HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.07.23. 07:51

A nő nem tud férfi lenni

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/23/a_no_nem_tud_ferfi_lenni

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr645419683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.07.23. 07:53:16

Te vad a kocimoszosz pasziiii?? XDDDDDDDD

pretty kitty 2013.07.23. 08:00:00

"Amiben biztos vagyok, hogy nem vagyok biztos semmiben."

LOL...akkol meg mit osztod itt az eszt te nyomiiii??? :PPPPPPPPP

kiraaaaa 2013.07.23. 08:18:12

A múltkori esetből okulva, most reggeli és kávé után vagyok:)

De így sem jobb ez az írás, most akkor mi van?
A csaja elhagyta és?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.23. 08:21:33

Közhelyes, leereszkedő és szar. Majdnem mint egy KDNP-s kiadvány.

mütyür 2013.07.23. 08:27:37

hát te sem leszel egy Kant.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 08:34:42

Te jóságos ég! Ez annyira szar volt, hogy nem is tudok hirtelen mit írni.

"A nő a többi nőhöz méri magát, ezért nehéz saját véleményt kialakítania, mert minden nő mást üzen, sokan valótlanságot. És mintha ebben a zűrzavarban szeretne szenvedni... Mert még ez is jól áll neki."

XD Te hülye vagy basszus! Igeeeeen, szeretünk szenvedni, ez a lételemünk, nem tudtad? :D

"A dolgok torzulásában a történelem is hibás, hiszen a múltban a nő csak ritkán tudta megélni önnön nőiességét... Nem tud más ösvényt követni, csak azt, amit mások csaptak előtte. És az önállótlanság, a döntés-fóbia és a hibás információk vezettek ma oda, hogy a nő fél egy kapcsolatban. "

Juj! :D

Az a bajod neked ecsém, hogy minden kapcsolatodban TE VOLTÁL A NŐ! Ez a picsogás amit levágtál... hát szörnyű! Bánt, hogy a nőid önállóbak voltak, mint te és nem tartottak igényt a nyomulásodra? Őszintén szóval én is menekülnék tőled! Egy kapcsolatban társként kell benne lenni, nem pedig alá- és fölérendelt viszonyokat kialakítani, amit te szorgalmazol.

Father Justice 2013.07.23. 08:34:54

"A barátnőmmel 3 évig voltunk együtt. Az utolsó 1 évben elidegenedett tőlem, amit sehogy sem tudtam értelmezni."

Pofonegyszerű a magyarázat: a nő talált egy hejjespasee-t, aki csak sunázgatni akarta, állandóra nem kellett neki. Persze az is megeshet, hogy nem volt saját lakása sem. A harmadik év a gyötrődés - és vélhetően félrekúrás - jegyében telt: a nő azon agyalt, hogyan lehetne a lakhatást, a kényelmi szolgáltalásokat és a maradéktalan seggkinyalást ("Az ideális pincsi megadja mindazt, amire a nő vágyik, és ragaszkodik ahhoz, hogy ő adhassa meg neki.") szintlépéssel ötvözni. Valószínűleg kénytelen volt rájönni, hogy sehogy, de a jelek szerint végül legalább talált egy jobb kényelmi állandót magának.

A posztíró egyszerűen nem volt elég jó, de nem mer ezzel szembenézni.

A poszt további része ennek megfelelően csak körbetáncolós finghámozás.

mütyür 2013.07.23. 08:34:57

@Papírsárkány: :D sztem már elérte azt az állapotot

de legalább megtudtam, hogy önállótlan kis lény vagyok, aki nem tud lelépni az ösvényről, amit előttem a kékharisnyások kitapostak :)

még a végén depressziós leszek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 08:40:24

@mütyür: Szerencsétlen kis véglények vagyunk, én mondom! :D Csak kúszunk a kitaposott ösvényen és nem fogadjuk el az ilyen alfahímek segítségét, pedig akkor talán gyűrűsférgek is lehetnénk! Sanyarú női sors ez! XD

mütyür 2013.07.23. 08:41:41

@Bundabandi (Cookie Bunny): háááhhhhháááá, gyűrűs, mi?? hát igen, kiderül ma minden :D

TBal 2013.07.23. 08:41:49

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: bassz, nekem is az jutott az eszembe, hogy miért nem lép be a KDNP ifjúsági tagozatába? Mehetne a Táncválasztó, Párválasztó bálokra partnert keresni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 08:44:17

@mütyür: Választ kapunk az élet nagy kérdéseire! Érzem! :D

Namely 2013.07.23. 08:45:09

"A férfi célja, hogy boldoggá tegye a nőt. Napjainkban megfordulni látszik a dolog: a nő anyagilag-és minden tekintetben független akar lenni és minden segítséget támadásnak, tolakodásnak foghat fel."
Megmarad a pénzed és a szabad időd: se támogatni nem kell, se végighallgatni a nyavalygását.
"A férfi bizonytalanná válik, s tanácstalanságában inkább bezárkózik,"
Ahelyett, hogy elmenne bulizni....
"És mi lesz abból, ha két fikció találkozik?"
Gyerek az nem, de már ők is elmehetnek meccsre szurkolni családi jeggyel.
"Elhagyott."
"Csak az fáj, hogy mit itt hagyok
Még egy könnyet sem ér..."
(Byron)
"begorombúl"
-ul, -ül mindig rövid!!!!
"Jól okoskodom?"
Szerintem nem.
A nő a hibás... bla-bla-bla..... majd jön Joe69 és elmondja, hogy igazad van. Ülj be hozzá a lúzerklubba!

mütyür 2013.07.23. 08:48:22

@Papírsárkány: az lennék, de hát ezek a fránya elvárások... már teljesen összezavarodtam :)

mütyür 2013.07.23. 08:50:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): a bennem élő istennő elveszett :(

Namely 2013.07.23. 08:53:43

@mütyür: nem lehet, hogy macskává változott a benned élő istennő? ;)

@Bundabandi (Cookie Bunny): úgy van! (bár szerintem már van neki)

mütyür 2013.07.23. 08:54:38

hol van henci?? gratulálni akartam a trónörököshöz :))

mütyür 2013.07.23. 08:56:36

@Namely: hmm, ezért nyávogok folyton! kössz! :)

Papírsárkány 2013.07.23. 08:58:47

@mütyür: egész idáig becsaptál!?!?
:)

Hurri Kán 2013.07.23. 08:59:57

Nem szeretett, vagy megunt. Ennyi.

Papírsárkány 2013.07.23. 09:02:59

@Hurri Kán: nem szerette ÉS még meg is unta :)

Dr.Rekettyés László 2013.07.23. 09:04:22

"Az utolsó 1 évben elidegenedett tőlem, amit sehogy sem tudtam értelmezni." - talált egy hejjespaseeeet, ugorgyunk
"Ellenség lettem a saját lakásomban" - és te hagytad, oké, ugorgyunk
"Nem indokolta meg, miért, mi miatt, gyorsan lezárta az együtt töltött éveket. Elhagyott." - úgy nézett ki, a hejjjjespaseee nem csak sunázza, akár oda is lehet költöznie
"Az ideális férfi megadja mindazt, amire a nő vágyik" - és ez az ideális férfi bazdmeg az ugye személyesen te lennél?

A poszt hátralévő négyezer sora többnyire téves következtetéseken alapuló bődületes közhelygyűjtemény, tele általánosítással.
Az, hogy képtelen vagy egy neked megfelelő nőt találni, az nem feltétlenül a női nem hibája...
"Mert kivételek mindig vannak." - persze, hogy vannak, csak a jelek szerint azok nem érdeklődnek irántad. Na ezen kellene agyalni egy cseppet, hogy vajon miért nem.

Madpapa 2013.07.23. 09:05:45

Kellet ez így korán reggel? Mit vétettünk?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:10:30

Vállveregetést kérek, mert sikerült végigolvasni! Voltak sorok, amiknek többször nekiugrottam, de megoldottam. Ügyes vagyok!
Nekem egy dolog jött le, hogy a nők a hülyék, mert ő nem boldogul velük. Végülis ez is egy megoldás, csak ez nem visz közelebb egy sikeres párkapcsolathoz.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:12:29

@Dr.Rekettyés László: és eljött ama csodás nap, amikor egyetértünk. Mi van???? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.23. 09:24:08

Ez a csávó valami webkettes Coelho.

mütyür 2013.07.23. 09:28:25

"Teherbe eshetek a fikuszomtól? Ez a kérdés valóban beérkezett egy tinimagazin szerkesztőségébe"

ha fikusz kukisz :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:29:37

@mütyür: Anno ezt még plüssmacival kérdezték. Hova fejlődik a világ...

Namely 2013.07.23. 09:30:39

@mütyür: ezek szerint feldugta a fikuszát! Máskülönben miért kérdezné???

mütyür 2013.07.23. 09:30:48

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hát én nem akarom tudni, mit művelhetett a szerencsétlen növénnyel, hogy felvetődik ez a kérdés :/

mütyür 2013.07.23. 09:31:20

@Namely: kössssssssz, pont ezt nem akartam tudni :D

Namely 2013.07.23. 09:32:46

@Szintet lépett (ex) Naiva.:
1-2 év múlva:
"Teherbe eshetek a számítógépes játék egyik karakterétől?"

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:33:49

@mütyür: Hát tudjátok... anno annyi történt az elmondások alapján, hogy szimplán a combjai közé szorította. De az óvszer úgyis véd, ha lenyeli valaki, nem. Van, akinek ez elég nehezen megy, de hát a cél a fontos.

Namely 2013.07.23. 09:35:05

@mütyür:
azért, gondold el, ha az anyja rányit, miközben kiáll belőle a fikusz...
"Mondd, édes lányom, mégis miajófaszt csinálsz azzal a fikussssssszal bazmeggg??????????"

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:36:28

@Namely: Kell ehhez 1-2 év? Mondjuk hallottam ilyen beszélgetést, általános iskola: "Te még szűz vagy? Szegény... Nagyon szar neked."

mütyür 2013.07.23. 09:37:40

@Namely: és a válasz: "azt olvastam, hogy szereti a nedves környezetet" :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:40:18

Most röhögök magamon egy ideje, hogy mennyire naív voltam 17 évesen.
Volt egy barátom, aki vegetáriánus volt. Anyuék azon poénkodtak, hogy el kell dugni előle a fikuszt. Én azt hittem azért, hogy ne egye meg. Pedig attól féltek, hogy megerőszakolja. :(

mütyür 2013.07.23. 09:40:50

@Szintet lépett (ex) Naiva.: olyan 5 éve, ált isk. 7-8. osztályos lányok már foggátlóztak...

mütyür 2013.07.23. 09:47:02

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nem tudom, 20 évesen ezek a lányok mit fognak csinálni? mármint addigra már bőven túl lesznek mindenen.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:48:17

@mütyür: 16 éves csajok közölték a középiskolás osztályfőnökükkel, hogy "mit van kiakadva tanárnő, ez csak technika". Ez így elég szomorú.

mütyür 2013.07.23. 09:50:43

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hjamm, pár év és űrtechnika lesz, lehet tanulmányozni a táguló világegyetemet :P

Dr.Rekettyés László 2013.07.23. 09:51:57

@mütyür: Rettenetesen büszkék lesznek arra, hogy ők mennyire sikeresek a "férfiaknál", hiszen dugják őket. Talán már eltartó hejjjjespaseeee is a képben lesz, KOCSIVAL!!! Aztán kismajom, majd apuka hamarosan lelép. Utána pótapukák sora, hiszti, depi, elkeseredés, végül aztán már nem kellenek a kutyának sem.

Hát vagy megjön az eszük.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 09:54:10

@Dr.Rekettyés László: Ehhez nem kell 13 évesen elkezdeni. Megy ez későbbi kezdéssel is. Pillanatok alatt behozható a lemaradás.

Namely 2013.07.23. 09:57:38

@Dr.Rekettyés László:
"Hát vagy megjön az eszük."
úgy érted, hogy a "szakmában" helyezkednek el? Nem adják olcsón? ;)

mütyür 2013.07.23. 09:59:14

@Szintet lépett (ex) Naiva.: én azért fejen veregetném azt a dokit is, aki 13-14 éves lánykának felírja a foggátlót.

@Dr.Rekettyés László: én ezt már sosem fogom megérteni sajnos

Dr.Rekettyés László 2013.07.23. 09:59:34

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Na jó, de azért te is beláthatod, hogy mennyire ciki, ha a Barbeeee, a Vivy és a Zsany már nem szűz, ő meg még igen.
Pláne, hogy a Blikkben és a tévében is folyamatosan azt látja, hogy mivel lehet "érvényesülni".

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 10:02:56

@mütyür: Elvileg szülővel kellene menni ilyenkor, mivel még 14 alatt van, de szerintem nagyon gáz ilyen fiatalon felírni. Ha viszket neki ennyire, vakarózzon, vagy a drága legényke rántsa már fel azt a gumit.

@Dr.Rekettyés László: Ez egy elég nagy probléma. Meg az is, hogy otthon erről nem tudnak beszélgetni a szülőkkel.

Dr.Rekettyés László 2013.07.23. 10:03:32

@Namely: Igazából azt csak azért szúrtam oda, mert nem szeretek általánosítani.

Érdekes, akiken már 15-20 éve láttam, hogy a fenti picsalétra fokait kezdik mászogatni, azok mára szinte kivétel nélkül a megkeseredett/többszörösen elvált/több kismajmos kiégett sunák táborát gyarapítják, akiknek legfeljebb egy-egy elhanyagolt nős férfi figyel be ideig-óráig.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 10:06:10

@Dr.Rekettyés László: Én elég sok kivételt láttam a saját korosztályomból. Belőlük lettek a leghűségesebb feleségek, és a mocskosul szigorú anyukák. És nem egy ilyet ismerek.

Dr.Rekettyés László 2013.07.23. 10:07:34

@mütyür: @Szintet lépett (ex) Naiva.: A szülők valószínűleg már ugyanebbe az igénytelen, külsőségeken alapuló, elkurvult és elbulvárosodott igénytelen posványban szocializálódtak.
Könyvek, tudás, igényesség és értékek nélkül. Mit adnának tovább? (Már ha egyáltalán még együtt vannak, ez gondolom 10-ből max. 3-szor fordul elő.)

Dr.Rekettyés László 2013.07.23. 10:08:40

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hát az általánosítás elkerülésén túl ezért is írtam az előbb, hogy "Hát vagy megjön az eszük".

mütyür 2013.07.23. 10:14:40

@Szintet lépett (ex) Naiva.: hát én seggreülnék ha ilyen kéréssel jönne hozzám a kislányom. plusz iszonyatosan szégyellném magam.

@Dr.Rekettyés László: ez tény, csak nem látom, hol történt a szakadás. azon kívül, hogy túl sok gumin. a szüleinknek még volt értékrendje, nevelték a gyerekeiket. ezekkel mi lett?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 10:16:53

@Dr.Rekettyés László: Amúgy én is ezt látom az ilyen ismerősök többségénél.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 10:20:47

@mütyür: Tudod, ha a kislányod ilyennel megy oda hozzád, akkor megvan részéről a bizalom, ami nagyon fontos. És nem szégyellnéd magad, hanem beszélgetnétek. Mondjuk nem ekkor kell a beszélgetést elkezdeni, hanem jóval hamarabb.

@Dr.Rekettyés László: Nagyon soknál nincs mit tovább adni, nagyon sokan meg lerázzák magukról a felelősséget: "állandóan dolgozom, hogy élni tudjunk".

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 10:20:50

@mütyür: Semmit nem tudnak a gyerek életéről. Ezt látom a szomszéd kiscsajnál is. Az anyja semmit nem tud arról mekkora egy ribi a lánya, azt tudja, hogy voltak/vannak pasijai, de hogy konkrétan mindenkivel lefekszik, azt nem. A barátnőjének mesélte, hogy lefeküdt az apja legjobb haverjával is, persze otthon ezt sem tudják.

Dr.Rekettyés László 2013.07.23. 10:24:34

@mütyür: Szerintem a rohadt gyors rendszerváltás, az ezzel együtt hirtelen jött szabadság, és persze az internet, a bulvár, a felgyorsult világ.

mütyür 2013.07.23. 10:26:57

@Szintet lépett (ex) Naiva.: elsősorban nem az lenne a bajom, hogy szexelni akar (de amúgy ez is), hanem hogy nem alap, hogy gumiznak. mert ez csak azt mutatja, hogy gőze nincs a betegségekről és arról, hogy fejlődő szervezetet nem terhelünk semmi szarral, de szexeléshez már van esze. és ez sztem a szülő hibája.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 10:28:22

@mütyür: Így van. Ha a folyamatos a kommunikáció a gyerekkel, akkor nem érhet ilyen meglepi.

plantingC4 2013.07.23. 10:34:37

Jó hosszú poszt, kicsit sok is lett, de valszeg nem gondolta, hogy a két ügyfél közötti 5 perc szabadidőben fognak vele foglalkozni...
Agyal szegény, mert érzi-érti a saját, és a körülette lévő emberek, nők-férfiak fejében tomboló zűrzavart, nincs ezzel gond, minden ember agyal, válaszokat várna, csak legfeljebb nem mindenki írja le.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 10:42:35

@mütyür: @Szintet lépett (ex) Naiva.: Ez sem feltéten igaz. Az egyik legjobb tinikori barátnőmet úgy fogták, hogy csak na. Többször leültek vele beszélni, figyeltek rá, sokkal jobban, mint rám. Ennek ellenére 16 évesen terhes lett, jött az abortusz. Hazudozott össze-vissza a szüleinek, meg ellógott otthonról, nagyon lázadt. Sok minden függ attól a környezettől, amibe kerül a suliban, meg a haverokkal. Én meg is szakítottam vele a kapcsolatot, mert egy időben maffiózó fazonokkal lógott együtt. Ja és a személyiség, a természet sem egy utolsó dolog a pakliban. Szóval szerintem nem csak a szülő tehet róla.

fumerin 2013.07.23. 10:44:43

Ha ki akarta írni magából ezt a szemetet, hogy jobban legyen, akkor nem bántom. A tartalomba nem mennék bele, mert ma nincs kedvem sértegetni senkit. :D

mütyür 2013.07.23. 10:48:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): minden gyerek más, máshogy ért a szóból, másképp kell hozzá fordulni. de ha "fogom", abból sok jó nem lesz. az ilyen fokú lázadásnak megvan az oka, ha hazudozik a szülőknek, annak is. vmi bibi biztosan volt a családban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 10:49:21

@plantingC4: Nem itt kezdődik a baj, ha valaki agyal. Mindenki ezt teszi, ez igaz. De...
Ha folyamatosan magán kívül keresi az okokat, akkor megoldást nem fog találni, max eljut Jokka szintre. Itt a gond. Konkrétumokon érdemes agyalni, és a saját felelősséget átgondolni. Ez visz előre, és nem a mocsok nagy általánosítás.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Félreértettél. Az, hogy keményen fogják, meg beszélgetnek vele, nem ugyanaz. Nem mindegy, hogy beszélnek hozzá, vagy ő is beszél. "Hazudozott össze-vissza" - mert muszáj volt. Hogy ő hova fejlődött, az már a saját felelőssége, de hazudni akkor hazudnak, ha nem lehet mást.

fumerin 2013.07.23. 10:52:03

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Jahhhh, ma mindenmindegy napot tartok! :D

mütyür 2013.07.23. 10:52:11

@mésange: én ma direkt rendes voltam, nem szóltam be a "begorombÚl" szóra, erre namely megtette :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 10:54:11

@mütyür: ott kezdődött, hogy örökbe fogadott gyerek volt. Gondolhatod hányszor mondta a szülőknek, hogy "te nem vagy az igazi anyám/apám!". Pedig csecsemőként fogadták örökbe, de annyira más személyiség, mint ők...

fumerin 2013.07.23. 10:54:17

@mütyür: Megértem szerencsétlent, szar lehet nő nélkül fantáziálni arról, milyen szemetek a nők. :D

mütyür 2013.07.23. 10:55:32

@Szintet lépett (ex) Naiva.: dehogynem :) sőt, ebbe is bele akartam kötni:

"csak egy visszaigazolást szeretnék, hogy helyesen gondolkodom-e? Vagy csak én látom így." hogy ez egy mondat.

és még ebbe is: "kéne"

:P

mütyür 2013.07.23. 10:58:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): én sosem mondanám meg, hogy örökbefogadott. "elejétől" fogva tudta, vagy kamaszként mondták el neki?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 10:59:30

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem mondtam, hogy ugyanaz. Én csak arra akartam rávilágítani, hogy mindketten 16 évesek voltunk, mégis vele történek ezek. Közben velem apám szinte nem is törődött, kaptam zsebpénzt és ennyi. Azt csináltam amit akartam és mégis ekkora a különbség közöttünk.

Dökvín 2013.07.23. 11:02:15

@mütyür: Aztán csak óvatosan, Dr House-ban az ilyenekből tragédia-közeli állapotok kerekedtek igen hamar :P

mütyür 2013.07.23. 11:04:24

@Dökvín: :))) pont ma láttam a metrón dr. house-t. csak nőben... elég fura émény volt :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 11:05:02

@mütyür: Lehet két mondat, de akkor a végére is ? kerül. Hát a kéne meg... :P
Az örökbefogadásról... csak akkor lehet eltitkolni, ha elköltöznek a világ végére, és még akkor is kiderülhet. Nagyon sok a rosszindulatú ember.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azt nem mondta senki, hogy akivel foglalkoznak, az nem, akivel meg nem, az lezüllik. Nagyon sokrétű ez a dolog, szerencsére.

Dökvín 2013.07.23. 11:05:37

@mütyür: Bicegett és morci volt? :D

mütyür 2013.07.23. 11:21:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: nem illik vagy-gyal, és-sel kezdeni mondatot :)

jó persze, igazad van, de mondjuk kamaszkorban megtudni, amikor amúgyis feje tetején áll az egész világ a lelkében... háááát... igazából sehogyse jó.

@Dökvín: nem, olyan borostás volt :D a teljes arcberendezése olyan volt, még a kék szem is stimmelt :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 11:26:40

@mütyür: Igazad van, ezt én is tudom, mégis szoktam... :( Úgy egyébként több értelmét láttam volna a kérdésnek. Ennyi.

Erről nagyon sok vitát olvastam már, mikor kell megmondani, szabad megmondani vagy nem. Állítólag az a legjobb, ha ezt szinte születése óta tudja, nem tabu és titok, de tisztában van vele, hogy őt így szeretik, akarták, csak így tudták megoldani. Láttam rá már nagyon jó példákat.
hányszor mondta a szülőknek, hogy "te nem vagy az igazi anyám/apám!" - ez a csaj hülye egyébként. Ne pofázzanak, de a pénzt adják. Ja, hogy így is lehet...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 11:27:23

Az indexnek a tegnapi poszt jobban tetszett, mint a mai, az van kinn a címoldalon.

mütyür 2013.07.23. 11:33:05

@Szintet lépett (ex) Naiva.: :))

én is arra hajlok, hogy inkább ezzel a tudással neveljék fel, akkor nem lehet az, hogy "végig hazudtatok nekem" stb.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.23. 11:36:00

@mütyür: Biztos hogy nem könnyű. Én nem is biztos, hogy alkalmas lennék rá.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.07.23. 11:36:24

" mi a baj és miben tudnék segíteni, azt mondta ’semmi’"

classic bullshit

mütyür 2013.07.23. 11:36:56

@hasznavehetetlen régensherceg: hahh, már lelőttem előtted :D

na és hogy már itt vagy: grat a trónörököshöz, kérek végre képet róla :D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.07.23. 11:55:42

@mütyür: köszönöm köszönöm. próbálok szerezni, de egyelőre még engem sem engednek be. bár miért engednének be egy kísértetet :O?

Dökvín 2013.07.23. 11:57:50

@mütyür: Félelmetes lehetett! :D

mütyür 2013.07.23. 12:02:09

@hasznavehetetlen régensherceg: ajjmár, csak lebegj be, ne huhogj, akkor észre sem vesznek :)

@Dökvín: én is csak pislogtam :))

plantingC4 2013.07.23. 12:04:08

@Szintet lépett (ex) Naiva.:"Konkrétumokon érdemes agyalni, és a saját felelősséget átgondolni."
Azért ez is elég általánosító így...
Abban megegyezhetnénk, hogy az írásban valóban sok volt az általánosítás, de pontos találat is volt.
Jokkát kiáltani, meg egyszerűen nem sportszerű, jelen posztoló (még) nem tart ott, ahol ő, legalábbis, egy gyors átolvasás után, nem úgy jött le nekem.

mütyür 2013.07.23. 12:07:02

@plantingC4: na mik voltak a pontos találatok?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.23. 12:11:34

@mütyür:@Szintet lépett (ex) Naiva.: Valamikor gyerekként tudta meg. Aztán rájött, hogy van egy tesója és elkezdte keresni. Meg gondolkozott, hogy az igazi anyját is megkeresi. Tényleg rendesek a szülei, a mai napig mindenben támogatják, ő is szereti őket, csak kamaszként szerintem nagyon nehezen dolgozta fel a tényt, hogy azok dirigálnak neki, akik valójában nem a szülei. Persze hülyén hangzik, hiszen ők nevelték... de neki valahogy menekülés volt erre hivatkozni.

"Azt nem mondta senki, hogy akivel foglalkoznak, az nem, akivel meg nem, az lezüllik. Nagyon sokrétű ez a dolog, szerencsére. "

Akkor átment, amit mondani akartam! :) Mert azzal jöttetek, hogy a szülő hibája és erre mondtam, hogy nem feltétlenül.

plantingC4 2013.07.23. 12:24:27

@mütyür:
Fura ez, mert ez is általánosító, bizonyára azért érzem találatnak, mert ismertem ilyen csajt, jártam ilyennel én is.
"Olyan külső-belső jegyeket keresnek egy férfiban, amik valójában nincsenek összhangban az igényeikkel, hanem a világ diktálja őket."

_Ω_ 2013.07.23. 12:30:22

Kedves Posztoló-a-CsP-ről!

Túl sokat gondolkodsz a nőkön általánosságban. Javasolnám, az egyént vizsgáld, és ha módodban áll, azt, hogy őt mi mozgatja! Többre mész vele, úgyis a kivételeket kell keresni (ha már hajlamos vagy általánosítani).

Kérem a következőt!

pretty kitty 2013.07.23. 12:33:33

www.facebook.com/ViccMania/posts/563211150391789

Leccmajdliiiiiiiiiiiiiiim!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDD :))))))))))))))))

mütyür 2013.07.23. 12:36:39

@plantingC4: példát mesélj! mondjuk a nőnek igénye, hogy ne csalják meg, de ő mégis egy megcsalóssal jár, mert amúgy szép barna a haja, ami most trendi?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.23. 12:41:53

A helyzet az,hogy valójában mindannyian szeretünk elméleteket gyártani. Itt aztán meg pláne halmozottan vannak emberek...:)) Pedig a legtöbbünk itt messze nem tinédzser már.
Ezek az elméletek, felfogások többnyire sikertelen kapcsolatokon, szakításokon, fájdalmon, párkapcsolati kudarcokon alapulnak a többségnél. (akinél nem, ott pszichiátert javaslok:))

Én is gyártottam elméleteket, én is megpróbálok mindent megérteni, megmagyarázni ki, mit és miért tett. (persze nem rakom ki a netre) Ezek általában a gyógyulási folyamat részei, kapaszkodók. Van,hogy még vannak benne igazságok is, de a nagy részük legtöbbször inkább csak önámító rizsa. Az idő és a tapasztalatok többnyire ezt igazolják vissza.

A férfi és női kapcsolat mindig megfejthetetlen volt és az is marad. Pont. A probléma ott kezdődött,hogy túlfejlődött az agyunk, elkezdtünk gondolkodni, szabályokat, szokásrendszereket kialakítani. Bevezettük a monogámia fogalmát, a házasságot, stb.
Az állatvilágban bezzeg egy nőstény oroszlán sem hepciáskodik azon,hogy a hímoroszlán más nőstényeket is megfarkal, míg ő a kicsinyeit próbálja óvni, nevelni.
A probléma leginkább az,hogy hánykolódunk az ösztönök és a tudatosság között.
Aztán ebben a nagy hormonális és tudati szkanderben hol ez győz, hol az, mikor épp milyen stádiumban vagyunk.

Szóval lehet itt okosnak lenni, de mi a fenének?

Ne akarj az exnek segíteni, ne akard visszakapni és ennek farvizén ne gyárts hülye elméleteket, amiket még publikálsz is , ómájgád, mert csak magadat égeted be ezerrel.
Fogadd el,hogy ennyi volt és kész. Gyászold meg, zárd le, és ahogy majd az idő adja, kezdj el nyitni mások felé.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.23. 12:43:34

@plantingC4: hát én is a bredpittet kerestem, oszt csak a csákk jutott...

mütyür 2013.07.23. 12:44:31

@Chuck Norrisné Mancika: "A férfi és női kapcsolat mindig megfejthetetlen volt és az is marad."

ne mondd már, mi itt már kismilliószor megfejtettük :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.23. 12:52:38

A megértéshez annyit.
Régebben voltam családállításon és egy konkrét kérdéssel mentem anno. Azt mondtam, hogy szeretném megérteni, hogy ez, vagy az, hogyan hat erre, meg arra az életemben.

Az állítás vezetője erre visszakérdezett:
"És ha megérti, akkor mi lesz?"

És tényleg.

Ez jelen helyzetre is áll. Ha poszter, vagy bárki megérti a párkapcsolatok ilyen, vagy olyan vonatkozását, vagy a nők lélektanát (ami eleve rocket science:)) akkor attól mi fog változni?
Attól még nem fogunk jobban belelátni a másik fejébe, attól nem fogjuk jobban kivédeni a csalódásokat.
A lényeg,hogy leginkább magunkat kell megerősítenünk, megismernünk és ebben a viszonylatban talán jobban ki tudjuk választani azokat az embereket az életünkben (akár barát, akár partner), akiktől kisebb valószínűséggel kapunk "pofonokat", kisebb valószínűséggel okoznak csalódást, fájdalmat.
És ha be is csúszik az a pofon (mert biza be fog), akkor könnyebben túllendülünk rajta.

plantingC4 2013.07.23. 12:53:48

@mütyür: Igen, néha ennyire ostoba a szitu :D

Nagyon hülye példa jön, nem ér röhögni.
Nagy péniszű partnerre vágyakozó csaj. Merthogy mondták neki, milyen jó is az.
Sokan.
Aztán megkapja. Be, meg, stb...:D
Kiderül, hogy fizikailag a lány nem alkalmas az ilyesmire. Fájó punci, állkapocsgörcs, csak a baj...
Persze rövid úton, eljut odáig, hogy az a baj, hogy túl nagy...úgy 3-4 hónap alatt.:D
Hoppszlá :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.23. 12:55:07

@Chuck Norrisné Mancika:

Ha még az sem jutott volna, akkor ott lenne Nemcsák. :)

mütyür 2013.07.23. 13:10:44

@plantingC4: ez kicsit azért más, mert ez egyszerű kiváncsiság, kiprószálás.

plantingC4 2013.07.23. 13:15:17

@Chuck Norrisné Mancika: Nagyon jókat ír Mancika, nagyon bólogattam, a 12:41h-es kommentje minden szava arany.

plantingC4 2013.07.23. 13:27:12

@mütyür: Végül is, ha 1 évig hordanék egy cipőt és visszavinném a boltba, hogy csak kipróbáltam? :D
Akkor tényleg csak kipróbálás ! :D:D:D

Hurri Kán 2013.07.23. 13:31:52

@plantingC4:
Láttunk már arra is példát, hogy a beteg elmenekült a túl nagy szerszámtól, majd kb. két hónap múlva ismét előkerült, hogy mégis jó az :D

plantingC4 2013.07.23. 13:33:59

@Hurri Kán: Látni lehet ilyesmiket, igen, egyszer próbáltam ezt a felmelegítést, de csak "hideg vágás" fogadott, nem ajánlanám jó szívvel senkinek az ilyesmit, legalábbis nekem nembejött :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.23. 13:48:32

"A dolgok torzulásában a történelem is hibás, hiszen a múltban a nő csak ritkán tudta megélni önnön nőiességét, bizonyos országokban ez még most is jelentős korlátozások alá esik. Nem tud más ösvényt követni, csak azt, amit mások csaptak előtte. És az önállótlanság, a döntés-fóbia és a hibás információk vezettek ma oda, hogy a nő fél egy kapcsolatban"

Nekem ez a rész tetszett legjobban! Hajrá poszter, írjál szürrealista regényt! Fog az menni neked, ha ezt a posztot kisajtoltad magadból!
:)
Azért ezt a nőiség megélésének a korlátozását valaki elmagyarázhatná. Mijaretek ez? Van olyan ország, ahol a nőket férfiruhában járatják, és pásztorokat, rakodómunkásokat, tehergépkocsisofőröket faragnak belőlük, vagy mi?

Sadist 2013.07.23. 13:49:55

@Hurri Kán: Eddig az O.Z.O.R.A.-ra szerettem volna egyszer kimenni, de ez is nagyon szimpatikusnak tűnik.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.23. 13:50:26

@Chuck Norrisné Mancika: "Én is gyártottam elméleteket" nem is értem miért ajánlották fel utána automatice a fizikai Nobel-díjat.
:DD

Joe69 2013.07.23. 13:53:20

Alábbi, sokszor beidézett klasszikus művemben lényegében ugyanezt dolgozom fel, csak sokkal jobban:)))

csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1

_Ω_ 2013.07.23. 13:59:10

@Bölcs Jaroszláv: Ennyire ugyan nem rossz a helyzet, azért részleges példák akadnak: Izrael és a kötelező női katonai szolgálat, illetve bármely olyan ország ahol a csador viselése kötelező (és jé, ezek milyen közel esnek egymáshoz!).

Aztán vannak matriarchális társadalmak, ahol mi pattoghatnánk a jogainkért. Szerencsére ott sem rúzsozzák ki a férfiakat (vagy nem tudunk róla). :)

mütyür 2013.07.23. 14:01:49

@plantingC4: reagálhattam volna másképp is: nincs túl nagy (jójó, hagyjuk az extrákat), csak nincs elég nedv, plusz nem kell órákig oboázni, ha jó a lány. így jobb? :D

mütyür 2013.07.23. 14:05:13

@_Ω_: a nőiséget nem jogokkal érjük el :)

_Ω_ 2013.07.23. 14:19:52

@mütyür: Egy csador alatt aztán nagyon nőies tud lenni egy nő, viszont itt a dolog megéléséről van szó. Kicsomagolva a nő, nos, az egészen más kérdés, de amíg rajta van, nem egy nagy élmény. :)

mütyür 2013.07.23. 14:23:16

@_Ω_: a nőiség nem egyenlő a nőiességgel :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.23. 14:26:54

@Chuck Norrisné Mancika:

Igen, ő igazán jó parti :) Nem is tudom, hogy nem csaptál még le rá. :) Lenne mosnivaló elöl sáfrányos hátul féknyomos fecske :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.23. 14:30:03

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: bennünk Alival csak egy közös van. mindketten szereSSük a pálinkát.:)

_Ω_ 2013.07.23. 14:30:31

@mütyür: Oké, akkor vázold fel, melyik a bővebb halmaz és milyen irányú a tartalmazás... ;)
Jaroszláv felvetette a kötelező pásztorrá, teherautósofőrré, rakodómunkássá nevelést, erre írtam a kötelező katonai szolgálatot. A többi csak érdekes adalék, de ha nagyon bele akarsz menni, és arról szeretnél előadást tartani, mi a különbség nőiség és nőiesség között, valamint a kettő hol ér össze, hallgatom (csak közben megebédelek)!

mütyür 2013.07.23. 14:32:49

@_Ω_: nemnem, pont hogy nem szeretnék belebonyolódni :) jó étvágyat!

plantingC4 2013.07.23. 14:34:46

@Chuck Norrisné Mancika: Ne előzzön Mancika, én akarnám az Önét először ! :D
Bár ha így folytatjuk nagy csámcsogás lesz ebből :D

@mütyür: a mondatod első részével egyet értek, hogy "nincs nedv", de ez valszeg méretfüggetlen lehetett a síkosítóválasztékból kiindulva, ami oda volt készítve...
a mondat második része pedig helyesen így hangzana : ha jó a lány akkor, órákig lehet vele csinálni bármit, mert "órákig van kedved", és bizony vannak olyan lányok, akik nagyon figyeltek a Zeneakadémián és szépen játszanak :D
Az igazi tehetséget pedig, akár időkorlát nélkül, "míg a füle bírja a hangerőt" is szívesen élvezi az ember :D

Sadist 2013.07.23. 14:34:56

@_Ω_: Khm, az miért is elnyomás, hogy a nőknek is ugyanúgy van kötelező katonai szolgálat, mint a férfiaknak? A nők nem egyenlőséget akarnak? :)
(Zárójelben jegyzem meg, hogy a nőknek nem kötelező a szolgálat, ha gyereket szülnek vagy vallási okból nem lehetnek katonák. Meg a frontvonalba sem őket küldik. Igazi patriarchális társadalom az lenne, ahol a nők lennének az ágyútöltelékek, a férfiak meg a biztonságos kis bunkerben tologatnák az aktákat.)

_Ω_ 2013.07.23. 14:44:56

@Sadist: Mondjuk inkább azt, hogy arrafelé a kötelező katonai szolgálat egyfajta szükséges rossz, de kb. mindenkinek, nem csak a nőknek. Most tekintsünk el attól, hogy általánosságban mennyire jó mert fegyelemre tanít, vagy ugyanez épp mennyire nem jó. A választás lehetőségének hiánya a probléma, persze figyelembe véve a nálad meglévő zárójeles rész elejét mint nőknél kivételeket a szabály alól. A vége is tiszta sor, szerintem senki nem akarja megcáfolni.

Ez az egyenlőségre törekvés külön érdekes dolog, két férfi sem lehet egyenlő, talán még az ikrek sem, nemhogy egy nő meg egy férfi. Más képességek, egyéni dolgok, és máris billen a mérlegen az amúgy sosem létezett egyensúly.

Frigyes ur 2013.07.23. 14:45:52

2 gondolatom támadt: minden elismerésem a nőé, aki kibírt mellette 3 évet, mazochista lehetett, a másik az, hogy ilyen általánosító, minden sztori nélküli baromságokat eddigi blogos pályafutásom alatt csak Y kromoszómásoktól olvastam. A pasik hülyébbek.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.23. 14:47:34

@_Ω_: Hát, amennyire én tudom (nem, nem személyes tapasztalat, csak hallottam valakitől) a Ceausescu idejéban Romániában is voltak katonák a lányok (nem tudom ez most, hogy van). Ami a csadort illeti, nos az felfogás kérdése. A mi szemünkben nem túl izgalmas viselet, de ott, ahol ez vagy a burka megszokott, esetleg kötelező, ott talán épp az hozza izgalomba a férfiakat, hogy mi van a csador alatt. Szóval ez kutúrális hagyományok kérdése is részben azt hiszem, és nem a nőiség/nőiesség megjelenése, vagy annak hiánya. De ha belegondolsz, hogy esetleg egy bantu néger mennyire csúnyának láthat egy európai nőt, máris kiderül, hogy az, hogy mennyire tartunk nőiesnek valakit, az attól is függ, hogy e-tekintetben milyen tradíciókat hoztunk magunkkal.

_Ω_ 2013.07.23. 14:49:07

@Frigyes ur: A nőket a barátnőik biztosan visszafogják - a poszt elküldése előtt kb. 3 másodperccel, ámde előtte segítettek a megírásában. ;)

mütyür 2013.07.23. 14:49:42

@plantingC4: :DDD na akkor ezt is megoldottuk :D

_Ω_ 2013.07.23. 14:51:14

@Bölcs Jaroszláv: Tény, tény, belegondoltam, és ott a pont. Mütyür meg nem akar előadást tartani, pedig érdekes lehetne az is. :)

mütyür 2013.07.23. 14:54:18

@Frigyes ur: vááá, mielőtt elrohansz ajándékot venni, csak a brit hacacáréra gondoltam :)

Frigyes ur 2013.07.23. 14:54:48

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ugye nem jössz te is a Nagybetűs Nő éééés Férfi fogalmával? :D Azt nagyon szeretem az enelcés okosok közt :(

@_Ω_: Szóval a pasik tényleg hülyébbek. És nekünk legalább vannak igazi barátaink ;) Amúgy nő ilyet szerintem nemigen ír. Ilyen hosszan semmiképp sem.

Namely 2013.07.23. 14:55:08

@Chuck Norrisné Mancika:
" elolvastam a felét.
hát azt is kár volt. "
olvasd el a nős pasis agymenését is. Ha ezen fogtad a fejedet, azon mit csinálsz... ;)

Frigyes ur 2013.07.23. 14:55:53

@mütyür: Akkor miért neki gratulálsz? :S

Frigyes ur 2013.07.23. 14:58:16

"Te, nem lehet hogy valami feminista picsa volt a csajod? Egy haverom mondta erre egyszer: a női emancipáció óta küzdenek a férfiak az egyenjogúságért. Nem egy Cosmopolitan magazinon szocializálódott nővel kéne kavarnod, akinek kedvenc időtöltése a hasonszőrű barátnőivel való csipogás, mert akkor persze hogy ez lesz a vége. Bár hogy hol találsz normális nőt... passzolom, sose akartam még csajt fölszedni. :D"

Mondjuk ennek a csajnak is tudnék gratulálni. Nem bírom feledni, amikor beírta, hogy egyetemet férjanyag szerint választott. Háát, van akitől ennyire telik. Már aprofilképe is szimpatikus ;)

_Ω_ 2013.07.23. 14:58:34

@Frigyes ur: Az állításomból nem következik az amit te következtetésnek levontál. Az, hogy valakit megállít egy szalagkorlát, vagy nincs szalagkorlát, nem jelenti azt, hogy nem hajtott 230km/h-val a kérdéses kanyarban.
Különben is, előbb talán határozzuk meg a bértollnok nemét... Szerintem nő is simán ír ilyen hosszan. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.23. 14:58:42

@Frigyes ur: Igen! Én például @Chuck Norrisné Mancika: kommentjét olvasgatva megpróbáltam elképzelni, hogy milyen lehet eegy exnek a farvize, és eléggé érdekes elképzeléseim támadtak a dolog kapcsán.
:DDD

_Ω_ 2013.07.23. 14:59:51

@mütyür: hasznavehetetlen -> angol
Ezt a "brit tudósok" friss bölcsességei alapján következtetted? :D

Frigyes ur 2013.07.23. 15:01:43

@mütyür: Már nem, azóta feljebb tört, az avatár számít :)

@_Ω_: Dehonnem.

@Bölcs Jaroszláv: Ja, én őt kihagytam. De gratulálok magvas gondolatodhoz :))

mütyür 2013.07.23. 15:03:16

@_Ω_: black adder angol sorozat:P

dr. gernika 2013.07.23. 15:06:27

Te én értem, hogy elhagytak, szomi vagy, a szlotty is megkeményedett már benned, de attól még ne ilyen általánosításcunamikban éld ki magad, mert majdnem kockásra kapartam magam, mire elolvastam. Inkább menj el, rúgj be, szedj fel egy csajt és dugd meg.

"Azért van napjainkban annyi boldogtalan, depressziós és magányos nő,"
...mert ilyen baromságokat olvas, bakker, azért. Ennél még a munka is jobb, ami helyett csináltam. :D
Ne akard megmagyarázni a nőket alle zusammen, mert sosem fog sikerülni. Keress egy csajt aki osztja a nézeteidet és azzal majd jó lesz.

_Ω_ 2013.07.23. 15:08:02

@Frigyes ur: A sértett női felsőbbrendűség beszél most belőled, vagy Vader nagyúr fogja pillanatokon belül bevetni a force choke-ot? Vagy mindkettő? :D

@mütyür: Oké, ezzel az indoklással az eredeti állítást bizonyítottnak tekintem. Hasznavehetetlen => angol.

_Ω_ 2013.07.23. 15:09:31

@dr. gernika: Ma a te kommented tetszett a legjobban! Gernika for prezident? :DDDD

mütyür 2013.07.23. 15:09:40

@_Ω_: ha ettől boldog vagy :)

Frigyes ur 2013.07.23. 15:11:47

@_Ω_: Nincs bennem sértődés, csak nincs kedvem magyarázni.

_Ω_ 2013.07.23. 15:16:39

@mütyür: Felhőtlenül. Bár jobban belegondolva, a hangulatomnak a nemrég posztolt vígjáték valószínűleg többet segített. :D

dr. gernika 2013.07.23. 15:26:45

@_Ω_: Simán elfogadom, legyen. :)

mütyür 2013.07.23. 15:29:26

@dr. gernika: ez most komoly, egy darab ember megszavazott elnöknek? aljas diktatúra!

dr. gernika 2013.07.23. 15:30:42

@mütyür: Omega admin és az adminok egyenlőbbek. :D

mütyür 2013.07.23. 15:34:54

@dr. gernika: már a virtuális világ sem a régi :(

Joe69 2013.07.24. 12:57:47

@Chuck Norrisné Mancika:
Elhiszem. Érintetteknek biztos kínos.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.24. 14:11:59

@Joe69: nem,nem.
ez tényleg, egészen konkrétan egy bullshithalom.
szerintem inkább kapálj, vagy tanulj virágkötészetet,minthogy ilyen szarokat írkálj.
mitnemondjak egyetlen számadathoz nem mellékelted a forrását.
és ez még csak a legapróbb morzsa a sok marhaság között, amiket az írás tartalmaz.
süti beállítások módosítása