HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/26/fogd_fel_hogy_nem_jarunk_mar

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr275378474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.26. 07:51:44

én a posztban azt nem értem, hogy aki DM-et hallgat, hogy bírja meghallgatni azt a szar Mansont?

kitartást a csávónak, ha nem is kapja vissza ezt a lotyót legalább idegesíti. az is valami..

Szöszi 28 2013.06.26. 08:00:57

@akut schizo effektív pszichózis: A kérdés remek, bennem is ez fogalmazódott meg egyedül ennek a szar posztnak a kapcsán :D

Papírsárkány 2013.06.26. 08:08:40

"Pl. szereti Marilyn Manson-t és a Depeche Mode-ot, ahogy én is, és igazából ilyen vonalon is jöttünk össze"

Ööö, most 22 és 25, vagy 12 és 15?

pretty kitty 2013.06.26. 08:22:39

Nem cabad oanokkal kezdeni jakik cal zeneket hallgatnak ez a tanulszag ;))))))))) XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

alebzsaflab 2013.06.26. 08:55:58

"5. A kedves: értelmes, intelligens, hűséges, és sok mindenről lehet vele beszélni, csak sajnos sokszor nemszexi. Folyton szerelmes. Néha azt a tanácsot kapja, hogy legyen bunkóbb, de ez nem megy neki, így végül kénytelen találni egy olyan nőt, aki úgy szereti, ahogy van. Ha kikosarazod, utána is szívesen barátkozik veled, nem kezd el haragudni és továbbra is szilárdan állítja, hogy csodálatos nő vagy. Sokszor kerül a friendzone-ba (nemegyszer rövid járás után) és a legtöbb nőről azt gondolja, hogy meg kell őket menteni a gonosz, önző férfiaktól." :D

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.06.26. 09:13:15

Az értetlensége zavar? Talán adós vagy egy magyarázattal, mert a "meguntalak, mint egy pár cipőt" nem értelmezhető egy férfi számára. El kéne mondanod neki, hogy 4 hónap után találtál jobb faszt, amin lehet pörögni. Van ez így. 10 év múlva kapkodnál érte, de remélem, akkor majd levegőnek néznek az értelmesek, és pláne nem zaklatnak vacsorameghívással, meg virággal. Hülye picsa.

dr. gernika 2013.06.26. 09:13:26

Tanács? A levegőnek nézés nem működött. A finom közlés sem. Itt az ideje a kategorikus, udvariasságot mellőző, egyértelmű közlésnek.

dr. gernika 2013.06.26. 09:14:31

@akut schizo effektív pszichózis: Én azt nem értem, hogy lehet DM-et hallgatni és csuklónyiszálás nélkül kibírni.

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 09:16:51

Az hogy van, hogy kb. négy hónapja vonzó volt, most meg már nem az?

pretty kitty 2013.06.26. 09:17:11

@Dr. Sün: "Talán adós vagy egy magyarázattal, mert a "meguntalak, mint egy pár cipőt" nem értelmezhető egy férfi számára."

Mel ed felfi szosze junja meg a cipojit?? XDDDDDD

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 09:24:20

@akut schizo effektív pszichózis: Kár, pedig szép és tartalmas kapcsolatnak indult, hiszen együtt szeretik M. Mansont.
Ez mondjuk 13 évesen még lehet nyomós érv, de egy évtizeddel később azért már kicsit kínos.
Mondjuk egy őszinte indokot megérdemelt volna a gyerek, bár ő sem egyszerű ezzel a "virággal és vacsorával szerzek meg/vissza egy nőt" felfogással.

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 09:28:50

@dr. gernika: Ennél a királylány-típusnál a "vonzó" szerintem egyértelműen a hejjjjességre vonatkozik, azon meg nincs mit megismerni.

dr. gernika 2013.06.26. 09:33:24

@Dr.Rekettyés László: Mutass rá a poszter királylány-vonásaira.

plantingC4 2013.06.26. 09:37:34

Nem jött be a választás a közös zenei ízlésből kiindulva, na bumm, kipróbálta, megtapasztalta, most már tudja ezt is, ha van agya, akkor a megfelelő konzekvenciát levonhatja ebből, talán 22 évesen még épp nem kövezném ilyenért.
Pozitív meglepetés, hogy egy 22 éves csaj tudja, hogy a friss betont locsolni kell. :D

Father Justice 2013.06.26. 09:38:06

A nő a zenei ízlés mentén történő párválasztás alapján is pont 10 évvel van lemaradva van a korosztályához képest, de a következő mondat még jobban alátámasztja ezt:

"Barátságot sem akarok vele, mert abban nem hiszek és szerintem az csak hitegetés."

Szórakoztató lesz, amikor a nő 32 évesen elkezdi tanulgatni a felhőztetés fortélyait.
Ki tudja, talán abból is születik majd egy ugyanilyen érdekes poszt.

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 09:38:21

@dr. gernika: Nem adott konkrét magyarázatot, hanem "ez ennyi volt, van ilyen"-nel elüti az egészet, persze azért élvezi azt, hogy kajtatnak utána.
Ha nem így lenne, akkor keményen és határozottan megmondaná, hogy haggyámá.

Father Justice 2013.06.26. 09:42:40

@plantingC4: Az ok-okozati összefüggés fordítva is fennállhatott. (A fickó odaszólt, hogy szívesen locsolná a betont, a nő pedig megkérdezte az apját, hogy ez meg miről beszél..) Én hajszálnyival óvatosabb vagyok a nőkkel kapcsolatos pozitív meglepetések terén.

Kytia 2013.06.26. 09:46:39

Ez a tegnapi posztoló, csak fiúban?:D
Szerintem az iskolában a magyar órán kéne már elkezdeni tanítani, hogy mit jelent a nem szó, és hogy amikor elutasítanak, mit tehetsz.
Posztolónak csak annyi tanács, hogy az idő majd megoldja. Előbb-utóbb megunja a srác és leesik neki. Ne csodálkozzon, ha évek múlva is jön egy-egy véletlenszerű e-mail, hogy "hello, rég hallottam felőled, hogy vagy, akarsz találkozni?" Nem kell vele foglalkozni, nem is kell válaszolni.

"Azt kérte, bocsássak meg, én pedig megmondtam neki, hogy ne kérjen bocsánatot, mert nem csinált semmi rosszat..."

Azért menet közben lehet, hogy félrekúrt egyszer-egyszer.:D

Marilyn Manson és Depeche Mode meg 20 fölött elég ciki.

dr. gernika 2013.06.26. 09:47:42

@plantingC4: :D
@Dr.Rekettyés László: A célszemély közelebbi megismerése során elmúlt a kezdeti lelkesedés, ilyen valóban előfordul akárkivel, velem is többször, sőt a velem ismerkedő fiatalemberekkel is a múltban.
Vagy te még mindig szerelmes vagy minden hölgybe, aki az elején tetszett?

Nem úgy tűnik, hogy élvezi a kajtatást.

Kytia 2013.06.26. 09:50:24

@Dr. Sün: "a "meguntalak, mint egy pár cipőt" nem értelmezhető egy férfi számára."

Miért nem? A legtöbbjét pont így unja meg az ember. illetve pontosabban rájön, hogy nem tud ráhangolódni. Ennyi.

@Dr.Rekettyés László: Közben megismerte.

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 09:52:10

@dr. gernika: Nézd, ha valaki nem akarja, hogy "zaklassák", az igenis meg tudja ezt oldani. Ha kell, akkor drasztikus eszközökkel, és nyilván itt nem az erőszakra gondolok.

Kytia 2013.06.26. 09:54:10

@Dr.Rekettyés László: És attól persze a pasinak rögtön leesne a tantusz, mi? Én voltam már kénytelen behazudni, hogy másik pasit találtam (totál szingli voltam), mert a faszfej különben nem értette meg, hogy vége. Viszont legalább megtanultam, hogy ez a trükk mindig beválik. Hát ezért hiszitek, hogy a nők mindig liánoznak. Még mindig jobban beveszi a mandró gyomra, hogy elcsavarta egy másik kan az asszony fejét, mint azt, hogy az egyedüllét is harmatosabb opció egy nő számára, mint vele.

Papírsárkány 2013.06.26. 09:54:46

@Dr.Rekettyés László: Gondolom jönnek rá a megfejtések, hogy:

a) Nem volt jó az ágyban
b) Kiderült, hogy a kocsi, ami mellett pózolt, a nagybátyjáé

Szerintem leginkább az lehetett, hogy bejött neki külsőre és az elején talán sikerült átmennie pár teszten a srácnak és magabiztosnak mutatkozni, csak aztán elnyünyősödött, a csaj meg rájött, hogy hoppá.

plantingC4 2013.06.26. 09:55:22

@Father Justice: Valóban úgy is történhetett, ahogy írtad, meg még vagy 857 variációt le lehet gyártani, ha ráérsz :D
Én nem vagyok óvatos, az nem izgalmas és nem szenvedélyes.

Frigyes ur 2013.06.26. 09:56:49

@dr. gernika: @Kytia: Most oszinten, holgyeim: ha nektek egy vallvonassal annyit mondananak 'meguntalak, vege, minden kulonosebb ok nelkul' akkor nem akarnatok ennel valami normalisabb magyarazatot?

Na mindegy, tapasztalatom szerint egy nagyon hatarozott nembol mindenki ert (a pszichopatak kivetelevel). Lekopni csak arrol nem szoktak, aki ezt nem kepes kimondani, mert 'jajmegbantomazerzeseit', 'azertjolesikhogykajtatutanam' etc.

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 09:59:05

@Kytia: Szerintem azért meg lehet úgy magyarázni valakinek valamit, hogy az megértse.
Ha esetleg ez nem mindenkinek sikerül, akkor gondolom olyan is van, akit az sem zavar, ha húsz faszit hazudsz magad mellé.

plantingC4 2013.06.26. 10:03:22

@Father Justice: Én mindig és még szórakoztat is.

Father Justice 2013.06.26. 10:04:25

@Papírsárkány: A legvalószínűbb megfejtés az, hogy talált valakit, aki nemcsak a DM-et meg a Mansont, hanem a Kredenc együttest is kedveli. Az ilyen szinten mozgó nők "részéről akkor múlik el" a valami, amikor van jobb fogás.

Papírsárkány 2013.06.26. 10:07:04

@Father Justice: Na ja, esélyes, hogy nem úgy lépett le, hogy nem volt még meg a következő "kapás" :)

pretty kitty 2013.06.26. 10:07:28

@Kytia: "Miért nem? A legtöbbjét pont így unja meg az ember. illetve pontosabban rájön, hogy nem tud ráhangolódni. Ennyi."

Igen cak edd oan paszi jaki jevtizedeken at kepesz holdani judanaszt a pal cipot annak ez a mondat nem monc cemmit XDDDDDDDDD :))))))))))))

Kytia 2013.06.26. 10:07:41

@Frigyes ur: Nem, nem vágynék több magyarázatra. Ha belekezdene, elhallgattatnám. Ha azt mondaná, azért mondja, hogy a jövőben tanuljak belőle, talán megfontolnám, hogy meghallgatom.
Egyébként kurvára el tudom képzelni, hogy minden fronton akad nálam jobb. Akinek más kell és a kötődése hozzám nem elég erős ahhoz, hogy lemondjon egy hosszabb lábról, kisebb orról, kalandosabban eltöltött szabadidőről, vadabb szexuális játékokról, mittóménmiről, nyugodtan menjen máshoz. Ábszolúte megérteném.

Papírsárkány 2013.06.26. 10:10:35

@Frigyes ur: ...főleg a második szóhalmozat :)

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 10:10:42

@Papírsárkány: Én is gondoltam erre, de akkor miért nem viszi el az újpaseeeet abba a "közös társaságba"? Fentebb írták, hogy ez a taktika be szokott válni.

Kytia 2013.06.26. 10:13:04

@Dr.Rekettyés László: Biztos olyan is van, nem tudom. Adott pasinál kell mindig rájönni, mi működik. A legtöbb egyébként elég értelmes ahhoz, hogy megértse, ha nem akarod folytatni.

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 10:16:27

@Kytia: Ezért gondolom én is azt, hogy alanyunk nem lett megfelelő módon leállítva. Ezt még akkor is meg kell tenni, ha amúgy esetleg tényleg annyi van a háttérben, hogy nem akarja megbántani.

Papírsárkány 2013.06.26. 10:16:40

@Dr.Rekettyés László: Hát mert (hogy Frigyes Ur-at idézzem):
"azertjolesikhogykajtatutanam"

Ilyenkor merül fel a kérdés posztolóval kapcs, hogy "Te most panaszkodsz, vagy dicsekszel?"

Persze így, hogy még otthon lakik lehet nem is kell liánoznia, szal tényleg nincs (még elkapva) más :)

Kytia 2013.06.26. 10:17:19

@Dr.Rekettyés László: Igen, be szokott. Ezért is nem valószínű, hogy így történt. Főleg, mert akkor leírná és esetleg hozzátenné, hogy az új pasi miatt is kínos az exkan viselkedése.

Országúti Ninja 2013.06.26. 10:18:07

"Én egyenesen megmondtam neki, hogy részemről elmúlt a dolog, van ilyen, és ennyi."
"leginkább az értetlensége zavar"
Nem is értem, hogy mit nem értesz :)
Hazudtál neki (talán magadnak is, mert lövésed sincs mi a szerelem/szeretet?) arról, hogy mit érzel/éreztél iránta. Ő meg nem érti, ha "szeretted", hogy múlhatott el egyik napról a másikra.
(Az egyetlen logikus ötlete az volt, hogy biztos elrontott valamit és megharagudtál rá, de ugye az orvosolható. Ezért teper.)
Abban igaza van, hogy Nem múlhatott el a "nagy cejji"... mert nem is volt. Ennyit kéne vele közölni. Azt megértené.

Kytia 2013.06.26. 10:19:11

@Dr.Rekettyés László: Mondom: "a legtöbb". Némelyik nem. Az ilyen: "megmondtam neki, hogy ne kérjen bocsánatot, mert nem csinált semmi rosszat, én döntöttem így, ebben a dologban ennyi volt" -az nem tartozik a nagy átlagba.

Frigyes ur 2013.06.26. 10:20:07

@Kytia: Jo, van ilyen hozzaallas is. En se hallgatnek hosszas kritikai elemzest, de ha közben nem mond semmilyen problemat, aztan bumm, azon nehez tovabblepni. Nem azert, mert ugy gondolja, hogy az ember nala nincs jobb. Hogyne lenne.

@Papírsárkány: Vader Nagyur nemjebol mindenki ert. Nem szorakozik.
www.youtube.com/watch?v=7O1Qd_FNgfM

Kytia 2013.06.26. 10:20:14

@Országúti Ninja: Nem említi, hogy a "nagy ceji" múlt el. Az érdeklődés és a kezdeti vonzalom múlt el. Ilyen meg van. Lehetett volna belőle nagyceji is, nem lett.

Papírsárkány 2013.06.26. 10:21:49

@Frigyes ur: Hát lehet, hogy érteni nem értik, de beledöglenek jól :)
A végeredmény, hatékonyság megvan :D

Kytia 2013.06.26. 10:23:27

@Frigyes ur: De miért nehéz? Minden különösebb probléma nélkül is elpárologhat az érdeklődés. Ezt meg rohadt nehéz megmagyarázni, mert konkrét dolgokat sokszor nem is tud mondani az ember.

Szelid sunmalac 2013.06.26. 10:25:16

Az a gyanum, hogy a srac inkabb a depest valasztotta, a csaj meg a menzont, de a srac meg neha meghallgatja a menzont is, ezert nem tartja kizartnak a kapcsolatot, mig a csaj tolodik el mocart fele.

Kytia 2013.06.26. 10:25:56

@Dr.Rekettyés László: Akkor mire? Teszem azt, próbáltad már finoman, kedvesen, nem vált be. Próbáltad határozottan, nem vált be. Helyenként már gorombába váltottál, nem vált be. Mit javasolsz, mi legyen a következő lépés?

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 10:26:06

@Papírsárkány: Fentebb én is írtam a kajtatást, mert nekem is úgy tűnt, hogy azért titkon vagy nem titkon élvezi ezt a helyzetet.
Azt írja a poszter, hogy nem akarja a barátsággal "hitegetni".
De ha esetleg tényleg azért nem mondja meg, hogy mi az ábra, mert "nem akarja megbántani", akkor csak szólok, hogy ugyanúgy hitegeti.
Ha keményen és határozottan elküldi a náthásba, akkor azért nem hiszem, hogy másnap becsönget egy rózsabokorral a kezében, hogy menjünk vacsizni.

Frigyes ur 2013.06.26. 10:26:45

@Országúti Ninja: Na valahogy igy.

@Papírsárkány: Kerem szepen aki nem ert a szep szobol... ;)

@Kytia: Szal te szeretsz valakit, az kidob, akkor 'ja, jo, nem jöttem be, ennyi'-vel lezarod? Mindig van oka, hogy nem kell valaki, csak neha nehez kimondani. Ha meg nem tudod mi az, agyalsz, hulyet csinalsz magadbol satöbbi. Kivetel ha reszedrol nem volt semmi komoly. Nekem 4 honap mar az.

Kytia 2013.06.26. 10:27:00

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Kiderült, a srác Rihannát is szereti és ez már nem fért bele.:D

dr. gernika 2013.06.26. 10:27:05

@Frigyes ur: Szerintem nem vállvonással volt ez elintézve, csak nem akarta az egész beszélgetést leírni a poszter. Normálisan elmondta, hogy elmúlt, nem őt kereste. Ez volt a lényege. Az ilyen normális szakításokra általában normálisan reagálnak elsőre, csak aztán jönnek a hülye gondolatok, hogy talánmégis lehetne még valami, csak javítani kéne, talánmégis volt másik ok is, mi lehet, ez addig tart, amíg még a kötődés nem múlt el. Általában kell egy csúnya jelenet, ami ezt rövidre zárja, de van, aki kerüli a konfliktusokat, nem akarja megbántani azt, akit már amúgy is ejtett, így elhúzódhatnak ezek a helyzetek.

Országúti Ninja 2013.06.26. 10:28:10

@Kytia: hát ha valaki ennyire nem érti a történéseket, mint a srác, akkor ott bizony elhangozhatott egy két így_szeretlek_úgy_szeretlek.
Én ezért nem is szoktam a szeretlek szót használni, csak olyanoknál akit tényleg szeretek. Ha csak vágyódás van vagy a szeretnélek_jobban_megismerni_hátha_beléd_tudok_szeretni, akkor azt a szót használom, hogy kedvellek. Plusz olyan jeleket is küldözgetek,amitől nem lovalja bele magát, nem pedig a "szeretlek" jeleket.

Dr.Rekettyés László 2013.06.26. 10:30:22

@Kytia: Én nem állítom, hogy a legnyerőbb megoldás a Ptk.-ból kimásolni a zaklatás fogalmát és büntetési tételeit, és elküldeni neki, de nálam ez például egyszer már a jelek szerint bevált.

Frigyes ur 2013.06.26. 10:36:18

@dr. gernika: Mivel semmi indokot nem irt bele a sztoriba, ezert szkeptikus vagyok.
Csunya jelenet meg csak akkor nincs szvsz, ha szenvedely sincs. Olyan kapcsolat meg nekem nem is kene.

@Papírsárkány: Mi a gond vele? Legalabb nem kell betont se locsolni, viragot venni blablabla.

Kytia 2013.06.26. 10:38:35

@Frigyes ur: Voltam már így. Igaz, én szakítottam, de szerintem csak fél testhosszal előztem be a pasit. Hullaszerelmesen a falat kapartam utána, gondolhatod. A mai napig nem tudom, mit vár egy nőtől és egy kapcsolattól, de az biztos, hogy nem azt, amit én nyújtottam. Ez van, ez az ő dolga, hogy találjon magához illő párt, nekem ehhez addig volt közöm, amíg kiderült, hogy én nem az vagyok neki. És persze rohadtul nehéz érzelmileg túljutni rajta, nem gombnyomásra múlik el, de az elvonási tünetektől való szenvedés meg az én dolgom, ehhez meg neki nincs köze.
Megkérdezhetném, végül is miért nem volt elég jó neki velem, de nem hinném, hogy őszintén válaszolna. Lehet, hogy nem is tudna válaszolni. Biztos azt mondaná, hogy én mindent tökéletesen csináltam, csak vele volt baj, vagy valami ilyesmit.

Kytia 2013.06.26. 10:43:33

@Országúti Ninja: Én meg egyáltalán semmi ilyesmit nem szoktam mondani, oszt mégis előfordult, hogy valaki nem értett a szóból. Jeleket meg csak őszintén adtam, ha kedvem volt vakargálni a hátát, vakargáltam, nem mondtam, hogy "várjál, most vakargálnálak, de félek, félreértenéd, ezért inkább ülj át a másik fotelba".
Srác amúgy nincs megtévesztve, nehogy azt hidd. Szándékosan értetlen, nem azért, mert tényleg félreértett valamit.

@Dr.Rekettyés László: Mondjuk stílusos.:D Oké, ha úgy alakul, kipróbálom, de egyébként a poszter nem tart még itt azért. Annyira nem tűnik vészesnek a zaklatás, csak kellemetlen.

Frigyes ur 2013.06.26. 10:44:00

@Kytia: Egy probat meger. Mennyi ido volt ez?

Papírsárkány 2013.06.26. 10:48:29

@Frigyes ur: Ki mondta, hogy gond van vele? :) Teljesen egyetértek az adott helyzettel :)
(bár azt megjegyzem, hogy Vader módszere nem mindig célravezető, lásd Needa kapitány esete)

fumerin 2013.06.26. 10:48:32

Nem hazudott a poszter, ez jó. Megmondta, elég volt. Srác értetlen, van ilyen.
Én meg csak annyit mondok: nem értek a tini posztokhoz(sem). :D

Hurri Kán 2013.06.26. 10:51:19

Szegény, csekély értelmű medvebocs. Igen, most valószínű szar neki, majd csak megérti, hogy tényleg vége.

Kytia 2013.06.26. 10:55:27

@Frigyes ur: Kb 7 hónap. 10 évvel ezelőtt.:) Azóta már valamennyire bennem is körvonalazódott, hogy mennyire mások vagyunk és hogy mennyire másnak hittem őt a kapcsolat alatt is, szóval ez nekem elég magyarázat. Róla amúgy a 4-es pontot mintáztam a pasilistában és azóta már estem bele hasonló tévedésbe, úgyhogy kb sejtem, mi az az átverés, amit ezek alkalmaznak és ami olyan téveszméket indít el bennem, hogy mi aztán összetartozunk, mert a mi frigyünk aztán tutira a csillagokban köttetett, blabla..., aztán mindig rájövök, hogy csak egy nagy átverés áldozata lettem, mert ez a típus kurvára tudja, hogy lehet rám hatni és párperces siker érdekében (csak hogy érezze, hogy behálózott) beveti a trükköt. Ez is ezt csinálta és én rögtön azt hittem, hogy mi vagyunk a két test egy lélek. Oszt közben fényévekre volt attól, amit hittem, én meg attól a nőtől, akire ő vágyott.

Kytia 2013.06.26. 11:04:06

Korábban jófej csajnak tűnő (egyébként kétszínű), ma már kétgyerekes anyuka ismerősöm legutóbbi fontos közlendője a világgal, Facebook-poszt formájában: "Beszereztem az idei első sárgabarackom! Hmmm, nagyon fincsi!"

És csodálkozunk, hogy ellaposodnak a kapcsolatok idővel...

fumerin 2013.06.26. 11:09:18

@Kytia: Ez még mindig színvonalasabb, mint találkozni a horoszkópokkal és idézetekkel. Legalább saját kútfőből jött! :D

Kytia 2013.06.26. 11:15:12

@mésange: Jó, hát a legaljánál eggyel tényleg jobb. De azért elgondolkodtam, hogy elkezdek egy nagyobb letiltási manővert. Kicsit sok már az ilyenekből, meg a "People are Awesome" videókból, meg a "Tudtad, hogy titokban permeteznek minket?" összeesküvés-elméletekből.

Hurri Kán 2013.06.26. 11:30:07

@Kytia:
Te barátaid, te gyűjtötted őket ;)

Frigyes ur 2013.06.26. 11:37:59

@Kytia: Nalam mar a kezdeti ooooriasi lelkesedes a gyanus. Az altalaban lufi. Csak olyankor ott allsz, hogy most igy hirtelen mi tortent. Ha kamu indokot kapsz, akkor legalabb azzal lezarod, hogy remenytelen. Szoval azert megis kell valami amitol az ember atlendul. Ha mas nem, hogy besokal, mint ami sztem volt nalad.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 11:41:23

@dr. gernika: " Az ilyen normális szakításokra általában normálisan reagálnak elsőre, csak aztán jönnek a hülye " Hogy is szokták mondani? Nincs annál (anál?) kellemetlenebb, mint amikor a hülyeség szorgalommal párosul. Ez van.

Egyébként pedig ma kivételesen Kytiának van igaza. Annyit legfeljebb hozzátehetett volna a poszterina magyarázatképp, hogy azért van vége, mert nincs ideje tovább erre. Más dolga van. Ez előfordul néha az emberrel (pl. fontos dugnivalója van egy másikkal aki jobban bejön neki).

Apropó, miért keltetek fel ilyen kora hajnali órában? Nem tudtok aludni?
:DD

Kytia 2013.06.26. 11:49:16

@Hurri Kán: Ne is mondd. *sóhaj* :D
De azért barátoknak ne csúfoljuk őket.:D

Kytia 2013.06.26. 11:55:05

@Frigyes ur: Én konkrétan a "Majd hívlak, Baby!" című könyvvel kínoztam magam. Pont akkor láttam meg a boltban, na, gondotam, ez jó lesz tisztítókúrának. Jó is volt. Abbahagytam az értetlenkedést. Nem árt a végére valami sokk, ez tény, de azt megkreálhatod magadnak. Akkor rossz, ha nem akarod elhinni az egészet és még reménykedsz. De az is elmúlik, csak ki kell húzni valahogy egy a világtól távoleső, kis barlangban, lehetőleg társaság és mobiltelefon, de főleg Facebook nélkül.:D

Frigyes ur 2013.06.26. 12:10:43

Na most vajon elszallt a hsz.-om, vagy blogmotor.

plantingC4 2013.06.26. 12:15:50

@Frigyes ur: valami volt tegnap is vele, valamit beírtam elküldtem, oszt sehol nem volt, leírtam még egyszer, elküldtem és ott volt egymás után 2x...:D

Black.Sheep 2013.06.26. 12:23:44

Igazi Manson-os nem locsol betont. Max. benzinnel

Ezt az "elmúlt, van ilyen" választ szerintem én sem fogadtam volna el, habár nem tudni, ez a 4 hónap mekkora lángokkal perzselt. Ha ennyi volt, hogy ő fordította meg a kazit a walkman-ben, akkor végülis elmegy.

Amúgy meg bárki inkább legyen DM-es, de még Manson-os is, mint mondjuk Kozsós..aki aztán lelkileg annyira cizellált kb., mint egy hímzett hasmenés.

(Kytia, hogy mi ciki 20 felett, meg mi nem..azt te már tudod? :)

Frigyes ur 2013.06.26. 12:24:32

@Kytia: Nanahogy a neked irt leghosszabb hsz. szall el szemelyes problemam felvetesevel :D

Szoval jelek persze mindig vannak, olyan nagy ertetlenkedeseim nem voltak, igazabol ez csak afele kotelezo kör, potcselekves, nyilvan az irracionalis remeny miatt.
Telefonszamtorles preventive alap (mondjuk elotte persze megjegyzem), de meg a mobilt is otthon hagyom egy eve, hogy meloban ne azt nezzem, Facebookon letiltottam a bejegyzeseit, hogy ne kommentaljam, ne lassam, es mar szinte alig nezek ra :D A frissel meg blogtarsakat is boldogitom :D Probalom olyasmikkel meggyozni magam, hogy ilyen oregen mar csak nem csinalok hulyeseget, ha urinokent viselkedem az jo meg blablabla. Annyira meggyozo es sikeres, hogy semennyire :D

Frigyes ur 2013.06.26. 12:27:16

@plantingC4: Ja, azert irtam meg egy hsz.-t, hogy mi a gond. Lehet egi jel, hogy ne kerdezzek semmit :D

fumerin 2013.06.26. 12:31:13

Amúgy a címről nagyon morbid dolog ugrott be. Tudjátok, amikor két rokikocsis beszélget....:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.26. 12:40:06

A zenei ízlés azért még elég kevés a boldogsághoz.

Vagy lehet kiderült,hogy a csávó bunyós pityut is hallgat?
Azért az funny, mikor otthon laksz muterékkal, és nem vágják le,hogy szakítottál a pasival.
Biztos remekjó kapcsolat van közöttük, ha nem tűnt fel apunak,hogy a béla mintha kevesebbet járkálna hozzájuk.

A pasinak meg lehet konkrét tényeket tálalni anélkül,hogy átmenne atombunkóba. (pl. ne gyere ide, ne hívogassál, ne zaklasd apámat, és ne gyere a társaságomba..légy szíves.)

Kytia 2013.06.26. 12:50:03

@Frigyes ur: Eeeehh, vágólapra kell tenni küldés előtt mindééég.
A mobil otthonhagyása azért veszélyes is tud lenni. Minden nap, amikor hazaérsz, hangos szívdobogással rohansz az éjjeliszekrényhez, hogy nincs-e rajta nem fogadott hívás, vagy sms. Akkor már inkább magam mellett szoktam tartani, hogy minden percben tudjam, hogy nem hív.:)

"Probalom olyasmikkel meggyozni magam, hogy ilyen oregen mar csak nem csinalok hulyeseget, ha urinokent viselkedem az jo meg blablabla."

Nagyon jó, nagyon jó, így tovább. Emellé, bár nem kellemes, érdemes hozzátenni az olyan mantrákat, mint "ha rám néz, elhányja magát", "az első perctől nem szeretett, de még csak nem is tetszettem neki különösebben", "időközben megtalálta élete nőjét és a nevemet is elfelejtette". Nekem valamiért ezek segítenek, mert tudom magamról, hogy attól maradok szerelmes, hogy azt hiszem ő is érez/érzett valamit. Ha elmagyarázom magamnak, hogy nem, sőt, akkor hamarabb gyógyulok, még akkor is, ha nem épp a legfelemelőbb érzés egy utolsó pondrónak érezni magamat.:D

Frigyes ur 2013.06.26. 13:14:19

@Kytia: Minden elszallas utan elhatarozza az ember, aztan pont akkor nem, amikor kene. 3 helyre tan nem kene irni egyidoben :D
Nyilvan ez van. Bar elotte lezuhanyzom. Utana futok a gephez es a telefonhoz es menetrendszeruen csalodom :D

Haaa', az a gond, hogy szerintem tetszes teren nem volt gond (vagy gondosan adta a megteveszto jeleket, kitarto meloval :D), szoval errol sajnos nem tudom meggyozn magam. Ha tudnam, hogy van mas persze feladnam, hiaba volt elso korben anno nagy pofon, de ugye nem tudok semmit. Valami realitas kell, hogy nekem mi volt a bajom vele, valami ami tenyleg igazi.

Na jo, bedobom megegyszer, de ha most is elszall, tobbet nem: szakitas, kozos megegyezes, reszerol kijelentve ne legyen semmilyen kapcsolat. 1 het mulva 'jol vagy?' sms. Rakerdek, hogy he? (nemileg hosszabb koritessel), erre 'nem tudom miert kerdeztem, nem kellett volna, sajnalom'. Otlet, hogy ez mi volt?

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 13:19:02

@Chuck Norrisné Mancika: Azért azt se hagyjuk ki a számításból, hogy esetleg vidéken, közel laktak egymáshoz. Másképp biztos nem ment volna át a pasi sem betont locsolni (Nem hiszem, hogy Békásmegyerről mondjuk Csepelre a Hollandi útra elugrana csak úgy "véletlenül" betont locsolni. Szóval bizonyos esetekben nehéz elkerülni teljesen a véletlenszerű találkozásokat.

plantingC4 2013.06.26. 13:19:51

@gaypride07: és pont ezzel a névvel, hm hm

Vagy inkább azt kérdem, hogy :ezt így hogy érted ? :D

Namely 2013.06.26. 13:23:39

Kedves Poszterina,
A megoldás egyszerű: szopd le, de közben durván fogazzál.
Meglátod, többet nem keres.
;)

Namely 2013.06.26. 13:26:59

@plantingC4: honnan tudod, hogy nem egy lány írta? Gay is, szereti is a pinát. Problem??? :DDDD

plantingC4 2013.06.26. 13:28:28

@gaypride07: :D:D:D
Oké, összezavarodtam :D

Black.Sheep 2013.06.26. 13:29:00

@Frigyes ur:
"Telefonszamtorles preventive alap (mondjuk elotte persze megjegyzem)"
törölni, de megjegyezni? :)))

A "jól vagy?" sms megszokásból lehetett.
nem figyelt, gyorsabban küldte el a template-et, minthogy észbekapott volna :)

@Kytia: Ezek a mantráid, de a DM az ciki? :)
Én is szenvedtem-agyaltam sokat szakítás után; nekem a legjobb tényleg az, ha elfoglalom magam, társaságba megyek, utazok
(Amikor a csúcson volt a szenvedés, akkor a Föld túlsó oldaláról is képes voltam skype-on vinnyogni az aktuálisan friss ex-nek. Na, EZT nem ajánlom :)

Kham 2013.06.26. 13:34:04

"szereti Marilyn Manson-t és a Depeche Mode-ot, ahogy én is, és igazából ilyen vonalon is jöttünk össze" Már egészen elfeledtem, hogy ezen is alapulhat egy párkapcsolat, de tetszik az ötlet. Ezentúl az a csaj, aki a "Er war ein Virtuose, War ein Rockidol, Und alles rief: Come on and rock me:" idézetre nem vágja rá azonnal, hogy "Amadeus, oh oh oh Amadeus" az még az első fordulón sem jut át.
Persze utána is nagyon figyelni fogok rá, hogy őszinteség csillogjon a szemeiben, amikor szerelmesen a fülembe suttogja "Legjobban a korai Ossiant és a Pókógépet (de csak amíg a Kalapács volt az énekes) kedvelem."
Bár jobban belegondolva, ha esetleg mégis létezne ilyen nőszemély, akkor biztosan életviteli meggyőződésből sosem borotvál hónaljat:)

pretty kitty 2013.06.26. 13:35:36

@Namely: "A megoldás egyszerű: szopd le, de közben durván fogazzál.
Meglátod, többet nem keres."

Hihihiiiiiiiiiiiii!!!!!!! :))))))))) Zenijalisz megoldaaaaaasz!!!!! :DDDDDDDDD

plantingC4 2013.06.26. 13:38:57

@Namely: Valóban nem gondoltam rá először, hogy csaj is lehet, ha csaj, akkor érthetőbb a pina része, de akkor meg a segg zavar be :D

Kytia 2013.06.26. 13:41:42

@Frigyes ur: Hogy benne hibát kell keresni, amitől megutálhatod? Hát az nem könnyű, ha nem volt olyan hosszú, hogy kiismerd pár idegesítő tulajdonságát. És azt pontosan tudod, hogy neki mi volt a baja? Amúgy a közös megegyezés mit takar? Mindketten szakítani akartatok? Mert ebből most úgy tűnik, hogy te nem annyira.

"Otlet, hogy ez mi volt?"

Nem tudom, mennyire látszottál kiborulni a szakításkor, de lehet, hogy azért picit aggódott, hogy minden rendben van-e. Vagy meg akarta nyugtatni a lelkismeretét. Ilyenkor csak annyi elég, hogy "Minden szuper, köszi. Remélem, te is."

Namely 2013.06.26. 13:44:35

@plantingC4: popsit is nyalhat, nem? Olyan nagy bűn az, hogy a bnődet minden helyen kényezteted? Na ugye.... ;D

Frigyes ur 2013.06.26. 13:49:36

@Black.Sheep: Jo a szammemoriam, es sokat lattam :)

Nem volt sablon duma, direkt volt :)

@Kytia: Nem megutalni akarom, csak hogy miert nem mukodott.
Hulyesegek voltak nala. Afele huzavona volt, nekem mar elegem volt, leptem, de o nem vette annak, na jo, akkor hozzuk rendbe, na jo, akkor megse.

Mar hogy lenne rendben 2 het utan?! :D Kiborulok persze, de azt gondolta Dunanak megyek? :D

Kytia 2013.06.26. 13:50:01

@Black.Sheep: Nem a DM maga a ciki, hanem egyáltalán DM rajongást említésre méltónak tekinteni. Egyrészt nyolcszázezer éves zene, azóta nehogymá ne legyen új kedvenc, másrészt kurvára az ál-érfelvágós tinirokkerek nagy kedvence, há abba aklubba se tartoznék szívesen, harmadrészt meg "közös érdeklődés" címén a hallgatott zenét jelölni meg, hááát....
Amúgy mint zene nyilván egyéni kérdés, hogy mennyire jön be, de pl én szeretem a Marina and the Diamonds-t, de nem mondom, hogy Marina and the Diamonds rajongó vagyok, mert ahhoz már túlságosan elmúltam 15 éves.:D

Egyszer aszonta egy okos, hogy csak az idő gyógyítja a párkapcsolati sebeket, lehet közben új hobbit kitalálni, meg lefoglalni magad, de az is csak azért jó, mert közben is telik az idő. Na, ezzel egyet tudtam érteni. Bár én meg anno a gyors bepasizást használtam, mint gyógyszert, mert ha mással kellett foglalkoznom, addig se amazzal foglalkoztam. Skype-on vinnyogni gáz. Kell a tartás, inkább hányjon vért az ember otthon egyedül, vagy idegesítse halálba a barátait a rinyával, de az exet békén kell hagyni.

Kytia 2013.06.26. 13:50:32

@plantingC4: Nem tudtad, hogy a segg az új pina?:D

plantingC4 2013.06.26. 13:52:29

@Namely: Mentségemre legyen mondva, hogy az egyetlen, általam is személyesen ismert leszbi csaj kifejezetten a puncira volt ráállva, jelen esetben, az ő beszámolóira alapozva közelítettem a segghez, nem saját szempontból...:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 13:56:19

@Kytia: A közös megegyezés ebben az esetben alighanem azt jelentette, hogy a srác szakítani akart, Frici pedig úriemberként beleegyezett, mondván, ne fuss olyan szekér után, ami úgysem vesz fel. Ettől nyalván még érezhette nagyon szarul magát, és te is pontosan tudod, hogy nem tudunk neki jó megoldási javaslatot adni, amitől garantáltan elmúlik. Legfeljebb, hogy az idő segít: mire nyögdíjas vénasszony lesz, alighanem el fog múlni. C'est la vie.

Kytia 2013.06.26. 13:56:43

@Frigyes ur: De akkor először te szakítottál, aztán ő? Meg sok volt a veszekedés? És semmi tipped rá, hogy miért voltak ezek? Pl. mondj egy tipikus veszekedést, hogy az hogy kezdődött és mi lett a vége.
Szepesi Niki könyve után (melyben elmesélte, hogy egy szarszemét, köcsög vízilabdás megdugta, de nem akarta megcsókolni és ez milyen megalázó volt - de azt csak mellékesen biggyeszti hozzá, hogy előtte mattrészegen felment a srác szobájába és telehányta azt) úgy vagyok vele, hogy minden apró részlet lényeges.:)

Jaja, talán azt gondolta, hogy te vagy az a lány a hírekből.:)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 13:57:42

@Frigyes ur: Nem jó ötlet kitörölni. Egyszerűbb, ha bennhagyod, hogy lásd ha ő hív és gondolkodás nélkül kinyomhasd.

Kytia 2013.06.26. 13:59:01

@Bölcs Jaroszláv: De most már az a feladat, hogy kiderítsük, miért nem működött.:)

plantingC4 2013.06.26. 13:59:37

@Kytia: Még csak ott tartottam, hogy a jövő pinája a segg, de hogy a jövő segge a pina, az meglepett...:D
Na mindegy, sosem szégyen újat tanulni, hát majd jól utánajárok ennek...:D

@gaypride07: teljesen összetörtem mókuci :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:00:37

@Kytia: Wow! Te elolvastad a Szepesi Niki könyvét???!! Ma délelőtt a könyvesboltban a kezembe akadt és belenéztem, de nem volt lelkierőm elolvasni (pedig az a kategória, amit az ember levesz a polcról a boltban, kiolvassa, majd visszateszi, mert megvenni nem érdemes). De ez annyira primitív stílusban volt megírva, hogy még nálam is kiverte a biztosítékot (pedig nem vagyok ráállva az irodalmi Nobel-díjasok műveire).
:)

Black.Sheep 2013.06.26. 14:00:39

@Black.Sheep: Ha tudod, hogy direkt volt az sms (én ennyiből nem jöttem rá), akkor miért kérdezed meg, hogy mi volt? :)

@Kytia: Te tudtad, hogy egy hónapja mutatott be új lemezt a DM?
(nem tetszik, de ettől még)
Az ár-érfelvágós a Cure :) (nagyon) messziről nézők keverhetik a DM-et.
Bár lehet, hogy az "új DM"-mel megjelent egy ilyen új divat is, nekem szimplán elektro-blues: bágyaszt, és ezért nem tetszik.

Bármiféle rajongást csak egy ideig és kontrolláltan lehet említeni, de nem is DM-függő.
Amúgy itt annyit mondott, hogy szereti; a rajongás már a kommentekből füstöl elő, watch out :)

Kytia 2013.06.26. 14:01:16

@Bölcs Jaroszláv: Nekem anno még külön zenéje is volt a drágának. Fúdekurvagyorsan átállítottam, a nevét meg "uncibuncimuciká"-ról átírtam a vezetéknevére. Ez amúgy nagyon sokat segített. Aztán elvesztettem a telefonomat, benne az összes számmal, na ez még többet segített.:)

Black.Sheep 2013.06.26. 14:03:11

@Frigyes ur: az előbb rosszra linkeltem, az első bekezdés neked szólt :)

Kytia 2013.06.26. 14:04:00

@plantingC4: Tessék művelődni.:D

@Bölcs Jaroszláv: Apám kijelentette, hogy jó. Ezt azóta sem értem. Mindenesetre ha már ott hevert a konyhaasztalukon, hát levettem, oszt elolvastam. Tényleg nagyon ostoba dolgok vannak benne, de egyébként pár vonatkozása érdekes. Főleg az jön át belőle, hogy azt hiszi a lány, a többi nő rajta kívül még sosem látott farkat közelről.:)

Kytia 2013.06.26. 14:06:26

@Black.Sheep: Hát azért a "közös érdeklődés" emlegetése nekem már rajongás kategória. Amúgy jól megfogalmaztad, mert nekem a régi DM-mel ugyanaz volt a bajom, hogy bágyaszt. Az, hogy az egészen elviselhetetlenül borzalmas Ákossal szokták párhuzamba állítani, végképp rossz fényt vet.

Frigyes ur 2013.06.26. 14:07:59

@Bölcs Jaroszláv: Nem, Frici szakitani akart, a srac nem, aztan relative ertelmezhetetlen indok miatt megis. De nem is ez a lenyeg :)

@Kytia: Ja, tkp. ugy mentem el tole az egyik veszekedes utan, hogy megoleltem, elkoszontem, ennek vege, gondoltam ezek utan mar egyertelmu a dolog. Masnap hiv, hogy hellobello, o nem vette ugy, hozzuk rendbe. Frici mondja oke, megegyeznek, hogy nem kene ennyit veszedni, hetvegen Frici nem tud menni, srac ezert hazamegy a szuleihez, szombaton is irja, hogy nem vagyok koptatva, puszil, majd vasarnap este Frici idegesen telefonal mivan mar, menj a francba, es ekkor az inkabb hagyjuk. Frici reszleteket nem erti. Most persze a reszleteiben nezhetnenk, hogy tkp. ki szakitott, de en ezt kozos megegyezesnek veszem, mert magamhoz kepest mar komoly fejlodes volt, soha egy kapcsolatot sem adtam fel, meg akkor sem ha tudtam, hogy kene, afele viking harcoskent kuzdelemnek fogtam fel vagy nem is tudom :)
Sok volt a gond, nyilvan, ezeken nincs mit beszelni, de ha meg Facebookrol is torol, akkor miert erdeklodik. Miert nem tudja az okokat. En mindig tudom mit miert csinalok :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:10:45

@Kytia: Dehogyis! Az tökmindegy! Ez már nem egy autó, ami ha lerobban útközben hívsz egy sárgaangyalt, megjavítja és megy tovább. Ezen nem szabad agyalni, el kell felejteni minél előbb. Dolgozni orrvérzésig, vagy bulizni, vagy tanulni, mindegy, elfoglalni magát olyan tevékenységgel, amit szívesen csinál, és nem ezen agyalni, mert akkor sose teszi túl magát rajta. Egyébként a tegnapi(?) vodka/viszki vitához: épp ma olvastam a neten, hogy a vodka az egyik legtisztább ital, mind a viszki, mind a konyak, mind a tequila tartalamz aromaanyagot, és ezért jobban terheli a májat, ezért jobb vodkából berúgni!
:DD

Black.Sheep 2013.06.26. 14:11:15

@Kytia:
Hát ha egy World In My Eyes, egy Rush, vagy egy Qustion Of Time téged bágyaszt, akkor neked kevesebb ekit kellene az energiaitalodba dobálni :)

A "közös érdeklődés" nálam még sehol nincs a rajongástól, sőt, nálam az egyéni műfaj, nem is tesz jót a kapcsolatnak: nem számít más, csak az idol.

Jó, mondjuk én meg zenebuzi vagyok, nálad már lehet ez is egyfajta rajongás :)

Frigyes ur 2013.06.26. 14:12:05

@Bölcs Jaroszláv: Nem akarom en kinyomni. Egy embert nyomnek ki, de mivel eveken at nezgettem a szamat, akkor is felismertem, hogy o irt, amikor mar evek ota nem volt benne. De az illetonek szimplan nem valaszolok. Mar megirtam mit gondolok, telefonhivassal, smssel, emaillel engem nem lehet zaklatni.

@Black.Sheep: Megkerdeztem. Ennyi idosen en mar nem szorakozom a mire gondolhatott a szerzo temakorrel, de normalis valasz nem volt reszerol, szoval ezt az egyet nem ertem.

@Kytia: Mert hulye a pasi :D

pretty kitty 2013.06.26. 14:13:46

@Kytia: "pl én szeretem a Marina and the Diamonds-t"

Te kisz haltblejkol plimadonna!! ;))))))) :DDDDDDDDDD

Kytia 2013.06.26. 14:14:01

@Frigyes ur: Nem lehet, hogy ott vidéken megismerkedett valakivel? Merhogy a szüleihez leutazás és az "inkább hagyjuk" között innen úgy tűnik, mintha nem történt volna semmi. Sem veszekedés, de még nagyon beszélés sem. Vagy rosszul értelmezem? Ez nem tudom, mit jelent: "szombaton is irja, hogy nem vagyok koptatva"

greycup 2013.06.26. 14:14:13

Átpörgettem...
Kytia for President!!!

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:17:50

@Frigyes ur: Na akkor viszont csak egyetlen bukvenc van az algoritmusban: Frici szakítani akart, ez ok (hogy miért, ez legyen az ő gondja, fogadjuk el, hogy volt rá oka és komolyan gondolta nemcsak "beijeszteni" akarta vele a srácot. Szóval nem csak lövőcsel volt, hanem konkrét kapurarugás). A srác nem akart ez is ok. Aztán a srác mégis rászánta magát. Na Fricinek itt kellett volna abbahagyni az összes további agyalást, mondván, előállott az eredetileg célba vett szituáció, kapcsolat kukázva, lehet tiovább lépni. Pont. Egyébként a facebookos törlést fogd fel úgy, hogy ő (is) tovább akar lépni.

pretty kitty 2013.06.26. 14:20:25

@greycup: Enisz la cavazooooook :DDDDDDDDDDD

Frigyes ur 2013.06.26. 14:22:05

@Kytia: Egy telefon volt, azt is felreertette, de bennem is bujkalt a kisordog, hogy esetleg az, amit irsz, de nem hiszem, naiv vagyok :))
Ja, csak szombaton elfoglalt volt, amikor hivtam, de nem hivott vissza, hogy beszeljunk.

@Bölcs Jaroszláv: Szereted a masikat, könnyen kotelnek allsz, ha ugy gondolod a problemak rendbehozhatoak, ha o is akarja, meg te is akarod. Azt ugy ami volt nem akartam.
Nezd, en agyalok. Nekem kell a miert. Az elet minden teruleten erdekel a miert. A tobbi mar nekem sokszor reszletkerdes.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:22:14

@Frigyes ur: Hosszú idő után ismét összefutottam első nagy szerelmemmel (akibe 19 évesen totál bele voltam zúgva). Nem tudtam, hogy ott lesz, de amikor megláttam, inkább csak érdekesnek találtam a szitut, semmi mást nem éreztem. Igaz, ő szólóban volt ott, én nem, de tudom, hogy férjnél van, akkor is férjnél volt, csak a férje nem volt ott. De tény, hogy akkor, 19 évesen nagyon szarul éreztem magam jó sokáig.

plantingC4 2013.06.26. 14:22:23

@Kytia: Művelődnék, de lejárt az előfizetésem éppen, ha megújítom, bepótolom az első adandó alkalommal ígérem :D

Frigyes ur 2013.06.26. 14:26:12

@Bölcs Jaroszláv: Aaa, pont 1 hete futottam ossze a volt volegenyemmel. Tiszta sor, tul vagyok rajta, nem onamitas, orultem, jo volt latni etc. De egy reszemet azert felkavarta. Szoval meg az exem smse is, kisse elarasztottak az erzelmek :D
Elso pasimmal fel eve talalkoztam ujra nagyon sok ev utan. Hidegen hagyott.
Tudom en, hogy kiheverem, tavaly sokkal sz*rabbul voltam, de na... en most akarok jobban lenni. Azonnal! :)

dr. gernika 2013.06.26. 14:27:00

@Frigyes ur: Első komoly kapcsolatom elején volt szenvedély, elég sokáig, dehát csak kihűlt a végére, barátivá, testvérivé szelídült. Megdumáltuk, hogy erre ne kúrjuk el az időnket és minden csúnya jelenet nélkül sikerült szakítani.

Frigyes ur 2013.06.26. 14:28:05

@dr. gernika: Oke, de ez mar a sok ev utani kapcsolaton beluli elhidegules. Ilyen nekem egyreszt sosem volt, masreszt meg par honap utan nehogymar. Ott akkor az elejen se volt.

dr. gernika 2013.06.26. 14:29:15

@Frigyes ur: Jajaja, sosem voltam még ilyen szerelmes, meg Szeretlek! első csók után, aztán röpke két hónap és msn-es szakítás. :D

dr. gernika 2013.06.26. 14:30:33

@Bölcs Jaroszláv: Tudtam volna, de az a kurva dolgozó sokkal messzebb van.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:31:51

@Frigyes ur: Hát, ha most akarod jobban érezni magad, akkor egyetlen dolog jut eszembe: épp most megy az RTR Planeta névre hallgató orosz nyelvű adón a "Nemes hölgyek titkos intézete" c. kosztümös filmsorozat, nézd meg! Én már bekapcsoltam. Igaz az én nickemhez jobban illik, mint a tiédhez.
:DDDD

Kytia 2013.06.26. 14:33:03

@Bölcs Jaroszláv: Jó, de azért az ember hátha rá tud jönni utólag. És nem visszacsinálni az egészet, csak legalább tanulni belőle.

@Black.Sheep: Én is zenebuzi vagyok, az nem ciki.:D De valahogy üzemszerűen frigid leszek a DM-től. Meg egyébként a női énekeseket sokkal jobban szeretem.

@Frigyes ur: Ez mondjuk alap, de látod, csomó kapcsolat így is működik.:DD

@Tolpilla: Höhö, az se rossz szám.:)

Kytia 2013.06.26. 14:39:01

@greycup: Mindig mondom.:D

@Frigyes ur: "szombaton elfoglalt volt, amikor hivtam, de nem hivott vissza, hogy beszeljunk"

És ezek után még naiv voltál? Sajnálom, de ki kell mondanom: Frici, te naiv vagy.:)

@Bölcs Jaroszláv: Hű, ez jól hangzik. Le kell töltenem.:)

plantingC4 2013.06.26. 14:39:19

@Kytia: ebből is látszik, hogy a zene milyen szubjektív megítélésű lehet vagy mennyire más hatással tud lenni mindenkire, tizenévesen, az első kalandjaim közt erős emlékképekkel jelenik meg egy hatalmas DM rajongó csaj, aki ki nem hagyta volna valamelyik albumukat, ha ficánkolásra került a sor...:D

Father Justice 2013.06.26. 14:39:34

@Bölcs Jaroszláv: Ez a sorozat engem is érdekelne, ha az a műfaj, amire a címe alapján a XXI. században asszociálni lehet. :)

fumerin 2013.06.26. 14:45:25

@Frigyes ur: Nem vagyok jó tanácsadó...jobban lenni egyszerű (is lehet). Úgy lehet könnyen túltenni magad bárkin és akárkin, hogy minden nap átfutod kb. 10 percben a legidegesítőbb szokásait. Aztán, mikor a jók akarnak előbújni, jól lenyomod a "stop" gombot. Majd fogod magad és igyekszel összeszedni azokat a dolgokat, amin mindig nevetsz, függetlenül a személyektől. És jól azokba kapaszkodsz. És ha hüjjeséget írtam, nézd el, mindig is ügyetlen voltam az érzelmekben. :D

greycup 2013.06.26. 14:46:38

Nahat, Frigyes ur meg nőnemű? Mik vannak... :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:49:05

@dr. gernika: Bibibííí! Én már a múlt héten ledolgoztam ennek a hétnek a hátralévő részét, így most a hét további napjain nem kell dolgoznom. Csak telefonos "support"-ot tartok a kolléganőimnek, ha megakasztja őket valamivel a technika ördöge.
Jaj olyan derék dolgokat mondanak ebben a filmben, tök jó! Most épp egy elegánsan öltözött kisasszony írt valami szívhez szóló levelet a pasijának, és akkor épp csörgött a telefon, és a kolléganőim elkezdtek b...tatni valami baromság miatt. Miért nem bírják már az ilyeneket beiskolázni egy alapfokú ámítástechnikai tanfolyásra? Pedig valami olyasmi mondott a kis orosz hölgy, hogy "Я не могу из этого дома выбраться". És akkor elvesztettem a fonalat a telefon miatt. Hát micsoda dolog ez, hogy nem hagyják az embert művelődni?!

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:52:11

@Kytia: @Father Justice: Ha nem zavar benneteket, hogy oroszul beszélnek benne és nincs semmilyen felírat.... talán a www.rtlplaneta.ru honlapon lehetne esetleg megpróbálni. Illetve, lehet, hogy késő este ismétlik. De ehhez olyan tv előfizetés kell, amin ez rajta van (nálam az Al-Jazeera van még vele meg a CCTV-4 más egyéb egzotikus csatorna nincsen csak európaiak.)

dr. gernika 2013.06.26. 14:52:50

@Chuck Norrisné Mancika: Jó nem voltam annál a pasinál otthon fizikailag, mert a 2 hónapos kapcsolatunkat a főiskolán és kollégiumban, esetleg vonaton bonyolítottuk, de annyira nem volt vidám, mikor 2 hónap után otthon kerestem telefonon és az anyja úgy adta át a kagylót, hogy "VALAMI dr. gernika keres..."

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 14:54:54

Na megnéztem a műsort a kedvetekért: hajnali 3:40-kor ismétlik. Viszont 23:55-kor megy a Dosztojevszkij c. filmsorozat!

greycup 2013.06.26. 14:55:17

@dr. gernika:
Befordultál, hogy nem osztotta meg az anyjával a magánélete különböző részleteit?

plantingC4 2013.06.26. 14:56:42

@Bölcs Jaroszláv: @Father Justice: "Nemes hölgyek titkos intézete"
Lehet fent van torrenten is, nem fullHd-ban hamar lejön :D

Kytia 2013.06.26. 14:56:52

@plantingC4: Na, az megint más kérdés, hogy milyen aktivitáshoz milyen zene.:P

@Bölcs Jaroszláv: Fene.:(

@dr. gernika: Szörnyen kedves asszony lehetett.:D

Kytia 2013.06.26. 14:57:43

@greycup: Gyakrabban kéne ide jönnöd, nagyon le vagy maradva.:D

greycup 2013.06.26. 14:59:44

@Kytia:
Tudod, szabadság, meg a sok munka... az érdekfeszítő sztorikról már nem is beszélve. :)
Coming out meg ritkán van, lehet éppen elszalasztom.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:04:43

Hát szomorú vagyok. Mire végeztem a távsegítségnyújtással, aminek az lett a vége, hogy majd a jövő héten megcsinálom, amit elcsesztek, akkorra pont vége lett. Pedig Fathernek igaza van: ez egy qrva jó sorozat! Na mindegy, na mindegy, addig is ajánlom Frici figyelmébe az alábbi számot (különös tekintettel a szövegére):

Жанна Бичевская: Радость моя

www.youtube.com/watch?v=G7z4pi2FIZI

plantingC4 2013.06.26. 15:07:19

@Kytia: Nagyon bele lehet mélyülni a témába, a zenék is és az aktivitások is széles skálán mozoghatnak, a lehetőségek száma, igen magas. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:09:48

@Kytia: " Meg egyébként a női énekeseket sokkal jobban szeretem." Én is: főleg, ha a legutóbbi trendnek megfelelően vannak öltözve...izé vetkőzve!

:DD

Kytia 2013.06.26. 15:14:20

@greycup: Na jó, de már vagy 5 éve ismerem Frigyesurat és azóta folyamatosan nő. Nem csak elvétve, egyszer-egyszer. De persze, értem. Ritkán jön elő a nemiség.:D

@plantingC4: :D

@Bölcs Jaroszláv: :D

Frigyes ur 2013.06.26. 15:15:18

@dr. gernika: Ehehe, sosem ;) Mondjuk K. is eleg lelkes volt az elejen, meggondolom eleted WoW-jatekosa is, de az valahogy megis mas volt :)

@Bölcs Jaroszláv: Sajnos cska 6 csatornat fogok, errol lemaradok. Amanoba is. Azert kösz a tippet :(

@Kytia: Telleg az, egyetertenel velem tuti :D

@akut schizo effektív pszichózis: Ittam, mar tul sokat is.

@mésange: A negativumok mit sem ernek, sok dologhoz nincs kedvem, igazabol, aaa hagyjuk.

@greycup: Nem bizonyitott! :)

fumerin 2013.06.26. 15:15:28

@Bölcs Jaroszláv: Úgy emlékszem a távsegítségre, mintha ma lett volna...ja, ma kértem teamviewer quick support s.o.s.-t...:D
Meg lettem dicsérve, de ezt előre borítékoltam. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:19:07

@Kytia: "És nem visszacsinálni az egészet, csak legalább tanulni belőle." Hát ja. Egyszer egy okos ember, akarom mondani egy okos asszony azt mondta, hogy úgy élj, hogy amikor a végelszámolást készíted, ne azt kelljen sajnálnod amit megtettél, hanem azt amit nem. Szóval, hajrá, mindent bele, nehogy valami kimaradjon, és utólag sajnálni kelljen!
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:20:07

@Frigyes ur: "Sajnos cska 6 csatornat fogok" Biztos voltam benn, hogy nincs közte a hatnak.
:P

Frigyes ur 2013.06.26. 15:20:19

@Kytia: Nyilvan azert irtam smst, amire a fent ismertetett volt a valasz. Jo'vanna, magambol indulok ki, joarc vagyok :P Csak ezt a 'jol vagy' smst nem tudtam hovatenni.

@dr. gernika: Haaa', a legutobbbirol nekem a szuleim nem is tudtak. De azert aranyos.

@Bölcs Jaroszláv: Köszi. Egy budös szot nem ertek, de biztos nagyon bölcs es remek, akarcsak a Nemes hölgyek titkos intézete :D

Kytia 2013.06.26. 15:21:43

@Frigyes ur: "Csak ezt a 'jol vagy' smst nem tudtam hovatenni."

Ingadozik az új kapcsi.:)

Frigyes ur 2013.06.26. 15:21:46

@Kytia: Nem igaz, tele vagyok nemi identitas krizisekkel, csak azokat nem osztom meg. :D

A kep nagyon cukor :)

@Bölcs Jaroszláv: Mea culpa, az en hibam.

dr. gernika 2013.06.26. 15:22:03

@Bölcs Jaroszláv: Menj a fenébe.
@greycup: Hát nem dobott fel. De szerencsés természetemnek köszönhetően az ilyen sérelmeket sosem felejtem el az adott úriember fejére olvasni, szóval tőlem nem láthattok olyan posztot, amiben kibeszéletlen kérdések, elhallgatott tépelődések vannak. :D
@Kytia: Szerencsére nem ismertem meg. :P
@Frigyes ur: Jajaja, neki elhittem, hogy én vagyok élete szerelme, és most sem mer mást mondani. :D

Frigyes ur 2013.06.26. 15:22:49

@Kytia: Ennel en jobbindulatubb vagyok :)

Frigyes ur 2013.06.26. 15:24:08

@dr. gernika: De beszelni mer, ha megengeded neki :D

dr. gernika 2013.06.26. 15:30:00

@Kytia: Hogy kúrná meg az összeset análisan egy kozák lovasezred, valamint szüljenek mind erőspistás süncsaládot, farfekvéseset. :S

plantingC4 2013.06.26. 15:32:19

@Kytia: Én basszus, és még örültem is, mikor az áder nevű tag visszadobta nekik a tervezetet, még akkor azt gondoltam, hogy nem teszik meg. Hiba volt hinnem.
Részükről is megtenni ezt.

Az emberi elme által elképzelhető legfelsőbb szintekig kiképzett és elszánt önkéntesek várják a további fejleményeket...:D

fumerin 2013.06.26. 15:32:33

@dr. gernika: Csak nem marad senki hazánkban...izé, már nem tudom kié, enyém nem nagyon...

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:34:09

@Frigyes ur: Na szóval a címe: Радость моя szó szerint fordítva azt jelenti, hogy (én) örömöm, de igazából úgy kell érteni, hogy kedvesem, azaz megszólítás. A nő végig a kedvesének énekel. Nem vállalom az egész szöveg bekörmölését és lefordítását, de mondjuk az első versszak valami ilyesmi, ha jól értettem:

Радость моя наступает пора покоянная
Радость моя запожарилась осень вокруг
Нет ничего на земле постоянного
Радость моя мой ежинсвенный друг

A mondjuk így "szabad fordítása" pedig:

Kedvesem eljön a nyugalom ideje
Kedvesem, az ősz parázslik körös-körül,
Nincs semmi a földöm ami állandó lenne
Kedvesem, egyetlen barátom.

Ez így persze nagyon nyers fordítás, a rímek sem stimmelnek, mentségemre szolgáljon, hogy nem vagyok sem orosz nyelvtanár, sem műfordító.

Kytia 2013.06.26. 15:36:08

@Frigyes ur: Te igen, de ő nem biztos.:)

@dr. gernika: ...közvetlenül a haláluk előtt, azaz lehetőleg már holnap. Én ezt nem értem, sosenem fogom érteni. Mér szabad ezeknek mindent amazoknak meg még egy rossz mondat is a vesztüket hozza. Mondjuk barátom közölte tegnap: ez az ország nem érett meg a demokráciára. Ebben lehet valami.

@plantingC4: Helyes, oda kell már baszni nekik. De hogy mondtuk már akkor is, hogy úgyis megcsinálják...

Frigyes ur 2013.06.26. 15:36:10

@Bölcs Jaroszláv: Rendkivul optimista uzenet.
De inkabb:
www.youtube.com/watch?v=Duuhz6GD5cg
Ez sokkal jobban lehangol :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:38:19

@Frigyes ur: Hát de a javát nem fordítottam le! Van benne szó az örökkévalóság eltemetetlen polgárairól is, meg fehérfalú templomokról stb. stb. Az az igazság, hogy Zsanna Bicsevszkaya szövegei eléggé igényesek, és nem kifejezetten a köznapi beszéd szókincsét használják, eléggé nehéz jól lefordítani.

dr. gernika 2013.06.26. 15:39:27

@Kytia: Én azt se bánom, ha még most kefélődnek/szülnek halálra, csak minél gyorsabban. Szó szerint elszívják már előlünk a levegőt.
Remélem a SZIA MUTYI <3 feliratot nem tudják majd lemosni a tarlósnyaloncok a sziget lépcsőjéről. Ha mégis, saját kezemmel festem vissza.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:41:32

@Frigyes ur: Egyébként, igen ,amit én linkeltem be annak végül is van optimista üzenete: ha belegondolok azokba az eltemetetlen polgárokba, nekem az jut eszembe, hogy azért voltak/vannak akik még nálam is nagyobb szarban vannak/voltak.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:43:56

@dr. gernika: Azért nem kéne hagyni, hogy ilyen könnyen megússzák! Azt hiszem én inkább összegyűjteném az összes politikust, becsuknám egy 40' HQ konténerbe, lehegeszteném az ajtaját és bedobnám a Marianna árokba biztos ami biztos.

Frigyes ur 2013.06.26. 15:44:42

@Bölcs Jaroszláv: Masnak meg sokkal jobb az elete, mint nekem. Ez sem tul meggyozo erv.
Na mindegy, sz*r ugy, de sajnalatos mod tulelem :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:47:12

@dr. gernika: Teljesen felesleges a szülőket sokkolni azzal, hogy mindenféle embereket mutatunk be nekik és arra kényszerítjük őket, hogy jó arcot vágjanak hozzá. Kímélni kell őket, és arra gondolni, hogy egyszer (talán) te is az ő helyükben leszel.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 15:48:39

@Frigyes ur: Hát izé...biztos volt már aki belehalt, de, az extrém eseteket leszámítva, a többség túléli az ilyesmit igen.
:DD

plantingC4 2013.06.26. 16:09:08

@Bölcs Jaroszláv: @dr. gernika:
ne pazaroljuk a drága erőforrásokat ilyenekre, max egy lövedék fejenként a Duna parton, bár a válság miatt, úgy lenne érdemes, hogy libasorba többet és akkor egy lövésből spórolósan lehetne haladni, már csak lövedék kaliberét kéne helyesen megválasztani, a sorok hosszától függően...

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 16:24:47

Gyerekek ilyen nincs!!! Ezt még berakom, aztán tényleg eldugulok mára, de ezt muszáj megosztanom: ezentúl egy rossz szót nem szólok a magyarok értelmi képességeire. Mi egyszerűen zsenik vagyunk!!

hvg.hu/cegauto.autoshirek/20130626_Parkolohazi_horror_elszurt_parkolas_miatt#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2013_06_26
Erre varrjatok gombot!

Hurri Kán 2013.06.26. 16:27:37

@Bölcs Jaroszláv:
Szegény gyereket tényleg sajnálom, amúgy meg hulljon a Darwin-díjasa.

plantingC4 2013.06.26. 16:42:09

@plantingC4: és még mielőtt félre lehetne érteni, a módszert visszamenőlegesen kellene használni, az utóbbi 23 év minden képviselőjére, mindegy, hogy milyen színben lopott, narancs, piros, zöld vagy lila-mind mehet a lébe...talán azok kapnának tárgyalást, akik függetlenek voltak...esetleg talán...

plantingC4 2013.06.26. 16:52:45

@Bölcs Jaroszláv: sajnálom a gyereket, remélem ezek után a hülyék után örököl egy csinosabb összeget, ha már ilyen hátrányból kell felnőnie...

Bölcs Jaroszláv 2013.06.26. 17:12:08

@akut schizo effektív pszichózis: Mondjuk nekem is az volt az első ami eszembe jutott, hogy megoldódott a Föld túlnépesedési problémája: minden kínainak jogsit és autót kell adni.

:D

dr. gernika 2013.06.26. 17:13:36

@plantingC4: Azt a kétszázvalahány lőszert akár holnap kifizetném saját zsebből.

_Ω_ 2013.06.26. 17:22:09

@plantingC4: Az a Lexus RS270 szerintem nem említhető egy lapon a kimegyek a használtautó-piacra és nézek valamit ami lehetőleg fiatalabb 10 évesnél, de mégsem kerül többe másfél misinél kocsikkal; úgyhogy a kislányt emiatt nem félteném.
Blogos közhelyeket pufogtatva pedig azt is mondhatnám, hogy egy olyan országban fog felnőni ahol sokkal több a férfi mint a nő, így remek válogatási helyzetben lesz majd mikor felnő.

_Ω_ 2013.06.26. 17:30:56

A mai poszthoz:

Kislány, 22 éves vagy, és zöld! A srácban nem fog egyik pillanatról a másikra átkapcsolni ugyanaz a kapcsoló ami benned úgy levert, mint 6A-es kismegszakító a hegesztőtrafó alatt, de idővel kénytelen lesz belátni, hogy köztetek tényleg vége mindannak ami részedről el sem indult. Üdvözlöm abbéli vágyad, hogy nem akarod bántani, viszont kénytelen leszel. Egyszerűen mondd meg neki, hogy nem szeretnél vele barátkozni, nem szeretnél vele a továbbiakban találkozni. Ha nem érti meg, onnantól kezdve egyszerűen töröld az üzeneteit, piros gombbal fogadd a telefonhívásait, tiltsd le Fb-on (vagy akármi is a divat manapság), stb.

Országúti Ninja 2013.06.26. 18:04:23

@Frigyes ur: Kedves Frici, ez most tőlem igen hülyén fog kijönni, mert nem vagyunk barátok, jó formán nem is ismerlek :), de látom, hogy szenvedsz és gondoltam elmondom az én javaslatom. Nem tom miért kell mindenkivel kedvesnek lennem... :S :D
1. Értem én, hogy tele vagy érzelmekkel, ingerekkel, gondolatokkal, kérdésekkel amik csak tolultak eddig a szívedben/agyadban és muszáj tőlük megszabadulnod. Ez egy természetes folyamat. De nem jó az, hogy ide hányod ki ezeket. Mindenki jól elcsámcsog rajta, de segíteni nem fognak tudni. Az amit most csinálsz pont az, amit a poszterek csinálnak, csak te nem posztban írod meg, hanem kommentekben. Nem célravezető és senkinek se lesz ettől jobb.
2. Arra meg, hogy miért írta azt, hogy "hogy vagy?" és mit akart ezzel, itt senki se tudhatja a választ. Tippjeink lehetnek, de egyik se lesz az igazi. Az igazi választ tőle kell megtudnod, csak ő tudhatja. Nekünk vannak tapasztalataink, sokunknak még akár hasonló vagy ugyanolyan is, de még se ugyanolyan, mert nincs két egyforma történet, nincs két egyforma ember, nincs két teljesen egyforma körülmény.
3. Hogyan kezeld a helyzetet és az érzéseidet? Hogyan lehetsz most azonnal jobban?
Én azt javasolnám, hogy próbálj meg az exeddel újra őszintén beszélni. Hátha ad válaszokat. Ha pedig nem ad, akkor hagyd a csudába, mert ha már most nem megy a kommunikáció, akkor mi lesz később, amikor ennél sokkal fontosabb dolgokat kell megbeszélnetek/áthidalnotok?
Azonnal nem leszel jobban, de a személyes barátaidnak kell sírjál és ők ha tényleg a barátaid akkor ezt el fogják viselni és próbálnak majd okosakat is mondani, de a legjobb amikor nem mondanak semmit, csak próbálnak megnevettetni :)
Ott van neked a Nard s a Gerni, szerintem ők ebben jók, de lehet akár még a Zsu is igen jó hallgató, vigasztaló cimbora lehetne. Szerintem van neked még rajtuk kívül is sok jó barátod.
4. Egyszer én is szerettem egy srácot és amikor vége lett (én mondtam ki, de azért én szenvedtem jobban :)...) akkor bennem is ott voltak a megválaszolatlan miértek...
Én is olyan vagyok vagy inkább voltam, hogy mindig tudnom kellett a miértekre a választ. Beledöglöttem, ha nem tudhattam.
Viszont van egy jóbarátom aki azt mondta nekem, hogy nem fontos tudni. Sokszor csak el kell engedni, mert már nem számít, hogy miért volt ez meg az. Akkor valahogy ott leesett a dolog. Igaza volt és azóta sokkal könnyebb az élet...
Ezt magadban kell lerendezned. Magadban kell megtanulnod elengedni a miért kérdéseket válaszok nélkül...
Illetve ua az ember még azt is mondta nekem, hogy én anno nem a srácba voltam szerelmes, hanem abba aki lehetne a srác. (Ezt a fizikában talán potenciális erőnek nevezik.) Van, hogy látod valakinek a tulajdonságait és azt, hogy milyen ember lehetne, ha tudna élni azokkal a tulajdonságokkal amik neki adattak, de még se teszi, mert... Na most ilyenkor nagyon nehéz elengedni az illetőt a sok szarsága ellenére, mert úgy gondolod talán egyszer eljut arra a szintre, hogy az legyen aki lenni tudna (ezt ennél jobban nem tudom megfogalmazni :D). Én annak idején elengedtem az illetőt, mert rájöttem engem nem szeret (eléggé) ahhoz, hogy elhagyja a rossz dolgokat amik visszafogják őt a normális párkapcsolattól. Ez az én történetem. A te történeted lehet más, de neked kell tudnod, hogy más-e és neked kell VELE megbeszélned a dolgokat és nem velünk.

Frigyes ur 2013.06.27. 09:31:24

@Országúti Ninja:
"Nem tom miért kell mindenkivel kedvesnek lennem." :DD Rossz tulajdonság :))
1. Ööö, talán picit többet írtam, mint akartam, de nem érzem úgy, hogy a kapcsolatom kibeszéltem. Felmerült ez, amit nem értettem, egy momentum, többféle nézőpont, nem akartam én ennél jobban részletezni :)
Remélem, hogy nem árultam azért el itt semmi igazán privát dolgot :D
2. Tőle megkérdeztem, igazából választ nem kaptam.
3. Köszi, de mi beszéltünk eleget, legalábbis azt, amit sikerült még a kapcsolat alatt.
A részleteket, személyes dolgokat az említett személyeknek és a barátaimnak is nyüszögöm :)
4. Lehet, hogy nem érdekesek, vagy nem számítanak, de ez embertípus kérdése. Sokszor jobban érdekel a miért a megoldásnál.
Egyébként valami olyasmi lehet a háttér, amit te is írsz. Volt már jó kapcsolatom, szóval tudom, hogy ez nem volt az.

De tényleg, tegnap ennyi kiszaladt, olyan napom volt, szerda volt, nem akarok én többet erről beszélni. Remélni ennyi belefért.

Kedves tőled, de megoldom én, idővel, mindig sikerült azért. Ennyi volt, itt is :)

alebzsaflab 2013.06.27. 21:09:06

@Papírsárkány: Eszembe jutott a posztolóról. Egy idő után itt is elég lesz számokat bedobni. Mint amikor a bolondok már csak a vicc számát mondják be és aki nem röhög, az nem ismeri. :D

alebzsaflab 2013.06.27. 22:52:24

@alebzsaflab: Mint amikor a bolondok már csak a vicc számát mondják be és aki nem röhög, az ismeri.

Na most lehet röhögni. :D

Joe69 2013.06.29. 10:06:48

Abszolúte alapsztori. Felhőpasi komolyan venné a dolgot,de kap a fejére. De határozottan leépítve sincs,keringjen csak tovább, hisz posterina impaktját az ilyen körülötte keringő balfaszok száma jelenti. Erre majd jóval később cseszik rá orbitálisan,amikor 30 körül esetleg férjhez akarna menni, de rá kell döbbennie, hogy a felhőjében egy pasi sincs, aki őt komolyan venné.
süti beállítások módosítása