HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.25. 07:50

A pasim már lemondott rólam

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/25/a_pasim_mar_lemondott_rolam

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr125376853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Országúti Ninja 2013.06.25. 10:37:54

Szerintem...
Nincs olyan, hogy "vele illettem össze a legjobban, de szétbarmoltam".
Ha sikerült szétbarmolni, akkor nem ő volt a Zigazi. Mindenki hibázik egy párkapcsolatban és az érzelmek se feltétlen vannak azonos szinten minden időben, de ha tényleg fontos vagy a másiknak, akkor ő kitart melletted még akkor is ha "elviselhetetlen vagy"...

Papírsárkány 2013.06.25. 10:37:57

@Frigyes ur: Neem, az csak arra utalás, hogy sokan elfelejtik a sok felkiáltójelnél lenyomni a shift-et, és 4-et ütnek helyette :)
Így lesz valamiből ez: !!!!!!!44!4!44! :)
ezt fokoztam csak picit :)

Frigyes ur 2013.06.25. 10:40:26

@Országúti Ninja: Még én sem bírtam elviselni magam, én sem maradtam volna. Szerintem ez több, mint árulkodó :)))) Mondjuk én eleve nem is kezdenék magammal :D

@Papírsárkány: Jaaaaa. Túlbonyolítottam. Így már oké, hibátlan érvelés.

Papírsárkány 2013.06.25. 10:40:58

@Frigyes ur: Az anyukáktól tanult retorika meg hogy is mondjam... csak azért, mert a másik nem reagál, még nem biztos, hogy győztünk :D

plantingC4 2013.06.25. 10:44:33

@Országúti Ninja: bár csak ilyen egyszerű lett volna...

fumerin 2013.06.25. 10:54:29

@Papírsárkány: Zigazi. :) Pedig van...egy darabig tuti mindenki úgy érzi! :D

Frigyes ur 2013.06.25. 10:59:38

@Papírsárkány: nlc. Nok Lapja Cafe. Ott forumozok mar regota. Kemeny hely. Megtudja ott az ember a negercsok letalis dozisat :D

Kytia 2013.06.25. 11:01:00

@Frigyes ur: Jellemző, hogy kihagyod, ha megyek.:D Úgy vártam, hogy kifaggassalak, erre...
Ráadásul öcsémnek is beharangoztalak, mint épp szingli nőt.:P De ne aggódj, ő se jött el.:D

@mésange: Normál esetben biztos, de a 40 fok kánikula már eleve nem lehet normál eset.:D

@Bölcs Jaroszláv: Hehehe. Idén az egyrétegű öltözködés a divat. Vagy bugyi, vagy az pont nem.:D

Papírsárkány 2013.06.25. 11:04:46

@Frigyes ur: Jaj :)
El se akarom képzelni :)

Namely 2013.06.25. 11:05:33

Most növelted a telefonszámládat egy felesleges hívással. Stop-loss nagyszerűen jelzett, jól állítottad be, és te mégis pozícióban maradnál?

Pasid eddig sem volt, csak dugópajti.

Keress másikat.

"Helyre lehet ezt még hozni?"
Azzal kezdeni megint, aki ha szóltál neki valamiért, egyszerűen köszönés nélkül hazament és nem hívott többet?
Ennyire nem lehetsz kétségbe esett.....

Annyit sem jelentesz neki, mint a fing a bablevest követően, nem kapcsolsz, kicsim?

All-in 7,2-re?
Gondold át még egyszer!

Frigyes ur 2013.06.25. 11:06:41

@Kytia: Nem írtad, hogy mész :P Ó, biztos tanulságos beszélgetés lett volna, nagyon tanulságos ;)
Hehe, szeretnél velem családi kapcsolatba kerülni? :))) Mindjárt sírok :D Azt legalább értjük akkor, hogy az öcséd miért nem, óvatos volt :D

Frigyes ur 2013.06.25. 11:08:43

@Papírsárkány: Ó, pedig miket nem tanultam ott. Sőt, még be is pasiztam :D

Országúti Ninja 2013.06.25. 11:09:05

@Papírsárkány: egyetértek. Nincs ilyen.
Olyan van, hogy megtalálod azt az embert, akivel tudtok közös életcélokat kitűzni és együtt tudtok működni hosszútávon is, annak ellenére, hogy lesznek hullámvölgyek ahol az egyik fél elviselhetetlenné válik...
Az a baj, hogy hálivúd elhitette az emberekkel, hogy az a jó kapcsolat, ahol hatalmas nagy lángon ég mindkétfél és mindig minden rózsaszín. Engem mindig is érdekelt, hogy az ilyen hepiendes rimcsiromcsi történetek hogyan folytatódnának, ha lenne folytatás...
Egyrészt tudom, hogy a nagy lángon égés jön-megy egy kapcsolatban és tenni kell azért, hogy újra visszajöjjön.
Másrészt az autó beindításához "nagy láng" kell, de utána érdemesebb átváltani másik fokozatba ahol már inkább a lendület viszi előre a gépet nem pedig a "láng". A kapcsolatokkal is így van. Szerintem.
Nem kell az a nagy láng hosszútávon. Az ahhoz kell, hogy "berúgja" a kapcsolatot az elején :D. Aztán ha lelassul akkor vissza kell váltani és eljön az a pont, ahol megint egyesből kell indítani és feléleszteni azt a lángot...
Sajnos az élet nem automata váltós :D

Hurri Kán 2013.06.25. 11:12:01

Hát, ez elrepült. Következő...

Országúti Ninja 2013.06.25. 11:13:23

@Namely: "All-in 7,2-re?
Gondold át még egyszer! "
Van, hogy egy ilyen húzással nyered meg a kört, de ehhez ismerni kell a többi játékost és persze jó lapoknak kell lejönnie :D

Namely 2013.06.25. 11:17:33

@Országúti Ninja:
ohh, hogyne, 20 dolcsit ráteszel, de vajon 5000 is mehetne? Én is csináltam már hasonlót, de gagyi játékban, vagy freerollnál, de komoly tétben eszembe sem jutna. Gondolom neked sem.... :)

fumerin 2013.06.25. 11:18:36

@Országúti Ninja: "az egyik fél elviselhetetlenné válik..." Ilyen nincs.
Olyan van, hogy szeretem, még akkor is, ha abban a percben a viselkedése nem a szokványos.

Father Justice 2013.06.25. 11:19:40

"Amikor este hazament, nem mondta, hogy mikor jön legközelebb."

Ha nincs rászorulva a felerezsire, három másodperc alatt le tudott mondani rólad.
Méghogy három nap.. haggyámá'. Másik egészségügyi átlagsunát pedig nem kihívás beújítani neki: a jelek szerint a szintje lehetővé teszi. Nem is értem, hogyan lehet ennyire komplex problémát generálni egy ilyen triviális eseményből. Szerintem ezt nő írta.

fumerin 2013.06.25. 11:26:05

@Frigyes ur: NLC-t fél évig bírtam. Mindig férfinak gondoltak, nem kevés levelet kaptam arról, hogy nem érthetek én a nőkhöz és más dolgok...:D

Kytia 2013.06.25. 11:36:00

@Országúti Ninja: Ki mondta, hogy a Zigazival mindig lángol?

@mésange: Bár a mostani álláspontod meredeken eltér a korábban reggel képviselttől...egyetértek. Vannak sztorik, ahol a pár egy évig utálta egymást szívből, no szex, no kedvesség, csak a másik baszogatása, mégse merült fel szakítás még nyomokban sem. Aztán meg túljutottak azon a szakaszon és lett nagy szerelem megint. Ha van elhatározás ("szándék", ahogy Lovasi apánk mondaná), nem az adott pillanat fogja eldönteni, hogy hogyan tovább.

Frigyes ur 2013.06.25. 11:36:43

@mésange: Nezd, Frigyesur nevvel... szerinted? :D

fumerin 2013.06.25. 11:42:07

@Kytia: Zigaziról beszélgettünk. A hamisítványokhoz a reggeli mondókám még megállja a helyét. :)
Ezt értsd úgy, Zigazinak szar napja van. Az az első, hogy közli, ma próbáljunk meg semleges témában evezni, mert annyira szar a napom. Ma ne akarjunk világot megváltani, emberek közé menni...blabla. És itt már nem is lesz nézeteltérés, ha kellően toleráns az ember.
Cserében ue. kérheti a másik is.
Komolyan, lehet úgy élni, hogy nincs vita. Csak jól kell tudni kommunikálni az aktuális érzéseket, pillanatokat.

fumerin 2013.06.25. 11:46:18

@Frigyes ur: :D Volt egy aranyos levelem is. Én egy csalódott férfi vagyok, aki csak azért ír ilyeneket, mert fél a nőktől. Nem baj, ez olyan cuki és kezelhető megfelelő nővel. :D
Ehhhh, majd megírtam, nézd, nő vagyok, kösz.
Erre: Jó, értem én. Nem baj, megvárom, amíg őszinte leszel. :D
Hátbeszarás...:D

Kytia 2013.06.25. 11:47:12

@Frigyes ur: Úristen, tényleg ott nyomulsz? Én azt hallottam, hogy ott a nők tanácsokat adnak egymásnak, hogy hogy essenek titokban teherbe, meg ilyenek.

Kytia 2013.06.25. 11:58:56

@mésange: "Én egy csalódott férfi vagyok, aki csak azért ír ilyeneket, mert fél a nőktől. Nem baj, ez olyan cuki és kezelhető megfelelő nővel."

Pedig igazán megdughattad volna, ha már ennyire belelkesítetted? Ilyenek vagytok ti férfiak. Elhúzzátok a mézesmadzagot, aztán amikor már épp valaki rohanna megmenteni, nem hagyjátok.:D
Nlc, ómájgád!

Frigyes ur 2013.06.25. 12:00:32

@mésange: Aa, ott ha pasit latnak, nyolcan ugranak. Borzasztoak. Nyugi, nekem se hittek el. Voltam otvenes, kopaszodo matematika tanar is, aki keresetet ejszakankent transzvesztita barban egesziti ki, azert jar ide sminktanacsert. Mindezt ugy, hogy foto volt a bemutatkozo oldalamon. Noooook.

@Kytia: Sminktanacsert regisztraltam. De sokfele tema van, ismertem meg ott joarcot is, csak mar a normalisak szinte mind elmentek, en is ritkan jarok.
Kikapcsolodasnak tok jo, agyhalal, avagy 'a pasik tenyleg a szoke noket szeretik?', 'tojas, a mumus', 'esti furdes felesleges?', 'melltarto gond', 'fulgyuru az ev ekszertrendje', 'eleguk van a noknek a gebe modellekbol'. Mazsolazgattam abbol, hogy mily magvas temakba irtam mostansag :D Szerencsere babas temak kulon vannak valasztva, az eskuvosek is, kedvencem volt a "2009-es esküvőben reménykedők" :DD

Frigyes ur 2013.06.25. 12:08:21

@akut schizo effektív pszichózis: Feltétlen, öreg barátom :D Sejtettem, hogy valakit felcsigáz majd :D

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.25. 12:12:19

@Frigyes ur: höhöhö.. főleg a hatékony ránctalanítási módszerek érdekelnek :D

fumerin 2013.06.25. 12:15:23

@Frigyes ur: Jahh, én próbáltam az anyák és babák témaköröket. No, sikerült onnan is kipontoznom magam. Pedig csak tapasztalatot írtam. Nos....nem nekem való terep. Hülyékkel meg vitázni sem és viccelni sem lehet. :)

@Kytia: Nézd, a női hülyeségek eszméletlen színesek. :D

Papírsárkány 2013.06.25. 12:23:39

@Országúti Ninja: Asszem a Romeo & Juliára is kihozták irodalmárok, hogy elég hamar szétmentek volna :)

(persze idevág a klasszikus idézet, hogy static.someecards.com/someecards/usercards/1338856381349_2730431.png )

@Frigyes ur: próbálok meglepődni...

plantingC4 2013.06.25. 12:35:59

@akut schizo effektív pszichózis: Azt nem tudom, de pár napja olvastam valahol, hogy cseszegették riporterek, hogy így plasztikáztatja az arcát, meg úgy, erre benyögte nekik, hogy az arcát még mindig nem, ellenben a herezacsiját igen, mert az tényleg ráncos..:D:D:D

plantingC4 2013.06.25. 12:44:19

@akut schizo effektív pszichózis: én szétröhögtem magam rajta, mert ezek után állítólag több kaliforniai plasztikai sebészeten is megjelent a választható kezelések közt, 250 dodó egy alkalom és állítólag hatalmas az érdeklődés a cikk óta....:D:D:D

plantingC4 2013.06.25. 13:03:14

@plantingC4: de csend lett, mindenki a vasalt golyós fotókat keresi ? :D

Papírsárkány 2013.06.25. 13:05:48

@plantingC4: én azon gondolkodtam, hogy vajon hány plasztikai sebész ismerőse van és mennyien fizetnek neki ezért jutalékot :)

mütyür 2013.06.25. 13:05:57

@plantingC4: nalam epp kajakoma van :)

plantingC4 2013.06.25. 13:18:06

@Papírsárkány: igen, igen könnyen ment a megoldás :D jár a 10 pont ! :D

@mütyür:elkezdtem agyalni, hogy a kajakoma, az vajon milyen szintű felhőtag lehet, aztán rájöttem, hogy ekezet nelkul irsz..:D:D:D

mütyür 2013.06.25. 13:24:59

@plantingC4: :D vegulis hivhatom Kollegat igy, o a reggeli es ebedellatmany felelosom :)

plantingC4 2013.06.25. 13:30:13

@mütyür: azt a betyáros mindenit, tehát csak rátapintottam..:D
szegényt miféle dologgal vetted rá erre? :D

Hurri Kán 2013.06.25. 13:33:14

@plantingC4:
Micsoda indiszkrét kérdés :D

mütyür 2013.06.25. 13:34:30

@plantingC4: mivel lehet egy ferfit? :D

Kytia 2013.06.25. 13:34:37

@Frigyes ur: Már a címek is borzalmasan elkeserítőek.:D

@mésange: Ez igaz.:D

plantingC4 2013.06.25. 13:40:26

@mütyür: már tudom, felolvastál neki a Háború és Békéből ! :D

fumerin 2013.06.25. 13:42:27

@Kytia: Ne itt trollkodj, írd a kategóriákat! :D Bőven van még;)

mütyür 2013.06.25. 13:43:18

@plantingC4: még most is! Sose fejezzuk be :):)

Kytia 2013.06.25. 13:47:58

@mésange: Gondolkozom, gondolkozom.:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.25. 13:48:11

@plantingC4: Ja, és persze mindezt oroszul tette (szép nyelv az, elvégre Dosztojevszkij is azon beszélt)!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.25. 13:48:48

@Kytia: Ez helytelen! Inkább igyál az gyorsabban meglátszik!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.25. 13:55:01

@Kytia: Nekem volt olyan sztorim, ahol a pasi, akivel laktam, épp egy fasz ürüggyel megkért, h inkább költözzek el... Szeret, meg minden, csak most az élethelyzet... Aznap este 8 körül segített volna a cuccaimat elpaterolni. Jómagam totál kivoltam (igen, fiatal punci, sík hülye kategória, fülig szerelmes), h külön fogunk lakni, de okés, csak átmeneti... De a pasim nem ért haza. Vártam, már 9 is elmúlt. Baromira aggódtam érte, mert sokat dolgozott (izé, utólag "sokat dolgozott"), mindig fáradt volt (volt, h a szexhez is. ő mondta, h szexmániás vagyok, és nem kéne minden nap szexelni, mert az úgy unalmas lesz... én csak néztem ki a fejemből akkor is), már lelki szemeim előtt láttam, h befordult egy árokba az autóval... Felhívtam a helyet, ahol dolgozott, h ott van e még. Nem, rég elment. Kész voltam. Már azon agyaltam, h hívom a kórházakat... Éjfél után jött asszem. Neki estem, h miért nem hívott fel, hol volt, szétaggódtam magam. Mire ő:
- persze! 1x később jövök, és te máris arra gondolosz, h mással kefélek.
Azt a döbbent fejet amit akkor vághattam. :D Mondtam neki, h én aztán nem. Eddig ez eszembe se jutott... Hajj, de vicces ez már így utólag! :D
Jó ideje félre kúrhatott, plusz a meló, idősebb is volt, rám már nem volt minden este energiája. :D

Egyébként egy darabig még "együtt" voltunk. Ő volt az, aki újra és újra ellehetetlenítette a kapcsolatot (izé, "kapcsolatot"), addig, míg én mondtam ki végre zokogva, kiborulva, h vége, ennek nincs értelme. Én padlóra kerültem, ő meg már rég mással élt. Vannak ilyen gerinctelenek, akik nem képesek vállalni a szakítást. Szerintem poszterin faszija is ilyesmi lehet. De ez csak tipp! :)

plantingC4 2013.06.25. 14:02:21

@mütyür: sose fejezitek be, meg Kolléga nagy K-val, hm, hát felettébb gyanús...:D

@Bölcs Jaroszláv: 4 évig tanultam oroszul anno, az tutkó, hogy érdekes, az biztos, de hogy szép-e...? :D

plantingC4 2013.06.25. 14:09:10

@mütyür: Gyanús ez, reggeli-ebéd megoldó, kolléga nagy K-val meg "sose fejezzük be"...

A férjeddel együtt melózol ? :D

mütyür 2013.06.25. 14:12:19

@plantingC4: nem, nemkellex-nek van fonok-ferje :)

nekem oroszbol ennyi maradt meg: zdrasztfujcse ucsicselnyica, nyikto nye panyimaju meg a zajcsik pabjegajcsik :):) a lengyel a legszebb szlav nyelv :)

Kytia 2013.06.25. 14:14:54

@Bölcs Jaroszláv: :DDD

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Ez kurvajó.:D Neked eszedbe sem jutott, ő meg kibökte.:DDD

plantingC4 2013.06.25. 14:16:05

@mütyür: nem főnök, tehát kolléga ? :D

mütyür 2013.06.25. 14:24:04

@plantingC4: kollegarol? Majd ha szakitunk. Es akkor mindenki bologathat okosan, h naugye, hazinyulat nem bantunk :):)

plantingC4 2013.06.25. 14:27:21

@mütyür: csak összeraktam juhhuhuuúú, azt meséltem már, hogy gyerekkoromban mindig nyomozósat játszottam ?
:D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.25. 14:31:08

"Én is lemondtam rólad"- somolygott a lány, miközben aktiválta exe fényképes, telefonszámos adatlapját a seggbekúrlak.hu meleg társkereső oldalon.

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.25. 14:34:49

@mütyür: jaja. g'gye ti zsivjos?

nem sok bájdővély

Hurri Kán 2013.06.25. 14:46:37

@akut schizo effektív pszichózis:
Biztos vannak nála is jobb vodkák, nekem eddig mindig bevált.

Hurri Kán 2013.06.25. 14:47:46

@mütyür:
Zubrowka is jaúúúúú :D

mütyür 2013.06.25. 14:55:47

@akut schizo effektív pszichózis: en kb 10 eve ittam utoljara vodkat, az kalinka volt :)

mütyür 2013.06.25. 14:57:39

na lemerul a telo, sziasztok :)

mütyür 2013.06.25. 15:30:29

jéééé, lekerültem a mhelyi tiltólistáról :DD

mütyür 2013.06.25. 15:36:31

@plantingC4: blog.hu-kat... ezért írtam mobilról :) de gondolom, csak vmit elrontottak és holnaptól újra mobilozás lesz :(

mütyür 2013.06.25. 21:20:37

vki mondja már meg, hogy lehet Semmelweis napokat tartani úgy, hogy súlyos rákos betegek kezelése tolódik emiatt?

_Ω_ 2013.06.25. 23:09:14

@mütyür: Ha a másik oldalról nézed, még mindig nincs normális fizetésük. Gondolom ügyelet stb. az továbbra is lesz. Számomra nem tűnik rossz lépésnek, nem sajnálom tőlük ezt a napot, hiszen emberek dolgoznak ott is, akiknek időnként ki kell kapcsolni. Az, hogy ez egy nevesített nap és nem egy átlagos nap amit a doki magának bökött ki az életkorának megfelelően rendelkezésre álló X napos szabadságkeretből a naptáron még mondjuk 2 hónapja, még nem teszi elítélendővé.
Ahogy most utánaolvastam, ez olyan nap amivel évek óta lehet már előre kalkulálni (bár bevallom, jómagam most hallottam róla először), és van egy olyan tippem, nem csak rákos betegek kezelése tolódik emiatt. De ugorjunk vissza a korábbi szabadságos felvetésemre, nem látom, mitől rosszabb egy normál szabadnapnál, amire az embereknek orvosként és rakodómunkásként is időnként szüksége van.

Hope Farhadi 2013.06.26. 11:07:36

Nekem azért tetszik a Semmelweis-napok elnevezés, mert őt - t. kollégái hallgatólagos egyetértésével - bezárták, kínozták, s az ápolói agyonverték, ahogyan azt Czeizel megírta:

"A kutatás során fény derült egy igaz, bár hátborzongató Semmelweis történetre, amit egy buta legendával oly sokáig elfedtek - mondja a genetikus, aki állítja, a beszerzett dokumentumok hitelesen bizonyítják: Semmelweis Ignác, "az anyák megmentője" nem volt elmebeteg, és halálát nem önkezűség okozta, hanem ápolói verték agyon, és végül is vérmérgezést okozó kezeletlen sebeibe halt bele. Tényként kezelhető, hogy kollégái el akarták távolítani az egyébként is izgága, nehéz embert, akinek a tanait - a gyermekágyi láz megelőzésének kifejtését - a külföldi szaktekintélyek egyebek között azért utasították vissza, mert a fertőtlenítő kézmosást nevetségesnek tartották. Semmelweis ezt követően szinte elviselhetetlenné vált. A pesti egyetem orvosai saját hírnevüket is veszélyeztetve látták amiatt a keresztes hadjárat miatt, amit Semmelweis indított a "vak és tudatlan gyilkosoknak" titulált szakmatársak ellen. Volt olyan kollégája, akit "orvosi Nérónak" nevezett." regi.sofar.hu/hu/node/52397

Úgy tűnik nekem (közelmúltbeli kórházi tapasztalataimra támaszkodva), hogy a helyzet Semmelweis kora óta sok tekintetben rosszabb lett.

mütyür 2013.06.26. 20:27:17

@_Ω_: :DDDD köszi szépen, de tudtommal az orvos azért lesz orvos, hogy segítsen a betegeken. Nem a pénzért és nem a pihenésért.
Egy sugár- és kemókezelt betegen ez a kiemelt nap nem segít. Egy nap kiesik, másnapra 2x annyi beteg várja legyengülten a kezelést. Ez emberi??

mütyür 2013.06.26. 20:40:35

@_Ω_: amúgy meg a különbség: a beteg terápiája megszakad és másnap 2x annyit kell várakoznia legyengülten. a rakodómunkás ígyis-úgyis megkapja a fizetését, de csak rakományért felel, nem emberéletekért.

de ez semmi, mert pénteken meg épp kórházfelújítás van, a betegeknek várniuk kell még plusz napot :D

:(

_Ω_ 2013.06.26. 23:06:38

@mütyür: Azzal a felével nem vitatkozom, hogy a betegeknek nem jó, rengeteg dolog nem jó nekik. Viszont az orvosok sem robotok. Az elhivatottság és az addig dolgozom míg beledöglök közt kell megtalálni az egyensúlyt, én pedig úgy látom, egy ilyen nap megadható nekik. Nagyságrendekkel nagyobb felelősséget és odafigyelést igényel az ő munkájuk mint mondjuk az enyém, jobban meg is eszi őket belülről.

Egy apró keresztkérdés: ezek a betegek minden nap kapnak kezelést, a hét minden napján, Karácsonykor és Húsvétkor is?

Frigyes ur 2013.06.27. 08:02:18

@mütyür: "az orvos azért lesz orvos, hogy segítsen a betegeken. Nem a pénzért és nem a pihenésért"
Ja, tenyleg arra akkor mar nincs is szukseguk. A demagogia csucsa, amit lenyomsz.
Amugy honnan veszed, hogy a rakos betegek kezelese tolodik emiatt?

Joe69 2013.06.29. 09:27:37

Ismerős szitu,én is hagytam már igy ott behisztiző hülyepicsát,pedig nem volt éppen másik nő,aki széttette volna nekem a lábát, de ami a legbosszantóbb, a hisztiscsajnál is alig jutottunk túl az elsőn. Sokan ettől kezdve azt hiszik, hogy a pasi a tulajdonuk, a "párjuk", már e szó használata is bizarr egy olyan alig kezdődő kapcsolatnál, ahol a felek mindennap hazamennek. Kapcsolatfüggő posterinánk még jó pár kezdődő kapcsiját fogja szétcseszni így. Aztán vagy kifog egy általa is lenézett jellegtelen nyomit, vagy éppen egy élete macsóját, akinek viszont ez el lesz nézve,majd törleszt miatta a következőkön.
süti beállítások módosítása