HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/06/elhagyott_a_negyvenes_papamaciert

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr815497582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.09.06. 12:06:17

@Kytia: ajjjmár. jómúltkor kifejtetted, hogy neked az sem férfi, aki 30plusznál nem rendelkezik saját autóval. :/ most meg az a gond, hogy nem veri el előtted nagymamit a buszon? hogy kerültek buszra egyáltalán?? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.06. 12:19:05

A zigaziférfijjak után csak a bálnák sírnak, mert olyan férfi tényleg nincs aki azokat megdugja. Pedig az aztán férfi, hogy a hányingert leküzdve megdugja a majomkurvát :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.06. 12:21:57

@Kytia:

Azért kicsit álljon meg a menet. Az ok, amit írsz, de ne felejtsd el a kibaszott egyenjogúságot, ne csak a jó oldalát nézzed, van ennek árnyoldala is. Tessék azt is vállalni, vagy nem sírni, hogy téged kezeljenek egyenlőként. Aki egyenlő az viselkedjen is ő.

Frigyes ur 2013.09.06. 12:23:38

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ááá, tartok tőle, hogy hínárszagú viszont :S

@Kytia: :P

Hm, hát lehet. Végül is, ja. Az ember néha kiakad milyen a világ, de mégiscsak tökösebb hozzáállás, ha valaki nem nyüszög, hanem tesz érte, hogy haladjon, változtasson.
Hááát, mondjuk azért ezzel nem teljesen értek egyet. Magamról tudom, hogy inkább alaptermészet. Állítólag Karinthy idézet az elcsépelt 'ha egy szobába belép egy férfi, akkor a férfi annyira férfi, mint a nő nő' blablabla, de ez szerintem részigazság. Szexuális szempontból talán jobban igaz, de egy férfi nő nélkül is férfi és fordítva.
Na igen, én is pont erről beszélek, hogy a másikkal van baj, véletlenül sem én vagyok kevés, miért is kéne tennem érte valamit, régenbezzegezjárt.
Klicsko :DD

Amúgy nekem a nyafogással van bajom, ha nem néz szembe önmagával, én még a nőies vonásokat is tolerálom egy szinten belül. Pl. randiztam a volt aikido mesteremmel. Meséltem, hogy amikor kiraboltak, én utána futottam a támadónak (leveremcölöpnek :)), ő meg közölte, hogy ez bátor volt, ő nem tette volna meg :S Na most ezek után hogy tekintsem férfinak?! Mint a tolakodó nőcit ki veri le, ez is dettó :S

Frigyes ur 2013.09.06. 12:26:58

@Kytia: Nya, az a legszebb, imádom. Amikor megkérdem, hogy de mégis milyen egy 'igazi nő', árulja már el. Akkor azt nem lehet elmondani, azt valaki tudja vagy nem tudja.
Pafff :S :D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ez a tipikus egyenlősdi félremagyarázása, amikor egyformaságnak veszik :) Dolgozom, nem nyafogok, nem vagyok elesett, de ha pölö fizikai erőre vagy fellépésre van szükség, akkor ja, legyen már férfi. Én sem várom el, hogy gyereket szüljön, mert neki meg az nem biológiai adottság, mint pasinál a nagyobb termet és izomtömeg. Meg vannak ilyen dolgok.

Niobe 2013.09.06. 12:29:13

Jódélelőttöt! :)

Felesleges az elment busz után nyígni, poszter. Főleg, ha kezdettől fogva tudtad, hogy nem egyedül vagy a terepen. Csak hát vagy a csaj külső szintje ordította, hogy muszáj, vagy nem igazán vagy saját magaddal jóban... Mindenki úgy hagyja magát megalázni, ahogy akarja, és ha engedi, meg is fogják. Ne csodálkozz, ha ilyen ergya hozzáállással kiprovokáltad.
Amúgy is elterjedt bepróbálkozni a hülyére vétellel, és ha nincs egyből elvágva ez a játszma, akkor rendszer lesz belőle. Afféle népsport, persze bizonyos intelligenciaszint alatti. Válts szintet - ne még lejjebb.

mütyür 2013.09.06. 12:36:57

@Frigyes ur: és megkérdezted tőle, miért nem futott volna a rabló után? egy férfinak, ha megtámadják őket, nem az az elsődleges feladata, hogy megmutassa, le tudja verni a többit, hanem hogy a lányt védje. ez lehet úgyis, hogy reálisan felméri a helyzetet és mondjuk inkább behúz a legközelebbi boltba, akárhova. ugye nem attól férfi, hogy feltétlenül szétvereti magát?

engedni kell, hogy férfiak lehessenek mellettünk. ha el is tudom pakolni a nehezebb dolgokat egyedül is, ha megkérdi, segíthet-e, akkor segítsen. ezek aranyos játékok tudnak lenni :) legalábbis sztem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.06. 12:37:04

@Frigyes ur:

Szerencsére nekem nincs ilyen problémám, csak amiket mondott Kytia, pl a nyugger lerendezése, simán lehet nőként is. Ugye, nem kell mondanom ki a nyuggerzúzó.... :)

pretty kitty 2013.09.06. 12:38:13

@Niobe: Gud molning a comced idozonaba levoknek ;)))))))) Hoccmintvaaaaad? :))))))))))))

mütyür 2013.09.06. 12:38:44

@Niobe: :))) ez olyan, mint a metrónál szólnak, hogy hagyja el a biztonsági sávot... de ne arra!! ? :D

Niobe 2013.09.06. 12:39:36

@Cak Cimplan Cajci: cijja :)
Szabadnaposan, jókedvűen, lassan éhesen :) Feléd mi a helyzet? Jól indult a suli?

dr. gernika 2013.09.06. 12:40:43

@Kytia: Veheheheh, mindig az ilyeneket bassza pofán szaros lapáttal az élet, akik mások előtt bezzegelnek, hogy az ő kapcsijuk milyen tökéletes. :)

Niobe 2013.09.06. 12:42:01

@mütyür: olyasmi :D
Hú, egyébként volt ilyen, pont elterjedt ez a vicc, anyámmal utaztunk a metrón, és az állomás előtt befékezett egy bikásat. Akkor is ment ezen a kuncorászás, aztán kiderült a satufék oka. Mivel került humanoid a szerelvény alá, azóta nem nagyon poénkodok ezzel.

pretty kitty 2013.09.06. 12:43:43

@Niobe: Haaat attol fuuugg....ha az h mindal az elszo heten occebunyosztam ket tizeneddedikesz lannyal az jo jindulasznak camit akkol igen XDDDDDDDD :DDDDDDDD

Niobe 2013.09.06. 12:45:17

@Cak Cimplan Cajci: ejnye ejnye. Nem lesz zsebpénz hármas magatartással! :P

Frigyes ur 2013.09.06. 12:46:09

@mütyür: Nem kérdeztem meg, de ez nyilvánvaló 1 az 1 ellen szituáció volt. Ha a rablónál a pénzem, irataim, telefonom, akkor igenis fusson utána bazze, pláne, hogy lefújt gázsprayvel. Ha meg egyedül van, akkor meg egyértelműen fusson.
Nekem nem az kell, hogy szétveresse magát, de ha én meg tudom/akarom védeni magam, ő meg nyusziskodik, akkor az már önmagában gáz, de hozzám mérve még inkább.

mütyür, itt most a bénákról beszélünk :) Nem arról, hogy mind, az összes ilyen.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nálam se fordult elő, mármint személy szerint az exeimnél ilyen szintű bénaság nem volt (ha csak ugye a randevú partnereket nem vesszük számításba), viszont pusztán látom. Meg van egy férfias kiállás, és van egy aki meg nyíg, hogy a világgal, a nőkkel van baj. Klicsko példa erre szerintem nagyon jó volt.

Nézd, ez most magaslabda, de igen, a nyugdíjas nők réme párjaként, érthető, hogy ez neked nem téma :)))

Bölcs Jaroszláv 2013.09.06. 12:47:43

Az a helyzet, hogy kivételesen Kytiának van némi igazsága. Július Cézár meghalt, I. Péter meghalt, én is gyengélkedem, tényleg kevés igazi férfi van!
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.06. 12:49:35

@Frigyes ur: Öööö csak kíváncsacsiságból: milyen színű öve volt ennek az aikidó mesternek? Remélem nem fekete!
:DDDD

pretty kitty 2013.09.06. 12:50:07

@Niobe: Mijel neeeem?? A tavai ketteszemhez kepeszt a halmasz az nem keveszebb mint 50%osz javulasz lenneeeeee!!!!!! XDDDDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.06. 12:51:29

@mütyür: Nem akarok misztifikálni, de egy igazi aikidó mestert azért elég nehézkes dolog leverni. Persze én is találkoztam már olyannal, akinek csak barna öve volt, és a fekete öves tanítványa megverte edzésen.
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.09.06. 12:52:28

@Niobe: Remélem már megfürödtél a Gangeszban (vagy ezt már kérdeztem)?

:D

Niobe 2013.09.06. 12:53:05

@Cak Cimplan Cajci: pffff :) Rossz kislány!
Aikido vagy catfight? Csak ha már témánál vagyunk :)

Bölcs Jaroszláv 2013.09.06. 12:54:20

Na további szép napot mindenkinek! Megyek, mert edzés előtt még van egy randim. Kellemes hétvégét nektek (is)!

Frigyes ur 2013.09.06. 12:55:09

@Bölcs Jaroszláv: Franc tudja már, 10 éve volt :D

dr. gernika 2013.09.06. 12:55:14

@leonito77: Én csak a Nőt olvastam. Barátnőmtől úgy kaptam, hogy mekkora katarzis. Neki. Azóta se volt komoly kapcsolata.
Én láttam benne egy jó alapgondolatot, aztán azt ismételgette, magyarázta, ragozta az egész könyvben. Ráhúzta az összes létező kapcsolatra ugyanazt a mintát, amiből marhára lehetett látni, milyen lehetett a szülei házassága. Untam.

Niobe 2013.09.06. 12:55:48

@Bölcs Jaroszláv: akarok én idő előtt kimúlni?? :)
Más tájékon vagyok, az indiai sztori szép diavetítés volt, mesei sorban is maradt. Ellenben itt elkezdtük megteremteni egy nyugodt élet alapjait. Nagyon az elején tartunk, de rajta vagyunk az előrébb jutáson :)

mütyür 2013.09.06. 12:57:24

@Frigyes ur: én már azt sem tudom elképzelni, hogy ilyen bénapasik hogy tudnak összeszedni maguknak nőt.

mütyür 2013.09.06. 12:59:33

@Niobe: sztem sokkal jobb, hogy végül nem oda lyukadtatok ki. itt legalább közel vagytok és a kultúra sem olyan távoli. amúgy grat a gyors munkahelyszerzéshez :)

pretty kitty 2013.09.06. 12:59:51

@Niobe: Nem tudok aikidozni, cak cimplan jol lelendesztem oket ;))))))))))) Meglattak esz elkesztek becologatni h mijel kepzelem magam akkola nadmenonek.....en meg megmutattam mijel XDDDDDDD :DDDDDDDDDDD

Kytia 2013.09.06. 13:03:46

@mütyür: Ő nem verné, mert neki alacsony lenne a kortizol szintje. Ő kulturáltan megoldaná a helyzetet, amit én csak véráldozatok árán tudnék.:D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Szerintem ez az egyenjogúság félreértett dolog. Az, hogy egy nőnek is legyen szavazati joga, szerintem oké, mert rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amik ehhez kellenek. Nem hülyébb a politikához, mint egy férfi. Az, hogy dolgozzon, szintén oké, mert egy gép előtt ülni és verni a billentyűzetet egy nő is tud. De nyilván ettől még nem lesz egy nőből férfi és egy férfiból se lesz nő. Mindent összemosni mindennel nem sok jóra vezet szerintem.

@Frigyes ur: Ó, az aikido. Én is jártam, úgyhogy három "csapattárssal" is összehozott az élet az évek során. Nem csodálkozom a sztorin, mondjuk úgy. Azért kíváncsi lennék, ki volt a mestered.:P Súgd meg priviben.
ŐÓ, szerintem a Karinthys idézet kissé nyálad, de van benne sok igazság. Én már éreztem nőbbnek magam egyik férfi mellett, mint a másik mellett. Van azért különbség. Mondjuk én azért nem az alfahímet célzom meg, nem is vagyok én ahhoz elég májer, de azért egy közepes mértékű férfiasság nem árt a lelkemnek.
Pedig az igazi nő meghatározása sokkal könnyebb: jól néz ki.:D

@dr. gernika: Hiába. Abból se tanulnak.:D

Niobe 2013.09.06. 13:04:37

@mütyür: én is messze nyugodtabb vagyok. Köszi :)

Kytia 2013.09.06. 13:05:27

@Bölcs Jaroszláv: Szedd össze magad, Jari, ne hagy itt magunkra a sivatagban!:)

Kytia 2013.09.06. 13:06:01

Mármint "minket" .:D

Kytia 2013.09.06. 13:07:38

@Niobe: Apropó, rég beszéltünk. Te kivándoroltál már?

plantingC4 2013.09.06. 13:08:37

@Kytia: Az írásod alapján én is összezavarodtam.:D
A mamiverés bármennyire is csábító program, nincs benne az alapkészletben, igen, még a nőm miatt sem fogok öregasszonyokat csépelni soha, pláne buszon nem,
kell legyen megoldás ezen kívül még:D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ó de szép téma :D Az egyik kedvencem. :D

Hogyan lehet egyenlővé tenni olyasmiket, amik soha nem is voltak, nem is lehetnek egyenlőek?
Nem fog menni basszus, de erőltetjük a hülye fejünkkel mert belénk verték ezt az "egyenjogúzásosdit" és csodálkozunk, mennyi vita, mennyi téves elképzelés, összezavarodott ember (nőies férfiak és férfias nők, akik maguk sem értik magukat sem, meg a másik nemet sem, persze, hogy csak rossz döntéseket fognak hozni) termelődik ki, emiatt az ellentmondás miatt.
És nem arról beszélek, hogy a nőnek a konyhában van csak a helye, nem ilyen egyszerű, nem a hímsovinizmus beszél belőlem.
Azt kell csak megérteni, hogy nő és férfi, nem lesz soha minden értelemben egyenlő, mert soha nem voltunk azok.
Jogilag lehetünk egyenlőek maximum, de a jogokról, jogszolgáltatásról inkább nem kezdem el :D
Elég csak annyit, hogy szerintem a mostani jogszolgáltatás, az nem igazságszolgáltatás....Jogszolgáltatás van.
Igazságszolgáltatás?....hát....azt inkább hagyjuk, az túl forró lenne....de most már tényleg nagyon elkalandoztam, össze-vissza belekapok a témákba:D

Kytia 2013.09.06. 13:11:59

@plantingC4: Ehh, nem ment át a lényeg. A majmos kommentet olvasd. Nemcsak a konfliktusokkal való bátor szembenézés a lényeg, hanem ehhez tartozik a higgadtság megőrzése. Amire én nem vagyok képes, de egy jóféle férfi igen. És akkor nem kell ott mamiverés, elég pár udvarias mondat.

mütyür 2013.09.06. 13:13:45

@plantingC4: egyenlőek vagyunk, csak nem egyformák :)

Kytia 2013.09.06. 13:15:25

@plantingC4: De ki vert a fejedbe miféle egyenlőséget. A magam részéről soha egyetlen nőtől nem hallottam olyat, hogy ő egyenlő egy férfival. Ahogy mondod, jogilag persze. De melyik az "egyenlőség" témakörében az a pont, ami titeket annyira zavar, hogy ettől fel kell borulnia az összes biológiai szabályszerűségnek is?

Frigyes ur 2013.09.06. 13:20:09

Szerintetek létezik olyan, hogy valakinek nem kell senki, de mégis lépten-nyomon rámoccannak? Mert itt szerintem tuti bátorítás áll fent.

dr. gernika 2013.09.06. 13:20:25

@Kytia: "Szóval ebből kiindulva pont nem a büdösbunkó és az ordítófaszfej kategóriák az igazán domináns típusok, hanem azok, akik nyugodtan, de határozottan kezelnek helyzeteket."

Óje. Nard is ilyen. Mondjuk elég sokat edzem. :)

Kytia 2013.09.06. 13:22:15

@Frigyes ur: Ezmiez?

@dr. gernika: Mármint a nyugalomra?:)

mütyür 2013.09.06. 13:28:11

@Frigyes ur: valszeg nagyon csini/szép és kedves :) vagy hazudik :D

Frigyes ur 2013.09.06. 13:29:35

@mütyür: Alacsony önbecsülésű nőből, brünhildákból sincs kevés :))

@Kytia: Ennyire azért tán nem kéne terjeszteni :) Újpesti volt, őket ismered?
Mondjuk volt ott egy 1.90s 1 mázsás fazon is, Klicsko típus :)), belőle mást néztem volna ki. De az aikido télleg nem macsó sport :)) A thai box már inkább pl.
Igen, ezért írtam, hogy részigazság, mert ha nőként kezelnek, akkor igyekszel ennek 'meg is felelni' valahol. De már nem jövök saját példákkal inkább :D
Ehehehe :) Tény, hogy nőnél a külső többet dob a latba. De eccer írtál is 2 kolleganődről, hogy az egyik átlagos a másik bombázó, és mégis az első a népszerűbb. Szóval azért picit ők is bonyolultabb lelkek :)))

Frigyes ur 2013.09.06. 13:33:36

@Kytia: Akkor én mondom, egyenlő vagyok :)) Csak ez vagy azt jelenti egyesek szerint, hogy külsőm leszbikus bálnát megszégyenítő, vagy ahogy említették is, azért elvárom, hogy a pasi fizessen etc. Hát marhára nem. Csak pölö ne higgye már minden hülyegyerek, hogy okosabb, mert férfi. Közben a francokat.

@mütyür: Szerintem a szépség és kedvesség egy dolog. Ettől még nem mozdulnak rá folyton, ha ő azt nem akarja.

Frigyes ur 2013.09.06. 13:34:48

@Kytia: Fórumon jött elő. Én meg allergiás vagyok az önfényezésre, és tudni akartam, hogy az itteni rosszindulatú banda is az-e :))

mütyür 2013.09.06. 13:36:34

najó, én ellógok :D

szép hétvégét mindenkinek :)

Kytia 2013.09.06. 13:42:58

@Frigyes ur: Nemtóm, így hely szerint nem annyira ismerem. Csak tudom, hogy volt a nagyadarab néger fickó irányzata, meg a Gollob Szabolcs-féle és az összes kisebb azokból nőtt ki. Én a néger fickó mamelukjainak egyikéhez jártam.

Hááát, azért az átlagos kolléganőre pont rákérdeztem egyik pasikollégánál, akivel nagyon dörgölőztek egymáshoz, és kiderült, hogy szerinte nemszexi. Viszont érdekes, mert az volt a benyomásom, hogy ez a lány azzal szerzi a hódolóit, hogy minden pasival úgy viselkedik, mintha tethenének neki. Megkérdeztem a kollégát, ő észrevette-e, erre aszongya, nem vett észre ilyen attitűdöt, de az feltűnt neki, hogy szerinte ő maga tetszik ennek a kollegínának.:DDDD Na mondom, nincs több kérdésem.:DD
A bombázó meg tetszik a pasiknak, csak nagyon zárkózott, nem megy a közelükbe. Nyilván azért ez is számít, nem mondom, hogy nem. De ha csúnya lenne, nem számítana, mennyire barátságos.:)

Amúgy Charlize Theron is folyton erre panaszkodik, amit írtál. Hogy, hogy nem, rámozdulnak, pedig nem akarja. De azért lehet hatékonyan nem akarni. Pl az illető gondolkodjon el egy 50-70 kiló felszedésén és jó, ha a szőrtelenítéssel is leáll. Ezek után a fogmosást már lehet, nem is kell mellőznie.:D

Kytia 2013.09.06. 13:47:49

@Frigyes ur: Mifaszért lenne okosabb? Tán biz nagyobb a feje? Nem. Akkor mi nagyobb? A termete például. Tehát erősebb. Ezt mondjuk talán ki lehet jelenteni. És akkor ebből következhet, hogy ebben nem vagyunk egyenlők, joggal várhatjuk el, hogy ne minket használjon pajzsnak egy verekedésben.:D

Már megint nlc fórumot olvasol, teeee? Guilty pleasure.:D

dr. gernika 2013.09.06. 13:50:33

@Kytia: A stresszhelyzetek elviselésére. :D

Frigyes ur 2013.09.06. 13:58:26

@dr. gernika: Az ütlegelés tűrésére még eufémizmusnak sem nevezhető, amit írsz :(

@Kytia: Azért, mert pasi, nemigazmár. Mer' hogy több köztük a zseni. Ilyenkor odaszúrom, hogy az idióta is, de általában nem veszik lapot.
Na igen. Szóval ez olyan, hogy ha gyerekkel vagyok, akkor a gyerektől se várom el, hogy ő cipelje a nagyobbat. Nyígni meg meg max. heti egy cipekedés miatt, vagy alkalmankénti betonozás okán :x

Frigyes ur 2013.09.06. 14:01:05

@Kytia: Ja, annak nevezhetjük :D
Lehet bírom a kis fejecskéket is, amik vannak, ez volt jó az MSNben is. Sehol máshol nincsenek ilyenek.
Meg hol máshol értekezhetnék egy napa alatt annak kapcsán, hogy órarend túltömés, megették Ménest :(, hogy kell csinálni a parkettafonást, vagy miért gáz 350 forintból kihozni egy esküvőt.
Naugyehogysehol.

Frigyes ur 2013.09.06. 14:04:36

@Kytia: Na nekem meg ez nem mond semmit, vöröshajú srác volt, szerintem nem ismered.

Jahogyerrőlvanszó. Bejönhabejövök jelenség :)
A tetszés az egy dolog, ott persze, hogy a külső határozza meg. De a nyomulásnál már nem elég.

Na jó, de ő híres, ergó még gazdag is :D Nem tudom melyik híres színész az eseted, de gyanítom mellette te sem maradnál közömbös, míg egy jópasi bájainak azért ellenállsz.

dr. gernika 2013.09.06. 14:05:47

@Frigyes ur: Tényleg nagyobb a szórás.
Amúgy azt vettem észre még régi kutatás kapcsán, hogy az a pasi, aki megéri a 90-et, szellemileg is többnyire friss marad. Míg nők sokkal többen vannak akkor már, de nagyobb az intellektuális szórás is.

Kytia 2013.09.06. 14:09:33

@Frigyes ur: Ezzel jönnek??? Hogy több köztük a zseni? Ezt még nem is hallottam.:D Amúgy meg abból, hogy százalékosan több köztük (már ha így van), nem következik, hogy az illető is az, akivel épp beszélsz. Lehet, hogy ő csak egy átlagos műkörmösnő szintjén van, tehát reméljük, nem bánja, ha úgy is kezeljük.:D

Nyomós érvek, de azért a sok egymásra licitáló önfényezőtől én biztos viszketnék egy idő után.:)

dr. gernika 2013.09.06. 14:10:49

@Frigyes ur: 350 forintból kihozni egy esküvőt nem gáz, hanem zsírság.

Frigyes ur 2013.09.06. 14:11:20

@dr. gernika: Ez úgy van, hogy az ösztrogén felelős a szinapszisok kialakulásáért. Emiatt a nőknél sokkal képlékenyebb az intelligencia, ha edzik többet fejlődhet, ha meg, többet romolhat. Innen adódhat, amit írsz.
Ja, meg olvastam, hogy a teljes absztinensek kevésbé okosak, mint azok akik azért isznak (nyilván nem az alkoholistáknál). Azóta ezzel haknizom :D

dr. gernika 2013.09.06. 14:13:01

@Frigyes ur: Sok nő nem edzi, az nyilvánvaló. :(

Az absztinensekben én sem bízom. Gyanúsak.

Kytia 2013.09.06. 14:13:18

Felmentem az nlc-re, melyik témára kattintsak, hogy jól szórakozzak, Fricc?

Niobe 2013.09.06. 14:13:48

@Kytia: igen! Elmentem egy órával korábbra.

Frigyes ur 2013.09.06. 14:15:21

@Kytia: Ó, pedig jönnek, ne becsüld alá a férfi egót. Csak néha az, ahogy kezelnek, hiába nincs igazuk, nem érzik. Tudod milyen hülyékkel vitatkozni szerintem te is.

Olyankor otthagyom. De gernika is szórakoztatónak találja, amikor megosztom az ottani agytrösztök aranyköpéseit néha. A cukor karcinogén ám, megmondták ott nekem :)))

Frigyes ur 2013.09.06. 14:17:24

@dr. gernika: Na de így. "násznép pedig szalmabálákon foglalt helyet, melyeket a környékbeli gazdáktól kaptak ajándékba... Az esküvő után pikniket tartottak a kertben, melyre az ételeket és az italokat a násznép tagjai hozták..."

Mennyire gáz már. Se szék, se kaja, ez a vendéglátás?!

plantingC4 2013.09.06. 14:18:06

@Frigyes ur: Pillanatnyi fáradt állapotnak, elkeseredettségnek gondolnám, ha "valakinek nem kell senki".
Sztem kell valaki, csak legfeljebb nem ő és nem most :D

@mütyür: Igen, erre gondoltam :D

@Kytia: Nem értem a kérdést.
Nem kell borulnia az összes biológiai szabályszerűségnek, attól, hogy engem zavar valami.

Kytia 2013.09.06. 14:25:05

@Niobe: Wow. De jó neked. Akkor nagyon ráérhetsz.:D

@Frigyes ur: Nekem meg azt magyarázta a párom (csak, hogy nlc-sen beszéljek:D), hogy a férfiakról azt mondják, hogy többet racionalizálnak. Tehát sokkal inkább hajlamuk van megmagyarázni logikusnak látszó módon, hogy mit miért csináltak. Ezért gondolják egymásról, hogy nekik van logikájuk, nekünk meg nincs. Meg azt is mondják, hogy mindkét fél érzelmi alapú döntéseket hoz, de pont emiatt a racionalizálási becsípődés miatt kívülről úfy látszik, mintha ez inkább a nőkre lenne jellemző. Ebben amúgy lehet valami.
Pl. ha hűtlen a nő:

- Te büdös kurva, miért tetted?
- Bocs. (esetleg: Nem tudom.)

Ha hűtlen a férfi:

- Te szarházi, miért tetted?
- Tudod, drágám, a férfiösztönök, meg a vadászat...meg meg is híztál és már nem dugunk annyit...amúgy a kurva mászott rám, én csak nem akartam megsérteni... no meg szakításban voltunk...és bárki más is ezt tette volna...különben is részeg voltam...

Ennél már csak az jobb, amikor egymáson kérnek számon valamit. Na, ott a hibás mindig az asszony (aki véletlenül pont nincs jelen).:D

Frigyes ur 2013.09.06. 14:25:43

@dr. gernika: Igen, és ez öngerjesztő folyamat. Nem maradsz szellemileg friss, olyan, mint az izom...

Nem is szabad. Valami difijük van.

@Kytia: Korodból kifolyólag az egyedülálló nagymamákat javaslom, de a gyógyító kövek is ígéretesnek hangzik, a család szekció meg hardcore, csak a legelszántabbak léphetnek be.

@plantingC4: Szakítás után van ilyen...

dr. gernika 2013.09.06. 14:29:54

@Frigyes ur: Nézd, lehet, hogy olcsóbban megúszták így a vendégek, mintha nászajándékborítékot, vagy menyasszonypénzt kellett volna tejelniük.
Adj még tippeket. :D

Kytia 2013.09.06. 14:31:21

@plantingC4: Nem tudom, csak az egész úgy jön át, mintha lenne valami nagyon komoly egyenlőségi szabály, amit sokszor hangoztattak nektek, és ami annyira komoly, hogy ettől az egész rendszernek át kell alakulnia. Soha többé udvarlás, meg hódítás, meg lovagiasság, meg nagyvonalúság, meg még mittómén mi, mert azt az egy engedményt tettétek a nőknek, tehát onnantól nekünk pofa be. De mi volt ez az engedmény, amit ennyire ki akartunk harcolni és ennyire magas az ára?

Frigyes ur 2013.09.06. 14:32:20

@Kytia: Igen, azt mondják, de ettől még nem igaz :)
Amiket írsz azok csak kifogások, közben ugyanúgy nem visznek előrébb annál, hogy 'nem éreztem nőnek magam', mint a legszebb kifogás szerintem az összes közül.

Na a nagy férfibeszélgetések, hogy miként adják elő, és mit gondolnak mi hogy trécselünk, Lemerném fogadni, hogy nagy különbségek nincsenek. Max. a nők szociálisabb irányultságúak, és kütyük helyett ruhasmink.

Nem racionálisabb a férfi sem, csak azt veszik racionálisnak, amit őőőők mondanak, gondolnak. Így könnyűűűűű :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.06. 14:36:20

A nős férfiak ugyan tovább élnek, de jobban várják a halált.

plantingC4 2013.09.06. 14:38:07

@Frigyes ur: Legtöbbször igen, akkor tapasztalható.

Frigyes ur 2013.09.06. 14:38:27

@dr. gernika: Igen, vszeg olcsóbb, de attól még spúr és illuziórombolóbb. Áá, részletesen itt van www.nlcafe.hu/csalad/20130906/olcso-eskuvo-skot/

@Kytia: Szavazhatsz, tanulhatsz, dolgozhatsz. Az első természetes, a második pláne, a harmadik tkp. mindig is megvolt, csak épp más jellegű munkák, mert ugye a háborút miatt nem volt már munkamegosztás és a technika fejlődésével ez meg is maradt.

Ha meg már csak az előnyök kimazsolázgatásáról lamentálunk, az hogy is van, hogy mindkét tagja a párnak (:)) 8 órát melózik, de mégis a nő vezesse a háztartást, a pasi csak szigorúan 'besegít'? :x

Frigyes ur 2013.09.06. 14:40:12

@plantingC4: Akkor mindig ha szeretted... Én fél évig szó szerint rá sem néztem senkire, nem is voltam célpont, lerítt, hogy senki más nem érdekel.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.06. 14:40:32

@Frigyes ur:

Engem kizártak alsónadrágban az erkélyre, és csak akkor jöhettem be, ha felsöpörtem :(

Kytia 2013.09.06. 14:40:47

@Frigyes ur: Aztakurva! A "hogyan osszuk be az időnket anyaként" poszt annyira hard-core, hogy 18-as védelem van hozzá. Beleolvastam. Hátbakker.... Ezek 3 mondat után már egymás torkának ugranak. Mondjuk ilyenkor gyorsan elfelejtem a férfiak ekézését és csendben szégyenkezve lapítok egy sarokban.:D

plantingC4 2013.09.06. 14:44:56

@Kytia: Nem tudok erre a kérdésre válaszolni, mert nem értem :D

Frigyes ur 2013.09.06. 14:45:42

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: A ti kapcsolatotok különleges, domináns-szubmisszív. Tudom, hogy elhitette veled, hogy minden pasit vernek, de nem, nincs így.

@Kytia: Bátor vagy, oda én sosem merészkedtem.
Ó, akkor nézz bele valamilyen csöcsöspornós honlapra, rögtön érzed a másik oldal finomságát :))
Mondjuk azért engem érdekelne, hogy mi lett a 'foltos banán' megfejtése :D

Kytia 2013.09.06. 14:46:28

@Frigyes ur: De ebből igazán csak a szavazás új. Szerintem tanulni is és dolgozni is mindig kellett a nőknek. És igen, amióta a fizikai munkát felváltották a gépek, szinte automatikusan alakult ki, hogy mindkét fél dolgozik. Nekem nem rémlik, hogy ezt mi harcoltuk volna ki.

dr. gernika 2013.09.06. 14:46:45

@Frigyes ur: Skótok, mit vársz? :D
De ez már gáz: "A gyűrűket a menyasszony maga faragta egy talált szarvasagancsból."

Frigyes ur 2013.09.06. 14:46:49

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Az más. Ők cukik. A legcukibbak. Hétvégén is mennem kell, és ellenállnom. :(

pretty kitty 2013.09.06. 14:48:27

@Frigyes ur: Szkocijaba jez nem gaz, ez ott maga ja hoszijesszeeeeeg!!!!!! XDDDDDDDDDD

dr. gernika 2013.09.06. 14:49:21

@Kytia: Mondjuk én kapásból azt írnám az egyes pontba, hogy "Ne basszuk el az időnket fórumokon"

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.06. 14:49:38

Nekem is nagyon fáj a szívem. Vinném mindet haza :(

Kytia 2013.09.06. 14:50:28

@plantingC4: Oké, tegyük fel máshogy (te férfi zseni:D):

1.) Mit jelent az, hogy női-férfi egyenlőség?

2.) Mit jelent az, hogy női-férfi egyenlőtlenség?

3.) A mai nők miben különböznek az (általad elképzelt) ezer évvel ezelőtti nőktől?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.09.06. 14:52:52

@Kytia:
Kultúrafüggő, mert voltak igen kemény nők is (vikingek, amazonok és egyes kultúrákban a mai napig matriarchátus van), és voltak olyanok ahol kb a háziállatokkal megegyező jogaik voltak/vannak.

plantingC4 2013.09.06. 14:53:52

@Frigyes ur: Hát jah, ez ilyen...nálam is, fejemen látszik, hogy ne jöjjön közelebb senki olyankor...nem is jönnek.

Frigyes ur 2013.09.06. 14:55:51

@Kytia: Mondjuk a szavazás alapból 'új' :) Tanulás viszont nagyon más jellegű volt, mit tanult egy fiú, mit egy lány szűk réteget leszámítva. Nem is mi, de nekem pozitív hozadéka, hogy nem kell ahhoz hozzámennem valakihez, hogy megéljek.

@dr. gernika: Miért, ez akár jó is lehet. Romantische, ha nem ölték meg érte a szarvast :)

@Cak Cimplan Cajci: Na igen, ez másoknak is feltűnt :D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Naigen :(

Kytia 2013.09.06. 15:02:04

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na igen. De gondolom, nem az utóbbi esetében volt alap, hogy a férfi fizette a vacsora árát.:D Tehát amikor visszasírunk régi korokat, nem azt sírjuk vissza.

@Frigyes ur: De ez holmikor volt? Szerintem amikor a közoktatás kialakult, akkor vegyesen mentek iskolába (persze kultúrától függően, ahogy Nard is írta). Azelőtt meg oké, a nő tanulta az ehető bogyók felismerését, a férfi meg a dárdahajítást, de szerintem ezen nem vesztek össze.:D

Frigyes ur 2013.09.06. 15:02:26

@plantingC4: Nekem egyszer még az utcán oda is szóltak, hogy ne legyek olyan szomorú... :S Ennyi. Max. felvidítani akarják az embert.

plantingC4 2013.09.06. 15:07:22

@Kytia: 1.) és 2.)Ezekre írásban nem tudok időhiány miatt válaszolni, nagyon hosszú lenne, hogy logikusan felépíthessem és hogy te nő is megérts, ne félre :D
Ez nekem kifejezetten leülős beszédtéma lenne.
Egy pohár ital mellett, kellemes füstbe burkolózva, kizárólag élőben vagyok hajlandó válaszolni ezekre a kérdésekre, nem 20 percben.
Ha érdekel a válasz, le kell ülnünk, mint nő a férfival. :D

3.) Lábméret !:D
(lásd fentebb 1. és 2. :D)

plantingC4 2013.09.06. 15:17:43

@Frigyes ur: Amivel néha, pont az ellenkezőjét sikerül elérniük :D

Frigyes ur 2013.09.06. 15:21:23

@plantingC4: "Úgy megvigasztal, hogy ugrom a Dunába" :DDD

Mamlasz 2013.09.06. 16:06:52

@Kytia:
Nem olyan régóta van, hogy a nők zongorázáson és bájos csevegésen kívül mást is tanulhatnak. :-)

"De mi volt ez az engedmény, amit ennyire ki akartunk harcolni és ennyire magas az ára?"
A fix társadalmi nemi szerepek, elvárások, lehetőségek és kötelességek helyett egy sokkal rugalmasabb társadalom, aminek az előnyei mellett megvan az a hátránya, hogy senki (sem nő, sem férfi) nem tudja, mit várhat a másiktól és tőle mit várnak. Ez rengeteg frusztrációt okoz: nem lehet tudni, a másik az évezredes alapelvárásokból pontosan mi érdekli a másikat és mi az, ami inkább zavarja.

plantingC4 2013.09.06. 17:11:25

@Mamlasz: Köszi !

Ilyesmire gondoltam, de én ezt 1,5 órán keresztül cincáltam volna, szép munka, mit iszol? :D

Joe69 2013.09.08. 22:41:15

@Kytia: asszem,ehhez már nincs mit hozzáfűzni:)). Persze,a egy gyenge apakomplexusos csajsziról van szó,valószinűleg egy élősködő neurotikus szivornya,akiért nem kár Nemsokára összeakad egy fiatalabb ,de pénzes faszival, és papamaci felejtve..
süti beállítások módosítása