HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/18/csak_reszegen_tudna_velem_szexelni

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr415583275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akut schizo effektív pszichózis 2013.10.18. 11:39:15

@Kytia: "Mert ugye kéretni illik, különben ribanc vagy"

és lehet ez a kéretés folyik 3 hosszú éve ;)

Niobe 2013.10.18. 11:40:37

@Kytia: nem, főleg nem emailben- amit Frigyes úr is ír, élőben is másképp hangozhat egy ilyen beszólás. Max akkor, ha tettettem a barátságot és igazából pokolian nem érdekel, mennyire bántom meg a másikat.

akut schizo effektív pszichózis 2013.10.18. 11:42:26

@Niobe: 3 éve személyesen ismerek valakit, aztán ímélben közlöm ezt vele? érdekes hozzáállás. mondjuk én írásban összeszedettebnek tűnök, mint élőszóban.

Frigyes ur 2013.10.18. 11:43:51

@Niobe: A lánya is :)))

@akut schizo effektív pszichózis: Megint igazad van, Mester! :)

@Kytia: Mondjuk ez a ne gondoljon ribancnak okkal történő kéretés is hülyeség. Télleg hülyék a pasik, akik ezt elvárják. Mert állítom tőlük fúj a szél, még ha tagadják is.

Niobe 2013.10.18. 11:45:49

@akut schizo effektív pszichózis: de élőben akkor is Te vagy. Az email hatékony, de jóval személytelenebb módja a kommunikációnak.
Hm, ha kéretni magam a normális, akkor ünnepélyesen kijelentem, hogy ribanc vagyok - mindig az aktuális helyzetre vonatkozóan hagytam-nem hagytam a dolgok folyását és őszintén megmondtam, akármi is volt az ítélet. Legalább őszinte ribanc vagyok :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 11:47:03

@Frigyes ur: @mütyür: igen, mert ti is úgy gondoljátok, ott már több is van. Szóval megint oda jutottunk, hogy nincs barátság férfi és nő között. Én sem teszem meg, holott nem látok benne semmit, de mondjuk a másik igen. Ha abból indulok ki, hogy a bújásnál kisebb dolgok is jeleknek minősülnek, feélreérthetőek, betartom a két lépés távolságot. Szóval el tudnék képzelni egy ilyen barátságot, de tapasztalataim alapján nem lehetséges, nincs is ilyen barátom. A páromat sem akarnám megbántani vele, ezért is visszafognám magam. Ha őt nem zavarná és a barát is barátként viselkedne, aludnék vele együtt. Mivel ennyi a kizáró ok, valószínű soha nem lenne ilyen.

Az összebújva alvás, meg a láb átvetés, azért más. Ha fekszek háton és a lábam átrakom az övén, vagy a kanapén ülve ráhajtom a fejem, szerintem abban semmi sincs.

Kytia 2013.10.18. 11:49:40

@akut schizo effektív pszichózis: Azt nem hiszem, nem írja, hogy próbálkozott volna. még ágyban fekve sem...

@Niobe: Na látod, én sem. Mert amikor elutasítasz, nem mondasz olyanokat, hogy "oké, akkor majd próbálkozhatsz". Nőként csak tudod már, mennyire kényelmetlen, amikor egy nemkívánatos pasi próbálkozik. Ennak hamar elejét veszi a nő, ha vallomásra kérik. A felhőztetés más, az csak olyankor van, ha a pasi nem kér színvallást. Sok pasi direkt csinálja, mert érzi, hogy nem lenne a váalsz, helyette abban bízik, hogy menet közben hátha változnak az esélyek, az idő majdcsak segít. Felhőztetés esetén mindkét fél együtt csapják be...a férfit.:D Itt ez nem áll fenn. Konkrét nyilatkozatok hangoztak. Akármennyire előnyös, nem szólítunk fel próbálkozásra olyat, akivel semmiképp sem akarunk dugni. Talán még annyi lehet benne, hogy csakdugára módosított a nő. Szóval, hogy járni nem akar, de a dugásban benne lenne. Ez még lehet mögötte.

@Frigyes ur: Nem tagadják. Tudják ők is.

akut schizo effektív pszichózis 2013.10.18. 11:52:29

@Kytia: én arra értettem, hogy a csaj jelzett felé a 3 év alatt, csak nem vette észre. bár ez már a sci-fi kategória..

Father Justice 2013.10.18. 11:55:03

@Kytia: Szerintem ezt te sem gondolod komolyan.
Innen úgysem törlik ki, ezért leírom újra: masterful trolling!

Ha a nő igent mond, akkor dugnia kell, azt meg (ezzel a faszival) nem akar.
Ha a nő nemet mond, akkor sanszosan ugrott a legjobb felhőtag - bármekkora Dezsőke is.

Pont a kemény fikázásba burkolt "próbálkozásra" buzdítással marad következetes a felhőztetés terén: gondolta, ezután a faszi pár hónapig nem próbálkozik be újra, de mivel a furcsa reménykedés marad, nem is tűnik el a színről végleg.

És micsoda meglepetés, így is lett.

Nézzük a fordított esetet: egy nő levelet ír egy faszinak, amiben gyakorlatilag szerelmet vall. Az pedig ezt válaszolja: "Ha már nagyon pókhálós a sunád, és bebaszva látsz valahol, másszál rám."

Ha ezek után egy másik férfi arról győzködné ezt a nőt, hogy nagyon bejön az illetőnek, csak ő ilyen sajátosan incselkedve jelzi a szándékait, szerinted elhinné neki? Remélem, így már kicsit más hangja van.

@Niobe: Ha már álarcról beszélünk, nagyon is tudatában van annak, hogy számít neki a külső - ha nem így lenne, nem is kellene lepleznie semmit. Azért többnyire elég jól meg lehet különböztetni azokat, akik saját magukat is becsapják, azoktól, akik csak a környezetüknek játszanak szerepet.

A konkrét esetben ez a megoldás kulcsa: "Mióta ismerem, tartós kapcsolata nincsen, elvétve akad ez meg az, már akikről tudok."

Szerinted kik azok az elvétve akadó ezek-azok? Azok a férfiak, akik külsőre nagyon is hozzák a szintet, viszont nem kell nekik a nő állandóra. Nincs ezzel gond, classic scenario. Csak ezek után nehéz elhinni, hogy a nő nem tudja magáról, hogy mennyire számít neki a külső, és mennyire nem.

Frigyes ur 2013.10.18. 11:55:26

@Niobe: Nagy elmék, ha találkoznak :)

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem, ide csak te jutottál. A kettő nem következik egymásból. Ha barátnőm búja hozzám így, elkerekedett szemekkel lemerevednék, majd , felvilágosítanám a határokról. Ez csak annyit jelent, hogy barátságba nem fér bele bizonyos testi kontaktus. Megölel, 'hogyjajnelegyekszomorú' oké, kéz a kézben sétálás meg nem. Akinek igen, annak valami nagy baja van a határokkal.

Ööö, neked mi az összebújás? Mert nekem konkrétan egyik formája pont ez: lábátvetés, fej mellkasra hajtás, és nyálas hallgatása a szívverésének. A hátulról átölelés dettó. Nem a negatív távolságnál jelentkezik az intimitás.

Nem válaszoltál: ha annyira ártatlan, nem zavarna, ha a pasid tenné mással? Erősen kétlem. Ha nem tudod mi fér bele, avagy mit tenne 2 hetero pasi, akkor disztingválj eszerint. Itt már tuti egyértelmű.

mütyür 2013.10.18. 11:55:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ha fekszek háton és a lábam átrakom az övén, vagy a kanapén ülve ráhajtom a fejem, szerintem abban semmi sincs."

vizualizáld már ezt lécci :D hogy fekszel háton, átteszed a lábad, de közben a fejed a pasas mellkasán van :D

Frigyes ur 2013.10.18. 11:58:11

@Kytia: Elég sokan jönnek azzal, hogy nekik nem számít, de szerintem töredékük gondolja ezt ténylegesen így. Mert az előbbit hallottam már pasitól, de az utóbbit még többtől, és a kettőnek volt metszete...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 11:58:29

@Kytia: És ha csak nem akarja megbántani a pasit, mert kedveli és jó barátnak tartja? Mi van, ha csak ezért mondta neki így és nem közölte egyenesen, hogy "nem"?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.10.18. 11:58:51

@Kytia:

Nem, nem mindig. :) Ezt úgy mondom, hogy én már voltam ebben a helyzetben :)

Niobe 2013.10.18. 11:59:30

@Niobe: argh, kurvateló.

Szóval (vállvon), nekem olyan helyzetek ugrottak be, amikor nemet mondtam, hiába volt hejjes/gazdag a próbálkozó, illetve amikor játszma volt. Utóbbinál biztos volt ilyen hülye reakcióm, hogy jobbik meggyőződés ellenére próbálkozásra biztattam valakit. Mai fejjel tuti nem tenném.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.10.18. 11:59:53

@Frigyes ur:

Babfőzelék után valóban fúj a szél :)

pretty kitty 2013.10.18. 12:00:50

@Kytia: "Amúgy nem értem a világot, pedig péntek van és ilyenkor érteni szoktam.:D"

Celintem elted te jaszt, majisz neked van igazad :DDDDDDDD A paszinak kicit lasszu ja felfogasza, ennyi ja madalazat ;)))))))

Niobe 2013.10.18. 12:01:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): pont akkor illik a legőszintébbnek lenni, ha kedvelsz/tisztelsz valakit. Szerintem.

Frigyes ur 2013.10.18. 12:02:05

@mütyür: mügyür, ott volt egy vagy :))

Niobe 2013.10.18. 12:02:59

@Frigyes ur: a söröskrigliknek kellene :)

Kytia 2013.10.18. 12:03:06

@akut schizo effektív pszichózis: Hát ha csak a lábbal való átkarolást nem vesszük jelzésnek...:DDD

@Master Of Reality: "Ha már nagyon pókhálós a sunád, és bebaszva látsz valahol, másszál rám."

Szerinted ebből lesz dugás, ha a nő úgy dönt, él a lehetőséggel? Segítek, igen.

mütyür 2013.10.18. 12:03:11

@Frigyes ur: nem erre gondoltam. hanem hogy a posztban nem ilyen lábtevésről és mellkasra fejtevésről van szó. direkt mond olyan testi kontaktot, ami nem feltétlen gáz.

pretty kitty 2013.10.18. 12:03:21

@Niobe: Jobb edd ocinte libanc mint edd alcent apaca :DDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 12:04:51

@mütyür: "Olyan is volt, hogy napokig nem tudtam kirúgni a lakásomból és egy ágyban aludtunk, átvetette rajtam a lábát, ha együtt tévéztünk, a mellkasomra hajtotta a fejét."

Na én ezt úgy értelmezem, hogy: egy ágyban aludtunk, átvetette rajtam a lábát

ha együtt tévéztünk, a mellkasomra hajtotta a fejét.

Szóval nem egyszerre a kettő, hanem KÜLÖN. Két szitu leírása. Nem úgy van előttem, hogy a feje a mellkasán, a lába meg át és úgy fekszik konkrétan rajta a pasin.

Kytia 2013.10.18. 12:05:05

@Frigyes ur: "és a kettőnek volt metszete..." Az mondjuk nem rossz?:DDDDDDD Valaki a blogról esetleg?:DDD

Kytia 2013.10.18. 12:06:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): Várjál. Most az egyik fele azt mondja, hogy ezt kimondottan sértésnek kell értelmezni, te meg most azt mondod, hogy épp ez volt a tapintatos nem? Te is tudod, mi a tapintatos nem. Fentebb már le is írtad.:)

Niobe 2013.10.18. 12:11:35

Na csókolom mindenki, további szép délutánt, részemről iga :)

Father Justice 2013.10.18. 12:17:26

@Kytia: Ha van benne egy hangyafasznyi tartás, akkor ezek után eleve nem él a lehetőséggel. Ha nincs, és tényleg nem tudja megdugatni magát senki mással, akkor attól függ, hogy az adott fasziból abban az állapotban mennyit tud kihozni. Ha a semminél többet, akkor igen, adott esetben sor kerülhet ilyen folytatásra is is:

(nem engedi betenni a linket)

De inkább nem próbálom meg elképzelni, hogy nézhet ki egy olyan nő, akinek csak ennyi jut.

Madpapa 2013.10.18. 12:18:13

A Rékákkal csak a baj van a fész kommenteknél.
Lehetnétek sokkal empatikusabbak is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.10.18. 12:18:15

@Frigyes ur:

De akkor igazán. :) Meg padlizsánkrém esetén is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 12:18:19

@Frigyes ur: Ha az egy régi barát lenne és tudnám, hogy nincs közöttük semmi, akkor szerintem nem zavarna. És itt ottalvásról, együtt tévézésről beszélek, meg fej odahajtásról, nem magzat pózban együtt alvásról. :) De úgy gondolom, ha az embernek van párja, akkor nem igényli annyira az ilyen barátságokat, mert a párja egyben a legjobb barátja is lesz. Szóval nem tudnám elképzelni, hogy úgy aludjak együtt egy barátommal egy teljes hétig, hogy közben a párom meg otthon vár rám. Az embernek a barátságai amúgy is kicsit meggyengülnek, mikor bepasizik/csajozik, mert hirtelen más lesz a fontossági sorrend. Szingliként ez jobban belefér.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 12:24:42

@Kytia: Nem sértés, hanem a "nem" tapintatos, vicces közlése. Igen, így értem.

@Niobe: Szerintem is. Gondolom tudta, hogy mindenképpen megbántja, ezért próbált viccelni. Talán... de nemtom. Ha egy barátnak hülyén áll egy ruha,nem mondom neki, hogy "bakker, de szarul nézel ki", hanem azt mondom, "'az a másik jobban állt!".

Frigyes ur 2013.10.18. 12:27:52

@mütyür: Ja, csak megtévesztett, hogy Bundást idézted be :) Egyetértünk.

@Kytia: Most úgy konkrét blogos nem ugrik be, csak ellenpéldaként.

Frigyes ur 2013.10.18. 12:31:00

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: A padlizsánkrém amúgy is büntetés.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Aha, szóval ez csak fizikai érintés pótlék. Bandi, szerintem te itt csak maszatolsz, írod belefér, de közben semmilyen esetben nem tudod elképzelni nagyjából.

A pasim a pasim, a barátom a barátom. Sosem értettem miért kell jönni ezzel a legjobb barát dologgal.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 12:42:20

@Frigyes ur: " Aha, szóval ez csak fizikai érintés pótlék" Jahh, pontosan! :D

Szóval ha nem lenne pasim, de lenne egy ilyen jó barátom, akivel tök jókat lehet ökörködni, ott is aludhatnék, együtt tévéznénk stb. annak nem lennék ellenére. Úgy, hogy nem akarok tőle szexuálisan semmit és ő sem tőlem.

"Sosem értettem miért kell jönni ezzel a legjobb barát dologgal." Mert így gondolom, ő áll hozzám a legközelebb.

Frigyes ur 2013.10.18. 12:51:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szóval te kényed-kedved szerint módosítod a határokat. Nemcsoda, ha egy pasi sem volt képes a barátod lenni. Akik viszont korrektebben kezelik a témát, azoknál működik. Te fizikailag kihasználod a pasikat, ha nincs senkid.

Én a legjobb barát titulust nem váltogatom aszerint, hogy van-e faszim vagy nincs. Nem a pasim a meghatározó pont, SI mértékegység, hogy mindent hozzá viszonyítok.

Kytia 2013.10.18. 12:53:42

@Master Of Reality: A nőkkel szemben még tudod, milyen férfiak is vannak? Olyanok, akik fizetnek a nőknek a szexért!! Azért durva, nem? Ennyire sok különbség van a két nem között...

@Madpapa: Óvatosan szólogassá' be akárkinek.:D Mi van, ha itt is van belőlük?:D

Nekem amúgy Kata Kiss kommentje fogta meg a lényeget a poszterrel kapcsolatban.:)

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mindegy, nem fogunk egyetérteni, mert már csak hitekről és vallásokról vitázunk. Én hiszek az igenben.:)

Father Justice 2013.10.18. 13:03:04

@Kytia: A "nőkkel szemben?" Aligha: velvet.hu/szex/2013/01/25/amikor_a_szexturista_no/

Ezerszer lerágott csont, de ezek szerint újra elő kell venni ma is: az átlagnő bármikor kúrathatja magát hejjespasee-kkal (ahogy a posztban) ingyen is, de a fordított felállás nem igaz, pontosan ezért klasszikusan női mesterség a kurválkodás. De ahogy a link mutatja, van az a szintkülönbség, amikor már a nőnek is bele kell nyúlnia a pénztárcájába, ha akar valamit. Magyarul nem a két nem hozzáállása, hanem a lehetőségei között van különbség - ami nagy különbség.

indapass90210 2013.10.18. 13:05:55

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 13:09:46

@Frigyes ur: "Én a legjobb barát titulust nem váltogatom aszerint, hogy van-e faszim vagy nincs. Nem a pasim a meghatározó pont, SI mértékegység, hogy mindent hozzá viszonyítok. "

Legjobb barátból nem lehet több? Nálam igen.

Amúgy nem hiszem, hogy módosítgatnám a határokat, vagy kihasználnék bárkit is. Nekem ha barát, akkor nem nézem, hogy nő vagy férfi, ugyanúgy viszonyulok hozzá. Szerintem ez lehet a baj nálam, egy férfi ugyanazt a baráti közeledést másképpen értelmezi, mint egy nő.

Frigyes ur 2013.10.18. 13:16:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): A legjobb a legjobb. Ha ö áll hozzád a legközelebb ahogy fogalmaztál, akkor egy helyen nem állhat több ember, szóval nem.

Attól, hogy nem hiszed, még ezt csinálod. Baráti gesztusnak akarsz beállítani valamit, ami szted sem az, csak nem ismered be, különben ellentmondásba keverednél magaddal, és az hogy nézne már ki. Az összebújást mindkét nem egyformán értelmezi, csak a nők hajlamosabbak kihasználni fizikai intimitás igényüket, a pasik meg a szexéhségüket. Ennyi. Csaj is ugyanúgy eltolna, ha így tennél, amiről szó volt.

Madpapa 2013.10.18. 13:18:46

@Kytia: me' szerinted mé szóltam be ? :D

Kytia 2013.10.18. 13:24:52

@Madpapa: Degonosz vagy.:)

@Frigyes ur: Hánemtóm. Én tutira nem akarnám egy baráttal pótolni a fizikai intimitási igényemet. Tök hülyén érezném magam. Volt olyan barátnőm, aki ilyen anyáskodó volt és folyton kézen fogva akart sétálni az utcán, nála belefért, de legtöbb esetben nekem a barátság verbálisan műkszik. Azt pedig ne mondja nekem senki, hogy egy nem bányarém kategóriájú nőnél nem merül fel, hogy a pasi, akivel éjjel-nappal együtt lógnak, esetleg vonzónak találja szexuálisan. Ha pedig felmerül, akkor nem dörgölőzünk hozzá, mert azzal provokáljuk, az meg nem szép dolog. Utána naiv bambiszemeket mereszteni, hogy "dehát én nem úgy értettem", az meg nagyon átlálszó picsulás.

Frigyes ur 2013.10.18. 13:35:16

@Kytia: Én sem akarnám, ezért nem fér bele sztem sem. A barátnőd fura volt, nem zuhanyoztam volna vele kettesben :)) Nekem már mondtak olyat, hogy nem találnak rossz csajnak, de nem működnénk párként (nem visszautasítás volt :P, csak szóba került a téma), tehát nem jelent ez még többre vágyást. Viszont nekem semmilyen szinten nem fér bele az ilyesmi, és nem azért, mert nem akarom izgatni, hanem ne érjen hozzám senki, ennyire meg aztán végképp ne, aki nem a barátom. Az utolsó mondatot meg nem akartam én írni, de pontosan ;) (Csak egótámogatás szerintem, hogy 'hahmicsodajónővagyokkellekneki')

Szöszi 28 2013.10.18. 13:37:41

És hol van Csibe, hogy jól megmondja nincs barátság férfi és nő között? :D Már csak az ő kommentjei hiányoznak a témához :D

Kham 2013.10.18. 13:42:44

A poszt metróépítészerűen felháborító, főleg egy 42 éves ember tollából. Mi, boncmesterek egyáltalán nem fogyasztunk rendszeresen alkoholt munkavégzés előtt. Legalábbis nem rendszeresebben, mint a vasúti dolgozók, outsource-olt szoftverfejlesztők, késdobálók vidéki cirkuszokban, hajszolt manikűrösök, fesztiválzenekar üstdobosai, műszakos kéményseprők, honvédségben őrmesteri rangtól felfelé, dunai bálnavadászok, győri balettművészek, BKK-strázsák és a miniszterelnökök.

Ha nem említette volna az írásában a nálamalvós-lábáttevős részt, már régen a krómacélasztalon feküdne és készülnék az Y-vágásra, de sajnos kórboncnoki szabályzat kimondja, hogy az agyhalott pácienseket még nem metélhetjük, amíg lélegeznek, rendszeresen fizetik az adójukat és posztot küldenek világcsudájára.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 13:42:55

@Frigyes ur: Továbbra is a lábáttevésről és a fej mellre hajtásáról (külön) beszélünk? Mert már kezd olyan érzésem lenni, mintha azt hinnéd én megmászom a barátaimat. :D

Fizikailag kihasználom őket? De hát fentebb írtam többször is, hogy erre lenne igényem (a bújásra meg az együtt ökörködésre), de a kedvességnél már átfordul a dolog náluk, így idáig el sem jutottunk. Ez már kezd olyan lenni, mint mikor írtam anno, hogy lenne olyan helyzet, amikor pofon tudnék vágni valakit. Abból is az jött ki, hogy én verekszem, meg erőszakos állat vagyok. (nem, nem te írtad anno, még mielőtt megkapom, hogy te nem írtál ilyet) Elméleti dolgokról beszélünk, nem megtörtént esetekről. Én legalábbis.

Kytia 2013.10.18. 13:45:24

@Frigyes ur: Pontosan. Lehet, hogy nekünk az érintések túl sokat jelentenek, mások nyalják-falják egymást, csajok is, láttam már olyat. Erre születni kell, biztos. A kézfogós lány nem volt veszélyes, inkább tyúkanyós típus volt, nem éreztem veszélyben magam mellette. De volt már olyan barátnő, akivel folyton együtt lógtunk, de amikor véletlenül összesúrlódott az alkarunk, akkor pánikszerűen ugrottam odébb.:D

"Csak egótámogatás szerintem, hogy 'hahmicsodajónővagyokkellekneki'"

Hát és akkor arról mit mondanánk, aki ki is írja a blogra, hogy "mindig" így történt, pedig ő annyira próbálkozott.:P Szeretünk, Bundi, ne értsd félre!!!:P
Amúgy ezt Csibe szokta nyomni, nem is értem, hogy nem zárkózott fel Bundi mellé.:D

Kytia 2013.10.18. 13:51:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát de érted!! Talán nem véletlen, hogy sosem jutottatok el addig. Talán az "addigeljutás" már egy olyan szint, ami valójában nem fér bele.

Egyébként is hülyeség azt mondani, hogy "félreértett". Ha pasi lennék, ez sértene.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 14:01:11

@Kytia: Mondom, lehet rosszul próbálkozom, félreérthetően. Ezért nagyon sokszor nem is vagyok már kedves se egy férfival, ha érzem, hogy inkább nőnek tekint, mint barátnak. Volt pár, aki azt mondta, barátkozni szeretne (és akkor lehet, sőt biztosan naiv vagyok, mert azt hittem ez valóban azt jelenti), majd szerelmet vallott pár hónap után. Gondolom inkább így akartak közel kerülni hozzám, vagy nemtom.

Mondjuk nem is olyan rég te is azt írtad, hogy a fiú barátaid azért segítenek neked, mert vagy együtt voltatok, vagy a jövőben szeretnének együtt lenni veled. Tehát a szexualitás mindenképpen benne van, onnantól meg megint nem barátság (számomra).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 14:04:01

@Kytia: Magyarán, amilyen barátságot én elképzelek egy férfival, olyan nem lehetséges? Az mindenképpen a határok átlépésével jár? (ez most nem irónia, komolyan kérdem :) )

dr. gernika 2013.10.18. 14:17:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Akkor nem csoda, hogy az eddigi fiúbarátaid félreértettek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 14:17:30

divany.hu/tejbenvajban/2013/10/18/orosz_sminkest_csodalnak/

:S Ezeken több a photoshop, mint a smink... A pasas a végén meg, a melegek tuti befogadnák!

Kytia 2013.10.18. 14:17:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azok nem a barátaim.:D Persze, van ilyen is, de azért ez más. Az, hogy látja fészen, hogy nincs munkám és küld egy linket, hátha....az azért a komolyabb barátkozástól messzevan. Ha barátkozni akar valaki (és nemcsak haverkodni), akkor csomó időt szán rád elvileg. Minek szánna valaki csomó időt egy barát nőre, miközben a párjára sincs manapság ideje az embernek? Vagy lehet, hogy nem értem a barátság lényegét, ami amúgy sanszos is, mert akiket a barátaimnak, barátnőimnek nevezek, azok szerintem mások szótárában a "haver" kategória.

"Magyarán, amilyen barátságot én elképzelek egy férfival, olyan nem lehetséges? Az mindenképpen a határok átlépésével jár?"

Szerintem te arra a fajta koleszos haverságra gondolsz, amikor minden este együtt baszik be a társaság a Barátok köztre és közben egymás hegyén-hátán fetrengenek. Aztán, ha olyan jól összemelegedődnek, akkor megeshet, hogy adott időpontban pont két különböző neműnek nincs órája, a többieknek meg igen, és akkor ők ketten is fetrengenek a koleszban és talán még félre sem értik egymást, de ettől ez szerintem még nem barátság. Ez fetrengős haverság, aminek szerintem az az alapfeltétele, hogy az idő nagy részében kettőnél többen fetrengjenek kollektíve. Az, hogy van egy srác, akinek állandóan kisírod magad a vállán, mellette összebújva nézitek a filmet, meg elmentek az állatkertbe, meg mittómén és közben ő még hetero is, szerintem nem lehet. Ha van csaja, akkor ezeket a tevékenységeket nyilván vele végzi, miért veled töltené a szabadidejét helyette, ha pedig nincs, akkor gondolom, azzal lenne elfoglalva, hogy legyen. Arról nem beszélve, hogy olyan is van, hogy valami működik tizen-huszon évesek között, de felnőttek között már nem. Egy harmincéves férfi és hasonló korú nő összesimulva dorombol, miközben senki nem akara a másiktól semmit. Hát az azért fura.

dr. gernika 2013.10.18. 14:32:13

@Kytia: 20 éves koromban átestem a szitun.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 14:37:15

@Kytia: Ilyen fetrengős haver + néha vállánsírós, állatkertes, filmnézős barát akkor nincs is. Vagy meleg!

dr. gernika 2013.10.18. 14:41:20

@Kytia: Fetrengéssel együtt. Akkor tanultam meg, amit Bundi soha.

Kytia 2013.10.18. 14:45:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen. Ha meleg, az még működik, bár szerintem ott is csak a huszonéveseknél, akik időmilliomosok, nem darálta még be őket a gépezet. De nekem kicsit az a barát is haver kategória. Persze ez már csak elnevezés kérdése.

Létezik az összebújós barátság, csak úgy hívják, párkapcsolat. Azt is ki lehet bírni.:D

Kytia 2013.10.18. 14:47:08

@dr. gernika: De akkor egy életre.:) Igen, ezért mondom, hogy fiatal korban ez belefér, utána meg elkezdenek változni a dolgok és pár év múlva meg már tudja az ember hol húzza meg a határt.

Frigyes ur 2013.10.18. 14:50:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): Arról, nem rólad. Csak te állítod, hogy beleférnek. Igazából tök mindegy, hogy meglépted-e, amit írsz, nekem nyó'c. Ha nem lépted meg, akkor azért nem, mert te is tudod, hogy nem férnek bele. A(z) (ál)naív hozzáállás kapcsán meg úgy gondolom, hogy ha a pasid tenné, te igenis kivernéd a balhét.

Nem a pasik a hülyék, ezek nem elfogadható érintések.

Azt meg ne hidd, hogy mindenki téged támad, mert 'jajdeutáljukkollektívanBundást', egyszerűen ellentmondásba keveredsz magaddal.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 14:52:19

@Kytia: Na jó, de akkor végül is mondhatjuk, hogy nincs barátság nő és férfi között, nem?

Frigyes ur 2013.10.18. 14:56:54

@Kytia: Akik nyalják-falják egymást a tipikus fiatalka 'álleszbik', érett nők ilyet már nem csinálnak. Vannak közvetlenebb típusok, de a tényleges összebújás még náluk se fér bele, tuti. De majd megkérdem azt a barátnőmet, akiről ez eszembe jutott :) (Ehh, mondjuk nemrég nálam aludt, egy pillanatra én meg attól is lesokkolódtam, hogy kinyitottam a szemem, és az első dolog, amit megláttam egy nő melltartóban az ágyam mellett. Nagyon fura volt :D)
Amúgy meg nem kell szépíteni, tudom, hogy ő ugrott pánikszerűen arrébb, mutattak már rólad fotót :P

Ehehehe, amúgy meg nagyon igazad van, nem csalódtunk, elég gonosz voltál beírni ezt ;)))

Frigyes ur 2013.10.18. 14:59:29

@Kytia: Mondjuk érdekes lenne tudni, hogy ha mindenki mélyen magába nézne, hányszor volt tényleges félreértésről, és nem félreérteni akarásról. Mert a valódi sztem elég ritka.

@dr. gernika: ;)

Frigyes ur 2013.10.18. 15:01:13

@Kytia: "Létezik az összebújós barátság, csak úgy hívják, párkapcsolat. Azt is ki lehet bírni.:D"
:DDDDD

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tökre nem ezt írta. Még ha rosszindulattal is szemlélem Kytiát (:D), akkor sem látom ezt bele. Vagy ha tévedek, akkor úgyis megírja.

Kytia 2013.10.18. 15:01:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ilyen értelemben szerintem nincs. Ha a barátság lényege a totál kötetlen és veszélytelen együttlógás, akkor nincs, mert férfi-nő között azért a gondolat mindig ott van. És szerintem nemcsak annál, akinek tetszik a másik, hanem a másiknál is. De hát ezért keresik az emberek az azonos neműek társaságát is, mert vannak dolgok, amik velük jobban működnek, nem?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.10.18. 15:04:00

@Frigyes ur: Hol írtam, hogy mindenki engem támad? Ha annyira érdekelne, hogy mit gondoltok rólam, vagy utáltok-e, akkor rég nem írnék ide. Ismertek belőlem egy részt, amit itt olvastok és ennyi.

A posztból indultunk, ahol egyiknek sincs kapcsolata. Erre mondtam az elején, hogy szerintem ha megbeszélték, hogy ők csak barátok, akkor ennyi belefér. Nyilván ha az egyiknek (mindkettőnek) lenne kapcsolata, nem lenne ennyire szoros a viszony kettőjük között, idejük sem lenne egymásra, meg a féltékenység is bejátszana. Ebben egyetértek veled. Írtam is, hogy főként akkor tudom elképzelni, ha szinglik.

Mennem kell, úgyhogy részemről mára ennyit.

Kytia 2013.10.18. 15:06:01

@Frigyes ur: Ó, nem a csúnyasága miatt ugrottam félre, épp ellenkezőleg, nagyon csinos, emiatt még rosszabb volt.:D Meg egyszer játsztam egy színdarabban, azt mondták, fogjam meg egyik lánynak a mellét, mert úgy volt a jelenet, én meg nem voltam rá képes. Jaja, hát lehet, hogy álleszbik, bár én ebben még némi agressziót is érzek ilyenkor. Hogy ezek a puszimucusok nagyon össze vannak fogva, féljen mindenki, akit nem vesznek be a bandába.

Kytia 2013.10.18. 15:07:55

@Frigyes ur: Na, ez meg a másik. De erre írtam, hogy ilyenkor mindenki sunyít. a pasi nem mer előállni, mert reméli, hogy lassú tempóban könnyebben bemasszírozza magát a lány tudatába, a nő meg úgy tesz, mintha nem értené a közeledést, hogy amikor vissza kell utasítani, ne vádolhassák azzal, hogy átverést követett el.:)

Kytia 2013.10.18. 15:12:10

@Kytia: Ja, meg a pasinál még az is, hogy fél a visszautasítástól, és ki akarja várni, hogy biztos legyen a terep, addigis letagadhatja, hogy nyomult volna, ha úgy alakul.:D

Frigyes ur 2013.10.18. 15:16:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mégis felemlegeted, hogy téged miiiindenki félreértett, és most is. Na mindegy.

Lényegét tekintve annyi csak a vita tárgya, hogy baráti gesztus-e. Ha attól függ, hogy valakinek van-e kapcsolata vagy nincs, akkor a válasz egyszerű: nem az.

@Kytia: Ennyire nem volt egyértelmű, hogy a te külsődnek szóltam be? :P :D
Beteg egy színdarab lehetett :D Mondom ezt úgy, hogy sztem több mellet fogtam, mint egy átlag pasi :D
Fura ki mire asszociál. Sosem éreztem még agressziót ebben.

Frigyes ur 2013.10.18. 15:20:16

@Kytia: Na pont ez. Velem megtörtént már, hogy finoman jeleztem, hogy ne, erre úgy kaptam a fejemre, hogy nem akart ő semmit se, mit gondolok. De ez csak szórakozóhelyes sztori volt.

Különben meg nem értem minek barátkoznak pasik olyannal, akitől akarnak valamit. Mármint ténylegesen, nem pedig, hogy egy kósza numera jöhet, ha úgy alakul (bár ezt most a haver-barát kategória összemosása, de sztem érted, mert te is említetted). Na de ez már csak tökösség kérdése, tökös pasi nem húzza sokáig a helyzet tisztázását.

Father Justice 2013.10.18. 15:22:30

@Dövan: Pont tegnap nevettem egy jót ezen a videón. Egy percben többet elmond a mai nőkről, mint hatszáz CsP poszt együttvéve. :)

indapass90210 2013.10.18. 15:37:53

@Master Of Reality: valóban szinte bármelyik nőt meg lehetne így szívatni :D

Sadist 2013.10.18. 16:01:36

@Dövan: Tegnap láttam, percekig röhögtem rajta :)

Bölcs Jaroszláv 2013.10.18. 17:34:15

@Frigyes ur: "Különben meg nem értem minek barátkoznak pasik olyannal, akitől akarnak valamit". Hát az is lehet, hogy amikor elkezdenek barátkozni, akkor még nem akarnak. Csak később (evés közben) jön meg az étvágy. Ilyenről nem tetszettek még hallani?
Bocs ma kéicsit későn értem ide, mert hosszú volt a műszak.

dr. gernika 2013.10.18. 17:55:42

@Dövan: Engem idejekorán megtanított a barátnőm, hogy még csak véletlenül se csodáljam meg a látványosan szép kocsikat.
Egyetlen egyszer tettem kivételt, a brit nagykövet méregzöld jaguárjával, őt direkt úgy állítottam a közös képhez, hogy az legyen a háttérben. Röhögött is. :D

dr. gernika 2013.10.18. 17:58:05

@Kytia: A tökéletes kompromisszum a meleg barát, csajos és férfidolgokat is ki lehet velük tárgyalni, a félreértés legkisebb veszélye nélkül. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.19. 10:46:59

Jó, hogy ennyi határozott férfi él közöttünk. :)

Father Justice 2013.10.19. 18:12:13

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Azért van fölsőbb szint. baszni.com

Ha meg már az élni tudás került terítékre:
www.youtube.com/watch?v=kbnOBIcUQsQ&t=2m0s

"Na, most akkor mi legyen, Mónika?"
Ehhez képest a viszony.hu kiszáradt gyepes kispálya. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.10.20. 09:58:23

@Master Of Reality:
Igen, ez a kérdés engem is nagyon meghatott. :D

Mondjuk ezeken az oldalakon legalább nem mondhatja senki, hogy megvezették.

Joe69 2013.10.29. 21:38:30

Már írtam a női lehúzás fokairól. Alapfok:kaja, pia, ebbe valamennyien becsúszunk mi , férfiak. Középfok: pénz, na ehhez már kell egy adag hülyeség. Felsőfok: kvártély, érezd magad otthon-fílinggel. Nem vitás, a nők egy része csalhatatlanul megérzi, milyen extremitásokig mehet el egy szárazbaráttal és pofátlanul kihasználja. Poster vegyen erőt magán, és rúgja ki a picsába.Ezt érdemli ugyanis a csaj, hiába mímel majd álszent büdös nagy értetlenséggel és szemforgatássdal előadott felháborodást (mert persze neki fog följebb állni.)
süti beállítások módosítása