HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/02/20/bosszubol_mindenkinek_megadta_a_szamom

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr725093416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.02.20. 07:31:37

Aaakcijoma.....hod oda ne lohannyaaaaaak!!!!!!!!!!!

Hurri Kán 2013.02.20. 07:40:44

*ásít*
Tegnap reggel álmos voltam, mikor felébredtem, ezért ittam egy kávét. Kb. ez a poszt is ennyi. Következőt.

greycup 2013.02.20. 07:46:41

Kicsit naiv voltál menet közben poszterina, de egyébként semmi gond, ráadásul károsodás sem történt... Mondjuk azt nem vágom, hogy mi a retket akarsz újrakezdeni.
Lapozzunk!

Niobe 2013.02.20. 07:46:54

Jóreggelt! :)

Hm. A kávé jó ötlet, támogatom az előttem szólót. Poszt: (legyint) - szóljon hozzá olyan, akit érdekel.

Szöszi 28 2013.02.20. 08:02:35

Na, Csibe jöhet örvendezni, hogy a poszt újabb megerősítés miszerint nincs barátság nő és férfi között.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:04:51

A pasi eléggé nyomi, mert mit ér el a telefonszám megadásával? Semmit. :) Mindkét fél gusztustalan a történetben, az egyik ilyen liánozásra berendezkedett kan, a másik meg felhőépítő kurva. :) Szóval pont megérdemlik egymást :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:05:46

@SzösziBoszi25:

Van, de csak kölcsönös testi unszimpátia esetén.

dr. gernika 2013.02.20. 08:06:56

Szerintem elég rendesen elvágta magát, nincs értelme sem megbocsátani, sem újrakezdeni, hiszen már azt is tudod, hogy mindig is bejöttél neki. Kis túlzással az egész barátságotok hazugságra épült. Ennek vége, el kell engedni.

Caddy 2013.02.20. 08:14:55

"Utána hívogatott, meg írt, le kellett tiltanom több helyről is."

msn, Fb és hasonlók, jajj de sajnállak. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:15:17

@Papírsárkány:

Ez nem hülyeség, ugyanazért amiért vannak férfi barátaid. :)

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 08:17:27

Ez a legszebb a férfi-nő "barátságban", amikor az egyik fél egyértelműen többet akar a kezdetektől fogva, de barátságot hazudva, szerepet játszva bohóckodik egy darabig, csak hogy a megszerezni vágyott másik közelében legyen. Akár még azt is látszólag lelkesen hallgatja, hogy a másik milyen oltári nagyot kefélt az épp aktuálissal. Közben meg csak azt várja, hogy ő mikor kerül sorra.
Aztán amikor mégsem, akkor még szánalmasabbá válik, pláne, amikor leesik neki, hogy ezek szerint hiába volt a több éves színészkedés.

TBal 2013.02.20. 08:20:01

@dr. gernika: "már azt is tudod, hogy mindig is bejöttél neki. Kis túlzással az egész barátságotok hazugságra épült."

Már miért épült volna hazugságra? Mondta is valaha a pasi, hogy nem vonzódott a csajhoz?
Szerintem simán lehet barátság olyanok között is, akik vonzónak találják egymást, csak pl. az egyiknek van párja, vagy kettejük életmódja annyira különbözik, hogy nem tudnának normális kapcsolatban lenni, vagy csak az egyik vonzódik a másikhoz, a másik nem... igaz, némi intelligencia is szükségeltetik ilyenkor ahhoz, hogy müködjön a barátság.

dr. gernika 2013.02.20. 08:21:36

@TBal: Amiről beszélsz, úgy hívják, hogy talonban tartás. Nekem is voltak ilyen férfibarátaim, már leépültek.

cyd 2013.02.20. 08:24:07

"bosszúból megadogatja a számomat másoknak"
Nemes bosszú bazmeg! Hú de kibaszott veled.
Vazze ezek a mai gyerekek már rendes bosszút sem képesek kiagyalni. Legalább, ha feladott volna valami szaftos szexhirdetést a számoddal kislány, akkor nyünyörögjél. Egyébként kukázd apöcsöt minden szinten. Aljadék.

TBal 2013.02.20. 08:26:48

@dr. gernika: Nem feltétlen, arról Rekettyés kolléga beszélt. Lehet izgalmas gondolat, hogy esetleg lehet is valami a dologból valamikor, de ha nem, akkor is lehet élvezni a barátságot, az együtt töltött idöt (max néhány hülye nem ismeri fel, hogy nem csak az az egyetlen élményfaktor, hogy talán lehet szex).

Papírsárkány 2013.02.20. 08:28:12

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Azért nem véletlenül raktam idézőjelbe, de alapból azért lássuk be, azonos érdeklődési kör mentén alakulnak a barátságok, és ez valamelyest gyakoribb azonos nemű egyedek között (de persze vannak "nemeken átívelő" hobbik :) )

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:29:09

@cyd:

A csaj felhőztető típus. Kerülendő. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 08:30:43

Én ma zsiráfos zoknit vettem fel. :) Na, kb. ennyire bírt ez most megindítani.

Csalódtatok egymásban. Ő várt, hogy észrevedd, mint férfit, a te hiúságodat meg évekig simogatta a kicsittitkolt rajongása. Zaksön, mondaná a kínai.
Én teljesen hiszek az ellentétes neműek barátságában, de a tiétek nem az volt. Next one.

dr. gernika 2013.02.20. 08:31:22

@cyd: Legalább kiírta volna néhány busz-ülésre, lámpaoszlopra, nyilvános wc ajtajára, hogy SZOPOK-30/.....

@TBal: Még mindig nem barátságról beszélsz, hanem olyan vonzalomról, ami reménykedik, hogy egyszer lepattan az egész csomag, nem csak a plátói verzió.
A barátommal még csak véletlenül sem fantáziálok semmiről, akkor sem, mikor mindketten szabadok és elérhetőek vagyunk.

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 08:33:43

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja, az is lehet, hogy rendszeresen csöcsben és tangában mászkált előtte, mert "de hát mi barátok vagyunk, mi van abban?", aztán most meg ilyen kis naivan csodálkozik, hogy Dezsőkét a sunája is érdekelné.

Papírsárkány 2013.02.20. 08:34:42

@Raya666: Angolai, szudáni, vagy núbiai zsiráfosat?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:35:27

@Dr.Rekettyés László:

Jaja, lehet a pasit leküldte tisztasági betétért meg tamponé' is a bótba! :)

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 08:36:04

@kisz fektelen latvanylotyo: Te gyerek, az ilyenségtől én leszokni is képes lennék. :D:D

TBal 2013.02.20. 08:36:08

@dr. gernika: hát, az a te bajod :)
Viccet félretéve, nem érzem, hogy az ilyen fantáziálás probléma lenne.
Nem feltétlen a reménykedés a központi elem, hanem a lehetöség, hogy adott esetben elképzelhetö. DE: emiatt nem kell leépíteni más vonzalmakat, más lehetöségeket. Ha az ember elég okos, az élet szépségéhez tehet hozzá ez a gondolat. Ha meg nem, akkor meg szopás lesz (ami nem keverendö össze az orális szexszel :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 08:39:57

@SzösziBoszi25: Nem kell megerősítés. Én rég tudom ezt már! ;)

@greycup: "Mondjuk azt nem vágom, hogy mi a retket akarsz újrakezdeni."

A barátságot! Bocsánat, a "barátságot!"

Bruhahahahaha...;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:42:11

@SzösziBoszi25:

Hát szerintem az nem olyan dolog amit egy nő a barátjával intéztet el. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 08:43:19

@Papírsárkány: Kerestem különbözőséget és hasonlóságot. Mindből van. :)) Mondjuk az enyémnek kicsit vízfeje van és a füle is óriási, tehát nyilván valamilyen hibrid. Vagy alien. :D

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 08:43:38

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ha hosszú ideje csak pincsikutyáztatta a gyereket, és élvezte a "titkos" rajongást, akkor simán szopathatta ezzel is.

cyd 2013.02.20. 08:47:26

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Egy nő nem, de most a Szösziről volt szó, nem?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 08:52:45

KÉRDÉS!

Hátha valaki tudja mi a gond.
A dvd lejátszóban egyes dvd lemezek olyan hangosan zörögnek lejátszás közben, h a filmet alig hallom!

A dvd lejátszó a szar, vagy egyes dvd lemezek a szarok? Vagy mi a tököm van?

Valaki tudja?

(ilyet anno csak laptopnál tapasztaltam)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:52:57

@Dr.Rekettyés László:

Nem tartom kizártnak. Amúgy a legjobb a postban a felháborodás,annak ellenére, hogy elfogadta a meghívásokat, gondolom nem a csaj fizette a fogyasztását. Aztán meg jön a hőbörödés, hogy mitképzel ez a kisfasz, még majd dugok is vele? Továbbra is hordja a seggemet ide-oda. fizesse a fogyasztásom, simogassa az egomat és önbizalmat növeljen! Mitképzel ez a kisfasz? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 08:54:20

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

Valszeg halk a tv. :) Amúgy a dvdken levő másolásvédelem miatt lehet, a dvd-olvasó korrigálni akarja a hibát, de nem megy neki másképp, csak ha többet olvassa a lemezt.

dr. gernika 2013.02.20. 08:54:44

@TBal: Még mindig a talonban tartásról beszélsz.
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: LOL

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 08:54:55

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na nem értek egyet sem Csibével, sem a poszterrel, veled pedig csak részben: szóval szerintem lehetséges barátság férfi és nő között, akár egészen komoly, és hosszú távú is, nem feltétlenül kell hozzá testi unszimpátia sem, de mondjuk így egyfajta közömbösség kívánatos ahhoz, hogy ne akarjon többet egyik fél sem a másiktól. Nekem már volt ilyenem, a csaj nem volt csúnya, ellenkezőleg: 10 férfi közül 8 totál beindult rá, de nekem nem volt az esetem, és nagyon jó barátok voltunk. Sose akartam tőle semmi többet, és ő sem tőlem (ebben esetleg lehet, hogy segített, hogy ő fülig szerelmes volt - nem belém szerencsére). Ja és ráadásul okos is volt noch dazu. Bocsi, most nem lesz időm sem elolvasni a többi kommentet, sem túl sokat itt lógni, mert valami táblázatot vár tőlem a főnök, amihez még hozzá sem fogtam, szóval ha ismételtem valakinek a már megírt véleményét akkor sorry. Ha Father jön és megmondja a tutit, azt azért majd elolvasom ha sikerül. Bye mindenkinek!

plantingC4 2013.02.20. 08:55:29

Hülyeség. Annyira nagy bosszú nem lehetett, ha nekem nem adta meg a számodat.

greycup 2013.02.20. 08:55:31

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
Szerintem is van egyébként. :)
Mondjuk dr. gernikának abban igaza van, hogy -amennyiben a fiatalember nem túlozta el a dolgot a bor meg a szituáció hatására- ez valószínűleg nem barátság volt.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 08:56:58

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Milyen hibát akar korrigálni? (bocsi nem értek ehhez)

Tehát sokadik nézésre már nem zörög majd?

Nos, igen, biztos fel lehetne nyomni úgy a hangot, h elnyomja, csak akkor tuti felébrednének a kölkök! :S :)

Hurri Kán 2013.02.20. 09:00:18

@plantingC4:
Jóvanna, annyira azér' nem akart kibaszni vele :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 09:01:01

@greycup: Szerintem meg nincs, de ezen nem fogunk összekapni! :))

TBal 2013.02.20. 09:02:35

@dr. gernika: eh, ha egy bit van nálad fenntartva ennek a dolognak a definiálására, akkor feladom...

plantingC4 2013.02.20. 09:02:46

@Hurri Kán: Lehet mégis barik vótak ezek a gyíkok ? Haha :D

Hurri Kán 2013.02.20. 09:04:16

@plantingC4:
Nem értem én esztet, az én igen eccerű eszem ehhez kevés. Inkább belemártogatom a csőröm még 1 KV-ba :)

greycup 2013.02.20. 09:07:10

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
Nyilván nem.
Egyébként már maga a "barátság" sem ugyanazt jelenti különböző embereknek. Másrészt előszeretettel általánosít mindenki a saját tapasztalatai alapján. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 09:08:41

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):

A másolásvédelem abból áll, hogy álhibákat tesznek a lemezre. Mindig ugyanilyen hangos lesz.

@Dr.Rekettyés László:

Ja.

@Bölcs Jaroszláv:

Nagyjából én is ugyanezt mondtam , csak a kölcsönös fizikai ellenszenv helyett a kölcsönös fizikai közöny kifejezést használtad :)

Szöszi 28 2013.02.20. 09:08:55

@cyd: Jellemző...

@greycup: Egyetértek, jól teccik mondani :)

TBal 2013.02.20. 09:09:11

@greycup: no, lássuk a te tárhelyedet :)
èn azt állítom, hogy miért ne futhatna a kettö párhuzamosan, a barátság meg a vonzódás? Ha épp olyan lesz a szitu, akkor akár több is lehet belöle, de az is lehet, hogy közben szerelmes lesz az ember másba, és akkor meg barátság marad. Nem ézem, hogy ilyen szigorú lenne a választóvonal.

Attól függetlenül az adott szituáció (nyomulás úgy, hogy közben van barátnö) nem igazán szimpi, a konkrét esetben igazat adok neked.

dr. gernika 2013.02.20. 09:11:38

@TBal: A barátomhoz nem vonzódok szexuálisan. Ha igen, akkor nem barátság. Be lehet kényszeríteni a kapcsolatot baráti keretek közé, de nem lesz az, és ilyen szép végkifejletek lesznek, mint a posztban.

Én is hittem azt zsenge koromban, hogy vannak fiúbarátaim, aztán benőtt a fejem lágya és már tudom, hogy a felhőtag jobb szó rájuk. Nem volt nagy öröm rájönni, de ez van.

Jack Torrance 2013.02.20. 09:16:36

@SzösziBoszi25: teljesen mindegy, hány példa szól az elmélet mellett, mert akár egyetlen ellenpélda is cáfolja :)

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 09:19:40

@Jack Torrance: Fenét! Az egyetlen ellenpélda a szabályt erősítő kivétel. ;-)

Papírsárkány 2013.02.20. 09:20:30

Persze ehhez a egész "barátság nincs!" dologhoz nem ártana definiálni, mit értünk "barát" alatt. Egy embert, akivel rendszeresen találkozunk és együtt lógunk, vagy valakit, akivel olyasmiket is megosztunk (bú-bánat-öröm), amit akárkivel nem?
"Haver" v. "Barát" stb

Jack Torrance 2013.02.20. 09:21:36

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): ha mindig ugyanaz a lemez zörög, akkor a lemez szar. Nem egyenletes a rétegvastagság, ezért valamelyik része nehezebb és ezért rángatja a lejátszót. Mint a centírozatlan autókerék.

TBal 2013.02.20. 09:22:32

@dr. gernika: az, hogy nem láttál ilyet, nem jelenti azt, hogy nem létezik. Vagy voltak, csak rájuk is rájukaggattad a negatív jelzöt.
Ilyen végkifejlet akkor lehet, ha valaki totál a képzeletei, fantáziái rabjává válik, és azt hiszi valóságnak, aztán amikor jön az elutasíás, becsavarodik. Különben is, marhára szerethet valaki valakit, ha kárt okoz neki bosszúból (akár telefonszámmegadás által, akár durvábban). Az nem szeretet/szerelem, hanem birtoklási vágy.

Jack Torrance 2013.02.20. 09:22:57

@Raya666: ez az egész mondás egy nagy félreértésen alapul :D

Niobe 2013.02.20. 09:23:05

@greycup: ott a pont.
Totál nem mindegy, milyen egyedi motivációk állnak egy baráti kapcsolat mögött... és az minden esetnél más, tehát van, ahol igenis létezik igazi barátság, és van, ahol bizony legalább az egyik oldalról valamilyen érdek mozgat.

TBal 2013.02.20. 09:23:54

@Jack Torrance: szar lemez+érzékeny lejátszó - csak semmit nem kifelejteni! :).

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 09:25:32

@TBal: Ezzel itt mélységesen egyet kell értenem.

greycup 2013.02.20. 09:26:05

@TBal:
Szvsz létezik férfi-nő barátság, de testi vonzalom ebbe nem fér bele, az már úgy valami más.
Aztán előfordul, hogy a barátságból szerelem lesz, meg fordítva is. Nem kell ezt túlkombináni, elég bonyolultak az emberek anélkül is. :)

A te megfogalmazásod
"...futhatna a kettö párhuzamosan ... ha épp olyan lesz a szitu, akkor akár több is lehet belöle..."
nekem kicsit olyan kivárásos taktikának tűnik, de lehet, hogy tévedek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 09:27:16

@Hurri Kán: Az elmúlt években melyik poszt volt ennél több számodra??? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 09:28:05

@greycup: "Szvsz létezik férfi-nő barátság, de testi vonzalom ebbe nem fér bele", vagyis nem létezik férfi nő barátság.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 09:29:42

@greycup: Nem történt károsodás????? Nocsak!

Mit akar, mit akar... Hát az elsőrangú programszervezőt, és lelki szemetesládát.
Mit nem értesz ezen?

Jack Torrance 2013.02.20. 09:30:40

@dr. gernika: a barátság "ellentéte" a szerelem, nem a vonzalom. Simán lehetnek barátok, és ennek még az se mond ellent, ha történetesen valamikor lefekszenek egymással. Ha nem szeretnek egymásba, akkor az egy létező barátság.

Jack Torrance 2013.02.20. 09:31:43

@TBal: és akkor az is kimaradt, hogy nem pont középen van a lemezen a lyuk :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 09:33:04

@greycup: Én inkább @dr. gernika: -val értek egyet. Amit Herceg mond se igaz, szerintem, h testi unszimpátia kell csak a barátsághoz. Ha valaki nem pont az esetem, vagy nem túl helyes, attól még nem unszimpatikus, testileg se. Az unszimpatikus negatív. Ami negatív az nem lehet a barátom, mert nem kerülünk olyan közel. Viszont ha csak pusztán nem tetszett elsőre, de megismerem a belsőjét, amit annyira megszeretek, h már bizalmas barátom lehet, akkor a külső már nem számít. Lehet pasiknál nem így van, aztat nem tudhatom. És nyilván van nő is, akit csak a külső érdekel...

Általánosítok, mert úgy gondolom, valahol minden a szex, a szaporodás körül forog. Ez van belénk kódolva. Ez mozgatja az embereket legbelül, tudattalan. Persze, lehet "okosan" elnyomni érzelmeket, vágyakat, de attól azok még ott lesznek, és csak a megfelelő pillanatot várják, h felszínre törjenek. 

De ja, lehet csak teljesen mást értünk barátság alatt. Ahogy lehet, h a testi unszimpátia alatt is. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 09:36:18

@Jack Torrance: Igen, mindig uaz(ok) zörögnek. De ez felháborító! Megveszi az ember drága pénzért, és élvezhetetlen! :(

@TBal: :((

Hurri Kán 2013.02.20. 09:38:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Azt most nem tudnám megmondani, de biztos nem volt ilyen :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 09:40:24

@dr. gernika: Hazugságra épült? Osztán miért?

Nem az a baj, hogy mindig is bejött neki, hanem az, hogy ezután is be fog.
Most csak szeretne visszalépni a kivárásra játszó házibarát szerepkörébe, hátha legközelebb elfogy az egész üveg bor, és végre "lesz valami"...

dr. gernika 2013.02.20. 09:41:53

@Jack Torrance: Najó, te nekem ne taníts etikát. :D

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 09:46:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Vagy esetleg tanult belőle és a barátságot választotta a szex helyett.

TBal 2013.02.20. 09:50:18

@greycup: Miért ne férhetne bele a barátságba testi vonzalom? El lehet nevezni máshogy, de szerintem maga a dolog nem különbözik jelentösen. Van ilyen tapasztalatom: barát, van testi vonzalom de ha van a másiknak partnere, tiszteletben tartjuk, nem azonos a jövöképünk ezért nem lett több, de attól még nagyon jó barátok voltunk és vagyunk.

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.20. 09:52:44

A nice guy vs. jerk témakör szakirodalmából mindenkinek ismerős a felállás: a nő szemében szinten aluli, tehát végérvényesen szárazbarát szerepkörre kárhoztatott fickó folyamatosan ott van, jelen van, gáláns, udvarias, közös programokat kezdeményez és különféle szolgáltatásokat nyújt, miközben reménykedik, hogy egyszer eljön az ő ideje ( = végre dughat is). Természetesen a nőnek mindvégig egyértelmű, hogy mi a dörgés, de a bepróbálkozás pillanatáig eljátssza, hogy nem sejt semmit. Addig is arra használja a nice guy-t, amire csak tudja, a lelki szemetes funkciótól a kisebb-nagyobb lehúzásokig.

A szokásos felállással ellentétben ennek a fickónak van barátnője, de ez itt balszerencséjére nem az ő malmára hajtja a vizet. A "más nőnek is kellett, tehát tud valamit, ezért nekem is kell" típusú, csordaszellem-alapú megfontolások csak akkor teszik érdekessé a férfit a nő szemében, ha a következő két alapfeltétel teljesül:

1) A férfi legalább egy olyan szintet megüt, hogy egy ilyen kis plusz ki tudja billenteni a mérleg nyelvét a közömbösségből a kíváncsiság irányába.

2) A férfi aktuális nője olyan kaliberű, hogy vetélytársként lehessen rá tekinteni. A kényelmi állandóként funkcionáló, 10/4-es Gizi nem fogja felébreszteni a küzdőszellemet a 10/7-es Jolánban.

(Ellenkezőleg, könnyen visszájára fordulhat a dolog, módot adva egy kis álszolidarításba csomagolt képmutatásra is: "Neki ráadásul a nője is ott volt, vele sem volt tisztességes, amit csinált, és ez sem túl jó reklám egy másik nőnek, akivel párhuzamosan futna, ha már csajozási szándékai vannak." Mondanom sem kell, ha egy nemdezsőke-szintű férfit kellene lecsapni egy egész jó nő kezéről, nyomokban sem jelennének meg ilyen gondolatok a fejében.)

Ebből sunázás lottó ötösig értelemszerűen nem lesz, de beszédes, hogy az utolsó néhány mondatban a posztíró még azon hezitál, érdemes-e tartania a kapcsolatot Dezsővel. Nem, nem arról van szó, hogy abban bízik, Dezsőke egy józan pillanatában elnézést kér majd a borozós este miatt, ő nagyvonalúan megbocsát, hogy aztán újult erővel folytatódhasson a felhőztetés - szigorúan barátkozás keretében. Egyszerűen azt nem tudja még eldönteni, hogy a további pincsiztetés lehetősége megér-e annyit, hogy immáron folyton résen kell lennie, mert a fickó ezek után valószínűleg minden lehetőséget megragad majd a sunára mozdulásra.

TBal 2013.02.20. 09:56:58

@greycup: "A te megfogalmazásod
"...futhatna a kettö párhuzamosan ... ha épp olyan lesz a szitu, akkor akár több is lehet belöle..."
nekem kicsit olyan kivárásos taktikának tűnik, de lehet, hogy tévedek. "

Igazad is van, meg nem is, attól függ, honnan nézzük.
Ha úgy nézzük, kivárás, de nem erre teszi fel az ember az összes pénzét. Ami a lényeg: ne legyen ELVÁRÁS, még belsö, titkos elvárás se, hogy legyen belöle valami. Nyitva hagyni a lehetöséget, az más. Kicsi különbség, de annál döntöbb.

Lehet talonban tartásnak is hívni, à la Gernika, viszont ennek a kifejezésnek többletjelentése van: egyrészt aki "talonban tart", birtoklásként fogja fel a párkapcsolatot, nem pedig egyenrangú partnerek szabad választásának. Másrészt a kifejezés alapvetöen nem semleges, hanem negatív.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 09:59:01

OFF

Ki akarta múltkor a kürtőskalácsos elérhetőségét?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 10:06:13

Jó. Tehát miután tegnap téma volt hozzánk épp bejött a srác, úgyhogy kértem tőle elérhetőséget.

Tehát KÜRTŐSKALÁCS extrák házhoz:

Cseh Imre 70/312-14-50

Jó étvágyat!

dr. gernika 2013.02.20. 10:07:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Fentebb kifejtettem, hogy mi fér bele egy barátságba, de azt is mellé tettem az idézetedhez, hogy kis túlzással.
Láthatóan a poszterin sem úgy gondolkodik a barátságról, ahogy ti.

greycup 2013.02.20. 10:11:33

@TBal:
Ok. Erre írtam, hogy különbözőek vagyunk. Az én tárhelyemben az "barátság ellenkező neműekkel" processznek nincs "testi vonzalom" threadje. Nem szoktam fantáziálni arról, hogy dugom őket. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Szvsz a barátságnak nem szériatartozéka a vonzalom. By definition. My definition. :)

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 10:13:10

@dr. gernika: A poszterin csak azért kezeli barátként Dezsőkét, mert nem elég hejjjjes és nem rendelkezik megfelelő egzisztenciával.
Azt nekem senki ne mondja, hogy hosszú évek után most érte a derült égből villámcsapás, hogy "Nahát, ez többet akar!"

Papírsárkány 2013.02.20. 10:14:30

@Dr.Rekettyés László: de de, így volt, mert eddig Machiavellit és bizánci udvaroncokat megszégyenítő szakértelemmel és aljassággal titkolta szándékait szegény poszterin elől :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 10:16:44

@dr. gernika: A poszterin nem gondolkodik.
Nem gondolkodni egyébként mi is ugyanígy szoktunk. Hogy hogy gondolkodik az sajna nem derült ki.

Mooon 2013.02.20. 10:17:19

jó reggelt gyerekek :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 10:18:40

@Papírsárkány: Izé... Machiavelli nem volt aljas. És Új-Rómában sem mindenki.

Jack Torrance 2013.02.20. 10:18:52

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): torrentezz inkább :)

@dr. gernika: miért, nem leszel a barátom? :D

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 10:20:06

@Papírsárkány: De én Dezsőkét sem értem. Évekig kínozta magát, aztán mégis mire ment vele? Nincs suna.

Papírsárkány 2013.02.20. 10:23:18

@Dr.Rekettyés László: Hát Dezsőke az Dezsőke. Mivel totálisan téves elképzelései vannak a világról, valamiért él benne a tévképzet, hogy ez működőképes stratégia.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 10:27:07

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nagyon szeretném, ha mindenkit átvilágítanának!
Az utcaseprőnek mennyire szemetes az udvara, a pap házvezetőjének kire hasonlít a gyereke...

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 10:27:18

@Papírsárkány: Ez az igazi gyógyegér gondolkodás: "Majd szépen képben leszek nála, végighallgatom az összes pasis sztoriját, esetleg egy-két fasziját még be is mutatja, akikhez én jó fej leszek, pedig megfojtanám őket egy kanál vízben, aztán majd úgyis rájön végül, hogy én vagyok a Zigazi!"
Nem, Dezsőkém, max. ha megnyered a lottóötöst.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 10:27:37

@Papírsárkány: Szerintem járj hittanra! :D

@Jack Torrance: Szoktunk...:S De a kedvenceket megveszem.
Most elég szomorú a Picicsibe! Szipp!

Jack Torrance 2013.02.20. 10:27:44

@dr. gernika: amúgy mi köze ennek az etikához? :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.20. 10:28:41

Nem igazán voltak itt helyrepakolva a dolgok, ha a pasi négy év után ennyire könnyen rámoccant a csajra.
Az,hogy a poszter szerint ők csak barátok voltak, az egy nézőpont. És ehhez jön még a másiké is, ami ezek szerint tök más volt.
Talán illett volna észrevenni az árulkodó jeleket, de minden bizonnyal a poszter túlontúl el volt foglalva magával.

Az megint más kérdés,hogy egy szerelmes ember vajon alázza-e a másikat egy visszautasítás után nyíltan.
Aligha.

Baj van itt mindkét fejben. Jobb, ha nem keresik a jövőben egymás társaságát.

Mooon 2013.02.20. 10:29:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

jajajjaaaajjjajjj, innen lehet kakaós meggyeset :))?
mert akkor én is akartam :D
kösziiiiiiiii

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 10:30:18

Én hiszek a barátságban ellenkező neműek között. Abban igaza van itt sok embernek, hogy valami kizáró ok kell legyen szerintem, ami miatt teljesen egyértelmű mindkét félnek, hogy ebből több nem lesz.

Mooon 2013.02.20. 10:32:56

@Niobe:

őszintén szólva most már kicsit nyűgösen... nehéz a kiscicám nagyon....

@Naiva...:

én is azt gondoltam volna mondjuk egy hete....

Niobe 2013.02.20. 10:34:01

@Milady de Moon: nem csodálom. De egész jól viseled :)

Mooon 2013.02.20. 10:35:15

Vajon bouncycoconutz534@stun.nuvolalink.com típusú címmel rendelkező egyének hogy jutnak be a levelesládám közelébe, és jelentkeznek be, hogy chattelni akarnak velem?????

plantingC4 2013.02.20. 10:36:31

Tuti, hogy van barátság. Múltkor is a lány azt mondta, hogy ő egy jófej barátként tekint rám. Kért is kölcsön 50 rugót. Nagyon röhögtem.

Országúti Ninja 2013.02.20. 10:36:58

Ez sehogy se illik ide, de nem baj :D

"az anya hivatása az, hogy melegítse a szobát, hogy a gyerek biztonságban eszméljen a világra, az apa dolga pedig, hogy fogja a kezét, amikor majd átlépi a küszöböt." - Ranschburg Jenő

Niobe 2013.02.20. 10:37:02

@kisz fektelen latvanylotyo: :DDD

@Milady de Moon: nincs kedved csevegni egy rámenős kókusszal? :)

pretty kitty 2013.02.20. 10:38:06

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Jonak tesszek lenni jelkolctanal baci mel kulonben daaaadaaleeeecc!!!!!! ;)))))) XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Papírsárkány 2013.02.20. 10:42:39

@Dr.Rekettyés László: hogy is mondjam, Dezsőke pont ezért kapta a Dezsőke nevet :)
bővebben: modoros.blog.hu/2009/08/31/az_aranyos_srac

:)

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): istenúccse eljárnék, csak, hogy lássam a tanár arcát a kérdéseim után :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 10:45:36

@Milady de Moon: Többek közt. Meg vaníliás aszalt szilvásat.
Sőt! Van bacon-sajt kombó is.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 10:47:07

@Alfonzina, aki tudja..: Szerelmes ember? Simán!
Elmebaj és vakság. Sose tudod mi lehet belőle...

Hurri Kán 2013.02.20. 10:47:47

@Raya666:
Két opció közül a kevésbé szórakoztatót választani nem fejlődés. :D

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 10:48:55

@Papírsárkány: Ez egy zseniális poszt, erről kár is többet mondani.

Caddy 2013.02.20. 10:49:30

@Jack Torrance: felnőtt barátág. :D:D:D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): én, de már megtaláltam.

Mooon 2013.02.20. 10:49:34

@Niobe:

a többinek is ilyen remek neve volt... egyik kreatívabb, mint a másik :DDD....

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

a vaníliás aszalt szilvás is jól hangzik...
baconos vajas tésztás mindenféléket gyakran csinálok itthon, az talán annyira nem villanyoz fel, bár rossz nem lehet....

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 10:51:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én azt vallom, hogy a vágyat háttérbe lehet szorítani, ha egyébként barátként a másik fél fontos. (A posztban nem erről van szó, mert aki egy elutasítás után ilyen típusú bosszút áll, az kapjabe.) A tanulni belőlét csak ezért írtam, bisztos rosszul fejeztem ki magam. :)

cyd 2013.02.20. 10:51:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Az nem szerelmes. Csak simán beteges rajongó.

TBal 2013.02.20. 10:52:24

@greycup: ábrándozás az élet megrontója, ha nem tartjuk kontroll alatt az ábrándokat. Ha igen, és tisztában vagyunk az ábránd voltukkal, és csak az ábrándozás kedvéért ábrándozunk (l'ábrándozás pour l'ábránduzás), az meg is szépítheti az életet :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 10:55:11

@kisz fektelen latvanylotyo: Na kislányom, térdelj! :)

@Papírsárkány: Ugyanmár! Há' még nem tanultad meg, h mindenre van válasz?! :)

pretty kitty 2013.02.20. 10:56:47

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Huhaaaaa :OOOOO Mit akal tolem a tanal baciiii?? XDDDDDDDDD

Hurri Kán 2013.02.20. 10:57:01

@Raya666:
Ha nem próbálod meg, sose tudod meg, milyen lesz ;-)

Jack Torrance 2013.02.20. 10:57:34

@greycup: "Az én tárhelyemben az "barátság ellenkező neműekkel" processznek nincs "testi vonzalom" threadje. Nem szoktam fantáziálni arról, hogy dugom őket. :)"

csúnyák?

Mooon 2013.02.20. 10:58:38

@Raya666:

a chili-t szeretem....
a márványsajt se rossz.... végül is... :DD

de van valahol hozzájuk lista is, hogy milyet lehet szerezni?
mert ti itt most nagyon vágjátok :)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 10:59:04

@Raya666: Aha... És az elfojtott vágyakról, valamint hatásaikról remek értekezések olvashatók Freud-nál, Jung-nál, stb.

@cyd: Osztán mégis mi különbözteti meg a szerelmet a beteges rajongástól? :)
Tudom, a rendőrségi szakértő utólagos(!) véleménye.

Csak jelzem, hogy az egyébként fülig szerelmes királynő, merő megbántottságból halálba küldte Ruy Blas-t...

Papírsárkány 2013.02.20. 11:00:59

@Dr.Rekettyés László: meg nem is nagyon van mit :)

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): néha az is elég, ha a válaszából érződik, mennyire "kitérni" akar a tényleges érvek/gondolkodás elől (hátha felébreszti a hallgatóságot :) )

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 11:04:16

@Papírsárkány: Gondolod aki ilyen közegben él, aki hisz ebben, annak nem kielégítő egy "Isten útjai..." válasz? :)

Országúti Ninja 2013.02.20. 11:04:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na mert Freud meg Jung aztán tudta mi a tuti?!

Vannak vágyak amiket ha nem is "elfojtani", de a megfelelő helyen kell kezelni.

Papírsárkány 2013.02.20. 11:05:54

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): hittan-óráról volt szó, ahol ugye kisgyerekek vannak, akiknek az elméjét még nem biztos, hogy maradéktalanul károsította a dolog, tudod, hátha :)
a lepény hal megy elöl, ...

cyd 2013.02.20. 11:05:55

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Akit szeretek, azt nem bántom. Ez alap. Vagy nem vagyok szerelmes, ha vannak felé irányuló racionális gondolataim is? A fülig szerelmes királnyő el voltkényeztetve a hatalma által és kibebaszott hiú volt. Egyéb kérdés?

pretty kitty 2013.02.20. 11:06:32

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Hat lendbe tanalkam ahod akalooood....de moszt azonnal ild be nekem az otoszt mel kulonben tiszta jelombol occecukom az allkapcomaaaat!!!!! :PPPPPP ;))))))))))

Mooon 2013.02.20. 11:06:47

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

ja értem.
most már elkezdtem csokit zabálni, szóval most egy kicsit még kihúzom a kakaós meggyes nélkül :D

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 11:10:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ez a baj veled. Értekezéseket olvasol élet helyett. :D:D

Dr.Rekettyés László 2013.02.20. 11:11:21

Közben elgondolkoztam a "lánybarátaimon".
Na most nem mindegyik kizárólag azért barát, mert még részegen sem húznám fel őket, hanem azért, mert soha egyikünk sem akart a másiktól semmit.
Én garantáltan nem, és szerintem ők sem, mert nem hinném, hogy ennyire vak lennék.
És mivel nincsenek ilyen mögöttes faszkodások, így tényleg működik a dolog, akár hosszú évek óta is.
És valahogy soha sem szokott annyira "túl sok lenni a pia", hogy valamelyikünk nagy részegségében hirtelen a másiknak akarna esni.

Mooon 2013.02.20. 11:12:21

@Raya666:

jaj értem... :) símán megjött az ebédidő :DDD?

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 11:13:20

@Hurri Kán: Próbáltam már ezt-azt, de lehet hogy megfogadom a tanácsod. ;)

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 11:16:04

@Milady de Moon: Sajjjjnos még közel egy órát várnom kell rá. :(

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 11:18:28

@Papírsárkány: Azért írtam, h ebben a közegben él. Anyu és apu mérgezi az elméjét! :))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 11:21:14

@Szemcsi: @Raya666: Aztán majd meséljetek olyan való életből vett példákat, amikor ez bejött... :D

A való életben épp elégszer tapasztaltam meg kedves Raya, hogy ezek a dolgok nem működnek.

Hurri Kán 2013.02.20. 11:22:20

@Raya666:
Ez így túl általános, nem tudom mi volt az ez, meg az az :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 11:22:43

@kisz fektelen latvanylotyo: Ötöst csak az kap, aki le is nyeli. Ismered a szabályt! Tehat csak utána írom be! :))

cyd 2013.02.20. 11:22:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A való életben épp elégszer (bár feltételezem kevesebbszer, mint pl Te az ellenkezőjét) tapasztaltam meg kedves Arrius, hogy ezek a dolgok nem működnek.
Akkó' mosmmivan?

Mooon 2013.02.20. 11:25:43

@Caddy:

tudtam, hogy rád lehet számítani :).

Papírsárkány 2013.02.20. 11:26:08

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): szal azt mondod minden ilyen gyerek menthetetlen? :(

pretty kitty 2013.02.20. 11:26:13

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Izeee......te vad itt kicolgaltatott helyzetbe coval nem te cabod a phelteteleket!!!! Elosz am az allkapcooooom :PPPPPP Coval moszt logton bejilod, lenyelni pedig maj ha joan kedvem lecc lenyelem :PPPPPPPP

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 11:26:50

@cyd: Akkor az van hogy ugyanazt írtad amit én. Egyéb kérdés?

cyd 2013.02.20. 11:27:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): -nem
Picsába! Szóval érted! Na! meg ilyenek.

Caddy 2013.02.20. 11:27:22

@Milady de Moon: mondtam, hogy megtaláltam. :D

cyd 2013.02.20. 11:33:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Lsd alant. Kezd a kommentelés rovására menni a munka... Hallatlan.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.20. 11:33:57

@Papírsárkány: Nem! Határozottan nem! :) De nem biztos a hittan az a közeg, ahol megvilágosodik. Inkább, ha nagyobb lesz, és kikerül szülei oltalmazó és terelgető szárnyai alól... (jajdeszép) De próba cseresznye! :)

@kisz fektelen latvanylotyo: Neked annyi kislányom! Mehetsz...:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 11:35:50

@cyd: :D

Hát ez esetben akkor az van, hogy nekem van egy olyan tapasztalatom, amit kb a full pszichológia alátámaszt.
Neked van egy olyan, ami (egyelőre)lóg a levegőben.

Ettől persze még úgy vered át magad ahogy akarod. ;)

Más a kérdés, ha a vágy elmúlik. De a tudatos háttérbe szorításából jó dolog még nem sült ki.

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 11:36:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ki is szokta itt írni, hogy és "ha te mást nem tapasztaltál, akkor az már nincs is..."? :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 11:36:39

@cyd: :D Jó volt ez így... A lényeget meg úgyis kibogozzuk majd... vagy nem. :D

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 11:37:40

@cyd: "Kezd a kommentelés rovására menni a munka... Hallatlan. " :DDDDD Harmadszor indítom újra a tesztsort. :DDDD

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 11:40:01

@Hurri Kán: Nem akarod te azt (meg ezt sem) tudni. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 11:43:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem tudom ez felmerült-e már kérdésként, de lehet tudni, hogy hogyér vesztegeti darabját a fickó a kürtös kalácsnak?

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 11:55:13

@Naiva...: Nagyon egyszerű a kizáró ok: nem szerelem :) Az hiányzik belőle

Országúti Ninja 2013.02.20. 11:56:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ha nem lenne valóéletből ilyen jellegű tapasztalatom, akkor nem írnám azt amit. Az elfojtás tényleg rossz, de a vágyakat nem csak kielégíteni lehet vagy elfojtani.

greycup 2013.02.20. 11:59:41

@Jack Torrance:
Nem csúnya. :)
Van akivel túl vagyunk ezen (és ez nyilván nem barátság volt még akkor, együtt éltünk évekig), van aki testvér exe (és nem járunk közös lyukra, inkább olyan 'bátyám/húgom' jellege van) stb.
Egyébként az hogy vki nem "csúnya", vagy mondjuk kifejezetten csinosnak tartom, még nem egyenlő a vonzalommal.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:02:59

@greycup: Ich bin einverstanden. Pontosan ez az én véleményem is.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:04:30

@Raya666: Ne vedd bántásnak, de annak elég kezdetleges. Ez még odanyalni is kevés.

De ha alapokról akarunk vitatkozni hát legyen!

"Én azt vallom, hogy a vágyat háttérbe lehet szorítani, ha egyébként barátként a másik fél fontos."

Ezt vitatom ugyebár.

Nézzünk két példát.

Egyik esetben adott az "igazi". Aki elhagyott. Mondhatnánk azt, hogy ha emberileg elég fontos nekem, akkor miért ne tarthatnánk fenn baráti viszonyt? És tényleg. Baromira hiányzik úgy általában is, nemcsak az ágyamból. Most is érdeklődhetnék a sorsa felől közös barátoktól, de egy ideje nem teszem. Mert képtelen vagyok bármilyen választ feldolgozni. Ha rosszul van azt nyilván nem akarom hallani, de hogy őszinte legyek azt se szívesen hallgatnám hogy mennyire jól érzi magát.
Ha ebben az esetben a barátság kedvéért háttérbe szorítanám a vágyat, az szerinted mekkora foka lenne a mazochizmusnak? Hiszen a vágy nem szűnne meg, minden infót azon szűrnék át. Engem kikészítene, vagy arra sarkallna, hogy bizonyos témákat nagy ívben kerüljek.
Barátság lehetne ez? Nem.

Vegyünk egy másik példát ahol nem jártam az illetővel. Tegyük fel, hogy a vágy az ő esetében háttérbe van szorítva. Felszínen működőképes a dolog, itt nincs olyan előélet ami a fent vázolt kínlódást eredményezné. Itt viszont a posztban is felvetett egy üveg boros "leánykérés" bármikor újra beüthet. A vágy ott van a háttérben. Ez vagy a fenti óvatosságot eredményezi, vagy ismétlődő önvallomásokat, amit a másik fél vagy tud kezelni, vagy nem. (A poszter ugyebár nem.) Ám akárhogy is legyen, a háttérbe szorított vágy mindig ott lesz, mint zavaró tényező a kapcsolatban, ami egyébként ölthet teljesen baráti jelleget. De igazán sose lesz az. Minden egyes mélyebb megnyílás a másik felé rizikós lesz.

Egyetlen lehetőség igazi barátkozásra, ha a vágy megszűnik. Csakhát a vágy, a szerelem nem holmi kapcsoló, amit amikor nem kell lekapcsolsz azt kész.

Hogy az elfojtások egyébként hányféleképp betegíthetnek meg testileg, lelkileg, abba itt és most nem mennék bele.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:04:44

@Szemcsi: Szia :)

Mindenki fojt el, vagy terel más mederbe ilyen olyan vágyakat időről időre, hiszen nagyon ritkán van olyan, hogy épp azt tehetjük ami épp eszünkbe jut, amihez épp kedvünk van.
Én most pl egy ágyra vágyom, de nagyon, mégis itt ülök a munkahelyemen :(

@greycup: A vonzalomnak is vannak fokozatai. :)

Jack Torrance 2013.02.20. 12:07:47

@greycup: egy szép nőt még ismeretlenül is megkívánhat az ember, nem? Akkor ha barát, akkor mi óv meg ugyanettől? (ismétlem, anélkül, hogy szerelem vagy bármi lenne)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:09:01

Felmerül egy kérdés. Ha adott valaki, aki bizonyos helyzetekben nagyon erős vágyat érez, bár tulajdonképpen mindig az iránt aki épp a legközelebb van, és egy ilyen állapotában megpróbálkozik egy barátjánál, lehet-e barátnak tekinteni ezután, vagy minden kapcsolatot meg kell szakítani vele, mert hát az ő vágya annyira elnyomhatatlan és mindent megváltoztat a jövőben? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:09:40

@Dr. Jula Watson: A fojtásról nem sokat tudok, a fojtogatásról már kicsit többet, bár az általában nem szokott bejönni ( a szomszéd 14 éves, 185cm-es fiának épp a múltkor mutattam meg, hogy miért nem jut el a fojtogatásig, ha velem próbálkozik. Azóta rágja a fülem, hogy "beíratkozna hozzám" önvédelmi tanfolyamra.)
Ja, Szija Dr. Watson, rég láttalak!
:)

Szöszi 28 2013.02.20. 12:10:01

@Dr.Rekettyés László: Nekem is van olyan fiú barátom akivel nem akarunk semmit a másiktól :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:11:30

@Szemcsi: Persze. Meg is szűnhet.
De mint fentebb mondtam ez azért nem egy kapcsoló.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:12:24

@Bölcs Jaroszláv: Szóval, ha nem akar bajba kerülni a "melák", akkor bizony a fojtogatási vágyait máshol kell kiélnie. :)
Még sosem láttál ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:13:14

@Dr. Jula Watson: Mindent miért kéne? Ha a felek tudják kezelni a helyzetet...
De a fentebb vázolt kockázatok mindig benne lesznek.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:13:29

@Dr. Jula Watson: Tudom, virtuálisan értettem a "látást".
:)

Niobe 2013.02.20. 12:13:50

@Dr. Jula Watson: határozottan nem. Mivel a másik is ember, hibázhat, és ha valóban csak ennyi a hibája, hogy bepróbálkozik egyszer, attól még maradhat a barátság. Nopersze ha hülyeségeket csinál, mint a posztbeli pasi, vagy hazugságokat kezd terjeszteni (magyarul revansot akar venni olyasmiért, ami nem is történt meg), az is más. Akkor ott és azonnal le kell építeni. Szerintem a poszterin most ezt próbálja, csak bejátszanak még a barátság szebb napjai - elvégre az jóval hosszabb ideig tartott. ezért teszi fel a butus kérdést a poszt végén.
Az mondjuk gusztustalan, hogy a fici a fix nője mellől próbálkozott be, tény. Gondolom már csak ezért sem kell a poszternek (de nyilván eleve csak barátilag tartotta számon).

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:15:11

@Dr. Jula Watson: Nem, én nem tekintenék barátnak egy ilyen embert a továbbiakban, mert zavarna, hogy hajlamos többeet belelátni a dologba, mint amennyi van benne.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:15:32

@Bölcs Jaroszláv: Tudom, de nálad ez magas labda volt. :)

Niobe 2013.02.20. 12:15:45

@Bölcs Jaroszláv: "fojtatásos" tanfolyam is lesz? :)

plantingC4 2013.02.20. 12:16:46

@Dr. Jula Watson: Volt olyan, hogy minden kapcsolat megszakadt a vallomás után...
A vágy nem múlik el az egyikben, attól, hogy a másik csak barátként tekintene rá. A későbbi kellemetlenségek elkerülése végett így volt egyszerűbb. Az egyik feloldhatalanul vonzódott a másikhoz, a másik meg nem tudott barátnál többnek tekinteni rá. Így jártak....:D ja nem ez az Így jártunk :D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:17:27

@Niobe: Nem tervezem (pontosabban próbálok kibújni azóta is a dolog alól, ha összefutunk.)
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:22:53

@plantingC4: Tapasztalataim szerint az ilyen szitukban 80%-ban pasi a vágyakozó fél, tehát valahol érthető, hogy a női vonal szerint ez működik. (Addig amíg a pasi elő nem áll a farbával.... Nem. Nem úgy farba!)

Hölgyeim! Lehet kövezni!

fumerin 2013.02.20. 12:23:47

Ehh, már megint a bur volt az oka mindennek! Én ezért sörözöm mindig a barátaimmal, így nem kell veszekedni férfi/nő témákon! :)

Niobe 2013.02.20. 12:26:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): vicces, én pont fordított szituban futottam lukra (kéretik ezt SEM _úgy_ érteni! :P). A még viccesebb, hogy ő ezek után ugyanúgy folytatta a barátkozást, én zárkóztam el.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:27:20

@Niobe: Hm. Próbálkozni hiba?

Igaz... Yoda is megmondta...
"Ne próbáld! Tedd! Vagy ne tedd! De sose "próbáld"..."
:D

Hurri Kán 2013.02.20. 12:28:11

@Raya666:
Ehh... És megint visszajutottunk a mindent nem tudás problémájához. :D

plantingC4 2013.02.20. 12:28:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen, az én példatörténetemben is a pali vágyott a csajra, a csajszi meglepődött természetesen, hogy ő ezt nem is gondolta volna, hisz csak barátnak gondolta...:D

Niobe 2013.02.20. 12:29:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hát társ mellől próbálkozni feltétlenül az.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:29:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Niobe: @Bölcs Jaroszláv: @plantingC4:
Érdekes, ahogy a vélemények a saját élményeken alapulva jönnek.

Szerintem egy barát pont azért barát, mert az ember ismeri őt, és elfogadja olyannak, amilyen. És az ismerethez hozzá tartozik az is, hogy helyén tudjuk kezelni az ilyen fellángoló, vagy alkalmi "vágyakat".
Úgy vélem, ha valakit meglepetésszerűen ér a másik próbálkozása, lépései, akkor az nem ismeri a másikat, vagyis nem barát. Mert ha a próbálkozó érzelmei komolyabb fajtájúak, akkor ott a jeleket már látni kellene előre, ha meg csak egy fellobbanás, akkor meg nem kell neki jelentősséget tulajdonítani.

Másik fordított helyzet: Maradhat-e a barátság, ha az egyik fél egyszer csak, váratlanul közli, hogy márpedig nem lesz szex, sohasem. Úgy hogy a másiknak ez még csak a fejében sem fordult meg sohasem? :)

fumerin 2013.02.20. 12:29:52

Amúgy azt sem értem, hogy nem lehet észrevenni, ha a másik fél "úgy" bámul az emberre, ahogy nem a barátok szoktak. Így ebben az esetben a csaj is hibás.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:30:01

@Dr. Jula Watson: Jóvanna, ebédeltem közben, és én olyan vagyok, mint Ford elnök volt, aki ha ment az utcán nem tudott rágógumit rágni, mert egyszerre csak egy dologra tudott figyelni. Szóval evés közben én sem igazán tudok másra koncentrálni.
:)

Hurri Kán 2013.02.20. 12:31:03

@mésange:
Hülyeség. Én borozok, és még egyetlen barátommal sem vesztünk össze egyetlen férfin sem :D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:32:54

@Hurri Kán: Meghagyták neked az összeset?:)

plantingC4 2013.02.20. 12:33:07

@mésange: Igen, én is ezt gondolnám, hogy látszódnia kéne, ha már "úgy" nézel rá és nem sima barátként.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:33:25

@Bölcs Jaroszláv: Furcsa is lenne evés közben rágózni :)

fumerin 2013.02.20. 12:33:43

@Dr. Jula Watson: Egy idő után nem kell veszekedni, tuod, abból nem lehet sokat inni úgy, hogy állandó őrizet alatt maradjon a pohár. ;)

@Hurri Kán: Tényleg hülyeség, miután töményt is iszol mellé! :D

Niobe 2013.02.20. 12:33:58

@Dr. Jula Watson: ki más tapasztalatán keresztül...? :)

Egyébként kb ugyanezt írtam én is. Csak tömörebben. A dzsídípíre is gondolnom kell közben :)

Niobe 2013.02.20. 12:34:34

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): méghozzá, fő! :) Elvégre a tízparancsolat is listázza. ;)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:34:40

@Dr. Jula Watson: Nos itt és most ebben nem, vagy csak részben fogunk egyetérteni. A probléma nem csak az, hogy helyén tudjuk-e kezelni, hanem az is, hogy nem egyenrangú félként vesznek részt a "baráti" kapcsolatban. Szerintem nem kell túlmagyarázni, evidens (mint a disznószar), hogy vagy az egyik, vagy a másik fél alkalomszerűen, akarata ellenére kiszolgáltatott helyzetbe kerülhet.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:35:32

@Dr. Jula Watson: Ez ugyanaz a helyzet.
Csak a vágyakozó fél a többségétől eltérő stratégiát választott.
:D

fumerin 2013.02.20. 12:36:29

@plantingC4: Ezért is kételkedek ilyenkor, hogy a csajnak nem volt é tök jó, hogy szakítás után rámozdult egy hím, most meg duzzog rajta.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:40:43

@Niobe: Na jó, nem tudtam jól megfogalmazni. Arra akartam utalni, hogy ugyanazt a történetet mindenki máshogy olvasta.

@Bölcs Jaroszláv: Az említett történetben a aktív fél cselekményének pont hogy nem kell túl nagy jelentősséget tulajdonítani szerintem, mert bárkivel így viselkedik adott helyzetben, aki akkor a közelében van. Ha Gizike, akkor ő, ha Mancika, akkor ő. Ezért nincs kiszolgáltatott helyzet egyik oldalról sem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:40:53

@Niobe: EZT nem.
Egyrészt ugye:
"Ne paráználkodjál. (Az eredetiben: Ne légy házasságtörő.)"

Ha az illető társ nem feleség, akkor nem számít, illetve úgyis mindegy. :D

Másrészt a:
"Ne kívánd a te felebarátodnak házát. Ne kívánd a te felebarátodnak feleségét, se szolgáját, se szolgálóleányát, se ökrét, se szamarát, és semmit, a mi a te felebarátodé."
nos, ez nem igazán szexuális, hanem birtokviszonyt taglal. Tehát még ha te foglalt voltál is (mert ez ugye arról szól), nem számít ha nem akart birtokolni. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.20. 12:41:03

A friendzone-ból nincs kiút. Olyan mint a Matrixban a vasutas instance-a. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:41:40

@Dr. Jula Watson: "Maradhat-e a barátság, ha az egyik fél egyszer csak, váratlanul közli, hogy márpedig nem lesz szex, sohasem" Ez viszont jó: egykori általánosbeli osztálytársam jut eszembe róla. Matek óra, qrva szigorú matektanárnő, akitől rettegett az egész iskola. Egyszer csak valaki fütyült egy kib..tt hangosat, majd az azt követő dermedt csendben felugrott az egyik srác, és pulykavörös arccal felkiáltott, hogy "nem én voltam!"
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:41:49

@Bölcs Jaroszláv: Így legalább sose fogsz evés közben fingani... :)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:42:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szerintem meg nem vágyakozó, csak nem ismeri a másikat elég jól, és nem jól értelmez.

Hurri Kán 2013.02.20. 12:42:53

@Dr. Jula Watson:
Igen. Hálistennek nem szeretik a bort :D

@mésange:
Leszoktam róla. Töménytelent iszom :D

Országúti Ninja 2013.02.20. 12:43:45

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): annyi mindent írnék erre, de nincs időm és a "helyszín" se megfelelő...
De összegezve a nézetem a témával kapcs.: kell az egyensúly.
Nem kell mindig a vágyainkra hallgatni és nem kell mindig a háttérbe szorítani a vágyakat. Az már más kérdés, hogyan lehet ebben a megfelelő egyensúlyt megtalálni, de erről (is) szól az élet :).

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:44:12

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): EGyébként sem finganék evés közben. Épp tegnap olvastam, hogy az ember átlagosan kb. 10-et fingik egy nap. Ezt el tudom osztani símán az evésen kívüli időszakokra, és ha óránként egyet fingok, akkor marad a napból 14 órám, amire már nem jut fingás.
:)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:44:20

@Bölcs Jaroszláv: Ez olyan, mint amikor valaki nem bírja visszatartani a gázokat, majd ő lesz a leghangosabb, aki hirdeti, hogy milyen büdös van, és ki volt ez? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:45:06

@Szemcsi: Szemcsi basszus te ma nagyon filozófikus hangulatban vagy!
:)

plantingC4 2013.02.20. 12:45:33

@mésange: Erre azt szokták mondani, hogy isten útjai kifürkészhetetlenek, én meg azt mondom, hogy a nők fejében lévő dógok kifürkészhetetlenek...:D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 12:46:26

@Bölcs Jaroszláv: Ahha, szóval te keveset eszel. Mert én ismerek olyat, akinek egy-egy étkezés simán túl van a másfél órán...

Niobe 2013.02.20. 12:46:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hát pedig szerintem de. Ez is bőven benne van. És tegyük hozzá, hogy a próbálkozó a legtöbb esetben birtokosi, nem érzelmi indíttatásból próbálkozik. Mert aki az érzelmekből indul ki, abban eleve fel sem merül másnál próbálkozni, mert eleve tisztelt, szereti azt, aki vele van. És ha esetleg másfelé is vannak vágyai, akkor azokat a helyükön tudja kezelni.
Mondom, szerintem, de én ilyenekben érdekesen vagyok összerakva.

fumerin 2013.02.20. 12:46:58

@plantingC4: Bóódog az a férfi, aki nem akarja megfejteni, mi is jár a nő agyában. Hiszti után csak kiböki, ha nem, akkor meg duzzogjon, amíg akar! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:47:08

@Szemcsi: Ez mind igaz, viszont semmi köze az alapkérdéshez.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:47:13

@Dr. Jula Watson: Eszembe jutott egy munkahelyi sztori, de nem szívesen untatnám vele a népet. De ismered a viccet, mikor a villamoson egy faszi elereszt egy halk de irdatlan büdöset, mire a mellette álló nő megjegyzi: hát ez hallatlan! Mire a faszi: de szaga az van neki!!
:)

Papírsárkány 2013.02.20. 12:48:11

@Dr. Jula Watson: ezért is írtam, hogy definiálni kéne a "barát" fogalmát
hogy "haver akivel együtt lógsz és [insert random cselekvés]" vagy "barát, akivel megosztod ami a lelkedet nyomja".
Előbbi biztos létezik fiú-lány között, utóbbi a kérdésesebb...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:48:17

@Dr. Jula Watson: Én sokat eszem (reggelire), nem sokat ebédre, és semmit vacsorára. Nem azért, mert ez jobb/rosszabb, mint bármi más, csak így szoktam meg.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:49:15

@Dr. Jula Watson: Benne valahogy mégis felmerült a szex lehetősége. Csak aztán tagadásba menekült, mert megijedt. :)

Papírsárkány 2013.02.20. 12:50:49

@Bölcs Jaroszláv: szemcsi mindig nagyon filozófikus! :)

Országúti Ninja 2013.02.20. 12:51:08

@Bölcs Jaroszláv: én mindig csak elfojtom :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nézd nem olvastam végig a komment áradatot, én ott kapcsolódtam be ahol azt írtad Rájának, hogy Freud és Jung is megírta a vágyak elfojtása hova vezethetnek. Én erre reagáltam.
De most már felcsigáztál, mi az alapkérdés? :)

fumerin 2013.02.20. 12:51:54

@Papírsárkány: Általában az, akit a lelki dolgokkal is leterhelhet az ember az ellenkező nemből, ráadásul tökéletesen bízik benne, elfogadja a segítség minden formáját, már több, mint barát. :) Legjobb esetben már szinte társ kategória. Nem szívesen adja ki magát az ember mélyebben bárkinek és akárkinek, de lehet, vannak olyanok is.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:53:47

@Papírsárkány: Oh, mit nem mondasz! Esztetet nem tuttam!
@Szemcsi: Az elfojtás nem egészséges (ellentétben a megfojtással, amellyel nincs gond, de csak akkor, ha sikerül). Ha nem akkor u.i. várható, hogy a sikertelenül "megfojtott" fél retorziókkal fog élni.
:)

cyd 2013.02.20. 12:53:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na meg kérdés mekkora az a vágy. Mert ugye a 'hm elég jó nő, megdugnám ha lehet' és a 'bárkit megölök csak hogy megkaphassam' között ölég széles a skála és az előbbi végén lévőket azért károsodás nélkül el lehet nyomni.

Papírsárkány 2013.02.20. 12:55:28

@mésange: akkor talán ezért írják többen, hogy "barátság" nem létezik férfi és nő, fiú és lány között...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 12:57:15

@Szemcsi: Jó helyen szálltál be.
Ott van az alapkérdés. Bár picit föntebb is kiollóztam:
"Én azt vallom, hogy a vágyat háttérbe lehet szorítani, ha egyébként barátként a másik fél fontos."
Ez a kiindulópont. A vitatott tétel pedig az, hogy ez így elvezetne egy baráti kapcsolathoz.
A vágyak nem elfojtása nem egyenlő azok gondolkodás nélküli, azonnali kiélésével.
Ezért aztán neked ugyan igazad van a fentiekben("Nem kell mindig a vágyainkra hallgatni"), de az nem érinti az alaptémánkat.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 12:57:44

@cyd: "Mert ugye a 'hm elég jó nő, megdugnám ha lehet'" na ne szórakozz: ilyen gondolatai az embernek Budapesten tömegközlekedve lépten - nyomon támadnak. Mondhatni percenként. Szóval ezzel nem is érdemes foglalkozni.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:00:45

@Papírsárkány: A lelki megosztás miért ne működhetne különböző neműek között?

Szerintem itt nem is annyira a vágy megléte vagy nem megléte a kérdés, hanem hogy a két embernek a szexualitáshoz való hozzáállása legyen hasonló, vagy szeressék és ismerjék egymást annyira, hogy tiszteletben tudják tartani, el tudják fogadni ha a másik másképp vélekedik. És akkor lehet nyugodtan lelki társ barát a különböző nemű is.

Jack Torrance 2013.02.20. 13:01:31

@Dr. Jula Watson: szerintem ez 2 dologtól függ, hogy te hogy reagálsz és hogy erre ő hogy reagál

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:02:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ÁÁÁÁ, te nem vagy a barátom, nem ismerlek :D Nem gondoltam volna, hogy jelentéktelen dolgoknak tudsz a megérdemeltnél nagyobb jelentősséget tulajdonítani.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:02:54

@cyd: "hm elég jó nő, megdugnám ha lehet"
Ez nem vágy. Ez nettó arcoskodás. :)

"bárkit megölök csak hogy megkaphassam"
Ez pedig már télleg az elmebaj. :)

Amúgy szerintem a vágy az vágy. Nem igazán vannak fokozatai.
Aminek fokozatai vannak az az, hogy ki miként mutatja ki. Ez viszont alkattól függ, nem pedig holmi vágymértéktől. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 13:04:03

@Dr. Jula Watson: De pont ez a problémám vele :akárhogyan is kezelik/ tartják kézben az érzéseiket, az egyik fél érzelmileg kiszolgátatott helyzetben van, amivel kapcsolatban nekem fenntartásaim vannak.

Jack Torrance 2013.02.20. 13:04:34

@Dr. Jula Watson: egy ilyen kijelentésre legalábbis megfordulna a fejemben, ha addig nem is :D

Papírsárkány 2013.02.20. 13:05:43

@Dr. Jula Watson: Nem azt írtam, hogy "nem működhet", hanem azt, hogy kérdésesebb.
Arra gondolok, hogy akivel érzelmileg így összehangolódsz, ott előbb-utóbb azért beléphet a szexualitás is (hacsak nincs totális hormonális/egyéb inkompatibilitás, de lássuk be, olyankor meg a barátkozás is ritkább, az ember ritkán tart komoly kapcsolatot olyanokkal, akik taszítják fizikálisan).

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 13:05:49

@Jack Torrance: Hát nekem mondjuk a mivanbazdmeg lenne az első reakcióm.
:)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:06:42

@Jack Torrance: :) Gondoltam felvetek egy kérdést, ami a már megrágott férfi-nő kapcsolatot kicsit más helyzetből ábrázolja. :)
(Azt talán te meg tudod saccolni, én ilyen helyzetben miként viselkednék. :))

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 13:07:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Hol van ez a bántástól és vitától? :DD

Akkor ne beszéljünk elfojtásról (tényleg rossz kifejezés), beszéljünk priorizálásról.
Ha vágyakozol, nem barátot akarsz, kósza pillanatig sem. Ha barátkozol, mert bejön a másik minden irányú megtapasztalása, a hülyeségek is, úgyis az marad előtérben és nem a hormonális szint. Tehát egy „de alávernék” típusú gondolat max. megmosolyogtatna, hiszen nem ettől érték a másik.

Ennél majd nagyügyesebben is ám, de most itt sok a dolog. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:09:24

@Dr. Jula Watson: Ebben semmi jelentéktelen nincs.
A gondolat, hogy a kapcsolatnak lehet szexuális folyománya, valahogy felmerült.
Ha elfogadjuk, hogy a Döbbent Fél valóban megdöbbent, és ártatlan, akkor csakis a Hangosan Tiltakozó-ban fogalmazódhatott meg a lehetőség, amitől valamilyen okból megrémült, és úgy vált elutasítóvá, hogy egyben a másik nyakába varrta a felelősséget a helyzetért. :)

Egyéb lehetőségek:
- Hangosan Tiltakozó némileg éretlen, és elhitte azt hogy a fordított pszichológia minden nőnél bejön. (Ez lehetséges)
- Döbbent Fél öntudatlanul olyan erős szexuális gesztusokat használ, hogy ezzel alapot ad Hangosan Tiltakozónak. (Ez valójában nem lehetséges, mert ha így lenne, akkor ezzel már megismerkedéskor elijesztette volna HT-t.) :)

Jack Torrance 2013.02.20. 13:09:31

@Dr. Jula Watson: persze :))) de nem konkrétan rád gondoltam :)
Ha a másik elfogadja a közeledést, akkor is több eset van, mert bármelyikük gondolhatja komolyabban is, miközben a másik nem. Vagy a másik eleve visszautasít, ez esetben kérdés, a kezdeményező hogy reagál, tudomásul veszi, megsértődik...
Konfliktushelyzet hegyek :D

Jack Torrance 2013.02.20. 13:10:41

@Bölcs Jaroszláv: nagyjából nekem is, de közben arra gondolnék, ha ő ezen gondolkozott eddig, akkor miért is ne? :D

fumerin 2013.02.20. 13:10:46

Amúgy, ha tényleg barát a férfi/nő, akkor viszont nem lehet meglepetés az, ha megkívánja egyik a másikat. Ha már tabu ez a téma, akkor az nem barát, szerintem csak haver. :) Barátnak el merjük mondani ezeket a dolgokat.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:11:34

@Bölcs Jaroszláv: érzelmileg? Az érzelmek a barátság. Szeretet és szerelem nem ugyanaz. És hát ugye abban te is egyetértesz, a szerelem első látásra az igazi. Barátságból más lesz, még ha össze is jön a két ember szvsz.

@Papírsárkány: Oké. Akkor itt kell összhangban lenni, hogy kinek mennyi "szexualitás" fér bele, és mi van a határon túl. Puszi, kézfogás, ölelkezés, ölbe ülés... Hol fordul át a dolog többe mint ártalmatlan dolog? Egyén függő, és ha ismered a másikat, akkor tudod értelmezni az ilyen jeleket is.

Caddy 2013.02.20. 13:12:22

Azt se tudom melyik vonalvezetésbe szálljak be. :)

Most elgondolkodtam, és meg kell állapítanom, hogy nekem a baráti, haveri körömben csak olyan pasik vannak akiktől nem szeretnék a barátságukon kívül semmi mást. Hiszen ezért is a barátaim.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 13:13:06

@Jack Torrance: Hogy te milyen udvarias vagy! Én például mindig eléggé konkrétan szoktam Julára gondolni, valahányszor meglátom a kalapját.
:)))

Papírsárkány 2013.02.20. 13:13:08

@Dr. Jula Watson: Most nem arról beszéltem, hogy milyen "tapiparty" fér bele a barátságba, hanem arról, hogy sokkal könnyebben szeret bele valaki abba, akivel ennyire van összhang ÉS rendszeresen találkozik ÉS nincs taszító hatás, ergo bármikor jöhet egy ilyen *paff* a "barátságnak".

Papírsárkány 2013.02.20. 13:13:58

@Caddy: Haverjaid, vagy barátaid? :)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:15:18

@Jack Torrance: Mint az élet minden területén, konfliktusok lehetősége végtelen. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Lehet annyira megijedt szegény HT, hogy csak sokadjára gyűjtötte össze a bátorságot, hogy ki is mondja védekezésképp :D

@mésange: egyetértek.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:17:19

@Jack Torrance: Megfordul, rendben. Aztán úgyis arra jut az ember, hogy ha eleve nem jutott eszembe, akkor már csak ilyen ló-szamár, vagy szódával elmegy esete lehet. :)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:19:02

@Papírsárkány: Ez is csak egy tipus. A lassan beleszeretős. Egy azonnal reagálóval ilyen nem fordulhat elő. :) És itt megint csak az emberismeret játszik.

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.20. 13:19:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jó az alsó hangon 90%-nak is, de nincs ebben semmi meglepő, mivel egy nő akkor dug, amikor akar, egy férfi pedig amikor tud.

Nyilvánvaló, hogy többnyire Dezsőke vágyakozik az elérhetetlen nő után, aki nemcsak nála 1-2 szinttel jobb, hanem akár vele megegyező kategóriájú is lehet.

Az ugyanilyen cipőben járó Gizit ugyanis rendszerint előbb-utóbb megfarkalja a hejjespasee - ha máshogy nem, "most épp nincs ló, jobb a szamár, mint a hoki" alapon -, onnantól kezdve meg mindenki vágja, hogy ez eleve nem barátság volt, bármekkora kifutása is lesz a dolognak.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:19:53

@Caddy: :D pasik oké, na de férfiak? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:20:57

@Raya666: Már megen lehagytam egy szmájlit... :(

Fentebb már mondtam. Az "alávernék" nem vágy. Csak arcoskodás.
Esetleg a látens homoszexualitás leplezésére tett kísérlet.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 13:23:17

@Dr. Jula Watson: Ezt nem hiszem el! Már számtalanszor hangoztattam hasonló véleményt, de nőnemű ismerőseim mindig értetlenkedve néznek rá,m, ha megjegyzem, hogy a pasi nem ugyanaz, mint egy férfi (én úgy szoktam mondani, hogy aki pasizik, az csak pasit kap).
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:23:18

@Dr. Jula Watson: Gondolod megismerkedtek, de HT megfélemledett, és tehetetlen bábként rettegett évekig az esetleges dugástól, míg végre (egy év pszichoanalízis, és két pohár bor után) végre kiállt, és megmondta a frankót?

Nos....

Lehet! :D

Hurri Kán 2013.02.20. 13:23:29

Namostakkó barátok, és ha nem, akkor mi a szex, és ha igen, miért nem volt?

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:23:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Pedig a férfi-nő kapcsolatokban igen nagy százalékban ez az alávernék érzés működik, és arányaiban igen kevés a szerelmi vágy.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:25:00

@Bölcs Jaroszláv: ezért szoktam én általánosan hímeknek hívni őket :D

Papírsárkány 2013.02.20. 13:25:22

@Dr. Jula Watson: Najó, de az "azonnal beleszeretőt" kiszűröd az elején, tehát sose lesz barát :)
A "lassan beleszerető" meg igen, aztán már mégsem.

fumerin 2013.02.20. 13:26:02

@Dr. Jula Watson: Szerelmi vágy szerintem addig nincs is, amíg az "alávernék" kategóriát kipipálva, megismerik jobban egymást a felek. Én a szerelem első látásra baromságot így fordítom: kurvára vágyom rá, most, azonnal.

cyd 2013.02.20. 13:27:32

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ok, lassú vagyok - elvégre ma hozzáteszek valamit a gdp-hez - szóval csak és kizárólag 'szerelmi' vágyról beszélünk és nem 'nemi'-ről? Mert
a) előbbi nem törvényszerűen alakul ki két ellenkező nemű között, akiknek vannak bensőséges beszélgetéseik és megértik egymást, valamint tisztelik is a másikat vagyis, ha oylan mély a kapcsolatuk akkor barátok
b) ha meg mégis... na azügyben nem tudok nyilatkozni, amire mondhatjuk, akkor még sosem voltam szerelmes ha ezt kontrollálni tudtam (pedig tudtam), nekem a szerelem első látásra nem működik és megismerés után el tudom dönteni, hogy akarok-e olyan érzelmeket táplálni iránta, de általában a 'nem kúrunk el egy jó barátságot egy baszásért' és ennek inverze is 'nem baszunk el egy jó barátságot a kúrásért' elve érvényesül.

cyd 2013.02.20. 13:28:23

@Niobe: Válassz fegyvernemet és segédet!

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:29:02

@Hurri Kán: és hány éves a kapitány? :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Bármi lehetséges, és annak az ellenkezője is :)

@Papírsárkány: Azért van különbség az azonnal beleszeretők között is. Mert hát ugye van aki csak azt hiszi, hogy szeret, minden alap nélkül, és mindenkit azonnal, meg van a tényleg érző. De valóban őket könnyű kiszűrni.
A lassan beleszerető meg... nos, nem minden barátságnak induló dologból lesz valóban az, és marad tartós is.
Az ideális a gyorsan szerető, aki már az elején sem szeret. Abból lesz a barát :D

fumerin 2013.02.20. 13:29:05

@cyd: No, látom, nem csak én nem hiszek a szerelem első látásra témában. Szerelmes az ember már valami mélyebb vonzalom miatt tud csak lenni, nem a vágytól és a felszíntől.

Országúti Ninja 2013.02.20. 13:30:24

@cyd: uh ezt az "árnyalatod" nem ismertem :D

Niobe 2013.02.20. 13:31:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ennyi :)

@cyd: jajjmár, ismerd be, tök jó volt :)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:32:51

@mésange: A szerelem első látásra kifejezés, nem is szó szerint ezt jelenti. Hanem azt, hogy ott rögtön az elején már megvan a vibrálás, az erős vonzalom a másik iránt (Nem feltétlenül csak szexuális), amiből ugye a kölcsönös erős érdeklődés hatására lesz szerelem. De nem barátkozásból, barátságból, vagy hónapok óta tartó ismeretségből alakul ki.

Jack Torrance 2013.02.20. 13:33:01

@Bölcs Jaroszláv: de nem vallhatom be neki, mert csak barátok vagyunk :))

@Dr. Jula Watson: igaz :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:33:28

@cyd: Dehogy! Vágy. Úgy általában.
A vágy nem olyan hogy "megdugnám, ha lehet"...
Az étvágy se olyan, hogy "megenném, ha itt lenne"...

Akarom, kívánom, kell nekem. Semmi ha...
(Nyilván a megfogalmazás határozottsága nem egyenlő a nemi erőszakkal.)

A szerelem a vágy halmaz részhalmaza.

cyd 2013.02.20. 13:33:51

@Jack Torrance: Tetszik a gondolatmenet. Ha nő lennél lehetnél a barátom :)

fumerin 2013.02.20. 13:34:31

@Dr. Jula Watson: Barátságból szerelem az baromi gyorsan lefutó dolog, szerintem. Egyébként értelmetlen kategóriának tartom. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 13:34:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Az alávernék a vágy egy egyedi kifejezési formája. :DDD

Országúti Ninja 2013.02.20. 13:40:43

@Arrius: te milyen vágyról beszélsz? Mert van egy olyan érzésem, hogy minden ezen a szón csúszik el...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 13:42:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ööööö én sem olvastam Csernust. Konkrétan ki nem állhatom azt a beképzelt gyökeret, ezért nem is a barátom.
:)))

plantingC4 2013.02.20. 13:45:42

Tök jó téma ez, mindenki tolja ki a tutit. :D
Ez is olyan kérdés, amit mindenki máshogy él meg, ugye rengeteg tényező és változó is jelen van, nem is lehetne egységesíteni, nincs két ugyan olyan személyiség vagy szitu, tehát nem is lesz soha egy véleményen nő és férfi, öreg és fiatal, stb...:D

Mindenesetre szórakoztató :D

Szöszi 28 2013.02.20. 13:47:02

@plantingC4: Ezért is kussolok inkább és olvasgatok :D Ma nincs türelmem az esetleges felsőbbrendű észosztáshoz a véleményem miatt :D

Raya666 (törölt) 2013.02.20. 13:48:03

@plantingC4: Ne szórakozz kámzsás! Vallj színt! :D

Niobe 2013.02.20. 13:48:52

@plantingC4: egyébként tényleg. :)

Országúti Ninja 2013.02.20. 13:49:28

@Raya666: :D
De remélem tisztába vagy azzal, hogy így már nem lehet barátság köztetek :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 13:50:05

@Raya666: :D
Egyre jobban sajnálom a döntésedet... :)

@SzösziBoszi25: Nyuszi vagy McFly? :D

plantingC4 2013.02.20. 13:50:26

@SzösziBoszi25: Dettó, nekem sincs....:D

Van egy-két fasz mindenhol, aki rátelepszik a véleményedre és úgy is jobban tudja , valójában mire gondoltál...:D
Az a kedvencem nekem is...

Országúti Ninja 2013.02.20. 13:54:19

@Jack Torrance: :DDD

De azért a takaró legyen a hátán, hogy tudja a másik fél is, hogy ez csak ürítés :D

fumerin 2013.02.20. 13:54:32

@plantingC4: Kitalálom a gondolatod! Cigiszünet? :D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 13:54:53

@Bölcs Jaroszláv: Valld be, azért nem, mert félsz a vágytól :)

greycup 2013.02.20. 13:56:33

@Dr. Jula Watson:
Szerintem tök mindegy, hogy első látásra, vagy esetleg századikra...
Sőt, megkockáztatnám, hogy az "első látásra" gyakran csak egy rakás illúzió/elvárás stb. kivetítése a másik félre.

Mit értesz "kölcsönös erős érdeklődés" alatt? A másik is szívesen párosodna? :)

greycup 2013.02.20. 13:58:39

@Jack Torrance:
Nem óv meg semmi szerintem. Vagy nem tudom, de aligha valami konkrét dolog, hanem egyénenként más és más.

plantingC4 2013.02.20. 14:01:02

@Raya666: PIROS !!! :D
Amúgy csak saját példáimon keresztül látom, hogy fura szituk keverednek ebből.

Úgy fogalmaznék, hogy hinni akarok a nő és ffi közti bariságban, de aztán valamelyikünk szerelmes lesz, vágyakozni kezd, mindegy milyen szóval írom, a lényeg, hogy onnantól borul a bili, ha a másikunk nem vevő a szitura....
Alapjában véve hinném, hogy van ilyen, de a valóság az esetek nagyobb százalékában nem ezt mutatja...:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:01:14

@Dr. Jula Watson: Hát nem teljesen, hanem azért mert egy bugris parasztnak tartom (van egyy bizonyos fajta paraszt akit kedvelek, de azt inkább mezőgazdasági munkásnak nemvezném, ő nem ez a típus).
:)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:01:31

@greycup: Nos, igen, legyen ez benne már az elején is :)
Nem hiszem, hogy az, hogy felkelti a figyelmedet valaki és ott van az emberben az erős vágy :D hogy még jobban, még többet megtudjon róla, megismerje, és tesz is ezért az kivetítés lenne. Az azoknál van, akik rögtön úgymond szerelmesek és szerelmet illúzionálnak minden induló kapcsolatba a megismerkedéskor. Ők azok akik aztán rendszerint nagyot csalódnak, és belőlük lesz a sok másikra köpködő gyalázkodó ex, vagy majdnem ex.

plantingC4 2013.02.20. 14:02:54

@mésange: Nyert ! :D
A nyereményét átveheti, ahol éppen megkívánja :D

fumerin 2013.02.20. 14:05:04

@plantingC4: *elpirul* Attól függ, mit nyertem ugye, mert ha cigit, akkor azt senem szívhatom bárhol! :D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:06:23

@Bölcs Jaroszláv: Én sem tartozom a rajongótáborába. Elhiszem azt, hogy ez a stilus kell, és célravezető a drogosok leszoktatásánál (ebben nincs tapasztalatom), de nem vagyok benne biztos, hogy egyéb lelki nyavajákkal küzdő embereknél feltétlenül hatásos lenne. Emberként meg nem ismerem, de nem is vágyom rá.

fumerin 2013.02.20. 14:08:03

@Dr. Jula Watson: Csernus módszere nem mindenkire húzható. Vannak olyanok, akiket pofon kell vágni ahhoz, hogy lássanak. Csernus is ilyen.
De vannak olyanok, akiket ezzel a stílussal még jobban el lehet bizonytalanítani. Ez is egyénfüggő.

Hurri Kán 2013.02.20. 14:08:19

@Dr. Jula Watson:
Én bírom.
Elég érdekes stílusa van, ez tény, de nagyon sokszor nem azzal segítesz valakin, hogy ülsz mellette, simogatod a buksiját, és együtt sírsz vele.

plantingC4 2013.02.20. 14:11:02

@mésange: csak vicceltem :D belebonyolódunk :D

@Dr. Jula Watson: egyet értek Csernussal kapcsolatban ezzel

Niobe 2013.02.20. 14:11:44

@mésange: @Dr. Jula Watson: ő sem mindenkit az agresszív kezeléstechnikával kezel, ezt viszont én mondom tapasztalatból. Egy ismerősöm járt hozzá, neki a buksisimi típusú kezelés kellett. :)
Egyébként, nem ezt a stílt hívják keresetlennek? Amikor is nem keresgéli a cizellált szép szavakat, hanem ahogy (úgymond) eszébe jut, az arcodba mondja? Mert szerintem ez messze őszintébb, mint celofánba-selyembe burkolni és megválogatni, csak hogy "jajj ne bántsam meg". Kutyául nem működik mindenkinél az együttérzés...

plantingC4 2013.02.20. 14:12:54

@Hurri Kán: ahogy az is igaz, hogy nagyon sokszor nem azzal segítesz valakin, hogy leüvöltöd a fejét, hogy milyen hülye, hisz sejti, hogy valamit rosszul csinál, nem véletlen kötött ki ott ahol...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:13:08

@mésange: Azzal még senkit nem húztak ki a szarból, hogy körbeédelegték...

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:13:22

@mésange: Na de Csernussal pont az a baj, hogy nem differenciál, mindenkire ezt az egy sablont erőlteti.

Hurri Kán 2013.02.20. 14:14:28

@plantingC4:
Persze. Teljesen szituáció- és emberfüggő, mikor melyik a jó. Mi több, még ugyanannál az embernél is más.

Hurri Kán 2013.02.20. 14:15:04

@Dr. Jula Watson:
Pontosabban ez jön át a médián.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:15:50

@Niobe: Én csak annyit láttam belőle, amennyi a médiában volt. És nem lett első látásra szerelem, nem éreztem úgy, hogy többet szeretnék. De még annyira sem, hogy olyan negatív lenne, hogy emiatt akarjam megérteni. (Mert nálam ez is szokott működni). Szóval tapasztalat híján el kell hinnem, hogy tud mást is.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:15:58

@Niobe: Az együttérzés a legrosszabb, amit ilyen viszonyban el lehet követni...

Niobe 2013.02.20. 14:16:13

@Dr. Jula Watson: na mesélj. Saját tapasztalat, vagy legalább megbízható ismerőstől...? Vagy csak az általános butaságot mondod most ezzel?

Hurri Kán 2013.02.20. 14:19:26

@plantingC4:
Ettől függetlenül akit lehet, lebaszok. Tudja, hol a helye :DDD

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:20:20

@Hurri Kán: Inkább meg. És akkor több örömötök lesz :D

fumerin 2013.02.20. 14:21:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nekem pl. megfelelő az a terápia, ha keményen ütköztetnek saját hülyeségeimmel. Olyankor látom meg a legjobban a saját paráimat.
De képzelj el egy gyenge személyt, akibe még ötször belerúgnak. Nem, nem fog felállni, csak összegömbölyödik.

@Niobe: Én elolvastam a műveit, bevallom. Viszont ő is, mint minden pszichomókusféle, minden emberre saját terápiát ír. Amiket leír a könyveiben az csak egy alternatíva. Biztos voltam benne, hogy nem sablont használ, ezért is írtam le, hogy mindenkire mást kell alkalmazni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 14:22:58

Sziasztok!
Mire jutottatok? Most nincs kedvem visszaolvasni.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:24:07

Viszont
Az, hogy ő mit kommunikál magáról a médián keresztül, illetve mit hagy, hogy kommunikáljanak róla, az is jellemzi őt bizonyos szinten.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:24:15

@Hurri Kán: "Elég érdekes stílusa van" Igen: érdekes, hogy ez ((is) stílus.
:)

greycup 2013.02.20. 14:24:19

@Dr. Jula Watson:
Most azon gondolkodom, lehet -e szerelmet illúzionálni...
Utólag persze lehet okosnak lenni, meg józanul végiggondolni valamit, illúziónak nevezni az egészet, de istenem, előtte úgy éreztél, ahogy.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:24:42

@Naiva...: Arra, hogy sokak szerint Csernus a szuper-pszichomókus :)

Niobe 2013.02.20. 14:25:33

@Dr. Jula Watson: oké, azt csak utána olvastam. :) Megbízható az ismerős, aki járt hozzá terápiára. Egyébként egy időben én is fontolgattam, hogy felkeresem pár kezelés erejéig :)

@mésange: persze. És mint köztudott, a saját párkapcsolatát ő sem tudta megmenteni, mert azt ő is belülről élte meg. Nekem ez pont inkább megerősíti, mint cáfolja a módszere megbízhatóságát.

Nekem a legjobb ilyen pszichomókus az anyám. Jó, nem is hülye hozzá. De nagyon pöpecül tudja kezelni a hülyeségeimet :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:27:08

@mésange: Ha simogatod, nemcsak összegömbölyödik, de még dorombolni is fog...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:27:12

@Niobe: "egy időben én is fontolgattam, hogy felkeresem pár kezelés erejéig " Ez nekem is eszembe jutott, de én csak egyféle kezelést tudtam volna elképzelni: fa testápolóval, annyit meg nem ért volna meg a dolog: annyit kaptam volna érte, mint egy normális emberért.
:)

fumerin 2013.02.20. 14:27:15

@Niobe: Én fanatikusabb vagyok. Általában jól pofánveretem magam az élettel, majd jól felállok, leporolom a ruhám, és tanultam valamit magamról megen. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:28:40

@greycup: Ha lehet az egész létezést illúziónak nevezni, akkor a szerelmet miért ne lehetne?

Nincs (k)anál... :)

fumerin 2013.02.20. 14:29:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De most tök komolyan gondoltam. Van akit a szeretettel lehet talpra rángatni, sok türelemmel, szép szóval, buksisimivel. Attól függ, mit kell kezelni, milyen komplexusát. :)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:29:31

@greycup: Lehet. Amikor az ember a szerelem gondolatába szerelmes tulajdonképpen, és a vízionált kép köszönő viszonyban sincs a valósággal. Érezzük-e amit érezni vélünk, látjuk-e amit látni vélünk? Valóság-e az illúzió?

Niobe 2013.02.20. 14:31:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): és egyébként tényleg.

@Bölcs Jaroszláv: he-he-he.

@mésange: jajj, azt nem is olvastad, amit valamelyik nap posztoltam? "Általában sosem követem el kétszer ugyanazt a hibát. Elkövetem 5-6-szor, csak hogy tutira menjek!" :)

fumerin 2013.02.20. 14:32:27

@Niobe: Ez igaz. Én is követtem el ua. hibákat, csak a végére tökéletesítettem magam szopatását! :D Jobban odafigyeltem, hogy aprólékos legyek ám! :D

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:32:41

@mésange: Így van. Van akinek az segít, ha adsz neki mankót, menjen egyedül, vagy támogatod, amíg lábra nem tud állni, és van akinek le kell törni a szarvait, hogy ne ökleljen fel mindent maga körül.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:34:17

@Niobe: Igen, nagyon tetszett a posztod, jól megkritizáltuk!
:))))

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:34:27

@Niobe: Én nem is tudom mi kell történjen, hogy én ilyen kezeléseket igénybe vegyek. Velem ez összeegyeztethetetlen.

fumerin 2013.02.20. 14:34:37

@Dr. Jula Watson: És van a menthetetlen kategória. Ha elhisszük, ha nem. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 14:36:32

@Dr. Jula Watson: Szerintem van olyan ember, akinek az ő stílusára van szüksége, és van olyan akinek nem, sőt, még árt is neki.
Én úgy gondolom, hogy akinek pszichológusra van szüksége, keresse meg azt, aki neki segíteni tud. Egyébként ebben a szakmában nem elsőáldozós kislányok dolgoznak.

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:39:06

@mésange: Olyan is van, kétségtelen.

@Naiva...: Erre jutottunk.

Niobe 2013.02.20. 14:39:20

@Bölcs Jaroszláv: és az most hogy jön ide?

@Dr. Jula Watson: szerintem mindenkinek kéne, legalább egyszer az életben. Útmutatás végett ;)

Dr. Jula Watson 2013.02.20. 14:40:46

@Niobe: Hogy tudja, mire nincs szüksége :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:41:01

@Naiva...: "Szerintem van olyan .... akinek az ő stílusára van szüksége." Egyetértek valóban van ilyen: négy lába van, és kocsit húz.

:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 14:41:34

@Niobe: Sehogy, csak említetted, hogy írtál posztot. Erre reagáltam.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 14:46:41

@mésange: Nem. Nem lehet. Azzal max támogatni tudod abban, amit épp csinál.

Niobe 2013.02.20. 14:55:47

@Bölcs Jaroszláv: nem említettem ilyet. Azt írtam, egy időben fontolgattam, hogy én is elmegyek hozzá. Posztról szó nem volt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 15:09:53

@Niobe: De. Csak nem neki írtad. De vélhetőleg ő arra reagált.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 15:10:45

@Niobe: "Niobe 2013.02.20. 14:31:18
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): és egyébként tényleg.

@Bölcs Jaroszláv: he-he-he.

@mésange: jajj, azt nem is olvastad, amit valamelyik nap posztoltam? "Általában sosem követem el kétszer ugyanazt a hibát. Elkövetem 5-6-szor, csak hogy tutira menjek!" :)

Ezt mintha pedig te írtad volna!!!

Bölcs Jaroszláv 2013.02.20. 15:11:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na annyival előztél meg, hogy én idemásoltam azt a kommentjét amiben írta.
:)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.20. 15:11:42

@Bölcs Jaroszláv: Az a helyzet, hogy van olyan helyzet, amikor valaki annyira benne van a gödörben, hogy szép szóval nem lehet onnan kicsalogatni. Láttam már olyat is, aki annyira sajnálta saját magát, hogy a szép szó már nem is jutott el a tudatáig. Amikor durván mondtad ugyanazt, amit előtte szépen, azt viszont meghallotta.

Niobe 2013.02.20. 15:14:23

@Bölcs Jaroszláv: azt az idézetet, azt igen. Így már értem ;)

Niobe 2013.02.20. 15:15:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): én épp ezért szoktam idézni, hogy ne legyen zavar az erőben ;)

greycup 2013.02.20. 15:18:47

@Dr. Jula Watson:
Egyelőre nem vagyok meggyőzve. :) Maga a szerelem nem a "valóság" precíz érzékelésén alapul. Azt érezzük, amit. Érzés ill. érzékelés nem ugyanaz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.20. 15:21:03

@Niobe: Pedig az erőben mindig Hatalmas Zavar van.
Ez úgy látszik amolyan törvényszerűség. :)

indapass90210 2013.02.20. 15:22:05

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Niobe 2013.02.20. 15:24:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): látom, az "erő" szó felemlítése Nálad ugyanazt a képzetkört indítja el, mint nálam :D

Jack Torrance 2013.02.20. 15:32:55

@Dr. Jula Watson: @plantingC4: meg hogy fentrő' le, vagy lentrő' fel?

plantingC4 2013.02.20. 15:40:35

@Jack Torrance: Igen. :D Akkor innen még egy alapigazság.:

A repülőgépek azért biztonságosak, mert olyan magasan mennek, hogy onnan még leesni is nehéz.

indapass90210 2013.02.20. 15:52:42

A fiatal zsidó házasodna, de nagy dilemmába van. Felkeresi a bölcs rabbit:
- Rabbi! Házasodni akarok, de mondd, mit tegyek? Vegyek el egy bomba jó nőt, aki egész életemben megcsal fűvel-fával, vagy pedig egy rusnyát, ez esetben tudom, hogy csak az enyém lesz örökre.
Mire a rabbi:
- Hát dönts fiam, mi jobb. Megosztani egy tortát a barátaiddal, vagy megenni egy kalap szart egyedül?

Namely 2013.02.20. 21:28:43

Azért ha azt mondta volna borozgatás közben, hogy nyert a lottón, és veled szeretné megosztani, egy gyönyörű, 480 milliós budai villában, akkor azt olvashattuk volna, hogy:
"Végre szerelmet vallott nekem életem szerelme"
Büdös, felhőztető, hazug kurva vagy. Ja, nem lehetsz kurva. Az előre megmondja az árát.

pö. dögölj meg.

JOKKA21 2013.02.23. 18:23:24

@Szemcsi: Az miért baj, ha tudja, hogy milyenek a nők?MNK

JOKKA21 2013.02.23. 18:25:38

@Szemcsi: Az miért baj, ha tudja, hogy milyenek a nők?MNK
süti beállítások módosítása