Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
mütyür 2014.07.17. 08:34:08
sztem vidd el dokihoz, keressétek meg a hajlamot okozó gént és nyisszantsátok ki :P
és el tudom képzelni, hogy tényleg megviselte az, hogy nem tudott az abortuszról. gondolkodjál már, poszterina :S
hja és cicám. NEKED van most bajod a kapcsolattal és a pasiddal, tehát NEKED kell szakítanod. legalábbis így lenne helyes.
Easyke (törölt) 2014.07.17. 08:41:28
Ha a poszter nem akar gyereket és a barátja sem akar, akkor ez még akár mehet is így tovább - amennyiben a pasi túl tudja magát tenni az orbitális bizalmatlanságon és sértésen, hogy TŐLE nem akar gyereket a poszterina.
mütyür 2014.07.17. 08:51:32
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.17. 08:58:05
Fiatalon még elvan az ember egy ilyen langyos vízben is, aztán mikor már tényleg gyereket akarsz, akkor mit kezdesz azzal a pasival, akiben nem bízol (meg szerintem nem is szereted)? Ha az alapok nem jók, akkor rád fog dőlni az egész. Szerintem az egyik legnehezebb dolog az életben elengedni egy olyan kapcsolatot, amit szeretnél ugyan, de nem működik.
Egyébként az abortuszos részt nem értem. A srác gyereke volt? Vagy másé?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.17. 09:37:16
velvet.hu/blogok/randi/2014/07/16/halalos_agyan_vallotta_be_ferjenek_milyen_durvan_atverte/
TBal 2014.07.17. 09:51:22
Valamelyik poppermüllerkoelhó írta, hogy annak a mondatnak, hogy "megbocsátok, de nem felejtek" nincs értelme. Vagy megbocsát (figyelem, ez a szó j betüt nem tartalmaz :)) az ember és akkor kvázi el is felejti a dolgot, nem hozza fel többet, vagy pedig nem is bocsát meg igazán. És tényleg, a lánynak kéne szakítania, ha gondja van.
Amit még nem írtatok: a lány azzal nem számolt, hogy a "soha" szóval egy perspektívát, egy jövöképet, egy reményt (nyálasan hangzik? ja) vett el a fiútól, a fö motivációt, amiért érdemes megjavulnia, lemondania egyéb dolgokról. Föleg úgy furcsa ez, hogy fél éve összeköltöztek, ami az esetek nagy részében komoly szándékot, jövötervezést feltételez. Így lett a kapcsolatból egy amíg tart, jól érezzük magunkat-viszony.
Az meg, hogy a srác együttérzö valakivel abortusz terén (férfi létére), empátiára vall, és szerintem teljesen normális, hogy fölvetödik, hogy a csaj mit csinálna ilyen szituban.
mütyür 2014.07.17. 10:05:03
TBal 2014.07.17. 10:11:31
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.17. 10:13:52
A megbocsájtásról pedig "....nem létezik, csak rövid memória" Én mindkét félt megértem.
Namely 2014.07.17. 10:24:01
A tervezgetések emberével állunk szemben: nem vettél fel devizahitelt?
"Gondolom arra volt kíváncsi, hogy én is úgy döntenék-e, mint a volt nője."
Ez nagyon jó, gratulálok! Segítettek, hogy erre rájöjj?
"inkább keresnék más megoldást"
Mit?
"Vannak, akik képtelenek uralkodni a sorsukon"
Még soha nem hallottam, hogy valaki a "sors" szinonimát használta volna a faszra.
"De én nem akarom elkötelezni magam mellette. Most, hogy ezek így ki lettek mondva, azt hiszem, ő gondolkodik és dönt. Hogy most emiatt szakítunk? Meg fogom érteni."
ez szép, de az utánajövő az igazi csemege:
"Amikor megcsalt, nem egy egyéjszakás kaland volt, nem egy baleset, hanem 3 hétig járt azzal a lánnyal."
Na vajon miért is "bocsátottál meg" neki...... hát egy kis felerezsi, ugyi?
Nem baj, liánozz, majd pattanj nyeregbe egy másik faszon. Neked, mint ostoba kurvának, úgyis mindegy, ki az ügyfél.
leonito77 2014.07.17. 10:39:39
Nos akkor én leszek a poszter ekéző!
Először is a poszterina kissé furcsán fogalmaz, mondataiban olykor fellelhető ellentmondás is. És íme egy aranyköpés:
"És az, hogy előhoztam a múltját, nem visszavágás, hanem egy tény."
Most mi a tény? A múltja? Ja igen, az az. És, hogy előhoztad az mi? Ja igen, az is tény :) És mi volt annak az oka, hogy előhoztad? (mélyen hallgat) (a csak még lehet jó válasz) :D
Amúgy szerintem a poszterina jól kifundálta már a lelke mélyén ezt az egészet és végül is összejött neki a "nemes" bosszú.
És ezen a ponton osztom@TBal: véleményét. Dehogy bocsátott meg.
Ja, hogy valójában magával szúrt ki??? (sajnos azt nem veszi észre)
Nézzük csak. Megcsalja a párja. Sokakkal előfordul. Utána ő elküldi, de a párja visszakúszik a szőnyeg alatt. Oké. Megbeszélés volt?
Miért lettetek újra együtt? Szerelem, szeretet? Mert ilyen jellegű érzelmeket nem igen említ eme remek írás.
Anélkül meg minek együtt lenni? Father mondaná: kényelmi állandó és szerintem igaza is lenne.
Na már most, ha poszterina visszafogadta a pasiját úgy, hogy már nem számol vele komolyan, sőt hosszú távon sehogy, ezzel jól elrabolta a saját idejét(is).
Na de legalább eljött az idő, mikor kimondhatta, verbálisan megbosszulhatta a megcsalást. (sajna nem lett tőle boldogabb)
És a poszterina ráadásul átmegy bölcsbe, mindjárt fel eleveníti nem kicsit lesajnálóan pár ismerősét, hogy milyen balgák ezek, mindig ugyanolyan "szemét, gonosz, kihasználó stb) nőt fognak ki, beleesnek újra ugyanabba a gödörbe, nem tanulnak a hibájukból.
De miért épp csak pasik jutottak eszébe?
Na de az nem jutott nyilván eszébe, hogy egy ismerőse, aki legalább olyan okos, mint ő, mit gondolna róla, ha tudná azt, amit mi :)
leonito77 2014.07.17. 10:41:16
Αphelion 2014.07.17. 10:41:35
Αphelion 2014.07.17. 10:58:22
Mit?"
Gondolom orokbe fogadas. (Vagy gyerektartast fizettetni a pasival -- kinek mi szamit megoldasnak! XD)
"Még soha nem hallottam, hogy valaki a "sors" szinonimát használta volna a faszra."
LOL! :D Szerintem itt nem olyanokra gondolt, hanem a Dezsoke tipusra, akit nem a fasza iranyit, hanem a noje.
"Na vajon miért is "bocsátottál meg" neki...... hát egy kis felerezsi, ugyi?
Nem baj, liánozz, majd pattanj nyeregbe egy másik faszon. Neked, mint ostoba kurvának, úgyis mindegy, ki az ügyfél."
Eeees MNK QED :P
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.17. 11:38:37
Namely 2014.07.17. 11:38:43
"Gondolom orokbe fogadas."
ja, vagy el is lehet adni a fekete piacon.
"MNK "
az nálam valahogy így hangzik:
ANK-KSZEPHK (A nők kilencven-kilencvenöt százaléka egy pénzéhes, hideg kurva).
:)
Sadist 2014.07.17. 11:47:34
Αphelion 2014.07.17. 12:03:51
@Namely: Szerintem max 0,5%. A 90-95%ra annyi igaz, hogy "szukseguk van egy ferfira", de ennek oka a tarsadalmilag belejuk nevelt onallotlansag, onbizalomhiany, kapcsolatfuggoseg, muszaki inkompetencia, meg hasonlok. Es a megoldas nem az, hogy lekurvazzuk oket, hanem hogy elosegitjuk az emancipaciojukat.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.17. 12:11:06
TBal 2014.07.17. 12:26:37
mütyür 2014.07.17. 12:26:53
@Nero.A.Véres.Költő: megérteni sok mindent lehet. sőt, a legjobb mindent elfogadni, az kerül a legkevesebb energiába :)
TBal 2014.07.17. 12:27:38
Αphelion 2014.07.17. 12:32:15
en.wikipedia.org/wiki/Connoisseur
Ugy tunik jelenleg franciaul tenyleg aval irjak, regebben viszont oval irtak es az angolban megmaradt az o. Szoval mondjuk azt hogy nem franciaztam, vagy felolem azt is mondhatjuk hogy nosztalgiaztam franciazas kozben ;)) XD
Namely 2014.07.17. 12:35:52
de ha 0.5%, akkor te ezt tapasztaltad, ugye?
Ha ez igaz lenne, akkor mindenki 16 évesen párt találna, és boldogan élne vele a továbbiakban.
Ehhez képest itt van ez a blog (is, és még 100 másik ilyen).
Ja, te mikor találtad meg az igazit?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.17. 12:37:18
Αphelion 2014.07.17. 12:42:35
Namely 2014.07.17. 12:44:02
amit írtál, az egy kapcsolatban nem jelenthet problémát... :)
TBal 2014.07.17. 12:47:52
A franciázás közbeni nosztalgiázas viszont priceless :DDD, azt nem lehet Mastercarddal megfizetni :)
TBal 2014.07.17. 12:49:37
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.07.17. 12:55:12
Αphelion 2014.07.17. 12:55:13
@TBal: Nekem meg oszinten szoval a jelenlegi irasmodra sem terjedt ki a franciatudasom, ezert irtam angolosan :)
TBal 2014.07.17. 12:59:51
@Bundabandi (Cookie Bunny): hát, határeset :)
croesus aka. the grinder 2014.07.17. 13:23:00
Namely 2014.07.17. 13:49:13
"arra, hogy megbocsatott a megcsalas utan"
nem bocsátotta meg...
" pont ezek miatt futnak zatonyra a kapcsolatok"
"szukseguk van egy ferfira", de ennek oka a tarsadalmilag belejuk nevelt onallotlansag, onbizalomhiany, kapcsolatfuggoseg, muszaki inkompetencia, meg hasonlok. "
melyik miatt? Hacsak nem a "meg hasonlók" következtében.
"nem abban hogy "kurva""
nézzük csak: a poszter számára a pasija nem jelent semmit. Vagy olvastál hasonlót, hogy "pedig én szeretem, ő volt a mindenem, ő az igazi"? Nem olvashattál, de azt igen, hogy együtt ÉL egy olyannal, akivel nem tervez semmit sem. Biztos szerelmes, csak:
"szüksége van egy férfira", de ennek oka a tarsadalmilag beléje nevelt onallotlansag, onbizalomhiany, kapcsolatfuggoseg, muszaki inkompetencia, meg hasonlok."
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.17. 13:55:58
Aphelion-nak pedig igaza van a női szerep társadalmi konstruáltságát tekintve. Azt még hozzáfüzném ehhez, hogy a nagy többségnek ez megfelel, ezért nincsen sikere kishazánkban a feminista mozgalmaknak (sőt, már-már utálják őket a nők is)
Szöszi 28 2014.07.17. 14:01:07
Αphelion 2014.07.17. 14:03:04
Amugy egyszer isten bizony kiprobalom mar ezt a milliomosnak beoltozve csajozast. Oszinten szolva szerintem ezzel is csak elriasztanek sok csajt, foleg a nagyon csorokat, akik azt gondolnak hogy "egy ilyen parasztlannyal mint en ez biztos nem all szoba", meg azokat akiknek nem jon be a feltuno rongyrazas (= a nagy tobbseg).
Szöszi 28 2014.07.17. 14:05:40
fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10388642_10152158099060976_158390945178390129_n.jpg
croesus aka. the grinder 2014.07.17. 14:14:07
Szöszi 28 2014.07.17. 14:24:38
Αphelion 2014.07.17. 14:29:04
Mindegyik es barmelyik miatt. Egy egyszeru pelda: a nonek idealis BMIje van, de mivel onbizalma nulla, ezert az istennek se akarja elhinni, hogy valami teljesen rendbe lehet nala, ezert folyamatosan azzal basztatja a pasijat, hogy vajon kovernek nez e ki ebben meg ebben a ruhaban, es a pasi akarmit is valaszol, a csaj egyre csak hisztizik miatta. A pasinak lassan de biztosan az agyara megy a hulyesegevel, aztan volt kapcsi nincs kapcsi.
""nem abban hogy "kurva""
nézzük csak: a poszter számára a pasija nem jelent semmit. Vagy olvastál hasonlót, hogy "pedig én szeretem, ő volt a mindenem, ő az igazi"?"
Jelenleg a poszter nyilvan nem szerelmes a pasiba, tekintve hogy erosen szakitasra allnak. Es az is siman lehet, hogy sosem volt. De ez meg nem jelenti azt, hogy "kurva" aki a penzert volt a pasival. Hanem mondjuk azert mert kellett valaki aki megszereli a villanyt, vagy kellett valaki hogy nehogy mar "szingli" legyen a kapcsolati statusza, vagy felt egyedul a sotetben, vagy amiatt aggodott hogy ki fogja agyonnyomni a darazsakat, vagy mittomen mi az anyam kinja. Rengeteg hulye ok lehet, ami miatt a nok ugy erezhetik hogy "szukseguk van" egy "ferfi"ra, a penz csak az egyik kozuluk es altalaban messze nincs akkora jelentosege mint amit tulajdonitanak neki.
Es persze attol hogy nem volt szerelmes bele, attol meg siman bejohetett neki szexualisan. Ez pedig egy teljesen elfogadhato indok, hogy miert jarjon vele, csak sajnos a noknel pont ez a legritkabb.
Светлана Павлова 2014.07.17. 14:36:27
De valami miatt még jó húzni-nyúzni egymást egy darabig.
Mellesleg nekem fura ha valaki sosem gondol a "becsúszik egy gyerek" eshetőségre. Vagy ennyire fiatal vagy felelőtlen esetleg atom biztosak a fogamzásgátló módszerei (amúgy olyan nincs)
Szöszi 28 2014.07.17. 14:40:08
Светлана Павлова 2014.07.17. 14:44:59
Férfiaktól már hallottam ezt a "nem gondolkodtam még rajta" választ de nőktől még soha.
Szöszi 28 2014.07.17. 14:46:45
Férfitól tök normális ez a hozzáállás, miért gondolkozna rajta? :D Meg igazából...Beleszólása se sok van, akárhogy dönt is a nő.
Αphelion 2014.07.17. 14:55:24
Namely 2014.07.17. 15:01:20
önbizalomhiányos lányt én is láttam már. Kettőt. De ők sem ilyen szinten voltak. Az, amit írsz, jól hangzik, de a valóságban láttál már ilyet? Vagy még jobb: neked bomlott már fel ilyenért a kapcsolatod, vagy olyanért, amit felsoroltál?
"jelenleg a poszter nyilvan nem szerelmes a pasiba"
soha nem is volt, különben a poszt tele lett volna azzal, hogy ő mennyire szerette őt korábban. Meg aztán, akkor a megcsalás után a düh és a csalódottság miatt KIZÁRT, hogy mellette marad.
"De ez meg nem jelenti azt, hogy "kurva" aki a penzert volt a pasival."
az általam használt kurva jelzőt nem kell ennyire konkrétan csak arra érteni, hogy csak, ha pénzért: ezek szerint, ha leszopod a főnököt az előléptetésért, akkor nem vagy kurva, mert pénzt nem kaptál?
"Hanem mondjuk azert mert kellett valaki aki megszereli a villanyt, vagy kellett valaki hogy nehogy mar "szingli" legyen a kapcsolati statusza, vagy felt egyedul a sotetben, vagy amiatt aggodott hogy ki fogja agyonnyomni a darazsakat, vagy mittomen mi az anyam kinja."
Tehát, ha a pasi villanyszereléssel fizet a pináért, akkor az mindjárt más, ugye?
"Rengeteg hulye ok lehet, ami miatt a nok ugy erezhetik hogy "szukseguk van" egy "ferfi"ra"
Pedig SZERINTEM csak egy elfogadható: szereti, kívánja, és tiszteli.
A többi ok csak hideg, számító matek. Excel-tábla, ahogyan a Father mondaná.
"Es persze attol hogy nem volt szerelmes bele, attol meg siman bejohetett neki szexualisan."
ez sem volt a posztban, pedig, ha igaz lenne, biztosan olvashattuk volna. A pasinak konkrétan SEMMILYEN tulajdonságát nem ismerhettük meg = kit érdekel, hogy milyen, leszarom.
Mást kár is belelátni.
Αphelion 2014.07.17. 15:01:26
hany eves a kapitany 2014.07.17. 15:03:42
gizi6 2014.07.17. 15:13:52
Светлана Павлова 2014.07.17. 15:34:39
Amúgy pasik részéről is járhatna több felelősséggel a dolog, mivel senki sem egyedül szexel, és emiatt ők is belegondolhatnának a következményekbe. Ugyanakkor elismerem, valószínűleg soha a büdös életben nem fogják átérezni azt a pár napot amikor mondjuk csak késik és már megy is a tuti terhes lettem rettegés. Ami legtöbbször kacsa, persze.
A többiről meg nem is szólva amikor nem az.
Αphelion 2014.07.17. 15:40:02
Eltulozva fogalmaztam a szemleletesseg kedveert, a valosagban altalaban nem egy nagy problema van hanem sok kicsi, de igen, sok kapcsolat azert megy szet mert az egyik felnek elege lesz a masik negativ tulajdonsagaibol.
"az általam használt kurva jelzőt nem kell ennyire konkrétan csak arra érteni, hogy csak, ha pénzért: ezek szerint, ha leszopod a főnököt az előléptetésért, akkor nem vagy kurva, mert pénzt nem kaptál?"
Ez asszem jogilag is siman prostitucionak minosulne, szoval de, nyilvan.
"Tehát, ha a pasi villanyszereléssel fizet a pináért, akkor az mindjárt más, ugye?"
Ha egy darab konkret villanyszereles <> szex tranzakciorol lenne szo, akkor az se lenne mas. Viszont egy ilyen tranzakcio, vagy barmilyen mas prostitucios tevekenyseg, azt feltetelezi, hogy a no onallo leny, aki szabadon rendelkezik a sajat szexualis eroforrasai felett, sajat onallo dontese alapjan konvertalja oket anyagi eroforrasokka, es aztan az anyagi eroforrasokat sajat maganak osztja be es onalloan kolti el. Azaz a prostitualt egy *emancipalt* no (mar ha nem egy strici iranyitasa alatt all).
Amiket en leirtam tulajdonsagok azok viszont pont hogy nem egy emancipalt no tulajdonsagai, hanem az onallosag hianyat jelentik. Nem arra kesztetik a not, hogy Excel tablat vezessen es hideg fejjel profitot maximalizaljon, hanem hogy keressen valakit, akihez hozzabujva biztonsagban erzi magat, es aki apuci helyett majd megvedi ot meg megoldja a problemait.
Ami persze szinten nem egy idealis kapcsolat, de meroben mas jellegu mint a prostitucio, az ilyen noket kurvanak nevezni az olyan, mintha mondjuk az osszes zoldseget meg gyumolcsot "csoki"nak hivnad. Mert az igaz, hogy nem hus, de attol meg total nem ugyanaz mint a csoki :P ;)
Szöszi 28 2014.07.17. 15:43:00
Járhatna, járhatna, de tudjuk, hogy nem jár :) (tisztelet a nagyon nagyon nagyon kevés kivételnek). Ha egy csaj azt mondja nekik, hogy gyógyszert szed, gond nélkül telepumpálják, holott, ahogy írtad is, mi van, ha nem, ha elfelejtette bevenni, ha nem figyelt rá a csaj, ha felelőtlen, stb.?
Αphelion 2014.07.17. 15:47:11
hany eves a kapitany 2014.07.17. 15:53:09
hany eves a kapitany 2014.07.17. 15:55:30
Αphelion 2014.07.17. 16:23:45
Sadist 2014.07.17. 22:16:43
A nagyon csóró nem fog szórakozóhelyre menni.
Sadist 2014.07.17. 22:23:36
Tetszik vagy sem, az anyagi helyzet szinte az összes nőnél egy léc, amit ha nem ugrik meg a versenyző, akkor megy a levesbe. Ha a delikvens jobban el van engedve anyagilag, akkor több nőnél fogja megugrani ezt a lécet és vonzóbb lesz, még akkor is, ha a pénztárca vastagsága sok nőnél nem elsődleges válogatási szempont.
Sadist 2014.07.17. 22:32:09
Olvasd el Father hozzászólását a csp blogon, akkor választ kapsz a kérdésedre, hogy miért is gondolkodik rajta egy férfi.
Sadist 2014.07.17. 22:41:47
És még azt mondják, hogy a férfiak tárgyiasítják a nőket :D
Αphelion 2014.07.17. 22:59:28
Sadist 2014.07.17. 23:11:30
A kurvaságot sokféleképpen lehet definiálni, ami viszont mindegyikben közös, hogy a szexért cserébe kap valamit a szexet szolgáltató. A klasszikus pénzért szex ugye tiszta sor, azt mindenki kurvaságnak tartja, a másik véglet pedig, hogy egy kóláért vagy fél óra verbális fűzés után a csaj az ágyban landol. Innen már elég könnyű eljutni odáig, hogy gyakorlatilag csak az a nő nem kurva, aki egyáltalán nem szexel vagy pedig minden szembejövő férfinek önként felajánlja a szolgálatait, ami kissé paradox :)
"Ez asszem jogilag is siman prostitucionak minosulne, szoval de, nyilvan."
Jogilag csak abban az esetben prostitúció, ha a főnök van olyan hülye, hogy pénzben fizet. Ha egy magáncégnél a főnök nem x-et, hanem y-t lépteti elő, mert y jól szerepelt az orális vizsgán, azzal egy jogász nem tud semmit kezdeni. Nem fogja tudni sehogy rájuk bizonyítani a prostitúciót, még akkor se, ha mindenki tudja, hogy y csak azért került magasabb pozícióba, mert a megfelelő faszt vette a szájába.
Sadist 2014.07.17. 23:17:46
Αphelion 2014.07.17. 23:19:11
Sadist 2014.07.17. 23:19:33
Sadist 2014.07.17. 23:26:54
"I like to play the following game with my students: I give them a
scenario in which two people are having a sexual relationship, and
they tell me whether or not the individuals are involved in prostitution.
I start with the obvious: one party gives the other party money
in exchange for sex. Of course, they all feel that that is prostitution. I
then move on to more subtle cases: a woman has sex with her landlord
instead of paying him rent. Most students, male and female, feel
that is also prostitution. A woman has sex with a man in exchange
for being taken to New York for the weekend. Fewer students agree
that is prostitution, with a growing divide between male and female
students. The game always ends with: a man buys a woman drinks all
night in a bar, and she has sex with him because she feels obliged to
do so.
Well, at this scenario my class protests loudly. The female students
look horrified and say “No!” When I ask them why, they tell
me that the woman is not contractually bound to have sex and could
walk away if she wanted. I remind them that in each of the scenarios
the woman could do the same, but this does not sway them in their
belief that this behavior is not in any way prostitution.
What I find interesting, though, is the response of my male students.
They are largely undecided, and before they are willing to answer,
they generally have one question: how expensive were the
drinks?"
Nem nagyon lehet éles határvonalat húzni, hogy hol kezdődik a prostitúció. A jogrendszer viszont olyan, hogy nem tud mit kezdeni a fuzzy fogalmakkal, ezért ezt a vonalat a pénzzel történő fizetésnél húzták meg.
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.18. 01:24:31
Sadist 2014.07.19. 11:59:26
És a Mickey egér is létezik, nem csak az öreg Walther fantáziájának szülöttje.
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.19. 14:22:45
Sadist 2014.07.20. 15:33:12
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 07:42:55
www.egyenlobanasmod.hu/tamop/data/TAMOP_EBH_1_szakertoi.pdf
Sadist 2014.07.21. 08:50:54
tényezők hatásával kombinálódva – a nők egyes, de
távolról sem nagyszámú és semmiképpen nem átlagos
csoportjában az ugyanezen csoportba tartozó férfiakhoz
képest nagy jövedelemhátrányt okoznak. Az így kialakuló
jövedelemhátránynak az átlagra gyakorolt hatása kelti
azt a látszatot, mintha a nők a legtöbb munkaerő-piaci
csoportban jövedelemhátrányban lennének a férfiakkal
szemben."
Úgyhogy ez eléggé öngól :D
Legalább a rövidített változatát érdemes lett volna elolvasnod: www.egyenlobanasmod.hu/tamop/data/TAMOP_EBH_rovid.pdf
"A valóságban csakugyan vannak olyan szociodemográfi ai és munkaer ő -piaci tényez ő k, amelyek növelik (vagy csökkentik) a jövedelemhátrán y kialakulásának esélyét, s ha ezek kombinálódnak, akkor hatásukra a n ő k jövedelemhátránya számottev ő en fokozódhat. Ez azonban inkább kivétel, mint szabály, amennyiben a munkaer ő piac legnagyobb részén nincs jövedelemhátránya a n ő knek. A rossz hír az, hogy a munkaer ő piacon ezek tipikusan az alacsony vagy közepes jövedelemmel kecsegtet ő foglalkozások és ágazatok, s azokat a munkaer ő -piaci rétegeket (férfiakat és n ő ket egyaránt) érintik, amelyeknek nincsenek karrierlehet ő ségeik. Az ő számukra nincs üvegplafon, e helyett, ha felnéznek , bámulhatják a szabad eget vagy a betonfödémet. "
www.youtube.com/watch?v=Cb_6v-JQ13Q
www.youtube.com/watch?v=p5LRdW8xw70
Én meg azt szoktam szeretni, hogy mindig van néhány user, akiket nem lehet semmilyen tényadattal megingatni a buzgó hitükben :)
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 09:10:58
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 09:13:38
Sadist 2014.07.21. 09:50:47
Igen. Látom nem sikerült felfogni a lényeget: a tanulmány nem azt vizsgálja, hogy pontosan ugyanabban a munkakörben kevesebb-e a nők bére. (Egyébként nem.)
A férfiak és nők közötti bérkülönbségnek teljesen más okai vannak, amit a két linkelt videóból te magad is leszűrhetsz.
Eleve azt nem értem, hogy lehet elhinni egy ilyen illogikus baromságot, hogy ugyanazért a munkáért egy nőnek kevesebb bér jár. Ha így lenne, az összes kapitalista cég csak nőket alkalmazna.
Sadist 2014.07.21. 09:58:12
a.te.ervelesi.hibad.hu/allito-kerdes
exposingfeminism.wordpress.com/shaming-tactics/
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 10:14:18
Ebben igazad van.
"Eleve azt nem értem, hogy lehet elhinni egy ilyen illogikus baromságot, hogy ugyanazért a munkáért egy nőnek kevesebb bér jár. Ha így lenne, az összes kapitalista cég csak nőket alkalmazna."
Ebben viszont nincsen. Pontosabban RÉSZBEN igazad van. Ugyanis TÉNYLEG nagyobb arányban alkalmaznak nőket betanított munkákra, mint férfiakat, kivéve, ha nagyobb fizikai erőt kell kifejteni
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 10:21:23
Sadist 2014.07.21. 10:34:18
Ezt írtad.
""tanulmány nem azt vizsgálja, hogy pontosan ugyanabban a munkakörben kevesebb-e a nők bére."
Ebben igazad van."
Na, akkor látom te is elismered, hogy a linkelt tanulmány egyáltalán nem támasztja alá a kijelentésedet.
"Ebben viszont nincsen. Pontosabban RÉSZBEN igazad van. Ugyanis TÉNYLEG nagyobb arányban alkalmaznak nőket betanított munkákra, mint férfiakat, kivéve, ha nagyobb fizikai erőt kell kifejteni "
Ugyanannak a munkakörnek a bérezéséről volt szó, fogd már fel végre! Nem a munkavállalók nemi arányáról az adott területen!
Sadist 2014.07.21. 10:44:21
Az a konkrét hozzászólásod az első betűtől az utolsóig személyeskedés.
"Viszont az ÖSSZES hszed szexista, ÉS soviniszta."
Ha az igazság szexista és soviniszta, akkor elfogadom. Egyébként inkább realistának tartom magam.
"Ráadásul szinte kizárólag olyan blogokon kommentelsz, ahol ezeknek hangot adhatsz"
Honnan tudod, hogy milyen blogokon kommentelek?
"Nem hiszem, hogy sok jót elmond rólad az, ha "férfiképző" tanulmányokat , videókat, blogokat nézegetsz. Kicsit nyitottabbnak kellene lenned."
Vicces, hogy ezt írod :) Pont, hogy neked kellene nyitottabnak lenned és más oldalakról is megvizsgálni a kérdést, nem csak fanatikusan hinni egy ezeszer megcáfolt mítoszban.
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 10:50:32
Az is mókás, hogy abban is igazat adok neked, hogy bizony a kapitalista logika azt diktálja, hogy az olcsóbb munkaerő felé mozduljon el. Erre az a válaszod, hogy a nagyobb fizikai erőkifejtést nem igénylő betanított munkákban felülreprezentált női arány nem azonos munkakör....Mondtam, vedd le a "mindenáron utálom a nőket" szemüvegedet. Segítek, én is férfi vagyok.
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 10:55:56
Sadist 2014.07.21. 11:11:00
"De ez nem azt jelenti, hogy hogy a nemi alapú jövedelemkülönbség bizonyos munkakörökben mítosz lenne."
Teljesen fordítva közelíted meg a kérdést. Van bérkülönbség férfiak és nők között, de egyáltalán nem amiatt, hogy az illető férfi vagy nő, hanem mert férfiként vagy nőként olyan munkákat vállalnak, amik többet vagy kevesebbet fizetnek. Szó nincs arról, hogy a bértáblákban lenne egy "munkavállaló neme" oszlop, ami változtatna a bérezésen.
"Az is mókás, hogy abban is igazat adok neked, hogy bizony a kapitalista logika azt diktálja, hogy az olcsóbb munkaerő felé mozduljon el. Erre az a válaszod, hogy a nagyobb fizikai erőkifejtést nem igénylő betanított munkákban felülreprezentált női arány nem azonos munkakör."
Direkt nyomod fullba a kretént? Azt állítottad, hogy azonos munkakörben a nők kevesebbet keresnek, mint a férfiak. (Idézet tőled: "Hiába van leirva a munka törvénykönyvében, hogy egyenlő munkáért egyenlő bért kell fizetni, a nők igy is kevesebbet keresnek ugyanabban a munkakörben.")
Hogy a faszba jön ehhez, hogy egy adott munkakörben melyik nem a felülreprezentált?
Sadist 2014.07.21. 11:11:45
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 12:01:07
Nem elmenekülök, hanem egész egyszerüen te eldöntötted, hogy nincsen különbség, akármit is írok én, vagy bárki, szóval teljesen értelmetlen a beszélgetés. Kiforgatod még a legegyértelműbb mondatokat is. A lényeg az, hogy van különbség azonos munkakörben, és nem pedig mítosz. Ha fejreállsz, akkor is igy lesz. A cél az, hogy ne legyen.
Αphelion 2014.07.21. 12:12:12
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 12:28:10
Sadist 2014.07.21. 13:08:35
Akkor mégis csak más munkakör, ha másik üzemrészlegben más munkafázison dolgoznak. Ennyi erővel a középiskolai tanárok is verhetnék az asztalt, hogy miért nem annyi a fizetésük, mint az egyetemi tanároknak, hisz ugyanúgy diákokat oktatnak és felsőfokú végzettség kell hozzá.
Plusz megint felvetődik a kérdés, hogy ez a cég ugyan miért nem nőkkel tölti fel a másik üzemrészleget is? Biztos valami hímsoviniszta a gyártulajdonos és megér neki 10000 HUF/hó/munkás összeget, hogy jól kibasszon a nőkkel...
"Nem elmenekülök, hanem egész egyszerüen te eldöntötted, hogy nincsen különbség, akármit is írok én, vagy bárki, szóval teljesen értelmetlen a beszélgetés. Kiforgatod még a legegyértelműbb mondatokat is. A lényeg az, hogy van különbség azonos munkakörben, és nem pedig mítosz. Ha fejreállsz, akkor is igy lesz. A cél az, hogy ne legyen."
Én nem döntöttem el semmit, sehol nem állítottam, hogy nincs különbség. Te döntötted el, hogy ez a különbség nemi diszkrimináció következménye, erre hoztam én az indirekt cáfolatot.
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 14:56:56
Nem nagyon érted látom. Ráadásul rossz kérdést teszel fel. Azt a kérdést tedd fel, hogy miért nőket keresnek, és miért kevesebb a bérük.
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 15:03:51
Sadist 2014.07.21. 15:19:43
Na, mesélj, miért? Várj, kitalálom. Diszkriminálják őket, mert nincs pöcsük :)
Nyilván olyan munkakört kell ellátni, amihez nincs szükség speciális végzettségre vagy különösebb fizikai erőre, ennek megfelelően a bérezés is alacsonyabb. Nehogy már a férfiak hibája legyen, hogy inkább vállalják a megerőltetőbb vagy veszélyesebb munkát a magasabb fizetésért...
Európai országban a büdös életben nem fogsz olyat találni, hogy két egymás mellett dolgozó munkás, akik pontosan ugyanazt a munkát végzik ugyanannyi időben, különböző a fizetésük pusztán azért, mert egyikük férfi, a másik pedig nő.
Sadist 2014.07.21. 15:27:31
Nero.A.Véres.Költő 2014.07.21. 17:44:23
Egyébként megsúgom, hogy a cég határozza meg a munkaköri leírást. Lehet hogy ugyanazt a munkát végzi, mégis más szerepel a munkaköri leirásában. Igy fordulhat elő, hogy ugyazért a melóért kevesebb pénzt kap. Örvendetes lenne, ha kevesebbet kockulnál, és kimerészkednél a szabad levegőre is.
Joe69 2014.07.30. 00:14:44