Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Eliza1 2013.04.08. 07:35:58
mütyür 2013.04.08. 07:36:13
pretty kitty 2013.04.08. 07:38:37
mütyür 2013.04.08. 07:38:40
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 07:47:23
"nem is ragaszkodnék az esküvőhöz, csak egy gesztust várnék tőle" - ez alatt mit értesz pontosan?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.08. 07:47:29
mütyür 2013.04.08. 07:49:59
pretty kitty 2013.04.08. 07:50:39
Niobe 2013.04.08. 07:52:06
"Nem akarom folyton ezzel izélgetni őt, nem is tettem eddig, csak vártam / várok – mert szeretném, ha magától lépne." - tehát kommunikáció helyett elvárod a gondolatolvasást, és meg vagy sértődve, hogy nem aszerint történik a Zélet. Hülye-e vagy, poszter?
Másrészt, 4 év alatt már sikerült EGYSZER beszélni a témáról? Gondolom azt is lesütött szemmel, motyogva...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.08. 07:56:26
mütyür 2013.04.08. 07:57:44
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.08. 07:58:23
Raya666 (törölt) 2013.04.08. 07:58:28
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:00:30
jahajjjj, és tízből kilenc tényleg így működik!
Szöszi 28 2013.04.08. 08:03:05
mütyür 2013.04.08. 08:03:28
@hasznavehetetlen régensherceg: a pasinak szimplan ez igy kenyelmes es jo. Mivel a csaj meg nem nyitja ki a kicsi szajat, ugy gondolja, neki is jo
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:05:43
mütyür 2013.04.08. 08:06:35
Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:08:03
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:08:49
mütyür 2013.04.08. 08:10:42
mütyür 2013.04.08. 08:11:28
Niobe 2013.04.08. 08:13:18
Ezt én nem is hívom párkapcsolatnak, ahol ennyire nincs kommunikáció, hanem egyfajta véd- és dacszövetség, némi szexszel fűszerezve. Egymás mellett élés... felerezsi. :)
Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:13:34
mütyür 2013.04.08. 08:14:31
Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:16:37
mütyür 2013.04.08. 08:17:12
Szöszi 28 2013.04.08. 08:17:15
mütyür 2013.04.08. 08:18:47
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.08. 08:20:07
Niobe 2013.04.08. 08:21:40
mütyür 2013.04.08. 08:22:36
mütyür 2013.04.08. 08:23:37
Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:25:17
Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:28:07
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.04.08. 08:28:30
mütyür 2013.04.08. 08:29:23
Niobe 2013.04.08. 08:29:24
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:29:39
Én is hallottam az extől ilyet, hogy az egyik csaj milyen okosan csinálta, mert kivárta, amíg a párja lép, és nem zaklatta azzal, hogy vegye el. Én megértem a csajt is.
Niobe 2013.04.08. 08:31:35
mütyür 2013.04.08. 08:32:38
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:34:02
Szerintem egyébként Béla nem azért nem akarja elvenni, mert nincs pénze. De változatlanul azt mondom, hogy még véletlenül se beszéljék meg kettesben, hova vezetne az?
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:34:47
Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:35:28
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:35:51
mütyür 2013.04.08. 08:35:59
mütyür 2013.04.08. 08:37:41
dr. gernika 2013.04.08. 08:40:00
Azért ezeknek a témáknak időről időre elő kellene kerülniük.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:40:17
Niobe 2013.04.08. 08:44:20
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:45:17
Persze akár még szeretheti is. Akkor viszont üljön vele, hogy vajon a másik fél is így gondolkodik-e. És ha igen, akkor mi tartja vissza?
Faszomnak ír ide, hát csak van szája.
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:46:46
mütyür 2013.04.08. 08:47:16
mütyür 2013.04.08. 08:52:50
mütyür 2013.04.08. 08:56:24
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:57:15
mütyür 2013.04.08. 08:59:08
Niobe 2013.04.08. 08:59:24
mütyür 2013.04.08. 09:01:01
plantingC4 2013.04.08. 09:05:35
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 09:06:12
mütyür 2013.04.08. 09:07:14
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:07:51
Ez mind szép, és Ő hogy gondolja?
"Nem akarom folyton ezzel izélgetni őt, nem is tettem eddig, csak vártam..."
Nem is kell folyton ha egyszer tisztázzátok, hogy mit gondoltok erről...
"És ebből a tétovázásból nekem az jön le, hogy neki így jó, szeret, de semmi elkötelezettséget nem akar."
Marha!
"4 éve, hogy együtt vagyunk. Körülbelül ennyi ideje élünk együtt is. Közösen szerzett lakás, közös minden."
Ez mégis mi ha nem elkötelezettség???
".... hogy ő az igazi Társ, nem partner, és bízhatok benne. "
Mert ha elvesz akkor tuti bízhatsz benne mi? Elvégre házas pasi nem kúrt még soha félre, és az elmúlt 120 évben válás se volt kis hazánkban... Seggfej!
" Nem látok a fejébe, nem tudom, mit akar, úgy sokkal könnyebb lenne. "
Kérdezd meg! Úgy sokkal könnyebb lenne!
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:09:28
mütyür 2013.04.08. 09:10:08
Hurri Kán 2013.04.08. 09:11:15
Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 09:13:17
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:14:21
:)
@Hurri Kán: Hát dolgokról! Vannak azok a dolgok amiket atyáink letettek valahová és aztán elfeledték hova is tették...
dr. gernika 2013.04.08. 09:15:28
Hurri Kán 2013.04.08. 09:19:03
Jahh... Dolgok szoktak lenni, ez igaz.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:20:05
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:20:38
Hurri Kán 2013.04.08. 09:22:09
Azoknak főleg a körmükre kell nézni időnként. Hajlamosak elkanászodni.
dr. gernika 2013.04.08. 09:24:27
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:26:57
mütyür 2013.04.08. 09:28:06
Szöszi 28 2013.04.08. 09:28:24
@dr. gernika: Igen, legalábbis az lenne a normális :)
Hurri Kán 2013.04.08. 09:30:53
Meglehet... Vannak bizonyos nyíratlan szabályok, amiket be köll tartani...
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:33:31
Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 09:36:25
:)
Egyébként a megoldás roppant egyszerű (mint egy barlangrajz). Babázzon le a poszterina szó nélkül ne szarozzon! Aztán valami majd csak lesz (vagy nem). De a tapasztalat szerint eddig még mindig volt valami.
Ja, jó reggelt mindenkinek!
:)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 09:37:48
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 09:39:14
Niobe 2013.04.08. 09:41:47
És csak amiatt húzni, hogy "de a jómúltkor tizenéve a szomszéd Jucinak is bevált", elég butácska önámítás.
Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 09:43:22
:)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:50:18
Niobe 2013.04.08. 09:52:39
mütyür 2013.04.08. 10:01:28
Hurri Kán 2013.04.08. 10:02:18
Ha férfit, akkor is :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:02:52
mütyür 2013.04.08. 10:03:13
mütyür 2013.04.08. 10:06:50
Papírsárkány 2013.04.08. 10:07:20
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:08:27
mütyür 2013.04.08. 10:09:21
@Papírsárkány: mindig van alkalom :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:11:39
Papírsárkány 2013.04.08. 10:13:07
mütyür 2013.04.08. 10:14:18
Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 10:14:59
Hát az a helyzet, hogy roppant közömbös hangulatban vagyok. Űberhaupt nem érdekel a kolléga melle. Ha kollegina lenne, talán érdekelne a melle, de a kollégáé...forget it!
:DDD
mütyür 2013.04.08. 10:16:00
Caddy 2013.04.08. 10:16:45
Caddy 2013.04.08. 10:17:27
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:19:27
Namely 2013.04.08. 10:20:26
"anyagilag nem állunk topon"
de azért legyen dínom-dánom, ugye? Így mulat a magyar úr! Egyszer élünk, na ugye....
neked kicsim nem a bizonytalanság a rossz, hanem, hogy nem tudtad eddig mutogatni magad a bnőid előtt....
Jól kitolnék veled a pasid helyében: mondanám, hogy OK, jövő 7en szombaton mi ketten és két tanú az anyakönyvvezetőnél, délelőtt 11-kor.....
HP
Niobe 2013.04.08. 10:20:37
Caddy 2013.04.08. 10:22:09
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:24:02
Caddy 2013.04.08. 10:24:53
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:28:42
Mégse a kiskölökkel szúrjunk már ki, csak azért, mert van egy(két?) idióta felnőtt(?).
mütyür 2013.04.08. 10:48:45
Niobe 2013.04.08. 10:50:57
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ez tény, viszont a hazugság nem szép dolog. Egyszerűen megbeszélni kéne, minden trükközés és játszma nélkül.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:52:14
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:52:52
pretty kitty 2013.04.08. 10:53:55
De kene jeddet becelgetni
Add a kezed uljunk le
Dlagam fidelj moszt ide!!!!
Eddut vadunk mal 4 eve
Keldesz lecc itt moszt felteve
Ude kozosz a jovooonk??
Mikol lecc az eszkuvoooonk????
Tudod h cejetlek teged
Hadd ledek a pheleszeged
Coval bazmeg pattogja'
Vedd meg aszt a dulut maaaaa'!!!!!!!!!!!
;))))))))))))
Niobe 2013.04.08. 10:55:03
@cabitasz a makcimumon: :) Új hónap, új nick? :)
pretty kitty 2013.04.08. 10:56:06
mütyür 2013.04.08. 10:57:19
pretty kitty 2013.04.08. 10:57:35
Nyucika jecetet vaszalol ;))))))))))
pretty kitty 2013.04.08. 10:58:44
www.facebook.com/photo.php?fbid=327300250705817&set=a.196920237077153.27210.178042872298223&type=1&relevant_count=1&ref=nf
Niobe 2013.04.08. 10:58:54
pretty kitty 2013.04.08. 11:01:17
pretty kitty 2013.04.08. 11:05:42
Bocika cak epp beott a tanal mikol komisztam....nem haddak koncentlalni jaz embelt a kocogok!!!!!! XDDDDDDDDDD
m.gray 2013.04.08. 11:07:34
mindenesetre az epic hülyeség a sztoriban az, hogy 1x sikerült beszélni 4 év alatt egy olyan fontos kérdésről, minthogy fontos-e a papír, vagy sem
nyilván nem garancia semmire egy eljegyzés vagy egy házasság, de van akinek fontos
kurva kínos összecuccolni, közös lakást venni / fenntartani úgy, hogyha ez nincs tisztázva; mert ha nem sikerül megegyezni és kellően makacs mindkét fél, akkor ennek vasalófűrészelés lesz a vége
Kytia 2013.04.08. 11:09:25
Merugye oké, szép dolog eléállni a másiknak és megkérni, hogy kérjen meg, de ezzel örökre elvetted a lehetőségét annak, hogy ezt önmagától tegye meg, pedig nyilván ennek örülnél a legjobban.
Még a legtűrhetőbb forgatókönyv az lenne, ha előállnál a farbával, amire ő szép, hosszú kondenzcsíkot húzva maga után, futólépésben elszelelne. Ekkor legalább kiderülne, hogy csak az idődet húzta és végre tovább léphetnél.
A másik variáció, hogy nagyduzzogva belemegy a házasságba, mert úgy van vele, bejáratott kényelmi állandót nem pazarlunk, inkább akkor a kötöttség. De ugyebár te nem ettől leszel a világ legboldogabb menyasszonya a Nagy Napon.
4 év az nem sok idő. Az KIBASZOTT sok idő! Aki ennyi ideig képes blokkolni egy nőt a házasság szándékának leghalványabb jelei nélkül... Ráadásul mindezt nem mondjuk az egyetemévek alatt, hanem 25 és 35 között, a legérzékenyebb időszakban... Hát nemtóm, poszter. Te tudod.
Kytia 2013.04.08. 11:10:08
Kytia 2013.04.08. 11:10:38
Merugye oké, szép dolog eléállni a másiknak és megkérni, hogy kérjen meg, de ezzel örökre elvetted a lehetőségét annak, hogy ezt önmagától tegye meg, pedig nyilván ennek örülnél a legjobban.
Még a legtűrhetőbb forgatókönyv az lenne, ha előállnál a farbával, amire ő szép, hosszú kondenzcsíkot húzva maga után, futólépésben elszelelne. Ekkor legalább kiderülne, hogy csak az idődet húzta és végre tovább léphetnél.
A másik variáció, hogy nagyduzzogva belemegy a házasságba, mert úgy van vele, bejáratott kényelmi állandót nem pazarlunk, inkább akkor a kötöttség. De ugyebár te nem ettől leszel a világ legboldogabb menyasszonya a Nagy Napon.
4 év az nem sok idő. Az KIBASZOTT sok idő! Aki ennyi ideig képes blokkolni egy nőt a házasság szándékának leghalványabb jelei nélkül... Ráadásul mindezt nem mondjuk az egyetemévek alatt, hanem 25 és 35 között, a legérzékenyebb időszakban... Hát nemtóm, poszter. Te tudod.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 11:10:46
:D
Niobe 2013.04.08. 11:11:05
Kytia 2013.04.08. 11:11:07
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 11:14:02
4 éve építenek KÖZÖS életet...
Közös lakás, közös minden.
Papír köll? Mivégre? Mi lesz jobb tőle?
plantingC4 2013.04.08. 11:15:59
pretty kitty 2013.04.08. 11:18:01
Niobe 2013.04.08. 11:19:06
(tudom én, hogy fenekelésre vágysz, de azt mástól kapod meg!) :)
Kytia 2013.04.08. 11:19:45
mütyür 2013.04.08. 11:21:22
m.gray 2013.04.08. 11:23:39
bár az ismeretségi körömben simán van olyan, aki idén fogja elvenni a csaját 10 (!!) év után plusz x év tépelődés ("nem elég jó") és y év erasmus ("ha más az irányítószám, akkor nem számít megcsalásnak) után
de olyan is van, akik 7 éve vannak együtt és szó nem esik ilyenről, hogy házasság, vagy gyerek, vagy távoli tervek; csak a buli meg az utazás meg a külföld
szal ízlés dolga, de tény, hogy 31 évesen egy 4 éves kapcsolatban kurvára úgy érezném, hogy a pasi dolga "nyilatkozni", hogy akkor most mi a ferde fasz van... nőként valóban érdekes szitu felvázolni, hogy "amúgy szívem nem gondolkoztál még azon, hogy esetleg elvegyél?"
gázos
mütyür 2013.04.08. 11:25:16
pretty kitty 2013.04.08. 11:27:17
Abba jigazad van h a 4 ev kibacocc cok ido, pont ezel kell dolszani kideliteni mi jaz abla jasztan ha jaz delul ki h nem fog mukodni jakkol uuujitaniiiiiii!!!!!! :DDDDDD
Kytia 2013.04.08. 11:27:59
pretty kitty 2013.04.08. 11:33:29
Edebkent mel akal engem mindenki jelfenekelniiiiii??? :OOOOO En nem bantottam szenkit, meg kulonbenisz edd andal vadoooook!!!! ;))))))) :DDDDDDDD
mütyür 2013.04.08. 11:38:05
Kytia 2013.04.08. 11:38:12
@mütyür: Kb ugyanaz, mint amikor azért nyitod szét a lábadat, mert a pasinak dughatnékja van, igaz, te szemernyi gerjedelmet sem érzel. Valahogy nem ugyanaz.:)
@cabitasz a makcimumon: Amit fentebb mütyürnek írtam. Én nem azt akarnám, hogy a párom hajlandó legyen elvenni. Hanem azt, hogy el AKARJON venni. A poszter ráadáusl bizonytalan a párja érzelmeiben. A házassági szándéknak gesztusértéke lenne, de ha ő maga erőltetné, ez a gesztus elveszne és sosem tudná a szerencsétlen, hogy csak megalkuvásból vették-e el, vagy sem.
mütyür 2013.04.08. 11:39:00
pretty kitty 2013.04.08. 11:40:18
mütyür 2013.04.08. 11:42:58
mütyür 2013.04.08. 11:43:53
mütyür 2013.04.08. 11:46:03
Namely 2013.04.08. 11:46:49
viszont nincs rá pénzük... a nő szavaiból pedig kivehető, hogy csinnadrattát akar. A szüleitől kölcsönpénzből is de kell neki.
Hogy aztán évekig adósságba keveredjenek, és az összes, éveken át összeszedett pénzüket elverjék egy nap alatt. Megéri?
Namely 2013.04.08. 11:47:17
évekig=évekre
m.gray 2013.04.08. 11:47:28
mondjuk nem tudom, hogy ezekben a kapcsolatokban a lányok fejében mi lehet. mostmár csakazértis megmutatom, hogy vele maradok amíg el nem vesz? vagy ha már ennyit vártam, akkor már kivárom, amíg elvesz? vagy még rosszabb: ha már ennyi időm elment rá, akkor kivárom, hogy vegyen is el?
30 felett sztem kell tisztázni, hogy akkor wtf, főleg ha a női tettestársnak van olyan terve is az életben, hogy gyereket szeretne... mert értem én, hogy a pasi "elgondolkozgat" még 10-15 évet, csak nem biztos, hogy erre mindenki ráér
mondjuk az meg egy másik para, hogy 4 év után bizonytalan abban, hogy a pasija szereti-e... bár lehet, hogy pont a csávó hallgatása teszi bizonytalanná?
mondjuk én az első ilyen érzésre leléptem volna, nem vártam volna 4 évet...
Kytia 2013.04.08. 11:48:25
mütyür 2013.04.08. 11:48:51
pretty kitty 2013.04.08. 11:50:13
Tudom mel te makcimaliszta vad :DDDDDD Meg cekci jisz udh nem coda h teged el akalnak venni ja paszik ;))))))))
mütyür 2013.04.08. 11:51:15
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 11:52:11
Kytia 2013.04.08. 11:52:26
Namely 2013.04.08. 11:57:47
"Nem annak van gesztusértéke, ha 30 felett a pasid megkér. Hanem annak, ha nem kér meg.:) "
kinek kell 30 felett lennie a gesztushoz?
Kytia 2013.04.08. 11:59:43
@mütyür: Te értesz egyáltalán bármit abból, amit én írok?:D
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Sorolni most nem lennék képes. Talán ebéd után.:)
Kytia 2013.04.08. 12:00:13
plantingC4 2013.04.08. 12:02:07
6 hónap után nem kértem meg a kezét, ezért én egy bunkó voltam, aki nem is szereti, "ebből is látszik, hogy nem is komolyak a szándékaid", persze, hogy kiröhögtem...mondjuk speciálisan elpicsult mentálisan a ténytől, hogy két másik barátnőjének megkérték a kezét akkortájt (ja bocs, az egyiknél a lány kérte meg a fiút 4 év után, aki aztán nagy nehezen igent mondott...:D:D:D)
Namely 2013.04.08. 12:03:26
és ha már most megegyeztünk, hogy nem akarunk házasodni, akkor is kérjem majd meg? :))) (Óbazzz, az még több, mint 6 év)
mütyür 2013.04.08. 12:06:22
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:06:25
Nem véletlen írtam a poszternek azt amit.
Számomra nem is a poszterina idiotizmusa a meglepő, hanem hogy van aki megértéssel kezeli.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:08:33
A jelek szerint egy teljes vagyonközösségen alapuló élettársi viszony lófasz, egy vagyonjogi szerződés mellett megkötött házassághoz képest.
Nem is beszélve a gesztusértékéről...
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:09:56
Vajon milyen mélységei vannak még az emberi hülyeségnek?
Jójó, tudom. Beláthatatlan...
mütyür 2013.04.08. 12:10:03
plantingC4 2013.04.08. 12:22:40
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:27:50
Ha ahhoz lenne köze, akkor a poszterinát legkésőbb 16 évesen férjhez adták volna, és pont. Ha más nem jelentkezett volna, akkor Jézus lenne a vőlegénye.
Szóba se nagyon kerülhetne olyasmi, hogy 4 év együttélés után lesz-e házasság, de olyan mondat se nagyon hangzana el, hogy a vagyonuk közös...
mütyür 2013.04.08. 12:29:19
Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 12:32:40
www.youtube.com/watch?v=-5Sh5omf7CU&feature=endscreen&NR=1
:)
Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 12:33:47
:)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:36:25
A gondolkodásmód abszolút nem középkori.
Ez teljesen modern, a "hogyan nyavalyogjunk bármin" irányzathoz tartozó szűkölés, melyben a szerző önkényesen kiválogatja azokat az elemeket az emberiség évezredes szokástárából ami neki épp bejön.
Mert az persze tök egyértelmű hogy létezik közös vagyon, meg házasság nélküli együttélés, de valami homályos módon a gyerekvállalás már a házassághoz kapcsolódik neki, amire értelemszerűen kb 1200 kamaty után kerítünk majd sort!
Továbbá az is egyértelmű a poszter szerint, hogy a házasságot a férfi kezdeményezi...
croesus aka. the grinder 2013.04.08. 12:38:48
Felhívnám a figyelmet egy komoly szemantikai jellegű problémára. A gondot a "szeret" szó különböző értelmezése okozza.
férfi szereti a nőt = szeret dugni vele
nő szereti a férfit = össze akar házasodni vele
Így már látható, hogy a fenti mondatban hol van a logikai hiba, amit a poszterina nem talál.
Btw, a „haladunk” szó kivágta nálam a biztosítékot, rühellem azokat a nőket akik mindig annyira görcsösen a távoli jövőre tudnak csak koncentrálni egy kapcsolatban, hogy egyáltalán nem tudnak semmit élvezni az élet pillanataiból, közben a környezetüket mérgezik az örökös frusztrációikkal. Könyörgöm, az élet nem egy gazdálkodj okosan társasjáték, nem az a lényeg hogy legelőször érj el a cél mezőre.
mütyür 2013.04.08. 12:40:08
Niobe 2013.04.08. 12:43:51
Adott egy baráti kör, jókora, benne fiú-lány, a fiú régóta lesi a lányt, szeretne összejönni vele.
Ez persze hol emiatt, hol amiatt nem jön össze, vmelyik foglalt, nem találkoznak...
Évek múlva, végre szerencsés a konstelláció, összejönnek, minden dizni. Közös albi, hawaii.
Még évek múlva, bár házasság nem kerül szóba (a srác nem híve emlékeim szerint) közös lakás vásárlása történik (nagyrészt persze hitelből).
Ezután nagyon hamar, éppcsak 1-2 év után, hirtelen nagy összeveszés, a lány összecuccol, és hazaköltözik a szüleihez, persze a lakásból a részét azt kéri...
A srác plusz hitelt vesz fel, hogy a lány részét ki tudja fizetni, majd nyögi a dupla tehert. Közben megismer egy másik lányt, nagyszeri, összeköltözés, baba, ha jól tudom, mostanáig nem házasodtak össze, de jól vannak.
És a srác még szerencsés volt, mert végig volt jól fizető munkája, és meg tudta oldani...
A házasság pártján talán az az egy apró plusz áll, hogy ha ez egy házasson belül történik, talán nem kellett volna ekkora terhet bevállalni - mondjuk marha szerencséje volt a srácnak abban is, hogy párra talált viszonylag hamar (egy éven belül talán).
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:44:03
mütyür 2013.04.08. 12:46:25
pretty kitty 2013.04.08. 12:48:44
www.facebook.com/photo.php?fbid=449129595163263&set=a.425353720874184.98382.425344544208435&type=1&relevant_count=1&ref=nf
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:50:21
És mivel jelen esetben a férfi egy olyan művész (már kötelező tananyag a munkássága az egyetemen), aki nem éppen jól keres, a teher meglehetősen súlyos.
Mit is mondtál? Mi áll a házasság pártján?
mütyür 2013.04.08. 12:52:58
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:59:01
Barátom kénytelen volt eladni a lakást.
Amúgy pedig nyilván nem lehet csak hitelből lakást venni. Ergo az önrészt valahogy összedobták. Tehát a "rész" nem csak akkor jár, ha törlesztőzik is.
Max az arányon lehet vitázni.
mütyür 2013.04.08. 13:05:17
Kytia 2013.04.08. 13:06:58
@mütyür: Nyilván az. Legalábbis komoly szándékokról tanúskodik.
Kytia 2013.04.08. 13:09:40
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:10:05
Kytia 2013.04.08. 13:14:18
mütyür 2013.04.08. 13:14:23
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:16:31
A nő letudhatja főzéssel is... ;)
mütyür 2013.04.08. 13:18:10
Kytia 2013.04.08. 13:21:09
Niobe 2013.04.08. 13:22:07
Ha nincs, kevésbé egyértelmű... (sokszor még akkor sem, ha van...) De mégis csak más, mint amikor évekre visszamenőleg be kéne bizonyítani, mi számított közös vagyonnak egy sima együttélés során, mondjuk egy olyan helyzetben, ahol a szakítás elég hangos.
@Kytia: emlékeim szerint a lakás értékének a felét kérte. Nem turkáltam sose a zsebükben, nem tudom, milyen arányban fizették. Ergo nem tudom, hagyta-e magát a srác kizsákmányolni és azért volt nagyobb a terhe évekig, vagy maga a ténylegesen járó rész volt akkora, hogy emiatt kellett a hitel. Ismerve a srácot, inkább utóbbi.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:22:21
Csak arra írtam hogy Niobe vélekedésével ellentétben az ilyen természetű ügyekben sem szól semmi a házasság mellett...
Mit nem szállt be? :)
Nem pont az ő fizujából adták fel a csekkeket, de pl ő is vásárolt vacsorát, takarított, főzött, stb.
Egy házasság esetén ez elegendő alap. Együttéléskor nem.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:23:26
Kytia 2013.04.08. 13:28:20
Na, házasodni valaki?:D
Amúgy ilyenkor a férj nem mondhatja, hogy "oké, drágám, váljunk, de akkor tiéd a lakás és kérem a fele pénzt"?
mütyür 2013.04.08. 13:30:26
mütyür 2013.04.08. 13:32:26
Kytia 2013.04.08. 13:35:04
mütyür 2013.04.08. 13:38:24
Niobe 2013.04.08. 13:40:17
Igen, a cimbi tisztességes volt, kifizette a lánynak, ami járt neki/amennyit reálisnak gondolt.
@Kytia: simán eladhatod, de akkor foglalónak a hitel értékének megfelelő összeget kell kéni (ha nincs saját pénzed), abból kifizeted a hitelt, törlik a széljegyzést a jelzálogról a Földhivatalnál, és utána a bankos nullás igazolás fejében kérheted a lakás maradék értékét a vevőtől. A kapott pénzt meg, ha ilyen válásos ok van a háttérben, le lehet rakni ügyvédi letétbe, és akkor nincs vita, hogy kinél van. csak az meg drága ám, mint a fene.
Szöszi 28 2013.04.08. 13:40:26
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:40:47
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 13:41:48
Niobe 2013.04.08. 13:42:48
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:42:53
"A házasság pártján talán az az egy apró plusz áll, hogy ha ez egy házasson belül történik, talán nem kellett volna ekkora terhet bevállalni... "
Ezt mondtad, erre írtam a példát, hogy ez spec. hülyeség.
(Mütyür némileg rövidebben így fogalmazta meg: "anyamnak is hitelt kellett felvennie h a valas utan kifizethesse apam reszet, nem ertem, miert rosszabb/jobb barmelyik.")
Niobe 2013.04.08. 13:44:37
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:47:10
(Most komolyan két példából sem értetted, vagy csak kötölődöl?)
mütyür 2013.04.08. 13:48:15
Niobe 2013.04.08. 13:52:12
Házasság esetén a jog miatt előre meghatározott utak vannak, egy koreográfia, hogy mi mekkora részben kié.
Együttélés esetén, hacsak nem gyűjtögettél számlákat, blokkokat stb. nem tudod annyira egyértelműen bizonyítani. Mivel jog szerint nem "elismert" közösség az együttélés, csak a házasság.
És lehet én vagyok a hülye, de ha valaminek vannak kötött, lefektetett szabályai, az szerintem plusz és nem negatívum.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:52:25
Továbbá az ajándék és az örökség nem kerül a közösbe, akkor sem ha már házasságod alatt kaptad meg.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:53:05
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:55:12
Tehát kurvára a csajnak kellett volna mindent csekkel, tételesen bizonyítania!
Ennél a pasi egy házassággal csak rosszabb helyzetbe került volna.
Kytia 2013.04.08. 13:55:52
@Niobe: Ahha értem. Szóval pusztán csak arra van szükség, hogy találj egy vevőt, aki készpénzben ki tud perkálni egy 15-20 milliót. Egyszerű ez.:D
@Szöszi 26: Egy bedrogozott éjszakán esetleg írasd a pasi nevére.:D Na AZ szép gesztus lenne.:))
Amúgy viccet félretéve, amíg ilyen sztorik vannak, addig érthető a pasik vonakodása a házasságtól. De mondjuk azért az is szomorú, hogy életük párjának nem képesek olyan nőt választani, akiben legalább egy kicsit meg lehet bízni. Persze tudom, "habár fölűl a gálya és alúl a víznek árja"...azért a pina az úr. :DD
Szöszi 28 2013.04.08. 14:02:58
Niobe 2013.04.08. 14:08:06
A srác tisztességes volt, nem baszott ki a lánnyal, holott megtehette volna. Ez dühít Téged?
Én csak azt mondom, ha házassági vagyonként lett volna a közös lakás, talán lett volna jobb megoldás is, ami nem jár ekkora egy oldalú teherrel.
Minden más belemagyarázás.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 14:10:34
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 14:11:08
mütyür 2013.04.08. 14:16:35
pretty kitty 2013.04.08. 14:16:44
www.facebook.com/ViccMania/posts/522558334457071
;))))))))))
Niobe 2013.04.08. 14:16:45
Egy meddő vita hiányzik a legkevésbé.
pretty kitty 2013.04.08. 14:20:51
Hihihiiii!!!!!! :DDDDDDDDD
Szöszi 28 2013.04.08. 14:23:07
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 14:24:29
Kytia 2013.04.08. 14:30:37
@mütyür: És azért váltak ráadásul, mert ő szeretőt tartott? Jellembajnok lehetett.
mütyür 2013.04.08. 14:33:24
pretty kitty 2013.04.08. 14:36:26
Helyesz helyesz jojjon cak a jo jido nekem isz elegem van mal a kabatokbooooool!!!!!!!! :)))))))))))
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 14:41:32
Kytia 2013.04.08. 14:42:45
Amúgy szerintem azért van olyan, akiben meg lehet, csak kevés.
mütyür 2013.04.08. 14:43:23
Szöszi 28 2013.04.08. 14:44:38
@Kytia: Na mér? :D
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 14:45:40
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 14:46:09
Kytia 2013.04.08. 14:46:25
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 14:47:12
mütyür 2013.04.08. 14:47:14
Niobe 2013.04.08. 14:47:25
Mooon 2013.04.08. 14:48:32
Egyébként meg... ingatlan ügyben azt gondolom, hogy együttélés esetén legyen inkább albi, vagy egyvalakié a kecó... úgy értem egy néven levő...
Ő vette... vagy ő vette hitelre, ergó ő törleszti.. ennek szépen megtartani minden csekkjét, és ennyi...
Tudom tudom, vannak szép szakítások, erről akár mesélhetnék is...
Vicces dolog a konyhában edényeket pakolni, hogy de az az övé.... aztán volt aminél rájöttem, hogy ugyan ő hozta haza kocsival, de azt én fizettem... ergo olyat is kapott, ami nem az övé...
jó ezek már a faszari dolgok... :))) ezzel már nem foglalkozunk.
De nekem is volt olyan barátnő, aki férjhezment, elváltak, majd új pasival nagyceji (nem ment hozzá, mert épp a fasza kivolt a házasság intézményével....) vettek közösen lakást... hitellel, ahogy kell... majd több év múlva jól összevesztek... ééééés szétmentek.
Hitel a csaj nevén, de végül ő költözött el a lakásból albiba, mert ő szakított... igazából csak az a nagy szerencse, hogy a csávóval meg tudtak egyezni, hogy akkor a lakás a srác nevére kerül 100-ban, viszont a hitelt ő fizeti...
Hozzátenném, azóta férjhez ment... de ez a helyzeten mit se változtat...
mütyür 2013.04.08. 14:49:41
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 14:49:50
Borzalmas az az élet amelyben szinte senkiben nem bízol.
Inkább sok csalódás, mint bizalmatlanul élni.
Kytia 2013.04.08. 14:51:55
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egy szintig biztos. De amikor a házasságra kerül a sor, a férfiak (most már érthető okokra hivatkozva) húzódoznak. Csak azt nem értem, miért osztják meg az ágyukat éveken át egy olyan nővel, akit nem mernek elvenni, mert félnek, hogy csúnyán elbánna velük válás esetén. Jó, tudom: a pina. Meg a lúzerség.
pretty kitty 2013.04.08. 14:55:45
A jobboldali caj kicit haszonlit lam :DDDDDDD
Kytia 2013.04.08. 14:59:13
Szöszi 28 2013.04.08. 15:01:36
Kytia 2013.04.08. 15:03:40
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:04:52
:)
Ez a házasság - nem házasság hacacáré a egyik legostobább hajcihő, amit ember kitalálhat magának. Hát nem kurvára kibaszottul mindegy?
A "házasság" vitában mindkét fél csupa olyan érvet szajkóz, amit simán meg is lehet fordítani?
Az egyik klasszikus:
- Mit számít egy papír?
Igaz, nem sokat. De ha tényleg nem számít, akkor akár meg is írhatom azt a papírt nem?
Egy másik, amit te is említesz:
- A pasik félnek az elköteleződéstől.
És? A nők meg félnek attól ha erről(a kötelezettségről) nincs papírjuk.
Mintha bármelyik is számítana bármit is.
Szakításnál tán nem lehet elbánni a másikkal?
Mit számít hogy egy válásnál elmegy a lakás, vagy a kocsi, ha egy szakításra rámehet a szív?
Mindenki a csalódástól, a fájdalomtól fél, ettől viszont sem a papír, sem annak hiánya nem véd meg senkit.
pretty kitty 2013.04.08. 15:05:51
Niobe 2013.04.08. 15:13:11
Sajnos a buzi társadalom nem igazán ismeri el ezeket, csak a papírokat, és a még több papírokat.
Szar, meg kurvaanyjukat, de ez van.
Kytia 2013.04.08. 15:13:47
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:14:28
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 15:15:23
Kytia 2013.04.08. 15:16:46
Niobe 2013.04.08. 15:17:41
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a társadalmat, amelyik jogában állónak érzi, hogy belepofázzon a két ember kapcsolatába.
Valamint ha a két ember kapcsolatában bármilyen negatív változás áll be, akkor jó az, ha van mihez alkalmazkodni, kihez fordulni. (Jó lenne, ha tisztességesen működne a rendszer.)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:22:35
Nyilván a család intézménye lenne fontos. Méghozzá igazából a nagycsaládé.
Politikai okokból sajnos ezt mindenki hajlamos másképp értékelni.
Bár részemről katolikus vagyok, baromira nem értek egyet azzal, hogy az egyház(megjegyzem nem csak a katolikus) és a megfelelő politikai irányzatok ezt az egész kérdést az egyházi házasság kérdésére redukálják, és azon recskáznak, hogy kánonjogilag mi a házasság definíciója...
Még akkor érthető lenne, ha nem lenne vallásszabadság, de így...
Így csak arról van szó hogy összekeverik a család fogalmát a házasságéval.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:26:26
mütyür 2013.04.08. 15:27:47
Niobe 2013.04.08. 15:29:25
Keverik-kavarják, csak minél mélyebben bele lehessen szólni - és ne mondd, hogy ez a társadalom problémája. Ez mindazok problémája, akik nem kötik fel a belepofázókat az első lámpavasra, elrettentésnek. Onnantól kicsit visszavennének talán, hogy meddig nyúlkálnak a személyiségi jogokba, és mekkora lábbal óhajtják tiporni...
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 15:29:51
Niobe 2013.04.08. 15:30:39
Kytia 2013.04.08. 15:30:56
Inkább egy olyan érzés van bennem, hogy egy társadalomban, ahol a házasság az alap, ott aki nem házasodik, az jelent valamit. Lehet, hogy ha senki nem házasodna, akkor nem érezném riasztónak úgy szülni gyereket, hogy még egy röhelyesen szertartásos ígéret sem hangzott el az ügyben, hogy a kedves párom velem szándékszik eltölteni a gyerek eltartásához és felneveléséhez szükséges következő 20 évet. De így, hogy valójában nem ahhoz kell a szándék, hogy házasodj, hanem ahhoz, hogy ne, azt érzem, hogy aki nagyon nem akar, az azért nem akar, mert biztosítani akarja magának a könnyű menekülést.
A feleséged most nyilván nem tartja már akkora ígéretnek a házasságot, mint anno, de lehet, hogy ha ezt a lépést sem teszitek meg, akkor nem szült volna egyáltalán, nem?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:31:30
De "mi" vagyis én meg a párom, vagy te meg a párod, az ő fogalmaik szerint sem lennénk társadalom, csupán annak parányi része. :)
Méghozzá ELHANYAGOLHATÓan parányi része. :D
mütyür 2013.04.08. 15:35:16
@Kytia: nanemar... Ha hazasodok, ha nem, ha szulok, ha nem, az az en dontesem. De ha a politika akarja megszabni h mivel jarok jobban es igy terel engem, mint a birkat, na az a felhaborito.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:35:44
:D
Na? Akarod? :D :D :D
mütyür 2013.04.08. 15:39:09
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:39:24
Már csak a házasság elvi kereteit védik. Mint Szentségét.
És persze, "kit érdekel az egyház véleménye?", mondod nagyvonalúan, szemlátomást megfeledkezve róla, hogy jelen ÁLLAMI szabályozásunk gyakorlatilag behódolt egy egyház értelmezésének.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:40:21
mütyür 2013.04.08. 15:43:36
"Zsu" (törölt) 2013.04.08. 15:44:54
1. Egy 4 éves kapcsolattól én elvárnám azt, hogy tisztában vagyok azzal, hogy a párom hogyan viszonyul a házassághoz. Bár nem tudom a poszter ezzel tisztában volt-e? Viszont ha igen, akkor:
a; ha a pasi nem házasságpárti, akkor megalkuszol, vagy sem, ez a te dolgod.
b; ha a pasi házasság párti és 4 évig fel se merült, hogy megkérje a kezed (azt hiszem idősebbek vagytok), akkor miről is beszélünk?
2. Cicuka, te most tényleg attól várod az boldogan amíg meg nemet, hogy kierőszakolod a házasságot? Jó lesz ez neked? Fegyvert miért nem tartasz a fejéhez, akkor tuti a siker, csak figyelj, hogy egy pillanatig se lankadjon a figyelmed.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:45:24
"Zsu" (törölt) 2013.04.08. 15:46:58
mütyür 2013.04.08. 15:47:50
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:49:33
A keresztény házasság nem felbontható ugyan(sem régen, sem most), de a korábbi verziókat fel lehetett bontani. Igaz a régi "bontóperek" rendje erősen férfipárti volt. ;)
Vagyonközösség pedig nem létezett.
Minden vagyon a családfőé volt, kivéve a hozományt. Az többnyire maradt a nő birtokában. Többnyire elméletileg.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:51:01
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:52:00
Egy ideje már árva lennék...
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:52:55
mütyür 2013.04.08. 15:56:15
"Zsu" (törölt) 2013.04.08. 15:56:49
Amúgy meg nincs új a nap alatt... :)
Niobe 2013.04.08. 15:56:50
Az biztos, hogy aki vezető politikai szinten a belepofázást tartaná a legcélszerűbb eszköznek, azt lógatnám. Van (kéne lennie) egyfajta egyensúly, amit az utóbbi években egyre gátlástalanabbul és pofátlanabbul lépegetnek át. Az, hogy családi szinten van nézeteltérés, az kicsit másabb, mondhatni, a társadalom elhanyagolható részét érinti.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 16:10:45
Az már az egyénre van bízva, hogy akar-e megfelelni ilyen típusú elvárásoknak.
A kényszerítés az már más tészta. A magyar állam jelenleg a "félkényszerítések" kategóriájában mozog. :(
Niobe 2013.04.08. 16:12:35
Niobe 2013.04.08. 16:14:46
Imádom a tavaszt! :)
Kytia 2013.04.08. 17:03:34
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem hangzik nagyon biztatóan, de valahol ez is az igazság közelében van.:) Annyit tennék hozzá, hogy szerintem azért nem becsapás, mert a lánykérés pillanatában legalább nagy valószínűséggel tényleg úgy gondolod, hogy ki fogsz tartani mellette holtodiglan. Aztán lehet, hogy nem, de akik eleve nem házasodnak, azokban szerintem fel sem merül egy percig se ez. Csak addig kell elhinnem, amíg megszületik a gyerek, utána, ha kint van, a természet már elvégezte a dolgát, tehát innentől neki mindegy.:)) Nem gondoskodott arról, hogy az emberi faj az ígéreteit mindenképp be is tartsa.:)
Joe69 2013.04.08. 17:50:04
Nekem először kb. 21 éves koromban kérte meg a kezemet egy kis hercegnő úgy féléves együttjárás után, még szép, hogy nemet mondtam, repültem is azonnal (kishercegnő végig a családi nőtanács utasításait követte, utána rögtön férjhezment 2x, elvált 2x). Aztán egy jóbarátom felesége(!) következett, miután kikezdett velem. Még ő csinált orbitális botrányt, amikor természetesen nemet mondtam. Aztán jóval később megint jött egy "úrinő" nagyarc, akinél később esett le, hogy ezt az elbűvölő farkasmosollyal feltett "tulajdonképpen mit akarsz tőlem ?" c. kérdés jelentette nála.
Én még senkinek sem kértem meg a kezét, és a legjobb, tartós kapcsik azok voltak, ahol ez fel sem merült.
fumerin 2013.04.08. 19:09:33
Mindenki máshogy értelmezte az egészet. Arról nem is volt szó, hogy lagzi, csokor és galambok, csak a leánykérésről. Ha nem is követi a gyűrű felhúzását papír, akkor is egy meghatározó és szép emlék a nőnek, hogy amikor megkérik a kezét, ott és akkor elhiszik, hogy ez biza örökké és satöbbi. 4 év után simán feldobhatná a kapcsolatot.
Mondjuk egy ilyen kapcsolat, ahol már ez is problémát okoz, hogy örömet szerezzünk a másik félnek, szerintem épp haldoklik. Mondjuk saját véleményem, én így, hogy erőltetni kell, már nem is kérnék az egészből, nem adná vissza azt, amit jelenthetne. :)