Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pretty kitty 2013.02.08. 07:32:13
Niobe 2013.02.08. 07:43:39
Nocsak, a nősténymajmok még ennyivel kevésbé toleránsak a másik kismajma iránt? Ez furcsa. Vagy poszter valamit oltári rosszul csinál. Több tippem nincs...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.08. 07:44:36
Papírsárkány 2013.02.08. 07:57:58
pretty kitty 2013.02.08. 07:58:26
2013.02.08. 08:01:30
Mondd azt, hogy özvegy vagy, hátha.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:05:31
Más kölkét elviselni nem egyszerű! :) És úgy tűnik nem csak dugni akartak a nők. Lehet poszter igen, azért nem érti, h miért kényes dolog ez?!
Hehehe.
Vaaaagy! Azt nem kéne mondani, h az anyuka lelépett egy idősebb pasival. Nem túl jó ajánlólevél! ;)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.08. 08:08:07
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.08. 08:09:30
Niobe 2013.02.08. 08:13:08
Szöszi 28 2013.02.08. 08:15:04
cyd 2013.02.08. 08:16:18
Sajnálom (na jó, nem is) most csak erre fussa.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:18:14
De am egy idősebb nőnek se feltétlen jön ez be, akinek még nincs, de hamarosan szeretne. Nem másét szeretné... Meg ki tudja faszika akar e még gyereket mástól.
Meg egy nő már elhagyta... Hát! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.08. 08:19:28
Annyira nem hejjes és nem gazdag, hogy szemet hunyjanak a kismajom léte felett a nők. :)
Niobe 2013.02.08. 08:21:12
Amúgy meg fene tudja, lehet, valamit tényleg nagyon rosszul csinál a poszter. Ezt igazán csak ő tudná megmondani...
cyd 2013.02.08. 08:22:41
pretty kitty 2013.02.08. 08:24:28
LOL!!!!!!!! Lehet h locc telepen plobalkozik a mi kisz puncivadacuuuuuunk?? XDDDDDDD :)))))))))
Caddy 2013.02.08. 08:24:43
Niobe 2013.02.08. 08:26:01
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:26:02
Ki tudja, lehet állandóan verte a nőt, vagy érzelmi terror alatt tartotta. Bármi lehet. Nekem gyanús, ha egy anya lemond a gyerekéről. Persze lehet a nő egyszerűen csak egy gyökér... De nem lehet tudni.
Papírsárkány 2013.02.08. 08:26:33
Niobe 2013.02.08. 08:28:04
cyd 2013.02.08. 08:28:26
Bájdövéj ezt hogy kéne érteni?
dr. gernika 2013.02.08. 08:29:28
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.08. 08:30:45
Erre annyi az esély, minthogy ma halászlevet fogsz főzni.
cyd 2013.02.08. 08:33:03
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:36:16
De persze, ahogy írtam, lehet csak egy önző picsa... De aki nem elhamarkodottan ítél, az nem csak a szarban hagyott édesapát látja a sztoriban. "Jaj szegény! Szipp szegény! Egy hős szegény! Micsoda ffi! Micsoda apa!" :D
executive summary 2013.02.08. 08:38:12
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:38:17
Madpapa 2013.02.08. 08:39:08
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:39:38
TBal 2013.02.08. 08:41:41
@Niobe: -vel és @SzösziBoszi25: -val értek egyet, szerintem a hapsi nem jól válogat, túl fiatal, kevésbé felelösségvállalós nöi korosztályban keresgélhet. Pedig szerintem a hozzá hasonló korú, gyerekes, elvált anyukákból ha Dunát nem is, de egy kisebb folyót tuti lehetne rekeszteni :)
pretty kitty 2013.02.08. 08:41:47
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:41:59
pretty kitty 2013.02.08. 08:42:51
Niobe 2013.02.08. 08:44:19
pretty kitty 2013.02.08. 08:44:35
Kettes LEGO 2013.02.08. 08:44:40
Ne hozd szóba a fiad az első 1-5 randi alkalmával. Ennyi idő alatt a nőben is kialakul egy határozottabb kép rólad és azt is látja majd, hogy attól, hogy gyereked van még van lehetőség egy romantikus kapcsolatra. Sajnos a fiatal csajok jó része pénzes hejjesspasit akar, akit majd hurcolhat ide-oda, ebbe egy gyerek nem fér bele. Másik része rabszolgát szeretne otthonra, akit egy saját gyerekkel próbál majd magához kötni, nyilván ezeknél is kiesel. Amelyik nem marad miután már valamennyire ismer és mesélsz a fiadról, az jó is hogy nem marad. Végül érdemesebb lenne a 30+ -os nők között keresgélned, kisebb eséllyel futsz bele a fenti két típusba.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:44:48
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:47:39
mütyür 2013.02.08. 08:48:35
Niobe 2013.02.08. 08:52:43
Caddy 2013.02.08. 08:52:54
Nem hinném, hogy rosszabb helyzetben van posztíró mint a gyermekét egyedül nevelő nők. Ez van.
Nem hinném, hogy fel kell adni. Az instant mellé csinálni kell egy sajátot is.
plantingC4 2013.02.08. 08:54:59
Többiek már írtak tök jókat, én is arra tippelek, hogy ez egy olyan dilemma ahol, az ősemberkorunkból visszamaradt ösztöneink rejtik a megoldást. Azért nem értjük vagy tudjuk megoldani, mert civilizációs rétegeket kéne lehámozni magunkról, gyakorlatilag ősemberfejjel kéne gondolkodni és egyből összeállnának a hogyanok és miértek. Számos ilyen terület van, szinte mindenhol érintve vagyunk, táplálkozás, alvás, egyéb alapok. A kapcsolatok hatványozottan érintettek...
pretty kitty 2013.02.08. 08:55:26
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:55:41
Am irónia volt. :)
Niobe 2013.02.08. 08:57:15
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 08:57:40
Niobe 2013.02.08. 09:01:26
Amennyiben a nő döntött úgy, hogy lelép és otthagyja a gyereket, az az ő döntése volt (most a lehetséges körülményeket hagyjuk), márpedig az ő döntéséért ő a felelős, az őt minősíti. A "minősít" szó pedig senem degradáló, senem dicsérő. Teccikérteni?
Madpapa 2013.02.08. 09:04:04
Nem tudod, hogy a poszt toló igazából mit tett azért, hogy ez történjen. Biztosan nem csak rózsafüzért morzsolgatott.
mütyür 2013.02.08. 09:07:28
Madpapa 2013.02.08. 09:10:50
mütyür 2013.02.08. 09:14:18
Mit kellene azon szeretni h latni sem akarja a gyereket? Vki kenyszeritette h teherbe essen es kihordja?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.08. 09:14:33
Niobe 2013.02.08. 09:18:47
Mütyürnek ebben igaza van, az esetek 99%-ban a gyereket az anyának ítélik, nála helyezik el. Mondjuk a posztból nem derül ki, elváltak-e, vagy még hivatalosan nem, mert hallottam olyan extrém esetet, ahol a nő otthagyta a gyerekét, apuka nevelte, aztán a hivatalos válópernél a nőnek ítélték... volt itt is pár hete egy poszt azzal az agresszív, indulatos pasival, nem?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 09:23:21
Akkor meg miért?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 09:24:38
Ez meg is történt. Az egész posztból facsarni lehet. Vélhetőleg ez riasztja el a népeket, nem az 5 éves gyerek...
mütyür 2013.02.08. 09:26:01
Niobe 2013.02.08. 09:28:20
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): mekkora jó meglátás! Egyébként tényleg.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 09:29:24
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 09:29:51
@Madpapa: Nem tudhatjuk, h a poszter nem szépíti e a dolgokat a saját javára. Nem tudni semmit. Szar ez a poszt, na! :)
mütyür 2013.02.08. 09:30:23
A gyerek kozben mit erez, az ugye le van tojva. :/
mütyür 2013.02.08. 09:31:07
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 09:34:16
dr. gernika 2013.02.08. 09:35:26
Namely 2013.02.08. 09:36:07
mütyür 2013.02.08. 09:36:52
Hurri Kán 2013.02.08. 09:37:59
Első péntek a héten :)
Namely 2013.02.08. 09:39:26
Szia Anyu,
A hivatalos munkahelyi mail-re ne küldözgess magán mail-t. Hacsak nem akarsz eltartani, miután kirúgtak emiatt.
Üdv,
A te Mütyűröd.
dr. gernika 2013.02.08. 09:39:40
mütyür 2013.02.08. 09:40:58
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 09:42:49
Az más kérdés, hogy le se szartad az erőfeszítéseimet!
Ja! Nem. Pont leszartad. :D
@dr. gernika: Nők kitiltva?
Niobe 2013.02.08. 09:44:55
Hurri Kán 2013.02.08. 09:48:17
Dehogy szartam le. Csak az is egy bonyolult péntek volt :D
dr. gernika 2013.02.08. 09:51:18
mütyür 2013.02.08. 09:52:26
Caddy 2013.02.08. 10:02:47
Niobe 2013.02.08. 10:04:15
dr. gernika 2013.02.08. 10:06:07
dr. gernika 2013.02.08. 10:07:06
Namely 2013.02.08. 10:07:55
"Annyira nem hejjes és nem gazdag, hogy szemet hunyjanak a kismajom léte felett a nők. :) "
akkor a gyerek anyja sem hagyta volna el.... valszeg a pénzesebb idősebb mondhatta neki, hogy jöhet, de a gyerek nélkül.
JOKKA21 2013.02.08. 10:08:43
JOKKA21 2013.02.08. 10:10:27
Madpapa 2013.02.08. 10:10:41
JOKKA21 2013.02.08. 10:14:23
Niobe 2013.02.08. 10:14:58
És ez esetben bőven indokolt lehet a poszter frusztráltsága is, mert melyik pasi viseli el dalolva, ha egy gazdagabb miatt túllépnek rajta, és a nyakán hagynak egy kisgyereket... :/
mütyür 2013.02.08. 10:17:20
Namely 2013.02.08. 10:20:27
Niobe 2013.02.08. 10:21:04
mütyür 2013.02.08. 10:23:20
mütyür 2013.02.08. 10:24:32
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 10:25:14
Már egy ideje nyomatja. Elég jól! :D
JOKKA21 2013.02.08. 10:26:07
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 10:26:22
mütyür 2013.02.08. 10:27:10
JOKKA21 2013.02.08. 10:27:17
JOKKA21 2013.02.08. 10:31:34
mütyür 2013.02.08. 10:32:31
Niobe 2013.02.08. 10:36:33
Ha nem megy, akkor is elsősorban a gyerek érdekeit nézni, és nem a sajátot...
Na ez megy nehezen.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 10:40:44
"Lehettem volna halász... Igaz a halászok korán kelnek... Halat fognak... Halszagúak...
Eszembe jut egy lány... Ő is halszagú volt...." :-)
Niobe 2013.02.08. 10:42:17
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 10:42:41
dr. gernika 2013.02.08. 10:50:33
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Értettem én elsőre is, de nem veszem magamra, talán mert nem eszem halat.
cyd 2013.02.08. 10:58:40
mütyür 2013.02.08. 10:59:58
@cyd: honnan tudod?? :P
cyd 2013.02.08. 11:01:06
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 11:05:17
dr. gernika 2013.02.08. 11:07:08
cyd 2013.02.08. 11:15:10
a) a kételkedés viszi előre a világot
b) már majdnem elhitte, te meg itt elbaszod a bizniszemet, undi vagy
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 11:30:13
cyd 2013.02.08. 11:30:40
dr. gernika 2013.02.08. 11:36:36
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 11:36:38
Niobe 2013.02.08. 11:41:43
Bölcs Jaroszláv 2013.02.08. 12:02:23
Amúgy kellemes péntek délelőttöt mindenkinek!
:D
dr. gernika 2013.02.08. 12:11:22
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.08. 12:14:31
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.08. 12:15:10
Ez a pro módszer. :)
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.08. 12:23:00
Ez azért árnyalná a képet.
Másfelől lehet a pasi is picsog az exnej miatt, esetleg állandóan csak a gyerek a téma nála, amit észre sem vesz. Viszont mást elriaszthat. Egyáltalán tényleg a gyerek az oka az elriadásoknak? Ez a kérdés volt már? Vagy csak a pasi ezt halukázza be folyamatosan, ahelyett,hoyg tényleg magába nézne, és megvizsgálná, vajon nem lehet-e az,hogy ő bassza el folyton valahol?!
Egyébiránt meg azt gondolom, aki tényleg szerelmes lesz, és tényleg akarja majd a pasit, azt a gyerek nem fogja elriasztani. Egyelőre ez a nő még nem jött el.
A görcsös akarásnak sose lesz jó vége.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.08. 12:23:14
Niobe 2013.02.08. 12:30:29
Bölcs Jaroszláv 2013.02.08. 12:37:46
:DD
Niobe 2013.02.08. 12:39:25
JOKKA21 2013.02.08. 12:48:42
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 12:51:18
www.life.hu/szeress/szex/20130207-szex-szerelem-parkapcsolat-kinos-elso-alkalmak-pasiktol.html
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.08. 12:56:38
"A gumival sehogy se tudtam megküzdeni, állandóan felcsúszott, én meg az izgalomtól amúgy se voltam százszázalékosan kemény, szóval egy óvatlan pillanatban inkább lehúztam a tudta nélkül és úgy folytattam. "
Ez aztán az igazi férfi!
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 12:58:40
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.08. 13:03:29
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.08. 13:05:43
(Remélem nem ő tart szexuális felvilágosítást ofő órán!)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.08. 13:06:31
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 13:10:11
_Ω_ 2013.02.08. 13:17:54
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 13:19:57
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.08. 13:23:05
plantingC4 2013.02.08. 13:25:37
www.moh97.us/flow/
_Ω_ 2013.02.08. 13:34:26
Niobe 2013.02.08. 13:34:46
Kytia 2013.02.08. 13:36:36
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 13:36:49
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 13:38:02
Kytia 2013.02.08. 13:40:53
Kytia 2013.02.08. 13:41:55
Jack Torrance 2013.02.08. 13:42:49
Namely 2013.02.08. 13:46:15
és ha a fehér lovas herceg mondaná, hogy gyere, neveljük fel együtt a gyerekemet, a kacsalábon forgó magánszigetemen??? (nem Dr. Moreau)
Namely 2013.02.08. 13:47:04
Kytia 2013.02.08. 13:47:17
Niobe 2013.02.08. 13:47:47
Füredy Fruzsina 2013.02.08. 13:50:15
_Ω_ 2013.02.08. 13:51:05
Αphelion 2013.02.08. 13:52:30
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 13:52:51
hejjes - fickó alakja körvonalazódik előttünk.
Ilyen paraméterekkel még akkor is csak kitartó keresgéléssel és némi szerencsével jutna megfelelő küllemű, független, gyermektelen, korban hozzá illő,
megbízható nőhöz állandóra, ha nem lenne gyereke. De mivel van, ráadásul ő neveli, nincs is miről beszélgetni. Ez a kategória alapból felejtős számára.
Az "aki engem elfogad, fogadja el a gyerekemet is" elmélet pedig csak addig működik a gyakorlatban is, amíg a potenciális (és értelemszerűen gyermektelen) pótapukának kell felvállalnia a másik hím ivadékának gondozását. Fordított esetben már valahogy rögtön nem dizni a konstrukció, még akkor sem, ha mindkét oldalon vannak gyerekek. Az utóbbi helyzetben is komoly pluszokra / speciális kényszerekre van szükség ahhoz, hogy a nő elfogadhatóan érvényesülni lássa az érdekeit a mindennapokban. Például: a nő három gyereket hoz a kapcsolatba, a férfi viszont csak egyet. Esetleg a férfi jóval az átlag fölött keres, így elegendő erőforráshoz jutnak a nő gyereke(i) is.
Persze a vaskos pénztárca itt nem játszik, mert nyilvánvaló, mi volt az igazi ok, ami miatt a volt nője otthagyta a posztírót 10 évvel idősebb férfi kedvéért:
1. "Tudjátok, ez a várva várt „nagy szerelem” ami ritkán jön". Lófaszt, Mama. Ami ilyenkor ritkán jön, az a jóval pénzesebb hím, akit nem érdekel, hogy
a nőnek van kismajma, ha nemhogy nevelnie nem kell, de a kapcsolat létrejöttekor kell utoljára hallania is róla egyáltalán.
2. Bizarr feltételezés, hogy a nagy szerelem automatikusan kisüti a nő fejéből a gyereke iránt érzett szeretetet is. Nem. Ami egyes példányoknál ilyet
is elő tud idézni, az a szikár érdekek nagyságrendekkel kedvezőbb érvényesülése. Túlnyomó részt a pénz felől fúj a szél ilyenkor, de bizonyos esetekben előfordul impulzív, fokozatmentes szintezés is. ( = "Sosem hittem volna, hogy egy ilyen férfinek is kellhetek. A kedvéért még a kis ZÉTÉNYRŐL is lemondok, ha kell.") A medúzásodást azonban ne nevezzük szerelemnek.
De ezúttal van konstruktív rész is.
Ha a posztíró nem akar jócskán szinten alul választani, a következő pontok mindegyikét teljesítenie kell:
1. Anyagilag feltornázza magát a jelenleginél jóval magasabb szintre.
2. Derűsebb, pozitívabb attitűdöt vesz fel a nőkkel szemben.
3. Megtanulja eljátszani, hogy a kissrác nevelése egyedül sem okoz semmi gondot neki.
(Sem anyagilag, sem egyéb értelemben.)
Az elsőt nem triviális megoldani, de elengedhetetlen. A második kérdés kapcsán mintha mindenki megfeledkezne arról, hogy a faszinál az önsajnálat nem alapértelmezett üzemmód, hanem a sorozatos negatív tapasztalatai fokozatosan tették ilyenné. Ez elsőre jelentéktelen különbségnek tűnhet, pedig nem mindegy, hogy egy megváltoztathatatlan tulajdonságról, vagy egy visszafordítható folyamatról van szó. Utálkozásra utaló jeleket nem fedeztem fel a posztban. A harmadik pont azért fontos, hogy a kiszemelt nő az első perctől kezdve úgy érezze, a férfi elsősorban társat keres, nem pedig egy ideális pótanyukát a gyerekének.
Kemény dió, de küzdeni kell.
"Lost are only those who abandon themselves."
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 13:54:07
@Niobe: Ó! Én már reggel megemlítettem. Igaz, csak magamban.
Jack Torrance 2013.02.08. 13:55:36
@Αphelion: :D jó ötlet! Beszállnék 3 kölcsönadhatóval :D
Jack Torrance 2013.02.08. 13:56:20
Jack Torrance 2013.02.08. 13:57:46
_Ω_ 2013.02.08. 14:01:28
Jack Torrance 2013.02.08. 14:02:47
A 2. pont sajnos olyan, hogy sok pasit már az önsajnálatba taszít, hogy a házasságának vége, semmi más folytonos rossz tapasztalat nem szükséges hozzá. Így aztán eleve el vannak ásva.
Kytia 2013.02.08. 14:03:40
Jack Torrance 2013.02.08. 14:05:46
Kytia 2013.02.08. 14:08:25
Ha már így felmerült: mit nevezünk szerelemnek?
Jack Torrance 2013.02.08. 14:12:32
_Ω_ 2013.02.08. 14:14:30
Kytia 2013.02.08. 14:16:52
cyd 2013.02.08. 14:22:24
Niobe 2013.02.08. 14:24:03
Jack Torrance 2013.02.08. 14:24:51
A medúzásodásról (bár nem tudom, mi az) még én is tudom, hogy nem szerelem :D
Jack Torrance 2013.02.08. 14:25:33
Kytia 2013.02.08. 14:25:57
Niobe 2013.02.08. 14:27:16
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 14:31:41
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 14:34:19
Azt még csak most számoljuk!
Jack Torrance 2013.02.08. 14:35:32
@Niobe: ha ez ilyen egyszerű lenne, nem létezne a Föld :)))
cyd 2013.02.08. 14:36:34
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 14:37:11
_Ω_ 2013.02.08. 14:37:51
Az igazi boldogságot akkor tapasztalhatod meg, mikor egy hosszú, gyárban töltött munkanap után a lakásodban ülsz térdeden a kicsi Ivánoddal és Pravdát olvasol. Ekkor kopognak az ajtón. Három férfi ront be akiken úgy áll a barna öltöny mint tehénen a gatya és megkérdik: Sztyepán Sztyepanovics? Mire te azt felelheted: Nem, ő egy emelettel feljebb lakik. Nos, barátom, ez az igazi boldogság.
cyd 2013.02.08. 14:38:20
Niobe 2013.02.08. 14:38:21
Niobe 2013.02.08. 14:38:57
Jack Torrance 2013.02.08. 14:39:44
@_Ω_: :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 14:40:41
Kytia 2013.02.08. 14:41:03
@Jack Torrance: Szerintem ahol a medúzásodás együtt jár a korábbi megszokott élet felrúgásával, az már sanszosan közel jár a szerelem témaköréhez. De az az igazság, hogy szerintem itt erősen összekeveritek a medúzás bugyit az állófasszal. Utóbbi egy fagyott csirkére is akcióba tud lépni, a bugyi viszont igen nehezen medúzásodik, és rendszeres kísérői a mindenféle női agymenések, amiket szerelemként is be lehet azonosítani.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 14:41:38
Remélem a halak bejöttek neki.
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 14:42:52
Saját magamhoz képest mindenkit túlzó optimistának tartok. Ezzel nincs probléma.
@Kytia: Szerelemnek például nevezhetjük azt, ha a kölcsönös fizikai vonzalmon és szimpátián túl idővel az az érzés is megjelenik a képletben, hogy X a legfontosabb Y számára az életben, és viszont. A kulcsszó: idővel.
Pontosan ezért nem jut a posztíró egyről a kettőre azoknál a nőknél, akikre rámozdul. Bármilyen kegyetlenül hangzik, az ismeretségnek azon a fokán (2-3 randi után) szerelemről még nem beszélhetünk, a gyerek megléte pedig olyan szintű handicap - a többségnél azonnali kizáró tényező - a kiszemelt nőknél, hogy a posztíró esélyt sem kap a folytatásra.
Ha olyan előnyöket tudna felmutatni, amelyek az ismerkedés kezdeti szakaszában semlegesíteni tudják a nők gyerekkel kapcsolatos fenntartásait, akkor talán eljuthatna addig, ahol már a belső értékei kerülnek a fókuszpontba, hogy azok mentén jöhessen létre érzelmi alapú kapcsolat. Ilyen pozitívumok nélkül azonban kb. semmi esélye erre.
Igen, tényleg brutális.
Dehát senki nem mondta, hogy az élet igazságos.
_Ω_ 2013.02.08. 14:43:09
cyd 2013.02.08. 14:44:01
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Lóóóónak a faszát! Csak kételkedek.
Namely 2013.02.08. 14:44:43
"sokkal konnyebb csajozni babakocsit tologatva"
Pedig a bárpultnál nem is tudod az ujjadon pörgetni a kulcsait....
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 14:46:03
Az időnek pl nincs dolga a szerelemmel.
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 14:53:58
Kytia 2013.02.08. 14:55:16
Egyszer anno, amikor ismerkedtem interneten, az első kb 6 randim abból állt, hogy a delikvensek elpanaszolták, hogy mennyire sok lány nem is válaszol a cseten a leveleikre. Hát ettől aztán kurvára jól éreztem magam.:DDD Nem is találkoztam kétszer egyikkel sem. fontos dolog az együttérzés, de talán nem az első randin kéne megpróbálni kipréselni a másikból.
@_Ω_: Csak egy a lényeg. 9 hónappal később ne másszon ki a csapból valami fura alien, mert akkor mindketten megnézhetjük magunkat, a céget, ami küldött téged pedig beperelem.:)
Jack Torrance 2013.02.08. 14:55:35
@cyd: mind a 6 részt. de ha nem olvastad, akkor sem tudhatod, lesz-e jó kérdés :)
Kytia 2013.02.08. 14:56:29
Kytia 2013.02.08. 14:57:00
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 14:57:12
cyd 2013.02.08. 14:58:34
Jack Torrance 2013.02.08. 14:58:55
ott a pont.
Van egy barátom, ő minden nőnek azt ecsetelte, ő mennyire sikertelen a nőknél. Mondták is neki, hogy hát megértik :D
Jack Torrance 2013.02.08. 15:00:14
@cyd: 6, bár a hatodikat (És még valami) nem Adams írta, viszont jó.
Kytia 2013.02.08. 15:02:54
Kytia 2013.02.08. 15:03:25
Niobe 2013.02.08. 15:03:55
cyd 2013.02.08. 15:04:18
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 15:08:53
"Minden klappol, a hölgy imád, lelkes, én is imádom, én is lelkes vagyok, de amint megtudja, hogy van egy 5 éves fiam, a szemeiből kihunynak a szikrák."
Tehát a gyerek említéséig vidám, derűs ismerkedésről van szó, de AKKOR jön a baj - aztán rendre ez a forgatókönyv ismétlődik meg a többiekkel is. Szóval ez itt messze nem az a scenario, amikor az első randi első percétől a depit kapod az arcodba. Csak olyan szikrák tudnak kihunyni, amik vannak.
Magyarul ez az a helyzet, amikor egy súlyos(nak tartott) handicap elvágja a folytatás lehetőségét a jó hangulatú randik, fizikai vonzalom és kölcsönös szimpátia ellenére is.
Niobe 2013.02.08. 15:11:51
Ott lehet a gond, hogy ezt a gyerek témát maga a poszter nem kezeli a helyén, ezt megérzi a kiszemelt nő, és azért menekül. Mert ha igazat ír, és addig minden faszányos, akkor bizony a saját kis fejében kell rendet tennie, és nem valami "kis buktatónak" kezelnie a saját gyerekét...
Kytia 2013.02.08. 15:12:11
@Father Justice ♋: Az ismerkedés ezen érzékeny pontján egy rossz mondat is elég, hogy lerántsa a leplet Miszter Elsőkörbencsupaszmájlicsakutánaöntömaszart-ról. Néha egy mondatból mindent megtudsz a csávóról. Lehet, hogy tévedek, de talán érdemes lenne megpróbálkozni máshogy tálalni a dolgot és megnézni, mi sül ki a következő randin.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 15:15:42
Használd tán azokat a mérőszámokat és szinteket amivel dolgozni szoktál.
Ábrázolj egy pasit, amely szemcsillogást vált ki a nőknél, és ebből vond le kizárólag azt a tényt, hogy van már egy gyereke. Mondom! Csak ezt! A puszta tényt, hogy van már egy gyerek.
Matematikai modelled alapján elképzelhető-e, mind a csillogás eltűnése, mind a lelépés?
Namely 2013.02.08. 15:27:45
+1
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
a nő látja az egyenletet, ami a pasi leképezése. De ebben még nem szerepel egy igen fontos változó, nevezetesen a gyermek.
Vegyünk téged. Elmész randizni, jó a csaj, tetszik, csillog a szemed.... aztán közli, hogy hát ő együtt él a 2 gyermekével+az anyjával.... akik együtt jönnének vele.... akkor is csillogna a szemed?
Tehát nem lehet levonni ilyen fontos tényeket, mint a gyermek, hiszen ez egy kulcsváltozó a nő egyenletében. És bizony egyetlen változó is felboríthatja az egész egyenletet.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 15:31:26
Milyen két gyerek meg anyja akivel együtt él???
AZT MONDTAM, hogy a szemcsillogtatós képlethez egy tételt adj hozzá! Egy azaz 1db gyereket! Olyan nehéz lenne ez?
Niobe 2013.02.08. 15:33:01
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 15:35:47
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 15:39:03
Mindenesetre ha ennek még a látszatát is el akarja kerülni a posztíró, akkor eleve nem a sokadik randi során kellene előhozakodnia a gyerekkel, hanem az első percben előállni a farbával. Nyíltan megmondhatná, hogy van egy 5 éves fia, és tudja, hogy sok nőnél ez kizáró ok. Ha nála (az adott jelöltnél) is az, akkor köszöni szépen a lehetőséget, de ha nem, akkor szívesen meghívná valamire. Én így csinálnám a helyében.
Ha normális párkapcsolatot akar, akkor ez a kendőzetlen őszinteség komoly pozitívum lesz annak a nőnek a szemében, akivel egyáltalán érdemes hosszabb távon gondolkodnia. Persze önmagában még mindig nagyon kevés, de azt már részletesen kifejtettem, miért.
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen. Számomra ez sokkal elképzelhetőbb, mint az összes többi végkifejlet együttvéve.
Niobe 2013.02.08. 15:44:12
@Father Justice ♋: lerohanni, rázúdítani sem kell, sem egyfajta ultimátumot felhozni (ha így nem kellek, menj a fenébe).
Lehet ezt tök normálisan tálalni, igen, már az első találkozásnál, vagy ha netes randi, akkor a bemutatkozóban leírni. Mert akkor egyből tudja, aki kattint, hogy mire számítson. Ha meg élőben találkoznak először és ott elegyednek beszédbe, akkor is egy idő után fel lehet hozni ezt is, főleg, ha a másik érdeklődő. Aki "dugdosni" akarja a tényt, az mindig gyanús, ráadásul visszatetsző, ha mintegy szégyenfoltként kezeli.
Az a baj, hogy a poszter nem sok részletet közölt erre vonatkozóan, javaslom, a következő randijára csoportosan kísérjük el, és akkor utána már célirányosan tudunk tanácsot adni :D
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 15:48:36
1. aminek a súlya a nő szemében nagyobb mint a pozitívumoké együttvéve, vagy
2. olyan szintre csökkenti az összpontszámot, hogy úgy gondolja, inkább másutt keresgél tovább.
Mondjuk azért, mert megteheti.
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 15:54:38
Niobe 2013.02.08. 15:57:58
Részemről fáklyásmenet, szép hétvégét mindenkinek!
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 16:03:30
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 16:04:51
Jack Torrance 2013.02.08. 16:06:26
eddig a legjobb ötlet! :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 16:09:32
indapass90210 2013.02.08. 16:10:35
Namely 2013.02.08. 16:13:37
te pasi vagy, így nálad nem igaz az, hogy egy gyerek borít mindent. Egy gyerekes nőnek könnyebb találnia egy gyermektelent, aki elviseli a sunciért cserébe, mint fordíva.
Azért írtam azt, mert egy pasinál az már kiveri a biztosítékot.
De azért ki is próbálhatod. Amikor legközelebb randizol, akkor nyögd be, hogy van EGY 5 éves gyereked, de csak akkor, ha látod, hogy szimpatikus vagy neki. Aztán ne csodálkozz, hogy egyből azt mondja, hogy bocs, de.... bla-bla-bla. Vagy ha van gyereked, akkor írd már le, hogy megy ez.... sajna nem tudom, hogy van-e.
Nem fogja azt mondani egy nő, amit @Father Justice ♋: és @Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: írtak, de a mögöttes ok ez lesz.
Namely 2013.02.08. 16:14:13
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 16:19:59
Gizi szempontrendszere:
A posztíró nem hejjes ugyan, de egész helyes: +2 pont.
A posztíró nem kőgazdag, de van saját kecója és normális munkája: +6 pont.
A posztíró szórakoztató, jó a humora: +2 pont.
A posztíró udvarias, gáláns: +2 pont.
A posztírónak van egy 5 éves fia: -15 pont.
Aranka szempontrendszere:
A posztíró nem hejjes ugyan, de egész helyes: +4 pont.
A posztíró nem kőgazdag, de van saját kecója és normális munkája: +2 pont.
A posztíró szórakoztató, jó a humora: +1 pont.
A posztíró udvarias, gáláns: +3 pont.
A posztírónak van egy 5 éves fia: -7 pont.
Gizi esetében az érték negatívra csökkent. Hiába ért el nagyobb összpontszámot a posztíró a pozitívumaival nála, mint Arankánál, az ő rendszeriben a gyerek nagy handicap, ezért a férfi azonnal, véglegesen ki is esett a rostán.
Aranka alapból is csak az "egész jó" kategóriába tette a posztírót, de onnan is kikerült a gyerek miatt - hiába kisebb negatívum a szemében a gyerek létezése, mint Gizinél. Ha Aranka úgy érzi, reális esélye van magasabb pontszámú jelölt megszerzésére is állandóra, ő sem fog tovább vacakolni a fickóval.
Persze értem én, mi a probléma: sokan szeretnék azt hinni, hogy a gyerek létezése kisebb negatívum KELL, hogy legyen, mint amekkorának a poszt alapján gondolnánk. De az a szikár igazság, hogy valójában pont akkora.
Erről szól a poszt, ez a posztíró értetlenkedésének oka, és a tanácsaim is erre a tényre épülnek. Homokba dughatja a fejét, és megpróbálhatja megmagyarázni magának, hogy aki őt elfogadja, az a gyerekét is elfogadja majd, de ez még a nőknek sem megy könnyen, hát még egy férfinek. Sokkal előnyösebb, ha helyzetbe hozza magát olyan módszerekkel, amilyenekkel csak tudja.
indapass90210 2013.02.08. 16:22:14
Ezt olvassátok majd el! Ez az aranka is mekkora egy ótvar lehet...
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 16:22:33
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 16:33:10
Adott egy pasi és egy nő. Találkoznak, "minden klappol" szemcsillogás, meg amit akarsz.
És itt kézifék...
Látszólag nyilván nem mindegy, hogy ez az időtartam mennyi.
Hiszen más miatt csillog a szem egy pultnál állva fél óra után, és mástól két-három hét randizgatás után. DE!
Voltaképp a lényeg szempontjából nincs jelentősége.
Aki félóra után csillog, az vagy simán meg akarja baszatni magát, neki kurvára mindegy hány gyerek rí a pasinál otthon. Ha két-három hét után csillog, akkor azt kell mondjuk Father szintezése szerint a pasi a nő felett teljesít.
Nem tagadom, hogy lehet olyan 30 körüli, még el nem kelt nő akit ez elriaszt de ők a kisebbség. A többinél ugyan kaphat némi patinát a csillogás az EGY gyerek említésétől, de mivel anyuka képközelben sincs, ezért a pasi szintje, ha egyébként normálisan kezeli a témát kb a csajéval megegyező lesz ezek után. Ezért aztán a csaj NEM fog lelépni. Miért is lépne?! Még nem összeköltözésről van szó! CSAK kapcsolatról! A többség ha 30 évesen egyébként még facér, és akar összeköltözni, az egy gyereket simán be fogja húzni, ha fickó egyébként olyan szemcsillogtató volt nála...
A pasi tehát a posztban mellébeszél, hazudik, önfényez/önsajnál, egyre megy...
A nők attól lépnek le amit a pasi a gyerek említésekor még leművel mellé. Ez pedig kb az lehet, amit a poszt elején olvasol...
Hm?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 16:37:05
Nincs síléce? -40 pont
Ó b+! :D
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 16:43:46
Nyilván más a felállás, ha a faszi szintje elég nagy ÉS a nő csak dugni akar egyet, de a poszt alapján triviális, hogy a fickó nem ilyen nőkkel és nem ilyen célzattal ismerkedik.
Bizony, ad hoc számokat írtam, sőt, Gizi és Aranka is kitalált személyek.
A probléma az, hogy két szituáció még így is hatvanszor életszerűbb, mint amit a "30 körüli, még el nem kelt nők" kapcsán leírtál..
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.08. 16:50:30
Hirtelen megpróbáltam elképzelni, hogy nézhet ki ez a nő, ha ennek ellenére is dugni akart a fickóval. Ráadásul kétszer is. Nem kellett volna.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.08. 16:52:03
Mint mondtam nyilván lesz akinél kiüti a biztosítékot, de a többségnél nem.
Az a mázlid, hogy most lusta vagyok kikeresni azokat a hsz-eidet, amelyekben azt bizonygattad, hogy a nők ilyen korban bizony mit meg nem tesznek, hogy egy jó partit behúzzanak maguknak.
Ehelyett most jól elmegyek, és randizok egy nővel, aki már most tudja hogy két gyerekem van. Na csá!
Namely 2013.02.08. 16:54:20
"Látszólag nyilván nem mindegy, hogy ez az időtartam mennyi."
Pedig de, ugyanis ez csak a habitustól függ.
Én a jelenlegi bnőmmel 1,5 óra után már nála voltunk, ágyban. És ez áprilisban lesz 5 éve, a legnagyobb boldogságban.
DE: megkérdeztem őt, hogy mit tett volna, ha másnap közlöm, hogy hoppá, otthon vár a kis Béluska. Na ja... szevasz, szia, viszlát. (mondjuk ő akkor 18 volt, így kicsit sántít a példa, de jelez valamit.... ez egy kurva nagy hátrány).
Ha fél óra után csillog, akkor ott fizikai vonzalom van, és simán kiderül az is, hogy lelkileg mennyire passzolnak össze. Itt a pénzt és egyebeket (pl netes társkeresés) hagyjuk, az veszett fejsze nyele.
"Father szintezése szerint a pasi a nő felett teljesít."
egyszerűen megüti azt a minimumot, hogy kapcsolat lehessen köztük. De ezt az egyenletet simán felrúgja a gyerek... ha a nő úgy gondolja, hogy jobb is lehet, esetleg van a láthatáron, GYERMEKTELENÜL, akkor az nyert.
"Nem tagadom, hogy lehet olyan 30 körüli, még el nem kelt nő akit ez elriaszt de ők a kisebbség."
szerintem ez a többség.... de ha gondolod, a 7végén végzek egy közvélemény-kutatást, 19-25 éves lányok között. Oszt majd mondom.
dr. gernika 2013.02.08. 17:34:34
Jack Torrance 2013.02.08. 21:35:36
Kytia 2013.02.09. 09:04:00
Ez totál felesleges, játszmaszagú komment, olyan, mint amiket nekem nyomtak a netesek, ami érthető hányingert kelt a randipartnerben. Neki ne legyen véleménye arról, hogy a nőnek mi legyen a véleménye a gyerekről. Majd eldönti a nő, hogy zavarja-e a dolog.
A másik, amit írtál: "joggal gondolhatják a randipartnerek, hogy egészen addig szimpátiaébresztő színjátékról volt szó csupán"
Szerintem nagyon sanszos, hogy így van. Eleve gyanús, hogy az első pár randin nem említi a gyereket. Ennek kb az első 20 perc témájának kéne lennie, olyan bevezetők mellett, mint "az 5. kerületben lakom, programozó vagyok, Nagyatádon nőzzem fel, Stb". Annyira alap. Aki ekkor nem említi, az titkolja. Az meg kinek lenne szimpatikus, aki titkolja a saját gyerekét? És e mellé az általad említett stílusváltást simán oda tudom képzelni.
Kytia 2013.02.09. 09:20:55
szerintem ez a többség.... de ha gondolod, a 7végén végzek egy közvélemény-kutatást, 19-25 éves lányok között. Oszt majd mondom."
Hát zseniálisak vagytok, komolyan mondom.:D
"Szerintem létezik olyan zebra, aki füvet eszik."
"Így gondolod? Majd végzek egy vizsgálatot az oroszlánok táplálkozásáról és meglátjuk, igazad van-e."
Szűzanyám!:DDD
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "Ehelyett most jól elmegyek, és randizok egy nővel, aki már most tudja hogy két gyerekem van."
Nyilvánvalóan szörnyen ronda lehet, ha hajlandó veled még így is randizni.:DDD Avagy ne felejtsd el megemlíteni, hogy Klapka György vagyonának várható egyetlen örököse vagy.:))
Mindazonáltal szörnyen mulatságos, hogy gyerekkel nem rendelkező férfiak magyarázzák a gyerekkel rendelkezőnek, hogy milyen is az.:D
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.09. 09:24:31
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AuBB1RpGVeCUJ%3Aaztakurvamindenit.blog.hu%2F2013%2F02%2F03%2Fmegbaszatlansagom_tortenete+&cd=2&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a
_Ω_ 2013.02.09. 12:06:21
Kíváncsi vagyok, ha a jövő heti játékunk posztjai elég jók lesznek, mi is kapunk-e megkeresést, hogy némi pénzmagért ugyan töröljük már a posztot, mert kinyomnák a Velvetre mint olvasói levél... :P
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.09. 12:58:09
Nem kell ahhoz a posztíró helyzetében lenni, hogy legyen némi fogalma az embernek a témáról. Elég ismerni néhány ugyanilyen cipőben járó harmincas férfit és jópár nőt, aki hajlandó őszintén, álszentkedés nélkül beszélni arról, mik a kizáró okok nála a válogatásnál.
Egyébként a konkrét ügy egy sokkal általánosabb kérdés specifikus esete csupán. Az előzetes szűrőfeltételek rendszeréről van szó. Ugyanis ha tetszik, ha nem, aki valamiféle válogatási helyzetben van, az keményen válogat is. Az érzelmi szál csak ezután következik, ha ugyan egyáltalán.
Nyilvánvalóan kizáró ok és kizáró ok megítélése között egyénileg nagy különbség van, de attól a tények és az arányok nem változnak.
Például Jucinál nem kizáró ok a gyerek, ha a fickó elég jól keres, míg Gizi akkor sem fog pótanyukát játszani, ha Ernő a minimálbér hatszorosát viszi haza. Mici pedig mindkettejüket felszínes picsának tartja, de sokszor megesik, hogy csak képmutatásból - mivel Mici nincs érdemi válogatási helyzetben..
Vagy gondolhatnám azt is: ha egy utcai rablás során kiszúrják az egyik szemem, nem szabadna csökkennie az esélyeimnek a nőknél. Elvégre attól még ugyanaz az ember maradok, ugyanazt a szellemi munkát el tudom végezni továbbra is, satöbbi. A helyzet ezzel szemben mégis az lesz, hogy az esélyeim alsó hangon a tizedére csökkennek. Felszínesnek kellene tartanom azok a nőket, akiknél pont ezzel estem ki a rostán, pedig egyébként meglenne a kapcsolat létrejöttéhez szükséges nyitópontszám?
Nem. Ők egyszerűen egy megfelelő szintű jelöltnek akarják megadni a folytatás lehetőségét, és ha ez az esztétikai / funkcionális defekt a saját rendszerükben "no go" tényező, azt el kell fogadni. Én nem tehetek róla, hogy bicskával megböktek, a gyerek pedig még annyira sem tehet róla, hogy a világra jött..
..de innentől kezdve már csak ismételni tudnám magam: senki nem mondta, hogy az élet igazságos.
Kytia 2013.02.09. 13:24:12
Ahogy például az is kérdés, vajon egy gyerekes apuka mit vár egy nőtől. Lehet azt úgy kommunikálni, hogy ne érezze a randipartner rögtön, hogy házvezető nő, meg otthoni pedagógus kell. De igazából felesleges ezt taglalni, mert erről baromi keveset tudunk, illetve amik posztolóról kiderültek, az mind helyből hendikeppes volt a gyerektémát leszámítva is, valamint igazad van, minden nő és minden férfi különböző és máshol vannak a határai és az igényei, szóval általánosítani totál felesleges. Apuka ha nem talál nőt, az ugyanúgy függ a személyes vonzerejétől, a partner indulataitól, meg még millió körülménytől, amik módosítják a felek lelkesedését. Az is jó kéréds, egyáltalán miféle partnerek között válogat. Mert ahogy Namely és Arrius vitája jól kirajzolta, mennyire különböző univerzumban élnek (Namely a 19-25, Arrius pedig a 30 körüli nőkben gondolkodik), úgy simán lehet, hogy poszter is leginkább a kamaszkorból épp csak kinőtt bölcsészlányokra kattint rá a neten, meg fb-on, akik aztán persze nem szívesen fognak mesét olvasni fesztiválozás helyett. De ez megint csak találgatás, fogalmunk sincs, miért nem tudja a kínálatot a kereslettel összehozni, szóval legfeljebb drukkoljunk neki, majdcsak megoldja.:) És persze igazad van, picsogás helyett menjen gyúrni és pénzt keresni, növelje az esélyeit maximumra, az a biztos.:)
Kytia 2013.02.09. 13:34:08
:DDD
Jack Torrance 2013.02.09. 21:26:36
@Kytia: "Ahogy például az is kérdés, vajon egy gyerekes apuka mit vár egy nőtől. Lehet azt úgy kommunikálni, hogy ne érezze a randipartner rögtön, hogy házvezető nő, meg otthoni pedagógus kell"
Így van.
Niobe 2013.02.09. 21:51:18
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 08:07:22
megtanultam, hogy vannak olyan típusok akik a felelősséget mindig a másikra hárítják, de akkor is sajnálom azt a gyereket, hogy sikerült egy olyan apát kapnia, aki ráfogja a sikertelenségét.
Nelly mit alkotott?!!!
www.youtube.com/watch?v=88dLLDrVOwg
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 08:11:57
Bár gondolom, az új FB alkalmazással most már az ő problémája is megoldódott..
Azok közül akik használtak/használnak társkeresőt, tényleg ennyire gáz az arány, hogy 3 hét alatt 2 pasi nézett ki úgy, hogy érdemes volt ráírni és ebből is csak egy írt vissza? (Jelzem nem élete párját kereste, csak egy numerát.)
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.10. 08:13:13
Azt, hogy hány szép nőt kefélt végig, egyébként sem Peter Falk-tól - és általában sem az ezzel hencegő férfiaktól - kérdezném meg, hanem az érintett nők beszámolóit tartanám mérvadónak. És akkor arról még nem is beszélgettünk, hogy közismert, nyilvánvalóan nem csóró színészként hogyan alakulnak az ember esélyei mindenféle hátrányai ellenére is. Danny DeVito is rengeteg bomba nőt megdugott, de kíváncsi lennék, ugyanezekkel a paraméterekkel, ellenben nem sztárként, hanem nyugalmazott vidéki biológia tanárként milyen lenne a sunalistája.
Pénzes hírességként nem kell "tudni viselni" a hiányosságokat ahhoz, hogy bármikor minőségi sunára mozdulhasson az ember. Azon a szinten egyszerűen tudomást sem kell venni róluk, anélkül is lesz kapás bőven.
Átlagjózsiként viszont (az is) szűrőfeltétel a javából.
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.10. 08:13:47
Ezúttal tökéletesen egyetértek. :)
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 08:16:22
Azzal viszont már lehet nem értenél egyet, hogy "aki gyerekkel nem tud, az gyerek nélkül se tud"
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.10. 08:32:49
Ha az utóbbi variációról van szó, akkor nincs mit tenni, ha az előbbiről, akkor olyan tanácsokat kell adni, amilyeneket én.
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 08:41:59
Amikor még olvastalak az egyik elméleted az volt, hogy a nők az utódnemzés érdekében választanak férfit.
(Tény, hogy van ilyen ösztöne egy nőnek, az már más kérdés, hogy ezt az érzelmek felülírják néha :).)
Viszont ha az elméleted vesszük, amit még régen szajkóztál, akkor a nő inkább preferál egy gyerekkel rendelkezőt, hiszen az már egy bizonyíték arra, hogy jó a génállománya :)
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 08:56:16
nem hiszem, hogy a gyerek csökkentené a férfi esélyeit csajozásánál.
Főleg nem a randi időszakban.
Egy nő se úgy megy el az első pár randira, hogy "na akkor ő lesz a férjem képes vagyok-e bevállalni ezt a gyereket?".
Szerintem egyszerűen csak nem veszi figyelembe a férfi, hogy minimum 5 évet öregedett azóta, hogy utoljára csajozott és hogy az alatt az 5 év alatt nem igazán kellett odafigyelnie a szellemi és testi "álarcára", mert volt egy nő aki elviselte őt olyannak amilyen. Ráadásul magára szedett egy jó adag keserűséget, ami szintén nem jön jól ismerkedésnél.
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.10. 08:59:01
Tőlem ilyet nem olvashattál soha.
Ha én elmesélném, szerintem mi alapján válogatnak a nők.. inkább nem.
Lehet, hogy Joe69-cel tévesztesz össze, de ő is csak olyanokat szokott mondani, hogy a nő számára a férfi gyereke - ha szép a gyerek - bizonyíték arra, hogy annak minőségi a génállománya és jól működik a farka. Ez viszont tudatalatt megy. Nem jelenti szükségszerűen azt, hogy a nő ettől automatikusan gyereket akar szülni a szóban forgó férfinak. Olyan ez, mint amikor a férfiak a méretes melleket tudatalatt a termékenységgel azonosítják, pedig attól az adott nő lehet akár meddő is.
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 08:59:56
And you give yourself away
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.10. 09:06:00
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 09:08:39
Mi alapján válogatok én aki nőből vagyok?
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 09:14:54
Ha leírta volna a randi menetét lépésről lépésre elfogulatlanul akkor lehetne azt mondani, hogy helyes vagy helytelen a következtetése. De mi csak az ő kis szürreális végkövetkeztetését kaptuk meg, arra meg nem lehet építeni.
Bölcs Jaroszláv 2013.02.10. 09:20:02
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 09:35:16
Valószínűleg az se véletlen, hogy a felesége elhagyta a posztert.
Azért használtam azt a szót, hogy álarc, mert azt tapasztalom, hogy a legtöbb ember megjátssza magát a kezdeti időszakban, ahogy írtad egészen addig amíg be nem biztosította magát nálad.
Viszont tényleg van egy olyan jelenség, hogy az ember még ha igényes is a kapcsolata során egy picit alább ad. Talán mert átértékelődik a fontossága? Egy párkapcsolatban az embernek már nincs annyi ideje és pénze önmagára, mint egyedül. Azt a "kevés" időt is inkább a másikkal tölti, stb stb.
Bölcs Jaroszláv 2013.02.10. 09:53:48
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.10. 09:58:19
@Kytia: @Niobe: Beleolvastam másik sztoriba is. Szórakoztató. :)
@(O_O): Szerintem kitalált sztori. Lehet van benne valós történés is, de ki van színezve. Persze, nem biztos. :)
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.10. 09:58:55
.. a gyerekével együtt, aki biztos igénytelen állat lett, akárcsak az apja!
Amikor arról beszélünk, mi alapján válogatnak a nők, nyilván általános tapasztalatokról van szó, amik nem lehet érvényesek minden egyes példányra. Azonban annak a megfigyelésnek, ami a nagy többségre igaz, mindenféleképpen üzenete van.
A nők többsége a külsőségek + pénz kombinált pontszám alapján lövi be az elsődleges szűrőjét. 18 évesen inkább az előbbin van a hangsúly, 25 körül mindkettő fontossá válik, míg 30+ korra rendszerint markánsan eltolódik az arány az utóbbi javára. Nyilván vannak olyanok, akiknél egyik sem fontos, de ezek javarésze egyszerűen szükségből kovácsol erényt, mert tisztában van vele, hogy sem pénzes, sem hejjes faszit nem tudna összeszedni és megtartani állandóra - pénzeshejjeset meg pláne nem.
Az, hogy milyen szempontok alapján akarnak szűrni a nők, és milyet választanak, ha nem jut ezeknek megfelelő jelölt, két különböző dolog. A gyakorlatban senki nem fogja magának, a társának és a külvilágnak is bevallani, hogy maradékelven választott.
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 10:09:52
Ja kinek mi a fontos... Egy családos embernek már más az időbeosztása, azt azért vedd figyelembe! :)
Arról, meg hogy nem kéne hazugságokkal a másik idejét rabolni az ismerkedési időszakban: egyet értek veled, de a világ nem így működik.
Ahhoz, hogy az ember felvállalja az igazi önmagát gerinc és erő kell. Ez nem sok emberben van meg.
Viszont azt is tudom, hogy nagyon ritka az, hogy valaki elfogadja a másikat a hibáival együtt/a hibái ellenére. Manapság az emberek a tökéletes "robotgépet" akarják :)
Bölcs Jaroszláv 2013.02.10. 10:48:33
@..they have no honour, beware of traps...: "nyilván általános tapasztalatokról van szó, amik nem lehet érvényesek minden egyes példányra." Nincsenek általánosan érvényes dolgok, mint ahogyan nincs átlagfizetés sem. Minden ember egyedi, egyéni, megismételhetetlen. (az átlagfizetésre vonatkozóan pedig bizonyára ismered te is a statisztikai játékot: adva van mondjuk 1000 ember, akik közül 100-nak a fizetése mondjuk 1 millió forint, 900-nak a fizetése pedig 100 ezer. Ezek után a statisztika azt fogja mondani, hogy 1000 emberre vizsgálva az átlagfizetés 190 ezer forint, noha az 1000 közül egy sincs, akinek ennyi lenne a fizetése).
Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.10. 11:45:25
Természetesen van átlagfizetés, átlagmagasság és átlagéletkor is. Számokkkal precízen kifejezhető paraméterekkel dolgozva az átlag nyilván nem azt jelenti, hogy a halmaz többségét ez az érték jellemzi, de ezzel mindenki tisztában van, aki odafigyelt általánosban a matekórákon.
Mégis, a magyar és a svájci állampolgárok átlagfizetése közötti különbség önmagában (a szórás, a halmaz számossága, a minimum, maximum értékek és egyéb paraméterek ismerete híján) is információértékű. Akkor is, ha pontosan 192.025 HUF-ot csak a magyar állampolgárok 0,2%-a, 4.703 CHF-et pedig csak a svájciak 0,3%-a visz haza havonta.
Ha nem így lenne, az "átlag" szónak nem lenne értelme, ezért nem is létezne a fogalom.
Értem én, hogy az emberek többsége / ! :) / szereti kivételesnek / különlegesnek érezni magát a szóban forgó kérdésekben (is), ezért az "átlag, többség, általános" és hasonló kifejezések nyugtalanítják, de attól még mindannyian tudjuk, miről beszélgetünk.
(O_O) (törölt) 2013.02.10. 13:02:03
Az igaz, hogy kis tiniként az ember mindig a menőcsávóval/bálkirálynővel akar járni, de azt kinövik az emberek, jobb esetben :) és nem azért, mert tisztába jönnek azzal, hogy nekik az nem jár, hanem azért mert amikor már nem csak a hormonok számítanak, akkor előtérbe kerülnek a belső tulajdonságok is.
A többiről meg ez a véleményem: ha egy kapcsolat érdekből jön létre, akkor ott lehet, hogy szintek döntenek, de ha már egy pici kis érzelem is van benne, akkor eldobhatod a szintezéses elméleted.
Igen vannak férgek a földön, akik nem játsszák tisztán a párkapcsolatos játékot, de nem lehet általánosságot csinálni az ilyen példákból.
@Bölcs Jaroszláv:
Én az egész mondandóm a külső és belső dolgokra egyaránt értettem. Azért írtam a szellemi elhanyagoltságot is.
A testedzésről meg annyit, hogy sok 30 feletti férfit ismerek és azok,akiknek nincs pocakjuk azt vallják, hogy sokkal többet kell sportolniuk mint régebben és az étrendjükre is oda kell figyelniük...Ezért írtam, hogy az a 15 perc nem elég akármilyen intenzív is. Ettől még tévedhetek :)
Namely 2013.02.10. 14:29:48
"Na mondjuk erről a szemkiszúrásról érdemes lenne megkérdezni a néha Peter Falk-ot, aki a maga idejében köztudottan végigkefélte az összes járóképes nőt (vagy csak a szépeket), pedig ugye egész életében üvegszeme volt.:)"
Kytia, remélem ezt a példát csak viccnek szántad....
Gondolom a jó humorára buktak, meg arra, hogy milyen aranyos, nem pedig arra, hogy híres, avelekefélőknekszerepjárhat és gazdag ... ;) ... ha pl Brad Pittre írnád, akkor OK, anélkül is esélyes a nőknél, de az a gusztustalan fazon ne legyen már a zsinórmérték.... olyan, mintha azzal jönnél, hogy lám-lám, az öregeknek is mennyi esélyük lehet a nőknél, vegyük pl Hugh Hefnert.... :DDD
megnézném az üvegszemű, közértes Béla bácsit, hogy hány nő menne el vele... gondolom csak azért nincs topmodell nője, mert a fogyatékosságát nem tudja jól kezelni, és nagyon kishitű.... :D
Az oroszlánnal kapcsolatban igazad van, a közvéleménykutatásom felsült, mivel a kutatási csoportot rosszul választottam ki.... :)))
Jack Torrance 2013.02.10. 21:00:18
Csak hogy ezekkel a paraméterekkel ő sztár lett, nem vidéki biológia tanár.
@Namely: Peter Falk volt ám fiatal is:) És nem is nézett ki rosszul, már amennyire én férfiszemmel ezt meg tudom állapítani.
Mindenesetre rá is igaz, hogy nem örökölte a filmsztárságot, hanem tudott valamit, a személyisége, a tehetsége miatt lett az.
Úgy sejtem, Danny DeVito és Peter Falk is elég jól érvényesültek volna a nőknél (is) akkor is, ha történetesen nem jutnak el a filmsztárságig.
Jack Torrance 2013.02.10. 21:10:01
Dehogy. Azért, mert a film végére a kis szürke veréb lesz a legjobb csaj és a lúzer srác pedig a hős :)
"A többiről meg ez a véleményem: ha egy kapcsolat érdekből jön létre, akkor ott lehet, hogy szintek döntenek, de ha már egy pici kis érzelem is van benne, akkor eldobhatod a szintezéses elméleted."
Pont fordítva. Hozzátéve, hogy nem hiszek a szintezős elméletben, azt gondolom, hogy ha nagy különbségek vannak a felek közt, akkor nehéz tartósan fenntartani a kapcsolatot, előbb utóbb valakinek elege lesz. Vagy a kisebbségi érzéséből, vagy az aránytalanság miatt.
Joe69 2013.02.11. 23:57:45
Mindazonáltal üdítő,hogy végre nem egy csaj sajnáltatja magát azzal,hogy szerinte a porontya miatt nem kell a pasiknak. A pasiknak elárulom,nem a gyerekkel szokott baja lenni,hanem a csajjal, aki világfáradt szuperanyát játszva közli velük,hogy neki aztán még egy gyerekre nincs ideje a meglévő egy mellé, akit dotálhatsz persze.