HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/25/cim-nelkul_14336

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr524676473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 14:56:29

@Madpapa: de ha egyszer nem kell?! Meg nem vagyok rászorulva, hogy onnan válogassak. Találok máshol is. Eddig úgy érzem nem maradtam le semmiről. A nagy Ő-ről meg végképp nem, itt a melóhelyen. :D

@Kytia: Pedig eltaláltam! XD

mütyür 2012.07.25. 14:59:51

ehhh sikerült a faxvisszaigazolást faszvisszaigazolásnak mondanom :S

Madpapa 2012.07.25. 15:01:10

@Bundabandi: Így már ok. Azért nem vállalod be egyik kollegád sem, mert nem jönnek be mint férfi.

Niobe 2012.07.25. 15:05:14

@Bundabandi: jahm, nekem is. Emlékszem, valamelyik céges ilyen izén egyik fici megpróbált túl közel bújni. Nagyon kevés választott el attól, hogy egy jól irányzott faksauval betörjem a légcsövét... inkább odébbmentem, aztán mániákusan kerültem aznap este. Szar is volt a buli :)

mütyür 2012.07.25. 15:05:45

@Bundabandi: tehát ha a mostani pasidat a mhelyen ismerted volna meg, akkor nem lennétek most együtt? remélem csak viccelsz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 15:19:01

@mütyür: Valószínűleg nem lennénk együtt. Lehet, hogy fura, de így gondolom.

@Madpapa: Igen, de ebben benne van az is, hogy mert kolléga nem is gondolok rá, úgy mintha férfi lenne. Ő kolléga.

Szöszi 28 2012.07.25. 15:19:17

@Dövan: A seggét mutogatja, de az arcát nem? :D

Niobe 2012.07.25. 15:21:30

@Szöszi25: Lucifert idézve: "Csak azt adhatom, mi lényegem" ;)

mütyür 2012.07.25. 15:22:47

@Bundabandi: nem tűnt volna ki? ezen most nyűglődöm egy picit.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 15:22:52

@Father Justice ♋: Sose gondoltam, hogy egyszer azt mondom, hogy igazad van. :)

@Niobe: Nem, csak szépen megkérdeztem tőle, hogy akkor ez hogy is volt? Ki a bunkó?

@TBal: Na gyere, lejátsszuk? :)

Szöszi 28 2012.07.25. 15:24:55

@Bundabandi: háhááá :D Nekem is ez jutott eszembe. Bár Dövannak mindegy, csak ropi legyen :D Ott a zacskó, mint megoldási lehetőség :)

Niobe 2012.07.25. 15:27:12

@Nava...: Mondjuk jogos, leverni csak akkor kell, ha tettlegességig fajul a dolog. Verbálisan kell lealázni, de azt nagyon. Eszébe ne jusson többet beszólni...

Madpapa 2012.07.25. 15:28:16

@Bundabandi: az ilyetén való felosztáson én mindig jót kuncogok. Olyat ismerek, hogy NŐ vagy FÉRFI. A többi már csak hordalék rajta. Ha nem jön be mint férfi, onnantól már könnyebben ráhúzható az önfelmentés, hogy bizony csak azért nem mert kollega vagy mert nős pasi, vagy mert öreganyámnak lúdtalpa van :-)

indapass90210 2012.07.25. 15:28:54

@Bundabandi: teljesen jó a feje. Látszik rajta, hogy nem egy agytröszt, de rendben van.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 15:31:39

@Niobe: Ó, meg volt sértve, és az volt a bunkó, aki visszamondta. :D
Mondjuk 16 évvel később kiderült, hogy neki volt igaza. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 15:33:22

@Dövan: Még szép. A végén még anélkül látnánk valamit. :D

mütyür 2012.07.25. 15:37:23

@Nava...: @Dövan: napszemcsiben piszkosabbnak látszik a budi, így jobb munkát végez:)

Nutshell 2012.07.25. 15:38:21

@Nava...: Hívd fel és mond el neki :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 15:38:38

@Madpapa: Akkor én gondolkozom másképpen, de nekem igen is sokat számít, ha kolléga. Miért fura az, ha ezért nem kell? Van akinek azért nem kell, mert kissé túlsúlyos, vagy szőrös, vagy alacsony, vagy buta, vagy hiányzik egy-két foga. Ezeken is lehet kuncogni, de mindenkinek van egy prefeencia rendszere. Nálam, ha kolléga, akkor baromi messzről kell elkezdenie teperni, hogy közel kerüljön hozzám.

@mütyür: Nem tűnt volna ki. Ha az utcán szembejön, akkor sem vettem volna észre. Mondjuk az exeimet sem! :D

mütyür 2012.07.25. 15:40:51

@Bundabandi: az utca más, nem a külsőről kérdeztem, hanem mhelyen akarva-akaratlanul megismeritek egymást. és visszakanyarodtunk a kiindulóponthoz, hogy nem a személyiség, maga az ember az első és legfontosabb szempont?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 15:42:55

@Bundabandi: Mondjuk érdemes az igényeket megfogalmazni, aztán gyorsan átlépni rajtuk, ha olyan pasi jön, aki nem illik bele ebbe a kockába, de kell neked. :)

Niobe 2012.07.25. 15:44:46

@Nava...: (legyint) de volt azért legalább 15 jó éved, ha jól tippelem. A többire meg tojni kell. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 15:45:51

@mütyür: melóhelyen nem úgy ismerem meg! Én nem tudok olyan kapcsolatot kialakítani munkatárssal, hogy lelkiekben közel kerüljünk egymáshoz.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 15:46:48

@Niobe: Hogy mennyi volt ebből jó, az vita tárgya, állandóan változik. :D
De akkor még ezt nem lehetett tudni, és ezt pont egy olyan embertől nem vártam volna, akinek rendszeresen én ápoltam a lelkét.

Madpapa 2012.07.25. 15:47:26

@Bundabandi: egyről beszélünk, de mégsem. Én egy alap rétegről beszélek. A nő és férfi közti vonzalomról. Ami ugye vagy van, vagy nincs. Ebben az esetben ugye teljesen mindegy, hogy a szereplők milyen közösségbeli szerepet töltenek be. A te réteged már egy másik rárakódott réteg az én meglátásom szerint. Ez már egy közösség által írva vagy íratlanul elfogadott réteg, aminek te mint egyén meg akarsz felelni. No és a konfliktusok alapvető forrása ez a két réteg. Mert bizony sokszor az egyéni akarat, ütközik a közösségi akarattal. Durvább verziója ennek az amikor, pl. arab országokban megkövezik azt, akik vétenek a hitük, azaz a leírt közösségi elvárásokkal szemben.
Szóval azt gondolom, ha megfelelő génanyagú hím lenne ott a munkahelyeden, valószínű te sem álltál volna ellen olyan könnyen. ;-)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 15:47:45

@Nutshell: Ha lealacsonyodik oda, hogy észrevegye a wc-t. :)

mütyür 2012.07.25. 15:48:14

@Bundabandi: hát én is csak eggyel tudtam:) sima fax melletti dumálásból. a többiekkel nem dumáltam, tehát feltételezhetően kell egy tudatalatti vonzalom alapból. úgyhogy én fenntartom, ha mhelyen ismered meg, akkor félredobtad volna az elméleteket:)

mütyür 2012.07.25. 15:51:59

@Madpapa: olyan erősen ne, hogy pirosodjon a tenyerem :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 15:53:08

@Nava...: Mivel nem nagyon volt olyan időszak, mikor ne lett volna valakim, így ezen nem gondolkoztam. Ha már egy jó ideje szingli lennék, lehet, hogy egy kolléga is labdába rúghatna, de nem voltam rászorulva soha, nekem ők CSAK kollégák és kész.

mütyür 2012.07.25. 15:54:53

@Bundabandi: ezt a rászorulást lécci mellőzd már, mert elég genyán hangzik. nyugodtan elhiheted az összes kollégatársasnak, hogy nem punci/faszhiány miatt házasodtak össze.

Madpapa 2012.07.25. 15:54:56

@mütyür: az csak rajtad múlik, milyen erősen akarsz rácsapni a kézfejemre :-)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 15:56:13

@Bundabandi: Igen. Nem volt miért átgondolnod az elveidet. lehet, hogy lesz olyan is, amikor elgondolkodsz rajta, de az is lehet, hogy sose. Mondjuk szerintem, ha valamihez nagyon erősen ragaszkodsz, akkor be fogod azt vonzani, hogy fel kelljen adnod.

Niobe 2012.07.25. 15:58:19

@Nava...: noigen. Ez van... a lényeg, hogy a jelened és jövőd jól alakuljon :$

cyd 2012.07.25. 16:00:01

@mütyür: Ekkor történt a faszvisszaigazolás?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 16:02:48

@Madpapa: @mütyür: Nálam ez nem a közösség elvárása miatt van. Saját magam miatt van. Valahogy annyira hidegen hagynak, mintha a kb. testvéreim lennének.
Talán az magyarázat lehet, hogy engem alapból nehéz megközelíteni. A barátkozásig sokan eljutnak, de tovább nagyon kevesen, lepattannak a felhúzott falról egy idő után. :D Kollégának nem nyílok meg! Nehéz eset vagyok, na! :D:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 16:05:53

@Bundabandi: Nincs ezzel semmi baj, ha van egy olyan kör, legalább egy ember, akinek el tudod engedni magad, és beláthat a fal mögé.
Sose hittem volna, de az egyik kolléganőm lett a legjobb a barátnőm. És én se vagyok könnyű eset. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 16:07:05

@Nava...: Nem ragaszkodom hozzá erősen, csak egyszerűen nem érdekelnek.

@mütyür: igen, gondolkoztam, milyen más kifejezést használhatnék....de valahogy ez jön az ujjaimra. :D Mit használhatnék helyette? Nem kellett, nem akartam? Vagy mit? Az kb. ugyanaz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 16:07:51

@Nava...: jahh férfiakról beszélek amúgy! :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 16:08:21

@Bundabandi: Mondjuk ez a kollégáktól is függ. Akik nálunk dolgoznak férfiak, na, velük se jutna eszembe.

mütyür 2012.07.25. 16:08:55

@Bundabandi: hát mert ha így mondod, akkor minden ismerkedés rászorulás, mert szingli vagy és szexéhes. ugye nem így van? :)

na kívánok mindenkinek nem-megázást!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 16:14:31

@mütyür: Végül is... ha innen nézzük... minden ismerkedés valahol rászorulás, nem? :D

@Nava...: Attól is. Én olyan helyeken dolgoztam, ahol több volt a nő. Kb. 3/4 -1/4 részben. Akik pasik voltak.... háááát. :D Nagyon kevés volt, aki bejött volna.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 16:16:47

@Bundabandi: Így könnyű az elveket betartani. :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.25. 16:26:42

@Nava...: J. B.-nek én sem állnék ellen, de az akció előtt válaszút elé állítanám: vagy a munkahely, vagy én. Ha engem választ, még akkor sem lenne automatikusan nyert ügye. Előbb be kellene bizonyítania, hogy nemcsak a testem akarja, mint az összes többi!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 16:28:49

@Father Justice ♋: te ilyet is tudsz??? :D Nem csak szintezni?
Mondjuk biztos kemény próba elé állítanád. :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.25. 16:29:20

@Nava...: Én szintezni nem tudok, azt csak a nők szoktak. :)

tőzegmalac 2012.07.25. 16:30:07

@Kytia: @mütyür: :)
mindig csak késve olvasom :S

Madpapa 2012.07.25. 16:35:48

@Nava...: @Bundabandi: szükségből erényt, szokták volt ;-))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 16:46:03

@Madpapa: Én azt mondtam, én nem lőnék házinyúlra, más felőlem lőhet. :D

Madpapa 2012.07.25. 16:46:09

@Father Justice ♋: de ha nem a testedért akkor miért? Ja a nyaralódért! Így már értem ;-)))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.07.25. 16:46:18

Nem is tudom.
Az szép,hogy ilyen jóban maradtatok a csajjal, meg anyóspajtival, de a lagzin nem volt keresnivalód.

Esetleg meglehet, a vőlegény nem díjazta volna ezt a húzást, és ez szerintem teljesen érthető.

Nem is értem, mit a fenét nem értesz ezen...?!?!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 16:47:19

@Father Justice ♋: Szóval csak az elmélettel vagy tisztában? Ne etess? :D

@Madpapa: Igen, utólag sok mindent mondanak... :)

Niobe 2012.07.25. 16:55:11

@Nava...: Alaptétel: minden szentnek maga felé hajlik... ;)))

tőzegmalac 2012.07.25. 17:02:13

@Bundabandi: Kollegina,
már megint iszik, hogy félrebeszél? :P

Niobe 2012.07.25. 17:05:04

@Nava...: Akkor teret is görbít! ;)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.25. 17:05:05

@Nava...: Sajnos a gyakorlattal is. Tapasztalatból beszélek.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 17:16:15

@Father Justice ♋: Az, hogy az élete során ki mibe szalad bele, az a véletlen műve. Hogy ki mit tanul belőle, az már más. Te annyira alapnak veszel dolgokat, amik lehet, sőt biztos, hogy valahol igaz, de ha az ember kicsit nyitottabb és úgy néz körül, akkor találkozik az ellentettjével is.
Szerintem ha az emberek a külsőnél egy kicsit jobban beljebb néznének, akkor nagyon sok csalódástól megkímélhetnék magukat. Én eddig azt tapasztaltam, ha elég nyitott valaki, és nem utasít el valakit azért, mert ránézésre nem olyan, amilyen az álmai netovábbja, akkor találhat igazgyöngyöket. És szerintem ez nem azt jelenti, hogy megelégszel kevesebbel. Kinézetre lehet... De szerintem a belső sokkal fontosabb, sokkal többet ad, egy szép arcra, egy izmos testre nem lehet építeni normális párkapcsolatot.
Azóta, amióta téged olvasgatlak itt, sokkal jobban megnézem, kit kivel látok az utcán. Egyre több tényleg szép nőt lehet látni egyáltalán nem helyes pasival. Akkor ők leadták a szintet. Nem hinném. 10 sokkal jobban kinézőt találhatnának maguknak, de nekik ez a pasi kell, valószínű, hogy ők is néznek mást is, mint a külsőt.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.25. 17:19:41

@Nava...: Fején találtad a szöget. Ők a pénzre utaznak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.25. 17:19:50

@trófea nyúl: totál józan vagyok! Lehet, az a baj! :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 17:23:43

@Father Justice ♋: Erről beszéltem. Ha egyszer ráérsz, lassíts kicsit le, lépj ki a kockádból, nézz körül, csak szemlélődj...
És ha elég nyitott vagy, meg fogod látni a másik oldalt is.
és lehet, hogy meglátod valakinek a szemét, a mosolyát, és beleszeretsz abba az egy dologba. Utána meg észreveszed, hogy nem egy igazán szép nőt néztél ki, de az az egy dolog megfogott, és a többi nem fog érdekelni. Az is előfordulhat, hogy még agya is lesz.

tőzegmalac 2012.07.25. 17:45:54

@Bundabandi: pedig az oldaná a gátlásaid :P

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 17:48:46

@trófea nyúl: Csak nem mindegy, hogy ezt másnap megbánja vagy nem. :)

tőzegmalac 2012.07.25. 17:50:58

@Nava...: amíg el se jut odáig, hogy legyen mit megbánni, addig mindegy :)
meg utána is ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 17:54:15

@trófea nyúl: Ez mondjuk teljesen igaz. De néha nem rossz, ha van mit megbánni. :)
Bár utólag minek bánja az ember? :D

Niobe 2012.07.25. 18:03:15

@Nava...: Utólag felesleges ;) Akkor és ott azt kell megélni, levonni a következtetéseket, és tudni hova tenni.
Fathernak meg tényleg kéne egy ilyen ;) Imádnám, ahogy nagy csattanással eldől a szintelmélet ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 18:05:23

@Niobe: Nagyot durranna, az biztos. Csak egy gond van ezzel. Amíg ő nem akarja, vagy nem hagyja, addig ez nem következhet be.

Niobe 2012.07.25. 18:10:05

@Madpapa: Hát igen. No kamu, no szopás, kis kamu, kis szopás, nagy kamu, nagy szopás. Úgykellnekijólmegjártahahaha.

Madpapa 2012.07.25. 18:19:22

@Nava...: @Niobe: én sem sajnálom, csak mint érdekességet linkeltem be...persze ha igaz az egész

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 18:31:02

@Madpapa: Szerintem simán igaz lehet. De érdekességnek tényleg elment. Ilyenkor az ember rájön, hogy vele talán annyira nem is babráltak ki. :)

Niobe 2012.07.25. 18:42:18

@Madpapa: Jó volt ez, köszi. Gondolom kevés ember sajnálja igazán, de legalább ő belátta, mekkora barom volt. Az is valami.

Namely 2012.07.25. 18:46:17

@Nava...:
"És ha elég nyitott vagy, meg fogod látni a másik oldalt is."

Amit írsz, az kb 1%. Én is sokszor nézem, hogy jó nő-ronda pasi: ennek a vége, hogy beszállnak a BMW-be.
A nők szeretik azzal magyarázni ezt, hogy a mosolya/kisugárzása/stb fogta meg rajta, de ez csak duma.
Valami más van mögötte: pénz, lakás, karrierlehetőség. Meg lehet egyéb is, pl félénkség.

Az igazság az, hogy erre vagyunk beprogramozva: a nők a jó pasikat szeretik, mi pasik pedig a jó nőket. Ezek kb általános evolúciós bélyegek.

Ezt a legkönnyebben ott lehet lemérni, hogy beszélgetek haverokkal, és mindegyik löki a link dumát arról, hogy ő mennyire elégedett a párjával: közben meg? Nézi a pornót, az utcán meg egy csajraforgó... akkor most ez hogy is van?

Lányok, akikkel kapcsolatba kerülök ugyanez: így a párom, úgy a párom, aztán meg szemeznek az emberrel, mint állat.

"meglátod valakinek a szemét, a mosolyát, és beleszeretsz abba az egy dologba"

Ez helyesen: belemagyarázod, és megelégszel vele.

"Utána meg észreveszed, hogy nem egy igazán szép nőt néztél ki, de az az egy dolog megfogott, és a többi nem fog érdekelni. Az is előfordulhat, hogy még agya is lesz. "
De ha utána jön egy jó nő, úgy dobod, mint a huzat. És fordítva...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 18:56:50

@Namely: Szerintem veled se állok le vitatkozni, mert nincs miről. :)
Te így érzed, én úgy. Nem vagyunk egyformák, de ez a szép benne. Nem azt mondom, hogy mindenki magából indul ki, de az tény, hogy mindenki a saját tapasztalatából. Egyébként szerintem az, hogy megnézi valaki az utcán a jó nőt, meg az, hogy érte dobná a párját, nem ugyanaz.

Namely 2012.07.25. 19:09:31

@Nava...: :)
dobná, ha az a jó nő szóba állna vele....
volt valamikor egy tv-műsor. Ebben párok egyik felét (átlagos kinézetű párok) nehézbombázó lányokkal kísértették meg. MINDEGYIK megbukott. Mindegyik, kivétel nélkül. A lányok megkísértését nem láttam, arról nem tudok nyilatkozni.

Azonban az is mond valamit, hogy MINDEGYIK haverom, kivétel nélkül célozgat arra, hogy nem-e mutatnám be a barátnőm valamelyik munkatársnőjének.
Ahogy mondod:
"mindenki a saját tapasztalatából"

Egyébként te konkrétan láttál már olyan esetet, hogy kellett volna a jobb nőnek/pasinak, de a párjánál maradt? Mert én csak olyat, hogy a terhes feleségét is elhagyta egy 20 éves lányért...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 19:21:13

@Namely: Igen, láttam ilyet. Sőt olyat is, hogy elment, de pillanatok alatt rájött, hogy mit vesztett és mit nyert és visszament, pedig nem a nő rakta ki. Sőt...
Sok mindent láttam. Olyat is, hogy rengetegen keresik a boldogságot a kapcsolaton kívül, ahelyett, hogy a meglévőt hoznák helyre.
Olyat is láttam, hogy bombanő feleséget hagytak el egy szürke kisegérért.
Igen, aki nyitott szemmel jár, az sok mindent lát. A boldog párokat nem látod, mert ők csendben boldogok. És akik még sok év után is azok, azok ezért rengeteget dolgoztak. Nincs olyan, hogy egy kapcsolatban nincs hullámvölgy. Csak nem mindegy, ki hogy oldja ezt meg. Ha a barátaidnak az a megoldás, hogy jó nőket keresnek d*ni, akkor egészségükre. Ha szerinted ez a normális, akkor neked is egészségedre.

Namely 2012.07.25. 19:37:03

@Nava...:
"és visszament" a nő meg visszafogadta? Bocs, de felerezsi... önbecsülés=0

"rengetegen keresik a boldogságot a kapcsolaton kívül, ahelyett, hogy a meglévőt hoznák helyre."
az ilyen toldozgatjuk a meglévőt nemigen szokott jóra vezetni. Felbont, újat szerez. A jó kapcsolat szerintem kb svájci óra. 10 év alatt késik 1 tized másodpercet. Korábbi kapcsolataim kb 1 hónap után pokol, a jelenlegi 4 év után is vita nélküli.

"Olyat is láttam, hogy bombanő feleséget hagytak el egy szürke kisegérért. "
Erről 1 poszt ha kérhetem.... [könyörög]

" És akik még sok év után is azok, azok ezért rengeteget dolgoztak."
Szerintem ahol dolgozni kell azért, hogy boldog legyen a kapcsolatod, ott valami nincs rendben, mert az inkább valami alkut jelent. Valamit feladtál. Kb amerikai szépség. Ott is arról volt szó, hogy kívülről nagyon szép minden. Amíg az egyik nyel rendesen.

"Nincs olyan, hogy egy kapcsolatban nincs hullámvölgy." Erről nem tudok még nyilatkozni. Remélem nem is fogok tudni. A jelenlegiben még nem volt.

Szerintem a titok inkább abban rejlik, hogy azt kell keresned, ami hozzád illő, nem azt, ami épp jött, aztán majd egymáshoz csiszolódunk. Mert azt aztán lehet foltozgatni, ami halva született.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.25. 19:50:39

@Nava...: A két említett példában többnyire ugyanaz a motiváció: a 20 éves lánynál hamargyorsan, a bombanő feleségnél pedig záros határidőn belül kiderül, hogy többe került a leves, mint a hús. (Az utóbbi esetben az is sűrűn kiderül, hogy az asszony serényen sunáztatta magát a jóvágású kertészlegénytől kezdve az online felszedett csődörökig mindenkivel, miközben Jenő karriert épített. A kakukkfiókákat már meg sem merem említeni.)

Magyarul a férfi rájön, hogy a nagyobb élményfaktor nem éri meg a többszörös fenntartási költséget és az egyéb járulékos problémákat. Mi a teendő ilyenkor? Visszavált egy kényelmi állandóra, és immáron csak a szexet keresi házon kívül, ügyelve a költséghatékonyságra.

Akárhonnan közelítjük a kérdést: mindenki a neki megfelelő esztétikai szintű jelöltek közül szeretné kiválasztani az emberileg IS megfelelőt. Csakhogy ez keveseknek adatik meg. Persze a TOP 1%-nak még mindig a rendelkezésére áll az Eurocard / Mastercard, de a többieknek marad a színjáték és az önigazolás.

A szép mosoly kevés. Attól lehet szimpatikusabb, aranyosabb, kellemesebb társaság a nő, de a fizikai vonzalomhoz ez önmagában karcsú. Ugyanez természetesen fordítva is igaz: akinek alapból nem jöttem be férfiként, de elhiteti magával, hogy a mosolyom megfogta, az első adandó alkalommal kukázni fog egy olyanért, akitől 4 másodpercen belül medúzásodik a bugyija.

Én nemcsak a saját tapasztalataimból indulok ki, hanem az ismerőseim, barátaim "élményeiből" is. Amiket Namely elmesélt, teljesen életszerűnek tartom. Azok a faszik is játsszák a hősszerelmest a mindennapokban, de titkon klasszisokkal jobb nőkről ábrándoznak. Igaz, a nőket sem kell félteni, mert a túloldalon ugyanez a helyzet: ahogy ezek a férfiak sem kapnak bombanőt állandóra, így a barátnőiknek sem lenne sok esélye tartósan megfogni valakit a TOP 1%-ból. Valószínűleg ugyanúgy megbeszélik egymás közt, milyen életről ábrándoznak, mint a férfiak azt, hogy milyen küllemű nőkről fantáziálnak.

Dehát párkapcsolat az mindenképpen kell, az ingyensuna meg a felerezsi miatt.

Sokan vádolnak azzal, hogy negatív vagyok, pedig csak az élet szikár farkastörvényeit ismertetem.

Vannak a mesekönyvek ..
.. és van a való világ.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 19:51:21

@Namely: Tudod, itt jön az, amit remélem, sose leszel kénytelen megtapasztalni. Amikor te azt mondod fiatalon, hogy én már pedig nem, aztán odakerülsz, és rájössz, hogy de bizony. Erre mondja azt a lányom: "Más az elmélet és más a gyakorlat."
Sokan nem félelemből nem lépnek ki az adott kapcsolatból, hanem azért, mert tudják, hogy ha mindkettő akarja, akkor sok minden megoldható.
Nálunk 15 évig, sőt mondhatom, hogy 19 évig nem hangzott el hangos szó, mégis szétmentünk. Ami ellentmond az eddig leírtaknak, de ott azt is mondtam, hogyha mindkettő akarja. Nem tudom, hogy szebb-e a nő nálam, mert nem ismerem, nem is vagyok rá kíváncsi, de idősebb. Bár, biztos sokkal jobb nő, mint én vagyok...
Az is lehet, hogyha néha úgy igazán veszekedtünk volna, akkor most nem itt tartanánk. De amikor kiderült, én szerettem volna megoldani, szerettem volna együttmaradni, de nem volt hozzá partner. Nem azért akartam mindezt, mert féltem, hogy nem kellek senkinek, mert felerezsi... stb. Mondhatod, hogy nincs önbecsülésem, mondhatsz bármit, ezen nem változtat.
Az egy hónap nálam is határkő. 4 évig viszont simán működhet szépen és jól egy kapcsolat. Majd akkor beszélgessünk, ha lesz néhány gyerek, akik miatt nem jut annyi idő rád, mint ahogy te szeretnéd, hogy amikor ott vagy, segítesz-e neki annyit, hogy este legyen kedve szexistennőnek lenni melletted. Udvarolsz-e neki akkor is, ha nem tud szülés után 3 hónap alatt lefogyni.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.25. 20:00:44

@Namely: " "Olyat is láttam, hogy bombanő feleséget hagytak el egy szürke kisegérért. "
Erről 1 poszt ha kérhetem.... [könyörög]"

Van ilyen, bár elég ritka. Én inkább olyan sztorikat ismerek, ahol a bombanő feleség eljutott arra a szintre, hogy nyugodtan kezdeményezhette a válást, mert a házasságkötés után szerzett vagyon 50%-a miatt már megérte neki. Aztán amint kiforgatta a férjét amiből csak tudta, beleültetett egy csúcskant a tutiba, aztán éltek mint hal a vízben. De ilyen sztorikat nem nagyon fogsz olvasni sehol, mert nem sűrűn ismerik el az emberek, hogy ennyire lóvá tették őket.

@Madpapa: Fake. Egészen az utolsó mondatokig úgy tűnik, mintha valami nagymenő fiatal vállalkozó kalandjait olvasnánk (kisebb-nagyobb gurításokkal fűszerezve), aztán lebukik: most ott tart, hogy nincs lakása. Hogy mi van? Rafkós vállalkozóként az élettársa nevére írat MINDENT, de ilyen könnyedén játszik a párhuzamosdival, cseppet sem tartva attól, hogy egy esetleges lebukás esetén ugorhat a vagyona javarésze? Aha. Én meg Róma püspöke vagyok.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.25. 20:55:59

De itt olvashattok életszagút, ha kell egy kis szikár valóság is késő estére:
velvet.hu/blogok/randi/2012/07/25/ovszert_lyukaszt_igy_akar_teherbe_esni/

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 21:37:42

@Father Justice ♋: A Velvet az életszag. Értem. "bőszen bólogat"
Elhiszem, hogy vannak ilyen nők. Ez a gumilyukasztás most nagyon téma, olvastam már lifen is. De remélem, azt senki sem gondolja, hogy ez a normális???

Niobe 2012.07.25. 22:11:31

@Father Justice ♋: Ez számomra semmivel sem hihetőbb vagy hihetetlenebb, mint a félrekúrós fici. Más emberek, más hülyeség. Ennyi.

Niobe 2012.07.25. 22:14:17

@Nava...: Á, ezek a dolgok úgyis csak ott és akkor derülnek ki. Előre mondhat bármit az ember, de lehet, hogy az adott pillanatban pont az ellenkezőjét teszi majd.
A lényeg, hogy saját tapasztalat nélkül leginkább csak agyalás van.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.25. 22:49:44

@Niobe: Az agyalásról meg tudjuk, hogy a világ legjobb dolga. :)

titokmacsek 2012.07.26. 11:37:16

hát B+, ha a volt pasijaim meghívnának az esküvőjükre, mást se csinálnék, csak esküvőkre járnék! :DDDDDDDDD

Joe69 2012.07.26. 15:40:48

Eddig általában a hülyepicsákat szoktam szidni, de ez egy hülyefasz. A dolog mögött nyilván a kedves ex-anyósjelölt lehet, annak jött be a posztoló vőjelöltnek, hiszen olyan rendes fiú volt. Valószinűleg az hülyítette folytonosan ezt a béna fószert meg sajátmagát azzal , hogy majd a lánya meggondolja magát. Aki persze inkább az ördöghöz is férjhezmegy ezek után, és nyilván ő intézkedett, nehogy nyomikám odatolja a képét, teljes joggal.
süti beállítások módosítása