Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 08:27:47
"Akiket beavattam, azt javasolják, hogy bocsássak meg neki, tényleg és őszintén, éreztessem vele, és magamban is zárjam le. És ne keltsek benne bűntudatot, mert így is emészti magát, ugyanakkor túlságosan együtt érző se legyek vele. De ha még egyszer előfordul, akkor szakítsak vele."
Egyetértek velük, de én azért kicsit kelteném benne azt a bűntudtatot. :)
Az a baj, hogy egy ilyet az ember nem felejt el. Bármit tesz majd a jövőben, bármi ballépést, elő fog kerülni ez is. Kimondatlanul is ott lesz a háttérben és átértékelőnek tőle a dolgok. Nagyon jól kellene működnie majd a kapcsolatnak ahhoz, hogy ezt kezelni lehessen. Én azt mondom, nem fog működni, de ne legyen igazam...
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 08:28:39
TBal 2014.06.24. 08:56:28
leonito77 2014.06.24. 09:00:59
Elég értelmes poszt és poszterina is elég jól látja át a helyzetet. Mivel megbocsátott, így igazán a kérdés, hogy mit tegyen már nem aktuális, inkább az, hogyan kezelje ezt az egészet.
De mindenesetre azért tarthatná magát többre. Nem sok önbizalma van, el is ejtette, hogy a mostani félrelépés tárgyáért biztosan nem hagyja el a barátja!!!!
És ezen ponton van min elgondolkodni. Mert ezek szerinte vagy poszterin igen csúnyácska és/vagy annak tartja magát... És ebből a mondatból eléggé azt szűröm le, hogy sokkal jobban fél attól, hogy elhagyják, mint hogy megcsalják. (persze ez lehet azért is, mert annyira szereti a barátját)
Azt hiszem a barátok jó tanácsot adtak, én egyet értek velük. De azért kis kiegészítés.
Nézzen magába és keresse meg a jeleket, mik voltak azok, amiből tudhatta volna, hogy a párja megcsalja. Mert jelek vannak, csak olvasni kell belőle.
Legközelebb azonnal fogja tudni, mi újság és akkor agyő.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 09:03:20
Hurri Kán 2014.06.24. 09:06:27
TBal 2014.06.24. 09:13:44
Viszont szerintem a srác javaslata méltányolható abból a szempontból, hogy egyenlö partnernek tekinti a lányt, és szeretné, hogy fennmaradjon a kapcsolatban az egyensúly - ö kibillentette, szeretné, ha visszaállna - és láthatóan nem az a cél, hogy ilyen módon újra és újra félrelépjen (ha mégis, akkor az más szitu). Viszont ott hibázott, hogy szemet szemért elv alapján úgy gondolja, hogy ugyanazt jelenti érzelmileg, ha a lány csalja meg a fiút, mint ha a fiú csalja meg a lányt - és itt beszélnek el egymás mellett.
Az én javaslatom az lenne, hogy keressenek valamit, amit a lány szeretne csinálni, de a kapcsolat érdekében nem teszi, amiben megegyeztek, hogy olyat a lány nem csinál, a fiú nem lenne boldog töle. Így szerintem visszaállhatna az egyensúly, és a lány is kapna egy egyszeri tiltott élvezetet. A lánynak is érdeke, hogy találjon ilyen foglalatosságot.
TBal 2014.06.24. 09:16:25
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 09:31:20
Az én értékrenden szerint már a megcsalás is egyfajta hmmm keresem a jó szót, de nincs... megalázás, a másik totális semmibe vétele, a bizalom elvesztése. Én legalábbis így élem meg. Az ember önbizalmát bizony nagyon megtépázza, hiszen mondhatjuk, hogy nem volt elég a másiknak. Ezt úgy kezelni, hogy akkor bosszúból, vagy elégtételként visszacsalni.... szerintem semmi értelme, az nem változtat már semmin. Attól nem lesz semmis a másik megcsalás.
Mi van akkor, ha lány nem vágyik egyszeri tiltott élvezetre? Ha neki csak az lett volna a fontos, hogy ez a srác megbecsülje, szeresse, igazi társa legyen? Miért lenne érdeke, hogy találjon ilyen foglalatosságot? Tudom, hogy te másképpen állsz ezekhez a dolgokhoz, de a poszt alapján a lány nem éppen ez a fajta... ha érted mire gondolok.
Szöszi 28 2014.06.24. 09:35:24
pretty kitty 2014.06.24. 09:41:39
fitness-exercise.ca/images/fit-guy.jpg
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 09:43:15
TBal 2014.06.24. 09:47:43
A megcsalás számodra az, amit írtál (és a nök nagy része is így gondolja). A félrelépö férfiak döntö többségének (>90%) viszont állítom, egyáltalán nincs szándékukban megalázni a párjukat, azért csinálják hirtelen ötlettöl vagy eltervezetten, mert egyszerüen jól akarják magukat érezni. A posztban a csaj pont, hogy felfogta, hogy nem ellene történt a dolog.
A saját példámból tudom, nekem is fontos a kvittség. A tied az egy nézöpont, de tényleg fontos, hogy pariban legyen a két fél - a fiúnak ez az igénye, miért ne adhatná meg a lány neki? Lehet olyan is, hogy megkéri a fiút, hogy pl. dobja ki/adja el egy fontos személyes tárgyát. A lényeg, hogy legyen egy olyan momentum, amire rá lehet mutatni, hogy én AZZAL vezekeltem - és pont ezért, ha esetleg késöbb elökerülne a téma, rá lehet mutatni, hogy igen, vezekeltem érte azzal, hogy x dolgot tettem vagy te tehetted meg y dolgot. És le van tudva, pont hogy ezzel lehet kivédeni, hogy állandó konfliktusforrás legyen.
Somának ilyen téren szerintem igaza van.
TBal 2014.06.24. 09:48:45
mütyür 2014.06.24. 09:51:00
:DDDDDDDD
Namely 2014.06.24. 09:51:54
Szöszi 28 2014.06.24. 09:52:11
mütyür 2014.06.24. 10:03:57
mütyür 2014.06.24. 10:07:41
Szöszi 28 2014.06.24. 10:11:47
Mindent meg lehet magyarázni, van aki beveszi ezt, van aki nem :)
mütyür 2014.06.24. 10:13:19
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 10:13:33
"azért csinálják hirtelen ötlettöl vagy eltervezetten, mert egyszerüen jól akarják magukat érezni."
Érezze velem jól magát! Meg is lehet beszélni, ha hiányzik valami, vagy szeretne valami mást. Ha meg ez nem elég, akkor meg ott az ajtó! Ennyi. Nem kötelező velem lenni, ha másra vágyik. Viszont ne is nézzen hülyének, hogy majd eltűröm a félrekefélgetéseket és jó pofát vágok hozzá.
Ezek szerint akkor a párom nem férfi, mert pont úgy gondolkozik, mint én. :)
@Szöszi 27: Ott a pont! :D
TBal 2014.06.24. 10:14:57
Inkább Bundi verziója legyen, ami 10 év kitartás volt egy nem müködö dologban? A vita egy egyszeri eseményen van, egyébként a leírás alapján a pasi kedves, figyelmes vele, amit a csaj nem is vár el - de szerintem értékeli.
Namely 2014.06.24. 10:16:49
"a megcsalás olyan, mint a maszturbálás"
na azért az se' kutya, ha valaki veri a répát egy bnő mellett.... :) az milyen szánalmas lehet már... :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 10:21:38
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 10:25:21
TBal 2014.06.24. 10:33:20
Egyszerüen itt mindenkinek van egy alaphozzáállása a megcsaláshoz, hogy minek látja, ami gyanítom, mindenkinél szigorúbb, mint ahogy a posztoló látja. És ennyi, innentöl kezdve, ha a posztoló olvasná ezt a blogot (nem olvassa), szarra se menne, csak a ti véleményeteket kapná vissza a megcsalásról - gyanítom, ezzel a fuj-fuj megcsalás állásponttal meg már találkozott korábban is. Borzalmas, szeretné még PARTNERnek tekinteni öt azután is, hogy megcsalta. Ilyet itt még nem láttam, de szerintem most a posztoló IQ-EQ tekintetében fölötte van kb. minden itt kommentelönek.
A férfi-nöi alapgondolkodás, nagy átlagban, más. Simán van böven olyan férfi is aki ugyanúgy gondolkodik, mint te, ahogy nök is akadnak, akik meg a másik álláspontot képviselik.
mütyür 2014.06.24. 10:33:29
Szöszi 28 2014.06.24. 10:49:13
pretty kitty 2014.06.24. 10:51:57
TBal 2014.06.24. 10:54:46
A posztoló esetében meg hiába 2,5 év, most derülhet ki, hogy megvan-e a kapcsolatban az a rugalmasság, ami a rossz eseményeket, periódusokat segít átvészelni, tanulni belölük, megerösíteni a kapcsolatot.
TBal 2014.06.24. 10:58:43
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 11:06:52
Szerintem meg sok minden közrejátszott, hogy így alakult. Nekem sok szép emlékem is van, meg vannak rosszak is. Attól, hogy utólag kiderült, nem működik, nekem még nem lesz "nem jó" az 7 év.
A rugalmasság egy kapcsolatban meg számomra nem a félrekefélés megbocsátása. A pasi miért nem volt rugalmas, mikor ellen kellett volna állni a kísértésnek? Átvészelhette volna a "rossz periódust" amíg azt a másik nőt megkívánta, nem? Tanulni meg nem abból kelle(ene), hogy megcsalom a másikat, aztán megbánom és bizonygatom, hogy én azért még szeretem ám. A rugalmasságnak inkább annak kellene lennie, hogy megtehetném, de nem teszem, mert szeretem, tekintettel vagyok rá és a kapcsolatunkra.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 11:13:52
Érdekes gondolkozás, az tény. És akkor finoman fejeztem ki magamat. :D
Szöszi 28 2014.06.24. 11:16:48
Befejeztem a témát, és megállapítom, hogy a világ megérett a pusztulásra!
mütyür 2014.06.24. 11:18:44
mütyür 2014.06.24. 11:20:47
TBal 2014.06.24. 11:35:19
A válaszodból azt olvasom ki, hogy talált, amit tippeltem. Leegyszerüsítve egy kapcsolatnak két szintje van, az egyik, hogy a jelenben jól érzed-e magad a másikkal, a másik meg a perspektivikus, hogy milyen jövöje van egy kapcsolatnak, pl. lesz-e öszeköltözés, házasság, gyerekek, együtt megöregedés, ezeknek a lehetösége. Gyanítom, hogy a hét év alatt (+ a maradék 3 alatt is) az is benne volt a kapcsolatodban, hogy gyerekeket, ásó-kapa-nagyharangot szeretnél töle. A jelenidejü 7 év jó volt, jól éreztétek magatokat együtt, viszont az elképzelt jövö fuccsba ment. És szerintem nem tettetek meg mindent azért, hogy minél hamarabb kiderüljön, hogy müködik-e a dolog minden szempontból, ezért lett belöle 1 év helyett 10. Szóval persze, jó volt, és biztos értél is általa, de ahogy Csernus mondja, ez tanulópénz volt, nem pedig életed párja, akit szerettél volna.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 11:35:29
TBal 2014.06.24. 11:40:49
Egyébként nyugi, csak szerintem van a poszter magasabban IQ-EQ szinten, mint az itteni kommentelök, szerintetek, + még vélhetöen Namely, Mütyür, Hurri, Igazság Atyja, meg én vagyok a béka segge alatt ilyen téren - ez sok az egyhez. Miért gond az az egy ellenszavazat?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 11:47:11
Most őszintén, mit kellett volna tenni? Vegyen el pár hónap múlva, költözzünk össze, szüljek egy gyereket, vagy többet akár? És akkor most ott lennék X gyerekkel, elvált anyaként? Én nem vagyok híve a dolgok elkapkodásának. Másrészt 21 éves voltam, hová siettem volna? Jól éreztük együtt magunkat. Szerintem én sokat változtam a 10 év alatt és már nem ő volt az, akivel el tudtam képzelni a jövőmet. Nem tudtam alapozni rá, mert voltaképpen akkor már főként az én pénzemből éltünk, mert nem volt munkája, csak hébe-hóba. Gyerek... így? Még a TB-t nem fizette maga után, totál felelőtlen volt. Úgy viselkedett, mint egy tini. Ha volt pénze, elszórta. 21 évesen ez még talán ok volt, de 30 évesen, már nagyon nem. (és ez csak egy része a történetnek) Közben én lediplomáztam, dolgoztam egy viszonylag jó helyen. Szóval egyre inkább nem fért bele nekem a viselkedése és a mentalitása. Úgy gondolom én felnőttem, ő meg nem. Nem ő volt életem párja? Ki tudta ezt 21 évesen? Nem úgy kezdek egy kapcsolatba, hogy tudom a jövőt! Te igen?
Diotima 2014.06.24. 11:52:27
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 11:56:36
Olyan, amit írsz, mintha még buksisimit is érdemelne! Vagy legalábbis ne hánytorgassák fel neki, mert hát szegény CSAK egy férfi és hát vanezígyna....és egyébként is bántja őt a lelkiismeret.
Aki csal, az valahol önző. "mert egyszerüen jól akarják magukat érezni" ahogy te írod. Ezért nem törődik a másikkal, hogy neki az hogyan esik, az ő öröme a fontos, hogy jól érezze magát. Aki partnerként kezeli a másikat, az szerintem nem ilyen.
Diotima 2014.06.24. 12:01:20
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 12:13:59
DE! Én igazi névvel is kirájjány vagyok ám! :P XD *brekk-brekk*
pretty kitty 2014.06.24. 12:20:50
thesocietypages.org/socimages/files/2009/06/dubai1.jpg
Hihihiiiiiiiiiii!!!!!! :DDDDDDDDDDDD
TBal 2014.06.24. 12:28:17
Szöszi 28 2014.06.24. 12:47:34
TBal 2014.06.24. 12:47:49
Nem írtam, hogy EQ-IQ nulla vagy, szerintem viszonylag magas szinten vagy Te is, meg itt sokan. Annyit írtam, hogy a poszter szerintem magasabb szinten van.
Az alapszitu, hogy a párja megcsalta egyszer, de a lány hiszi, hogy többször nem akarja és nem is fogja - szeretné partnernek tekinteni, újra megtalálni a sráccal a közös hangot, tovább tervezni vele a jövöt - és innen kér segítséget, hogy ez sikerülhessen. Ahhoz, hogy olyan tanácsot adhassál, amit kér, bele kéne tudnod képzelni magad ebbe a helyzetbe. Persze, te nem bocsátanál meg egy félrelépést, de ö meg szeretne. Nem is kell, hogy változtass a véleményeden, csak hogy ha meg tudnál bocsátani, akkor mit tennél?
Viszont te nem tudsz ezen túllendülni, magadból indulsz ki, igazából nem gondolod, hogy ez elévülhet, úgy látom, nem tudod felvenni az alaphelyzetet. Mintha sakknál azt kérdeznék töled, hogy három adott lépés után mi legyen a negyedik, és te azt válaszolnád, hogy a harmadik lépéste nem azt lépted volna, hanem valami mást.
Viszont szerintem a poszter bele tudná képzelni magát abba a helyzetbe, hogy milyen, ha teljes szvböl undorodik valaki a megcsalástól, ha onnantól kezdve elszakad valami, és a másik nem partner többé. Szerintem simán tudná azt is, hogy hogy csicskáztassa a pasit, ha az bocsánatért könypörögne, és ö így állna hozzá.
Miután ö bele tudja képzelni magát a te helyedbe, te az ö helyébe viszont nem, illetve mert ö sokkal több szemszögböl képes megvizsgálni a helyzetet, mint te, ezért gondolom, hogy ö magasabb IQ-EQ-szinten van, mint te. Ezzel nem bántani, sértegetni akarlak, hanem csak így látom. Tisztelem a te álláspontodat is, szerintem Te is értelmes, normális lány vagy, viszonylag magas IQ-EQ-val.
TBal 2014.06.24. 13:02:16
"Mi talált? Hogy azt írtam, biztosan volt olyan, ami csak idővel derült ki?"
Az talált, hogy már a 7 év alatt is voltak jelek, csak jól éreztétek magatokat, te nem vagy kevéssé törödtél a jelekkel.
A többire:
Persze, 21 év az még nem nagy kor. De a te esetedben mondjuk egy komolyodást elvárhatsz. De mondjuk 24 évesen már lehet látni, hogy fejlödik-e felelösség terén. Meg lehet mondani, hogy figyelj, azt látom, hogy felelötlen vagy, ha komolyan gondolkodsz bennem, akkor szeretném látni, hogy felelösebb leszel (pl. kitüzni egy elérendö szintet fél év múlvára, vagy egyszerüen csak figyelni, hogy a másik tesz-e eröfeszítéseket). Ha nem, megint szólni, hogy figyelj, nagyon szeretlek, de nem látom a változást, és enélkül nincs a kapcsolatnak jövöje. Adott türelmi idö után meg befejezni.
Egy ismerösöm (lány) diplomás, a párja csak szakközepes, nem biztos megélhetéssel, a lány szólt neki, hogy ez így nem elég, nem tud rá felnézni, ha együtt akarnak maradni, akkor menjen el tanulni. És a srác (harmincas évei elején) elment, teljes elánnal belevetette magát. Na, ök tényleg egy pár, nekik van jövöjük. Ja, és a csaj idöben szólt.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 13:16:03
Persze, hogy magamból indulok ki. Ki másból tudnék? XD Mindenki magából indul ki.
Nem mondom, hogy nem tudnék megbocsátani (nem is mondtam), de tényleg utána baromi jól kellene menniük a dolgoknak, hogy ne jöjjön elő a téma. Ez tuti.
Nem hiszem, hogy a csaj valami EQ, IQ bajnok lenne. Inkább mondom, hogy szereti a srácot és (még) hisz neki, hogy nem lesz ilyen többet. Hinni akar neki, de ott vannak az észérvek is. Összecsap benne az ész, az érzelemmel. Ezért közelíti meg több szemszögből. Meg akarja győzni saját magát. Szóval én nem látom benne az az extra EQ, IQ-t, amit te.
TBal 2014.06.24. 13:40:24
Ami a megbocsátást illeti: szerintem te nem fogsz ilyen szituációba kerülni, úgyhogy csak elméletben lehet végigvinni. Nálad azért bejönne a megcsaló partnered alázása, szivatása, csicskáztatása, és szerintem megtartanád talonban az érvet, hogy de te megcsaltál. A csajnál viszont pont az a szándék van meg, hogy ne tartsa meg ezt, vagy csak mint a közös történetük egy részeként, okulásnak maradjon meg. Ja, és nem akarja kihasználni, hogy épp erkölcsi fölényben van a sráccal szemben.
"összecsap benne az ész az érzelemmel" - amit ott írtál, abban lehet igazad, mindenesetre nem az ész az érzelemmel csak össze, hanem ész az ésszel és érzelem az érzelemmel, már ha ezt így külön lehet szedni. Érzelem az is, hogy szereti, de a megcsalás által érzett fájdalom is érzelem. Ész az is, hogy el tudja képzelni vele hosszú távon, és az is, hogy a megcsalás miatt a srác hitelessége csorbát szenvedett. Ész a hinni akarás is. Szóval, sok oldala van. Amúgy tény, hogy nem akarja elveszíteni, és a maga részéröl próbál tenni érte, de azt sem látom, hogy bármi áron együtt maradna vele.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 13:47:17
"Meg lehet mondani, hogy figyelj, azt látom, hogy felelötlen vagy, ha komolyan gondolkodsz bennem, akkor szeretném látni, hogy felelösebb leszel (pl. kitüzni egy elérendö szintet fél év múlvára, vagy egyszerüen csak figyelni, hogy a másik tesz-e eröfeszítéseket). Ha nem, megint szólni, hogy figyelj, nagyon szeretlek, de nem látom a változást, és enélkül nincs a kapcsolatnak jövöje."
Ez történt. Közben azért én végigcsináltam a fősulit, majd a nyelvvizsgát is, mellette meg dolgoztam. Sokszor létezni is alig volt erőm, nem azzal foglalkoztam napi 24 órában, hogy ő elemezgessem, meg a kapcsolatunkat. Lehet, hogy egyébként hamarabb borítottam volna. Ki tudja. Így alakult.
De most miért is vesézzük az én x évvel ezelőtti kapcsolatomat? Nem én kértem tanácsot, hanem a posztoló!
Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.06.24. 14:47:03
Olvastam az érveket pro s kontra, és most leírom a magamét.
Szerintem megcsalás és megcsalás között hatalmas különbség van. Ha azért csalja meg valaki a párját, mert marha jó oka van rá, hogy ne lépjen ki (pl. gyerek, vagyon ), de valami hiányzik neki a mostaniból, és azt keresi másnál, akkor
a) ha megpróbálta ezt a párjával megbeszélni, de ő nem hajlandó ezt megérteni, nem lehet megbeszélni, de mondjuk nem akarja, hogy a gyerekénél hétvégi apa legyen, vagy nőként nem akarja a gyerekét ilyennek kitenni, akkor nem tudom elítélni.
b) csak a saját hiányérzetével foglalkozik, leszarja, hogy esetleg a másiknak mi a jó vagy mi a rossz, csak az érdekli, hogy ő jól érezze magát: ki kell vágni, mint azt a bizonyos macskát.
Ha viszont egy egyszeri dologról van szó, amit még meg is bán (később úgyis kiderül, hogy komolyan gondolta-e), akkor a másik félnél a labda, hogy meg tud-e neki bocsátani. Mert ha nem, akkor tényleg nincs értelme folytatni. De ha igen, akkor ezt olyan szinten kell, hogy későbbi veszekedéskor se kerüljön elő.
_Ω_ 2014.06.24. 15:08:25
Az első gondolatom az volt, hogy aki egyszer megtette, megteszi majd újra. Tény, százalékokkal nem tudom alátámasztani, csak egy biztos, hogy az én meggyőződésem ez.
Aztán elgondolkodtatott az, hogy miért mondta el a srác?
Ha eltitkolná, az nem túl őszinte, ebben biztosan egyet tudnánk érteni. De eleve már a megcsalás ténye egy féregre utal, akit ott és akkor nem foglalkoztatott a párja, egyszerűen nem érdekelte annyira, hogy nagy piros lámpák villogjanak tőle a fejében. Az ablakban viszont megnyugtató fénnyel parázslott a piros lámpás negyedet hirdető neon, hiszen nem egy jó hírű lányról van szó, ahogy írtad.
Most nézzük a másik felét! Azzal, hogy elmondta, szépen csökkentette a saját vállát nyomó bűntudatot, csak közben rád lapátolt vagy 50 kg trágyát... Szánja bánja is a tettét, most elhalmoz figyelemmel, csak nekem az nem tetszik, hogy azt írtad: "azóta kedves és figyelmes". Azóta? Előtte se ártott volna. Szeretném látni azt is, meddig tart majd.
Talán nem is kell konkrét véleményt megfogalmaznom róla, érződik az az eddigiekből. Az alapfeltételezésem is előkészíttette velem a bontott betont, hiszen "az vesse az első követ, aki a hegyek közt lakik, a betondzsungel más eszközöket kíván".
De a teljesség kedvéért eljátszhatunk a gondolattal, hogy tényleg őszinte megbánással van dolgunk. Ami ennek ellenére zavar, hogy tudjuk, nem kellett a kapcsolatnak kihűlnie ahhoz, hogy félremenjen. Reálisnak tartom, hogy nem fog elhagyni ezért a nőért, eddig rendben volnánk. Csupán a többi nőről szóló garanciát hiányolom.
A visszacsalás tényleg a kapcsolat további meggyalázása lenne, pláne mert monogám típusnak tűnsz. Ha te tudsz így élni, ha neked elég az, hogy most jó irányba állította a kocsi rúdját, akkor hajrá, bocsáss meg neki. Egyet nem szabad: elfelejteni ami történt. Nem felhánytorgatni kell, mert az elég hamar szétmarna benneteket, de ha jön a következő botlás, tényleg nem szabad több esélyt adni neki. És azt a botlást lehet észre is kell venni, mert egyáltalán nem biztos, hogy arról is beszámol majd. Esély persze arra is van, hogy soha többé nem lesz botlás. Esély mindenre van, még ha a valószínűsége nagyon kicsi is.
Mint minden posztnál, a folytatás itt is csak rajtad múlik, hiszen biztos megoldással nem, csupán véleménnyel szolgálhatok; és kétlem, hogy ennél többet lehetne tenni itt.
_Ω_ 2014.06.24. 15:20:08
Madpapa 2014.06.24. 15:38:02
No, akkor a rejtvény megoldása a következő angyalom. Ha a pasid így simán a szemedbe merte ezt mondani, akkor ott a lelkiismereten okokon túl egészen más van. Ez az egész nem volt más mint egy teszt. Nevezetesen az, hogy meddig mehet el nálad. Nyilvánvalóan 1-2 kategóriával gyengébb eresztés vagy mint ő. Fojtsd csak el magadban a barátaid tanácsára. Ez ismét csak azt sugallja az ő részükről, hogy jobb ha ezt elfogadod, mert azon a szinten ahol te mozogsz, ezt le kell nyelned a pasitól ha azt akarod, hogy veled maradjon tartósan.
Már mentegeted is a kanodat. Nem hűlt ki a viszonyotok. Legalábbis szerinted. Pedig hidd el, hogy a pasid már más lyukra akar járni.
Mert a pasi emészti magát :-)))) Ó hát persze! Legfeljebb azon, hogy miért nem tette meg ezt előbb :-)
Meg hát rossz hírű nő :-))) Azokkal lehet fergetegeset dugni! Veled max. az unalmas ezerszer begyakorolt misszionáriust, talán.
Szóval lehet ezt így is interpretálni.
Father Justice ♋ 2014.06.24. 15:58:56
TBal 2014.06.24. 16:06:19
plantingC4 2014.06.25. 00:09:25
Meg ilyeneket javasolnék.:
Tegye azt amit akar, vagy amit meg tud tenni. Mindig azt kell csinálni, amit akarsz, vagy amit tudsz.
Ma például, túrós táskát reggeliztem, meg málnásat is. Tejjel.
Светлана Павлова 2014.06.25. 11:00:54
És aki máshogy gondolja az nem is érdemli meg h éljen!LOL
Светлана Павлова 2014.06.25. 11:08:04
Neked meg gondolom kényelmes volt a megszokott párkapcsolat amíg magad építgetted, fejlődtél, tanultál stb.
TBal 2014.06.25. 11:39:34
TBal 2014.06.25. 11:47:02
Tudhatok valamit :).
A másik meg a szövegértés és logika kb. teljes hiánya, amikor külön el kell magyaráznom, hogy az A>B - böl nem következik, hogy B=0, de még csak az se, hogy B egy alacsony szám.
TBal 2014.06.25. 11:54:26
"Ő talán nem volt paraszt, mikor megcsalt? Kicsit kússzon, nyaljon talpat! Ha szó nélkül visszafogadom, azzal csak ő nyert! Én így látom. Szóval tőlem kapna egy kis bűntudat keltést pár hétig, az tuti"
sokkal inkább hányni tudnék, mint egy megcsalástól.
Светлана Павлова 2014.06.25. 12:46:38
De ez egy teljesen egyedi élmény, nem érdemes ebből az esetből vonatkoztatni az összes többire.
Светлана Павлова 2014.06.25. 12:49:26
TBal 2014.06.25. 13:26:31
Amikor valaki konkrétan elmondja, hogy átmenne aljas játszmázó hímivarsejtbe (és ezt teljesen rendben levönek találja), utána számonkéri, hogy miért tartom kisebb EQ-júnak annál, aki meg juszt sem, ott számomra elég kevés kérdés marad...
TBal 2014.06.25. 13:29:44
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 14:42:12
@TBal: És még te mondod, hogy nem fogadjuk el, hogy másképpen látod? Hát te sem fogadod el, hogy mi másképpen látjuk. Majd ha te el tudod fogadni más véleményét, akkor dobhatod azt a követ!
Az EQ, IQ-s hasonlíthatásod meg... Nem a 0, vagy az alacsony szám lényeg, hanem az, hogy azért helyezel magasabbra valakit, mert mentegetni próbálja maga előtt a pasiját, aki megcsalta. Azon filózik, hogy meghunyázkodjon, hogy legyen valakije, vagy kilépjen megint a húspiacra. Ettől még semmivel sem sincsen magasabb szinten senkinél sem, max. neked szimpibb. (Talán, mert te is hűtlenkedsz és otthon tűrik)
A visszacsalás pedig mitől szebb, mintha érezteti vele, hogy nagy hibát követett el? Méltányolható? Egyensúlyteremtő? Szemet-szemért? Az mitől jobb? Számomra a visszacsalás sokkal-sokkal nagyobb rossz, mint éreztetni vele, hogy hibázott. Nekem a visszacsalástól, meg az extrém elleszolgáltatástól fordul ki a gyomrom. Arról nem beszélve, hogy mi van akkor, ha a lánynál a másik totális megalázásától állna helyre az egyensúly? Vagy az nem fér bele az extrém ellenszolgáltatás kategóriába?
@Светлана Павлова: Miért mondod rögtön, hogy a felerezsi hiányzott? Vagy hogy tuti szintekkel felettem volt? Ha már lúd, legyen kövér! :P
TBal 2014.06.25. 15:30:13
"érezteti vele, hogy nagy hibát követett el": annak örülsz, ha valaki szenved, és ezt a szenvedést TE okozod. Szerinted miért nem tetszik ez nekem?
Még az agresszív gyilkosos kommenteknek egy részében sem arra gondolnak a kommentelök, hogy mennyire élveznék, hanem csak a kegyetlen kínzást érzik megfelelö büntetésnek.
"A visszacsalás pedig mitől szebb, mintha érezteti vele, hogy nagy hibát követett el?" Mondtam, hogy szövegértés...
Pasi nagy valószínüséggel azért csalt, mert szeretett volna egy külsö élményt, és akkor nem gondolt bele, hogy a másiknak ez mit jelent. Szerintem ö is át akarja élni, hogy milyen rossz megcsalatva lenni, mert szerinte így fair - teljesen fair viszont akkor lenne, ha a lánynál is meglenne az a pozitív élmény, mint amit ö átélt a másik lánnyal. A srác szerintem ezt is szeretné megadni a lánynak, a lány viszont nem vágyik más pasira, neki plusz egy rossz lenne a visszacsalás (hozzátenném, itt nem lenne szó csalástól, mert ez megbeszélt lenne). Ezért keresnék a lánynak egy hasonló, "illegális" pozitív élményt, a fiúnak meg egy erös negatív élményt hozó eseményt vagy eseményeket - és mindenestül (szívvel-lélekkel) elfogadni, hogy ezzel le van zárva az ügy.
A te verziódnál nem lenne szerintem soha egyértelmüen lezárva, te se tudnád, hogy megbocsátanál-e valaha. Jah... mellesleg szerintem a poszter csajszi nem élvezné, hogy a párja szenved.
"Arról nem beszélve, hogy mi van akkor, ha a lánynál a másik totális megalázásától állna helyre az egyensúly?" Ezt kétlem, mert a lány nem akkora paraszt, mint te.
Szép napot!
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 15:56:12
Светлана Павлова 2014.06.25. 16:02:59
Szóval látatlanban ilyesmik.
TBal 2014.06.25. 16:16:02
Egyébként nem, itt én nem fogadom el a te fifty-fifty "nem vagyunk egyformák"-dumát. Más szenvedésének civilizált ember (az értékrendem szerint) teljes érzelmi-agyi összhanggal nem örül, és ebben nincs "csak akkor, ha", nincs kivétel, hanem nem örül, és pont. Kb. 10 éves korra ez szerintem elvárható, hogy az ember idáig eljusson (fura, hogy a monogámia feltétlen hívei szoktak azzal érvelni, hogy már nem vagyunk állatok, felülírhatjuk az ösztöneinket). Ha egy sorozatgyilkos haldoklik szenvedve órákon át, akkor sem, maximum nyugtázza az ember, hogy legalább megtapasztalja, hogy ö mit okozott másoknak.
A megcsalások döntö többségében a megcsaló nem örül a párja szenvedésének, hanem a maximum, hogy nem érdekli, hidegen hagyja - valamint van egy saját, egy másik személlyel közösen átélt öröme.
Bocsesz, de ez a kettö objektíven mérhetöen nem ugyanaz a szint.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 16:51:38
@TBal: Szóval továbbra is meg akarsz győzni? Szerintem ne fáraszd magad! Nem vagyok elég civilizált hozzá, hogy felnőjek a te értékrendedhez.
TBal 2014.06.25. 16:58:43
Sadist 2014.06.26. 08:28:56
Miért piszkálja ennyire a csőröd, hogy egy nő nincs zsigeri gyűlölettel a férfiak iránt és képes megbocsátani egy testi megcsalást?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 08:59:14
Egyébként meg ha más megbocsát, hol érdekel az engem? Az ő kapcsolata, nem az enyém. Az ő élete, nem az enyém. Leírtam, hogy én mit tennék. A ti csőrötöket meg ez bántja, hogy nem értek veletek egyet. És?
Sadist 2014.06.26. 09:06:04
Светлана Павлова 2014.06.26. 09:16:31
Pl. mi van akkor ha az egyik félnek mások az igényei egyes periódusban -nem hosszú távon, mert az tényleg probléma lehet- csak mondjuk stresszes. És emiatt nem kívánja annyira a másikat. Akkor inkább egyikük se dugjon, vagy a másik félnek attól még lehetne jó mással?
Áh hagyjuk is, költői kérdés volt!
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:48:16
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:49:00
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:53:36
Sadist 2014.06.26. 09:59:47
Sadist 2014.06.26. 10:09:58
Számomra nem elképzelhetetlen, ha pl. a barátnőm biszex lenne, akkor egyáltalán nem bántana, ha más lányokkal is hancúrozna, mert azt az élményt én úgysem tudnám megadni neki. Az viszont baj lenne, ha más férfivel akarna olyat kipróbálni az ágyban, amit velem is lehet.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 10:20:05
Ha téged megcsalna egy nő, elég lenne csak azt mondania, hogy "bocsi, hibáztam" és visszamehetne? Ne mondd már, hogy nem várnád el, hogy kedveskedjen neked egy ideig!
Érdekes, mikor te szidod a nőket különféle válogatott szavakkal, az nem számít, de ha én leírom, hogy egy kicsi megalázkodást várnék, akkor gyűlölködök...
Светлана Павлова 2014.06.26. 10:42:47
Nem tudom a választ csak elméletben érdekel ez az egész.
Светлана Павлова 2014.06.26. 10:44:28
Sadist 2014.06.26. 10:57:03
Nem. De nem is érezném feljogosítva magam, hogy ezért belerúgjak és megalázzam.
"Ne mondd már, hogy nem várnád el, hogy kedveskedjen neked egy ideig!"
Nem akkor kell kedveskedni, amikor valami számomra bántót csinált, a megbocsátást nem lehet csak úgy megvenni. Megalázkodni és lemenni pincsibe pedig főleg nem kell, mert az csak szánalmas, de helyre nem hoz vele semmit.
"Érdekes, mikor te szidod a nőket különféle válogatott szavakkal, az nem számít, de ha én leírom, hogy egy kicsi megalázkodást várnék, akkor gyűlölködök..."
Mesélj, mik voltak azok a válogatott szidalmak? :)
Te azt akarod, hogy ha egy férfi megcsalja a nőjét, akkor alázkodjon meg, "nyaljon talpat", mint egy kutya. Ép lelkű ember ilyet nem kíván senkinek, csak az, aki lenézi és nem veszi emberszámba a másikat.
Sadist 2014.06.26. 11:02:51
Nem tudok elképzelni olyat, amit velem ne lehetne kipróbálni, más férfivel viszont igen.
Ha meg olyan extrém kívánsága van, hogy szarjak a mellére és csapkodjam szét papuccsal, akkor eleve nem egymást kerestük.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:14:14
"Te azt akarod, hogy ha egy férfi megcsalja a nőjét, akkor alázkodjon meg, "nyaljon talpat", mint egy kutya. Ép lelkű ember ilyet nem kíván senkinek, csak az, aki lenézi és nem veszi emberszámba a másikat."
Szerinted mikor valaki megcsalja a másikat, nem veszi semmibe? Akkor nem alázza meg? Szerintem igen.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:15:39
Nem. De nem is érezném feljogosítva magam, hogy ezért belerúgjak és megalázzam."
Ja és várjál! Mit tennél? Kíváncsi vagyok! Milyen viselkedést tartanál helyesnek tőle és magadtól?
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:32:41
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:39:28
"Én úgy gondolom, ha hibázott, kicsit bűnhődjön érte, akár úgy, hogy pincsizik kicsit a bocsánatért."
Ezt úgy értem, hogy a bocsánatért cserébe. Tehát előbb a bocsánat, utána egy kis vezeklés. Így érthetőbb?
Sadist 2014.06.26. 11:45:06
Csak rohadtul nem mindegy, hogy gondatlanságból vagy szándékosan alázza meg a másikat. Az emberölés is teljesen más megítélés alá esik, ha valaki gondatlanságból követi el, mint ha szánt szándékkal.
Sadist 2014.06.26. 11:50:32
Megkérdezném, hogy miért csinálta, és ha nekem is felelősségem volt benne (pl. pajkos hangulatában volt én pedig nem foglalkoztam vele, ezért máshoz ment kielégíteni az igényeit), akkor megpróbálom azt a hibát elkerülni a következő nőnél, ő pedig mehet isten hírével.
Ha meg nem mondja el vagy nem tudja megindokolni, akkor csak simán mehet isten hírével.
Sadist 2014.06.26. 11:52:37
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:52:46
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:57:08
A másik:
"Mennyire őszinte az a megbocsátás, amiért cserébe elvársz valamit?"
Semennyire. Majd az idő igazolja. A vezeklés kicsit segít. El nem tudom képzelni, hogy egy pillanat alatt meg lehet úgy bocsátani, hogy később ne legyen ott az a tüske. Az csak az idővel múlik el, meg a kibeszéléssel (mármint egymással, nem a külvilág felé).
Sadist 2014.06.26. 12:07:44
Ha őszintén megbánta és bocsánatot kér.
Megbocsátani és elfelejteni két különböző dolog, utóbbit nem lehet, ezért lesz szélnek eresztve.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 12:15:42
Röviden:
1, te is tehetsz róla, meg pajkoshangulatában volt
2, nem tudja megmagyarázni
akkor mi az a 3. (4.) eset, ahol nem küldenéd el?
Jól értem, hogy akkor te úgy gondolod megbocsátani meg tudnál, de mivel nem felejtesz, akkor mindenképpen kidobod? Ez nekem olyan, mintha egyáltalán nem bocsátanál meg.
Sadist 2014.06.26. 12:22:47
Mindenkit elsősorban az ösztönei vezérelnek, csak ez a férfiaknál kriminalizálva van (ösztönlény, nem bír a farkával, az ágyékában hordja az agyát, stb.), míg a nőknél felmagasztalva (szerelem, hűséges monogámia).
Ha a nő az ösztönei szerint viselkedik egy kapcsolatban, az teljesen oké, ha a férfi, akkor az bűn, emiatt nem túl fair elvárni az egyik féltől, hogy nyomja el az ösztöneit, míg a másik szabadon kiélheti.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 12:31:46
Szóval nálam nincs olyan, hogy véletlenül lefeküdtem mással. Ilyen indokot nem tudnék elfogadni.
TBal 2014.06.26. 14:56:43
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:02:01
TBal 2014.06.26. 15:02:06
Épp ezért én megengedem a páromnak, és én is szívesen élvezem azt, hogy nem minden nö egyforma.
TBal 2014.06.26. 15:05:17
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:21:14
Sadist 2014.06.26. 15:46:01
Akkor nem küldeném el, ha őszintén megmondaná, hogy mik az igényei (pl. ő napi 3-szor kívánja a szexet, én viszont csak 2-szer), és volna lehetőségem tenni a felmerülő probléma ellen. De ekkor ugye nem eszkalálódna a helyzet megcsalásig.
Az nem megoldás, hogy a másikat keretek közé szorítom (napi két kufirc, punktum, és mellette mással nem szexelhet), hanem valami alternatívát kell nyújtanom számára.
"Jól értem, hogy akkor te úgy gondolod megbocsátani meg tudnál, de mivel nem felejtesz, akkor mindenképpen kidobod? Ez nekem olyan, mintha egyáltalán nem bocsátanál meg."
Megbocsátás az, hogy nem haragszok már rá. De attól még a tetteinek következményei vannak és nem válnak semmissé.
TBal 2014.06.26. 15:49:04
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:53:46
Sadist 2014.06.26. 15:56:19
Az átlag nő sokkal kevésbé választja szét a szexet az érzelmektől, mint az átlag férfi, ezért nyilván sokkal nehezebb elképzelni, hogy valakivel "véletlen" lefeküdj, mert jóval hosszabb folyamat.
TBal 2014.06.26. 15:57:27
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:58:11
Sadist 2014.06.26. 16:09:21
Akkor automatikusan lapát.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 16:23:46
"Egyetértek velük, de én azért kicsit kelteném benne azt a bűntudtatot. "
Ezt írtam. Erre írtad, hogy paraszt vagyok.
Úgy kelteném benne, hogy azért célozgatnék rá, hogy hibázott. Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta. Arra is céloznék, hogy még itt van, tehát elnéztem neki a dolgot, de azért ne érezze annyira nyeregben magát, most csak én dirigálok egy ideig.
Meg ezt írtam:
"Kicsit kússzon, nyaljon talpat! Ha szó nélkül visszafogadom, azzal csak ő nyert! Én így látom. Szóval tőlem kapna egy kis bűntudat keltést pár hétig, az tuti"
Én olyanra gondoltam, hogy pl. csinálhatna reggelit, hozhatna virágot, apróbb ajándékot, masszírozhatna stb. Figyelhetne rám jobban, szervezhetne programokat, mondjuk eszébe juthatna kivételesen a szülinapom is. -> pincsiskedés, talpnyalás
Éreztesse, hogy fontos vagyok neki. Egy ideig menjenek a dolgok az én szám íze szerint. Lesse, hogy minek örülnék stb. Ja és persze kérjen bocsánatot, őszintén, akár többször is. Nem csak azért, hogy visszafogadjam. Vágjon legalább kicsit bűnbánó fejet. Szóval húzza meg kicsit magát és ne nagyképűsködjön, mert ő lett visszafogadva, ő hibázott. -> kúszás
Nem üvöltöznék vele, hogy "te mocskos állat megcsaltál, száradna le a farkad". Csak azért érezze, hogy ez nem egy olyan dolog, amit megtehet. Ezt éreztetném, igen.
TBal 2014.06.27. 09:27:49
Amikor ezt elöször olvastam tegnap este, kb. köpni-nyelni nem tudtam. Elöször is megkövetlek, visszavonok minden jelzöt, amivel illettelek.
Viszont nem gondolom, hogy alaptalanul írtam volna - ha pl. a kelbibbóról világéletedben úgy tudtad, hogy az a krumpli, aztán egyszer leülsz velem beszélgetni, hogy a krumpli milyen, akkor nem fogunk egyetérteni.
A talpnyalás, pincsiztetés az nem egészen az, amit kifejtettél (A híres Mónika-show-s jelenet ugrott be, amikor Mónika röhögörohamot kapott, mert az interjúalany rendre más értelemben használta a szavakat, pl a "rátett egy lapáttal" helyett azt mondta, hogy "ráreagált") - jó, itt nálad nem ilyen súlyos a helyzet.
Te itt azt írtad le pincsiztetés címén, hogy a srác egy ideig csináljon úgy, mintha a barátod (a.k.a. pasid) lenne, és szeretne téged, fontos lennél neki...
jó, hogy nem azt írtad, hogy a pincsiztetés azt jelenti, hogy elvárod, hogy három napig ne verjen meg téged a nadrágszíjjal...
Nem mondom, hogy amiket írtál, azok mindennaposaknak kellene lenniük egy kapcsolatban, de azért többé-kevésbé rendszeresnek, kb. az ilyen apró gesztusok mutatják azt, hogy az embernek fontos a párja.
Ha a barátod pl. megcsalna téged, de aztán belátja, hogy hiba volt (van, hogy egy ilyen kaland után tud valaki relativizálni, ráébredni, hogy valójában mennyire fontos neki a párja), akkor amiket írsz, azokat nem kell kiprovokálnod, hanem automatikusan jönnek, a bocsánatkérés, a gesztusok, a bizonyítás a pasi részéröl. Ha nem, akkor az a pasi szarik rád, és a megcsalás csak a jéghegy csúcsa.
Ami még elgondolkodtatott az a "Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta." - volt. Ebböl logikailag az következik, hogy nálad az alap egy - bocsi a kifejezésért - bitangszar kapcsolat, ahol nem alap az, hogy a felek figyelnek egymásra, kedveskednek egymásnak. A mostani párodnál is így van ez?
Egyébként pl. amikor a párom elöször engedte nekem, hogy mással legyek együtt, akkor utána levágattam a 10 évig viselt hosszú hajamat, ami akkorra kb. a személyiségem része volt - a párom ugyanis mondta korábban többször, hogy szeretne rövid hajjal látni, és így mutattam ki a hálámat, azt, hogy milyen komoly és szokatlan dologra mondott igent.
Светлана Павлова 2014.06.27. 10:08:08
Светлана Павлова 2014.06.27. 10:18:04
TBal 2014.06.27. 10:24:26
Светлана Павлова 2014.06.27. 10:54:21
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 10:59:03
@TBal: Szerintem ezek a gesztusok elég gyorsan megkopnak, Kb. 1 évig ha ezek napi szinten mennek. Ha már a megcsalásig eljut a dolog, akkor sanszos, hogy ezek nincsenek már meg. Vagy ha megvannak, akkor elterelésként, vagy már vezeklésként funkcionálnak. Én így érzem.
Alapból nem vagyok olyan, aki elvárja, hogy a pasi a seggét nyalja és kússzon előtte, nem is csicskáztatom (hozzál ezt-azt, vigyél ide-oda). Zavar. Legyen önmaga, nem kell felmagasztalni engem. Ha hibát követ el, akkor azért elvárom a talpnyalást (egy ideig). Én is szoktam puncsolni, ha megbántom, vagy ilyesmi. :)
A "Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta." , igazából arra vonatkozott (nem csak a megcsalásból eredő dolog), hogy ha van valami probléma, megbeszéljük és úgy tesz mintha mi sem történt volna és csinálja egy idő után tovább. Nyilván megcsalásnál is meg kellene beszélni, de ha ezek után ugyanúgy fut a nők után... akkor kapja be! XD
A mostanival is sokszor szoktam leülni beszélgetni - ált. én kezdeményem -, és elmondom a bajaimat, meg bíztatom, hogy mondja el ő is. Persze vita is van néha belőle, de a végén mindig mondja, hogy tök jó, hogy tudunk ezekről beszélni.
Szóval mivel én alapból nem vagyok egy kihasználós, csicskáztatós dög, így hibázás esetén várom el azt, amit az ilyen csajok alapból elvárnak. Egyébként nem kell körbeugrálni, sőt, néha idegesít is.
Ez meg:
"Ha a barátod pl. megcsalna téged, de aztán belátja, hogy hiba volt (van, hogy egy ilyen kaland után tud valaki relativizálni, ráébredni, hogy valójában mennyire fontos neki a párja), akkor amiket írsz, azokat nem kell kiprovokálnod, hanem automatikusan jönnek, a bocsánatkérés, a gesztusok, a bizonyítás a pasi részéröl."
Szerintem a hűtlen pasik többségénél ez csak addig tart, míg vissza nem fogadják őket. Aki egyszer csal, szerintem többször is fog. Egy idő után megint nyeregben érzi magát, elengedi magát és szépen folytatja, ahol abbahagyta. Ismerősi körben ezt láttam sokszor.
Egyébként én nem tudom, hogy megcsaltak-e valaha. Nem vártam meg, míg kiderül. Jelek voltak, de váltig állította, hogy nem történt semmi. Persze nem hittem el, de a mai napig sem tudom, hogy mi volt. A sumákolásból lett nagyon elegem, meg a hazudozásból.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:01:52
"Sajnos én már egyre kevésbé hiszek abban, hogy egyetlen ember kit tudja elégíteni az ember összes vágyát."
Ha nem is mindet, de ha a nagy részét képes (a fontosabb dolgokat), az már nagyon-nagyon jó! :) Én ebben hiszek.
TBal 2014.06.27. 11:16:51
Светлана Павлова 2014.06.27. 11:28:45
De nem vagyok aktív kommentelő így az ismeretséget eleve kizárnám.
A Brigit szintén.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:34:11
@Светлана Павлова: Andi! :P
Korosztály: 40 körül, kicsivel felette.
Светлана Павлова 2014.06.27. 11:39:08
:D
TBal 2014.06.27. 11:41:31
OK, akkor korosztály: 30-as évek eleje.
TBal 2014.06.27. 11:48:25
www.pszichologusok.hu/pszichologusok/bhokedli.html
Röviden arra a pár bekezdésre célzok, Ami az után jön, hogy "Jó okkal tette" (ctrl+f -fel odaugorhatsz).
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:52:36
TBal 2014.06.27. 11:55:59
TBal 2014.06.27. 11:56:39
Светлана Павлова 2014.06.27. 12:24:18
Sajnos egyikőtök sem nyert :(
TBal 2014.06.27. 12:33:46
A "hütlen pasik többsége" kategóriába tartozó fiúkat valahogy mindig messziröl kerültem, sosem voltak igazán benne az ismerösi körömben. Volt egy kivétel, ahol a mukit´l hányni tudtam volna, a nö viszont nagyon szimpatikus volt, és nagyon meglepett, hogy abban a mukiban ö lát BÁRMI pozitívat. Na, ott elkalandozott a hapsi, ráadásul egy több kategóriával alacsonyabb növel, és agyilag nem érte fel, hogy mit csinál.
Személyesen én egyszer csaltam meg a páromat - bár ott nem történt aktus, de nem rajtam múlott, úgyhogy én kértem, hogy vegyük megcsalásnak. A párom meg... hát, volt néhányszor, még a korai idökben, hogy olyat tett, amire nyomatékosan megkértem, hogy ne tegye, de erösebb volt benne a vágy - ezt vehetem megcsalásnak én is.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:34:17
TBal 2014.06.27. 12:34:27
TBal 2014.06.27. 12:38:05
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:41:55
@TBal: Nem tudok oroszul(?). Felőlem azt is írhatta volna "barna medve", azt sem tudnám elolvasni. :D
Светлана Павлова 2014.06.27. 12:42:26
@Bundabandi (Cookie Bunny): mellesleg ritkán hazudok.
Светлана Павлова 2014.06.27. 12:49:38
csak a kedvedért! :D
én olvasom a cirill betűket, írni beszélni kevésbé de számomra olyan "egzotikusak" , szinte rabjuk voltam egy időben.
szép kis kattanás ez!
a név pedig: Szvetlána Pavlova
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:52:23
Szerintem az alábbhagyás egy természetes dolog. Nem a teljes megszűnés, de az alábbhagyás, az igen. Én nem örülnék, ha attól lenne vágy és odafigyelés, mert mást is dug mellettem. Nem is tudnám elfogadni. Ha meg a megcsalás mellett szerepet játszana otthon és ez később kiderülne (mint a linkelt könyvből is)....hűűűű az még rosszabb, mint a megcsalás.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 13:04:38
Most megjelent előttem azoknak a versenybringás csajoknak a képe, akik mindenáron meg akarnak előzni, csak mert én cross trekking bringával vagyok (vagy nem tudom miért). Pedig nem megyek lassan! Vááááá! :S Nem szeretem őket!
Hehe! Ma reggel bemutattam egy autósnak, nem volt szándékos, csak úgy jött. :D Kanyarodott, én meg egyenesen mentem, erre elém vágott és meg kellett állnom. Még csak nem is intett, hogy "bocsi". A "köcsög!" szó is elhagyta a számat, aztán jót kuncogtam magamon. :)
TBal 2014.06.27. 13:22:49
Nem mondom, hogy nem természetes az alábbhagyás, de a mértéke azért nem mindegy - én nem a távirányítót nyomogató kövér pasi vs. elhízott házisárkány kombót képzelem el magamnak pl. hosszú távon.
TBal 2014.06.27. 13:30:28
Te mit választasz vagy választottál?
Светлана Павлова 2014.06.27. 13:34:15
Próbáld ki egyszer, más élmény. De nyugi, nincs bennem a bringanáci, mert ha szar úton mész vele még a belső szerveidet is szétrázza és defektet is marha könnyen kap a piszok!
Rég rájöttem, hogy a boldog élethez legalább 3 különböző bringa kell :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 13:50:20
Ok, hogy nem tud vele lassan menni, de ha olyan helyen megyünk, ahol nem tud megelőzni, miért nem tudja kivárni, hogy addig mögöttem jöjjön. Néha szó szerint letolnak az útról!
Светлана Павлова 2014.06.27. 14:56:14
plantingC4 2014.06.28. 03:54:04
mi férfiak mindenkit meg akarunk dugni, nem feltétlenül kötődünk érzelmileg szorosan ahhoz, akit megbasznánk. basszuk azt akit szeretünk és basszuk, aki megtetszik, mert nekünk basznunk kell minden nővel a Földön. ez bizony be van égetve nagyon mélyre a memóriába, nem lehet semmivel felülírni, fut a több százezer éves, sikeres kód, mindenki hátradőlhet, amíg ilyen férfiak vannak, nem hal ki az emberiség...:D
kezdem egyébként sajnálni a nőket, kibaszottul el akarja valaki hitetni velük, hogy attól lesznek boldogok, ha ugyan úgy játszanak, ahogy a férfiak...aztán szegénykék írják az efféle posztokat, hogy nem is boldog attól, hogy lehetősége lenne férfiként dönteni...
milyen már, hogy a srác korrekten elmondta neki?:D
és milyen már, hogy ő meg kivan a korrektségen?:D
Egyenes, nyílt kommunikáció.
Mint férfi, a férfival...
Szegény csaj, meg nőből van...:D
Férfi kéne neki, aki mellett nő lehet.:D
Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan ő is így érzi ezt majd, csak most még vergődik egy tiszteletkört, míg meg nem erősödik az érzés, vagy amíg nem fut bele, nemkorrektTiborba, aki mellette levarrja a fél lépcsőházat és soha nem mesél majd neki erről.
Csak arról, hogy mennyire szereti őt.
És ez jó.:D
plantingC4 2014.06.28. 04:17:44
NEM IS VOLT egyensúly, egy férfi és egy nő nem egyensúlyban vannak el jól, hanem ha kiegészítik egymást...ezért bajos, ez a mostani egyenlófaszolódtatásra törekvés...
a csaj is mintha ezt kapargatná...
tehát a válaszom, az, hogy nem kell visszaállítani azt, ami nem is volt.
de ezt a srác még nem tudja, a lány már érzi
TBal 2014.06.28. 15:14:05
Általában azt szokták mondani, hogy az egyenlőséget nem kell összetéveszteni az egyformasággal - ebben az egyensúly nincs benne. Nem hinném, hogy ne lehetne legitim, vagy elhibázott dolog lenne egy kapcsolatban az egyensúlyra való törekvés. Nem patikamérlegen mérve, hanem úgy összességében kb. azt érezzék, hogy hasonló cselekvési szabadsága van az egyiknek, mint a másiknak - de ez teljesen más konkrét cselekményekben manifesztálódhat akár.
No, nem értünk egyet, de szerintem túléljük valahogy :)
indapass90210 2014.06.29. 13:39:07