HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/04/08/amikor_a_no_keri_meg_a_pasi_kezet

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr525206670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.04.08. 07:36:13

Wtf... Negy eve egyutt vagytok es meg a gyerektema se merult fel sosem??

pretty kitty 2013.04.08. 07:38:37

@Eliza1: Glatulalok Elizaaaaaaa!!!!! :DDDDDD

mütyür 2013.04.08. 07:38:40

Aki a sajat tarsaval nem kepes oszinten kommunikalni, az meg is erdemli.

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 07:47:23

Ez egy nagyon okos és feltétlenül előremutató gondolat, hogy négy év alatt EGYSZER már megpendítetted a témát, de ahelyett, hogy másodszor is vele beszélnéd meg, inkább idebaszod elénk a nyűgödet.
"nem is ragaszkodnék az esküvőhöz, csak egy gesztust várnék tőle" - ez alatt mit értesz pontosan?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.08. 07:47:29

miből gondolja a posztoló, hogy érdemes szaporodnia?

mütyür 2013.04.08. 07:49:59

@Dr.Rekettyés László: gondolom a "veled akarok megoregedni az unokaink koreben" dumat varja :)

pretty kitty 2013.04.08. 07:50:39

Talsz nem paltnel...LOL...nekem meg edd igazi Keculek kell, nem telephon!!!!!! XDDDDDDD

Niobe 2013.04.08. 07:52:06

Jóreggeltet!

"Nem akarom folyton ezzel izélgetni őt, nem is tettem eddig, csak vártam / várok – mert szeretném, ha magától lépne." - tehát kommunikáció helyett elvárod a gondolatolvasást, és meg vagy sértődve, hogy nem aszerint történik a Zélet. Hülye-e vagy, poszter?
Másrészt, 4 év alatt már sikerült EGYSZER beszélni a témáról? Gondolom azt is lesütött szemmel, motyogva...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.08. 07:56:26

azt a poszter jótékonyan kihagyta a posztból, hogy mikor egy éve már együtt éltek akkor a csávó megkérte a kezét. bezzeg akkor hebegve habogva nemet mondott, most meg itt picsog. mégis mit vár?

Raya666 (törölt) 2013.04.08. 07:58:28

@Niobe: Viccelsz? Kinn állt a konyhában, kavarta a rántást, miközben apa benn tévét nézett. És csak úgy félhangosan a fakanálnak: Drágám, miért nem veszel már el? :)

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:00:30

@Niobe: "tehát kommunikáció helyett elvárod a gondolatolvasást, és meg vagy sértődve, hogy nem aszerint történik a Zélet"
jahajjjj, és tízből kilenc tényleg így működik!

Szöszi 28 2013.04.08. 08:03:05

@Dr.Rekettyés László: Hát egy leánykérést, Teeeeee! :D

mütyür 2013.04.08. 08:03:28

@Raya666: ahelyett h sodrofaval befenyitette volna, h marpedig jovoheten elveszel :)

@hasznavehetetlen régensherceg: a pasinak szimplan ez igy kenyelmes es jo. Mivel a csaj meg nem nyitja ki a kicsi szajat, ugy gondolja, neki is jo

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:05:43

@mütyür: @Szöszi 26: Csak aztán nehogy egy hejjjespaseee nyögje ezt be neki egyetlen sunázás reményében, mert akkor aztán fejét vesztve borít majd mindent.

Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:08:03

"csak egy gesztust várnék tőle, hogy ő az igazi Társ, nem partner, és bízhatok benne." Akad egy rossz hírem, kedves poszter. Egy férfiban nem attól bízhatsz, hogy meggyűrűz, mint egy postagalambot. :/ Ostoba punci.

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:08:49

@mütyür: De nem tudom, miért hiszi azt, hogy ha ráhúzna egy gyűrűt a faszi, meg lebabáznának, akkor az már fixen annak a jele lenne, hogy ásó-kapa-nagyharang?

mütyür 2013.04.08. 08:10:42

@Raya666: hja, mert a gyuru szavatolja az orok szerelmet, huseget es jobanrosszbant :) sot, enelkul meg gyereket sem lehet szulni :):)

Niobe 2013.04.08. 08:13:18

@Raya666: @Dr.Rekettyés László: és simán... sajnos.
Ezt én nem is hívom párkapcsolatnak, ahol ennyire nincs kommunikáció, hanem egyfajta véd- és dacszövetség, némi szexszel fűszerezve. Egymás mellett élés... felerezsi. :)

Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:16:37

@Dr.Rekettyés László: Mert a nők így képzelik a továbblépést a kapcsiban. Anyukájuktól tanulták. :D

mütyür 2013.04.08. 08:17:12

Kar h poszterina nem emliti a pasas korat... Nem mindegy hany evsen lepodott meg a hazassag felvetesen. Meg mennyi ideje voltak egyutt, amikor felvetette

Szöszi 28 2013.04.08. 08:17:15

Amúgy őszintén szólva most kicsit nem értem a felháborodást a részetekről olyan szempontból, hogy 4 év után szerintem egész normális dolog, hogy ez a szerencsétlen vár valami konkrétabb dolgot. Az gáz, hogy ezalatt az idő alatt EGYSZER próbálta meg ezt szóba hozni a faszijánál...Nem mindenki olyan, mint mi :D Van akinek ezek a dolgok fontosak :D

mütyür 2013.04.08. 08:18:47

@Szöszi 26: vkinek eleg az is, ha negy eve egyuttelnek es olyan a kapcsolat h biztonsagban erzi magat es ehhez nem kell gyuru :P

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.08. 08:20:07

megmondom mi a posztoló baja igazából. a poszter próbálkozott a 4 év alatt egy heJJJesebb pasit összevadászni állandóra, de nem sikerült neki. ez a szinten aluli faszi akivel van meg arra sem méltatttya, hogy megkérje a kezét pedig Ő egy igazi főnyeremény.

Niobe 2013.04.08. 08:21:40

@mütyür: @Szöszi 26: nem is ez a fő vascsőszempont, hanem a megbeszélés ilyen mértékű hiánya. Gyűrű, papír nélkül is nagyon boldogan lehet együtt élni. Szerintem ha a poszter máshol olvasna egy ilyen sztorit, egyből neki is megszólalna a kis harang, hogy valami nem klappol ott, azt nem vágom, a saját háza táján miért nem ilyen okos...

mütyür 2013.04.08. 08:22:36

@hasznavehetetlen régensherceg: nemar :D poszterina nem tunik felfuvalkodottnak :)

mütyür 2013.04.08. 08:23:37

@Niobe: igy van en is ezen akadtam ki...

Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:25:17

@Niobe: Mások háza tájáról mindig könnyebb okosakat mondani. Nézz csak meg minket! :DDD

Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:28:07

@Niobe: Detélleg, a nőnek szex után kéne megjegyeznie ezt a házasság dolgot. Hátha akkor jobb lenne a fogadtatás. :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.04.08. 08:28:30

A nő fosik, hogy nem kapna már senkit, felfittyent 15kg, gondolom a pasi kategóriáján felüli, úgyhogy maximum az útkaparók és pályamunkások közül válogathatna.

mütyür 2013.04.08. 08:29:23

@Raya666: kozvetlen a pasi orgazmusa elott... Akkor konnyebben megy az igen :D

Niobe 2013.04.08. 08:29:24

@Raya666: az egy dolog, de igenis van, amit a saját kapcsolatában is elég racionálisan meg tud ítélni az ember. Mindent nem persze, az még a profinak sem megy... de hogy végiggondolva 4 év vs. 1x beszéltek róla, már kellene, hogy kongjon a kis harang - és nem az esküvői. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:29:39

@Niobe: Hát azért, mert a sajátja.
Én is hallottam az extől ilyet, hogy az egyik csaj milyen okosan csinálta, mert kivárta, amíg a párja lép, és nem zaklatta azzal, hogy vegye el. Én megértem a csajt is.

Niobe 2013.04.08. 08:31:35

@Naiva...: igen, csak a kivárásos taktika nem minden esetben működik, sőt. Van, hogy igen, de az a ritkább - és az feltételez egy magasabb szintű megbeszélési készséget a felek között. A csodára várás meg többnyire ide vezet.

mütyür 2013.04.08. 08:32:38

@Naiva...: na az egy dolog, h nem rinyalsz rajta minden nap, de negy ev alatt meg az sem vilagos poszterinanak h a faszija mit gondol gyerekugyileg... Ez azert sztem gaz.

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:34:02

@Niobe: Valami miatt Arankának jó ez a kapcsolat még így is. Feltehetően valóban nem talált senkit, aki azonnal meggyűrűzné, hogy ettől örüljön a lelke. Pénze sincs a faszinak, azt írta, de hát valami miatt a pénzes paseeeeek meg nem Aranka után ácsingóznak.
Szerintem egyébként Béla nem azért nem akarja elvenni, mert nincs pénze. De változatlanul azt mondom, hogy még véletlenül se beszéljék meg kettesben, hova vezetne az?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:34:47

@Niobe: Egyébként ha egyszer már beszéltek róla, a pasi tudja, a nő mit szeretne. Ha állandóan ondja neki, akkor meg az a baj, hogy baszogatja.

Raya666 (törölt) 2013.04.08. 08:35:28

@Niobe: És a legszebb: " Neki szerintem az egyik ellenérve, hogy anyagilag nem állunk topon" Nem ám megkérdezi. Neeeem. Inkább beflesseli. :) Lehet h ennyire félti a kapcsit, hogy ha még egyszer rákérdez a pasinál, az tuti felbassza az agyát és összevesznek netán szakítanak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:35:51

@Dr.Rekettyés László: Az eszetekbe se jut, hogy szereti a pasit, azért nem keres mást?

mütyür 2013.04.08. 08:35:59

@Naiva...: akkor apasinak nyilatkoznia kellene, nem uveges szemmel bamulni, h mit akar a csaj

mütyür 2013.04.08. 08:37:41

Remek, mar azt is tudom h mozart betegesen vonzodott a szarhoz. Lehet egeszsegesen is vonzodni hozza?

dr. gernika 2013.04.08. 08:40:00

Ühüm, szóval 4 év alatt addig sikerült eljutni közös tervek szintjén, hogy egyszer óvatosan rákérdeztél a házasságra. Reakció negatív.
Azért ezeknek a témáknak időről időre elő kellene kerülniük.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 08:40:17

@mütyür: Ez igaz. A gyerekről beszélni kéne. Szerintem mondja el, hogy ő hogy gondolja a dolgokat, mit szeretne, aztán meglátja a reakciót. Csak szerintem fél, hogy a reakció nem olyan lesz, amilyet szeretne.

Niobe 2013.04.08. 08:44:20

@Dr.Rekettyés László: @Naiva...: @Raya666: A legtöbb esetben a nem-megbeszélés mögött a félelem húzódik, hogy mi lesz a másik reakciója (és a tudat alatti bizonyosság, hogy ez a reakció negatív lesz). Ezért inkább húzza, húzza, hónapokig, évekig - szerintetek kivel tol ki, ha nem saját magával?

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:45:17

@Naiva...: Az nem. Ilyet ugyanis nem írt le, hanem végig csak a saját biztonságáért kesereg.
Persze akár még szeretheti is. Akkor viszont üljön vele, hogy vajon a másik fél is így gondolkodik-e. És ha igen, akkor mi tartja vissza?
Faszomnak ír ide, hát csak van szája.

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 08:46:46

@Niobe: Ja, hát mert ugye nyilván jobb megtudni hat év múlva a számára rosszat, és addig őrlődni, mint rögtön az elején megbeszélni a dógokat, aztán lépni, ha gyökeresen eltérőek a tervek...

mütyür 2013.04.08. 08:47:16

@Naiva...: nekem mindegy, sajat idejevel jatszik

mütyür 2013.04.08. 08:59:08

@Dr.Rekettyés László: matrix... Ne mondd h nem lattad :o

Niobe 2013.04.08. 08:59:24

@Dr.Rekettyés László: bement a menzára, és kiderült, hogy nincs kanál. :D

plantingC4 2013.04.08. 09:05:35

Micsoda hancúrozás van itt korán reggel :D

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 09:06:12

@mütyür: Ha én évente három filmet végignézek, akkor sokat mondtam. Abból is egyszer A tanút:-) Ha pedig tévézek, akkor többnyire öt dolgot nézek: sport, sport, sport, természettudományos csatorna, és néha közéleti műsorok.

mütyür 2013.04.08. 09:07:14

@Dr.Rekettyés László: ehhh, h lehet filmek nelkul elni :o :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:07:51

"Én úgy gondolom, hogy ha egy férfi szereti a barátnőjét, és ilyen sokáig együtt van vele, viszonylag komolyabb gondok nélkül, akkor talán lép is valamit abba az irányba, hogy... "

Ez mind szép, és Ő hogy gondolja?

"Nem akarom folyton ezzel izélgetni őt, nem is tettem eddig, csak vártam..."

Nem is kell folyton ha egyszer tisztázzátok, hogy mit gondoltok erről...

"És ebből a tétovázásból nekem az jön le, hogy neki így jó, szeret, de semmi elkötelezettséget nem akar."

Marha!
"4 éve, hogy együtt vagyunk. Körülbelül ennyi ideje élünk együtt is. Közösen szerzett lakás, közös minden."
Ez mégis mi ha nem elkötelezettség???

".... hogy ő az igazi Társ, nem partner, és bízhatok benne. "

Mert ha elvesz akkor tuti bízhatsz benne mi? Elvégre házas pasi nem kúrt még soha félre, és az elmúlt 120 évben válás se volt kis hazánkban... Seggfej!

" Nem látok a fejébe, nem tudom, mit akar, úgy sokkal könnyebb lenne. "

Kérdezd meg! Úgy sokkal könnyebb lenne!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:09:28

@mütyür: Úgy érted rájött, hogy nincs anál?

Hurri Kán 2013.04.08. 09:11:15

Eddig miről beszélgettek a 4 év alatt? A világbékéről? Szellemi karonülők... Jájj.

Dr.Rekettyés László 2013.04.08. 09:13:17

@mütyür: Moziba nem járok, ha pedig tévé előtt ülök, akkor mindig van valami sport, amit nézhetek:-) Gép előtt meg nincs hozzá türelmem, hogy másfél óráig egy dologra figyeljek, és ne nézegessek közben ezt-azt a neten:-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:14:21

@mütyür: Szegény Neo... A picsába!
:)

@Hurri Kán: Hát dolgokról! Vannak azok a dolgok amiket atyáink letettek valahová és aztán elfeledték hova is tették...

dr. gernika 2013.04.08. 09:15:28

@Szöszi 26: Hát én is ezt mondom. Ha szerelemmel indul a dolog, óhatatlanul beszélgetnek az elképzelésikről a felek szerintem. És időről időre újra.

Hurri Kán 2013.04.08. 09:22:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Azoknak főleg a körmükre kell nézni időnként. Hajlamosak elkanászodni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:26:57

@Hurri Kán: Mútkór aszonták itten, hogy nyírni kell...

Szöszi 28 2013.04.08. 09:28:24

@mütyür: Valakinek. Neked. Neki nem. Én még nem tudom nekem mi az elég :)

@dr. gernika: Igen, legalábbis az lenne a normális :)

Hurri Kán 2013.04.08. 09:30:53

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Meglehet... Vannak bizonyos nyíratlan szabályok, amiket be köll tartani...

Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 09:36:25

@Naiva...: "Ha állandóan ondja neki....," akkor alighanem ő az ondó!
:)
Egyébként a megoldás roppant egyszerű (mint egy barlangrajz). Babázzon le a poszterina szó nélkül ne szarozzon! Aztán valami majd csak lesz (vagy nem). De a tapasztalat szerint eddig még mindig volt valami.
Ja, jó reggelt mindenkinek!
:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 09:37:48

@Bölcs Jaroszláv: Igen, volt valami. Baba. :) Közvetlen az ondó után. Látom, figyelmesen olvasol. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 09:39:14

@Niobe: Jó, de azt hiszi, hogy idővel változik a dolog. Nem hiszik el, hogy nem.

Niobe 2013.04.08. 09:41:47

@Naiva...: van olyan is, de többnyire inkább nem.
És csak amiatt húzni, hogy "de a jómúltkor tizenéve a szomszéd Jucinak is bevált", elég butácska önámítás.

Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 09:43:22

@Naiva...: Tettem szmájlit na! Tsak vitzeltem! De azt legalább figyelmesen!
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 09:50:18

@Niobe: Megjegyzem a "tegnap Józsinak is bejött" egy körömfeketényivel nem jobb...

Niobe 2013.04.08. 09:52:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nem hát. A más élete, az a más élete.

mütyür 2013.04.08. 10:01:28

ha csajt vesznek fel a kollega melle, hisztizni fogok... :)

mütyür 2013.04.08. 10:03:13

@Hurri Kán: ilyeniranyu felelmeim nincsenek :)

mütyür 2013.04.08. 10:06:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): en vagyok amugy a hibas, siman megjatszhattam volna, h nem tovabbitom senkinek az oneletrajzat, de vegul nem tudtam ilyen szenyo lenni :( :D

mütyür 2013.04.08. 10:09:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): mindegy. Majd kiutálom ugyis :P

@Papírsárkány: mindig van alkalom :D

mütyür 2013.04.08. 10:14:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): fonoknoben bizom, nem szeret lanyokat felvenni, mert terelik a pasik figyelmet... :D

Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 10:14:59

@mütyür: "ha csajt vesznek fel a kollega melle, hisztizni fogok... :)"
Hát az a helyzet, hogy roppant közömbös hangulatban vagyok. Űberhaupt nem érdekel a kolléga melle. Ha kollegina lenne, talán érdekelne a melle, de a kollégáé...forget it!
:DDD

Caddy 2013.04.08. 10:17:27

Posztírónak azt javaslom, ha ennél mélyebb érzelmeket szeretne kicsalni emberből csináltassa fel magát vele. :D

Namely 2013.04.08. 10:20:26

Most itt kellett megtudnom, hogy a bnőmmel való kapcsolatom nem halad semerre.... 5 éve tart, és még nem vagyunk házasok.... :[]

"anyagilag nem állunk topon"
de azért legyen dínom-dánom, ugye? Így mulat a magyar úr! Egyszer élünk, na ugye....

neked kicsim nem a bizonytalanság a rossz, hanem, hogy nem tudtad eddig mutogatni magad a bnőid előtt....

Jól kitolnék veled a pasid helyében: mondanám, hogy OK, jövő 7en szombaton mi ketten és két tanú az anyakönyvvezetőnél, délelőtt 11-kor.....

HP

Caddy 2013.04.08. 10:22:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hát ha valamirt arra csak lesz valami reagálás, hogy -Édesem, terhes vagyok. :D:D:D:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:24:02

@Caddy: Úgy érted a "megfojtalak te büdös kurva" mély érzelemkitörésként értelmezendő majd?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:28:42

@Caddy: Ez viszont tényleges felcsinálódás nélkül is megjátszható...
Mégse a kiskölökkel szúrjunk már ki, csak azért, mert van egy(két?) idióta felnőtt(?).

mütyür 2013.04.08. 10:48:45

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): es par honap utan sirva bejelenti h elvetelt vagy hogy? :)

Niobe 2013.04.08. 10:50:57

@mütyür: hát, egy ilyen "műsor" után lehet, hogy nem lesz kinek bejelentenie.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ez tény, viszont a hazugság nem szép dolog. Egyszerűen megbeszélni kéne, minden trükközés és játszma nélkül.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 10:52:14

@mütyür: Nyalván a fentebb már javasolt "tán ha kinyitnád a pofád és beszélnél a csávóval a jövőtökről" lenne a megoldás, nem pedig az ilyen faszságok.

pretty kitty 2013.04.08. 10:53:55

Nem akallak izelgetni
De kene jeddet becelgetni
Add a kezed uljunk le
Dlagam fidelj moszt ide!!!!

Eddut vadunk mal 4 eve
Keldesz lecc itt moszt felteve
Ude kozosz a jovooonk??
Mikol lecc az eszkuvoooonk????

Tudod h cejetlek teged
Hadd ledek a pheleszeged
Coval bazmeg pattogja'
Vedd meg aszt a dulut maaaaa'!!!!!!!!!!!

;))))))))))))

pretty kitty 2013.04.08. 10:56:06

@Niobe: Nem cak nick, avataaaliiiisz :DDDDDDDD

mütyür 2013.04.08. 10:57:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nekem nem fer a fejembe h ez a legegyszerubb dolog nem jut eszebe

pretty kitty 2013.04.08. 11:01:17

@Niobe: Te meg atmentel kiszovizba?? :PPPP ;))))) Azok nem tuddak kimondani jaz ell mint libanc betut :PPPPPPP

pretty kitty 2013.04.08. 11:05:42

@cabitasz a makcimumon: ell mint luvnya*

Bocika cak epp beott a tanal mikol komisztam....nem haddak koncentlalni jaz embelt a kocogok!!!!!! XDDDDDDDDDD

m.gray 2013.04.08. 11:07:34

kicsit olyan ez a sztori, mint amikor a székely asszony kérdezi a férjét, hogy szereti-e, az meg azt válaszolja, hogy "egyszer már mondtam, ha változik szólok"

mindenesetre az epic hülyeség a sztoriban az, hogy 1x sikerült beszélni 4 év alatt egy olyan fontos kérdésről, minthogy fontos-e a papír, vagy sem
nyilván nem garancia semmire egy eljegyzés vagy egy házasság, de van akinek fontos

kurva kínos összecuccolni, közös lakást venni / fenntartani úgy, hogyha ez nincs tisztázva; mert ha nem sikerül megegyezni és kellően makacs mindkét fél, akkor ennek vasalófűrészelés lesz a vége

Kytia 2013.04.08. 11:09:25

Háááát. Ez biza nem könnyű.

Merugye oké, szép dolog eléállni a másiknak és megkérni, hogy kérjen meg, de ezzel örökre elvetted a lehetőségét annak, hogy ezt önmagától tegye meg, pedig nyilván ennek örülnél a legjobban.
Még a legtűrhetőbb forgatókönyv az lenne, ha előállnál a farbával, amire ő szép, hosszú kondenzcsíkot húzva maga után, futólépésben elszelelne. Ekkor legalább kiderülne, hogy csak az idődet húzta és végre tovább léphetnél.
A másik variáció, hogy nagyduzzogva belemegy a házasságba, mert úgy van vele, bejáratott kényelmi állandót nem pazarlunk, inkább akkor a kötöttség. De ugyebár te nem ettől leszel a világ legboldogabb menyasszonya a Nagy Napon.

4 év az nem sok idő. Az KIBASZOTT sok idő! Aki ennyi ideig képes blokkolni egy nőt a házasság szándékának leghalványabb jelei nélkül... Ráadásul mindezt nem mondjuk az egyetemévek alatt, hanem 25 és 35 között, a legérzékenyebb időszakban... Hát nemtóm, poszter. Te tudod.

Kytia 2013.04.08. 11:10:38

Háááát. Ez biza nem könnyű.

Merugye oké, szép dolog eléállni a másiknak és megkérni, hogy kérjen meg, de ezzel örökre elvetted a lehetőségét annak, hogy ezt önmagától tegye meg, pedig nyilván ennek örülnél a legjobban.
Még a legtűrhetőbb forgatókönyv az lenne, ha előállnál a farbával, amire ő szép, hosszú kondenzcsíkot húzva maga után, futólépésben elszelelne. Ekkor legalább kiderülne, hogy csak az idődet húzta és végre tovább léphetnél.
A másik variáció, hogy nagyduzzogva belemegy a házasságba, mert úgy van vele, bejáratott kényelmi állandót nem pazarlunk, inkább akkor a kötöttség. De ugyebár te nem ettől leszel a világ legboldogabb menyasszonya a Nagy Napon.

4 év az nem sok idő. Az KIBASZOTT sok idő! Aki ennyi ideig képes blokkolni egy nőt a házasság szándékának leghalványabb jelei nélkül... Ráadásul mindezt nem mondjuk az egyetemévek alatt, hanem 25 és 35 között, a legérzékenyebb időszakban... Hát nemtóm, poszter. Te tudod.

Niobe 2013.04.08. 11:11:05

@cabitasz a makcimumon: Te cak ne gúnyolódj, mert megmondalak az anyukámnak! :P :)

Kytia 2013.04.08. 11:11:07

Nabazmeg. Annyira tudtam.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 11:14:02

@Kytia: Miért kéne házasodni?
4 éve építenek KÖZÖS életet...
Közös lakás, közös minden.
Papír köll? Mivégre? Mi lesz jobb tőle?

plantingC4 2013.04.08. 11:15:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Múltkor nem volt nálam papír. Azért, az lehet gond :D

pretty kitty 2013.04.08. 11:18:01

@Niobe: Mivan kiszcila becelni meg nem tucc de kopni mal igen?? :PPPPPP Asztan ha megmondacc neki mi lecc?? Cunyan fog nezni lam??? Hudefeleeeeeeeek!!!!!!!!! XDDDDDDDDDD :PPPPPPPP

Niobe 2013.04.08. 11:19:06

@cabitasz a makcimumon: Jól van, fejezd be, mert én nézek csúnyán :P :)

(tudom én, hogy fenekelésre vágysz, de azt mástól kapod meg!) :)

Kytia 2013.04.08. 11:19:45

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem annak van gesztusértéke, ha 30 felett a pasid megkér. Hanem annak, ha nem kér meg.:)

mütyür 2013.04.08. 11:21:22

@Kytia: nem az a baj, h nem hazasodnak, hanem h keptelenek voltak 4 ev alatt beszelgetni arrol, ki mit szeretne.

m.gray 2013.04.08. 11:23:39

@Kytia: veled értek egyet...

bár az ismeretségi körömben simán van olyan, aki idén fogja elvenni a csaját 10 (!!) év után plusz x év tépelődés ("nem elég jó") és y év erasmus ("ha más az irányítószám, akkor nem számít megcsalásnak) után

de olyan is van, akik 7 éve vannak együtt és szó nem esik ilyenről, hogy házasság, vagy gyerek, vagy távoli tervek; csak a buli meg az utazás meg a külföld

szal ízlés dolga, de tény, hogy 31 évesen egy 4 éves kapcsolatban kurvára úgy érezném, hogy a pasi dolga "nyilatkozni", hogy akkor most mi a ferde fasz van... nőként valóban érdekes szitu felvázolni, hogy "amúgy szívem nem gondolkoztál még azon, hogy esetleg elvegyél?"
gázos

mütyür 2013.04.08. 11:25:16

@Kytia: plusz abban sem latok kivetnivalot, h osszehazasodtok azert, mert egyiknek ugyan nem fontos, de a masiknak igen es ezert a kedvere teszel. Ebben mi a rossz szajiz?

pretty kitty 2013.04.08. 11:27:17

@Kytia: Valld be cak cejeted hallani ja hangodat ;)))))) :DDDDDDD Amud mosz kiveteleszen nem eltek eddet veled, nem oan nehez ez, cak foamatoszan utalaszokat kell tenni h "Jaaaaj nezd ott edd hazaszpal edd alanyosz kizbabaval, de jilidlem okeeeet!!!!!!" meg ieszmik :)))))))) Asztan ha nem veci ja paszi ja lapot vad veci de cak mologva valacolgat akkol dolszan cakitasz esz uj paszit keleszni ;))))))))

Abba jigazad van h a 4 ev kibacocc cok ido, pont ezel kell dolszani kideliteni mi jaz abla jasztan ha jaz delul ki h nem fog mukodni jakkol uuujitaniiiiiii!!!!!! :DDDDDD

pretty kitty 2013.04.08. 11:33:29

@Niobe: OK akkol altikulalj cepen asztan mindal nem foglak oltogatni ;)))))) legalabbisz nem emijatt XDDDDDD

Edebkent mel akal engem mindenki jelfenekelniiiiii??? :OOOOO En nem bantottam szenkit, meg kulonbenisz edd andal vadoooook!!!! ;))))))) :DDDDDDDD

mütyür 2013.04.08. 11:38:05

@cabitasz a makcimumon: jutalomkent nem lehet egy kis sejhajrapacsit kapni? :)

Kytia 2013.04.08. 11:38:12

@m.gray: Na ez az, hogy az ilyen hosszas vacillálás esetén nem tudok nem arra gyanakodni, hogy a "hátha még menet közben akad jobb" taktikát alkalmazva húzza az időt. Ezért is van szerintem, hogy sok ilyen baromi hosszú kapcsolat után a házasságuk tart egy évig, vagy addig se. Maradékelv nem jó alap egy házasságra.

@mütyür: Kb ugyanaz, mint amikor azért nyitod szét a lábadat, mert a pasinak dughatnékja van, igaz, te szemernyi gerjedelmet sem érzel. Valahogy nem ugyanaz.:)

@cabitasz a makcimumon: Amit fentebb mütyürnek írtam. Én nem azt akarnám, hogy a párom hajlandó legyen elvenni. Hanem azt, hogy el AKARJON venni. A poszter ráadáusl bizonytalan a párja érzelmeiben. A házassági szándéknak gesztusértéke lenne, de ha ő maga erőltetné, ez a gesztus elveszne és sosem tudná a szerencsétlen, hogy csak megalkuvásból vették-e el, vagy sem.

mütyür 2013.04.08. 11:39:00

becsiptem a szamat a toll kupakjaval :|

pretty kitty 2013.04.08. 11:40:18

@mütyür: Igen de jahhoz nem cunya nezesz cokott talszulni ;)))))))))

mütyür 2013.04.08. 11:42:58

@Kytia: hmm es ha nem akarja? Akkor megvaltozik az a jol eltoltott 4 ev, nem is szereti a pasi ot vagy hogy mukodik ez?

mütyür 2013.04.08. 11:46:03

a tarsaparja erzeseiben meg csak azert bizonytalan, mert szte a szerelem betetozese a hazassagkotes, nem az h nap mint nap a szurke hetkoznapokon is mellette van.

Namely 2013.04.08. 11:46:49

@mütyür:
viszont nincs rá pénzük... a nő szavaiból pedig kivehető, hogy csinnadrattát akar. A szüleitől kölcsönpénzből is de kell neki.
Hogy aztán évekig adósságba keveredjenek, és az összes, éveken át összeszedett pénzüket elverjék egy nap alatt. Megéri?

m.gray 2013.04.08. 11:47:28

@Kytia: na igen, elég szomorú, hogy kell a felerezsi meg az ingyensuna sok esetben, meg kéne a felsőbb kategóriás pár is és ez a kettő lehetőleg kellemetlen átmenet és egyedüllét nélkül
mondjuk nem tudom, hogy ezekben a kapcsolatokban a lányok fejében mi lehet. mostmár csakazértis megmutatom, hogy vele maradok amíg el nem vesz? vagy ha már ennyit vártam, akkor már kivárom, amíg elvesz? vagy még rosszabb: ha már ennyi időm elment rá, akkor kivárom, hogy vegyen is el?
30 felett sztem kell tisztázni, hogy akkor wtf, főleg ha a női tettestársnak van olyan terve is az életben, hogy gyereket szeretne... mert értem én, hogy a pasi "elgondolkozgat" még 10-15 évet, csak nem biztos, hogy erre mindenki ráér

mondjuk az meg egy másik para, hogy 4 év után bizonytalan abban, hogy a pasija szereti-e... bár lehet, hogy pont a csávó hallgatása teszi bizonytalanná?
mondjuk én az első ilyen érzésre leléptem volna, nem vártam volna 4 évet...

Kytia 2013.04.08. 11:48:25

@mütyür: Lehet, hogy nem szereti, ezt csak ő tudhatja. Nyilván több kell ahhoz, hogy ezt ki lehessen jelenteni, de ez is lehet egy jel. Persez lehet, hogy csak simán házasságellenes, esetleg még anyagilag nem kész az ilyesmire, de az előbbiek általában ezermillió más módon éreztetik a nőjükkel a szeretetüket, az utóbbiak pedig általában tervezik az előrelépést és erről időnként beszélnek is.

mütyür 2013.04.08. 11:48:51

@Namely: en ugy ertelmeztem a gyerekre vonatkoztatja a penzkerdest. En nem tartom semmire a nagylagzikat, engem nem kell meggyozni :)

pretty kitty 2013.04.08. 11:50:13

@Kytia: "Én nem azt akarnám, hogy a párom hajlandó legyen elvenni. Hanem azt, hogy el AKARJON venni."

Tudom mel te makcimaliszta vad :DDDDDD Meg cekci jisz udh nem coda h teged el akalnak venni ja paszik ;))))))))

mütyür 2013.04.08. 11:51:15

@Kytia: nemar h a szeretetunket ugy fejezzuk ki h hazasodjunk :)

Kytia 2013.04.08. 11:52:26

@m.gray: Én ilyet konkrétan hallottam. Mármint ezt, hogy "ha már ennyi évem elment rá, akkor...". Elég necces. Azóta persze már házasok.

Namely 2013.04.08. 11:57:47

@Kytia:

"Nem annak van gesztusértéke, ha 30 felett a pasid megkér. Hanem annak, ha nem kér meg.:) "

kinek kell 30 felett lennie a gesztushoz?

Kytia 2013.04.08. 11:59:43

@cabitasz a makcimumon: Na, azért ez merő túlzás, bár köszönöm a bókot.:)) Korábban egyik sem akart elvenni, persze mentségükre szóljon, hogy még fiatalabb voltam, mint most vagyok, az én mentségemre pedig, hogy másfél évnél többet egyikkel sem töltöttem. Ha 4 évem elment volna valamelyikre csak azért, mert én többet akartam a kapcsolattól, mint ő...Mongyő! Beugranék a Dunába.:)

@mütyür: Te értesz egyáltalán bármit abból, amit én írok?:D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Sorolni most nem lennék képes. Talán ebéd után.:)

plantingC4 2013.04.08. 12:02:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egyébként vannak ilyen eltévedt kiskirálykisasszonyok.
6 hónap után nem kértem meg a kezét, ezért én egy bunkó voltam, aki nem is szereti, "ebből is látszik, hogy nem is komolyak a szándékaid", persze, hogy kiröhögtem...mondjuk speciálisan elpicsult mentálisan a ténytől, hogy két másik barátnőjének megkérték a kezét akkortájt (ja bocs, az egyiknél a lány kérte meg a fiút 4 év után, aki aztán nagy nehezen igent mondott...:D:D:D)

Namely 2013.04.08. 12:03:26

@Kytia:
és ha már most megegyeztünk, hogy nem akarunk házasodni, akkor is kérjem majd meg? :))) (Óbazzz, az még több, mint 6 év)

mütyür 2013.04.08. 12:06:22

@Kytia: igen, ertem. Szted az tovabblepes egy kapcsolatban, ha elvesznek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:06:25

@plantingC4: Egy szóval nem mondtam, hogy nincsenek ostoba nők. (Az "eltévedt királykisasszony" szerintem eufemizmusnak minősül ez esetben.)
Nem véletlen írtam a poszternek azt amit.

Számomra nem is a poszterina idiotizmusa a meglepő, hanem hogy van aki megértéssel kezeli.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:08:33

@mütyür: Döbbenet nem?

A jelek szerint egy teljes vagyonközösségen alapuló élettársi viszony lófasz, egy vagyonjogi szerződés mellett megkötött házassághoz képest.
Nem is beszélve a gesztusértékéről...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:09:56

@Namely: Csak a gesztus miatt, tudod. Te sem akarod, ő sem akarja, de fontos a gesztus!
Vajon milyen mélységei vannak még az emberi hülyeségnek?
Jójó, tudom. Beláthatatlan...

mütyür 2013.04.08. 12:10:03

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): neha ugy erzem, meg vhol a kozepkorban elunk...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:27:50

@mütyür: Ennek nincs köze a középkorhoz.
Ha ahhoz lenne köze, akkor a poszterinát legkésőbb 16 évesen férjhez adták volna, és pont. Ha más nem jelentkezett volna, akkor Jézus lenne a vőlegénye.
Szóba se nagyon kerülhetne olyasmi, hogy 4 év együttélés után lesz-e házasság, de olyan mondat se nagyon hangzana el, hogy a vagyonuk közös...

mütyür 2013.04.08. 12:29:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nem szo szerinti tortenelmi korrol irtam, csak a gondolkodasmodrol...

Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 12:32:40

@mütyür: Politizálunk, politizálunk? Én pedig épp mentegetőzni akartam, mert véletlenül belebotlottam a neten az egyik kedvenc filmembe. Nem is tudom, miért érzem úgy, hogy valahogy mintha ma is aktuális lenne (hiába a remekműveknek ez a sorsa):
www.youtube.com/watch?v=-5Sh5omf7CU&feature=endscreen&NR=1

:)

Bölcs Jaroszláv 2013.04.08. 12:33:47

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "élettársi viszony lófasz.." ezt roppant szépen és találóan tetszett mondani a kolléga úrnak!
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:36:25

@mütyür: Erre mondtam hogy nem az!
A gondolkodásmód abszolút nem középkori.
Ez teljesen modern, a "hogyan nyavalyogjunk bármin" irányzathoz tartozó szűkölés, melyben a szerző önkényesen kiválogatja azokat az elemeket az emberiség évezredes szokástárából ami neki épp bejön.
Mert az persze tök egyértelmű hogy létezik közös vagyon, meg házasság nélküli együttélés, de valami homályos módon a gyerekvállalás már a házassághoz kapcsolódik neki, amire értelemszerűen kb 1200 kamaty után kerítünk majd sort!
Továbbá az is egyértelmű a poszter szerint, hogy a házasságot a férfi kezdeményezi...

croesus aka. the grinder 2013.04.08. 12:38:48

"Én úgy gondolom, hogy ha egy férfi szereti a barátnőjét, és ilyen sokáig együtt van vele, viszonylag komolyabb gondok nélkül, akkor talán lép is valamit abba az irányba, hogy hivatalossá tegyék mindezt."

Felhívnám a figyelmet egy komoly szemantikai jellegű problémára. A gondot a "szeret" szó különböző értelmezése okozza.
férfi szereti a nőt = szeret dugni vele
nő szereti a férfit = össze akar házasodni vele
Így már látható, hogy a fenti mondatban hol van a logikai hiba, amit a poszterina nem talál.

Btw, a „haladunk” szó kivágta nálam a biztosítékot, rühellem azokat a nőket akik mindig annyira görcsösen a távoli jövőre tudnak csak koncentrálni egy kapcsolatban, hogy egyáltalán nem tudnak semmit élvezni az élet pillanataiból, közben a környezetüket mérgezik az örökös frusztrációikkal. Könyörgöm, az élet nem egy gazdálkodj okosan társasjáték, nem az a lényeg hogy legelőször érj el a cél mezőre.

mütyür 2013.04.08. 12:40:08

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): okeoke :) es ne felejtsd ki, h ha nem akar hazasodni, akkor nem is szeret :) ez is fontos osszefugges am! :):)

Niobe 2013.04.08. 12:43:51

Baráti körben volt egy tanulságos történet, csak így a házasság/élettársi viszony/sima együttélés témáról jutott eszembe.

Adott egy baráti kör, jókora, benne fiú-lány, a fiú régóta lesi a lányt, szeretne összejönni vele.
Ez persze hol emiatt, hol amiatt nem jön össze, vmelyik foglalt, nem találkoznak...
Évek múlva, végre szerencsés a konstelláció, összejönnek, minden dizni. Közös albi, hawaii.
Még évek múlva, bár házasság nem kerül szóba (a srác nem híve emlékeim szerint) közös lakás vásárlása történik (nagyrészt persze hitelből).
Ezután nagyon hamar, éppcsak 1-2 év után, hirtelen nagy összeveszés, a lány összecuccol, és hazaköltözik a szüleihez, persze a lakásból a részét azt kéri...
A srác plusz hitelt vesz fel, hogy a lány részét ki tudja fizetni, majd nyögi a dupla tehert. Közben megismer egy másik lányt, nagyszeri, összeköltözés, baba, ha jól tudom, mostanáig nem házasodtak össze, de jól vannak.

És a srác még szerencsés volt, mert végig volt jól fizető munkája, és meg tudta oldani...
A házasság pártján talán az az egy apró plusz áll, hogy ha ez egy házasson belül történik, talán nem kellett volna ekkora terhet bevállalni - mondjuk marha szerencséje volt a srácnak abban is, hogy párra talált viszonylag hamar (egy éven belül talán).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:44:03

@mütyür: Persze. Még számos agyatlan képzettársítás emelhető ki a rövid kórleírásból! Én csupán arra próbáltam rámutatni, hogy ilyen gondolatmenetek egyetlen középkori(európai) agyban fel nem merültek volna. :)

mütyür 2013.04.08. 12:46:25

@Niobe: anyamnak is hitelt kellett felvennie h a valas utan kifizethesse apam reszet, nem ertem, miert rosszabb/jobb barmelyik.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:50:21

@Niobe: Adott baráti körben a fiú talál egy lányt. Elveszi feleségül. Magázódnak, mert az a tisztelet és megbecsülés jele (ettől a társaságban mindenki hátán feláll a szőr), nagyon-nagyon "dizni" minden, mígnem három-négy év után a hölgy fel nem fedezi, hogy a férfi nem eléggé "perspektivikus", és lelép, de a hitelből vett lakás ráeső részét persze kéri... és kapja.
És mivel jelen esetben a férfi egy olyan művész (már kötelező tananyag a munkássága az egyetemen), aki nem éppen jól keres, a teher meglehetősen súlyos.

Mit is mondtál? Mi áll a házasság pártján?

mütyür 2013.04.08. 12:52:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ha a hitelfizetesbe a csaj is beszallt, akkor joga van abban az aranyban kerni a megilleto reszet. Sztem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 12:59:01

@mütyür: Nem, nem szállt bele. Ettől arisztokratikusan eltekintett...
Barátom kénytelen volt eladni a lakást.

Amúgy pedig nyilván nem lehet csak hitelből lakást venni. Ergo az önrészt valahogy összedobták. Tehát a "rész" nem csak akkor jár, ha törlesztőzik is.
Max az arányon lehet vitázni.

mütyür 2013.04.08. 13:05:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): pffff, miert volt ilyen hulye a faszi?? :(

Kytia 2013.04.08. 13:06:58

@Namely: Hát ezt majd akkor vizsgáld meg.:) Olyan egyébként nekem is volt, akivel megbeszéltük, hogy nem házasodunk. Nem is házasodtunk.:))

@mütyür: Nyilván az. Legalábbis komoly szándékokról tanúskodik.

Kytia 2013.04.08. 13:09:40

@Niobe: Én ezt nem értem. Mármint az önrész felét kérte vissza a lány? Vagy azt, amit addig kifizetett?

Kytia 2013.04.08. 13:14:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ezt senem értem. Vettek egy lakást. Mindkettejük nevére íratták, de csak a pasi pénze volt benne? És a közös névre íratás okán a nő kérte az ingatlan értékének a felét?

mütyür 2013.04.08. 13:14:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ha a lakastorlesztesbe nem szallt bele a no, akkor minek fizetett neki? Vagy nem ertem :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:16:31

@mütyür: Házasság! Tudod... Nem kell ténylegesen beszállnia. Közös a vagyon.
A nő letudhatja főzéssel is... ;)

mütyür 2013.04.08. 13:18:10

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hjammm, ezt kihagytam :) a pasi nem tudta volna igazolni a birosagnak, h a no nem szallt be? Vhogy?

Kytia 2013.04.08. 13:21:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Kytia most értette meg, mire is jó a házasság... avagy: ajópicsába!

Niobe 2013.04.08. 13:22:07

@mütyür: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a jog. Ugye munkaviszonynál, párkapcsolatnál...stb. akkor egyértelműen bizonyítható valami, ha papír van róla.
Ha nincs, kevésbé egyértelmű... (sokszor még akkor sem, ha van...) De mégis csak más, mint amikor évekre visszamenőleg be kéne bizonyítani, mi számított közös vagyonnak egy sima együttélés során, mondjuk egy olyan helyzetben, ahol a szakítás elég hangos.
@Kytia: emlékeim szerint a lakás értékének a felét kérte. Nem turkáltam sose a zsebükben, nem tudom, milyen arányban fizették. Ergo nem tudom, hagyta-e magát a srác kizsákmányolni és azért volt nagyobb a terhe évekig, vagy maga a ténylegesen járó rész volt akkora, hogy emiatt kellett a hitel. Ismerve a srácot, inkább utóbbi.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:22:21

@mütyür: Most téleg ezen rugózunk? :)
Csak arra írtam hogy Niobe vélekedésével ellentétben az ilyen természetű ügyekben sem szól semmi a házasság mellett...

Mit nem szállt be? :)
Nem pont az ő fizujából adták fel a csekkeket, de pl ő is vásárolt vacsorát, takarított, főzött, stb.
Egy házasság esetén ez elegendő alap. Együttéléskor nem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:23:26

@Niobe: Pontosan. Tehát a Te barátod jobb helyzetben volt. Mivel "csak" együttélés volt, ezért lényegesen könnyebben semmizhette volna ki a csajt.

Kytia 2013.04.08. 13:28:20

Hát ez kőkemény. Hozzámegyek, rábeszélem, hogy vegyünk lakást hitellel, majd lelépek és kérem a lakás értékének a felét, ami amúgy még ki sem volt fizetve. 3 ilyen kör és megvan egy egészen tuti kéró ára.:)))
Na, házasodni valaki?:D

Amúgy ilyenkor a férj nem mondhatja, hogy "oké, drágám, váljunk, de akkor tiéd a lakás és kérem a fele pénzt"?

mütyür 2013.04.08. 13:30:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): esku vmit nagyon nem ertek, ezzel ezt a vonalat abba is hagyom inkabb :D

mütyür 2013.04.08. 13:32:26

@Kytia: mondhatja. Sot el is adhatjak es elosztjak a manit

Kytia 2013.04.08. 13:35:04

@mütyür: Nem úgy van, hogy hitelnél nem lehet eladni? mondjuk ezt régen hallottam, azóta lehet, hogy változtak a feltételek.

mütyür 2013.04.08. 13:38:24

@Kytia: vallalhatja a vevo a hitelt

Niobe 2013.04.08. 13:40:17

@mütyür: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): én sem igazán értem Arriust, mindegy is.
Igen, a cimbi tisztességes volt, kifizette a lánynak, ami járt neki/amennyit reálisnak gondolt.

@Kytia: simán eladhatod, de akkor foglalónak a hitel értékének megfelelő összeget kell kéni (ha nincs saját pénzed), abból kifizeted a hitelt, törlik a széljegyzést a jelzálogról a Földhivatalnál, és utána a bankos nullás igazolás fejében kérheted a lakás maradék értékét a vevőtől. A kapott pénzt meg, ha ilyen válásos ok van a háttérben, le lehet rakni ügyvédi letétbe, és akkor nincs vita, hogy kinél van. csak az meg drága ám, mint a fene.

Szöszi 28 2013.04.08. 13:40:26

@Kytia: Ecsém...Jó lesz nekem is odafigyelnem a faszijaimra majd, lehet csak a kérómra hajtanak :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 13:41:48

@Szöszi 26: Az már külön vagyon. Hacsak neki nem ajándékozod a felét. :)

Niobe 2013.04.08. 13:42:48

@Szöszi 26: a bevitt vagyon nem tartozik a közös alá (volt férjemnek is előbb volt a lakás a nevén, mint összeházasodtunk volna, nem is jutott eszembe követelni a felét) :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:42:53

@Niobe: Te mit nem értesz?
"A házasság pártján talán az az egy apró plusz áll, hogy ha ez egy házasson belül történik, talán nem kellett volna ekkora terhet bevállalni... "

Ezt mondtad, erre írtam a példát, hogy ez spec. hülyeség.
(Mütyür némileg rövidebben így fogalmazta meg: "anyamnak is hitelt kellett felvennie h a valas utan kifizethesse apam reszet, nem ertem, miert rosszabb/jobb barmelyik.")

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:47:10

@Niobe: Mert a házasság ebből a szempontból nemhogy előnyösebb, hanem hátrányosabb.
(Most komolyan két példából sem értetted, vagy csak kötölődöl?)

mütyür 2013.04.08. 13:48:15

@Szöszi 26: az a sajatod marad addig, amig fel nem veteted tulajkent ot is, vagy ra nem hagyod a vegrendeletedben :)

Niobe 2013.04.08. 13:52:12

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): lehet, hogy velem van a baj, mert nem értem.
Házasság esetén a jog miatt előre meghatározott utak vannak, egy koreográfia, hogy mi mekkora részben kié.
Együttélés esetén, hacsak nem gyűjtögettél számlákat, blokkokat stb. nem tudod annyira egyértelműen bizonyítani. Mivel jog szerint nem "elismert" közösség az együttélés, csak a házasság.
És lehet én vagyok a hülye, de ha valaminek vannak kötött, lefektetett szabályai, az szerintem plusz és nem negatívum.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:52:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Amit külön szereztél házasság előtt az tied marad, nem kerül közösbe, csak ha úgy rendelkezel.
Továbbá az ajándék és az örökség nem kerül a közösbe, akkor sem ha már házasságod alatt kaptad meg.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:53:05

@Szöszi 26: Izé... A fenti neked szólt volna... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 13:55:12

@Niobe: De fentebb a pasi szemszögéből nézted! Mivel a csaj költözött el!
Tehát kurvára a csajnak kellett volna mindent csekkel, tételesen bizonyítania!
Ennél a pasi egy házassággal csak rosszabb helyzetbe került volna.

Kytia 2013.04.08. 13:55:52

@mütyür: Azt nem csak kocsiknál? Lakásnál ilyet még nem láttam.

@Niobe: Ahha értem. Szóval pusztán csak arra van szükség, hogy találj egy vevőt, aki készpénzben ki tud perkálni egy 15-20 milliót. Egyszerű ez.:D

@Szöszi 26: Egy bedrogozott éjszakán esetleg írasd a pasi nevére.:D Na AZ szép gesztus lenne.:))

Amúgy viccet félretéve, amíg ilyen sztorik vannak, addig érthető a pasik vonakodása a házasságtól. De mondjuk azért az is szomorú, hogy életük párjának nem képesek olyan nőt választani, akiben legalább egy kicsit meg lehet bízni. Persze tudom, "habár fölűl a gálya és alúl a víznek árja"...azért a pina az úr. :DD

Szöszi 28 2013.04.08. 14:02:58

@Kytia: Egy nagy lófaszt :D Eleget dolgoztam én is meg nagyszüleim is ezért a kecóért :D Inkább megkérem a kezét, az is szép gesztus, nem? :D

Niobe 2013.04.08. 14:08:06

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): és?
A srác tisztességes volt, nem baszott ki a lánnyal, holott megtehette volna. Ez dühít Téged?
Én csak azt mondom, ha házassági vagyonként lett volna a közös lakás, talán lett volna jobb megoldás is, ami nem jár ekkora egy oldalú teherrel.
Minden más belemagyarázás.

mütyür 2013.04.08. 14:16:35

@Kytia: a valas a legrosszabbat hozza ki az emberek tobbsegebol sajnos... Sosem tudhatod, ki h fog sertettsegeben/duheben viselkedni... Volt h a ferj (o volt a szeretotarto) a tujakat kiasta a kertbol, mert az az ove... Es leeltek egyutt tizenakarhany evet, kozos gyerek stb...

Niobe 2013.04.08. 14:16:45

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): azt most megköszönöm, mert van épp elég gondom :)
Egy meddő vita hiányzik a legkevésbé.

pretty kitty 2013.04.08. 14:20:51

@Kytia: "Persze tudom, "habár fölűl a gálya és alúl a víznek árja"...azért a pina az úr. :DD"

Hihihiiii!!!!!! :DDDDDDDDD

Szöszi 28 2013.04.08. 14:23:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem bánnám, ha helyettem hordaná ki és szülné meg a gyereket :D :D :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 14:24:29

@Szöszi 26: Ugye milyen szép gesztus lenne ez a részükről? :D

Kytia 2013.04.08. 14:30:37

@Szöszi 26: Én ezzel manapság vigyáznék.:D

@mütyür: És azért váltak ráadásul, mert ő szeretőt tartott? Jellembajnok lehetett.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 14:41:32

@Kytia: Nehogy azt hidd, hogy bárkiben meg lehet bízni. Mesélhetnék... Pedig nem is volt külön vagyon.

Kytia 2013.04.08. 14:42:45

@Naiva...: Mesélj!
Amúgy szerintem azért van olyan, akiben meg lehet, csak kevés.

mütyür 2013.04.08. 14:43:23

@Naiva...: igy van sajnos... Apam is uresre pakolta a lakast, erdekelte barmi is, akar a gyerekei? Dehogyis :/

Szöszi 28 2013.04.08. 14:44:38

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát, ha valaki ezt megtenné értem, na arról tényleg elhinném, hogy szeret :D :D

@Kytia: Na mér? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 14:45:40

@Kytia: Ez általában így szokott lenni. Tudod, ő kevésbé hunyó, ha azt bizonygatja, hogy a másik mekkora szemét.

Kytia 2013.04.08. 14:46:25

@Szöszi 26: Mert kevés a megbízható ember. Tán én vagyok az egyetlen. Elveszel?:D Ne félj, nem fárasztanálak sokáig. Csak pár papírt kéne majd aláírni még a házasságon felül és megyek is Isten hírével.:DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 14:47:12

@Kytia: Leélsz valakivel 20 évet, és akkor döbbensz, hogy mekkora szemét módon tud viselkedni váláskor, amikor őmiatta szétmentek. Én csak azt mondom, hogy semmire nincs garancia, és ha szakításra kerül a sor, nem szabad naívan azt hinni, hogy zökkenőmentesen mehet.

Niobe 2013.04.08. 14:47:25

@mütyür: minden eset egyedi. Sajnos ez Nálatok ilyen rosszul jött ki. Látod, a cimbi meg lojális és végtelenül készséges volt, amikor különváltak útjaik a barátnőjével.

Mooon 2013.04.08. 14:48:32

Ajjaj.... látom erősen házasság kontra együttélés, és aztán szétmenés vonalon haladunk....
Egyébként meg... ingatlan ügyben azt gondolom, hogy együttélés esetén legyen inkább albi, vagy egyvalakié a kecó... úgy értem egy néven levő...
Ő vette... vagy ő vette hitelre, ergó ő törleszti.. ennek szépen megtartani minden csekkjét, és ennyi...
Tudom tudom, vannak szép szakítások, erről akár mesélhetnék is...
Vicces dolog a konyhában edényeket pakolni, hogy de az az övé.... aztán volt aminél rájöttem, hogy ugyan ő hozta haza kocsival, de azt én fizettem... ergo olyat is kapott, ami nem az övé...
jó ezek már a faszari dolgok... :))) ezzel már nem foglalkozunk.

De nekem is volt olyan barátnő, aki férjhezment, elváltak, majd új pasival nagyceji (nem ment hozzá, mert épp a fasza kivolt a házasság intézményével....) vettek közösen lakást... hitellel, ahogy kell... majd több év múlva jól összevesztek... ééééés szétmentek.
Hitel a csaj nevén, de végül ő költözött el a lakásból albiba, mert ő szakított... igazából csak az a nagy szerencse, hogy a csávóval meg tudtak egyezni, hogy akkor a lakás a srác nevére kerül 100-ban, viszont a hitelt ő fizeti...

Hozzátenném, azóta férjhez ment... de ez a helyzeten mit se változtat...

mütyür 2013.04.08. 14:49:41

@Niobe: mert meg fiatalok, nincs gyerek, nincs bennuk tobb ev keseruseg, frusztracio es duh.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 14:49:50

@mütyür: Szabad. Sőt kell is! ;)
Borzalmas az az élet amelyben szinte senkiben nem bízol.
Inkább sok csalódás, mint bizalmatlanul élni.

Kytia 2013.04.08. 14:51:55

@Naiva...: Hát az, hogy kiássa a tuját, számomra nem elég meggyőző bizonyíték.:D Ehh, mindenesetre érdekes emberek vannak.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egy szintig biztos. De amikor a házasságra kerül a sor, a férfiak (most már érthető okokra hivatkozva) húzódoznak. Csak azt nem értem, miért osztják meg az ágyukat éveken át egy olyan nővel, akit nem mernek elvenni, mert félnek, hogy csúnyán elbánna velük válás esetén. Jó, tudom: a pina. Meg a lúzerség.

pretty kitty 2013.04.08. 14:55:45

nemkutya.com/like/72688

A jobboldali caj kicit haszonlit lam :DDDDDDD

Kytia 2013.04.08. 14:59:13

@Naiva...: Csernus eccer azt mondta, hogy a pácienseit megkérdezi, mikor érezték először, hogy gond lesz a párjukkal, és mindről kiderült, hogy már az első héten volt egy fura sejtés, amit aztán elfedett mindenféle szubjektív indulat. Szóval nem lehet, hogy a döbbenet csak azért akkora, mert az elején elhallgattatja az emberek többsége a riasztót?

Szöszi 28 2013.04.08. 15:01:36

@Kytia: Persze, Szépségem! Elveszlek :D

Kytia 2013.04.08. 15:03:40

Amúgy én is ismertem olyat, hogy házasság nem volt, viszont a pasi követelt a csajon utólag valami pénzt (egy ajándék árát, amit a csajnak vett), miközben a tv, a függöny, a szőnyeg, gyakorlatilag az egész berendezés a csaj pénzéből volt, amit viszont nem volt hajlandó visszaadni, mert az neki jár. De hozzá kell tenni, hogy erről a csávóról mindig is tudta mindenki, hogy egy inkorrekt, szarházi büdösbunkó. Azt nem tudom elhinni, hogy valaki 20 éven át egy angyal, majd a válásnál hirtelen kiderül, hogy egy számító szemétláda. Ezek az emberek szerintem menet közben is ilyenek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:04:52

@Kytia: Nincsenek szintek. Embertársakban megbízunk. Csak így érdemes élni.
:)

Ez a házasság - nem házasság hacacáré a egyik legostobább hajcihő, amit ember kitalálhat magának. Hát nem kurvára kibaszottul mindegy?

A "házasság" vitában mindkét fél csupa olyan érvet szajkóz, amit simán meg is lehet fordítani?
Az egyik klasszikus:
- Mit számít egy papír?
Igaz, nem sokat. De ha tényleg nem számít, akkor akár meg is írhatom azt a papírt nem?
Egy másik, amit te is említesz:
- A pasik félnek az elköteleződéstől.
És? A nők meg félnek attól ha erről(a kötelezettségről) nincs papírjuk.
Mintha bármelyik is számítana bármit is.

Szakításnál tán nem lehet elbánni a másikkal?
Mit számít hogy egy válásnál elmegy a lakás, vagy a kocsi, ha egy szakításra rámehet a szív?

Mindenki a csalódástól, a fájdalomtól fél, ettől viszont sem a papír, sem annak hiánya nem véd meg senkit.

pretty kitty 2013.04.08. 15:05:51

@Szöszi 26: @Kytia: Glatulalok a flissz jedeszpalnaaaaaak!!!!!! :DDDDDDDD

Niobe 2013.04.08. 15:13:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a bizalom a fontos, meg a szeretet, ebben nagyon egyetértek.
Sajnos a buzi társadalom nem igazán ismeri el ezeket, csak a papírokat, és a még több papírokat.
Szar, meg kurvaanyjukat, de ez van.

Kytia 2013.04.08. 15:13:47

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen, ez rendben van, ilyen értelemben nem számít. A házasság alapvetően egy jogi kategória és főleg vagyonegyesítésről/-elosztásról szól, nem az Igaz Szerelemről, legalábbis ezelőtt 100 évvel is még így volt. Nem is nagyon kérdezték, kihez akarsz hozzámenni/kit akarsz elvenni, a családok lezsírozták a bizniszt, oszt maradt a pénz abban a mederben, ahova szánták. Szóval mostanra akár el is tűnhetne az egész hajcihő, főleg, hogy manapság a családoknak nincsen vagyona egyáltalán.:) A jog mégis védi ezt az intézményt, szóval azt kell gondolnia az embernek, hogy össztársadalmilag van valami haszna, ha az emberek házasságban élnek... Szerintem egyébként alapvetően arról szól, hogy ha gyerek születik, akkor annak valahogy biztosítani kell az ellátását és ezt két ember jobban tudja, mint egy. Vagy nemtóm. Én legalábbis úgy érzem, hogy félnék gyereket szülni egy nemházasságban, igaz, látok arra is példát és működik.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:14:28

@Niobe: Két ember kapcsolatában kit érdekel a társadalom?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 15:15:23

@Kytia: Erre már nem emlékszem vissza, így nem tudok erre kompetensen válaszolni. Én nem emlékszem ilyenre, de ki tudja már.

Kytia 2013.04.08. 15:16:46

@Szöszi 26: Szuper. Ígérem, imádni foglak...holtodiglan.:D

Niobe 2013.04.08. 15:17:41

@Kytia: (bólogat)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a társadalmat, amelyik jogában állónak érzi, hogy belepofázzon a két ember kapcsolatába.
Valamint ha a két ember kapcsolatában bármilyen negatív változás áll be, akkor jó az, ha van mihez alkalmazkodni, kihez fordulni. (Jó lenne, ha tisztességesen működne a rendszer.)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:22:35

@Kytia: Kérdezd meg a volt felségemet, milyen biztonságot ad neki most, hogy anno a gyerekeink házasságban születtek... :(

Nyilván a család intézménye lenne fontos. Méghozzá igazából a nagycsaládé.

Politikai okokból sajnos ezt mindenki hajlamos másképp értékelni.
Bár részemről katolikus vagyok, baromira nem értek egyet azzal, hogy az egyház(megjegyzem nem csak a katolikus) és a megfelelő politikai irányzatok ezt az egész kérdést az egyházi házasság kérdésére redukálják, és azon recskáznak, hogy kánonjogilag mi a házasság definíciója...
Még akkor érthető lenne, ha nem lenne vallásszabadság, de így...
Így csak arról van szó hogy összekeverik a család fogalmát a házasságéval.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:26:26

@Niobe: Ez legyen a társadalom problémája...

Niobe 2013.04.08. 15:29:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ohh, és akkor még a véresszájú KDNP-nyilatkozatokat nem is olvastad. Vagy igen? :)

Keverik-kavarják, csak minél mélyebben bele lehessen szólni - és ne mondd, hogy ez a társadalom problémája. Ez mindazok problémája, akik nem kötik fel a belepofázókat az első lámpavasra, elrettentésnek. Onnantól kicsit visszavennének talán, hogy meddig nyúlkálnak a személyiségi jogokba, és mekkora lábbal óhajtják tiporni...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.08. 15:29:51

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szerintem ez még onnan indult, hogy régebben nem lehetett igazán kilépni a házasságból. Meg vagyonközösség volt. Most már ... Értelme nincs. De mégis...

Niobe 2013.04.08. 15:30:39

@mütyür: egen, erőst hajaz az autósra, aki az "emhetesen" állva szidja a rohadt dugót - holott részegységét képezi...

Kytia 2013.04.08. 15:30:56

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na, mondjuk ha valami, akkor a mindenféle egyházak buziskodása aggaszt engem a legkevésbé ebben a témában (is). Totál leszarom, hogy melyik egyház szerint kivel keféljek (má' elnézést) és milyen jogi háttérrel.
Inkább egy olyan érzés van bennem, hogy egy társadalomban, ahol a házasság az alap, ott aki nem házasodik, az jelent valamit. Lehet, hogy ha senki nem házasodna, akkor nem érezném riasztónak úgy szülni gyereket, hogy még egy röhelyesen szertartásos ígéret sem hangzott el az ügyben, hogy a kedves párom velem szándékszik eltölteni a gyerek eltartásához és felneveléséhez szükséges következő 20 évet. De így, hogy valójában nem ahhoz kell a szándék, hogy házasodj, hanem ahhoz, hogy ne, azt érzem, hogy aki nagyon nem akar, az azért nem akar, mert biztosítani akarja magának a könnyű menekülést.
A feleséged most nyilván nem tartja már akkora ígéretnek a házasságot, mint anno, de lehet, hogy ha ezt a lépést sem teszitek meg, akkor nem szült volna egyáltalán, nem?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:31:30

@mütyür: Nem. A társadalom nem létezik. A társadalom, csupán azok kifogása, akik bele akarnak pofázni mások dolgába. ;)

De "mi" vagyis én meg a párom, vagy te meg a párod, az ő fogalmaik szerint sem lennénk társadalom, csupán annak parányi része. :)
Méghozzá ELHANYAGOLHATÓan parányi része. :D

mütyür 2013.04.08. 15:35:16

@Niobe: pontosan :)

@Kytia: nanemar... Ha hazasodok, ha nem, ha szulok, ha nem, az az en dontesem. De ha a politika akarja megszabni h mivel jarok jobban es igy terel engem, mint a birkat, na az a felhaborito.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:35:44

@Kytia: A fent ÁLTALAD leírtak alapján kimondhatjuk, hogy a házasság csak a másik fél BECSAPÁSA, mellyel gyerekszülésre bírjuk a hamis biztonság ígéretével, annak ellenére, hogy valójában SEMMILYEN valós biztosítékot nem ad arra, hogy akár csak a gyermek nagykorúságáig vele maradunk.

:D

Na? Akarod? :D :D :D

mütyür 2013.04.08. 15:39:09

Mint a szingli-ado... Ettol elrettenve majd szulok x gyereket, mert elszegyellem magam h nem gondolok arra, ki fogja a nyuggereket eltartani.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:39:24

@Kytia: Talán feltűnt, hogy az egyházak (legalábbis a keresztény egyházak) zöme azt már feladta, hogy megszabja kivel keféljél! :)
Már csak a házasság elvi kereteit védik. Mint Szentségét.

És persze, "kit érdekel az egyház véleménye?", mondod nagyvonalúan, szemlátomást megfeledkezve róla, hogy jelen ÁLLAMI szabályozásunk gyakorlatilag behódolt egy egyház értelmezésének.

mütyür 2013.04.08. 15:43:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na most kielemezhetnenk h szar a rendszer ahogy van, hiszen egy joban a sajat befizeteseim lenne az en nyugdijam...

"Zsu" (törölt) 2013.04.08. 15:44:54

Posztot nem olvastam, max pár kommentet, de így leszek k.rvaokos:
1. Egy 4 éves kapcsolattól én elvárnám azt, hogy tisztában vagyok azzal, hogy a párom hogyan viszonyul a házassághoz. Bár nem tudom a poszter ezzel tisztában volt-e? Viszont ha igen, akkor:
a; ha a pasi nem házasságpárti, akkor megalkuszol, vagy sem, ez a te dolgod.
b; ha a pasi házasság párti és 4 évig fel se merült, hogy megkérje a kezed (azt hiszem idősebbek vagytok), akkor miről is beszélünk?

2. Cicuka, te most tényleg attól várod az boldogan amíg meg nemet, hogy kierőszakolod a házasságot? Jó lesz ez neked? Fegyvert miért nem tartasz a fejéhez, akkor tuti a siker, csak figyelj, hogy egy pillanatig se lankadjon a figyelmed.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:45:24

@mütyür: Marad a pénz vánkosba dugdosása... :)

"Zsu" (törölt) 2013.04.08. 15:46:58

@"Zsu": Najó, nem hosszú, elolvasom. :)

mütyür 2013.04.08. 15:47:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): en maganban maradtam anno, otp megszunik, es en feladtam. Jelenleg lilagozom sincs, hogy ez a penz most hol van... Marmint azon kivul h orbanka zsebeben :(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:49:33

@Naiva...: Attól függ mennyire régen. Látod? Itt is... :)
A keresztény házasság nem felbontható ugyan(sem régen, sem most), de a korábbi verziókat fel lehetett bontani. Igaz a régi "bontóperek" rendje erősen férfipárti volt. ;)
Vagyonközösség pedig nem létezett.
Minden vagyon a családfőé volt, kivéve a hozományt. Az többnyire maradt a nő birtokában. Többnyire elméletileg.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:51:01

@mütyür: Én eleve nem léptem ki az államiból mert úgy tippeltem hogy a magyar állam nem elegendő garancia arra, hogy később nem államosítják. Bejött. :(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:52:00

@Niobe: Szép is lenne ha felakasztanám, aki bele akar szólni a dolgaimba.
Egy ideje már árva lennék...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 15:52:55

@"Zsu": Nem akarlak fényezni, de alapvetően bejött ez a látatlanban dolog... :D

mütyür 2013.04.08. 15:56:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): anno nalam mar kotelezo volt a maganpenztarba valo belepes

"Zsu" (törölt) 2013.04.08. 15:56:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): :))) A kommentek érdeme, nem az enyém. :)))
Amúgy meg nincs új a nap alatt... :)

Niobe 2013.04.08. 15:56:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ... erre nem tudok mit mondani. :(
Az biztos, hogy aki vezető politikai szinten a belepofázást tartaná a legcélszerűbb eszköznek, azt lógatnám. Van (kéne lennie) egyfajta egyensúly, amit az utóbbi években egyre gátlástalanabbul és pofátlanabbul lépegetnek át. Az, hogy családi szinten van nézeteltérés, az kicsit másabb, mondhatni, a társadalom elhanyagolható részét érinti.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.08. 16:10:45

@Niobe: Nem. Bárki belepofázhat. Elvégre mit is csinálunk itt mi?
Az már az egyénre van bízva, hogy akar-e megfelelni ilyen típusú elvárásoknak.
A kényszerítés az már más tészta. A magyar állam jelenleg a "félkényszerítések" kategóriájában mozog. :(

Niobe 2013.04.08. 16:12:35

@mütyür: hálásan köszi az infót egyébként, sikeresen átléptem másik mnyp-be!

Niobe 2013.04.08. 16:14:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): mi itt kérem, elsősorban piszok jól elszórakoztatjuk önnönmagunkat. ;)

Imádom a tavaszt! :)

Kytia 2013.04.08. 17:03:34

@mütyür: Felháborító, vagy nem, de így van. Ha kapsz valami kedvezményt, adócsökkentést, mittóménmit azért, hogy házasodj, akkor valószínűbb, hogy fogsz. Ismerek olyan párt, akik csak az olcsóbb lakáshitel érdekében házasodtak. És ez ugyanolyan birkaterelés.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem hangzik nagyon biztatóan, de valahol ez is az igazság közelében van.:) Annyit tennék hozzá, hogy szerintem azért nem becsapás, mert a lánykérés pillanatában legalább nagy valószínűséggel tényleg úgy gondolod, hogy ki fogsz tartani mellette holtodiglan. Aztán lehet, hogy nem, de akik eleve nem házasodnak, azokban szerintem fel sem merül egy percig se ez. Csak addig kell elhinnem, amíg megszületik a gyerek, utána, ha kint van, a természet már elvégezte a dolgát, tehát innentől neki mindegy.:)) Nem gondoskodott arról, hogy az emberi faj az ígéreteit mindenképp be is tartsa.:)

Joe69 2013.04.08. 17:50:04

Haha..szerintem ma már gyakoribb, hogy a nő kéri meg a férfi kezét..bizonytalankodó vagy nemleges reakció esetén általában prompt hiszti és mennyapicsába..hosszabb kapcsolat esetében meg néma szuggerálás, mint a posztban is..a férfi kora tényleg nem lényegtelen. Posterina 31, ami az ügy szempontjából a legkritikusabb kor, kétségtelenül sokaknál dupla, vagy semmi. Mellesleg én a gyerekügyet előbbre tenném , lehet, hogy az stimulálná az utóbbit is, a házasság egyetlen értelme, hogy a gyerekeknek nyújtson biztonságot, amennyire. Ha mondjuk pasi 27 - akkor már gáz. Ha 40+ akkor is - ha elvált , azért, ha nem volt nős, azért. Az a döntőbb, akarnak-e utódot csinálni neki, vagy nem.

Nekem először kb. 21 éves koromban kérte meg a kezemet egy kis hercegnő úgy féléves együttjárás után, még szép, hogy nemet mondtam, repültem is azonnal (kishercegnő végig a családi nőtanács utasításait követte, utána rögtön férjhezment 2x, elvált 2x). Aztán egy jóbarátom felesége(!) következett, miután kikezdett velem. Még ő csinált orbitális botrányt, amikor természetesen nemet mondtam. Aztán jóval később megint jött egy "úrinő" nagyarc, akinél később esett le, hogy ezt az elbűvölő farkasmosollyal feltett "tulajdonképpen mit akarsz tőlem ?" c. kérdés jelentette nála.

Én még senkinek sem kértem meg a kezét, és a legjobb, tartós kapcsik azok voltak, ahol ez fel sem merült.

fumerin 2013.04.08. 19:09:33

@Joe69: Ehh, ez nem erről szól. :)

Mindenki máshogy értelmezte az egészet. Arról nem is volt szó, hogy lagzi, csokor és galambok, csak a leánykérésről. Ha nem is követi a gyűrű felhúzását papír, akkor is egy meghatározó és szép emlék a nőnek, hogy amikor megkérik a kezét, ott és akkor elhiszik, hogy ez biza örökké és satöbbi. 4 év után simán feldobhatná a kapcsolatot.
Mondjuk egy ilyen kapcsolat, ahol már ez is problémát okoz, hogy örömet szerezzünk a másik félnek, szerintem épp haldoklik. Mondjuk saját véleményem, én így, hogy erőltetni kell, már nem is kérnék az egészből, nem adná vissza azt, amit jelenthetne. :)
süti beállítások módosítása