HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/03/egyszeruen_nem_talalok_normalis_not

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr915341250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyes ur 2013.06.03. 11:28:12

@_Ω_: Köszi, mar nyugodtabb az almom :))

@Bölcs Jaroszláv: Mert beteges rajongast mutatok a koltoi kerdesek irant zum beispiel?

plantingC4 2013.06.03. 11:28:47

@Kytia: Annyiban védeném meg a többieket, akik a kisugárzást említették, hogy tényleg ez a legjobb, legegyszerűbb magyar kifejezés arra a nagyon összetett és bonyolult csomagra, amit ki így, ki úgy él meg egy-egy találkozásnál. Ráadásul ez nem is definitív, lehet valakiben pont az vonzó valakinek, ami a másikat meg taszítja.
Nem kell őket ekézni a kisugárzás szó használata miatt, sztem ez még nem coelhofoscsi. Biztos te is voltál olyan helyzetben, hogy nem tudtad megmagyarázni, talán még magadnak sem, hogy mi az istenért vonzódsz valakihez, de valami volt benne ami mégis csatakos bugyit és másranemgondolást eredményezett. Csóró volt, ronda, kocsija sem volt, 3 éve nincs munkája, volt 2 macskája és az anyjánál lakott 43 évesen és mégis valami miatt megőrültél érte. Valaminek is lehet nevezni, meg kisugárzásnak is, innentől személyes döntés, nyelvtanilag egyik sem hibás vagy értelmetlen :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 11:31:31

@plantingC4: "Csóró volt, ronda, kocsija sem volt, 3 éve nincs munkája, volt 2 macskája és az anyjánál lakott 43 évesen " Szóval egyenesen az Üvegtigrisből jött. Esetleg Babettával is járt?
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 11:38:32

@Frigyes ur: Ó egek, mik derülnek még ki rólad Frici? Miniszoknyában szédíted az autósokat komoly üzletasszony létedre, betegesen vonzódsz a költői kérdésekhet meg a hörcsögökhöz, van még egyéb is a használati utasításodban, amit nem árt ha tudunk?
:DD

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 11:38:53

kisugárzáson uránnal lehet segíteni

plantingC4 2013.06.03. 11:39:29

@Kytia: A kolléganőket látnom kéne, hogy érdemben nyilatkozzak róluk. Egyszer majd elmegyek munkaidő végére oda és ha kijönnek jól megnézem őket és akkor mesélek mit láttam :D
Viszont ez már tanácsadás kategória, afféle pua nőknek, meg sem kérdezted mennyibe fog ez kerülni neked ? :D:D:D

Kytia 2013.06.03. 11:40:46

@plantingC4: Ez nem az ismétlés miatt van így. Hanem a vitalitásra ösztönösen gerjedés miatt. Az állatvilágban sincs másként. Még ott is, ahol nem verekednek a hímek a nőstényekért általános, hogy a nő menekül, a hím üldözi és amelyik elég kitartó, annak jut majd pina. Merhogy ki köll választani a legéleterősebbet és azt, amelyikben a szaporodás ösztöne a legerősebb. Az embereknél is az van, hogy a szaporodási ösztön elég jól áll a férfiaknak.;)

@Namely: Egyébként ez bennem is felmerült, igaz, nem úgy, hogy MÁR leszopta őket, inkább úgy, hogy ügyesen lebegteti ennek lehetőségét.:P

@Dr.Rekettyés László: Ámen.:)

@Frigyes ur: :DDDD És hogy úgy van.

@mésange: Igen, lehet. Láttam már kövér nő után vigyorgó szállodai portást (oké, nem bálna volt, de határozottan kövér). Egyértelműen a szoknyának szólt.

plantingC4 2013.06.03. 11:51:30

@Kytia: Jogos észrevétel, remek hasonlat, egyet értek. :D

@akut schizo effektív pszichózis: műszakilag inkább ólommellénnyel szoktak védekezni, uránnal védekezni a sugárzás ellen olyan, mint levenni a napszemüveged, ha a szemedbe süt a nap. Bátornak vakmerő, ellenben ostobaság.

@Bölcs Jaroszláv: :D

fumerin 2013.06.03. 11:52:12

@Kytia: Akkor kisarkítom. Nézz rá a férfidre, nézz a szemébe. Figyeld. Amikor gondterhelt, akkor más a szeme, amikor szomorú, akkor is más, amikor telefonál, amikor mással beszél és sorolhatnám. És nézz bele akkor, mikor csak rád figyel. Neked fogja "sugározni" azt, amit másnak nem tud. :) Valami ilyesmi...

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 11:53:46

Különben is követelem, hogy tilcsák be a nyarat azokon a napokon, mikor kocsiba kell ülnöm, mert a sok felelőtlen, miniszoknyás és minishortos csaj veszélyezteti a közlekedésbiztosnságot! Ráadásul a légkondit is utálom.
:)

Kytia 2013.06.03. 11:53:48

@mésange: Ja, amúgy én nem szoktam ilyet kérdezni, hogyí miért pont én. Kb két választ tudok elképzelni:

1.) Én tetszettem meg neki.
2.) Én akadtam horogra.

Az elsőt evidensnek tekintem és reménykedem, hogy nem a második. De tudom, ha mégis a második, azt úgysem vallaná be.:D

@Frigyes ur: Igen. Egyébként említett kolléganő már-már úgy tekint a férfiakra, ahogy ők a nőke. Ilyeneket mond, hogy "de jó kis segge van". De álmomban nem gondoltam, hogy ez nekik bejön. Azt hittem, nekem kell villantani, hogy észrevegyenek, nem az ő testi adottságaikra csorgatni a nyálat. Viszont neki ez nagyon működik, úgy látszik, van mit eltanulni.:D Nem akarom én egyébként az összeset, csak néhány van, akikre érzékenyebb vagyok.:)

@Αphelion: Na ők pont nem.:D

@Országúti Ninja: Nem megkajáltam, hanem - mivel nő vagyok - első kézből tudom igazolni.;)

@Bölcs Jaroszláv: Nem vagyok, de ahogy a pasim mondaná: "a 'szerzés' minden esetben fontos".:P

@plantingC4: jó, jó értem. Vannak egyéni dolgok, de vannak nagyon nagy tömegeket mozgató dolgok. Pl ti szerintetek a kocsi és a sok pénz a nőknél. Szerintem ez amúgy inkább a fellépés és az önbizalom, amit kocsival és pénzzel igen ügyesen növelnek a pasik, de igazából itt már nehéz megmondani, hogy a tyúk-e, vagy a tojás... A kisugárzás szóval nekem csak az a bajom, hogy sokszor azt látom, pont a legkellemetlenebb, legmanipulatívabb nők a nyerők. Szóval ha azt mondják, kisugárzás, én valami ártatlan Audrey Hepburn-t képzelek oda, akinek a kislányossága és a tisztasága engem személy szerint vonz, mint embert (és nyilván egy csomó pasit is a maga idejében), de közben a körülöttem lévő, számomra nem megfogható okból sikeres nőkön nem ezt látom. Sokkal tudatosabb vonaglást és nagyon direkt "udvarlást" a pasiknak. Ezen pedig meglepődöm, hogy bejön, és amikor Fumerin azt mondja rá, "kisugárzás", kicsit olyan érzésem van, mintha megbecstelenítenék ezt a szót, mintdenféle ócska picsarázással asszociálnák össze.

Majd küldök képet róluk.:P

Frigyes ur 2013.06.03. 11:55:44

@Bölcs Jaroszláv: Komoly uzletasszony nem tudom honnan jött, de amugy ez olyan raebredes volt, mint amikor kiderult, hogy szeretem a SW-t? :D Nem szeditek amugy en senkit, nem vagyok a nocis tipus, csak realizaltam mar, hogy mennyire egyszeru ezzel a pasikbol reakciot kivaltani, meg ugy egyaltalan a kulsosegekkel. Ugyanaz a test, arc mashogy csomagolva egesz eltero reakciokat valt ki. Kiveve a munkasok, akik masfel eve epitik önbizalmam: ott tkp. eleg ha no vagy, de talan az se fontos :D

@Kytia: Perszehogy. Mindig okosakat irok.
:)))

Kytia 2013.06.03. 11:57:20

@Bölcs Jaroszláv: Elkéstél. A nyarat, úgy tűnik, már betiltották.:S

_Ω_ 2013.06.03. 12:03:49

@Kytia: Ezt aláírom; lassan visszakapcsolom otthon a fűtést.

@Bölcs Jaroszláv: Kresz-módosítás kellene inkább:
Mindazon nők akik miniszoknyájukkal veszélyeztetik a közlekedés biztonságát, kötelesek a veszély megszüntetése érdekében az arra haladó és előttük megálló gépjárműbe beszállni, önmagukat a többi közlekedőtől elrejteni, hosszútávon a négy kerék mellé a három gyermeket biztosítani, stb. stb. stb.

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 12:03:49

@plantingC4: úgy értem a kisugárzás uránnal lehet növelni :)

Frigyes ur 2013.06.03. 12:06:21

@Kytia: Hehe, sose becsuld ala a ferfiui hiusagot :))
Nem tudom, en ugy vagyok vele, hogy tudom mit tehetnek a nepszerusegert, csak marhara nem akarom megtenni, eleg a tudat, hogy tudom :))) Ha tulsagosan belemennek a kerdeskorbe lsd. az altalad vazolt te tetszel vs. te haraptal ra, nagyon kiabrandulnek :D

Amugy is-is. Villants, csodald, kvazi megkaptad. :)

@akut schizo effektív pszichózis: Pölö. Indexen volt egy lekoptatos dumak forumtema. Ott 2 tetszett meg:
1) - Nem mukodik koztunk a kemia.
- Mi vagyok en, Mengyelejev?

2) - Nem mehetek veled moziba penteken, mert *elrevedes* zavart erzek az Eroben.

fumerin 2013.06.03. 12:06:39

@Kytia: "és amikor Fumerin azt mondja rá, "kisugárzás", kicsit olyan érzésem van, mintha megbecstelenítenék ezt a szót, mintdenféle ócska picsarázással asszociálnák össze."
És szerinted ezzel mennyire lennék sikeres az életben? Ez max. poénnak jó, meg egy egydugásos témára.
Mondhatni szűrő. Aki ebbe belefut, már eleve komolytalan. Aki ilyen labdákra visszadobál, eleve sansztalan.
De te biztos jobban ismersz. :D

plantingC4 2013.06.03. 12:07:20

@Bölcs Jaroszláv: Konkrétan heti egyszer megúszok egy komolyabb balesetet, amiben abszolút én lettem volna a hibás, miniszoknya, konkrét dekoltázs, cicás mosolyok: életveszély az utakon :D

Αphelion 2013.06.03. 12:08:29

@Kytia: Hehe, hat igazabol magambol indultam ki, szoval akkor inkabb ugy mondom hogy aki *engem* siman meg tudna szerezni az csakis abbol a kiveteles 1%bol szarmazhat :P

Amugy ismerek egy olyan csajt akibe kb. minden pasi szerelmes es jelenleg pont azzal van aki a leghevesebben udvarol neki. Aztan kivancsi vagyok hogy meg is marad e mellette, ha igaz az elmeleted akkor elobb utobb hozza kell mennie, de en olyan joslatot is hallottam (igaz pasitol) hogy meg iden nyaron dobva lesz a srac. Szoval izgatottan varom a fejlemenyeket. :)

Frigyes ur 2013.06.03. 12:09:31

@Kytia: Aaaadehogy, nem kell aggodni, nincs penzem nyaralni, lesz itt nyar :D

@_Ω_: Hehe, hogy megszivnatok :D

@akut schizo effektív pszichózis: Szerintem ertette, csak lazado es kötekedett :)

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 12:11:29

@Frigyes ur: pedig a másodikat biztos valami jedi írta ^^

Frigyes ur 2013.06.03. 12:11:34

@Kytia: "Majd küldök képet róluk.:P"

Azert örulök, hogy nem vagyok a kollegad, marhara ertekelnek egy ilyen megmozdulast :D

Frigyes ur 2013.06.03. 12:13:04

@akut schizo effektív pszichózis: Jah. Egy Sith siman lezuzna hogy egyaltalan meg merte kerdezni. Csak a Jedik tököresznek.

Joe69 2013.06.03. 12:15:40

@croesus:
Az első ponttal maximálisan egyetértek. A másodikkal csak akkor, ha jó pasi az illető, és már jól meg is dugta a kiszemeltet, akkor egy ideig tényleg nem számít a hülyepicsáknak, hogy átvágták őket (Az időfaktor erősen személyiség-és szochelyzert-függő). A harmadikkal majd akkor, ha antik római szenátor leszek, és cserébe zsenge germán rabszolgacsajokat kúrogathatok.

A posthoz meg annyit: posztoló egy elég szar átmeneti életkorban van. Sráchoz sok, férfihez kevés. Házasság, kutya, gyerek, na ne...kutyát szerezzen be, ne rinyáljon róla, hogy szeretne..40-50 körüli szinglikkel kéne összejönni, azok buknak a fiatal huszonéves farkakra, és ott nem számít, hogy van-e pénze. És kutyájuk is szokott lenni, majd az állatok is meglesznek egymással.

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 12:20:01

@Frigyes ur: megnézném azt a jelenetet, amikor valaki Darth Vadert moziba híja :D

pretty kitty 2013.06.03. 12:23:48

@Bölcs Jaroszláv: "Különben is követelem, hogy tilcsák be a nyarat azokon a napokon, mikor kocsiba kell ülnöm"

A vilagnak megtiltani nem lehet h nyiljek, nyalackanak megtiltani nem lehet h jojjek :PPPPPPPPP Coval id jaltal kedvesz Jaloclav esz ezel az elvetemulc cadiszta jotletedel buntetezbol iden kulonoszen ultlalovic coknyak meg gatyak lecnek divatbaaaaaaaaaaaaaaaa :PPPPPPPPPPPPP

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 12:25:25

@Frigyes ur: "Ugyanaz a test, arc mashogy csomagolva egesz eltero reakciokat valt ki." Ezen én a helyedben nem csodálkoznék. Gondolj csak arra, hogy mennyivel más a "fogadókészsége" pl. egy éhes embernek egy tányér sült tökre, ha ízlésesen tálalva kapja, vagy ha odab..szák elé és úgy néz ki, mint egy rakás szar.
:DD

Frigyes ur 2013.06.03. 12:26:51

@akut schizo effektív pszichózis: Es milyen filmre? :) Mert van olyan, amire a reakcio azonnali halal :D

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 12:27:30

@Bölcs Jaroszláv: Ezzel egyet tudok érteni.

Nekem egyszer azt mondták, hogy ami hatásos, az a tekintet. :)

_Ω_ 2013.06.03. 12:30:38

@akut schizo effektív pszichózis: Na ezt elképzeltem:
-Nagyúr! Te leszel holnap a Campona 25-ös termében este 6-tól 3D-ben, beülünk megnézni?
-Nem vagyok neked elég 3D? ---- Wzzzzzz Krrzzzt - és Lüke Szájvókmen gazdagabb lett egy élménnyel, ámde szegényebb egy bal és egy jobb füllel. De majd kap bionikusat.

Alternatív befejezés:
-Oké, de ne kukoricázz velem! Gumicukrot hozz... :D

Frigyes ur 2013.06.03. 12:31:24

@Bölcs Jaroszláv: Mas, de a helyzettel ekvivalens az lenne (amugy sült tök pfujj), hogy odateszek egy rantott gombat (bocs, a tök nem tetszik) keramia tanyeron vs. muanyag dobozban. Elsonel reakcio 'atyamszuper', masodiknal 'utalom a gombat'.

Na mindegy. Egyutt tudok elni a tudattal, hogy a kulso ennyit szamit :))

fumerin 2013.06.03. 12:31:45

Egyébként azért az elkeseredését megértem a poszternek. Ismerőseim hasonló korosztályból panaszkodnak, hogy nem találnak párkapcsolatra nőt. Egyik barátom szerintem a világ legaranyosabb sráca, hatalmas szívvel, meg segítőkészséggel, figyelmességgel, türelemmel...sorolhatnám, mi minden jó tulajdonságot láthatok még benne ÉN. Ezt azért emelem ki, mert én ismerem, mert meg akartam ismerni. Aztán ha ránézek, mint idegen, elfogulatlan, akkor azt mondom: nem ő a nők ideálja, sőt...És csak azért nem érdekli a nőket, mert a külseje nem királyfis. És egy ilyen jó ember magányos. Mondjuk poszterrel ellentétben, neki még van humorérzéke.
Lehet, hogy a mi (harmincas és azon túl) korosztályunknak, ami érték, az már nem érték azoknak, akik pont hozzájuk való(20-25 csajok). Nem gondoljátok?

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 12:33:00

@Frigyes ur: jedi visszatér :p

@_Ω_: talán a gumicukrot megvárja és utána öli meg, vagy felhőzteti és lesz egy biztos gumicukor forrása ingyé :)

pretty kitty 2013.06.03. 12:33:02

@Bölcs Jaroszláv: ""Ugyanaz a test, arc mashogy csomagolva egesz eltero reakciokat valt ki." Ezen én a helyedben nem csodálkoznék. Gondolj csak arra, hogy mennyivel más a "fogadókészsége" pl. egy éhes embernek egy tányér sült tökre, ha ízlésesen tálalva kapja, vagy ha odab..szák elé és úgy néz ki, mint egy rakás szar."

Bilom a felnotteket h hod la tudnak neha codalkozni teljeszen nyilvanvalo dolgokla XDDDDD :DDDDDDD

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 12:35:59

@mésange: Megoldás, keressen magának a 30-as korosztályból párt, akivel jól megértik egymást. :)

plantingC4 2013.06.03. 12:37:07

@akut schizo effektív pszichózis: Az mán igen :D

@Kytia: Vegyük bele aztat is, hogy a kisugárzásnak van olyan része, ami nem manipulálható, sőt. Inkább fogalmi zavart érzek. Amiket említettél, azok inkább viselkedéssel összefüggő dolgok, amik tanulhatóak, gyakorolhatóak, pl. a "picsarázás".
A kisugárzásban benne van egy olyan dolog, ami "csak úgy" árad a személyből, akár anélkül, hogy tudatosan irányítaná. Ez nem tudatos.
Az, hogy hogyan akarjuk láttatni magunkat, hogyan akarjuk eladni magunkat, az viselkedés, mi irányítjuk, mi választjuk a ruhánk, a hajunk, viselkedésünk stb. az tudatos és ezeket nem is kisugározzuk, hanem toljuk ki magunkból szándékosan.
A kisugárzást talán úgy foglalnám össze, hogy nem tudatosan irányított, belső tulajdonságok, amik megjelenHETNEK egy külső szemlélő számára belőlünk.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 12:37:49

@Dr. Jula Watson: Biztos mondasz valamit, de egyszer már enlítette volt itten valaki, hogy a megértés nem mindig kor kérdése.
:D

fumerin 2013.06.03. 12:38:24

@Dr. Jula Watson: De már agyonra taposták önbizalmát a "kicsik". Szerinted merne "nagyobbak"felé nyitni ezek után?...

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 12:39:02

@Bölcs Jaroszláv: akkor mondom úgy: kölcsönösen értékelik egymást. Így megfelel?

Frigyes ur 2013.06.03. 12:39:15

@_Ω_: Mozgokepszinhaznal egyertelmu menu a sos pattogatott kukorica es a cola. Ne kelljen mar mindent nekem megtanitanom nektek az eletrol :P Gumicukor mas, azt mindig minden elethelyzetben jöhet, nincs kizaro ok.

@akut schizo effektív pszichózis: :P Sötet a lelked, öreg baratom :))

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 12:40:07

@_Ω_: jaja teljesen már lenne az értelmezése Cloud city-nek a Bespinen :D

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 12:41:28

@mésange: Hát, ha onnan kap pozitív visszajelzést... Amúgy is, mi ez, hogy nagyobbak? :D Csak már más a világlátásuk, az igényük, a fókuszuk. Nem véletlen amúgy, hogy mostanában egyre több az olyan kapcsolat, ahol a nő javára van +8-10 év.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 12:43:32

@Dr. Jula Watson: Hát, ha belegondolok, hogy 22 évesen milyen szerelmes voltam egy 25 éves lányba!!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 12:46:18

@plantingC4: "Vegyük bele aztat is, hogy a kisugárzásnak van olyan része, ami nem manipulálható" Így van! Az a része az, ami a csernobili társasutazáson jön össze. Az összes többiben hazudnak a nők, de ezt majd kifejti Jokka mester, ha ismét erre jár!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 12:48:06

@Dr. Jula Watson: Hát nem, mert tegnap. Szóval jóvanna mondtam már, hogy én egy ütődött, szenilis vénember vagyok, aki csak ül a konyhaasztal mellett (ki sem mozdul, mert elfelejtette, hogy hova tette a járókeretét), és hülyeségeket írogat.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 12:49:51

Hát ennyi volt a móka mára, sajnálom, de mennem kell német nyelvtanfolyásra. További jó szó rókázást mindenkinek!
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.03. 12:51:06

@akut schizo effektív pszichózis: Te ne kössé bele mindenbe, nem emlékezhetek rá, hogy legutóbb épp mit írtam. Különben is, olyankor nem kell járókeret, kapaszkodok a biciklibe!
:DD
@Dr. Jula Watson: Mondtam, hogy már szenilis vagyok, ne csodálkozz!
:D

Országúti Ninja 2013.06.03. 13:01:55

@Kytia:
Akkor biztos én nem vagyok még eléggé nő, mert én még mindig az alapján választok, hogy kinek a személyisége fog meg jobban és nem az alapján, hogy mennyit udvarol.

plantingC4 2013.06.03. 13:03:14

@mésange: Ugyan azt lehetne neki is mondani, mint a posztírónak is.
Agyontaposnak. 3x.

"Sós kútba tesznek, onnan is kivesznek
kerék alá tesznek, onnan is kivesznek
össze-vissza törnek, onnan is kivesznek"...

Aztán negyedjére is felállsz.
Vagy lent maradsz.
Személyes döntés.
Azt hiszem minden fiú/férfi eljut egyszer erre a pontra valami csalódás után, hogy nincs normális nő a számára. Bizonyára nagyon rendes fiatalemberről van szó. És lehet ilyen egyszerű, életkorból fakadó helyzet ez is. Értékek és korok vizsgálata igen érdekes felvetés, sajnos ahogy említetted, nagyon sok múlik még a kinézetén, a hozzá korban illő nőstényegyedek szempontjai között erősen súlyozott az ilyesmi.
Mondhatnánk vigasztalásképpen, hogy majd 5-10 év és megférfiasodván könnyebb lesz a dolga, de tudom, hogy ő most akar boldog lenni, nem 10 év múlva...mint mindenki :D

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 13:03:59

@Országúti Ninja: Na de az udvarlás mikéntje is lehet a "személyiség része".:)

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 13:08:22

Viszont, én azt nem értem, ha igaznak fogadjuk el az állítást, hogy azt választjuk, aki a legkitartóbban udvarol, akkor mi van azzal a megállapítással, hogy mindig az kell nekünk, (nőknek, férfiaknak egyaránt) aki szarba se vesz, akit nem kaphatunk meg?

Ez alapján kicsit olyan érzésem van, hogy végül a leghevesebben udvarló nem más, mint a legutoljára maradt versenyző, vagyis, ha ló nincs alapon, már csak ő maradt.
Aki tényleg kell, annak nem kell hosszasan és kitartóan ostromolnia a másikat, mert úgyis kell. Ha meg mégis, akkor ez csak egy játszma, de mi értelme?

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 13:10:08

igazából nem értem miért rinyál a posztoló. Isten aszonta, hogy szaporodjatok és sokasodjatok. ezt az emberiség eddig tökéletesen teljesíti. arra nem emlékszek, hogy azt is mondta volna, hogy legyen közben minden ember boldog. az biztos, hogy a sokasodásnak nagyobb a prioritása, úgyhogy tökmindegy is.

Kytia 2013.06.03. 13:13:17

@Frigyes ur: Hehe, igen, na majd letesztelem az instant gyorstechnikát. Aztán megadom a számadatokat, hogy szűázból hánynál működik.:D

@mésange: De most én nem rólad beszéltem, hanem azokról, akik riszálnak, bejön nekik és mások ezt kisugárzásnak nevezik...holott egyszerű eszközök ügyes használata.:P De amúgy nem vagyok ebben biztos, amit mondasz, hogy csak egyéjszakásra működik. Mindig a pornószínésznőket veszik feleségül leghamarabb. Meg ezekbe a riszálókba szerintem bele is zúgnak a pasik. De lehet, hogy csak keverem a szerelmet az ivari baszdüh fogalmával, mindenesetre a szemük párásodik.:)

@Αphelion: Lehet, hogy a jósoló pasi egy még hevesebben udvarló pasi és már kész a terve.:D

@plantingC4: Háááááát. Szerintem naiv vagy, ha azt gondolod, hogy ezeket így szét lehet választani. Simán érezhetsz valakiből olyan "kisugárzást", hogy ő egy érzéki nő, miközben lehet, hogy csak a ruhája tanúskodik erről. Mondjuk ettől még lehet ő egy érzéki nő, de azt, hogy te ezt érezd, ő tudatosan irányítja.
Ahogy egyébként a leghevesebben udvarlókkal is az a baj, hogy sokszor csak a dugás hajtja őket, a nők viszont bedőlnek, mert nem gondolják, hogy néhány reszelés ennyi energiát megér az illetőnek. Ezért azt hiszik, komolyabb a szándék, aztán kopp. Vannak itt átverések.:)

@Országúti Ninja: Vagy benne vagy az 1%-ban. Azért ne örülj, semmiféle minőségi különbséget nem jelent ez.:)

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.03. 13:13:50

@Dr. Jula Watson: sikerül, egyre több parazita van a Földön.

Kytia 2013.06.03. 13:16:21

@Dr. Jula Watson: Én nem tudom, mennyire reprezentatív a mintám, de eddig az összes sztoriból, amikor szarba se vevés lett a vége, nekem az jött le, hogy az elején bizony volt kemény udvarlás, ráadásul az egészen pofátlan fajtából, ami egyrészt pont azért volt olyan merész, mert az ürge valójában nem komolyan gondolta, másrészt viszont megtévesztésnek és romantikus érzelmek elindításának bőven elég volt. Utána, amikor már horogra akadt a szerencsétlen, persze lehet bunkózni, mert még egy ideig reménykedni fog a szebb jövőben és kínozni a barátnőket, hogy adjanak tanácsot. De aztán ez is elmúlik.

_Ω_ 2013.06.03. 13:16:30

@Dr. Jula Watson: Ő ugyanúgy a legkitartóbban udvarlók egyike, csak annyi a baj, hogy épp valaki másnak udvarol. Ezért nem kaphatjátok meg. :)

A játszmázás értelmét még nem sikerült megfejtenem és már nem is próbálom. Valószínűleg azért maradt megfejthetetlen, mert tényleg nincs értelme játszmázni, leginkább önsorsrontás.

plantingC4 2013.06.03. 13:17:18

@Dr. Jula Watson: Érthető a nők javára +10-es különbséges párkapcsis tendencia terjedése.
Azok +10 évvel idősebb csajok túl vannak a felhőztetésen, felsorolhatatlan ostobaságokon, amik még tök jelen vannak a most tuti kategóriába (23-28 éves nő) tartozó csajoknál. És bizony van egy réteg olyan férfi, aki kurvára nem vevő a Cosmo-csajokra, hát az néz egy Nőt. Idősebb? És ? :D

Kytia 2013.06.03. 13:17:38

@Dr. Jula Watson: Egyébként meg nem a hosszasság és kitartóség a lényeg, hanem a hevesség. Lehet az néhány jól célzott pillantás, vagy bók. A lényeg, hogy húsbavágóan szenvedélyes legyen.

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 13:18:13

@Kytia: Hmm... szóval itt is a hevesen udvarlásból indulunk ki? :)

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 13:19:43

@plantingC4: Nekem semmi bajom a korkülönbséggel :) Sok tekintetben valóban összeillőbb páros tud lenni.

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 13:20:59

@Kytia: Nana, ez már így más nézőpont. :) Mert nem mindegy, hogy hirtelen letámadás, vagy hosszas, kitartó ostrom a harci művelet :)

Kytia 2013.06.03. 13:21:05

@Dr. Jula Watson: Jaja, én olyankor is abból indulok ki. Szerintem minden lelkesedés ebből indul ki. Én még nem láttam olyat, hogy beállít egy undok fasz és a nő rögtön beleszeret, miközben az illető egy pillantást nem vetett rá. Először mindig mézesmadzag van. Tudják ezt a bunkók, hogy kell.:)

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 13:23:53

@Kytia: Vagy csak az van, hogy ott van valaki, aki mindenkinek kell, hát akkor tuti jó vásár lehet, és akkor nekem is kell. Így lesznek az alfahímek :) Sokszor egyébként nincs mézesmadzag, csak a delikvens már annyira akarja, hogy minden apró szösszenetet pozitív visszacsatolásnak tekint.

Országúti Ninja 2013.06.03. 13:27:20

@Kytia: a @Dr. Jula Watson: jól megírta a véleményem. Szerintem a kitartóak azért lesznek befutók, mert addig futnak amíg már csak ők maradnak...

Ha a kitartó pasiról kiderül, hogy minőségi pasi akkor nyilván nincs minőségi különbség és vica versa. (Sokszor az ember rövid udvarlás után beadja a derekát mert elsőre úgy tűnik, hogy a másikkal milyen jó lenne, aztán idővel kiderül még is csak egy nagy rakás szerencsétlenséget sikerült választani...). Szóval továbbra is azt mondom ebből szabály faragni nem kéne...

Abból a szempontból jobb választásnak tűnhet a kitartó egyed, hogy 1. aki ilyen az talán tényleg komolyan gondolja a dolgot, és 2. (szerintem) egy igen vonzó jellemvonás ez, ha ez a kitartás nem csak a zsákmány elejtéséig tart...

Dr. Jula Watson 2013.06.03. 13:29:34

@Országúti Ninja: Egy idő után a kitartás oda fajul, hogy "ha törik, ha szakad, akkor is megszerzem, bár már egyáltalán nem kell"

Αphelion 2013.06.03. 13:35:37

@Kytia: "a vitalitásra ösztönösen gerjedés miatt. Az állatvilágban sincs másként. Még ott is, ahol nem verekednek a hímek a nőstényekért általános, hogy a nő menekül, a hím üldözi és amelyik elég kitartó, annak jut majd pina. Merhogy ki köll választani a legéleterősebbet és azt, amelyikben a szaporodás ösztöne a legerősebb."

Oh varjal akkor te igazabol arrol beszelsz hogy azok kozul akik tetszenek, az kell aki a leghevesebben udvarol. Az ugy azert egesz mas, en eloszor ugy ertelmeztelek hogy ha ez a pasi:

rarebliss.com/images/Site%20Images/skinny%20guy%20m.png

iszonyat hevesen udvarolna neked, ez meg:

1.bp.blogspot.com/-S6sKdljV3TQ/TdiyDXwvgCI/AAAAAAAAAR4/0WPObuuuxvE/s1600/muscles.jpg

nem annyira hevesen, akkor a masodikat elutasitanad mert neked az elso kell. XD :D

Országúti Ninja 2013.06.03. 13:39:22

@Dr. Jula Watson: hát igen, ezért írtam, hogy tűnhet :)...
és csak ismételni tudom magam, pont az ilyenek miatt nem szabad egy ilyen kijelentést tenni, amit Fenyő tett. Nem törvényszerű...

Azt elismerem, hogy a nőkben valahogy genetikailag benne van, ha udvarolnak nekik akkor előbb utóbb valahogy érzelmileg el kezdenek visszareagálni...de ha a nő tudja mit akar, akkor a helyén tudja kezelni az ilyen udvarlós ingereket és józanul el is tudja őket utasítani... ha tudja, hogy neki nem ez kell... (most csak fél aggyal vagyok itt szóval lehet nem sikerült túl érthetően kifejeznem magam...)

Frigyes ur 2013.06.03. 13:44:04

@Kytia: Oke, varom. Tuti teszt lesz, ha te vagy az alany, akkor csak telleg a technika szamit ;)))

Αphelion 2013.06.03. 13:44:20

@Kytia: "Egyébként meg nem a hosszasság és kitartóség a lényeg, hanem a hevesség. Lehet az néhány jól célzott pillantás, vagy bók. A lényeg, hogy húsbavágóan szenvedélyes legyen."

Huh igy meg mar teljesen mas. Megnyugodva latom hogy totalisan felreertettelek :DD

Es akkor amugy igazabol csaj -> pasi iranyban is ugyanez a recept ;)

Namely 2013.06.03. 13:44:57

@plantingC4:
"van egy réteg olyan férfi, aki kurvára nem vevő a Cosmo-csajokra"

bár tényleg van ilyen (van egy haverom, aki számára ~43+ az alap (a fazon 27), az alatt rá sem néz a nőkre, de inkább jellemző, hogy:
"van egy réteg olyan férfi, aki kurvára nem kaphat Cosmo-csajokat"

ezért aztán bemeséli magának, hogy ő nem is azt szereti. Hanem a 35+ kategóriát, mert azok az igazi nők.

pretty kitty 2013.06.03. 13:48:26

@Dr. Jula Watson: "Vagy csak az van, hogy ott van valaki, aki mindenkinek kell, hát akkor tuti jó vásár lehet, és akkor nekem is kell. Így lesznek az alfahímek :)"

Alpha SZEMMIK nem lecnek id!!!!!!!!!!! :PPPPP

Frigyes ur 2013.06.03. 13:49:36

@Kytia: Feltetlenul.
:D

@Αphelion: Ugy bontod le a fizikai megjelenesre, hogy kizarod, amit Kytia mar irt korabban. Ahhoz pölö, hogy valaki izmos legyen, tennie kell, egy bena pasi, akit az elso keped ohajtott illusztralni pedig sosem lesz eleg tökös ahhoz a hevesseghez, amirol itt szo van. Igazabol a kulso valamennyire le is kepezi a belsot. Szep akaratra nem lehetsz, de eleg igenyes megjelenesu igen. Mit teszel meg a celodert kategoria.

Frigyes ur 2013.06.03. 13:56:35

@Országúti Ninja: A kurizalas az en fogalmaim szerint nem kosza bokakat jelent, hanem iranyitott figyelmet ami kifejezetten a nonek szol.
Ha mar Fenyo:
www.youtube.com/watch?v=0nAie4DIf98
Na pl. egy ilyen megmozdulas. Engem is vettek mar le gesztussal a labamrol...

plantingC4 2013.06.03. 14:00:20

@Kytia: Az tuti, hogy naiv vagyok, de pont ezekről beszéltem, a ruházat is rossz példa.
Elmondom neked miktől lesz érzéki egy nő :D

A nézése, a hangja mikor nevet, a járása, az illata (nem a parfüm), a testbeszéde, egy mozdulata, mindez egy kitérdelt melegítőben is akár. Ilyesmiktől lesz érzéki, nem a ruhájától, és ezek még mindig csak a felszín, nagyon bele lehetne mélyedni.

Ha felvesz egy szexi ruhát, attól még nem lesz érzéki, csak szexi.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.06.03. 14:01:41

@Frigyes ur:

Nálad elég egy hörcsög bevetése és már eszedet veszted! :) Ellent tudnál mondani egy roborowski törpehörcsög-gyereknek? :)

Frigyes ur 2013.06.03. 14:04:17

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nyilvan nem, de ne add ezt ugy elo, mintha te igen. Banyek, a roborovski amugy tenyleg meg hörcsög mertekben is brutal cuki ;(

Αphelion 2013.06.03. 14:14:09

@Namely: "ezért aztán bemeséli magának, hogy ő nem is azt szereti. Hanem a 35+ kategóriát, mert azok az igazi nők."

Igy van, de ez amugy meg a jobbik eset, mert igy legalabb belenyugszanak es nem rendeznek naponta feltekenysegi jeleneteket mint nekem egyszer egyik kollegam. :)

plantingC4 2013.06.03. 14:15:59

@Namely: Ez is igaz, ilyen férfi is van.

Αphelion 2013.06.03. 14:20:56

@Frigyes ur: Ezzel teljesen egyetertek, igazabol csak azt irtam le hogy hogyan ertettem felre Kytiat ;) A "heves udvarlas" kifejezesrol masfajta dolgokra asszocialtam mint amire ti gondoltok.

Namely 2013.06.03. 15:10:59

@Hurri Kán: ezen mi is jót röhögtünk... az a sugárban hányás!

dr. gernika 2013.06.03. 16:36:59

Kedves poszter, először beszéljük meg, hogy a te nem létező magánéletedről beszélünk, vagy az ismerőseidéről, akiket unalmadban analizálsz.

dr. gernika 2013.06.03. 16:48:31

@Kytia: A szoknyában lehet valami, mert ha azt veszek fel, egész más reakciókat kapok, pedig nekem sincs jó lábam.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.06.03. 17:22:39

@dr. gernika:

Ha én vennék fel szoknyát, akkor még hevesebb reakciók lennének! :)

JOKKA21 2013.06.03. 17:33:06

Ennek az az oka, hogy nincs normális nő, mert minden nő aljas hazug ribi.

Frigyes ur 2013.06.03. 17:35:19

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Fototfototfotot!!!

@JOKKA21: Kiegtel, Jokka. Regen ez is jobban ment :S

Namely 2013.06.03. 17:48:57

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
ha megteszed, ne felejts el felvételt készíteni a reakciókról!

Füredy Fruzsina 2013.06.03. 17:49:39

@JOKKA21: Meselj mitol egtel ki olcsosagom. Csak nem lett valami melod es ott gurcolod halalra magad? Gondolom eleg sok orai beredbol jon ossze a langosra meg kurvara valo...:P
süti beállítások módosítása