HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.02.12. 11:05

Jól meggondoltad?

„Közben rádöbbentem arra, hogy a kamaszkorom nem múlt el nyomtalanul. … akkor egy kapcsolat nálam 1 hónapnál tovább nem tartott. … Ez most is így működött …” – netes társkeresésnél könnyen előfordulhat, hogy a másik nem illik hozzánk. Ez egy hónap után általában kiderül, de sokszor már az első randik alkalmával is. Mi van akkor, ha mégis csak hosszabb idő után sikerül erre rájönni, de addigra már nem tudjuk olyan könnyen elengedni?

Sziasztok. Nem tanácsot szeretnék kérni, csak megosztani egy történetet. Valószínű vascső díjas, de vállalom.

Egy tönkrement házasság után , eléggé a padlón, darabokban, bár már látszik az alagút végén a fény. Szóval ilyen állapotban voltam, amikor elkezdtem a neten párt keresni. Hogy miért a neten? Jó kérdés. Eléggé nehéz máshol igazán ismerkedni. Bár eléggé bajban voltam, amikor valaki kapásból arra kérdezett rá, hogy milyen kapcsolatot keresek. Kerestem…

Találtam sokféle pasit, ilyet is, olyat is. Na, nem lett mindegyik kipróbálva.

Közben rádöbbentem arra, hogy a kamaszkorom nem múlt el nyomtalanul. Olyan tekintetben gondolom, hogy akkor egy kapcsolat nálam 1 hónapnál tovább nem tartott. Az első, akivel egy hónapnál tovább voltam együtt, elvett feleségül.

Ez most is így működött, találtam mindig olyan dolgot, ami miatt ez az egy hónap egy olyan határkő lett.

Találkoztam valakivel, akivel 5 hónapig együtt voltunk, az életem egy hihetetlenül nehéz időszakát asszisztálta végig, de aztán lelépett. Nem volt egyszerű kiheverni.

Az egyik társkeresőn egyszer küldött egy férfi egy pókot, amit épp el tudtam olvasni, mert volt egy extra napom. Válaszoltam neki, elkezdtünk beszélgetni, majd ezt facebookon folytattuk.
Ez így ment pár napig, amikor feladtam a magas labdát, és éjjel 1 órakor elautózott hozzám.
Egy hihetetlenül aranyos pasi volt, jó volt vele minden tekintetben.

Csak…

Itt kezdődik a csak. Elmeséltem neki, hogy előtte volt egy kapcsolatom, ami a vége fele akkor működött, ha én kerestem a pasit, egyébként napokig nem beszéltünk volna. Ő nagyon figyelmes volt, keresett, jött, itt nem volt hiba. De egyszer volt egy olyan mondata, hogy nem gondolja, hogy ő most valakibe igazán szerelmes tudna lenni, egy csúnya válás vége felé tartott. Nem volt ezzel gond, csak valami megrepedt bennem, aminek az lett a vége, hogy szakítottam.

Szerintem most jön a vascső… Egy hét után rájöttem, hogy még mindig nagyon sokat gondolok rá, hiányzik. Megkerestem, kibékültünk. Egy hét után rájöttem, hogy mégse fog működni a dolog, volt több minden, ami hiányzott belőle, amire nekem szükségem lett volna, úgyhogy megint szakítottam. Ekkor már azt mondta, nem gond, majd egy-két hét után rákérdez, hogy meggondoltam-e. Mondtam neki, hogy most nem fogom meggondolni magam, én így is gondoltam.

Aztán amikor kimondták a válását, megkeresett, és ekkor közölte velem, hogy ő engem szeret, ezért nem keres mást, bár lenne más. Ekkor beszéltünk utoljára…

Azóta megtalált valaki (szintén neten), akivel jóval túl vagyunk már az egy hónapon. :)


Kedves Kommentelők! A mai posztnál a szerző kiléte és történetkori életkora titokban marad. Ettől még pusztán a játék kedvéért lehet tippelni, jó szórakozást! Ha ő nyerne, felismerhető lesz a pezsgőről. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr235076015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe69 2013.02.12. 16:07:31

Magánvéleményem szerint egy 32 körüli szingliről van szó, aki van annyira kulturált, hogy nem ekézi a férfiakat, aki az istennek sem hajlandók megfelelni az igényeinek. Azonkívül totálisan fingja sincs, mit is akar. Ezt mutatja, hogy egyből az előző kapcsijáról mesél az alig megismert újnak, aki persze erre kipakol a saját folyamatban lévő ügyével. Ennél jobban nem is lehet elbaszni egy induló kapcsolatot.

Nálam elvi kérdés, hogyha egy nő nekem a párjáról (na most találjam ki, mi a faszt jelent ez) vagy pasijáról kezd regélni a legelején, akkor az ejtve, nem szánok rá több időt, mert úgyis csak dumapartnernek, sokadik szárazbarátnak meg lelki szemétládának kellek, erre meg nem érek rá. Arra ott vannak a barinői vagy a buzipasi ismerősei. Ha mint pasi , férfi érdeklem, akkor nem fogja elővenni ezt a témát, vagy legalábbis nem ezzel nyit.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.12. 16:08:01

@mésange: Végleg együtt? Mi ez? Romeo és Júlia?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.12. 16:09:04

@Joe69: Hm. És mi a Hivatalos Álláspontod? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.02.12. 16:10:36

@mésange: Más tippen pedig nincsen. A végén meg ottan van, hogy megvan a pasi már neki régen. Szóval még lehetsz te!

fumerin 2013.02.12. 16:10:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Vagyok hozzá elég fanatikus, hogy leírjam a "végleg" szót ;)
Igaz,szoktunk mi együtt halni, de sámán vagyok, simán feltámasztom! :D

fumerin 2013.02.12. 16:11:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): Elvált faszim senem volt még sohasenem! Használtból csak ruhát veszek magamra! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.12. 16:13:15

@mésange: Ha együtt haltok, akkor nem támaszthatod, hiszen te is támasztásra szorulsz. Persze ha úgy haltál vele, hogy rászorultál a kitámasztásra, az más...

fumerin 2013.02.12. 16:16:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Első a reinkarnáció(hogy én feltámadjak), majd azonnal élesztem őt is ;)
És nem szüzek, de nekem elég, ha saját exeimmel kell bajlódnom a kölkök miatt, nem szeretnék annyi fele idegeskedni. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.12. 16:17:44

@mésange: Ha nem szűz akkor használt. Minimum second hand... azaz nem éppen hand...

fumerin 2013.02.12. 16:19:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mindketten, közös fele tervezünk. A "hova" az részben a melótól függ. Idén már szeretnénk, reméljük össze is tudjuk hozni nyárig. Ha nem sikerül, akkor második félév előtt(suli miatt).

Joe69 2013.02.12. 16:22:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ugyanez. Az ilyen nők azok, akik a folyamatos lamentálásukkal és bizonytalankodásukkal lepassziválják a pasikat, akik aztán - kulturáltabb esetben csak magukban -dühöngve lelépnek. Aztán egy szép napon összeakadnak valami egybites agyú bunkóval, aki megteszi velük azt, amit megérdemelnek: lacafaca nélkül gerincre vágja és szétbassza őket. Aztán mennek utána, mint a kiskutya, szétalázva.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.02.12. 16:27:26

@mésange: :D Aztán ne menjetek messze! Nálunk is alakul. Ő jön a nyáron.

fumerin 2013.02.12. 16:29:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Külföldre szerettünk volna szívünk szerint, csak kölkök apja nem adna engedélyt, így itt kell valamit kitalálni. :)
Azért, ha fehérbe borulsz, előtte tarts egy leánybúcsút és hívj meg! :D

Mooon 2013.02.12. 16:46:04

pontot nem adok.... tuti valamelyik lány volt :D és úgy 30-40 közötti időszak?
Honnan jött ez nektek, hogy 32....???
Mostanában az emberek nagyobbik fele 30-ig nem is házasodik meg... azért kell egy kis idő a váláshoz... nem?
Na jó.. volt olyan ismerősöm, akik 10 év után augusztusban összeházasodtak, majd szeptember vége, október elejére külön éltek :DD...
de az már a nagyon balfaszság volt kategória :D.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.02.12. 16:46:35

@mésange: Szerintem gyerekem hamarabb lesz, mint hogy férjhez megyek. Sebaj, bor helyett majd pelenkát hozol! :D

Na léptem! Sok volt mára a GDP termelés.

dr. gernika 2013.02.12. 16:52:52

@cyd: Pedig a vége alapján (igen-de-áinkább mégse-miafasztakarok) te is írhattad volna. :)
Én nem játszom.

fumerin 2013.02.12. 16:57:52

@Milady de Winter: Mert az itteniek között nincsenek 50 éves nénik (szerintem). 32 szerintem egy átlag kategória a jelenlévők életkorát tekintve. Én azért írtam pl. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 17:05:31

@mésange: De nem biztos, hogy mostani a történet. Úgy kellett megírni, mintha most történt volna, de lehetett 10 éve is.

Mooon 2013.02.12. 17:07:49

@mésange:

egyébként meg.... hölgyeknél nem illik kort saccolni ;))))...
mondjuk akkor inkább hogy 25.

fumerin 2013.02.12. 17:14:01

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Csak vicc kedvéért tippeltem, nem is érdekel komolyabban. ;)
Mondjuk nem tudom, ki követhette el, de nagyon is görcsöl a kapcsolatokon. Közhelyesen: Ember tervez...

@Milady de Winter: 25 évesen nem szokás görcsölni, elválni, 30 feletti a szerző, tuti.

Mooon 2013.02.12. 17:35:20

@mésange:

őőőőőőőőő.... vicceltem..... :)))
vagyis próbáltam...

Mooon 2013.02.12. 17:41:18

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

meghiszem azt :DD...
ráadásuul szívesen újracsinálnám azt az évet... sok minden történt akkoriban :))
mármint úgy újra, hogy ami nagy galiba/baki volt, azt most máshogy csinálnám :))

Niobe 2013.02.12. 17:43:33

@Milady de Winter: hidd el, így a legjobb - egy nagyon bölcs ember nekem erre azt mondta, azért történt így és nem másként, mert akkor ez volt a legjobb döntés.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 17:47:49

@Milady de Winter: Szívesen lennék 25 éves a mai eszemmel. Bár lehet, hogy most sincs több, mint akkor volt. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 17:48:58

@Niobe: Igen, én azzal bíztatom mindig magam, hogy mindennek mindig megvan az oka. Ezt néha könnyebb elhinni, néha nehezebb.

Mooon 2013.02.12. 17:53:15

hááát.... ha jobban figyeltem volna az emberekre... meg amit mondtak... meg minden... akkor talán hamarabb meghozhattam volna ugyanazt a döntést, amit később meghoztam... :)

(O_O) (törölt) 2013.02.12. 17:53:25

Estét!

Amióta van ez a játék, a blognak is megváltozott a hangulata... a jó irányba. :)

Csak egy értelmes tippem van az pedig a cyd :D, de nem hinném, hogy mellette kibírta volna egy pasi is 30 éves korukig :D (bocsi cyd :).)

@mésange:
nem kor függő, hogy mikor találkozol azzal az illetővel aki úgy igazán rendesen megmozgat, majd rendesen át is csesz a palánkon. 25 évesen is sérülhetett egy akkorát a nő, hogy utána elkezdett görcsölni a többinél...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 17:56:40

@(O_O): Pacsit! :D
Én már tegnap megmondtam ezt. :)

Szerintem, hogy mikor sérül valaki, az abszolút nem korfüggő.

Niobe 2013.02.12. 17:56:54

@Nava...(Nem az vagyok aki...): de többnyire az élet (bocsánat, Zélet) azért igazolja ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 17:58:19

@Niobe: Ez így van. Csak a Zélet néha kicsit slendrián, és jó éveket késik az igazolással. :)

Niobe 2013.02.12. 17:58:23

@(O_O): jóestét! Tényleg? Akkor jó!
Egyébként egyetértés ;)

Niobe 2013.02.12. 17:59:07

@Nava...(Nem az vagyok aki...): az egyszer tuti, akkor szoktam én is kínosan röhögni. ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:02:04

@Niobe: Homlokot csapkodni. Azóta is ott a bemélyedés. :D

Mooon 2013.02.12. 18:03:13

@(O_O):

hali szemcsikém :)

@Niobe:

de legalább tudunk rajta röhögni... :))

visszatérve az előzőre... szóval talán még a lábamat se kellett volna eltörni, ha hamarabb döntök és felmondok... mert észreveszem, hogy milyen helyre mentem dolgozni. MT blog gyanus sztori volt :DD

(O_O) (törölt) 2013.02.12. 18:04:05

@Nava...(Nem az vagyok aki...): egyetértés, de pacsit nem adok, mert lehet te vagy a halál és ilyen trükknek nem dőlök be :D

(nem akarlak véletlen megsérteni, úgyhogy az utalásra magyarázat: kering egy képregény féleség a neten, amin a halál ezt a trükköt veti be egy pasinál, hogy megérinthesse és ezzel elvegye annak életét...)

(O_O) (törölt) 2013.02.12. 18:05:26

@Milady de Winter: Hellooooooooo :) Nagyon rég nem láttalak se itt se amott ;).
Hogy vagytok?
Bébiváró bulid lesz?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:05:32

@(O_O): Majd jobb kézzel adom, az az angyali. :)

Aki ismer, tudja, nem vagyok sértődős.

_Ω_ 2013.02.12. 18:07:12

@(O_O): Haláli a humorod. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:07:23

@(O_O): Persze. Lesz március elején blogtali, akkor még babavárásban leszünk. :)

Bocsi, bocsi, bocsi Milédy. :)

Mooon 2013.02.12. 18:09:50

@(O_O):

Vagyogatunk... eléggé a végénél tartuk :).
Maximum bébiérkezős... :DD
a várás az minden nap megvan... :DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:12:13

@(O_O): A babavárásra vagy a blogtalira gondolsz?

Mooon 2013.02.12. 18:12:19

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

háááááát azért csak nem :DDD...
de viccet félretéve, nagyon remélem hogy annyi túlhordást nem enged a dokibácsim.

_Ω_ 2013.02.12. 18:13:36

@(O_O): Erre magam válaszolnék:
Március elején lesz egy blogtalálkozó, ahol a mostani játék nyertes posztolója kap egy szép pezsgőt. Nava meg biztosan azt gondolja, Milady kislánya nagyon lusta lesz és addig benn marad. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:14:01

@Milady de Winter: Egyébként tényleg kizárt. Azért mondtam a bocsit, kicsit- nagyon gonosz voltam. :)
Akkor már fényképeket néznénk. :)

Mooon 2013.02.12. 18:20:07

@_Ω_:

Jóhogynem rögtön apukája szülinapjáig.... :)))

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

én nagyon remélem, hogy legkésőbb a kiírt időpontnál kibújik a kicsikém :)...

_Ω_ 2013.02.12. 18:22:13

@Milady de Winter: Mikorra vagytok kiírva? (Biztosan írtad már korábban, elnézést, ha átsiklottam felette...)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:23:13

@Milady de Winter: Ja, hogy még nem vagy ott? Ez átverés!!! Én meg azt hittem, hogy már most túlhordod. Be vagyok csapva. :)

Mooon 2013.02.12. 18:23:48

@_Ω_:

9 nap múlvára :).

_Ω_ 2013.02.12. 18:27:09

@Milady de Winter: Húha! :) Akkor rendesen megy már a visszaszámlálás! :)

Niobe 2013.02.12. 18:31:31

@Milady de Winter: 9? Az hamar lesz! Akkor még nem is mondhatjuk a bébire, hogy lusti ;)

Mooon 2013.02.12. 18:32:47

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

Azt ígérték, hogy két héttel előtte már símán meglehet :))
A barátnémnak már múlt csütörtökön megszületett a picikéje.... és egyidős terhesek voltunk, talán 2 nap volt köztük.... :)
Szóval akár a kisasszony is kijöhetne... :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:34:17

@Milady de Winter: Énekelj neki!
Kis kisasszony gyere ki,
ég az anyád ideki... :)

Namely 2013.02.12. 18:35:15

Mi van, még ti is dolgoztok?

Mooon 2013.02.12. 18:35:46

@_Ω_:

megy bizony :).

@Niobe:

nem... még nem ;)...

_Ω_ 2013.02.12. 18:36:44

@Namely: Dehogy, mi már hazaértünk a melóból és chillout van.

Mooon 2013.02.12. 18:37:02

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

tecccik itt beszélnni hülyeségeket :DD....

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.12. 18:40:53

De akkor most, amikor összejöttek, ő tudta, h szerető lesz? :O

Pedig Niobéra tippeltem én is, de ő az ilyesmit elítéli, vagy nem? :)

(Furák vagytok ám! :) Nickek, akik ismerik egymást, most meg már posztot írogatnak és tudni akarják ki írta... :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:42:31

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
"De akkor most, amikor összejöttek, ő tudta, h szerető lesz? :O" - Ez most honnan?

Namely 2013.02.12. 18:42:53

@_Ω_: hát én most fejeztem be a melót, most megyek haza....

@Milady de Winter:
ezt énekeld a gyereknek.... tuti, hogy inkább minél hamarabb jön:

www.youtube.com/watch?v=fTpQOZcNASw

Namely 2013.02.12. 18:44:12

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): szia Csibe..... :* rég beszéltünk.... pí-pí-pí....

Mooon 2013.02.12. 18:48:01

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

inkább legyen úgy, hogy
kicsi bébi gyere ki
anyukád vár ideki :)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 18:49:22

@Milady de Winter: Szerintem ha te énekled neki, tök mindegy a szöveg.
Mondjuk akkor is mindegy lenne, ha én énekelném. :D

_Ω_ 2013.02.12. 18:53:45

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Én úgy olvastam, a pasi válása folyamatban volt. Persze nincs leírva, mennyi ideig jártak a poszterinnel és ment-e a válási procedúra mielőtt összejöttek volna, de úgy tippelem, poszterin negatívumnak ezt is beszúrta volna, ha már a válást így megemlítette. Mivel nem láttam ilyet, ezért az a véleményem, hogy már válófélben volt a pasi amikor először találkoztak.

_Ω_ 2013.02.12. 18:54:48

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Na, ha én énekelném, akkor is mindegy lenne a szöveg; tuti menekülőre fogná... XD

Mooon 2013.02.12. 18:56:26

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

énekelem, énekelem :)
elaludt :)))....
vagy legalábbis most abbahagyta a versenyfutást :)

Mooon 2013.02.12. 18:57:05

@_Ω_:

beljebb :DDD?
vaagy hova???

_Ω_ 2013.02.12. 18:58:47

@Milady de Winter: Szerintem a szülés lezajlana úgy 3 másodperc alatt, 2 másodperc alatt megtanulna járni, odajönne hozzám, bokán rúgna és elszaladna. :D

Mooon 2013.02.12. 19:05:50

@_Ω_:

őőőőő...
jaj de hülye vagy :DDDDDDD....

Bár a 3 másodperc alatti szülés ellen nem lenne kifogásom :)))... de lássuk be, kicsi a valószínűsége :)
méghogy bokánrúg...
bár ha nagyobb lesz, még pótolhatja :DDDD.

_Ω_ 2013.02.12. 19:07:33

@Milady de Winter: Ha nagyobb lesz, Szöszitől kölcsönkéri a kisbaltát és felaprít, úgyhogy ezt a lehetséges jövőt elkerülendő inkább gondosan kihagyom, hogy énekeljek neki bármit is. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 19:13:52

@Milady de Winter: @_Ω_: Elképzeltem egy beszélgetést:
"Tudod, kicsi szívem, ő Omega bácsi. Nagyon hálásak vagyunk neki, mert a halláskárosodásod miatt, amit neki köszönhetsz, nem kellett énektanárra meg zeneiskolára költenünk. "

Mooon 2013.02.12. 19:14:53

@_Ω_:

ne aggódj, sokat fog sportolni, szóval nem lesz agresszív fajta :D...
lesz hol levezesse....
szal ne aggódj, max vigyorogva bokánrug :DDD...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.12. 19:17:05

@Nava...(Nem az vagyok aki...):
A posztból. :)

@_Ω_: Nem egyértelmű. Legalábbis nekem. :)

@Namely: Csipp-csipp, csipp, csipp. Csippcsiripp! :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 19:18:53

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Visszanéztem. Igazad van, akár ez is benne van. De az is lehet, hogy egy hosszan elnyúló válás végére ért oda.

Mooon 2013.02.12. 19:23:47

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

Omeeegaaabáááácsssiiiiiiiiiiiiiiiii
tevagyazokmindenneeeek :DDDD...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 19:27:18

@Milady de Winter: Még szép! És ha ezt jól megtanítod neki, akkor lesz egy kiváló bűnbakja. :)
- azért ütöttem meg a Pirit, mert Omegabácsit szidta
- azért nincs kész a házi, mert Omegabácsival chateltem
- azért csaltam meg a Jóskát, mert Omegabácsi szerint hülyeség a hűség :DD

_Ω_ 2013.02.12. 19:27:19

@Milady de Winter: A francba, pedig már azt hittem, nem veszitek észre, hogy én pukiztam. Igaz, ti Big Bangnek is szoktátok nevezni, meg ősrobbanásnak, de állítom, tényleg nem volt olyan nagy. Mint ahogy egy lepke szárnyrebbenése is vihart kavarhat, lám, most itt vagy és a Teremtővel ... neem, nem vele, a Szellentővel! beszélgethetsz. ;)

Mooon 2013.02.12. 19:32:01

jól van... :)))))
látom így estére mindenkiből kitört az igazii valója :DDD

_Ω_ 2013.02.12. 19:35:15

@Milady de Winter:
Füledbe súgjam halkan,
miért van az égben paplan,
s miért hull fény a földre,
fehér vattán tükröződve,
miért nem narancs az ég,
s miért oly édes a lég,
hogy belegondolni is fáj,
vajon miért pont ilyen a táj?

Mooon 2013.02.12. 19:40:23

@_Ω_:

jól van Omegabácsi, menj, feküdj le... aludd ki magad :).

_Ω_ 2013.02.12. 19:43:13

@Milady de Winter: Mi van akkor, ha Omega bácsinak még csak most kezdődik az este? Majd alszom reggel. :)

_Ω_ 2013.02.12. 19:44:25

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Megjegyzem a harmadikat kicsit nehezen fogja rám kenni...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.12. 19:47:49

@_Ω_: ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, nem kell igaz legyen! A súlyos állítások 99%-a hazugság.

Mooon 2013.02.12. 19:53:21

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

Nava néni is menjen alukálni :)))...
Milady is lassan vízszintesbe megy már.... csak még nézeget neveket babának :))
az előbb láttam is egyet, ami tetszik, megkérdezem apukát is, hogy neki hogy tetszik :).

_Ω_ 2013.02.12. 19:58:23

Na akkor ma estére linkelek még némi zenét; ilyen, ha két kedvencem kerül össze egy videóban:
Mission Impossible (Piano/Cello/Violin) ft. Lindsey Stirling - ThePianoGuys
www.youtube.com/watch?v=9p0BqUcQ7i0

_Ω_ 2013.02.12. 20:17:48

@Milady de Moon: (Csak így zárójelben: a saját keresztneved nem lenne tökéletes?)

Na még egy ilyet estére, aztán mindenkinek jó éjt!
Phantom of the Opera- Lindsey Stirling
www.youtube.com/watch?v=TCL94-MsxYc

kiraaaaa 2013.02.12. 20:54:00

Na, látom, már mindenki alszik...

Niobe 2013.02.12. 22:01:04

@kiraaaaa: lassan bizony muszáj lesz ;)

Mr. Homn 2013.02.13. 20:46:44

@kiraaaaa: dehogy. én sosem alszom. :)
süti beállítások módosítása