HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/02/20/bosszubol_mindenkinek_megadta_a_szamom

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr145093416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack Torrance 2013.02.20. 13:33:01

@Bölcs Jaroszláv: de nem vallhatom be neki, mert csak barátok vagyunk :))

@Dr. Jula Watson: igaz :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:33:28

@cyd: Dehogy! Vágy. Úgy általában.
A vágy nem olyan hogy "megdugnám, ha lehet"...
Az étvágy se olyan, hogy "megenném, ha itt lenne"...

Akarom, kívánom, kell nekem. Semmi ha...
(Nyilván a megfogalmazás határozottsága nem egyenlő a nemi erőszakkal.)

A szerelem a vágy halmaz részhalmaza.

cyd 2013.02.20. 13:33:51

@Jack Torrance: Tetszik a gondolatmenet. Ha nő lennél lehetnél a barátom :)

fumerin 2013.02.20. 13:34:31

@Dr. Jula Watson: Barátságból szerelem az baromi gyorsan lefutó dolog, szerintem. Egyébként értelmetlen kategóriának tartom. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 13:34:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Az alávernék a vágy egy egyedi kifejezési formája. :DDD

Országúti Ninja 2013.02.20. 13:40:43

@Arrius: te milyen vágyról beszélsz? Mert van egy olyan érzésem, hogy minden ezen a szón csúszik el...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 13:42:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ööööö én sem olvastam Csernust. Konkrétan ki nem állhatom azt a beképzelt gyökeret, ezért nem is a barátom.
:)))

plantingC4 2013.02.20. 13:45:42

Tök jó téma ez, mindenki tolja ki a tutit. :D
Ez is olyan kérdés, amit mindenki máshogy él meg, ugye rengeteg tényező és változó is jelen van, nem is lehetne egységesíteni, nincs két ugyan olyan személyiség vagy szitu, tehát nem is lesz soha egy véleményen nő és férfi, öreg és fiatal, stb...:D

Mindenesetre szórakoztató :D

Szöszi 28 2013.02.20. 13:47:02

@plantingC4: Ezért is kussolok inkább és olvasgatok :D Ma nincs türelmem az esetleges felsőbbrendű észosztáshoz a véleményem miatt :D

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 13:48:03

@plantingC4: Ne szórakozz kámzsás! Vallj színt! :D

Niobe 2013.02.20. 13:48:52

@plantingC4: egyébként tényleg. :)

Országúti Ninja 2013.02.20. 13:49:28

@Raya666: :D
De remélem tisztába vagy azzal, hogy így már nem lehet barátság köztetek :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:50:05

@Raya666: :D
Egyre jobban sajnálom a döntésedet... :)

@SzösziBoszi25: Nyuszi vagy McFly? :D

plantingC4 2013.02.20. 13:50:26

@SzösziBoszi25: Dettó, nekem sincs....:D

Van egy-két fasz mindenhol, aki rátelepszik a véleményedre és úgy is jobban tudja , valójában mire gondoltál...:D
Az a kedvencem nekem is...

Országúti Ninja 2013.02.20. 13:54:19

@Jack Torrance: :DDD

De azért a takaró legyen a hátán, hogy tudja a másik fél is, hogy ez csak ürítés :D

fumerin 2013.02.20. 13:54:32

@plantingC4: Kitalálom a gondolatod! Cigiszünet? :D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:54:53

@Bölcs Jaroszláv: Valld be, azért nem, mert félsz a vágytól :)

greycup 2013.02.20. 13:56:33

@Dr. Jula Watson:
Szerintem tök mindegy, hogy első látásra, vagy esetleg századikra...
Sőt, megkockáztatnám, hogy az "első látásra" gyakran csak egy rakás illúzió/elvárás stb. kivetítése a másik félre.

Mit értesz "kölcsönös erős érdeklődés" alatt? A másik is szívesen párosodna? :)

greycup 2013.02.20. 13:58:39

@Jack Torrance:
Nem óv meg semmi szerintem. Vagy nem tudom, de aligha valami konkrét dolog, hanem egyénenként más és más.

plantingC4 2013.02.20. 14:01:02

@Raya666: PIROS !!! :D
Amúgy csak saját példáimon keresztül látom, hogy fura szituk keverednek ebből.

Úgy fogalmaznék, hogy hinni akarok a nő és ffi közti bariságban, de aztán valamelyikünk szerelmes lesz, vágyakozni kezd, mindegy milyen szóval írom, a lényeg, hogy onnantól borul a bili, ha a másikunk nem vevő a szitura....
Alapjában véve hinném, hogy van ilyen, de a valóság az esetek nagyobb százalékában nem ezt mutatja...:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:01:14

@Dr. Jula Watson: Hát nem teljesen, hanem azért mert egy bugris parasztnak tartom (van egyy bizonyos fajta paraszt akit kedvelek, de azt inkább mezőgazdasági munkásnak nemvezném, ő nem ez a típus).
:)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:01:31

@greycup: Nos, igen, legyen ez benne már az elején is :)
Nem hiszem, hogy az, hogy felkelti a figyelmedet valaki és ott van az emberben az erős vágy :D hogy még jobban, még többet megtudjon róla, megismerje, és tesz is ezért az kivetítés lenne. Az azoknál van, akik rögtön úgymond szerelmesek és szerelmet illúzionálnak minden induló kapcsolatba a megismerkedéskor. Ők azok akik aztán rendszerint nagyot csalódnak, és belőlük lesz a sok másikra köpködő gyalázkodó ex, vagy majdnem ex.

plantingC4 2013.02.20. 14:02:54

@mésange: Nyert ! :D
A nyereményét átveheti, ahol éppen megkívánja :D

fumerin 2013.02.20. 14:05:04

@plantingC4: *elpirul* Attól függ, mit nyertem ugye, mert ha cigit, akkor azt senem szívhatom bárhol! :D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:06:23

@Bölcs Jaroszláv: Én sem tartozom a rajongótáborába. Elhiszem azt, hogy ez a stilus kell, és célravezető a drogosok leszoktatásánál (ebben nincs tapasztalatom), de nem vagyok benne biztos, hogy egyéb lelki nyavajákkal küzdő embereknél feltétlenül hatásos lenne. Emberként meg nem ismerem, de nem is vágyom rá.

fumerin 2013.02.20. 14:08:03

@Dr. Jula Watson: Csernus módszere nem mindenkire húzható. Vannak olyanok, akiket pofon kell vágni ahhoz, hogy lássanak. Csernus is ilyen.
De vannak olyanok, akiket ezzel a stílussal még jobban el lehet bizonytalanítani. Ez is egyénfüggő.

Hurri Kán 2013.02.20. 14:08:19

@Dr. Jula Watson:
Én bírom.
Elég érdekes stílusa van, ez tény, de nagyon sokszor nem azzal segítesz valakin, hogy ülsz mellette, simogatod a buksiját, és együtt sírsz vele.

plantingC4 2013.02.20. 14:11:02

@mésange: csak vicceltem :D belebonyolódunk :D

@Dr. Jula Watson: egyet értek Csernussal kapcsolatban ezzel

Niobe 2013.02.20. 14:11:44

@mésange: @Dr. Jula Watson: ő sem mindenkit az agresszív kezeléstechnikával kezel, ezt viszont én mondom tapasztalatból. Egy ismerősöm járt hozzá, neki a buksisimi típusú kezelés kellett. :)
Egyébként, nem ezt a stílt hívják keresetlennek? Amikor is nem keresgéli a cizellált szép szavakat, hanem ahogy (úgymond) eszébe jut, az arcodba mondja? Mert szerintem ez messze őszintébb, mint celofánba-selyembe burkolni és megválogatni, csak hogy "jajj ne bántsam meg". Kutyául nem működik mindenkinél az együttérzés...

plantingC4 2013.02.20. 14:12:54

@Hurri Kán: ahogy az is igaz, hogy nagyon sokszor nem azzal segítesz valakin, hogy leüvöltöd a fejét, hogy milyen hülye, hisz sejti, hogy valamit rosszul csinál, nem véletlen kötött ki ott ahol...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:13:08

@mésange: Azzal még senkit nem húztak ki a szarból, hogy körbeédelegték...

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:13:22

@mésange: Na de Csernussal pont az a baj, hogy nem differenciál, mindenkire ezt az egy sablont erőlteti.

Hurri Kán 2013.02.20. 14:14:28

@plantingC4:
Persze. Teljesen szituáció- és emberfüggő, mikor melyik a jó. Mi több, még ugyanannál az embernél is más.

Hurri Kán 2013.02.20. 14:15:04

@Dr. Jula Watson:
Pontosabban ez jön át a médián.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:15:50

@Niobe: Én csak annyit láttam belőle, amennyi a médiában volt. És nem lett első látásra szerelem, nem éreztem úgy, hogy többet szeretnék. De még annyira sem, hogy olyan negatív lenne, hogy emiatt akarjam megérteni. (Mert nálam ez is szokott működni). Szóval tapasztalat híján el kell hinnem, hogy tud mást is.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:15:58

@Niobe: Az együttérzés a legrosszabb, amit ilyen viszonyban el lehet követni...

Niobe 2013.02.20. 14:16:13

@Dr. Jula Watson: na mesélj. Saját tapasztalat, vagy legalább megbízható ismerőstől...? Vagy csak az általános butaságot mondod most ezzel?

Hurri Kán 2013.02.20. 14:19:26

@plantingC4:
Ettől függetlenül akit lehet, lebaszok. Tudja, hol a helye :DDD

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:20:20

@Hurri Kán: Inkább meg. És akkor több örömötök lesz :D

fumerin 2013.02.20. 14:21:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nekem pl. megfelelő az a terápia, ha keményen ütköztetnek saját hülyeségeimmel. Olyankor látom meg a legjobban a saját paráimat.
De képzelj el egy gyenge személyt, akibe még ötször belerúgnak. Nem, nem fog felállni, csak összegömbölyödik.

@Niobe: Én elolvastam a műveit, bevallom. Viszont ő is, mint minden pszichomókusféle, minden emberre saját terápiát ír. Amiket leír a könyveiben az csak egy alternatíva. Biztos voltam benne, hogy nem sablont használ, ezért is írtam le, hogy mindenkire mást kell alkalmazni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 14:22:58

Sziasztok!
Mire jutottatok? Most nincs kedvem visszaolvasni.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:24:07

Viszont
Az, hogy ő mit kommunikál magáról a médián keresztül, illetve mit hagy, hogy kommunikáljanak róla, az is jellemzi őt bizonyos szinten.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:24:15

@Hurri Kán: "Elég érdekes stílusa van" Igen: érdekes, hogy ez ((is) stílus.
:)

greycup 2013.02.20. 14:24:19

@Dr. Jula Watson:
Most azon gondolkodom, lehet -e szerelmet illúzionálni...
Utólag persze lehet okosnak lenni, meg józanul végiggondolni valamit, illúziónak nevezni az egészet, de istenem, előtte úgy éreztél, ahogy.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:24:42

@Naiva...: Arra, hogy sokak szerint Csernus a szuper-pszichomókus :)

Niobe 2013.02.20. 14:25:33

@Dr. Jula Watson: oké, azt csak utána olvastam. :) Megbízható az ismerős, aki járt hozzá terápiára. Egyébként egy időben én is fontolgattam, hogy felkeresem pár kezelés erejéig :)

@mésange: persze. És mint köztudott, a saját párkapcsolatát ő sem tudta megmenteni, mert azt ő is belülről élte meg. Nekem ez pont inkább megerősíti, mint cáfolja a módszere megbízhatóságát.

Nekem a legjobb ilyen pszichomókus az anyám. Jó, nem is hülye hozzá. De nagyon pöpecül tudja kezelni a hülyeségeimet :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:27:08

@mésange: Ha simogatod, nemcsak összegömbölyödik, de még dorombolni is fog...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:27:12

@Niobe: "egy időben én is fontolgattam, hogy felkeresem pár kezelés erejéig " Ez nekem is eszembe jutott, de én csak egyféle kezelést tudtam volna elképzelni: fa testápolóval, annyit meg nem ért volna meg a dolog: annyit kaptam volna érte, mint egy normális emberért.
:)

fumerin 2013.02.20. 14:27:15

@Niobe: Én fanatikusabb vagyok. Általában jól pofánveretem magam az élettel, majd jól felállok, leporolom a ruhám, és tanultam valamit magamról megen. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:28:40

@greycup: Ha lehet az egész létezést illúziónak nevezni, akkor a szerelmet miért ne lehetne?

Nincs (k)anál... :)

fumerin 2013.02.20. 14:29:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De most tök komolyan gondoltam. Van akit a szeretettel lehet talpra rángatni, sok türelemmel, szép szóval, buksisimivel. Attól függ, mit kell kezelni, milyen komplexusát. :)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:29:31

@greycup: Lehet. Amikor az ember a szerelem gondolatába szerelmes tulajdonképpen, és a vízionált kép köszönő viszonyban sincs a valósággal. Érezzük-e amit érezni vélünk, látjuk-e amit látni vélünk? Valóság-e az illúzió?

Niobe 2013.02.20. 14:31:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): és egyébként tényleg.

@Bölcs Jaroszláv: he-he-he.

@mésange: jajj, azt nem is olvastad, amit valamelyik nap posztoltam? "Általában sosem követem el kétszer ugyanazt a hibát. Elkövetem 5-6-szor, csak hogy tutira menjek!" :)

fumerin 2013.02.20. 14:32:27

@Niobe: Ez igaz. Én is követtem el ua. hibákat, csak a végére tökéletesítettem magam szopatását! :D Jobban odafigyeltem, hogy aprólékos legyek ám! :D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:32:41

@mésange: Így van. Van akinek az segít, ha adsz neki mankót, menjen egyedül, vagy támogatod, amíg lábra nem tud állni, és van akinek le kell törni a szarvait, hogy ne ökleljen fel mindent maga körül.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:34:17

@Niobe: Igen, nagyon tetszett a posztod, jól megkritizáltuk!
:))))

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:34:27

@Niobe: Én nem is tudom mi kell történjen, hogy én ilyen kezeléseket igénybe vegyek. Velem ez összeegyeztethetetlen.

fumerin 2013.02.20. 14:34:37

@Dr. Jula Watson: És van a menthetetlen kategória. Ha elhisszük, ha nem. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 14:36:32

@Dr. Jula Watson: Szerintem van olyan ember, akinek az ő stílusára van szüksége, és van olyan akinek nem, sőt, még árt is neki.
Én úgy gondolom, hogy akinek pszichológusra van szüksége, keresse meg azt, aki neki segíteni tud. Egyébként ebben a szakmában nem elsőáldozós kislányok dolgoznak.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:39:06

@mésange: Olyan is van, kétségtelen.

@Naiva...: Erre jutottunk.

Niobe 2013.02.20. 14:39:20

@Bölcs Jaroszláv: és az most hogy jön ide?

@Dr. Jula Watson: szerintem mindenkinek kéne, legalább egyszer az életben. Útmutatás végett ;)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:40:46

@Niobe: Hogy tudja, mire nincs szüksége :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:41:01

@Naiva...: "Szerintem van olyan .... akinek az ő stílusára van szüksége." Egyetértek valóban van ilyen: négy lába van, és kocsit húz.

:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:41:34

@Niobe: Sehogy, csak említetted, hogy írtál posztot. Erre reagáltam.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:46:41

@mésange: Nem. Nem lehet. Azzal max támogatni tudod abban, amit épp csinál.

Niobe 2013.02.20. 14:55:47

@Bölcs Jaroszláv: nem említettem ilyet. Azt írtam, egy időben fontolgattam, hogy én is elmegyek hozzá. Posztról szó nem volt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 15:09:53

@Niobe: De. Csak nem neki írtad. De vélhetőleg ő arra reagált.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 15:10:45

@Niobe: "Niobe 2013.02.20. 14:31:18
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): és egyébként tényleg.

@Bölcs Jaroszláv: he-he-he.

@mésange: jajj, azt nem is olvastad, amit valamelyik nap posztoltam? "Általában sosem követem el kétszer ugyanazt a hibát. Elkövetem 5-6-szor, csak hogy tutira menjek!" :)

Ezt mintha pedig te írtad volna!!!

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 15:11:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na annyival előztél meg, hogy én idemásoltam azt a kommentjét amiben írta.
:)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 15:11:42

@Bölcs Jaroszláv: Az a helyzet, hogy van olyan helyzet, amikor valaki annyira benne van a gödörben, hogy szép szóval nem lehet onnan kicsalogatni. Láttam már olyat is, aki annyira sajnálta saját magát, hogy a szép szó már nem is jutott el a tudatáig. Amikor durván mondtad ugyanazt, amit előtte szépen, azt viszont meghallotta.

Niobe 2013.02.20. 15:14:23

@Bölcs Jaroszláv: azt az idézetet, azt igen. Így már értem ;)

Niobe 2013.02.20. 15:15:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): én épp ezért szoktam idézni, hogy ne legyen zavar az erőben ;)

greycup 2013.02.20. 15:18:47

@Dr. Jula Watson:
Egyelőre nem vagyok meggyőzve. :) Maga a szerelem nem a "valóság" precíz érzékelésén alapul. Azt érezzük, amit. Érzés ill. érzékelés nem ugyanaz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 15:21:03

@Niobe: Pedig az erőben mindig Hatalmas Zavar van.
Ez úgy látszik amolyan törvényszerűség. :)

indapass90210 2013.02.20. 15:22:05

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Niobe 2013.02.20. 15:24:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): látom, az "erő" szó felemlítése Nálad ugyanazt a képzetkört indítja el, mint nálam :D

Jack Torrance 2013.02.20. 15:32:55

@Dr. Jula Watson: @plantingC4: meg hogy fentrő' le, vagy lentrő' fel?

plantingC4 2013.02.20. 15:40:35

@Jack Torrance: Igen. :D Akkor innen még egy alapigazság.:

A repülőgépek azért biztonságosak, mert olyan magasan mennek, hogy onnan még leesni is nehéz.

indapass90210 2013.02.20. 15:52:42

A fiatal zsidó házasodna, de nagy dilemmába van. Felkeresi a bölcs rabbit:
- Rabbi! Házasodni akarok, de mondd, mit tegyek? Vegyek el egy bomba jó nőt, aki egész életemben megcsal fűvel-fával, vagy pedig egy rusnyát, ez esetben tudom, hogy csak az enyém lesz örökre.
Mire a rabbi:
- Hát dönts fiam, mi jobb. Megosztani egy tortát a barátaiddal, vagy megenni egy kalap szart egyedül?

Namely 2013.02.20. 21:28:43

Azért ha azt mondta volna borozgatás közben, hogy nyert a lottón, és veled szeretné megosztani, egy gyönyörű, 480 milliós budai villában, akkor azt olvashattuk volna, hogy:
"Végre szerelmet vallott nekem életem szerelme"
Büdös, felhőztető, hazug kurva vagy. Ja, nem lehetsz kurva. Az előre megmondja az árát.

pö. dögölj meg.

JOKKA21 2013.02.23. 18:23:24

@Szemcsi: Az miért baj, ha tudja, hogy milyenek a nők?MNK

JOKKA21 2013.02.23. 18:25:38

@Szemcsi: Az miért baj, ha tudja, hogy milyenek a nők?MNK
süti beállítások módosítása