van, és ugyanannyira vagy szemellenzős ebben a kérdésben, hogy nyitott kapcsolat és az milyen üdvözítő, mint azok, akik meg ellenzik."
Csak akkor nyomás a monogámia, ha ilyesmi történik. Ezt nyitott kapcsolatban sem egyszerü rendezni, de ilyenkor a partnertöl jóval nagyobb megértésre számíthat az ember és így könnyebben túl is élhetö egy ilyen. Nyitott kapcsolat terén miért lennék szemellenzös? A preferenciám teljesen logikus, értelmes alapokon nyugszik, végiggondoltam, és ez alapján + tapasztalataim alapján szerintem jó.

"A nyitott kapcsolthoz két ember beleegyező akarata kell, hogy ők kinyitják a kapcsolatukat és másokat is belefogadnak.
Ja és imádom, h csak szexuálisan érted az egészet :) mintha csak arról szólna egy nyitott kapcsolta, h mással is szexelek :D :D "
Elsö fele stimm. A csak szexualitást viszont honnan veszed? Max azt hangsúlyoztam ki - de fejtsd ki, hogy azon kívül még mire gondolsz.

"Ha van ehhez két ember, akik közösen ezt szeretnék, csinálják, a társadalom leszarja :) hidd el. " - fenét, olyan a megítélése mint a homoszexualitásnak.

dr. gernika 2012.07.16. 16:15:27

@TBal: Felnőtt, érett ember, amennyiben jó kapcsolatban él, ritkán szeret bele villámcsapásszerűen valaki másba. Ha vannak bibik a kapcsolatában, esetleg komoly hiányérzet lép fel valamilyen téren bármi okból, érthető, ha megkísérti valaki, akivel gyakrabban találkozik. De ezt fel lehet ismerni és még csírájában elfojtani, nem kell itt mártírkodni azzal, hogy kiszeretési munkával fárasztja magát szegényszerencsételn hősünk. Az, hogy belemegy a játékba, egy döntés. A folyamat egy pontján eldönti, hogy belemegy, ott lényegében már megtörténik a megcsalás, vagyis a másik fél elárulása.
Ilyen esetekben talánesetleg a meglévő kapcsolat javításán kell dolgozni, nem tovább mélyíteni és szaporítani a sebeket egy megcsalással.

Joe69 2012.07.16. 16:15:30

A sztori gyanúsan a "korai huszonéves csaj életkezdéshez erőforrásokat keres" c. történet-jellegű. Posztoló nem írja, mennyivel idősebb, de feltehetően már bőven egzisztenciával rendelkező meglett pasi, miközben csajszi még az összevissza kavarós-kialakulós korszakát élte, mégha "férjhezmenésről" is beszél. A betegség nyilván ad egy melodramatikus ízt a sztorinak, de legfeljebb azt a hamis biztonságérzetet adta a posztolónak, hogy most azért, mert ő együtt van vele, és segít neki , majd "hálából" egy életen át ragaszkodni fog hozzá.

Miközben már régen megunta őt a csajszi - kedves posztoló, házasságban, sok év után illik leírni olyat, hogy a szerelem szeretetté alakul ! Meg egyfajta kötelességgé. Itt meg nem volt kötelesség

A hála, a bajban való együttlét, a segítőkészség, a tisztelet, a megbecsülés, stb. nagyon tiszteletreméltó érzések. Sajnos, egy komoly , tartós párkapcsolathoz magukban kevesek. Ott vibrálás kell, szexuális vonzalom..a posztoló alapjában véve egy megbecsült, jól lehúzható pasi volt, a pasifelhő egy tiszteletreméltó tagja, de semmi több. Akit csajszi jól beidomított az évek során. A kis aranyos, akivel esetleg együtt várta a szövettani , majd a vérképi leleteket..az első jó farokért otthagyta a francba..

pretty kitty 2012.07.16. 16:27:43

@mütyür: "egy hajléktalan faszinger mégis hogy posztol a fészre?"

Mekibe van inden net. Pl....

ST83 2012.07.16. 16:32:01

@TBal: Szoval igazabol Te arra hegyezed ki ezt a dolgot, hogy monogam kapcsolatban ellen kell allni a kisertesnek? Es ez termeszet ellenes?
Ez viszont nem azt jelenti, hogy nem botolhatsz meg. Es igen. Valoban nem celszeru megosztani a partnerrel ha megtortent. A feszultseg, lelkiismeretfurdalas amit emiatt erez valaki, az a felrelepes ara. Bizony az o dolga, hogy megkuzdjon vele. Nincs ingyen semmi. Nyitott kapcsolatban sem. Csak fizetni senki sem akar.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 16:49:10

@Kytia:

Az evolúcióba beleavatkozott az ember, azzal, hogy civilizációban él. Megmaradnak a selejtes állományú egyedek is. Kegyetlenség, de egy nyomi nemhogy szaporodni, de az ivarérettséget sem érte volna meg, természetes körülmények között. Már szinte mindent tudnak kezelni, de a selejtes genetikát továbbadják, hogy azokat is kezeljék tovább. A szellemileg visszamaradottak, a genetikai betegségekkel rendelkezők is szaporodnak, régen kirakták őket az erdőbe, oszt elhordták a vadak. Nem volt probléma ebből. Az erősebb kutya baszik elve működött most is, gyenge volt, elbukott. Az elkövető meg le, mert nem volt elég okos. Gondolom kurvára megérte megölni.

dr. gernika 2012.07.16. 17:02:15

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "Az erősebb kutya baszik elve működött most is, gyenge volt, elbukott." az exnődnek is ezt mondtad?

TBal 2012.07.16. 17:14:40

@dr. gernika: Nem azt mondtam, hogy gyakori, de ilyenen bukhat egy kapcsolat. Életveszélybe is ritkán kerül az ember, de hogy arra hogy reragál, azon múlik az élete. Tényleg nem gyakori, nagyyon nem, de sokmindent meghatározhat.

@ST83: Nem a félrelépésröl beszélek, hanem hogy valakibe teljesen váratlanul, akaratod ellenére súlyosan belezúgsz. velem megtörtént, tudom, hogy létezik ilyen, rohadtul nem akartam, hogy megtörténjen velem és több napi szenvedést kellett túlélni, amire azt hittem, hogy rámegy a kapcsolat. Hiába akartam tudatosan azt mondani, hogy maradok, mintha egy kisördöb b*szogatott volna belülröl, hogy "szakíts már, mert addig nem hagylak békén", mindeközben a párom felé annyit éreztem, mint egy darab fa felé. Hiába akarok mellette maradni, öt választani tudatosan, ha nem jönnek vissza az érzelmek, senki nem lesz boldog. Szerencsére én számíthattam a páromra, és 4-5 nap után visszajöttek az érzelmek, de azokat a napokat rohadt szar volt átélni. Na, ezt 5-10-szerezi, hamég a párodra se számíthatsz.

Szóval, én nagyon meg tudom érteni a posztbéli lányt. A srác meg írja, hogy a csajnak "kényelmes volt" ingázni kettejük között. Aki élt már át ilyet, az tudja, hogy sokmindent lehet erre mondani, de azt, hogy könyelmes, azt semmiképpen sem.

tőzegmalac 2012.07.16. 17:18:58

@Nava...: Sokra nem megy vele, hiába fejtjük meg...

tőzegmalac 2012.07.16. 17:29:09

@Nava...: Lehet ebben már benne van ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.16. 17:39:51

@dr. gernika:

Nem mondtam, hogy ez jó dolog. De ettől még sajnos így van. És valóban nem mondtam ilyet neki.

tőzegmalac 2012.07.16. 17:40:38

@Nava...: majd egyszer elmagyarázom

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.16. 17:52:50

@trófea nyúl: Jó, egyszer majd egy sör mellett elmondod.

ST83 2012.07.16. 18:29:38

@TBal: Igy ok. Van ilyen, de ez egy olyan helyzet, amit nem nagyon lehet megbeszelni. Hihetetlen eros es belato partner kell, valamint jo kapcsolat, hogy egyutt tudjatok megoldani. Olyan aki nem elitel, hanem meg akar tartani. Aki elott kb semmi sem kinos.

Nehez belegondolni mit tennek, ha a parom azt mondana, hogy masba szerelmes es fogalma sincsen, hogy mit tegyen?

kiraaaaa 2012.07.16. 18:41:14

@ST83: hát, ha másba szerelmes, akkor már nem "te" párod.

ST83 2012.07.16. 18:49:22

@kiraaaaa: Ez bizony nem ilyen egyszeru am.

kiraaaaa 2012.07.16. 19:48:26

@ST83: hát, ha a párom másba szerelmes, nekem ott nincs keresnivalóm

ha ez az eset bekövetkezik, akkor az a kapcsolat már rég elromlott
még mindig az a nézetem, hogy egy alapvetően páros felállásba csak akkor félbe egy harmadik, ha már lazulnak a szálak

cyd 2012.07.16. 21:13:06

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hibás elmélet. A személyes nyereségvágyból elkövetett erőszak is civilizációs vívmány.

TBal 2012.07.16. 21:46:34

@kiraaaaa: 5-10 év után se fordulhat elő ilyen? Nem a buja időszakról beszélek. Addigra már szerelem átalakul szeretetté jó esetben, van hely egy új belezúgásnak.
A szerelem basszus egy narkotikus állapot szerintem, és a szeretet, az, hogy az ember tudatosan azt mondja, hogy "veled akarok lenni", az sokkal több, mint egy sima szerelembe esés.

@ST83: A kulcs kb. az volt, hogy azt mondta, nagyon szeretne velem maradni, de elenged, ha a másik mellett döntök, és sok szerencsét kíván nekem. Ennyi, éreztem, hogy tényleg az én boldogságomat szeretné. Aztán mikor visszajöttek az érzések, valamiért vele maradtam :).

kiraaaaa 2012.07.16. 21:59:30

@TBal: sokkal több idő után is előfordulhat. De a lényeg, hogy akkor is vége a kapcsolatnak.
Lehet tovább menni, de az elhangzott mondat, hogy "Másba vagyok szerelmes" soha nem fog törlődni, s innen már nincs visszaút.
süti beállítások módosítása