http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/24/tenyleg_csaljam_vissza
2014.06.24. 07:30
Tényleg csaljam vissza??
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
TBal 2014.06.24. 13:40:24
Ami a megbocsátást illeti: szerintem te nem fogsz ilyen szituációba kerülni, úgyhogy csak elméletben lehet végigvinni. Nálad azért bejönne a megcsaló partnered alázása, szivatása, csicskáztatása, és szerintem megtartanád talonban az érvet, hogy de te megcsaltál. A csajnál viszont pont az a szándék van meg, hogy ne tartsa meg ezt, vagy csak mint a közös történetük egy részeként, okulásnak maradjon meg. Ja, és nem akarja kihasználni, hogy épp erkölcsi fölényben van a sráccal szemben.
"összecsap benne az ész az érzelemmel" - amit ott írtál, abban lehet igazad, mindenesetre nem az ész az érzelemmel csak össze, hanem ész az ésszel és érzelem az érzelemmel, már ha ezt így külön lehet szedni. Érzelem az is, hogy szereti, de a megcsalás által érzett fájdalom is érzelem. Ész az is, hogy el tudja képzelni vele hosszú távon, és az is, hogy a megcsalás miatt a srác hitelessége csorbát szenvedett. Ész a hinni akarás is. Szóval, sok oldala van. Amúgy tény, hogy nem akarja elveszíteni, és a maga részéröl próbál tenni érte, de azt sem látom, hogy bármi áron együtt maradna vele.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 13:47:17
"Meg lehet mondani, hogy figyelj, azt látom, hogy felelötlen vagy, ha komolyan gondolkodsz bennem, akkor szeretném látni, hogy felelösebb leszel (pl. kitüzni egy elérendö szintet fél év múlvára, vagy egyszerüen csak figyelni, hogy a másik tesz-e eröfeszítéseket). Ha nem, megint szólni, hogy figyelj, nagyon szeretlek, de nem látom a változást, és enélkül nincs a kapcsolatnak jövöje."
Ez történt. Közben azért én végigcsináltam a fősulit, majd a nyelvvizsgát is, mellette meg dolgoztam. Sokszor létezni is alig volt erőm, nem azzal foglalkoztam napi 24 órában, hogy ő elemezgessem, meg a kapcsolatunkat. Lehet, hogy egyébként hamarabb borítottam volna. Ki tudja. Így alakult.
De most miért is vesézzük az én x évvel ezelőtti kapcsolatomat? Nem én kértem tanácsot, hanem a posztoló!
Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.06.24. 14:47:03
Olvastam az érveket pro s kontra, és most leírom a magamét.
Szerintem megcsalás és megcsalás között hatalmas különbség van. Ha azért csalja meg valaki a párját, mert marha jó oka van rá, hogy ne lépjen ki (pl. gyerek, vagyon ), de valami hiányzik neki a mostaniból, és azt keresi másnál, akkor
a) ha megpróbálta ezt a párjával megbeszélni, de ő nem hajlandó ezt megérteni, nem lehet megbeszélni, de mondjuk nem akarja, hogy a gyerekénél hétvégi apa legyen, vagy nőként nem akarja a gyerekét ilyennek kitenni, akkor nem tudom elítélni.
b) csak a saját hiányérzetével foglalkozik, leszarja, hogy esetleg a másiknak mi a jó vagy mi a rossz, csak az érdekli, hogy ő jól érezze magát: ki kell vágni, mint azt a bizonyos macskát.
Ha viszont egy egyszeri dologról van szó, amit még meg is bán (később úgyis kiderül, hogy komolyan gondolta-e), akkor a másik félnél a labda, hogy meg tud-e neki bocsátani. Mert ha nem, akkor tényleg nincs értelme folytatni. De ha igen, akkor ezt olyan szinten kell, hogy későbbi veszekedéskor se kerüljön elő.
_Ω_ 2014.06.24. 15:08:25
Az első gondolatom az volt, hogy aki egyszer megtette, megteszi majd újra. Tény, százalékokkal nem tudom alátámasztani, csak egy biztos, hogy az én meggyőződésem ez.
Aztán elgondolkodtatott az, hogy miért mondta el a srác?
Ha eltitkolná, az nem túl őszinte, ebben biztosan egyet tudnánk érteni. De eleve már a megcsalás ténye egy féregre utal, akit ott és akkor nem foglalkoztatott a párja, egyszerűen nem érdekelte annyira, hogy nagy piros lámpák villogjanak tőle a fejében. Az ablakban viszont megnyugtató fénnyel parázslott a piros lámpás negyedet hirdető neon, hiszen nem egy jó hírű lányról van szó, ahogy írtad.
Most nézzük a másik felét! Azzal, hogy elmondta, szépen csökkentette a saját vállát nyomó bűntudatot, csak közben rád lapátolt vagy 50 kg trágyát... Szánja bánja is a tettét, most elhalmoz figyelemmel, csak nekem az nem tetszik, hogy azt írtad: "azóta kedves és figyelmes". Azóta? Előtte se ártott volna. Szeretném látni azt is, meddig tart majd.
Talán nem is kell konkrét véleményt megfogalmaznom róla, érződik az az eddigiekből. Az alapfeltételezésem is előkészíttette velem a bontott betont, hiszen "az vesse az első követ, aki a hegyek közt lakik, a betondzsungel más eszközöket kíván".
De a teljesség kedvéért eljátszhatunk a gondolattal, hogy tényleg őszinte megbánással van dolgunk. Ami ennek ellenére zavar, hogy tudjuk, nem kellett a kapcsolatnak kihűlnie ahhoz, hogy félremenjen. Reálisnak tartom, hogy nem fog elhagyni ezért a nőért, eddig rendben volnánk. Csupán a többi nőről szóló garanciát hiányolom.
A visszacsalás tényleg a kapcsolat további meggyalázása lenne, pláne mert monogám típusnak tűnsz. Ha te tudsz így élni, ha neked elég az, hogy most jó irányba állította a kocsi rúdját, akkor hajrá, bocsáss meg neki. Egyet nem szabad: elfelejteni ami történt. Nem felhánytorgatni kell, mert az elég hamar szétmarna benneteket, de ha jön a következő botlás, tényleg nem szabad több esélyt adni neki. És azt a botlást lehet észre is kell venni, mert egyáltalán nem biztos, hogy arról is beszámol majd. Esély persze arra is van, hogy soha többé nem lesz botlás. Esély mindenre van, még ha a valószínűsége nagyon kicsi is.
Mint minden posztnál, a folytatás itt is csak rajtad múlik, hiszen biztos megoldással nem, csupán véleménnyel szolgálhatok; és kétlem, hogy ennél többet lehetne tenni itt.
_Ω_ 2014.06.24. 15:20:08
Madpapa 2014.06.24. 15:38:02
No, akkor a rejtvény megoldása a következő angyalom. Ha a pasid így simán a szemedbe merte ezt mondani, akkor ott a lelkiismereten okokon túl egészen más van. Ez az egész nem volt más mint egy teszt. Nevezetesen az, hogy meddig mehet el nálad. Nyilvánvalóan 1-2 kategóriával gyengébb eresztés vagy mint ő. Fojtsd csak el magadban a barátaid tanácsára. Ez ismét csak azt sugallja az ő részükről, hogy jobb ha ezt elfogadod, mert azon a szinten ahol te mozogsz, ezt le kell nyelned a pasitól ha azt akarod, hogy veled maradjon tartósan.
Már mentegeted is a kanodat. Nem hűlt ki a viszonyotok. Legalábbis szerinted. Pedig hidd el, hogy a pasid már más lyukra akar járni.
Mert a pasi emészti magát :-)))) Ó hát persze! Legfeljebb azon, hogy miért nem tette meg ezt előbb :-)
Meg hát rossz hírű nő :-))) Azokkal lehet fergetegeset dugni! Veled max. az unalmas ezerszer begyakorolt misszionáriust, talán.
Szóval lehet ezt így is interpretálni.
Father Justice ♋ 2014.06.24. 15:58:56
TBal 2014.06.24. 16:06:19
plantingC4 2014.06.25. 00:09:25
Meg ilyeneket javasolnék.:
Tegye azt amit akar, vagy amit meg tud tenni. Mindig azt kell csinálni, amit akarsz, vagy amit tudsz.
Ma például, túrós táskát reggeliztem, meg málnásat is. Tejjel.
Светлана Павлова 2014.06.25. 11:00:54
És aki máshogy gondolja az nem is érdemli meg h éljen!LOL
Светлана Павлова 2014.06.25. 11:08:04
Neked meg gondolom kényelmes volt a megszokott párkapcsolat amíg magad építgetted, fejlődtél, tanultál stb.
TBal 2014.06.25. 11:39:34
TBal 2014.06.25. 11:47:02
Tudhatok valamit :).
A másik meg a szövegértés és logika kb. teljes hiánya, amikor külön el kell magyaráznom, hogy az A>B - böl nem következik, hogy B=0, de még csak az se, hogy B egy alacsony szám.
TBal 2014.06.25. 11:54:26
"Ő talán nem volt paraszt, mikor megcsalt? Kicsit kússzon, nyaljon talpat! Ha szó nélkül visszafogadom, azzal csak ő nyert! Én így látom. Szóval tőlem kapna egy kis bűntudat keltést pár hétig, az tuti"
sokkal inkább hányni tudnék, mint egy megcsalástól.
Светлана Павлова 2014.06.25. 12:46:38
De ez egy teljesen egyedi élmény, nem érdemes ebből az esetből vonatkoztatni az összes többire.
Светлана Павлова 2014.06.25. 12:49:26
TBal 2014.06.25. 13:26:31
Amikor valaki konkrétan elmondja, hogy átmenne aljas játszmázó hímivarsejtbe (és ezt teljesen rendben levönek találja), utána számonkéri, hogy miért tartom kisebb EQ-júnak annál, aki meg juszt sem, ott számomra elég kevés kérdés marad...
TBal 2014.06.25. 13:29:44
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 14:42:12
@TBal: És még te mondod, hogy nem fogadjuk el, hogy másképpen látod? Hát te sem fogadod el, hogy mi másképpen látjuk. Majd ha te el tudod fogadni más véleményét, akkor dobhatod azt a követ!
Az EQ, IQ-s hasonlíthatásod meg... Nem a 0, vagy az alacsony szám lényeg, hanem az, hogy azért helyezel magasabbra valakit, mert mentegetni próbálja maga előtt a pasiját, aki megcsalta. Azon filózik, hogy meghunyázkodjon, hogy legyen valakije, vagy kilépjen megint a húspiacra. Ettől még semmivel sem sincsen magasabb szinten senkinél sem, max. neked szimpibb. (Talán, mert te is hűtlenkedsz és otthon tűrik)
A visszacsalás pedig mitől szebb, mintha érezteti vele, hogy nagy hibát követett el? Méltányolható? Egyensúlyteremtő? Szemet-szemért? Az mitől jobb? Számomra a visszacsalás sokkal-sokkal nagyobb rossz, mint éreztetni vele, hogy hibázott. Nekem a visszacsalástól, meg az extrém elleszolgáltatástól fordul ki a gyomrom. Arról nem beszélve, hogy mi van akkor, ha a lánynál a másik totális megalázásától állna helyre az egyensúly? Vagy az nem fér bele az extrém ellenszolgáltatás kategóriába?
@Светлана Павлова: Miért mondod rögtön, hogy a felerezsi hiányzott? Vagy hogy tuti szintekkel felettem volt? Ha már lúd, legyen kövér! :P
TBal 2014.06.25. 15:30:13
"érezteti vele, hogy nagy hibát követett el": annak örülsz, ha valaki szenved, és ezt a szenvedést TE okozod. Szerinted miért nem tetszik ez nekem?
Még az agresszív gyilkosos kommenteknek egy részében sem arra gondolnak a kommentelök, hogy mennyire élveznék, hanem csak a kegyetlen kínzást érzik megfelelö büntetésnek.
"A visszacsalás pedig mitől szebb, mintha érezteti vele, hogy nagy hibát követett el?" Mondtam, hogy szövegértés...
Pasi nagy valószínüséggel azért csalt, mert szeretett volna egy külsö élményt, és akkor nem gondolt bele, hogy a másiknak ez mit jelent. Szerintem ö is át akarja élni, hogy milyen rossz megcsalatva lenni, mert szerinte így fair - teljesen fair viszont akkor lenne, ha a lánynál is meglenne az a pozitív élmény, mint amit ö átélt a másik lánnyal. A srác szerintem ezt is szeretné megadni a lánynak, a lány viszont nem vágyik más pasira, neki plusz egy rossz lenne a visszacsalás (hozzátenném, itt nem lenne szó csalástól, mert ez megbeszélt lenne). Ezért keresnék a lánynak egy hasonló, "illegális" pozitív élményt, a fiúnak meg egy erös negatív élményt hozó eseményt vagy eseményeket - és mindenestül (szívvel-lélekkel) elfogadni, hogy ezzel le van zárva az ügy.
A te verziódnál nem lenne szerintem soha egyértelmüen lezárva, te se tudnád, hogy megbocsátanál-e valaha. Jah... mellesleg szerintem a poszter csajszi nem élvezné, hogy a párja szenved.
"Arról nem beszélve, hogy mi van akkor, ha a lánynál a másik totális megalázásától állna helyre az egyensúly?" Ezt kétlem, mert a lány nem akkora paraszt, mint te.
Szép napot!
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 15:56:12
Светлана Павлова 2014.06.25. 16:02:59
Szóval látatlanban ilyesmik.
TBal 2014.06.25. 16:16:02
Egyébként nem, itt én nem fogadom el a te fifty-fifty "nem vagyunk egyformák"-dumát. Más szenvedésének civilizált ember (az értékrendem szerint) teljes érzelmi-agyi összhanggal nem örül, és ebben nincs "csak akkor, ha", nincs kivétel, hanem nem örül, és pont. Kb. 10 éves korra ez szerintem elvárható, hogy az ember idáig eljusson (fura, hogy a monogámia feltétlen hívei szoktak azzal érvelni, hogy már nem vagyunk állatok, felülírhatjuk az ösztöneinket). Ha egy sorozatgyilkos haldoklik szenvedve órákon át, akkor sem, maximum nyugtázza az ember, hogy legalább megtapasztalja, hogy ö mit okozott másoknak.
A megcsalások döntö többségében a megcsaló nem örül a párja szenvedésének, hanem a maximum, hogy nem érdekli, hidegen hagyja - valamint van egy saját, egy másik személlyel közösen átélt öröme.
Bocsesz, de ez a kettö objektíven mérhetöen nem ugyanaz a szint.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 16:51:38
@TBal: Szóval továbbra is meg akarsz győzni? Szerintem ne fáraszd magad! Nem vagyok elég civilizált hozzá, hogy felnőjek a te értékrendedhez.
TBal 2014.06.25. 16:58:43
Sadist 2014.06.26. 08:28:56
Miért piszkálja ennyire a csőröd, hogy egy nő nincs zsigeri gyűlölettel a férfiak iránt és képes megbocsátani egy testi megcsalást?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 08:59:14
Egyébként meg ha más megbocsát, hol érdekel az engem? Az ő kapcsolata, nem az enyém. Az ő élete, nem az enyém. Leírtam, hogy én mit tennék. A ti csőrötöket meg ez bántja, hogy nem értek veletek egyet. És?
Sadist 2014.06.26. 09:06:04
Светлана Павлова 2014.06.26. 09:16:31
Pl. mi van akkor ha az egyik félnek mások az igényei egyes periódusban -nem hosszú távon, mert az tényleg probléma lehet- csak mondjuk stresszes. És emiatt nem kívánja annyira a másikat. Akkor inkább egyikük se dugjon, vagy a másik félnek attól még lehetne jó mással?
Áh hagyjuk is, költői kérdés volt!
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:53:36
Sadist 2014.06.26. 09:59:47
Sadist 2014.06.26. 10:09:58
Számomra nem elképzelhetetlen, ha pl. a barátnőm biszex lenne, akkor egyáltalán nem bántana, ha más lányokkal is hancúrozna, mert azt az élményt én úgysem tudnám megadni neki. Az viszont baj lenne, ha más férfivel akarna olyat kipróbálni az ágyban, amit velem is lehet.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 10:20:05
Ha téged megcsalna egy nő, elég lenne csak azt mondania, hogy "bocsi, hibáztam" és visszamehetne? Ne mondd már, hogy nem várnád el, hogy kedveskedjen neked egy ideig!
Érdekes, mikor te szidod a nőket különféle válogatott szavakkal, az nem számít, de ha én leírom, hogy egy kicsi megalázkodást várnék, akkor gyűlölködök...
Светлана Павлова 2014.06.26. 10:42:47
Nem tudom a választ csak elméletben érdekel ez az egész.
Светлана Павлова 2014.06.26. 10:44:28
Sadist 2014.06.26. 10:57:03
Nem. De nem is érezném feljogosítva magam, hogy ezért belerúgjak és megalázzam.
"Ne mondd már, hogy nem várnád el, hogy kedveskedjen neked egy ideig!"
Nem akkor kell kedveskedni, amikor valami számomra bántót csinált, a megbocsátást nem lehet csak úgy megvenni. Megalázkodni és lemenni pincsibe pedig főleg nem kell, mert az csak szánalmas, de helyre nem hoz vele semmit.
"Érdekes, mikor te szidod a nőket különféle válogatott szavakkal, az nem számít, de ha én leírom, hogy egy kicsi megalázkodást várnék, akkor gyűlölködök..."
Mesélj, mik voltak azok a válogatott szidalmak? :)
Te azt akarod, hogy ha egy férfi megcsalja a nőjét, akkor alázkodjon meg, "nyaljon talpat", mint egy kutya. Ép lelkű ember ilyet nem kíván senkinek, csak az, aki lenézi és nem veszi emberszámba a másikat.
Sadist 2014.06.26. 11:02:51
Nem tudok elképzelni olyat, amit velem ne lehetne kipróbálni, más férfivel viszont igen.
Ha meg olyan extrém kívánsága van, hogy szarjak a mellére és csapkodjam szét papuccsal, akkor eleve nem egymást kerestük.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:14:14
"Te azt akarod, hogy ha egy férfi megcsalja a nőjét, akkor alázkodjon meg, "nyaljon talpat", mint egy kutya. Ép lelkű ember ilyet nem kíván senkinek, csak az, aki lenézi és nem veszi emberszámba a másikat."
Szerinted mikor valaki megcsalja a másikat, nem veszi semmibe? Akkor nem alázza meg? Szerintem igen.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:15:39
Nem. De nem is érezném feljogosítva magam, hogy ezért belerúgjak és megalázzam."
Ja és várjál! Mit tennél? Kíváncsi vagyok! Milyen viselkedést tartanál helyesnek tőle és magadtól?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:32:41
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:39:28
"Én úgy gondolom, ha hibázott, kicsit bűnhődjön érte, akár úgy, hogy pincsizik kicsit a bocsánatért."
Ezt úgy értem, hogy a bocsánatért cserébe. Tehát előbb a bocsánat, utána egy kis vezeklés. Így érthetőbb?
Sadist 2014.06.26. 11:45:06
Csak rohadtul nem mindegy, hogy gondatlanságból vagy szándékosan alázza meg a másikat. Az emberölés is teljesen más megítélés alá esik, ha valaki gondatlanságból követi el, mint ha szánt szándékkal.
Sadist 2014.06.26. 11:50:32
Megkérdezném, hogy miért csinálta, és ha nekem is felelősségem volt benne (pl. pajkos hangulatában volt én pedig nem foglalkoztam vele, ezért máshoz ment kielégíteni az igényeit), akkor megpróbálom azt a hibát elkerülni a következő nőnél, ő pedig mehet isten hírével.
Ha meg nem mondja el vagy nem tudja megindokolni, akkor csak simán mehet isten hírével.
Sadist 2014.06.26. 11:52:37
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:52:46
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:57:08
A másik:
"Mennyire őszinte az a megbocsátás, amiért cserébe elvársz valamit?"
Semennyire. Majd az idő igazolja. A vezeklés kicsit segít. El nem tudom képzelni, hogy egy pillanat alatt meg lehet úgy bocsátani, hogy később ne legyen ott az a tüske. Az csak az idővel múlik el, meg a kibeszéléssel (mármint egymással, nem a külvilág felé).
Sadist 2014.06.26. 12:07:44
Ha őszintén megbánta és bocsánatot kér.
Megbocsátani és elfelejteni két különböző dolog, utóbbit nem lehet, ezért lesz szélnek eresztve.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 12:15:42
Röviden:
1, te is tehetsz róla, meg pajkoshangulatában volt
2, nem tudja megmagyarázni
akkor mi az a 3. (4.) eset, ahol nem küldenéd el?
Jól értem, hogy akkor te úgy gondolod megbocsátani meg tudnál, de mivel nem felejtesz, akkor mindenképpen kidobod? Ez nekem olyan, mintha egyáltalán nem bocsátanál meg.
Sadist 2014.06.26. 12:22:47
Mindenkit elsősorban az ösztönei vezérelnek, csak ez a férfiaknál kriminalizálva van (ösztönlény, nem bír a farkával, az ágyékában hordja az agyát, stb.), míg a nőknél felmagasztalva (szerelem, hűséges monogámia).
Ha a nő az ösztönei szerint viselkedik egy kapcsolatban, az teljesen oké, ha a férfi, akkor az bűn, emiatt nem túl fair elvárni az egyik féltől, hogy nyomja el az ösztöneit, míg a másik szabadon kiélheti.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 12:31:46
Szóval nálam nincs olyan, hogy véletlenül lefeküdtem mással. Ilyen indokot nem tudnék elfogadni.
TBal 2014.06.26. 14:56:43
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:02:01
TBal 2014.06.26. 15:02:06
Épp ezért én megengedem a páromnak, és én is szívesen élvezem azt, hogy nem minden nö egyforma.
TBal 2014.06.26. 15:05:17
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:21:14
Sadist 2014.06.26. 15:46:01
Akkor nem küldeném el, ha őszintén megmondaná, hogy mik az igényei (pl. ő napi 3-szor kívánja a szexet, én viszont csak 2-szer), és volna lehetőségem tenni a felmerülő probléma ellen. De ekkor ugye nem eszkalálódna a helyzet megcsalásig.
Az nem megoldás, hogy a másikat keretek közé szorítom (napi két kufirc, punktum, és mellette mással nem szexelhet), hanem valami alternatívát kell nyújtanom számára.
"Jól értem, hogy akkor te úgy gondolod megbocsátani meg tudnál, de mivel nem felejtesz, akkor mindenképpen kidobod? Ez nekem olyan, mintha egyáltalán nem bocsátanál meg."
Megbocsátás az, hogy nem haragszok már rá. De attól még a tetteinek következményei vannak és nem válnak semmissé.
TBal 2014.06.26. 15:49:04
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:53:46
Sadist 2014.06.26. 15:56:19
Az átlag nő sokkal kevésbé választja szét a szexet az érzelmektől, mint az átlag férfi, ezért nyilván sokkal nehezebb elképzelni, hogy valakivel "véletlen" lefeküdj, mert jóval hosszabb folyamat.
TBal 2014.06.26. 15:57:27
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:58:11
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 16:23:46
"Egyetértek velük, de én azért kicsit kelteném benne azt a bűntudtatot. "
Ezt írtam. Erre írtad, hogy paraszt vagyok.
Úgy kelteném benne, hogy azért célozgatnék rá, hogy hibázott. Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta. Arra is céloznék, hogy még itt van, tehát elnéztem neki a dolgot, de azért ne érezze annyira nyeregben magát, most csak én dirigálok egy ideig.
Meg ezt írtam:
"Kicsit kússzon, nyaljon talpat! Ha szó nélkül visszafogadom, azzal csak ő nyert! Én így látom. Szóval tőlem kapna egy kis bűntudat keltést pár hétig, az tuti"
Én olyanra gondoltam, hogy pl. csinálhatna reggelit, hozhatna virágot, apróbb ajándékot, masszírozhatna stb. Figyelhetne rám jobban, szervezhetne programokat, mondjuk eszébe juthatna kivételesen a szülinapom is. -> pincsiskedés, talpnyalás
Éreztesse, hogy fontos vagyok neki. Egy ideig menjenek a dolgok az én szám íze szerint. Lesse, hogy minek örülnék stb. Ja és persze kérjen bocsánatot, őszintén, akár többször is. Nem csak azért, hogy visszafogadjam. Vágjon legalább kicsit bűnbánó fejet. Szóval húzza meg kicsit magát és ne nagyképűsködjön, mert ő lett visszafogadva, ő hibázott. -> kúszás
Nem üvöltöznék vele, hogy "te mocskos állat megcsaltál, száradna le a farkad". Csak azért érezze, hogy ez nem egy olyan dolog, amit megtehet. Ezt éreztetném, igen.
TBal 2014.06.27. 09:27:49
Amikor ezt elöször olvastam tegnap este, kb. köpni-nyelni nem tudtam. Elöször is megkövetlek, visszavonok minden jelzöt, amivel illettelek.
Viszont nem gondolom, hogy alaptalanul írtam volna - ha pl. a kelbibbóról világéletedben úgy tudtad, hogy az a krumpli, aztán egyszer leülsz velem beszélgetni, hogy a krumpli milyen, akkor nem fogunk egyetérteni.
A talpnyalás, pincsiztetés az nem egészen az, amit kifejtettél (A híres Mónika-show-s jelenet ugrott be, amikor Mónika röhögörohamot kapott, mert az interjúalany rendre más értelemben használta a szavakat, pl a "rátett egy lapáttal" helyett azt mondta, hogy "ráreagált") - jó, itt nálad nem ilyen súlyos a helyzet.
Te itt azt írtad le pincsiztetés címén, hogy a srác egy ideig csináljon úgy, mintha a barátod (a.k.a. pasid) lenne, és szeretne téged, fontos lennél neki...
jó, hogy nem azt írtad, hogy a pincsiztetés azt jelenti, hogy elvárod, hogy három napig ne verjen meg téged a nadrágszíjjal...
Nem mondom, hogy amiket írtál, azok mindennaposaknak kellene lenniük egy kapcsolatban, de azért többé-kevésbé rendszeresnek, kb. az ilyen apró gesztusok mutatják azt, hogy az embernek fontos a párja.
Ha a barátod pl. megcsalna téged, de aztán belátja, hogy hiba volt (van, hogy egy ilyen kaland után tud valaki relativizálni, ráébredni, hogy valójában mennyire fontos neki a párja), akkor amiket írsz, azokat nem kell kiprovokálnod, hanem automatikusan jönnek, a bocsánatkérés, a gesztusok, a bizonyítás a pasi részéröl. Ha nem, akkor az a pasi szarik rád, és a megcsalás csak a jéghegy csúcsa.
Ami még elgondolkodtatott az a "Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta." - volt. Ebböl logikailag az következik, hogy nálad az alap egy - bocsi a kifejezésért - bitangszar kapcsolat, ahol nem alap az, hogy a felek figyelnek egymásra, kedveskednek egymásnak. A mostani párodnál is így van ez?
Egyébként pl. amikor a párom elöször engedte nekem, hogy mással legyek együtt, akkor utána levágattam a 10 évig viselt hosszú hajamat, ami akkorra kb. a személyiségem része volt - a párom ugyanis mondta korábban többször, hogy szeretne rövid hajjal látni, és így mutattam ki a hálámat, azt, hogy milyen komoly és szokatlan dologra mondott igent.
Светлана Павлова 2014.06.27. 10:08:08
Светлана Павлова 2014.06.27. 10:18:04
TBal 2014.06.27. 10:24:26
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 10:59:03
@TBal: Szerintem ezek a gesztusok elég gyorsan megkopnak, Kb. 1 évig ha ezek napi szinten mennek. Ha már a megcsalásig eljut a dolog, akkor sanszos, hogy ezek nincsenek már meg. Vagy ha megvannak, akkor elterelésként, vagy már vezeklésként funkcionálnak. Én így érzem.
Alapból nem vagyok olyan, aki elvárja, hogy a pasi a seggét nyalja és kússzon előtte, nem is csicskáztatom (hozzál ezt-azt, vigyél ide-oda). Zavar. Legyen önmaga, nem kell felmagasztalni engem. Ha hibát követ el, akkor azért elvárom a talpnyalást (egy ideig). Én is szoktam puncsolni, ha megbántom, vagy ilyesmi. :)
A "Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta." , igazából arra vonatkozott (nem csak a megcsalásból eredő dolog), hogy ha van valami probléma, megbeszéljük és úgy tesz mintha mi sem történt volna és csinálja egy idő után tovább. Nyilván megcsalásnál is meg kellene beszélni, de ha ezek után ugyanúgy fut a nők után... akkor kapja be! XD
A mostanival is sokszor szoktam leülni beszélgetni - ált. én kezdeményem -, és elmondom a bajaimat, meg bíztatom, hogy mondja el ő is. Persze vita is van néha belőle, de a végén mindig mondja, hogy tök jó, hogy tudunk ezekről beszélni.
Szóval mivel én alapból nem vagyok egy kihasználós, csicskáztatós dög, így hibázás esetén várom el azt, amit az ilyen csajok alapból elvárnak. Egyébként nem kell körbeugrálni, sőt, néha idegesít is.
Ez meg:
"Ha a barátod pl. megcsalna téged, de aztán belátja, hogy hiba volt (van, hogy egy ilyen kaland után tud valaki relativizálni, ráébredni, hogy valójában mennyire fontos neki a párja), akkor amiket írsz, azokat nem kell kiprovokálnod, hanem automatikusan jönnek, a bocsánatkérés, a gesztusok, a bizonyítás a pasi részéröl."
Szerintem a hűtlen pasik többségénél ez csak addig tart, míg vissza nem fogadják őket. Aki egyszer csal, szerintem többször is fog. Egy idő után megint nyeregben érzi magát, elengedi magát és szépen folytatja, ahol abbahagyta. Ismerősi körben ezt láttam sokszor.
Egyébként én nem tudom, hogy megcsaltak-e valaha. Nem vártam meg, míg kiderül. Jelek voltak, de váltig állította, hogy nem történt semmi. Persze nem hittem el, de a mai napig sem tudom, hogy mi volt. A sumákolásból lett nagyon elegem, meg a hazudozásból.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:01:52
"Sajnos én már egyre kevésbé hiszek abban, hogy egyetlen ember kit tudja elégíteni az ember összes vágyát."
Ha nem is mindet, de ha a nagy részét képes (a fontosabb dolgokat), az már nagyon-nagyon jó! :) Én ebben hiszek.
Светлана Павлова 2014.06.27. 11:28:45
De nem vagyok aktív kommentelő így az ismeretséget eleve kizárnám.
A Brigit szintén.
TBal 2014.06.27. 11:48:25
www.pszichologusok.hu/pszichologusok/bhokedli.html
Röviden arra a pár bekezdésre célzok, Ami az után jön, hogy "Jó okkal tette" (ctrl+f -fel odaugorhatsz).
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:52:36
TBal 2014.06.27. 11:55:59
TBal 2014.06.27. 11:56:39
TBal 2014.06.27. 12:33:46
A "hütlen pasik többsége" kategóriába tartozó fiúkat valahogy mindig messziröl kerültem, sosem voltak igazán benne az ismerösi körömben. Volt egy kivétel, ahol a mukit´l hányni tudtam volna, a nö viszont nagyon szimpatikus volt, és nagyon meglepett, hogy abban a mukiban ö lát BÁRMI pozitívat. Na, ott elkalandozott a hapsi, ráadásul egy több kategóriával alacsonyabb növel, és agyilag nem érte fel, hogy mit csinál.
Személyesen én egyszer csaltam meg a páromat - bár ott nem történt aktus, de nem rajtam múlott, úgyhogy én kértem, hogy vegyük megcsalásnak. A párom meg... hát, volt néhányszor, még a korai idökben, hogy olyat tett, amire nyomatékosan megkértem, hogy ne tegye, de erösebb volt benne a vágy - ezt vehetem megcsalásnak én is.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:34:17
TBal 2014.06.27. 12:34:27
TBal 2014.06.27. 12:38:05
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:41:55
@TBal: Nem tudok oroszul(?). Felőlem azt is írhatta volna "barna medve", azt sem tudnám elolvasni. :D
Светлана Павлова 2014.06.27. 12:49:38
csak a kedvedért! :D
én olvasom a cirill betűket, írni beszélni kevésbé de számomra olyan "egzotikusak" , szinte rabjuk voltam egy időben.
szép kis kattanás ez!
a név pedig: Szvetlána Pavlova
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:52:23
Szerintem az alábbhagyás egy természetes dolog. Nem a teljes megszűnés, de az alábbhagyás, az igen. Én nem örülnék, ha attól lenne vágy és odafigyelés, mert mást is dug mellettem. Nem is tudnám elfogadni. Ha meg a megcsalás mellett szerepet játszana otthon és ez később kiderülne (mint a linkelt könyvből is)....hűűűű az még rosszabb, mint a megcsalás.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 13:04:38
Most megjelent előttem azoknak a versenybringás csajoknak a képe, akik mindenáron meg akarnak előzni, csak mert én cross trekking bringával vagyok (vagy nem tudom miért). Pedig nem megyek lassan! Vááááá! :S Nem szeretem őket!
Hehe! Ma reggel bemutattam egy autósnak, nem volt szándékos, csak úgy jött. :D Kanyarodott, én meg egyenesen mentem, erre elém vágott és meg kellett állnom. Még csak nem is intett, hogy "bocsi". A "köcsög!" szó is elhagyta a számat, aztán jót kuncogtam magamon. :)
TBal 2014.06.27. 13:22:49
Nem mondom, hogy nem természetes az alábbhagyás, de a mértéke azért nem mindegy - én nem a távirányítót nyomogató kövér pasi vs. elhízott házisárkány kombót képzelem el magamnak pl. hosszú távon.
TBal 2014.06.27. 13:30:28
Te mit választasz vagy választottál?
Светлана Павлова 2014.06.27. 13:34:15
Próbáld ki egyszer, más élmény. De nyugi, nincs bennem a bringanáci, mert ha szar úton mész vele még a belső szerveidet is szétrázza és defektet is marha könnyen kap a piszok!
Rég rájöttem, hogy a boldog élethez legalább 3 különböző bringa kell :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 13:50:20
Ok, hogy nem tud vele lassan menni, de ha olyan helyen megyünk, ahol nem tud megelőzni, miért nem tudja kivárni, hogy addig mögöttem jöjjön. Néha szó szerint letolnak az útról!
plantingC4 2014.06.28. 03:54:04
mi férfiak mindenkit meg akarunk dugni, nem feltétlenül kötődünk érzelmileg szorosan ahhoz, akit megbasznánk. basszuk azt akit szeretünk és basszuk, aki megtetszik, mert nekünk basznunk kell minden nővel a Földön. ez bizony be van égetve nagyon mélyre a memóriába, nem lehet semmivel felülírni, fut a több százezer éves, sikeres kód, mindenki hátradőlhet, amíg ilyen férfiak vannak, nem hal ki az emberiség...:D
kezdem egyébként sajnálni a nőket, kibaszottul el akarja valaki hitetni velük, hogy attól lesznek boldogok, ha ugyan úgy játszanak, ahogy a férfiak...aztán szegénykék írják az efféle posztokat, hogy nem is boldog attól, hogy lehetősége lenne férfiként dönteni...
milyen már, hogy a srác korrekten elmondta neki?:D
és milyen már, hogy ő meg kivan a korrektségen?:D
Egyenes, nyílt kommunikáció.
Mint férfi, a férfival...
Szegény csaj, meg nőből van...:D
Férfi kéne neki, aki mellett nő lehet.:D
Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan ő is így érzi ezt majd, csak most még vergődik egy tiszteletkört, míg meg nem erősödik az érzés, vagy amíg nem fut bele, nemkorrektTiborba, aki mellette levarrja a fél lépcsőházat és soha nem mesél majd neki erről.
Csak arról, hogy mennyire szereti őt.
És ez jó.:D
plantingC4 2014.06.28. 04:17:44
NEM IS VOLT egyensúly, egy férfi és egy nő nem egyensúlyban vannak el jól, hanem ha kiegészítik egymást...ezért bajos, ez a mostani egyenlófaszolódtatásra törekvés...
a csaj is mintha ezt kapargatná...
tehát a válaszom, az, hogy nem kell visszaállítani azt, ami nem is volt.
de ezt a srác még nem tudja, a lány már érzi
TBal 2014.06.28. 15:14:05
Általában azt szokták mondani, hogy az egyenlőséget nem kell összetéveszteni az egyformasággal - ebben az egyensúly nincs benne. Nem hinném, hogy ne lehetne legitim, vagy elhibázott dolog lenne egy kapcsolatban az egyensúlyra való törekvés. Nem patikamérlegen mérve, hanem úgy összességében kb. azt érezzék, hogy hasonló cselekvési szabadsága van az egyiknek, mint a másiknak - de ez teljesen más konkrét cselekményekben manifesztálódhat akár.
No, nem értünk egyet, de szerintem túléljük valahogy :)
Az utolsó 100 komment: