HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/09/26/mit_csinaljak_hogy_megbocsasson

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr754803541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Ω_ 2012.09.26. 20:15:08

@Чапаев: Igen, szinte megrendelésre. :)

dr. gernika 2012.09.26. 20:17:49

@"Zsu": Elsőre azt akartam írni, hogy á, a másik félnek joga van tudni, de eszembe jutott, hogy sunnyogtam már el én is szakításkor megcsalást. :(

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 20:19:11

@dr. gernika: és a megcsalás miatt szakítottál az illetővel?

dr. gernika 2012.09.26. 20:25:18

@Dr. Jula Watson: Az volt az utolsó csepp. Ha nem történik meg, lehet húztuk volna még pár hétig-hónapig, de már jó ideje rezgett a léc.

_Ω_ 2012.09.26. 20:28:22

@dr. gernika: Számomra az igazán vérlázító inkább az lenne amikor megcsalod és nem szakítasz.

alebatsilzam 2012.09.26. 20:36:10

@_Ω_: Akkor félrelépés esetén hallgatni kell, majd szakítani?

Чапаев 2012.09.26. 20:46:44

@dr. gernika: Na igen, rezgő lécen nem jó baszni, ezt minden valamire való veréb tudja... ;)

_Ω_ 2012.09.26. 20:47:39

@alebatsilzam: Ha már félrelépett, akkor valami nem volt meg; inkább menjen, élje világát valaki mással. A szakításra határozottan igent tudok mondani, a félrelépés esetén szakításkor hallgatásra nincs egyértelmű válaszom, ez már helyzetfüggő, én pl. tudni szeretném.

Jack Torrance 2012.09.26. 20:59:45

@_Ω_: "Ha már félrelépett, akkor valami nem volt meg"

Ok, félreteszem azt a részt, hogy mono vagy nem mono, maradjunk a szigorú monogámiánál. Megcsalni nem szabad, hazudni sem, ezek alapszabályok. DE. Miért biztos az, hogy ha mégis megcsal, akkor valami hiányzott (mármint az önfegyelmén kívül)? Ezt tényleg nem értem. Ha rendszeresen csal valaki akkor persze, de ha csak megbotlik?

Чапаев 2012.09.26. 21:01:19

@Анна: Na igen, az LSD jó opciónak tűnik a férfiak és a nők elviseléséhez, de ennyire ne szűkítsük be a lehetőségeinket! Hétvégére esőt mondanak, ki jön velem galócázni? xD

alebatsilzam 2012.09.26. 21:01:58

@Jack Torrance: "Hát persze Mike, tudom. Véletlen volt. Sétáltál az utcán, a házunk előtt... megbotlottál. És egyszerűen beleakadt a farkad a feleségembe. Bárkivel megeshet."

dr. gernika 2012.09.26. 21:03:05

@_Ω_: Áh, képtelen lettem volna vele maradni. Ez volt az egyetlen ilyen eset.
@Dövan: Ő is komoly kapcsolatot keres?
@Чапаев: Valóban nem volt már jó. ;)

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:05:15

TE jo eg! A megcsalasos tema ugy tunik orokzold. Mennyi komment :/...

Jack Torrance 2012.09.26. 21:05:35

@alebatsilzam: :D ismétlés a tudás anyja :D

Nem azt akarom mondani, hogy véletlenül történne meg, de nem előre megfontolt szándékkal, esetleg tudatmódosítók hatása alatt, utána mély megbánással és persze felelősségvállalással. De nem ez a kérdés.
A kérdés pusztán annyi, hogy miért jelentené ez kötelezően azt, hogy a kapcsolatból hiányzott valami?

Чапаев 2012.09.26. 21:08:05

@Szöszy25: A félrekúrást vakondtúrásnak olvastam, azt hiszem itt az ideje kialudni magamat! xD Na, jóccak mindenkinek!

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:10:27

A jogban is megkulonboztetik a hirtelen felindultsagbol elkovetett buntenyt a szandekos/elore megfontolttol.
Ez szerintem a szandekos kategoria volt a poszter reszerol, mert nem egy vadidegennel tortent egy reszegen attombolt ejszaka kovetkezteben, hanem egy havercsajjal aki ott aludt nala.
En se toleralnam ha a baratom egy ismerosevel dugna, meg akkor se ha csak egy alkalomrol van szo. Az ellen tud tenni, ahogy a poszter is tehetett volna.
Ha mar ott alszik a csaj, akkor hogyhogy nem aludt ott a baratno is? Vagy ha a baratno nem akart ott aludni, akkor miert kellett borozgatni es kenyes temakat felhozni?
Meg annyi mindent irnek, de asszem ma megkimelem a blog tarsadalmat ettol :D.

Чапаев 2012.09.26. 21:12:25

@Jack Torrance: Tiltakozom, a bor nem tudatmódosító! Ivás közben a tudatom végig ugyanolyan marad, csak én válok körülötte részegebbé! :D

p.s. Menjetek teszkóba, de ne gumiért, van kilencszázé' egy tisztességes dél-olasz primitivo-juk.

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:14:02

@(O_O): helyesbitek en azt se toleralnam ha nem ismerossel csalna :D. DE azert mert en mono vagyok es mono tarsat keresek. Azok akik nem tudnak kitartani egy no/ferfi mellett, keressenek olyat aki hasonszoru. Az kettosmerce, ha elvarjak, hogy hu legyel hozzajuk mikozben ok nem azok hozzad...

Jack Torrance 2012.09.26. 21:14:27

@Чапаев: de mint a posztból látszik, ahhoz gumi is kell :D

alebatsilzam 2012.09.26. 21:14:56

@Jack Torrance: Erre sajnos nem tudom a választ. Vagy szerencsére?

Jack Torrance 2012.09.26. 21:15:22

@(O_O): "Az kettosmerce, ha elvarjak, hogy hu legyel hozzajuk mikozben ok nem azok hozzad..."

az bizony az, és mint ilyen, tisztességtelen

Jack Torrance 2012.09.26. 21:17:12

@alebatsilzam: nekem sajnos, neked szerencsére

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:18:21

Tenyleg vajon a posztolo legalabb hasznalt gumit a havercsajjal? Vajon azt a gumit hasznalta fel amit a baratnojenek szant?

Jack Torrance 2012.09.26. 21:19:26

@Dr. Jula Watson: tudom, de én mélyen elítélem az ilyet

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:21:22

@Jack Torrance: ha más nem, hát a változatosság, az újdonság varázsa. Pont ugyanolyat minek venne az ember a boltban, amiből van már otthon?
A kérdés inkább az, hogy az, ami hiányzott mennyire elfogadható, tolerálható vagy megoldható a pár számára.

alebatsilzam 2012.09.26. 21:22:32

@Jack Torrance: "de nem előre megfontolt szándékkal, esetleg tudatmódosítók hatása alatt" :D

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:22:38

@Dr. Jula Watson: @Jack Torrance: en is elitelem, de en a megcaslast is, szerintem az sose korrekt. Az ember altalaban tudataban van, hogyan viselkedik reszegen. Ha tudja, hogy egy buliban reszegen megcsalna a baratnojet, ne reszegedjen le, ennyit tehetne a baratnojeert, ha tenyleg fontos neki...

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:22:54

@Jack Torrance: A vicc az, hogy alapvetően mindenki, amíg nem róla van szó, mert hát ő ugye más eset, ott mindig másról van szó...

Egyébként értelek, és tudom is.

Jack Torrance 2012.09.26. 21:24:44

@Dr. Jula Watson: de hát akármennyi újdonság van otthon, a külvilágban mindig akadhat olyan, ami bent nincs. És kísértés is akad bőven. És persze ellen kéne neki állni, de ha mégse sikerül, akkor az biztosan otthoni hiány miatt van? Illetve olyan hiány ami számít, amire hivatkozni lehet? Nem értem.

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:25:02

@(O_O): A másik oldalról: ha tudom, hogy valaki részegen egy buliban könnyen beleakad valaki másba, és számomra ez nem elfogadható, akkor nem kezdek olyannal. kétirányú játék, csak ehhez ismernünk kell saját magunkat, az igényeinket, és a másik embert is.

alebatsilzam 2012.09.26. 21:27:01

@Jack Torrance: Közben rájöttem a válaszra. Kihagytad egy fontos döntésből a másikat.

Jack Torrance 2012.09.26. 21:28:11

@(O_O): hát, ugye csak az első alkalom után tudhatja, hogy részegen megcsalná a barátnőjét :D
Egyébként meg én is úgy vagyok vele, hogy ha a kapcsolat monogám (nincs egyéb megegyezés a felek közt), akkor a megcsalás nem korrekt.

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:28:36

@Jack Torrance: Nem, nem biztos, hogy számít. Ez már az adott két félen múlik.

Ilyenkor el szoktam gondolkodni, fel szoktam tenni a kérdést, egy harmadik belépése esetén mi lehet a fájóbb, rosszabb, vagy elfogadhatóbb: ha mindez csak azért volt, mert ott volt, megkívánta, gy alakult, hirtelen felindulás, de nem jelent semmit, vagy azért teszi, mert mert beleszeretett, és odáig van érte.

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:30:11

@Dr. Jula Watson: igen, de ehhez az kell, hogy a masik fel oszinte legyen veled es te is onmagaddal es ovele...

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:32:20

Amugy ha valaki szerelmes akkor nem lep felre.

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:32:40

@(O_O): Igen. Ezért mondtam azt fentebb is, hogy a hazugság az, ami a legnagyobb hiba két fél között. Mert attól lesz hiteltelen a másik ember, és az mindig szándékos. A többi emberi gyarlóságra van olyan extrém eset amikor megérthető a tett.

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:34:58

@(O_O): Háát, lehet olyan eset, amikor hiába vagy szerelmes az egod, a személyes dolgaid ennél előrébb kerülnek, és belefuthat az ember ilyenbe. Helyzet és kapcsolatfüggő, hogy ez mennyire megérthető és tolerálható.

Jack Torrance 2012.09.26. 21:36:21

@alebatsilzam: igaz, de ez nem egy generális probléma vagy hiány a kapcsolatban, hanem egy pillanatnyi rossz döntés.

@Dr. Jula Watson: igen, ez fontos kérdés. De amiket én itt ma összehordtam, végig a hirtelen felindulás és csak szex-ről beszéltem. A másba beleszeretés nagyon más és persze boríthat mindent, meg hiány, meg probléma...

alebatsilzam 2012.09.26. 21:36:38

@(O_O): "Az ég kék, a fű zöld, a víz nedves. A nők meg titkolóznak." :)

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:37:45

@Jack Torrance: en abbol indulok ki, hogy mindenkinek van multjaa es abbol ismerhetne mar magat annyira, hogy tudja hogyan reagal adott helyzetekre... Persze mindig van egy elso eset... Sajnos nem tudom ,hogyan reagalnek egy olyan helzetben ahol a baratom akit nagyon szeretek felrelepne egy buliban megismert lannyal. Igy elmeleti sikon azt mondanam azt meg megbocsatanam, ha nem tartja az illetovel a kapcsolatot stb, csak tudjak rola, mert akkor van valasztasi lehetosegem, van szabad akaratom, ami nekem fontos. Azt viszont biztos nem viselnem el, ha valami ismerossel tortenne. Akkor ugy ereznem elarult es tenyleg volt ott mar korabban is erzelem es nem csak a libidobol eredt...

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:39:01

@Papírsárkány: a szex intimebb! Ezert van kizarolagossag (idealis esetben), ugye ott nem csak szavak gondolatok keverednek, mint egy kozos sorozesnel, beszelgetesnel, hanem testnedvek stb stb.

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:40:29

@alebatsilzam: mi van? Ez hogy jon ide? :D. En meg nem titkolzom, akkor lehet nem is vagyok no? :D

alebatsilzam 2012.09.26. 21:40:44

@Jack Torrance: Pillanatnyi rossz döntés? "végig a hirtelen felindulás és csak szex-ről beszéltem" Nem ehhez vagyok elég képzett. :)

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:41:18

@Jack Torrance: Jó, persze, nem is azért írtam. Ha felmerül a megcsalás, mint téma, mindig eszembe jut ez. És nem tudom eldönteni, mert mindkettő tud megsemmisítő lenni, csak más oldalról.

alebatsilzam 2012.09.26. 21:41:23

@Jack Torrance: @alebatsilzam: Ehhez nem vagyok elég képzett. Késő van.

alebatsilzam 2012.09.26. 21:45:05

@Jack Torrance: Az nem egy pillanatnyi rossz döntés.

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:45:15

@Dr. Jula Watson: haaat nem tudom, en a szerelmet maskepp eltem meg...
Amugy SZIA!!!! :))

gondolom ego meg a tobbin azt erted, hogy mondjuk a masik fel rosszul banik veled esetleg megcsalt es vissza akarsz vagni, elegtetelt akarsz venni? En ha szerelmes vagyok akkor valami meg ebben is blokkol...

alebatsilzam 2012.09.26. 21:46:43

@(O_O): Akkor felejtsd el amit írtam. Új komment: +1

Jack Torrance 2012.09.26. 21:47:14

@(O_O): végülis ezt is megértem, azt hiszem. Étteremben bárkivel ebédelek, szexelni meg én se szexelek bárkivel. És akkor, ha valakivel mégis, akkor ez legyen olyan különleges, hogy mással ne. Ok, felfogtam, ma is tanultam valamit :)

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:48:16

@alebatsilzam: "Új komment: +1 "sajnos ezt se ertem :S.
Lehet tul faradt vagyok en mar ehhez.

2012.09.26. 21:52:46

@Bundabandi: Holnap majd ha lesz időm bővebben reagálok és átolvasom a dolgokat, viszont:
"És nem tudod, hogy megcsalt, csak ő tudja meg a másik csaj! Ezek után ő képes a szemedbe nézni, hazudni, melléd bújni stb. Hogy tudja megtenni? "
Titok és hazugság.
Titok, amikor valamit nem mondasz el.
Hazugság, amikor rákérdeznek a dologra, vagy szóba kerül az, hogy hol voltál és te nem azt mondod ami a valóság.
Titok és hazugsák között van azért némi különbség. Feküdhetek úgy mellette, hogy soha az életben nem kérdez rá, hogy "megcsaltál-e valaha?" és mivel nem kérdezi sosem derül ki. És feküdhetek úgy mellette, hogy rákérdez "megcsaltam-e valaha?" és azt mondom, hogy nem csaltam meg. Az elsőnél van egy titkod, a másodiknál hazudtál. Ne keverjük szerintem a kettőt. Az élet nem ennyire fekete és fehét.

Jack Torrance 2012.09.26. 21:54:33

@alebatsilzam: ott vagy egy buliban, jól érzed magad, be is rúgtál kicsit. jó a zene, kezded úgy érezni, a parkett ördöge lettél. és akkor egy nagyon vonzó lány kezd el veled táncolni, csodás módon összehangolódnak a mozdulataitok, az egész tánc varázslatos, megszűnik körülöttetek a világ, csak a zene és ti vagytok, meg a tánc. aztán lassú szám jön, mondjuk a je t'aime, és ti táncoltok tovább, már összetapadt testtel. aztán véletlenül összeérnek az ajkaitok, és hadd ne meséljek tovább.

Ez egy pillanatnyi rossz döntés, hagytad magad elmerülni az érzékekben és reggel simán egy kanapén ébredhetsz a lánnyal, pedig előtte sose láttad, nem is akarsz tőle semmit, a buliba se úgy indultál, hogy dugni akarsz, amikor inni kezdtél akkor még csak fiúk voltak a bulin...

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:55:09

@alebatsilzam: hat meg te mi? Te se erted onmagad vagy te is faradt vagy? :DD

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:57:54

@(O_O): Nyilván annak, amit írtam hosszútávú kapcsolatban van értelme. Amikor már nem feltétlenül azok a bizonyos hormonok a meghatározóak. Gondolok itt olyanra, hogy valami nagy változás következik be valaki életében, mondjuk egy komolyabb betegség. Amikor nagyon megzuhan, és olyankor van, hogy mi magunk fontosabbak vagyunk magunknak, mint a másik, és a megkönnyebbülést, a segítséget a megszokott pár nem tudja adni. Az ember ilyenkor fordulhat valaki új, valaki ismeretlen felé, amiből lehet akár szex is. Ha a párja szereti, megértheti, min megy keresztül, és akár túl is léphet a dolgon, ha az illető aztán megbánást tanusít, és utána a család felé fordul. Van, hogy a másik kezét egy picit el kell engedni ahhoz, hogy visszataláljon.

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 21:59:07

@"Zsu": A titok éppúgy az őszinteség hiánya, mint a hazugság.

alebatsilzam 2012.09.26. 21:59:24

@(O_O): "Amugy ha valaki szerelmes akkor nem lep felre." !

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 21:59:35

@Jack Torrance: nekem volt ilyen, es tudod mi volt? Meg a tancparketten eszbekaptam, tudtam, hogy rossz iranybahaladok es ott abban a pillanatban kiszakitottam magam a srac karjaibol es hazamentem, egyedul. Lehet csak "mazlim" volt, hogy valami eszhez teritett, nem tudom...De megkerdeznem, hogyhogy nem jutott az eszedbe a tancparkett es a kanape kozotti uton, hogy basszus neked van egy nod?
Az alkohol a jozan itelokepessegre hatassal van, de altalaban hullamzo ez a hatas es a friss levego meg hasonlo tenyezok jozanito hatasuak...

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 22:01:54

@Dr. Jula Watson: ertem, de nem tudm, hogy ez szamomra elfogadhato lenne-e. Majd holnap kitisztult fejjel megragom :).

@alebatsilzam: ok, ertem.

Na mindenkinek jo ejt.

Jack Torrance 2012.09.26. 22:02:02

@(O_O): nem saját sztori, csak kitaláltam :D de már megint rossz a kérdés, persze, eszedbe juthat, abbahagyhatod, elkerülheted a megcsalást, és ez is a helyes. De ha mégsem, akkor lehet ezt másképp értékelni, mint pillanatnyi rossz döntést?

2012.09.26. 22:02:51

@Dr. Jula Watson: Igaz, de attól még két külön fogalom. És fenntartom, hogy vannak dolgok amikről a másik jobb ha nem tud a "jövője" érdekében.

Jack Torrance 2012.09.26. 22:03:01

a válaszokat sajnos már csak holnap olvasom el, mert megcsalásnak minősülne, ha most nem mennék ki a reptérre :)))

alebatsilzam 2012.09.26. 22:03:20

@Jack Torrance: "amikor inni kezdtél akkor még csak fiúk voltak a bulin..." Most buktál le. Ilyen nincs! :D

(O_O) (törölt) 2012.09.26. 22:05:01

@"Zsu": en mar korabban is irtam, de leirom megegyszer. Az ilyenfajta titokban az a rossz, hogy nem ad neked szabad akaratot. Nem dontheted el, hogy vele maradsz vagy sem, hogy megbocsatasz vagy sem. Ezzel nem teged ov meg a fajdalomtol, hanem sajat magat attol, hogy eseteleg elveszithet teged.

Dr. Jula Watson 2012.09.26. 22:06:34

@"Zsu": A tudatlanság sosem szolgálja az egyén érdekeit. Csak néhányan hiszik azt, mert így könnyebb.

alebatsilzam 2012.09.26. 22:07:43

@Jack Torrance: @alebatsilzam: Mármint a pontok utáni rész. Hirtelen petoppant egy rakat jó csaj. :D

_Ω_ 2012.09.26. 22:13:26

@"Zsu": Én úgy látom, aki a te elveid szerint jár el, az megvezeti a párját (az eltitkolással) és úgy formálja annak jövőjét, ahogy neki tetszik, kihagyva belőle a másik felet. Mert ha az tudna a megcsalásról, lehet nem szeretne többet a megcsalóval lenni, akármennyire is fáj megtudnia ezt.

_Ω_ 2012.09.26. 22:27:41

Sőt, ma inkább ez:
2 Sexy - Oh Juliette
www.youtube.com/watch?v=tCTPUo1nQcU

radio igyjartunk 2012.09.26. 22:27:48

Harcsa Veronika - Kihajolni veszélyes
youtu.be/Fo-dH7-oLdQ

_Ω_ 2012.09.26. 22:57:58

Aki még ébren van és olvassa: jó éjt, megcsalástól és csalódástól mentes szép álmokat!

Papírsárkány 2012.09.27. 07:10:25

@(O_O): A szex intimebb, mint mondjuk egyes bensőséges gondolatok és érzések megosztása? Én ebben nem vagyok biztos.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.27. 08:49:14

@"Zsu": Egyetértek azokkal, akik írtak erre a hozzászólásra. @Dr. Jula Watson: @(O_O): @_Ω_:

A titok is egyfajta hazugság a számomra. Nem beszélve arról, hogy az eltitkolás és sunnyogás, mekkora gerinctelenség. Lehet, hogy neked ez belefér, meg elfogadhatónak tartod, az én értékrendem más, nekem nem fér bele.

"És fenntartom, hogy vannak dolgok amikről a másik jobb ha nem tud a "jövője" érdekében."

Ebben az esetben saját magadat véded csak, a saját hülyeségeidet titkolod, nem őt véded! Ahogy írtad fent, hogy a rólad kialakult képet véded. Azt kell meglátnod, hogy ez RÓLAD szól, nem róla, nem őt véded, magadat!

Tegnap a párom is megkérdeztem erről a témáról és megkönnyebültem, hogy ő is hasonlóan gondolja, mint én. Igazából ez a lényeg!

Jack Torrance 2012.09.27. 09:35:34

@Bundabandi: szerintem ez ennel sokkal bonyolultabb, de nem gyozkodlek :)

Jack Torrance 2012.09.27. 09:36:18

@alebatsilzam: miert, valamelyik pasi hozta oket :D

@Dr. Jula Watson: koszi :)

jadu 2012.09.27. 09:55:14

@Papírsárkány: az a baj az érvelésetekkel, nem csak a tiéddel.

Ha azt írod, h miért csak a szexnél alakult ki ez merevség :D :D és miért kell bűnné kiáltani a félrelépést, miért nem lehet lazábban venni, hisz csak egy testi dolog semmi mély tartalommal, akkor én meg azt kérdezem, ha ez olyan kis semmiség, akkor miért nehéz NEM csinálni? Na? Ha ennyire semmi, akkor miért kell félrebaszni?
plusz, ha nektek pasiknak ez semmi:
akkor akit szerettek, nem is egyesültök a szexben egy kicsit mélyebben? mondjuk lelkileg is?
Csak ürítési folyamat? ha igen, akkor verd ki, és ne bassz mást :D

Papírsárkány 2012.09.27. 10:20:08

@jadu: Gratulálok, sikerült teljesen kifordítanod amit mondtam :)

jadu 2012.09.27. 10:24:15

@Papírsárkány: akkor fogalmazd meg jobban, és a többiek is :)

Papírsárkány 2012.09.27. 10:27:44

@jadu: esetleg erőltesd meg magad jobban, és próbáld meg megérteni ahelyett, hogy kiforgatod, meg gondolkozz el rajta :)

Jack Torrance 2012.09.27. 10:30:54

@jadu: ne haragudj, ez marhasag. A pisiles se nagy dolog, megsem konnyu lemondani rola. Es szex is sokfele letezik, van olyan, amikor a szerelmeddel csinalod es egyesultok lelekben, meg van olyan, amikor csak egy numera. Mindkettonek megvan a maga szepsege.

jadu 2012.09.27. 10:34:50

@Papírsárkány: látod sárkány, @Jack Torrance: meg tudta fogalmazni :D neki jár egy buksi simi, neked meg egy CSATT :)

de érzitek, h mire próbáltam rávilágítani, hogy érvelésetek több ponton is vérzik, simán bele lehet kötni. Amit Jack írt, azt értem, és nem fogok vitatkozni.

Mert annyi szépség van a világon, csak nem fogom lekorlátozni magam :D senki kedvéért se, ugye. Tök mindegy, hogy azzal megbántom-e.

Ha egy kapcsolatban ezt meg tudják beszélni, sőt akár így indul, hogy 1-2 félrelépés nem baj, arra ÁLDÁSOM. ha hátam mögötti, jaj nem akartam, nem voltam magamnál dolgok meg nem érdekelnek, igya meg a levét, aki csinálta.

:)

egy olyan ember, aki nem monogám és nem is tud az lenni, ne akarjon egy monogámmal összejönni, ami nem megy, azt nem erőltessük :)
és én nagyon nagyon hűséges vagyok, és monogám. Mert a hűség nem egyenlő a egypartnerséggel.

jadu 2012.09.27. 10:38:28

@Papírsárkány: ja és intimebb :) főleg, ha szerelmesek csinálják :) aki csak épp félrbaszik, az meg ne is vágyjon erre az intimitásra, a szex legyen csak ürítési folyamat számára.

Na, mi nők erre ugrunk, hisz sokszor a szex nem megy érzelmek nélkül, persze, van olyan, ami csak szexkapcsolatnak indul, a nő se akar többet, csak hogy megdöngessék, de ha hosszútávon csinálja ezt egy pasival, előbb utóbb bele fog zúgni :D nem feltétlen halálosan :P

szóval ha megcsalsz, akkor biztos szerelmes vagy abba nőbe is, és ezt elviselni nem olyan könnyű.

Papírsárkány 2012.09.27. 10:47:11

@jadu: "látod sárkány, @Jack Torrance: meg tudta fogalmazni :D neki jár egy buksi simi, neked meg egy CSATT :)"

... de mivel s&m mániás vagy, ebből tudom, hogy igazából engem szeretsz :)

Annak viszont örülök, hogy elkezdtél végre gondolkodni a dolgon és komolyabb választ adni, mint az előzőek :)

Pl, hogy neked ez miért nem így van, mit érzel / gondolsz, stb. Ezt értékelem.

Jack Torrance 2012.09.27. 10:52:52

@jadu: hozzateszem, az alkalmi szex nem egyenlo az uritessel. A legtobb esetben nem biologiai szukseglet kovetkezmenye, hanem vagy a hoditas, vagy az extremitas okozta izgalom, vagy hasonlo a mozgatorugo, es az elmeny nagy resze is inkabb ezekbol fakad. Es tavolrol sem szerepel benne a szerelem, az teljesen mas kategoria.

De amugy teljesen egyetertek, poligam ember ne kezdjen monogammal, vagy fogadja el a szabalyokat.
A problema akkor van, ha nem tudod (meg), hogy poligam vagy, avagy ha "akaratod ellenere" megbotlasz, de persze a kovetkezmenyeket ez esetben is viselni kell. Siras-rivas nem segit, vagy sikerul megbeszelni, vagy igy jartal.

jadu 2012.09.27. 11:01:21

@Jack Torrance: egyetértek :)

viszont miért kell a hódítás? Úgy értem, hogy akinek egészséges önbizalma van, nincs szüksége ilyen féle visszacsatolásra. Ezt kihúznám a listából abban az esetben, ha egy normálisan felnevelt, helyes önértékeléssel bíró emberről van szó, aki szereti is önmagát (ki van békülve magával) :)

az extremitás iránti vágy teljesen érthető :D izgalmakra szükségünk van. Mivel monogám vagyok, ezt kiélem különböző sportokban :)

ez a mondatom :"
szóval ha megcsalsz, akkor biztos szerelmes vagy abba nőbe is, és ezt elviselni nem olyan könnyű."
arra vonatkozik, hogy így tudunk mi nők néha gondolkodni. :)

jadu 2012.09.27. 11:02:16

@Papírsárkány: szívem csücske :D ha verlek , szeretlek, ugye tudod :D

(de pedig neeeeem érdekel a bdsm :P de legyen, neked még ezt is elnézem :D)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.27. 11:09:47

@jadu: "szóval ha megcsalsz, akkor biztos szerelmes vagy abba nőbe is, és ezt elviselni nem olyan könnyű."
arra vonatkozik, hogy így tudunk mi nők néha gondolkodni. :) "

Én ezt inkább úgy mondanám, hogy ha képes lefeküdni egy másik nővel, akkor belém tuti nem szerelmes. Ezt nem tudom elviselni, meg nem tudom elhinni, hogy nem így van, hogy csak véletlen volt, meg pia hatására stb. Éppen ezért nem is kellene az az ember, aki megcsalt, többé nem tudnám elhinni, hogy szeret.

jadu 2012.09.27. 11:11:12

@Bundabandi: na igen, ez a másik. pontosan, ahogy írod.

Papírsárkány 2012.09.27. 11:16:45

@jadu: tudom hát, aranymaszat :)

(persze persze :) )

tőzegmalac 2012.09.27. 13:36:31

@Bundabandi: látom szereted az egyenruhát? :P
javaslom a kék pizsamát :)
süti beállítások módosítása