Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Papírsárkány 2012.10.03. 07:37:24
Papírsárkány 2012.10.03. 07:40:08
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.10.03. 07:47:54
mindamellett, hogy igazad van nem leszel a hölgy kommentelők kedvence az tutibiztos :D
Papírsárkány 2012.10.03. 07:49:44
fumerin 2012.10.03. 07:54:00
Nem rossz, nem rossz...a nő meg egy ökör! Nekem nem kéne egy ilyen faszkalap, még akkor sem, ha ez a heteróságomba kerülne!
Papírsárkány 2012.10.03. 07:57:24
fumerin 2012.10.03. 07:58:19
Papírsárkány 2012.10.03. 07:59:40
fumerin 2012.10.03. 08:00:40
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 08:01:51
Papírsárkány 2012.10.03. 08:02:45
Papírsárkány 2012.10.03. 08:03:14
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.03. 08:05:34
fumerin 2012.10.03. 08:05:37
Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.03. 08:07:10
És ezt kell szerdán? Nemá!!!
Ja, holnapután péntek!!! :DDD
fumerin 2012.10.03. 08:08:15
Amúgy kb. a nő meg az általad leírtakat érdemli...
Papírsárkány 2012.10.03. 08:10:48
Erről az a vicc jutott eszembe, amikor szállodában a pártól kérdezi a portás, hogy:
- Házasok?
- Igen, mindketten.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.03. 08:12:33
Nem a férfin múlik. Ha a férjes asszony nem akar félrekefélni, akkor nem fogja megdugni semmilyen egyedülálló pasi, bármennyire is akarja :)
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 08:13:49
cyd 2012.10.03. 08:15:10
Vagy kamuposzt.
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 08:15:21
fumerin 2012.10.03. 08:15:22
Papírsárkány 2012.10.03. 08:16:25
mondd ezt a férjnek :)
De jah, posztoló egy balfasz :)
fumerin 2012.10.03. 08:18:32
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 08:18:48
:)
cyd 2012.10.03. 08:20:20
Poszter túl sokszor látta az "Ünneprontók ünnepe"-t és elhitte Will Ferrell hülyeségét.
Kytia 2012.10.03. 08:21:20
@cyd: Egyetértek. Belem kifordul. És még mellé itt okoskodik, meg erkölcsösködik, meg lehülyézi a nőt, akit amúgy kefélget. Komolyan, nem vezetjük be a Taigetosz-módszert már kifejlett emberek esetében? Csecsemőkért kár lenne, ki tudja, miből lesz a cserebogár, de egy ilyennél szerintem már eldőlt.
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 08:22:01
:)
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 08:23:00
fumerin 2012.10.03. 08:23:09
A nő egy ööööö, tök csúnyát akartam...meg ezért a kis "mutatványért" bukhatja a családot. Nem kis veszteség.
És persze a szerető mossa kezeit. Bravó!
Niobe 2012.10.03. 08:23:10
A poszter a teremtés töviskoronája, jah. Egy méla, hisztis pöcs.
Asszem, igazi csemege Fathernak, hallgathatunk egy remek értekezést a maradékelvről hamarosan :)
Kytia 2012.10.03. 08:25:01
Egyébként látszik, hogy a csávó nem volt még nős: "ő veszi a háztartásba a tévét, mosógépet, ő hív szerelőt"
Aha.
Papírsárkány 2012.10.03. 08:25:10
Azért nehogy már ő legyen felelős a családért :)
fumerin 2012.10.03. 08:25:28
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 08:25:41
- Hö, képzeljétek, férjes anyukát kúrogatok!
- Úúúú geccccíííí, aztaaaaa! Oszt hol ismerted meg?
- Egy temetésen, aztán elmentünk konyhaasztalt is venni.
- Aztaaaaa, milyen csávó vagy! Mit iszóóóó?
Szöszi 28 2012.10.03. 08:27:48
Madpapa 2012.10.03. 08:27:50
Miért zavar hogy van férje. Egyszerű a válasz. Szerintem a férj 190cm magas 100kg, míg te egy 170cm-es 70kg is pasi vagy. Na most ha kiderül hogy kezelgeted a nejét, valószínű nem úszod meg, csak nyolc napon túl gyógyulóval. Tehát jogosan félsz :-)
De kizárt, hogy ez valós sztori legyen.
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 08:28:16
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 08:34:53
Egyébként nem valószínű, hogy M. milf, de az igen, hogy D. számára az ingyensunaként kb. maximálisan elérhető szintet képviseli. Persze a nő ebbe sem élvezetből, hanem taktikai megfontolásokból ment bele, mint kiderült.
Csakszex esetén mindig sokatmondó, ha az illető külsejéről egy szót sem olvasunk a posztban.
2012.10.03. 08:35:22
fumerin 2012.10.03. 08:36:31
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 08:37:56
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 08:40:00
:)
Niobe 2012.10.03. 08:40:11
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 08:40:34
A történet következő lépcsőfokát az jelenti majd, amikor a nő sunamegvonással kezdi zsarolni a férfit, ha az nem kezd el küzdeni a "lelkéért" is. Na, ott derül ki, mekkora Dezsőke a posztíró valójában. Szívesen olvasnék folytatást két hét múlva!
Hipok Rita 2012.10.03. 08:44:08
Niobe 2012.10.03. 08:45:16
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 08:45:23
fumerin 2012.10.03. 08:45:47
Nem akar lovat váltani a többség. Nem akar kilépni a látszat házasságból, inkább azt akarja pótoltatni, amit otthon már un. Néha eljátszanak gondolattal, hogy "mi lenne ha", de kibaszottul féltik a házasság adta biztonságot, kényelmet.
A szexet nem taktikázásra használják, ez fassság, hanem azért, mert bármennyire furcsa, a nők is élvezik!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.03. 08:49:16
Nálam sem ütötte meg a felháborodás mércét a csóka, nyilván mert a másik szereplő is undorító :)
Papírsárkány 2012.10.03. 08:49:52
Jaj ne hazudozz már itt összevissza!!!
:-)
fumerin 2012.10.03. 08:50:53
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 08:51:27
Hát anyukádat sokan emlegítik ma posztoló, az tuti. Teremtés koronája vazze, az!
Nem szereted ezt a nőt, csak dugod. Mit picsogsz itt? Az a baj, hogy férjnél van... na persze! Inkább írtad volna, hogy az a jó, mert így a dugáson kívül nem kell foglalkoznod vele. A nő 36, valószínűleg te meg már 40-es vagy és eddig egy nővel sem jutottál el a házasságig, nem véletlenül. Neked a kiskutya is addig kéne, amíg cuki és aranyos, de hát az a baj a kiskutyával, hogy ha nem figyelsz rá, odaszarik a szoba közepére, azt meg már gáz felszedni, mi?!
Álszent barom! Örülj, hogy dughatod, a szádat meg fogd be! VELED csalja a férjét, ez még nem tűnt fel???? Persze, Ő nem fogja fel, hogy férjnél van.... jahhh!
SciNu 2012.10.03. 08:51:36
@Szöszy25: Pinát :D
Kytia 2012.10.03. 08:51:50
Lehet, hogy asszony ebben a sztoriban a legtisztább játékos, mert ő legalább váltani akar, nem benneragadni a szarban és kiegészíteni néha ilyen omegajózsikkal. De hogy pont egy ilyentől várja a jobb létet... Nem jól választ pasit, ez látszik.
Papírsárkány 2012.10.03. 08:52:52
(kivéve, ha ronda öregszagú banyák mind :) )
Kytia 2012.10.03. 08:53:29
Papírsárkány 2012.10.03. 08:55:08
vagy nélkül.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 08:56:11
fumerin 2012.10.03. 08:57:21
Nálam kb. ez a sorrend. :)
És működőképes, mert mindig azt mondom: ha megdöglök ne fasszal a számban, hanem gerinccel a hátamban.
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 08:57:37
aha, tehát akkor valahol 14 és 80 között vagy...
"Nem akar lovat váltani a többség. Nem akar kilépni a látszat házasságból, inkább azt akarja pótoltatni, amit otthon már un. Néha eljátszanak gondolattal, hogy "mi lenne ha", de kibaszottul féltik a házasság adta biztonságot, kényelmet." - agyonütni az összes ilyet!
Kytia 2012.10.03. 08:58:54
Kytia 2012.10.03. 09:00:18
Kytia 2012.10.03. 09:01:37
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 09:03:13
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:03:33
:)
Niobe 2012.10.03. 09:04:48
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:04:52
fumerin 2012.10.03. 09:04:56
Bocs, nem basztatás, csak érdeklődés.
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:06:09
:)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:07:25
:)
Papírsárkány 2012.10.03. 09:07:28
Hurri Kán 2012.10.03. 09:07:43
Jack Torrance 2012.10.03. 09:08:02
Persze, asztalt is ezert nem vehetett egyedul a no.
Kedves poszter igazi macso, bolcs es megfontolt, es moralisan is a helyzet magaslatan all, amikor tokeletesen erzi, egy ferjes not csak titokban kurogatni szabad, de az mar a felboritana a termeszet kenyes egyensulyat es katasztrofahoz vezetne, ha felrugna a boldog csaladi idillt. Peldamutato vascso dijas viselkedes.
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:08:09
Papírsárkány 2012.10.03. 09:09:01
Jack Torrance 2012.10.03. 09:09:39
valamit felreertett az emancipacioban
Papírsárkány 2012.10.03. 09:10:13
ST83 2012.10.03. 09:10:33
Papírsárkány 2012.10.03. 09:10:54
Látod itt van az eb elesve :P
Kytia 2012.10.03. 09:11:48
Jaja, megmondtam. Amit én azért egy éven át (a felmondásomig) kaptam, azt nem kívánom senkinek. Éljen a férfilogika és gerinc.:))
@Анна: Őszintén? Eszméletlen illata volt.:P Ez volt az első. Utána meg elkezdett nagyon férfiasan udvarolni. Ritka az én generációmnál, hogy nem a "teccő, geci, kő kóla" módon udvarolnak az emberek. Amíg ki nem tört a botrány, azt hittem, én vagyok a Hamupipőke.:)
@Papírsárkány: :DDD Hoztál már tévét? Na majd utána ugass.:DDD
Jack Torrance 2012.10.03. 09:12:39
Hurri Kán 2012.10.03. 09:13:26
Jack Torrance 2012.10.03. 09:14:32
Papírsárkány 2012.10.03. 09:15:38
fumerin 2012.10.03. 09:16:40
DE, én csak mentem-mendegéltem, eccer csak megtaláltam! Nem volt senkié, nem hiányzott sehonnan. Leporoltam, kifényesítettem és őrzöm. :)
Én, a ledobott dög! :D
Papírsárkány 2012.10.03. 09:17:22
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 09:17:48
fumerin 2012.10.03. 09:17:59
Nekem mondod? .D
Niobe 2012.10.03. 09:18:39
Igen, tény, el tud romlani egy kapcsolat, de akkor szépen véget kell neki vetni, és tiszta lappal kezdeni újat. Mert így helyből 4 szereplő élete megy tönkre: a félrekúró nő, a hajtépős szerető, a férj (aki egyszer úgyis megtudja) és a legjobban sérülő, a gyerek.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.10.03. 09:18:42
Jack Torrance 2012.10.03. 09:19:58
@Bundabandi: persze :)
@Анна: ne mondjam? :D
ST83 2012.10.03. 09:20:13
Kytia 2012.10.03. 09:21:47
Papírsárkány 2012.10.03. 09:21:55
@Jack Torrance: próbáltam lényegre törőbben megfogalmazni :)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:23:35
:)
Kytia 2012.10.03. 09:23:53
@ST83: Én azért hibázom, hogy titeket taníthassalak. Ha tudnátok, mennyire nem könnyű néha...*mélyet szív, füstöt lassan kifúj*
Kytia 2012.10.03. 09:24:24
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:25:16
:)
Papírsárkány 2012.10.03. 09:25:28
Hány éves vagy? :)
Jack Torrance 2012.10.03. 09:26:00
Madpapa 2012.10.03. 09:26:43
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:26:55
:)
ST83 2012.10.03. 09:27:34
ST83 2012.10.03. 09:29:23
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:29:25
Hurri Kán 2012.10.03. 09:31:04
El kell keserítselek: ha nem a te jelenlétedben csinálják, akkor is büdös. :D
pretty kitty 2012.10.03. 09:31:40
pretty kitty 2012.10.03. 09:32:20
ST83 2012.10.03. 09:32:54
pretty kitty 2012.10.03. 09:33:29
Nem lett. Bacca meg magat ha mal minket id utal!!!!!!
ST83 2012.10.03. 09:33:35
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 09:34:34
:)
@ST83: Te se általánosíts, mert van kivétel: pl. Kytia!
dr. gernika 2012.10.03. 09:35:39
Érzelmi analfabéta, de azért a fensőbbség érzés megvan, nem csoda, hogy nem keltél el eddig.
ST83 2012.10.03. 09:35:44
Papírsárkány 2012.10.03. 09:38:14
indapass90210 2012.10.03. 09:39:53
dr. gernika 2012.10.03. 09:39:59
Niobe 2012.10.03. 09:40:58
Tény, nem tudsz mindig mindent (bármely emberi kapcsolatra vonatkoztatva) megbeszélni, meg egy munkahelyen pl ahol annyira nem törekszel a bensőséges viszony kialakítására, ott nem is mindig szükséges. Egy párkapcsolatban jóval inkább illik (illene) odafigyelni erre, hogy az emberkék igenis tisztában legyenek a másikkal, és meg tudják beszélni, ha bármi konfliktus van. Csak ehhez kell némi eltökéltség, kompromisszumkészség, és egy bő adagnyi szeretet.
Valamelyik nap elkezdtük újranézni Apával a Star Warst az első résztől kezdve (Baljós hámnya), és mondta, hogy ő nem is érti igazán, miért erősebbek a Sith-ek - a villámszórással meg fojtogatással meg egyáltalán a harcban (Darth Maul kettős fénykardja). Erre mondtam, hogy szerintem a düh, a harag és az egó mindig pillanatnyilag intenzívebb érzések, és ezáltal több energiát nyersz belőlük - de csak átmenetileg. Úgy gondolom, hogy a "sötét oldal" a való életben is csábítóbbnak tűnik és könnyebbnek, csak mindig nagyobb árat kell fizetni érte utólag, és ezt kevesen látják meg előre.
ST83 2012.10.03. 09:41:05
ST83 2012.10.03. 09:42:40
pretty kitty 2012.10.03. 09:44:38
Hihihiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! Esz jolmegacondtad :DDDDDD
dr. gernika 2012.10.03. 09:46:13
ketroot 2012.10.03. 09:47:52
High five!
Neked egyszerűen szaporodnod KELL!
Jack Torrance 2012.10.03. 09:47:53
m.gray 2012.10.03. 09:50:55
posztercsávó kemény, mint a Rambo3
igaz, hogy inkább 40 felé tart egyedül, de azért szuperül megmondja a frankót arról, hogy hogyan kellene működnie a dolgoknak egy házasság gyakorlati részében
plusz, ő ugat erkölcsökről, hogy úr isten, egy férjezett nő lefeküdt vele!
hát bazd meg kiscsillag! tudod, ami nem fér bele erkölcsileg, azt az ember nem csinálja - legyn szó házasságtörésről, bolti lopásról, vagy emberölésről akár!
ha meg megcsinálta akkor ne itt ríjon, mert komolytalan
Jack Torrance 2012.10.03. 09:51:55
Aztan van olyan is, hogy mar megbeszeltetek, mondjuk tobb figyelemre vagysz. Elmondtad, meg is egyeztetek, tobbet fogsz kapni. Csak ez nem szamonkerheto igeret, es nem is kapsz tobbet, legalabbis nem erzed. Vagy ugy erzed, csak kenyszerbol kapod.
Egyiktol se erzed magad jobban, viszont annyira szarul se, hogy felborits mindent. De gyulik odabent...
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 09:55:35
Szöszi 28 2012.10.03. 09:58:26
2012.10.03. 09:59:58
Neeeeeeeeee!!!!!!!!! Ez totál beteg!
Namely 2012.10.03. 10:00:50
dr. gernika 2012.10.03. 10:01:01
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 10:01:52
Na ez is egy szép történet!
Niobe 2012.10.03. 10:01:55
Amikor a dínókat kipusztította a becsapódás, biztos egy UFO csapódott be, és igazából mi vagyunk a földönkívüliek... és emiatt vannak a félreértések :D
Αphelion 2012.10.03. 10:02:41
Szöszi 28 2012.10.03. 10:02:59
Namely 2012.10.03. 10:03:44
Köcsög!
Ha kúrogatod, akkor eléggé kínos mindent a nőre kenni. Ha kell a pina, adj érte valamit, ha nem kell a konzekvencia, akkor keress másikat, szakítsd meg a kapcsolatot.
Ennyi.
Amúgy egy beteg fasz vagy, utállak.
@Szöszy25: Anyu jön hozzánk szombaton!
ST83 2012.10.03. 10:05:24
Ha mast nem tudok, azt minimum megmondom neki, hogy nem tudom megfogalmazni pontosan mi a gond, legyunk egyutt tobbet. Attol eddig elmultak a gondjaim. Es ha megteszi nem kenyszernek erzem a reszerol, hanem annak, hogy figyel ram.
Niobe 2012.10.03. 10:08:48
ST83 2012.10.03. 10:10:00
Niobe 2012.10.03. 10:19:20
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 10:19:52
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 10:20:49
:)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 10:23:12
Örülj inkább, hogy időnként jó nőnek, és szexinek is tartanak, nem csak Katának a szőke nőnek!
:)
Niobe 2012.10.03. 10:24:02
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): :DDD Túl sok Orwell, ott lehet a baj! :)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 10:26:15
:)
Jack Torrance 2012.10.03. 10:26:58
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 10:28:13
:)
Jack Torrance 2012.10.03. 10:28:49
nemkellex 2012.10.03. 10:29:37
Aki megcsalja a házastársát, a gyerekét is megcsalja.
Aki megcsalja a házastársát, arra nincs szüksége a gyereknek.
Aki megcsalja a házastársát, annak nem jár felmentés.
Aki megcsalja a házastársát, annak nincs elég nagy büntetés.
Aki megcsalja a házastársát, szar ember.
Aki megcsalja a házastársát, tulajdonképpen nem is ember.
Namely 2012.10.03. 10:31:28
Kaja sztrapacska lesz, fincsi nagyon, bnőm egyetlen kajája, de nagyon profi benne!
:)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 10:32:01
:)
Szöszi 28 2012.10.03. 10:32:41
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Bazmeg nem! Szar az ízlésetek nektek férfiaknak, és mind hülyék vagytok na! :D
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 10:32:52
:)
Namely 2012.10.03. 10:33:04
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 10:33:26
:9
Na!
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 10:34:14
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 10:36:18
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 10:37:33
Egyértelmű, hogy komolyat sosem akart ettől a nőtől, és nem is fog.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.10.03. 10:38:08
nemkellex 2012.10.03. 10:38:23
@Namely: Vajon egy undorító, erőszakos disznó jó apja és jó példaképe a gyerekeknek? Ne áltassuk egymást. Először zárja le azt, aminek már nincs létjogosultsága, aztán kezdjen valami újba. Vagy semmivel sem különb a férjtől.
Szöszi 28 2012.10.03. 10:40:08
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.03. 10:41:10
Nem hinném, akkor nem lenne ideje/érkezése eljárni félrekúrni. Általában az ilyen erőszakos csókák roppantmód féltékenyek is, és ellenőrzik az asszonyt. :)
nemkellex 2012.10.03. 10:41:50
Niobe 2012.10.03. 10:42:09
@nemkellex: ennyire nem fekete vagy fehér az élet, de alapvetően kurvaanyját az olyannak, jah. :)
@Namely: sztrapacska nyamm...
ST83 2012.10.03. 10:42:10
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 10:42:48
Niobe 2012.10.03. 10:44:30
ST83 2012.10.03. 10:44:38
ST83 2012.10.03. 10:46:31
Caddy 2012.10.03. 10:47:58
Nagyon szórakoztató poszt volt.
Nem nagyon zavarta posztírót a férj, amíg meg kellett dugni az asszonyt, most hogy már kicsit asszony továbbgondolta, most menekülne, nagyon édes. :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.10.03. 10:48:43
ST83 2012.10.03. 10:49:00
2-es, 3-as es 7-es pontok: netto hulyeseg.
A tobbi ok.
nemkellex 2012.10.03. 10:49:21
@Father Justice ♋: Szóval ha nekem rossz egy kapcsolatban, akkor igenis félredughatok, és ne kelljen már emiatt új lakást, megélhetést keresnem, mert akkor nekem rosszabb lesz? Hm... Érdekes hozzáállás. És a többiekkel mi van? Gyerekek, férj...
ST83 2012.10.03. 10:55:15
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.10.03. 10:55:17
Kytia 2012.10.03. 10:55:54
@Papírsárkány: Jajj, nem köll itt vetíteni.:))) Szinte sejtettem, hogy az itt kommentelőknek a kisujjában van mindaz, amivel az ember lánya elvétve találkozik csak a való életben. Amúgy 29 vagyok, az eset idején 24 voltam, a "jóasegged" exem, akitől az ellenpéldát hoztam, az meg 2 évvel idősebb nálam. Elbaszott generáció vagyunk, ez van.:)
@Madpapa: De. Pontosan ilyen egyszerű. Csak sokatoknak (tisztelet a kivételnek) még ez is nehezére esik. Volt már olyan pasi is, aki nem volt hajlandó azt mondani a nőjének, hogy ő a legszebb a világon, mert az hazugság lenne. De a félrekúrásairól már nem okozott ekkora gondot hazudni. Sosem fogom megérteni.
Namely 2012.10.03. 10:56:16
@Szöszy25: ;)
@Niobe: @Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): bizony, a sztrapacska az király...
@nemkellex: ugyanmá... a legtöbben nem így váltanak partNERt, nehogy a két szék közé essenek.
Jack Torrance 2012.10.03. 10:58:07
Kytia 2012.10.03. 10:58:56
Jack Torrance 2012.10.03. 10:59:13
Kytia 2012.10.03. 11:04:02
Kytia 2012.10.03. 11:04:50
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 11:06:50
A posztban szereplő nő pedig nemcsak félrekúrni akar, pontosabban elsősorban NEM félrekúrni akar. Leginkább azt akarja, amit írtál: új lakást és megélhetést, csak nem önerőből, hanem egy másik személy jóvoltából. Ha tisztában van vele, hogy a "viszonylag értelmiségi" munkájával mennyi idő alatt tudná összehozni ezt, tökéletesen érthetőek a motivációi.
Ez persze nem jelenti azt, hogy elfogadhatónak is tartom a stratégiáját.
Én csak a szikár tényeket ismertetem.
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:08:35
nemkellex 2012.10.03. 11:08:52
@ST83: @Jack Torrance: Jó, hát ez az én véleményem, amit mérgemben (olvasva ennek teljesen hülye pasinak a posztját) jólmegmondtam. Lehet, hogy mások lazábban fogják ezt fel, nekem nem megy. Aki megcsalja a partnerét, az a kukába való (lehetőleg feldarabolva, de biztos ezt is radikálisnak gondoljátok :D).
@Namely: Felőlem... amíg engem nem érint, mindenki azt csinál az úgynevezett társával, amit akar. Csak a saját hozzáállásomat írtam le.
ST83 2012.10.03. 11:10:46
Papírsárkány 2012.10.03. 11:12:34
Papírsárkány 2012.10.03. 11:14:23
Az a szó önmagában túl sok plusz tartalmat rejt, és eleve idejétmúlt.
(mármint ugye eredetileg "nézzétek szülők, jó party vagyok a lányotoknak és lesz miből élnetek vénségetekre" volt kb.)
nemkellex 2012.10.03. 11:15:51
@Father Justice ♋: Félreértesz. Nem azt erősítgetem, hogy nincs ilyen, hanem azt, hogy szerintem elfogadhatatlan. Értem én, értem persze, hogy mit akar a nő. Azt is, hogy a legtöbben akkor dobbantanak, hogyha megvan az új eltartó igavonó. Csak nem gondolom helyesnek vagy fernek. Ennyi.
@Dr.Rekettyés László: Ja, ezt akartam én is kérdezni.
ST83 2012.10.03. 11:16:32
Caddy 2012.10.03. 11:17:05
nemkellex 2012.10.03. 11:18:09
ST83 2012.10.03. 11:18:31
Papírsárkány 2012.10.03. 11:21:00
nemkellex 2012.10.03. 11:21:34
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:24:54
Csak figyelmet vár, törődést vár, megértést vár, beszélgetni vágyik, épp egy kicsikét részeg volt, sodródott az árral stb...
ST83 2012.10.03. 11:25:25
dr. gernika 2012.10.03. 11:26:30
Meg tőlünk milyen megoldást, tanácsot vár? Adjuk a szájába, hogy szerelje le az asszony liánozós ambícióit úgy, hogy közben dugni még maradjon kedve? Vagy mi? Jajj annyira sajnálom ám...
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:27:08
Niobe 2012.10.03. 11:28:36
ST83 2012.10.03. 11:29:03
Nem a megcsalast partolom, csak a radikalis kirohanasaitok szurjak a szemem. Alszentnek tartom.
Hurri Kán 2012.10.03. 11:29:08
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:31:02
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 11:31:08
:)
ST83 2012.10.03. 11:31:43
nemkellex 2012.10.03. 11:32:20
@Dr.Rekettyés László: Jaj! Jó, hogy szólsz! A főnök sose vesz nekem virágot! Lefekszem az egyik kollégával, hátha attól majd rájön, mit is várok tőle! :D
@ST83: Megint csak azt mondom: értem, miről beszélsz, de nem azt akarom elhitetni veled, hogy ilyen nincs, hanem, hogy nem ez a megoldás. Ha nem működik a kapcsolat, lépjen ki belőle, ne pótszert keressen.
ST83 2012.10.03. 11:32:50
ST83 2012.10.03. 11:34:49
Alapvetoen meg ne csaljuk meg egymast.
nemkellex 2012.10.03. 11:34:58
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:35:37
Szöszi 28 2012.10.03. 11:35:41
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 11:35:51
nemkellex 2012.10.03. 11:37:05
ST83 2012.10.03. 11:38:19
ST83 2012.10.03. 11:39:49
ST83 2012.10.03. 11:40:23
Jack Torrance 2012.10.03. 11:41:45
Mondjuk ugy ertsd, hogy ha amugy rendben van a csalad, csak valaki botlott egyet (amibol a gyerek altalaban semmit nem eszlel, vagy ha igen, de a szulok normalisan kezelik a helyzetet akkor osszesen nemi apro zavart az eroben), akkor kar felrobbantani a csaladot, mert az sokkal rosszabb a gyereknek. Ha van anyja meg apja, akik szeretik ot meg egymast, az neki jo. Es meg kesobb is jo lesz neki, ha nagyobb lesz es esetleg rajon, mi tortent, tudni fogja, hogy lehet ezt normalisan kezelni es nem darabolos gyilkosok a szulei (lasd kukaba kell dobni...)
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:41:53
Ha félreértettem, akkor bocs, akkor viszont tedd fel a konkrét kérdést.
ST83 2012.10.03. 11:42:43
ST83 2012.10.03. 11:43:14
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:43:22
De nem tudom azt elfogadni, hogy valaki "botlott egyet". Ha ez álszentség, vagy hülyeség, akkor legyen az.
nemkellex 2012.10.03. 11:43:56
@Bundabandi: Kíváncsi lennék a 2/3 reakciójára, ha tényleg ilyen helyzetbe kerülnének. Valami azt súgja, hogy kicsit megkopna a liberalizmusuk. Amúgy meg milyen hülyeség már, hogy sérülne a róla kialakult kép a párjában? Dehogy sérülne! Reálisabbá válna. "Megcsaltam, de nem vagyok ám én ilyen szemét!" Aha, nem hát.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 11:45:12
Kytia 2012.10.03. 11:45:31
@Papírsárkány: Aranyos, hogy a teremtés koronái milyen gyorsan el tudnak határolódni egymástól, ha épp negatív minősítés veszélye forog fenn.:)
@Caddy: :DD
Jack Torrance 2012.10.03. 11:46:12
nekem ez icipicit tul radikalis
nemkellex 2012.10.03. 11:46:26
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:47:22
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 11:48:04
:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.10.03. 11:48:12
ST83 2012.10.03. 11:48:30
nemkellex 2012.10.03. 11:49:14
A darabolás meg csak egy illusztráció volt... nem sejtettem, hogy magyaráznom kell.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 11:51:35
Niobe 2012.10.03. 11:51:42
@Jack Torrance: egyetértek, ha az egyik botlik, DE kezelhető marad a helyzet, amiatt nem érdemes tönkretenni több ember életét. Az a baj, hogy sokan tényleg végletekben gondolkodnak, lásd itt is pár emberkénél ;))) Ez van, ez úgymond a természetes, hogy önzőek vagyunk. És ezt kutya nehéz, ha nem lehetetlen levetkőzni. És szerintem teljesen nem is lehet, mert mindig hozhat az élet olyan helyzetet, amikor páros lábbal rúgos fel a "szeretem a fákat, hódot eszem" elveidet, és kimutatod a fogad fehérjét. Ez van :)
ST83 2012.10.03. 11:52:04
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 11:55:53
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 11:55:59
Sokakkal vagyok "olyan" viszonyban. Így mivel nem kerül szóba, így valószínűleg minden rendben van, hiszen ha nem, akkor el mernénk mondani egymásnak. Ami rendben van, arról meg nem beszél az ember.
ST83 2012.10.03. 11:56:16
Sok-sok evvel kesobb tudtam meg mi tortent akkor. Utolag azt mondom, hogy azt, hogy anyam sirt, konnyebben kihevertem (bar meg mindig emlkeszem ra), minthogyha szamomra akkor ertehetetlen okokbol elzavarta volna apamat mellolem.
nemkellex 2012.10.03. 11:56:28
Caddy 2012.10.03. 11:58:36
:D
@Dr.Rekettyés László: @Jack Torrance: nyilván nem az a cél, hogy a botlást meg kelljen bocsátani bármelyik fél részéről, de valóban érdekes elgondolkodni, hogy vajon mi történik, aha azt mondja a párunk, hogy édesem nagyon bebasztam az egészre nem emlékszem egy állat vagyok, egy picsa vagyok, bocs, de imádlak szeretlek. Nyilván adunk még egy esélyt. No persze az egész csak feltételes.
Az meg már egy másik mese, hogy ezután mi történik.
Szerintem ez személy függő, valaki meg tud bocsátani, valaki nem.
pretty kitty 2012.10.03. 11:59:36
Hihihi!!!!!!! :))))))) Multiphunkcijosz celvecke jez a caj, szok mindenle lehet hacnalniiiiiii!!!!!! :DDDDDD
ST83 2012.10.03. 12:00:48
Az meg, hogy nem beszelnek rola azt is jelentheti, hogy kenyes a tema, nem feltetlen azt, hogy minden ok. Azert kerdezz ra ha van kedved:)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 12:01:53
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 12:02:08
nemkellex 2012.10.03. 12:02:19
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 12:02:50
:)
ST83 2012.10.03. 12:03:03
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 12:05:00
Caddy 2012.10.03. 12:05:53
Tehát akinek a szülei csaltak vagy csalatva voltak, ők ezt nagyon egyszerűen úgy látják, hogy ez megbocsáthatatlan.
Én ezt el is fogadom. Nem vita téma.
Csak elméletben. Ha voltunk már szerelmesek, akkor tudjuk, hogy minden más, na most ha ebben azt mondja a másik, hogy bocs de botlottam, nem tudunk józanul ítélni.
Láttuk a Nő kétszer című filmet??? Ha nem jön az új pasi, simán benne van a pakliban, hogy visszacsúszik a csalóhoz.
CSAK elméletben és gondolatban átforgatva, nem olyan egyszerű az, hogy ÉN BIZTOS KIRÚGNÁM!
:)
nemkellex 2012.10.03. 12:06:34
ST83 2012.10.03. 12:06:46
ST83 2012.10.03. 12:07:33
Caddy 2012.10.03. 12:08:49
Előttem ugyan nem kell bizonygatni semmit, és el is hiszek mindent.
De sajnos az élet dob olyan lapokat amiket nem egyszerű kijátszani.
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): nem tudom mit vezet le, csak felfigyeltem a jelenségre! :)
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 12:09:48
Szöszi 28 2012.10.03. 12:10:24
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Csak simán Norbi, valóban magas, valóban barna a haja és a szeme is, és már ismer milyen vagyok :D Mivel ő az exem :)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 12:11:09
ST83 2012.10.03. 12:11:25
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 12:11:33
Ja és az én szüleim nem csalták egymást... (mivel anyu meghalt, mikor 8 éves voltam), szóval az sem igaz, hogy azért vélekedek pl. én így, mert volt ilyen a családban.
nemkellex 2012.10.03. 12:12:40
(Ha valaki a vérrel jön nekem, illusztráció volt, most szólok! :D)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 12:12:40
:)
ST83 2012.10.03. 12:13:17
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 12:13:47
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 12:15:47
Ha válogatási helyzetben lenne, már rég elküldte volna a nőt, és beújított volna egy másik kényelmi sunát helyette. Konkrétan abban a pillanatban, amikor az megpendítette a versenyeztetés szálait.
(Persze a nő tudta, hogy ez a veszély nem fenyeget, mert előtte már alaposan letesztelte a férfit ilyen szempontból: Dezső ott, akkor és amiatt találkozott vele, ahol, amikor és ami miatt csak akart, magyarul totálisan alárendelte magát az ő elképzeléseinek. Ezek után nem volt nehéz betennie a megfelelő dobozba. Advanced tactics.)
Te abból a feltételezésből indulsz ki, hogy csak attól hullhat egy férfi haja nő miatt, ha totál szerelmes, és valami veszélyezteti a románcukat. Pedig nem. Attól is, ha zavar támad abban a kényelmi rendszerben, ami az elmúlt évtizedének a csúcspontját jelentette nőügyileg.
Szöszi 28 2012.10.03. 12:15:53
ST83 2012.10.03. 12:16:58
Papírsárkány 2012.10.03. 12:17:34
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 12:18:15
:)
ST83 2012.10.03. 12:18:51
Amugy a haja attol is hullhat az embernek, ha szex kozben tepik. Ki tudja?
Niobe 2012.10.03. 12:18:58
Egyedül a sunnyogást utálom - na nem azért, mintha én nem csináltam volna párszor - hanem pont ezért, mert tudom, milyen szar érzés, amikor fejedre olvassák, mit tettél vagy nem tettél meg. A tiszta helyzetnél nincsen jobb.
ST83 2012.10.03. 12:21:08
2012.10.03. 12:22:30
ST83 2012.10.03. 12:22:41
nemkellex 2012.10.03. 12:22:45
@Szöszy25: Non bis in idem. Háppersze. :D Csak egy nő képes felülírni egy férfi által kinyilatkoztatott igazságot. :)))
ST83 2012.10.03. 12:23:21
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.10.03. 12:24:02
nemkellex 2012.10.03. 12:25:32
@Papírsárkány: *hangosabban dorombol*
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 12:26:14
:)
2012.10.03. 12:27:19
Kérdés tőlem: Ha annyira érdekelt, akkor miért nem azelőtt kérdezted meg, hogy bármi is történt volna?
(Ez vagy az előtt is beszélgettek, tehát alkalom lett volna rá)
Papírsárkány 2012.10.03. 12:28:19
Jack Torrance 2012.10.03. 12:28:49
ST83 2012.10.03. 12:30:04
2012.10.03. 12:30:21
ST83 2012.10.03. 12:31:39
Jack Torrance 2012.10.03. 12:33:13
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 12:33:36
Papírsárkány 2012.10.03. 12:36:31
Jack Torrance 2012.10.03. 12:37:11
Tartom magam ahhoz, hogy sok esetben csak onzes es hiusag all emogott, sem mint jozan esz.
ST83 2012.10.03. 12:39:00
Niobe 2012.10.03. 12:39:10
@ST83: jóóó, most egyéb szempontokat, körülményeket figyelembe sem vettem, csak magának a félrelépésnek a tényét :)
Annyira szép idő van, mosolyt csal az arcomra, bárhányszor megyek ki az udvarra. A Beépített Szépségből jutott eszembe az a jelenet, amikor interjúvolják a szöszit (aki később nyer), és hablatyol arról, hogy az ő legszebb napja biztos egy április 25-e lenne, mert akkor nincs se túl meleg, se túl hideg, elég egy könnyű kabát.. és a mai októberi nappal valahogy ugyanez a helyzet :)
Jack Torrance 2012.10.03. 12:39:29
Jack Torrance 2012.10.03. 12:42:33
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 12:43:36
Magyarázd már meg ezt a logikai bukfencet! XD
Dr.Rekettyés László 2012.10.03. 12:44:33
Lehet hogy igen, én csak kérdezem, mert így elsőre nehéz elképzelni, és nincs olyan példa a környezetemben, ami ezt erősítené.
nemkellex 2012.10.03. 12:44:51
@Jack Torrance: "De igenis azt mondom, hogy hiusagbol, sertodottsegbol nagyon nagy felelotlenseg tonkretenni (de legalabbis rosszabba tenni) egy gyerek eletet. "
Igen, én is ezt mondom. Ezért nem csalom meg a másikat. Ott a félreértés, hogy te azt hibáztatod, aki dobbant, mert megcsalták. A csalóval kapcsolatban érzem én ugyanazt.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 12:48:08
Jack Torrance 2012.10.03. 12:48:30
(hangsulyozom, nem a szereto tartasrol beszelek, hanem egy alkalmi felrelepesrol).
ST83 2012.10.03. 12:49:42
Jack Torrance 2012.10.03. 12:50:58
Nem, ha folyamatosan csaljak egymast az nem jo. Es az sem jo, ha "ugy tesznek". Az a jo, ha azt latja, a problemakat meg lehet oldani, ha az emberek szeretik egymast. Es az is jo, ha azt latja, ot annyira szeretik a szuleik, hogy ezert nemi aldozatot is tudnak hozni es rendbehozzak a kapcsolatukat. Es az is jo, hogy ha azt latja, hogy a csalad fontos.
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.10.03. 12:52:16
:)
Jack Torrance 2012.10.03. 12:52:52
a piros lampan nem szabad atmenni. nem is szoktam. de tegnap nagyon siettem, nem jott auto, atmentem.
hat igy.
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 12:55:10
Jack Torrance 2012.10.03. 12:55:18
De szerintem meg kell probalni, es foleg nem inditanek _eleve_ abbol az alapallasbol, hogy a kukaba darabolom a parom, ha megcsal. Felteve, hogy mar van gyerek es amugy boldog csaladunk volt.
ST83 2012.10.03. 12:56:29
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 12:56:54
Jack Torrance 2012.10.03. 12:57:29
ST83 2012.10.03. 12:58:34
Jack Torrance 2012.10.03. 12:59:11
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 12:59:58
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:00:20
Jack Torrance 2012.10.03. 13:00:25
ST83 2012.10.03. 13:00:52
Kytia 2012.10.03. 13:01:57
@ST83: A nemtómmilyen kutatások szerint egy férfinak valami egy tized másodperc kell ahhoz, hogy megállapítsa, tetszik-e neki a nő, vagy sem. És mivel a döntéseiteket eléggé befolyásolja az esztétikum, a lelkesedés mértéke is szokott tőle függni. Én azt tapasztaltam, hogy sok nő (+én is) azért kerül néha aljas pinabubusok kezére, mert azokra nagyon hat a látvány és sokkal harsányabban lelkesednek az elején, ez meg ugye szédíti a nőt szépen.:)
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:01:59
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:03:22
Azt mondod, akit szeretsz nem csalod meg DE ha esetleg mégis megcsalod nem jelenti, hogy nem szereted.
Ez a két mondat totál ellentéte egymásnak!
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:03:59
ST83 2012.10.03. 13:04:28
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:05:20
Niobe 2012.10.03. 13:06:04
VAN olyan helyzet, amikor a megbocsátás által jobb lesz a folytatás, valóban, bár tényleg nehéz elhinni, mert alapvetően nekem is bicskanyitogató és bizalomgyilkos a félrelépés. Ettől még elfogadom, hogy van ilyen, sőt, nekem is lehet olyan helyzet az életemben, amikor ilyen döntés elé állít az élet. Nagyon remélem, hogy nem fog.
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:06:26
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:07:12
JOKKA21 2012.10.03. 13:07:12
Kytia 2012.10.03. 13:07:32
Kytia 2012.10.03. 13:08:05
Jack Torrance 2012.10.03. 13:08:10
Sok esetben azert ez ugy hangzik, mint az egyszeri tuzoltosagnal, amelyik kihirdette a faluban, hogy minden tuzesetet 2 nappal elore be kell jelenteni :)
Ha nincs semmi problema a kapcsolatban, es nincs mit megbeszelni, de megis beut valami, akkor ezt is kezelni kell valahogy. Megint nem tippeket akarok adni es nem felmento szituaciokat gyartani, de a reszegen-buliban mellett a masik tipius, ha valaki elutazik, mittudomen csapatepito treningre, egzotikus kornyezet, kulonleges szituaciok, kaland, adrenalin, sok alkohol, es tavolsag, valamint az erzes, hogy ez "nem ervenyes", mert a normal vilagodon kivul vagy, mintha nem a sajat eleted lenne. Ilyenkor sokkal kisebb kiserteseknek is bedol az ember, akarmennyire is szereti az otthon maradott parjat.
Es ezt nem lehet elore megbeszelni. (illetve meg lehet, de az mas teszta)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:08:32
@Dr. Jula Watson: Nem kell olyan, aki megcsalt, felmelegítve sem, átformálva sem. Ha nagy elvárás a számára, hogy ne csaljon meg, akkor ne legyünk együtt. Akkor keressen egy olyat, akinek ez belefér. A kommentekből ítélve, fog is találni. :D Én meg keresek olyat, aki hasonlóan gondolkozik, mint én.
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:09:09
ST83 2012.10.03. 13:10:18
Ha nagyon porog az illeto es az elejtol fogva szedit, az eppen azt jelenti, hogy a melled meg a segged tetszik neki, a tobbire nem is kivancsi.
Persze magambol indulok ki. Mikor parommal eloszor randiztunk, en komolyan erolkodtem, hogy kepes legyek beszelni es ne legyek nagyobb zavarban, mint illik. Szerencsemre o vette az adast, es toketlenkedesemt nem benazasnak vette, hanem annak, hogy ilyen hatast gyakorolt ram.
Ha vkit csak fel akarok szedni, akkor nyomom a dumat, ahogy kell. Mert nem erdekel.
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:10:44
JOKKA21 2012.10.03. 13:10:57
Niobe 2012.10.03. 13:11:59
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:13:18
@Jack Torrance: Van olyan ember is, aki nem dől be a kísértésnek. Itt vagyok pl. én. Tiszteltem eddig minden párom annyira, hogy nem csaltam meg, akkor sem, ha csak egy macskabajusznyi kellett volna hozzá. Tudom, hogy nekem hogyan esne, nem teszem meg vele.
@Niobe: Neked, lehet, hogy nem ennyire végletes. Másképpen gondolkozol, mint én. Atttól még egyikünk véleménye sem rosszabb, mint a másik.
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:13:23
Ellenben vannak a lassú fajták, hát nekik lassút kell keresniük, mert hosszútávon nem működhet amúgy sem a két különböző habitus.
ST83 2012.10.03. 13:13:39
Ha a paromrol megtudnam, hogy folyamatosan csal, kivagnam mint a szel.
Niobe 2012.10.03. 13:14:01
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:14:33
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:14:57
nemkellex 2012.10.03. 13:16:27
@Jack Torrance: Kihagyni a gyereket? Ez a legritkább esetben sikerül. Vagy akkor se.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:16:42
ST83 2012.10.03. 13:17:18
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:19:37
nemkellex 2012.10.03. 13:20:07
ST83 2012.10.03. 13:20:24
Ezt, hogy csekkolod 30-40 evre elore?
"Ha megteszi, akkor meg nem gondolom, hogy a gyereknek az a jó, ha olyan családban nő fel, ahol az anyja már rá sem tud nézni az apájára, mert az megcsalta."
Azert kerdezd meg a gyereket, ha ugy adodna. Ismerek ilyen holgyet, gyerekkel. En megertem, hogy miert kuldte el a ferjet, de a gyereke nem!
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:20:26
Caddy 2012.10.03. 13:22:25
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): ha nem tudtál róla, az teljesen más tészta.
@Bundabandi: volt már aki megcsalt és kiderült?
@Niobe: édes istenem! Több ilyet belőled! Miért kell maszatolni, ezt kérdezem én is? ha tudom hogy mi a szitu, még akkor is simán dönthetek úgy, hogy döntsenek. :D De a mellébeszéléstől attól nagyon kivagyok. Meg valóban az van, hogy mindig kiderül, és akkor még rosszabb.
@Jack Torrance: igen úgy látom a Papírsárkány még a harmadik muskétás ma ebben a témában. :)
ST83 2012.10.03. 13:22:56
"Nekem nem kell olyan, aki csak randizgat, és majd még eldönti, hogy elég jó vagyok-e ahhoz, hogy úgy érezze, meg akar ismerni."
Ezt nem ertem. A randi arra valo, hogy megismerjuk egymast es az erzelmek beinduljanak. Vagy csak szex.:)
Чапаев 2012.10.03. 13:24:21
nemkellex 2012.10.03. 13:26:43
Чапаев 2012.10.03. 13:28:11
Jack Torrance 2012.10.03. 13:28:29
A szabaly nem az, hogy HA szeretem a parom akkor nem csalom meg, hanem az, hogy nem csalom meg, MERT szeretem. A mondatban, bar a "ha" miatt ugy nez ki, de NINCS logikai osszefugges, tehat a mondat egyik reszenek a negalasa nem forditja ellenkezojere a masik reszt. Nem tudom egyszerubben elmondani, sajnalom.
Чапаев 2012.10.03. 13:28:49
Caddy 2012.10.03. 13:29:19
Mindenki olyannal akar és nem csak családot, aki nem csalja meg, csak aztán az estek nagy százalékában valami hiba csúszik a rendszerbe!
:D
fumerin 2012.10.03. 13:29:55
Ez amúgy tök jó dolog, nem unom meg a mellettem lévőt! :D
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:31:04
Caddy 2012.10.03. 13:31:20
:D:D:D:D
Caddy 2012.10.03. 13:32:09
Jack Torrance 2012.10.03. 13:33:04
Чапаев 2012.10.03. 13:33:11
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:33:54
nemkellex 2012.10.03. 13:34:13
Madpapa 2012.10.03. 13:34:35
Чапаев 2012.10.03. 13:34:42
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:34:56
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:35:33
fumerin 2012.10.03. 13:36:09
Megcsalás pedig ok a lelépésre. ;)
Cöhhh, a férfiak azt hiszik, csak ők unnak minket....
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:36:44
Niobe 2012.10.03. 13:38:11
És a bizalom kérdése valaki mással szemben mindig az.
Oké, a "kis" döntések is fontosak, de mindig vannak _igazán_ fontosak, mindenkinek más.
Чапаев 2012.10.03. 13:38:16
Чапаев 2012.10.03. 13:39:10
tuli _ 2012.10.03. 13:40:44
vegyétek már tudomásul, hogy rátok hagyjuk, hogy ti vegyétek a tv-t (persze olyat, amilyet mi akarunk), fontos ügyekben a férfi dönt, (de ha nem hallgat a nőre rosszul dönt,) mérlegel, rálát a dolgokra (de csak akkor működik, ha van egy jó háttere, aki segít a mérlegelésben, és a rálátásban), szerelőt pedig főleg mi hívunk, legfeljebb ott sertepertél, amikor a szerelő teszi a dolgát.
az okos nő pedig hagyja, hogy a férfi úgy érezze, mindenben ő dönt, és hagyja, hogy a teremtés koronájának érezze magát. mert neki mibe sem kerül, a férfi pedig büszke lehet magára.
és ez így jó. :)
a pasas pedig egy beszari alak, aki nem hajítja ki a nyávogó, házasságából valamilyen háttérrel kiugrani akaró némbert.
Jack Torrance 2012.10.03. 13:41:19
@Caddy: :DDD
fumerin 2012.10.03. 13:41:25
Irány a DM! Borotvahab, borotva....
Joe69 2012.10.03. 13:41:38
A legtöbb esetben ezek csak hülyítések, amiket nem szabad komolyan venni. ("Küzdj értem.." - hangos röhej !)Ha máshol nem, hát a komoly szex előtt garantáltan csinálnak valamit (persze áthárítva a pasira az okot), hogy mégse kelljen dugni, mégse "csalják meg" az állandó kapcsit. De ha mégis, akkor egy férfiembernek az a dolga, hogy kemény farokkal tegye a dolgát, és ne rinyáljon. Ezt persze az életben keményen felülírja az a sokszor előforduló dolog, hogy a férj, stb. meg a kikezdés alanya sokszor barátok, családtagok, szoros kapcsolatban álló emberek. Olyan érzésem van sokszor, hogy sok nő direkt a férfiak kollektív megalázása miatt csinálja ezt.
2012.10.03. 13:41:57
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:42:04
A gyerek dolog meg. Csak a gyerek miatt nem tartanék össze egy rossz kapcsolatot. Látogathatja az apja, nem kell neki rosszban lennie vele, de én nem akarnék az apjával már együtt lenni. Nem gondolom, hogy ez baj. Alapvetően meg arra törekszem, hogy ez ne történjen majd meg (gondolom, mint mindenki más).
"Csunyan felreertesz itt dolgokat! Senki nem mondta, hogy ot nyugodtan csaljak meg! Csak azt, hogy adott esetben kepes lenne megbocsatani, illetve nem akar rola tudni, ha a partner megbanta es nem szeretorol vagy rendszeres felrekefelesrol van szo. "
Nem értem félre. Én azt mondom, hogy nekem ez sem fér bele. Egy alkalom is bőven elég!
@Dr. Jula Watson: Miről? Hogy nem csaltam meg? Akkor épp hullámvölgyben voltunk, de nem csaltam meg, mert hittem bennünk és abban, hogy van jövőnk és nem szándékoztam elszúrni egy ilyennel.
nemkellex 2012.10.03. 13:44:01
2012.10.03. 13:44:08
fumerin 2012.10.03. 13:44:38
2012.10.03. 13:45:01
Jack Torrance 2012.10.03. 13:45:02
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:45:29
Чапаев 2012.10.03. 13:45:32
Чапаев 2012.10.03. 13:46:13
2012.10.03. 13:46:52
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:47:37
2012.10.03. 13:48:10
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:48:20
2012.10.03. 13:49:19
fumerin 2012.10.03. 13:49:25
2012.10.03. 13:50:11
2012.10.03. 13:51:07
Jack Torrance 2012.10.03. 13:51:50
Чапаев 2012.10.03. 13:52:16
Hmmm, azt hiszem ki kéne mennem ebédelni ...
Jack Torrance 2012.10.03. 13:52:26
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:52:27
@Caddy: volt, utólag derült ki, nem voltunk együtt akkor már. A szakítás pont emiatt volt, mert rákérdeztem, tagadta, aztán megegyeztünk, hogy akkor külön folytatjuk. És hát igazam volt. :S
@Анна: :D Ahhha!
2012.10.03. 13:52:59
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:55:32
tuli _ 2012.10.03. 13:56:23
Caddy 2012.10.03. 13:56:41
@"Zsu": jajj az a film! Bár nem tudom melyik igazságra célzol, kicsit képbe hozhatnál. Bár csak egy mese ez is, de a legnagyobb kérdés ebben a filmben az, hogy te vagy én vagy hányan csinálnák ezt végig?
@Jack Torrance: jó oké, nyertél. :)
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:56:42
fumerin 2012.10.03. 13:56:42
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 13:58:34
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:58:49
A srác nagyon nyomult, neki is feltűnt, de végül leépítettem, mert a régi mellett kitartottam. Utána még sokáig együtt voltuk. Annyi volt, hogy elgondolkoztam, nem-e lenne jobb nekem a másikkal, végül úgy döntöttem, hogy nem. Ilyenek ezek a hullámvölgyek, ugye...
@Анна: ezt kérdezem én is! :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 13:59:49
fumerin 2012.10.03. 14:01:20
Hehe, mikor akciós a marcipán! :D
Чапаев 2012.10.03. 14:01:21
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:01:50
Kytia 2012.10.03. 14:02:21
Na, ez már elég. Ennél többre én sem gondoltam. De sok pasi totál lagymatag, se nem bénázik, se nem nyomul ezerrel, hanem semmilyen igazi érdeklődés nem látszik, azon kívül, hogy "magányos vagyok, jól jönne valami nő".
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:03:04
@Анна: Marcipán? Viheted az összeset! :D
nemkellex 2012.10.03. 14:03:16
www.life.hu/anyaskodj/20121002-valas-utan-sokszor-fontosabb-a-szuloknek-a-szemelyes-bosszu-mint.html
Majd hozzáfűzte: "Szaralak kapar a gyereke után, aki hűdefontos lett neki hirtelen..."
fumerin 2012.10.03. 14:03:50
A plusz kilókat küldöm postán ;)
Чапаев 2012.10.03. 14:05:14
Kytia 2012.10.03. 14:05:46
fumerin 2012.10.03. 14:06:14
Nekünk ilyen paránk nincs, örülök, ha marad egy-két szabad hétvégém, nem basznék ki magammal bosszúból! :D
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:06:46
Чапаев 2012.10.03. 14:07:24
Чапаев 2012.10.03. 14:08:25
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:09:43
fumerin 2012.10.03. 14:09:52
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 14:10:09
Ezt, meg a megcsalást egy kalap alá venni... hááát érdekes, mit ne mondjak.
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:10:41
Caddy 2012.10.03. 14:11:42
Чапаев 2012.10.03. 14:12:36
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:13:08
Nem egy kalap alá, emez sokkal rosszabb. Maradni, és magadnak megbocsátani, míg a másik ezt nem várhatná tőled meg szintén szálka és gerenda esete.
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:13:57
Niobe 2012.10.03. 14:14:27
fumerin 2012.10.03. 14:14:48
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:16:00
fumerin 2012.10.03. 14:16:51
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:17:39
fumerin 2012.10.03. 14:17:41
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 14:18:47
Ne mondd már, hogy te a kapcsolatait teljes időtartama alatt full szerelmes voltál, soha nem inogtál meg, hogy esetleg mással jobb lenne.
Ki fényezi itt magát? Azt mondtam, hogy nem csaltam és nem bocsátanám meg, ha engem megcsalnának.
Ohhh a régi szép idők! Vitázni Julaval... :S
fumerin 2012.10.03. 14:20:43
Egy életre megnyomorítottad! :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 14:22:38
Чапаев 2012.10.03. 14:26:00
Ez attól függ, mit ölel fel a kapcsolatok átlag "teljes időtartama". Például 24 órát akár féllábon is, mindenféle ingások nélkül! X
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:27:14
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 14:28:41
Jack Torrance 2012.10.03. 14:28:48
fumerin 2012.10.03. 14:28:54
fumerin 2012.10.03. 14:31:19
@Dr. Jula Watson: "álmodozhat másról, akár az ágyban is "
Akkor lányok, egy ténylegesen övön aluli kérdés: orgazmus közben, mármint annak felépítése közben, ti mindig arra gondoltok, amit épp csináltok?...csak érdeklődök, mert a végén férfinek fogom érezni magam köztetek...
Jack Torrance 2012.10.03. 14:33:30
koszi, hogy atveszed a helyem amikor dolgozom :)
Чапаев 2012.10.03. 14:37:17
Jack Torrance 2012.10.03. 14:38:07
A te elmeletedbol kiindulva, ha valaki "kiprobal" mas partnert, de aztan a regi mellett dont, akkor az rendben van, nem? Persze, csak ha epp hullamvolgyben van a kapcsolat...
fumerin 2012.10.03. 14:38:30
2012.10.03. 14:39:17
Jack Torrance 2012.10.03. 14:40:11
Caddy 2012.10.03. 14:41:47
Mit csinálsz te szex címszó alatt? :D:D:D
2012.10.03. 14:42:16
2012.10.03. 14:42:53
fumerin 2012.10.03. 14:43:18
Most komolyan, az orgazmus csak úgy jön magától? Na nebasssz, szerintem agyban dől el ;)
Чапаев 2012.10.03. 14:45:08
Чапаев 2012.10.03. 14:46:14
Чапаев 2012.10.03. 14:47:15
ST83 2012.10.03. 14:47:41
ST83 2012.10.03. 14:48:11
fumerin 2012.10.03. 14:51:52
Egye fenehh, közben sörözöm! :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 14:59:15
Szokásos Jula féle ferdítés. Semmi ilyenről nem volt szó!
@Jack Torrance: Ki beszélt itt kipróbálásról?
"tehat amikor epp nem vagyok full szerelmes, akar meg is csalhatom." Hol írtam ilyet?
Jack Torrance 2012.10.03. 15:06:40
Jack Torrance 2012.10.03. 15:09:17
fumerin 2012.10.03. 15:11:55
És ezek tudatában simán mennél apucinak a kívánságait elrendezni? Nem baj, ha előtted mártogatott? Vagy egy kis szappan és víz csodákra képes?
fumerin 2012.10.03. 15:16:20
Komolyan nem értek én a női logikátlansághoz!
@Bundabandi: Értelek, nyugííí, mi nem is vagyunk nők! :D
Jack Torrance 2012.10.03. 15:18:50
(en mondjuk "apucinak" soha semmilyen kivansagat nem teljesitenem semmilyen korulmenyek kozott, erre kenyes vagyok, csak anyucikkal kezdek)
Niobe 2012.10.03. 15:21:02
Csak viccelek.
Niobe 2012.10.03. 15:23:10
Jack Torrance 2012.10.03. 15:24:14
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 15:27:57
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 15:28:34
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 15:31:02
Vagy csak neked lehet, a másiknak nem?
Dr. Jula Watson 2012.10.03. 15:32:42
2012.10.03. 15:33:58
2012.10.03. 15:34:32
ST83 2012.10.03. 15:35:44
Ilyen alapon a baratnoidtol se fogadj el puszit, mert ki tudja mit muveltek a szajukkal elotte.
tőzegmalac 2012.10.03. 15:36:28
sokasodjatok meg minden vagy hogy is volt ez...
tőzegmalac 2012.10.03. 15:40:17
Niobe 2012.10.03. 15:42:12
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 15:43:52
@Jack Torrance: Ez a srác konkrétan a főiskolás csoporttársam volt. Együtt jártunk az órákra, sokat beszélgettünk, segített a matekben, meg adott könyveket is stb. Szimpi volt (szerelmes nem voltam), de tetszett, hogy teljesen más típus, mint a pasim. Aztán kezdtem érezni, hogy ajjaj ő többet akar, célozgatott, majd írt egy szerelmes levelet is. Én mondtam neki, hogy hűséges vagyok, nem rúgom fel a kapcsolatomat miatta, ha nem lenne senkim, akkor akár lehetne valami közöttünk, de így nem. Azért elgondolkoztam, hogy vele teljesen más életem lenne, mint a párommal, ez csábított is eléggé. És igen, a párommal akkor voltunk túl egy nagy vitán és nem voltam annyira biztos benne, hogy ő kell nekem. Adtam a kapcsolatnak akkor egy esélyt, mert szerettem (szerelmes éppen nem voltam, de ez nálam amúgy is elég hullámzó dolog volt akkoriban)
@Dr. Jula Watson: Lásd Jacknél.
"Ez ha megfordítjuk, akkor elfogadhatóvá teszi, hogy a szerelmed másoknak udvaroljon, ne utasítson el egy lányt, ha az próbálkozik, nyugodtan cicázhat, egészen addig, amíg azt a bizonyos testrészét nem mártja bele a másiknak ama bizonyosába."
Volt ilyen, azt megbocsátottam.
Joe69 2012.10.03. 15:47:53
A nők valahogy nem úgy működnek, hogy engednek egy pasinak azért, mert az pocskondiázza a (házas)társát. Szerintem pont ellenkezőleg.
Jack Torrance 2012.10.03. 15:50:23
Es amikor epp nincs szerelem, akkor mennyi fer bele? Kave, beszelgetes, erintes, csok? Meddig lehet elmenni a masban gondolkodas kozben?
tőzegmalac 2012.10.03. 15:50:34
tőzegmalac 2012.10.03. 15:53:40
fumerin 2012.10.03. 15:53:44
fumerin 2012.10.03. 15:54:53
Jack Torrance 2012.10.03. 15:55:50
Niobe 2012.10.03. 15:56:04
Jack Torrance 2012.10.03. 15:56:47
fumerin 2012.10.03. 15:56:53
Az exek meg már azért többszöri mosakodás után talán felszívódtak...
ST83 2012.10.03. 15:58:57
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 16:00:37
Őszintén te hány évet tudsz felmutatni, amit egy emberrel töltöttél kapcsolatban és végig szerelmes voltál? Nem hónapokról beszélünk, hanem évekről.
Vannak hullámvölgyek. Ugyan már, senki ne mondja nekem, hogy pl. ha lehúz tizenX évet valakivel akkor nincsenek! Senki ne mondja, hogy végig szerelmes volt, mint az ágyú. Főleg azok ne, akik itt jönnek a megcsalás megbocsátásával!
A kérésre meg a válasz: max. kávé és beszélgetés
Hűségesnek lenni, nem azt jelenti, hogy nem látok meg mást, nem beszélek mással. Ennyi erővel az utcán nem tudok úgy végigmenni, hogy ne csalnám meg!!!!! Ha a kollégával húzzuk egymást heccből, az is tuti megcsalás, mert beszélünk, meg ugratjuk egymást!
tőzegmalac 2012.10.03. 16:03:14
@Niobe: na akkor veszek egy új konyhaasztalt :)
ST83 2012.10.03. 16:05:16
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 16:05:51
fumerin 2012.10.03. 16:06:00
fumerin 2012.10.03. 16:07:41
ST83 2012.10.03. 16:08:31
Jack Torrance 2012.10.03. 16:08:54
@Bundabandi: ferditek, igazad van, de cska kicsit. Inkabb sarkitasnak mondanam.
Nem, nem voltam ugyanolyan szerelmes sok-sok even keresztul, de peldaul soha nem gondolkodtam el azon, hogy valaki massal jobb lenne-e. Es en nem tamasztok vele szemben ennyire szigoru felteteleket.
Illetve nekem a szex tiltasan kivul nem is tunik annyira szigorunak. Gyakorlatilag akar szerelmes is lehet masba, ha fizikailag nem erintkezik vele, es veled marad, jol ertem?
ST83 2012.10.03. 16:10:02
ST83 2012.10.03. 16:13:36
tőzegmalac 2012.10.03. 16:14:20
@Caddy: ezen még gondolkodok, pedig tudom a választ :)
fumerin 2012.10.03. 16:15:35
@ST83: Bundással pont azt magyaráztuk, hogy nem kúrunk félre és ezt el is várjuk! Kell neked, hogy lelőjenek? :D Hehe, a barátnő vagy a férfi közül talán egy képes jól célozni ;) :D
tőzegmalac 2012.10.03. 16:17:02
ha a kávéhoz beszélgetés jár, akkor vacsorához mi?
Jack Torrance 2012.10.03. 16:19:42
ST83 2012.10.03. 16:20:32
ST83 2012.10.03. 16:21:19
Jack Torrance 2012.10.03. 16:22:45
fumerin 2012.10.03. 16:22:47
fumerin 2012.10.03. 16:23:41
ST83 2012.10.03. 16:23:42
fumerin 2012.10.03. 16:24:19
Jack Torrance 2012.10.03. 16:24:24
tőzegmalac 2012.10.03. 16:24:37
Jack Torrance 2012.10.03. 16:24:56
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.03. 16:25:27
Az április 25-öt azért mondta, mert biztos ismer engem :)
ST83 2012.10.03. 16:26:00
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 16:26:47
ST83 2012.10.03. 16:27:00
Jack Torrance 2012.10.03. 16:27:27
fumerin 2012.10.03. 16:27:58
ST83 2012.10.03. 16:30:15
fumerin 2012.10.03. 16:31:27
Mi marad meg poénnak, ha mindenki élvezi?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 16:32:23
ST83 2012.10.03. 16:32:54
tőzegmalac 2012.10.03. 16:40:43
tőzegmalac 2012.10.03. 16:51:49
Jack Torrance 2012.10.03. 16:52:54
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.03. 16:53:59
Tudod mit, be is vallom este otthon, hogy ma beszélgettünk a blogon és rábízom a döntést, megbocsátja-e nekem ezt a félrelépést! Ilyen szörnyűséget meg lehet egyáltalán? :O Bízom benne, hogy el tudja nézni nekem! :D
Óóóó én bűnös lélek!
A blogon mindenkivel beszélek
Megbocsát-e nem tudhatom
otthon az egészet felvállalom
Dönt majd az ördög maga
bűnös-e a Bundabandija!
:D
fumerin 2012.10.03. 17:00:23
tőzegmalac 2012.10.03. 17:03:01
tőzegmalac 2012.10.03. 17:06:24
tőzegmalac 2012.10.03. 17:11:31
@Bundabandi: a döntést jobb ha rám bízod:D
tőzegmalac 2012.10.03. 17:28:08
tőzegmalac 2012.10.03. 17:29:25
dr. gernika 2012.10.03. 20:04:13
lol
Lehet, hogy tényleg ez a nagy helyzet. Te milyen tanácsot adnál neki?
radio igyjartunk 2012.10.03. 20:56:13
youtu.be/HMwm2xwoQjg
radio igyjartunk 2012.10.03. 21:02:33
youtu.be/bgy1cTQHenY
mütyür 2012.10.03. 21:02:56
a poszter egy hülye segg (jókedvem van, nem mondok csúnyábbat) és példa arra, hogy igenis a férfiak is tudnak nyígni a semmi miatt. ha vki nekem túl sok, azzal nem kefélek (kissé sokatmondó a zárójeles, "hjamm gyereke is van" megjegyzés).
akarom/nem akarom
asszem ennyi a lényeg. miért van mindenkiben ez a "demajdénmegmagyarázomhogylátoméshogyakaromlátni" dolog??
radio igyjartunk 2012.10.03. 21:09:26
youtu.be/_LTIBpaQKW0
Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.03. 21:12:34
A) Jellemtelen:
Mivel semmi problémát nem okoz neki más feleségét sunázni és ezzel együtt magas lóról osztani az észt és a morált, a teremtés koronája valószínűleg ebbe a csoportba sorolható. Ha így van, számára a legkézenfekvőbb a csakszex időtartamának színészkedéssel történő kitolása lehet.
Néha vegyen valamit meglepetésszerűen a nőnek, néha pedig viselkedjen kiszámíthatatlanul. Játssza el, hogy egyszer fent, egyszer lent - mintha kezdene megszerelmesedni. Viselkedjen gyerekesen, mondja azt sűrűn, hogy ez már jóval több, mint csakszex, ha még nem is szerelem. Meg ilyenek. Persze mindezt kellő fokozatossággal felvezetve, nehogy gyanút fogjon a nő. Ezt legfeljebb néhány hónapig tudja eljátszani, mert Marcsi előbb-utóbb elkezdi feszegetni, hogy mikor cuccolnak már össze. De ez természetes, hiszen semmilyen summantás nem űzhető a végtelenségig.
De ha ügyes, ezzel együtt is ki tudja hozni a konstrukcióból, amit csak lehet.
B) Szorult bele némi gerinc:
Mondja meg nyíltan a nőnek, hogy nem akar összecuccolni, pótapukát játszani, meg egyáltalán, komolyabb szintre emelni a viszonyt, mivel tökéletesen megfelel neki a jelenlegi konstrukció. 92,5% a valószínűsége, hogy a nő erre faképnél hagyja, és 7,5% annak, hogy még jobban bedobja magát, mert tévesen azt feltételezi, hogy Julcsi személyében felbukkant egy vetélytárs a rendszerben.
Bárhogy is van, hamar kiderül az igazság, ezért a folytatás mindkét esetben ugyanaz: Dezső hamarabb nő nélkül marad, mint az A) variációban.
Ezért végül mindenképp el kell kezdenie feljebb tornázni a valós és perceptív szintjét egyaránt, hogy a következő körben már jobb halmazból és kedvezőbb feltételekkel meríthessen - akár szexpartnert, akár kizárólagos állandót akar fogni magának.
mütyür 2012.10.03. 21:13:54
radio igyjartunk 2012.10.03. 21:22:54
youtu.be/INn1C6ImJKg
radio igyjartunk 2012.10.03. 21:26:31
youtu.be/M8Y4G1jcMwo
radio igyjartunk 2012.10.03. 21:31:58
radio igyjartunk 2012.10.03. 21:32:55
youtu.be/KsE9iXoXB6s
_Ω_ 2012.10.03. 21:35:12
A ma estéhez pedig ezzel járulok hozzá:
Dubstep Violin - Lindsey Stirling - Crystallize
www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI
radio igyjartunk 2012.10.03. 21:36:46
youtu.be/4V7mqPptxts
alebzselojze 2012.10.03. 22:11:54
radio igyjartunk 2012.10.03. 22:20:22
youtu.be/9I5iugfTiIk
radio igyjartunk 2012.10.03. 22:31:53
vimeo.com/35055590
dr. gernika 2012.10.04. 00:55:20
Niobe 2012.10.04. 06:36:00