HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2014.06.24. 07:30

Tényleg csaljam vissza??

http://csajokespasik.blog.hu/2014/06/24/tenyleg_csaljam_vissza

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr476406693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2014.06.24. 13:40:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szerintem a legtöbben magukból indulnak ki, de nem mindenki, vagy hát van, aki adott esetben tud váltani.

Ami a megbocsátást illeti: szerintem te nem fogsz ilyen szituációba kerülni, úgyhogy csak elméletben lehet végigvinni. Nálad azért bejönne a megcsaló partnered alázása, szivatása, csicskáztatása, és szerintem megtartanád talonban az érvet, hogy de te megcsaltál. A csajnál viszont pont az a szándék van meg, hogy ne tartsa meg ezt, vagy csak mint a közös történetük egy részeként, okulásnak maradjon meg. Ja, és nem akarja kihasználni, hogy épp erkölcsi fölényben van a sráccal szemben.

"összecsap benne az ész az érzelemmel" - amit ott írtál, abban lehet igazad, mindenesetre nem az ész az érzelemmel csak össze, hanem ész az ésszel és érzelem az érzelemmel, már ha ezt így külön lehet szedni. Érzelem az is, hogy szereti, de a megcsalás által érzett fájdalom is érzelem. Ész az is, hogy el tudja képzelni vele hosszú távon, és az is, hogy a megcsalás miatt a srác hitelessége csorbát szenvedett. Ész a hinni akarás is. Szóval, sok oldala van. Amúgy tény, hogy nem akarja elveszíteni, és a maga részéröl próbál tenni érte, de azt sem látom, hogy bármi áron együtt maradna vele.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.24. 13:47:17

@TBal: Jelek bakker, biztosan voltak. Volt ami feltűnt, volt ami nem. Nyilván lehetne másképpen, "jobban" csinálni, de a múltat nem lehet megváltoztatni. Attól, hogy elmondod, szerinted mi nem volt jó, úgy, hogy egy részét (ráadásul csak az én szemszögemből) ismered, még nem történt másképpen.

"Meg lehet mondani, hogy figyelj, azt látom, hogy felelötlen vagy, ha komolyan gondolkodsz bennem, akkor szeretném látni, hogy felelösebb leszel (pl. kitüzni egy elérendö szintet fél év múlvára, vagy egyszerüen csak figyelni, hogy a másik tesz-e eröfeszítéseket). Ha nem, megint szólni, hogy figyelj, nagyon szeretlek, de nem látom a változást, és enélkül nincs a kapcsolatnak jövöje."

Ez történt. Közben azért én végigcsináltam a fősulit, majd a nyelvvizsgát is, mellette meg dolgoztam. Sokszor létezni is alig volt erőm, nem azzal foglalkoztam napi 24 órában, hogy ő elemezgessem, meg a kapcsolatunkat. Lehet, hogy egyébként hamarabb borítottam volna. Ki tudja. Így alakult.

De most miért is vesézzük az én x évvel ezelőtti kapcsolatomat? Nem én kértem tanácsot, hanem a posztoló!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2014.06.24. 14:47:03

Sziasztok!
Olvastam az érveket pro s kontra, és most leírom a magamét.
Szerintem megcsalás és megcsalás között hatalmas különbség van. Ha azért csalja meg valaki a párját, mert marha jó oka van rá, hogy ne lépjen ki (pl. gyerek, vagyon ), de valami hiányzik neki a mostaniból, és azt keresi másnál, akkor
a) ha megpróbálta ezt a párjával megbeszélni, de ő nem hajlandó ezt megérteni, nem lehet megbeszélni, de mondjuk nem akarja, hogy a gyerekénél hétvégi apa legyen, vagy nőként nem akarja a gyerekét ilyennek kitenni, akkor nem tudom elítélni.
b) csak a saját hiányérzetével foglalkozik, leszarja, hogy esetleg a másiknak mi a jó vagy mi a rossz, csak az érdekli, hogy ő jól érezze magát: ki kell vágni, mint azt a bizonyos macskát.
Ha viszont egy egyszeri dologról van szó, amit még meg is bán (később úgyis kiderül, hogy komolyan gondolta-e), akkor a másik félnél a labda, hogy meg tud-e neki bocsátani. Mert ha nem, akkor tényleg nincs értelme folytatni. De ha igen, akkor ezt olyan szinten kell, hogy későbbi veszekedéskor se kerüljön elő.

_Ω_ 2014.06.24. 15:08:25

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

Az első gondolatom az volt, hogy aki egyszer megtette, megteszi majd újra. Tény, százalékokkal nem tudom alátámasztani, csak egy biztos, hogy az én meggyőződésem ez.

Aztán elgondolkodtatott az, hogy miért mondta el a srác?
Ha eltitkolná, az nem túl őszinte, ebben biztosan egyet tudnánk érteni. De eleve már a megcsalás ténye egy féregre utal, akit ott és akkor nem foglalkoztatott a párja, egyszerűen nem érdekelte annyira, hogy nagy piros lámpák villogjanak tőle a fejében. Az ablakban viszont megnyugtató fénnyel parázslott a piros lámpás negyedet hirdető neon, hiszen nem egy jó hírű lányról van szó, ahogy írtad.
Most nézzük a másik felét! Azzal, hogy elmondta, szépen csökkentette a saját vállát nyomó bűntudatot, csak közben rád lapátolt vagy 50 kg trágyát... Szánja bánja is a tettét, most elhalmoz figyelemmel, csak nekem az nem tetszik, hogy azt írtad: "azóta kedves és figyelmes". Azóta? Előtte se ártott volna. Szeretném látni azt is, meddig tart majd.

Talán nem is kell konkrét véleményt megfogalmaznom róla, érződik az az eddigiekből. Az alapfeltételezésem is előkészíttette velem a bontott betont, hiszen "az vesse az első követ, aki a hegyek közt lakik, a betondzsungel más eszközöket kíván".

De a teljesség kedvéért eljátszhatunk a gondolattal, hogy tényleg őszinte megbánással van dolgunk. Ami ennek ellenére zavar, hogy tudjuk, nem kellett a kapcsolatnak kihűlnie ahhoz, hogy félremenjen. Reálisnak tartom, hogy nem fog elhagyni ezért a nőért, eddig rendben volnánk. Csupán a többi nőről szóló garanciát hiányolom.

A visszacsalás tényleg a kapcsolat további meggyalázása lenne, pláne mert monogám típusnak tűnsz. Ha te tudsz így élni, ha neked elég az, hogy most jó irányba állította a kocsi rúdját, akkor hajrá, bocsáss meg neki. Egyet nem szabad: elfelejteni ami történt. Nem felhánytorgatni kell, mert az elég hamar szétmarna benneteket, de ha jön a következő botlás, tényleg nem szabad több esélyt adni neki. És azt a botlást lehet észre is kell venni, mert egyáltalán nem biztos, hogy arról is beszámol majd. Esély persze arra is van, hogy soha többé nem lesz botlás. Esély mindenre van, még ha a valószínűsége nagyon kicsi is.
Mint minden posztnál, a folytatás itt is csak rajtad múlik, hiszen biztos megoldással nem, csupán véleménnyel szolgálhatok; és kétlem, hogy ennél többet lehetne tenni itt.

_Ω_ 2014.06.24. 15:20:08

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Szerintem ennél a posztnál a marha jó érvek és az előtte megbeszélés erősen hiányoztak, így b)

Madpapa 2014.06.24. 15:38:02

Omg! Tanácstalan kislány esete a kikacsingató kiscsikóval.
No, akkor a rejtvény megoldása a következő angyalom. Ha a pasid így simán a szemedbe merte ezt mondani, akkor ott a lelkiismereten okokon túl egészen más van. Ez az egész nem volt más mint egy teszt. Nevezetesen az, hogy meddig mehet el nálad. Nyilvánvalóan 1-2 kategóriával gyengébb eresztés vagy mint ő. Fojtsd csak el magadban a barátaid tanácsára. Ez ismét csak azt sugallja az ő részükről, hogy jobb ha ezt elfogadod, mert azon a szinten ahol te mozogsz, ezt le kell nyelned a pasitól ha azt akarod, hogy veled maradjon tartósan.
Már mentegeted is a kanodat. Nem hűlt ki a viszonyotok. Legalábbis szerinted. Pedig hidd el, hogy a pasid már más lyukra akar járni.
Mert a pasi emészti magát :-)))) Ó hát persze! Legfeljebb azon, hogy miért nem tette meg ezt előbb :-)
Meg hát rossz hírű nő :-))) Azokkal lehet fergetegeset dugni! Veled max. az unalmas ezerszer begyakorolt misszionáriust, talán.
Szóval lehet ezt így is interpretálni.

Father Justice ♋ 2014.06.24. 15:58:56

Ha a WC-s néni több szempontból képes megvizsgálni, hogyan érdemes nekilátni a kagyló tisztításának, mint te - aki mindig Domestos-szal közelíted meg a kérdést -, abból egyértelműen következik, hogy intellektuálisan és emocionálisan is messze fölötted szárnyal. De a makacs tényeken nem érdemes kiakadni. Inkább próbálj meg felfejlődni a szintjére.

plantingC4 2014.06.25. 00:09:25

Visszacsalás nélkül, próbálják meg, ha most is még kedvet érez a lány is ehhez. Hamar kiderül, hogy fog menni, vagy kiderül, hogy nem megy ezek után már...
Meg ilyeneket javasolnék.:
Tegye azt amit akar, vagy amit meg tud tenni. Mindig azt kell csinálni, amit akarsz, vagy amit tudsz.
Ma például, túrós táskát reggeliztem, meg málnásat is. Tejjel.

Светлана Павлова 2014.06.25. 11:00:54

@TBal: Hagyd el, itt a megcsalás a FŐ BŰN.
És aki máshogy gondolja az nem is érdemli meg h éljen!LOL

Светлана Павлова 2014.06.25. 11:08:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem akarok személyeskedni, de 21-30 éves korig azért látható valakin h, mint írtad szórja a pénzt, nem dolgozik stb. ebből pedig le lehet vonni a következtetéseket a jövőre nézni.
Neked meg gondolom kényelmes volt a megszokott párkapcsolat amíg magad építgetted, fejlődtél, tanultál stb.

TBal 2014.06.25. 11:39:34

@plantingC4: meglep, hogy pont te gondolkozol 1 bitnél többel ebben a kérdésben :). Szerinted egyébként jó ötlet az egyensúlyt visszaállítani valahogy (ha nem is visszacsalással, de valami extrém ellenszolgáltatással), vagy anélkül menjen tovább?

TBal 2014.06.25. 11:47:02

@Светлана Павлова: van ilyen... a kedvencem a "világ megérett a pusztulásra" volt, azzal az indokkal, hogy van EGY ember, aki nem ugyanazt írja itt, mint a többi ötven... pedig a logika szerint akkor a világ 98%-a még rendben van. Vagy annyira nagy hatalmam lenne, mint a buziknak, hogy ha elfogadnánk a másságot és teljes jogokat biztosítanánk nekik, akkor mindenkit buzivá változtatnának?

Tudhatok valamit :).

A másik meg a szövegértés és logika kb. teljes hiánya, amikor külön el kell magyaráznom, hogy az A>B - böl nem következik, hogy B=0, de még csak az se, hogy B egy alacsony szám.

TBal 2014.06.25. 11:54:26

@Светлана Павлова: Meg lehet, hogy aberrált vagyok, de én ettöl:

"Ő talán nem volt paraszt, mikor megcsalt? Kicsit kússzon, nyaljon talpat! Ha szó nélkül visszafogadom, azzal csak ő nyert! Én így látom. Szóval tőlem kapna egy kis bűntudat keltést pár hétig, az tuti"

sokkal inkább hányni tudnék, mint egy megcsalástól.

Светлана Павлова 2014.06.25. 12:46:38

@TBal: Ebben az esetben szó sincs logikáról. Valakit valamikor valaki nagyon megcsalt és ettől az illető totálisan összetört, erről van szó.
De ez egy teljesen egyedi élmény, nem érdemes ebből az esetből vonatkoztatni az összes többire.

Светлана Павлова 2014.06.25. 12:49:26

@TBal: az az ijesztő dolog jutott az eszembe amikor gyilkosokról van szó, és a kommentelő emberek meglepően brutálisan nyilatkoznak a tettes kínzásáról/megöléséről/ megalázásáról. Ez számomra elég disszonáns.

TBal 2014.06.25. 13:26:31

@Светлана Павлова: Igen... de ott legalább valamennyire érthetö az indulat, végülis ott a célpont megölt legalább egy embert. Jó, gyerekmolesztálók esetében is van ugyanez, de ott meg teljes életeket tesz tönkre az elkövetö.

Amikor valaki konkrétan elmondja, hogy átmenne aljas játszmázó hímivarsejtbe (és ezt teljesen rendben levönek találja), utána számonkéri, hogy miért tartom kisebb EQ-júnak annál, aki meg juszt sem, ott számomra elég kevés kérdés marad...

TBal 2014.06.25. 13:29:44

@Светлана Павлова: eh, a féltékenység-dolog legalább egy része genetikai, célja a motiváció arra, hogy az illetö örökítse tovább a génjeit, illetve, hogy az erös/ügyes vadász szállítsa haza a nönek a hússzállítmányt. Aztán a társadalom változott, genetikailag meg úgy maradtunk.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 14:42:12

Nocsak, folytatódik a téma? Amint látom, már meg is lett állapítva a logikátlanság és szövegértés teljes hiánya, meg a parasztság, játszámzás stb. stb. Csak a szokásos... :D

@TBal: És még te mondod, hogy nem fogadjuk el, hogy másképpen látod? Hát te sem fogadod el, hogy mi másképpen látjuk. Majd ha te el tudod fogadni más véleményét, akkor dobhatod azt a követ!

Az EQ, IQ-s hasonlíthatásod meg... Nem a 0, vagy az alacsony szám lényeg, hanem az, hogy azért helyezel magasabbra valakit, mert mentegetni próbálja maga előtt a pasiját, aki megcsalta. Azon filózik, hogy meghunyázkodjon, hogy legyen valakije, vagy kilépjen megint a húspiacra. Ettől még semmivel sem sincsen magasabb szinten senkinél sem, max. neked szimpibb. (Talán, mert te is hűtlenkedsz és otthon tűrik)

A visszacsalás pedig mitől szebb, mintha érezteti vele, hogy nagy hibát követett el? Méltányolható? Egyensúlyteremtő? Szemet-szemért? Az mitől jobb? Számomra a visszacsalás sokkal-sokkal nagyobb rossz, mint éreztetni vele, hogy hibázott. Nekem a visszacsalástól, meg az extrém elleszolgáltatástól fordul ki a gyomrom. Arról nem beszélve, hogy mi van akkor, ha a lánynál a másik totális megalázásától állna helyre az egyensúly? Vagy az nem fér bele az extrém ellenszolgáltatás kategóriába?

@Светлана Павлова: Miért mondod rögtön, hogy a felerezsi hiányzott? Vagy hogy tuti szintekkel felettem volt? Ha már lúd, legyen kövér! :P

TBal 2014.06.25. 15:30:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): miért, értetted, amit írtam? :)

"érezteti vele, hogy nagy hibát követett el": annak örülsz, ha valaki szenved, és ezt a szenvedést TE okozod. Szerinted miért nem tetszik ez nekem?
Még az agresszív gyilkosos kommenteknek egy részében sem arra gondolnak a kommentelök, hogy mennyire élveznék, hanem csak a kegyetlen kínzást érzik megfelelö büntetésnek.

"A visszacsalás pedig mitől szebb, mintha érezteti vele, hogy nagy hibát követett el?" Mondtam, hogy szövegértés...
Pasi nagy valószínüséggel azért csalt, mert szeretett volna egy külsö élményt, és akkor nem gondolt bele, hogy a másiknak ez mit jelent. Szerintem ö is át akarja élni, hogy milyen rossz megcsalatva lenni, mert szerinte így fair - teljesen fair viszont akkor lenne, ha a lánynál is meglenne az a pozitív élmény, mint amit ö átélt a másik lánnyal. A srác szerintem ezt is szeretné megadni a lánynak, a lány viszont nem vágyik más pasira, neki plusz egy rossz lenne a visszacsalás (hozzátenném, itt nem lenne szó csalástól, mert ez megbeszélt lenne). Ezért keresnék a lánynak egy hasonló, "illegális" pozitív élményt, a fiúnak meg egy erös negatív élményt hozó eseményt vagy eseményeket - és mindenestül (szívvel-lélekkel) elfogadni, hogy ezzel le van zárva az ügy.
A te verziódnál nem lenne szerintem soha egyértelmüen lezárva, te se tudnád, hogy megbocsátanál-e valaha. Jah... mellesleg szerintem a poszter csajszi nem élvezné, hogy a párja szenved.

"Arról nem beszélve, hogy mi van akkor, ha a lánynál a másik totális megalázásától állna helyre az egyensúly?" Ezt kétlem, mert a lány nem akkora paraszt, mint te.

Szép napot!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 15:56:12

@TBal: Szóval nem értünk egyet. Ennyi! Azt viszont tényleg nem értem, miért próbálod lenyomni a torkomon, hogy a visszacsalás, ellenszolgáltatás ok. Nem fogom azt mondani, hogy ok, mint ahogy te sem fogod az én verziómra mondani, hogy ok. Mások vagyunk és kész. Másképpen látjuk. Neked az fér bele, nekem meg ez. Nyilván ha a pasim azt vetné fel, amit te itt írsz, elhajtanám a fenébe. Ha meg a te nőd, azt, amit én, akkor meg te hajtanád el a fenébe. Nem kell itt meggyőzni egymást! Másképpen reagálunk helyzetekre. Egykünk sem felsőbb hatalom, hogy rámondja: "ez jó, az meg nem." Neked az, nekem meg ez. Ponty! :)

Светлана Павлова 2014.06.25. 16:02:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): Haha, én konkrétan az érzelmi részére gondoltam, hogy legalább 10 évig ott volt, ment magától (értsd. önjáró-hosszú-kialakult kapcsolat erre értettem a kényelmet) , nem kellett újat keresni, ismerkedni---> több energia másra (itt tanulás/karrier) stb.
Szóval látatlanban ilyesmik.

TBal 2014.06.25. 16:16:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): látom, közben @Светлана Павлова: -nak is a szádba kellett rágnia, hogy mi az értelme annak, amit ír...

Egyébként nem, itt én nem fogadom el a te fifty-fifty "nem vagyunk egyformák"-dumát. Más szenvedésének civilizált ember (az értékrendem szerint) teljes érzelmi-agyi összhanggal nem örül, és ebben nincs "csak akkor, ha", nincs kivétel, hanem nem örül, és pont. Kb. 10 éves korra ez szerintem elvárható, hogy az ember idáig eljusson (fura, hogy a monogámia feltétlen hívei szoktak azzal érvelni, hogy már nem vagyunk állatok, felülírhatjuk az ösztöneinket). Ha egy sorozatgyilkos haldoklik szenvedve órákon át, akkor sem, maximum nyugtázza az ember, hogy legalább megtapasztalja, hogy ö mit okozott másoknak.

A megcsalások döntö többségében a megcsaló nem örül a párja szenvedésének, hanem a maximum, hogy nem érdekli, hidegen hagyja - valamint van egy saját, egy másik személlyel közösen átélt öröme.

Bocsesz, de ez a kettö objektíven mérhetöen nem ugyanaz a szint.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.25. 16:51:38

@Светлана Павлова: Ja, irónia volt tőlem. :D Nem tudok mit írni rá, nyilván utólag mindenki sokkal-sokkal okosabb. Meg ez csak egy része a történetnek. Miközben ezek mentek, azért terveztük a jövőnket, pl. felújítottuk a házat is. Szóval nem volt olyan egyértelmű, hogy nem fog működni. Többször kapott határidőket, mikor borult nálam a bili, akkor ált. összekapta kicsit magát, majd ment minden elölről. Tömören..., de ez már mikor volt, te jó ég. Azóta eltelt már több, mint 2,5 év. Nem is tudom mi van vele.

@TBal: Szóval továbbra is meg akarsz győzni? Szerintem ne fáraszd magad! Nem vagyok elég civilizált hozzá, hogy felnőjek a te értékrendedhez.

TBal 2014.06.25. 16:58:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): Gyanítom, az értékrendemnek az általam idézett része nem csak az én értékrrendemnek a része, hanem még sokaké - igen, itt a blogon is, és igen, azok között is (de inkább kivétel nélkül), akik a megcsalás csúnya dolog-témában a legteljesebben egyetértettek veled.

Sadist 2014.06.26. 08:28:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Az EQ, IQ-s hasonlíthatásod meg... Nem a 0, vagy az alacsony szám lényeg, hanem az, hogy azért helyezel magasabbra valakit, mert mentegetni próbálja maga előtt a pasiját, aki megcsalta."

Miért piszkálja ennyire a csőröd, hogy egy nő nincs zsigeri gyűlölettel a férfiak iránt és képes megbocsátani egy testi megcsalást?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 08:59:14

@Sadist: Szerintem inkább őt piszkálja (meg ezek szerint téged is), hogy én így reagálom le és nem értek vele egyet. :) Én nem vagyok zsigeri gyűlölettel férfiak iránt. Nem igazán emlékszem, hogy valaha is szidtam volna itt őket. A számomra nem fér bele, nem jelenti azt, hogy nem tudnék megbocsátani, de tuti sokat kellene letennie az asztalra, hogy így legyen. Miért baj ez? Nálam így működik. Ha nem csal meg, nincsen semmi probléma. Ha meg megcsal, az valamiért történt, amiben nyilván én is benne vagyok. Ha egyszer megtette akkor ott a kapcsolattal valami baj van. Ha én lépnék félre, utána valószínű szakítanék is, nem tudnék a szemébe nézni és tudnám, hogy nem működik közöttünk valami. Én nem hiszek abban, hogy a megcsalás csak úgy jön, hipp-hopp (még az egyéjszakás is), az valamiért történik. Ott valami nem klappol, ha az nem változik meg, újra meg fog történni.

Egyébként meg ha más megbocsát, hol érdekel az engem? Az ő kapcsolata, nem az enyém. Az ő élete, nem az enyém. Leírtam, hogy én mit tennék. A ti csőrötöket meg ez bántja, hogy nem értek veletek egyet. És?

Sadist 2014.06.26. 09:06:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Az én csőrömet konkrétan a gyűlölködésed piszkálja, nem a más véleményed.

Светлана Павлова 2014.06.26. 09:16:31

@Sadist: Amúgy az totálisan elképzelhetetlen, hogy valakit nem bánt ha a párja mással is szexel?
Pl. mi van akkor ha az egyik félnek mások az igényei egyes periódusban -nem hosszú távon, mert az tényleg probléma lehet- csak mondjuk stresszes. És emiatt nem kívánja annyira a másikat. Akkor inkább egyikük se dugjon, vagy a másik félnek attól még lehetne jó mással?

Áh hagyjuk is, költői kérdés volt!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 09:53:36

@Светлана Павлова: Nem elképzelhetetlen, de ne mondja már, hogy az a jó. Másnak nem biztos, hogy jó. Nekem pl. nem jó, nekem nem az a természetes. A posztolót is bántotta, amire az volt a tanács, hogy csalja vissza, vagy extrém ellenszolgáltatással hozza helyre az egyensúlyt. :O

Sadist 2014.06.26. 09:59:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Kicsit kússzon, nyaljon talpat! Ha szó nélkül visszafogadom, azzal csak ő nyert! Én így látom. Szóval tőlem kapna egy kis bűntudat keltést pár hétig, az tuti"

Sadist 2014.06.26. 10:09:58

@Светлана Павлова: "Amúgy az totálisan elképzelhetetlen, hogy valakit nem bánt ha a párja mással is szexel?"

Számomra nem elképzelhetetlen, ha pl. a barátnőm biszex lenne, akkor egyáltalán nem bántana, ha más lányokkal is hancúrozna, mert azt az élményt én úgysem tudnám megadni neki. Az viszont baj lenne, ha más férfivel akarna olyat kipróbálni az ágyban, amit velem is lehet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 10:20:05

@Sadist: Ez gyűlölködés? :O Szerintem ebben semmi nincs. Én úgy gondolom, ha hibázott, kicsit bűnhődjön érte, akár úgy, hogy pincsizik kicsit a bocsánatért. Nem kapna buksisimit a megcsalásért, az biztos.

Ha téged megcsalna egy nő, elég lenne csak azt mondania, hogy "bocsi, hibáztam" és visszamehetne? Ne mondd már, hogy nem várnád el, hogy kedveskedjen neked egy ideig!

Érdekes, mikor te szidod a nőket különféle válogatott szavakkal, az nem számít, de ha én leírom, hogy egy kicsi megalázkodást várnék, akkor gyűlölködök...

Светлана Павлова 2014.06.26. 10:42:47

@Sadist: és ha valamit nem lehet veled ( nem preferálod) csak mással? De amúgy ezen kívül minden oké köztetek?
Nem tudom a választ csak elméletben érdekel ez az egész.

Светлана Павлова 2014.06.26. 10:44:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem gyűlölködés szerintem, szimpla visszaszivatás. Ha nekem nagyon szar akkor neki se legyen már jó = legyen neki is legalább megközelítőleg olyan szar, mint nekem, de inkább még szarabb.

Sadist 2014.06.26. 10:57:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ha téged megcsalna egy nő, elég lenne csak azt mondania, hogy "bocsi, hibáztam" és visszamehetne?"

Nem. De nem is érezném feljogosítva magam, hogy ezért belerúgjak és megalázzam.

"Ne mondd már, hogy nem várnád el, hogy kedveskedjen neked egy ideig!"

Nem akkor kell kedveskedni, amikor valami számomra bántót csinált, a megbocsátást nem lehet csak úgy megvenni. Megalázkodni és lemenni pincsibe pedig főleg nem kell, mert az csak szánalmas, de helyre nem hoz vele semmit.

"Érdekes, mikor te szidod a nőket különféle válogatott szavakkal, az nem számít, de ha én leírom, hogy egy kicsi megalázkodást várnék, akkor gyűlölködök..."

Mesélj, mik voltak azok a válogatott szidalmak? :)
Te azt akarod, hogy ha egy férfi megcsalja a nőjét, akkor alázkodjon meg, "nyaljon talpat", mint egy kutya. Ép lelkű ember ilyet nem kíván senkinek, csak az, aki lenézi és nem veszi emberszámba a másikat.

Sadist 2014.06.26. 11:02:51

@Светлана Павлова: "és ha valamit nem lehet veled ( nem preferálod) csak mással?"

Nem tudok elképzelni olyat, amit velem ne lehetne kipróbálni, más férfivel viszont igen.
Ha meg olyan extrém kívánsága van, hogy szarjak a mellére és csapkodjam szét papuccsal, akkor eleve nem egymást kerestük.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:14:14

@Sadist: Hol írtam, hogy belerúgnék és megaláznám? Azt írtam, ha megbocsátok (tehát nem előtte, nem ezért bocsátanék meg), akkor utána várnám el, hogy kicsit kedveskedjen, meg pincsizzen. Én úgy érzem, ezzel tudna törleszteni. Nem látok benne semmi rosszat.

"Te azt akarod, hogy ha egy férfi megcsalja a nőjét, akkor alázkodjon meg, "nyaljon talpat", mint egy kutya. Ép lelkű ember ilyet nem kíván senkinek, csak az, aki lenézi és nem veszi emberszámba a másikat."

Szerinted mikor valaki megcsalja a másikat, nem veszi semmibe? Akkor nem alázza meg? Szerintem igen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:15:39

@Sadist: ""Ha téged megcsalna egy nő, elég lenne csak azt mondania, hogy "bocsi, hibáztam" és visszamehetne?"

Nem. De nem is érezném feljogosítva magam, hogy ezért belerúgjak és megalázzam."

Ja és várjál! Mit tennél? Kíváncsi vagyok! Milyen viselkedést tartanál helyesnek tőle és magadtól?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:32:41

@Светлана Павлова: Igen. "legyen neki is legalább megközelítőleg olyan szar, mint nekem" Nem kell szarabbnak lennie. Kicsit érezze át, amit én érzek, gondolkozzon el rajta. Ha látom, hogy ez sikerült és tényeg bánja a dolgokat, akkor (talán) működhetne a kapcsolat tovább.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:39:28

@Sadist: Látom már mit értettél félre! :)

"Én úgy gondolom, ha hibázott, kicsit bűnhődjön érte, akár úgy, hogy pincsizik kicsit a bocsánatért."

Ezt úgy értem, hogy a bocsánatért cserébe. Tehát előbb a bocsánat, utána egy kis vezeklés. Így érthetőbb?

Sadist 2014.06.26. 11:45:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Szerinted mikor valaki megcsalja a másikat, nem veszi semmibe? Akkor nem alázza meg? Szerintem igen."

Csak rohadtul nem mindegy, hogy gondatlanságból vagy szándékosan alázza meg a másikat. Az emberölés is teljesen más megítélés alá esik, ha valaki gondatlanságból követi el, mint ha szánt szándékkal.

Sadist 2014.06.26. 11:50:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Ja és várjál! Mit tennél? Kíváncsi vagyok! Milyen viselkedést tartanál helyesnek tőle és magadtól?"

Megkérdezném, hogy miért csinálta, és ha nekem is felelősségem volt benne (pl. pajkos hangulatában volt én pedig nem foglalkoztam vele, ezért máshoz ment kielégíteni az igényeit), akkor megpróbálom azt a hibát elkerülni a következő nőnél, ő pedig mehet isten hírével.
Ha meg nem mondja el vagy nem tudja megindokolni, akkor csak simán mehet isten hírével.

Sadist 2014.06.26. 11:52:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mennyire őszinte az a megbocsátás, amiért cserébe elvársz valamit?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:52:46

@Sadist: Én itt, ebben a helyzetben, nem igazán tudom elfogadni a gondatlanságot. Az emberölés az más, nagyon más. Nyilván az érzelmek, meg a hormonok bekavarnak mindkét esetben pl. hirtelen felindulás. Én úgy gondolom hogy ha az embernek van egy kapcsolata, akkor nem engedheti meg, hogy a hormonok vezessék és csak úgy "véletlenül" lefeküdjön mással is. Kell lennie kontrollnak, hogy nem teszem meg vele, mert becsülöm annyira, nem akarom bántani stb. stb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 11:57:08

@Sadist: és akkor mikor tudnál megbocsátani?

A másik:

"Mennyire őszinte az a megbocsátás, amiért cserébe elvársz valamit?"

Semennyire. Majd az idő igazolja. A vezeklés kicsit segít. El nem tudom képzelni, hogy egy pillanat alatt meg lehet úgy bocsátani, hogy később ne legyen ott az a tüske. Az csak az idővel múlik el, meg a kibeszéléssel (mármint egymással, nem a külvilág felé).

Sadist 2014.06.26. 12:07:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): "és akkor mikor tudnál megbocsátani?"

Ha őszintén megbánta és bocsánatot kér.
Megbocsátani és elfelejteni két különböző dolog, utóbbit nem lehet, ezért lesz szélnek eresztve.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 12:15:42

@Sadist: Jó, de ha a fenti két verziót vesszük,

Röviden:
1, te is tehetsz róla, meg pajkoshangulatában volt
2, nem tudja megmagyarázni

akkor mi az a 3. (4.) eset, ahol nem küldenéd el?

Jól értem, hogy akkor te úgy gondolod megbocsátani meg tudnál, de mivel nem felejtesz, akkor mindenképpen kidobod? Ez nekem olyan, mintha egyáltalán nem bocsátanál meg.

Sadist 2014.06.26. 12:22:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Én úgy gondolom hogy ha az embernek van egy kapcsolata, akkor nem engedheti meg, hogy a hormonok vezessék és csak úgy "véletlenül" lefeküdjön mással is."

Mindenkit elsősorban az ösztönei vezérelnek, csak ez a férfiaknál kriminalizálva van (ösztönlény, nem bír a farkával, az ágyékában hordja az agyát, stb.), míg a nőknél felmagasztalva (szerelem, hűséges monogámia).
Ha a nő az ösztönei szerint viselkedik egy kapcsolatban, az teljesen oké, ha a férfi, akkor az bűn, emiatt nem túl fair elvárni az egyik féltől, hogy nyomja el az ösztöneit, míg a másik szabadon kiélheti.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 12:31:46

@Sadist: Azért szerencsére nem csak ez a két véglet van a két nemnél. Én nem fogadom el, hogy a férfit CSAK a farka vezeti (van neki agya is, szerencsés esetben). Viszont a nőket sem magasztalom fel, mert hűségesek (sokan nem azok, nagyon sokan). Nem hinném, hogy csak a fenti jelzők igazak a nőkre és a férfiakra és csak ezek alapján lehetne ítélkezni felettük. Egyik sem jobb a másiknál.

Szóval nálam nincs olyan, hogy véletlenül lefeküdtem mással. Ilyen indokot nem tudnék elfogadni.

TBal 2014.06.26. 14:56:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): úgy látom, nem vagyok egyedül, még a keménységgel sem. Civilizált ember ilyet nem tesz vs. Ép lelkü ember ilyet nem tesz. Brutál kritika, és ez már nem csak egy fecske. Mondjuk veled szemben egy fecskeraj is jöhetne, akkor is te lennél a helikopter.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:02:01

@TBal: elolvastad az összes többi kommentet is, vagy csak Sadist válaszát? Mondjuk ő pont nem az, akinek adok a véleményére.

TBal 2014.06.26. 15:02:06

@Светлана Павлова: a Te véleményed érdekelne a témában. Itt a blogon én vagyok az abszolút megengedö véglet, szerintem férfi és férfi között is van különbség, pl. más a farokméret/forma, ami máshol/máshogyan stimulálja a lányt, illetve más a mozgáskultúra - és ez csak a testi/technikai rész, lélekben is teljesen más élmény. És ezt nem légböl kaptam, hanem egy élménybeszámoló alapján írom.
Épp ezért én megengedem a páromnak, és én is szívesen élvezem azt, hogy nem minden nö egyforma.

TBal 2014.06.26. 15:05:17

@Bundabandi (Cookie Bunny): elolvastam, de nem cáfoltad, hogy adott esetben szánt szándékkal okoznál szenvedést valakinek. Legalább nem kéjes örömmel teszed, az enyhít rajta, de attól még a véleményem alapvetöen marad, hogy normális ember ilyet nem tenne.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:21:14

@TBal: Még mindig félremagyarázod, ahogy ő is tette. Nincs értelme cáfolni, meg vagytok győződve róla, hogy nem vagyok "ép lelkű", hanem valami szadista vadbarom, aki kínozza szegéééény pasit, aki merészeli megcsalni. Sehol nem írtam ilyet, hozzá gondoltátok. Mégis mi a fenére gondolsz? Szöges korbáccsal verem, vagy mi????? Vagy dominaként nyakörvet rakok rá és másznia kell???? :O

Sadist 2014.06.26. 15:46:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): "akkor mi az a 3. (4.) eset, ahol nem küldenéd el?"

Akkor nem küldeném el, ha őszintén megmondaná, hogy mik az igényei (pl. ő napi 3-szor kívánja a szexet, én viszont csak 2-szer), és volna lehetőségem tenni a felmerülő probléma ellen. De ekkor ugye nem eszkalálódna a helyzet megcsalásig.
Az nem megoldás, hogy a másikat keretek közé szorítom (napi két kufirc, punktum, és mellette mással nem szexelhet), hanem valami alternatívát kell nyújtanom számára.

"Jól értem, hogy akkor te úgy gondolod megbocsátani meg tudnál, de mivel nem felejtesz, akkor mindenképpen kidobod? Ez nekem olyan, mintha egyáltalán nem bocsátanál meg."

Megbocsátás az, hogy nem haragszok már rá. De attól még a tetteinek következményei vannak és nem válnak semmissé.

TBal 2014.06.26. 15:49:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): bazmeg, mentális bántalmazásról hallottál már?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:53:46

@TBal: Igen, az apám kitűnő benne. Nyilván sarkítottam, mivel te is azt teszed azzal, amit írtam. Nem kívánok erről többet írogatni, romlott egy lelkem van és kész! :S

Sadist 2014.06.26. 15:56:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Szóval nálam nincs olyan, hogy véletlenül lefeküdtem mással. Ilyen indokot nem tudnék elfogadni."

Az átlag nő sokkal kevésbé választja szét a szexet az érzelmektől, mint az átlag férfi, ezért nyilván sokkal nehezebb elképzelni, hogy valakivel "véletlen" lefeküdj, mert jóval hosszabb folyamat.

TBal 2014.06.26. 15:57:27

@Bundabandi (Cookie Bunny): Akkor az mi, amit te tennél, ha nem mentális bántalmazás (a megalázás szót konkrétan írtad is)?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 15:58:11

@Sadist: Ez nem a kérdésre válasz. Megint leírtad, hogy nem jut el a megcsalásig. És ha eljut? A beszélgetés után is. Nekem csak az jön ki, hogy te egyáltalán nem tudnád elfogadni. Akkor meg miről beszélünk?

Sadist 2014.06.26. 16:09:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): "És ha eljut? A beszélgetés után is."

Akkor automatikusan lapát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.26. 16:23:46

@TBal: Mentális nyilván.

"Egyetértek velük, de én azért kicsit kelteném benne azt a bűntudtatot. "

Ezt írtam. Erre írtad, hogy paraszt vagyok.

Úgy kelteném benne, hogy azért célozgatnék rá, hogy hibázott. Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta. Arra is céloznék, hogy még itt van, tehát elnéztem neki a dolgot, de azért ne érezze annyira nyeregben magát, most csak én dirigálok egy ideig.

Meg ezt írtam:

"Kicsit kússzon, nyaljon talpat! Ha szó nélkül visszafogadom, azzal csak ő nyert! Én így látom. Szóval tőlem kapna egy kis bűntudat keltést pár hétig, az tuti"

Én olyanra gondoltam, hogy pl. csinálhatna reggelit, hozhatna virágot, apróbb ajándékot, masszírozhatna stb. Figyelhetne rám jobban, szervezhetne programokat, mondjuk eszébe juthatna kivételesen a szülinapom is. -> pincsiskedés, talpnyalás
Éreztesse, hogy fontos vagyok neki. Egy ideig menjenek a dolgok az én szám íze szerint. Lesse, hogy minek örülnék stb. Ja és persze kérjen bocsánatot, őszintén, akár többször is. Nem csak azért, hogy visszafogadjam. Vágjon legalább kicsit bűnbánó fejet. Szóval húzza meg kicsit magát és ne nagyképűsködjön, mert ő lett visszafogadva, ő hibázott. -> kúszás

Nem üvöltöznék vele, hogy "te mocskos állat megcsaltál, száradna le a farkad". Csak azért érezze, hogy ez nem egy olyan dolog, amit megtehet. Ezt éreztetném, igen.

TBal 2014.06.27. 09:27:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): jó reggelt!

Amikor ezt elöször olvastam tegnap este, kb. köpni-nyelni nem tudtam. Elöször is megkövetlek, visszavonok minden jelzöt, amivel illettelek.

Viszont nem gondolom, hogy alaptalanul írtam volna - ha pl. a kelbibbóról világéletedben úgy tudtad, hogy az a krumpli, aztán egyszer leülsz velem beszélgetni, hogy a krumpli milyen, akkor nem fogunk egyetérteni.
A talpnyalás, pincsiztetés az nem egészen az, amit kifejtettél (A híres Mónika-show-s jelenet ugrott be, amikor Mónika röhögörohamot kapott, mert az interjúalany rendre más értelemben használta a szavakat, pl a "rátett egy lapáttal" helyett azt mondta, hogy "ráreagált") - jó, itt nálad nem ilyen súlyos a helyzet.

Te itt azt írtad le pincsiztetés címén, hogy a srác egy ideig csináljon úgy, mintha a barátod (a.k.a. pasid) lenne, és szeretne téged, fontos lennél neki...
jó, hogy nem azt írtad, hogy a pincsiztetés azt jelenti, hogy elvárod, hogy három napig ne verjen meg téged a nadrágszíjjal...

Nem mondom, hogy amiket írtál, azok mindennaposaknak kellene lenniük egy kapcsolatban, de azért többé-kevésbé rendszeresnek, kb. az ilyen apró gesztusok mutatják azt, hogy az embernek fontos a párja.
Ha a barátod pl. megcsalna téged, de aztán belátja, hogy hiba volt (van, hogy egy ilyen kaland után tud valaki relativizálni, ráébredni, hogy valójában mennyire fontos neki a párja), akkor amiket írsz, azokat nem kell kiprovokálnod, hanem automatikusan jönnek, a bocsánatkérés, a gesztusok, a bizonyítás a pasi részéröl. Ha nem, akkor az a pasi szarik rád, és a megcsalás csak a jéghegy csúcsa.

Ami még elgondolkodtatott az a "Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta." - volt. Ebböl logikailag az következik, hogy nálad az alap egy - bocsi a kifejezésért - bitangszar kapcsolat, ahol nem alap az, hogy a felek figyelnek egymásra, kedveskednek egymásnak. A mostani párodnál is így van ez?

Egyébként pl. amikor a párom elöször engedte nekem, hogy mással legyek együtt, akkor utána levágattam a 10 évig viselt hosszú hajamat, ami akkorra kb. a személyiségem része volt - a párom ugyanis mondta korábban többször, hogy szeretne rövid hajjal látni, és így mutattam ki a hálámat, azt, hogy milyen komoly és szokatlan dologra mondott igent.

Светлана Павлова 2014.06.27. 10:08:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem látom át ennek hosszú távon mi értelme lenne. Szerintem te nem az a típus vagy aki valaha is túllépne ezen a dolgon. Úgy képzelem ez addig működne így amíg teljesen kiidegelitek egymást.

Светлана Павлова 2014.06.27. 10:18:04

@TBal: Sajnos én már egyre kevésbé hiszek abban, hogy egyetlen ember kit tudja elégíteni az ember összes vágyát. Mind intellektuálisan mind testileg egy életen át. Vagy inkább úgy mondom szerintem ez nagyon-nagyon ritka. Aztán vagy az van, hogy beéred a kevesebbel és kompromisszumokat kötsz vagy keresel alternatív utakat. Persze magam körül is azt látom, hogy az emberek folyton újra váltanak, mert valami mindig hibádzik valahol. Pedig az úgymond "tökéletesség" "nagy ő" stb. sztem ezek mind pillanatnyi dolgok, ami lehet egy egészen hosszú idő is akár, 10-20-30 év -vagy több, ezt nem zárom ki teljesen, persze az ilyen hosszú kapcsolatokban is több dráma van mint hinnénk - de emberek vagyunk változunk mi és az igényeink is.

TBal 2014.06.27. 10:24:26

@Светлана Павлова: Megkérdezhetem, hogy milyen korosztály vagy, és milyen nemü? (Bár a Szvetlana-ból arra következtetek, hogy nö - Cirill betüket rohadtul nem tudok kiolvasni, de ez még nekem is ment). Illetve, ismerhetlek más néven?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 10:59:03

@Светлана Павлова: Jahh. Szerintem is. :D Nem bírnám ki, hogy ne dörgöljem az orra alá, ahányszor egy új hibát vét. Sajnos... ennyire azért ismerem magam. Ezt meg nyilván nem tűrné sokáig. Ezért írtam a legelső kommentemben, hogy nagyon tökéletesen kellene utána működnie mindennek, hogy át tudjak lépni a dolgon.

@TBal: Szerintem ezek a gesztusok elég gyorsan megkopnak, Kb. 1 évig ha ezek napi szinten mennek. Ha már a megcsalásig eljut a dolog, akkor sanszos, hogy ezek nincsenek már meg. Vagy ha megvannak, akkor elterelésként, vagy már vezeklésként funkcionálnak. Én így érzem.

Alapból nem vagyok olyan, aki elvárja, hogy a pasi a seggét nyalja és kússzon előtte, nem is csicskáztatom (hozzál ezt-azt, vigyél ide-oda). Zavar. Legyen önmaga, nem kell felmagasztalni engem. Ha hibát követ el, akkor azért elvárom a talpnyalást (egy ideig). Én is szoktam puncsolni, ha megbántom, vagy ilyesmi. :)

A "Főleg akkor, ha ott folytatja, ahol abbahagyta." , igazából arra vonatkozott (nem csak a megcsalásból eredő dolog), hogy ha van valami probléma, megbeszéljük és úgy tesz mintha mi sem történt volna és csinálja egy idő után tovább. Nyilván megcsalásnál is meg kellene beszélni, de ha ezek után ugyanúgy fut a nők után... akkor kapja be! XD

A mostanival is sokszor szoktam leülni beszélgetni - ált. én kezdeményem -, és elmondom a bajaimat, meg bíztatom, hogy mondja el ő is. Persze vita is van néha belőle, de a végén mindig mondja, hogy tök jó, hogy tudunk ezekről beszélni.

Szóval mivel én alapból nem vagyok egy kihasználós, csicskáztatós dög, így hibázás esetén várom el azt, amit az ilyen csajok alapból elvárnak. Egyébként nem kell körbeugrálni, sőt, néha idegesít is.

Ez meg:
"Ha a barátod pl. megcsalna téged, de aztán belátja, hogy hiba volt (van, hogy egy ilyen kaland után tud valaki relativizálni, ráébredni, hogy valójában mennyire fontos neki a párja), akkor amiket írsz, azokat nem kell kiprovokálnod, hanem automatikusan jönnek, a bocsánatkérés, a gesztusok, a bizonyítás a pasi részéröl."

Szerintem a hűtlen pasik többségénél ez csak addig tart, míg vissza nem fogadják őket. Aki egyszer csal, szerintem többször is fog. Egy idő után megint nyeregben érzi magát, elengedi magát és szépen folytatja, ahol abbahagyta. Ismerősi körben ezt láttam sokszor.

Egyébként én nem tudom, hogy megcsaltak-e valaha. Nem vártam meg, míg kiderül. Jelek voltak, de váltig állította, hogy nem történt semmi. Persze nem hittem el, de a mai napig sem tudom, hogy mi volt. A sumákolásból lett nagyon elegem, meg a hazudozásból.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:01:52

@Светлана Павлова: Egyetértek.

"Sajnos én már egyre kevésbé hiszek abban, hogy egyetlen ember kit tudja elégíteni az ember összes vágyát."

Ha nem is mindet, de ha a nagy részét képes (a fontosabb dolgokat), az már nagyon-nagyon jó! :) Én ebben hiszek.

Светлана Павлова 2014.06.27. 11:28:45

@TBal: A korosztályra gondoltam, mint tipp :D

De nem vagyok aktív kommentelő így az ismeretséget eleve kizárnám.

A Brigit szintén.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:34:11

@TBal: XD XD XD XD

@Светлана Павлова: Andi! :P

Korosztály: 40 körül, kicsivel felette.

TBal 2014.06.27. 11:41:31

@Светлана Павлова: szegény Brigi, miért akarod kizárni?

OK, akkor korosztály: 30-as évek eleje.

TBal 2014.06.27. 11:48:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): ezt olvasd el (qrva hosszú...)
www.pszichologusok.hu/pszichologusok/bhokedli.html

Röviden arra a pár bekezdésre célzok, Ami az után jön, hogy "Jó okkal tette" (ctrl+f -fel odaugorhatsz).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 11:52:36

@Светлана Павлова: @TBal: szerintem férfi. :D Viszont a 40 körülit tartom. Ha nem is felette, de 35-40 körül.

TBal 2014.06.27. 11:55:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): miért kommentelne egy férfi Szvetlana névvel? Mackó barátunk nem az a szerintem, aki másnak adná ki magát.

TBal 2014.06.27. 11:56:39

@TBal: jav.: nem az a típus szerintem

TBal 2014.06.27. 12:33:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): A bizonyos idöközönkénti nyílt, öszinte kommunikáció nagyon fontos, föleg, ha komoly nézeteltérés van, ha ez nem lett volna, már tuti rég szétmentünk volna a párommal.

A "hütlen pasik többsége" kategóriába tartozó fiúkat valahogy mindig messziröl kerültem, sosem voltak igazán benne az ismerösi körömben. Volt egy kivétel, ahol a mukit´l hányni tudtam volna, a nö viszont nagyon szimpatikus volt, és nagyon meglepett, hogy abban a mukiban ö lát BÁRMI pozitívat. Na, ott elkalandozott a hapsi, ráadásul egy több kategóriával alacsonyabb növel, és agyilag nem érte fel, hogy mit csinál.

Személyesen én egyszer csaltam meg a páromat - bár ott nem történt aktus, de nem rajtam múlott, úgyhogy én kértem, hogy vegyük megcsalásnak. A párom meg... hát, volt néhányszor, még a korai idökben, hogy olyat tett, amire nyomatékosan megkértem, hogy ne tegye, de erösebb volt benne a vágy - ezt vehetem megcsalásnak én is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:34:17

@TBal: Arra célzol, hogy én is ilyen "jó okok" miatt maradtam?

TBal 2014.06.27. 12:38:05

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem, ahogy kivettem, te nem egy jó kapcsolatban voltál, hanem egy szar kapcsolatból léptél ki végül. Azért írtam, hogy nem feltétlenül kell a vágynak, odafigyelésnek alábbhagynia - és lehet, hogy ezt akár egy tüzzel-vassal üldözendö dologgal is el lehet érni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:41:55

@Светлана Павлова: Ha azt mondod nő vagy, lehidalok! XD

@TBal: Nem tudok oroszul(?). Felőlem azt is írhatta volna "barna medve", azt sem tudnám elolvasni. :D

Светлана Павлова 2014.06.27. 12:49:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): коричневый несут

csak a kedvedért! :D

én olvasom a cirill betűket, írni beszélni kevésbé de számomra olyan "egzotikusak" , szinte rabjuk voltam egy időben.
szép kis kattanás ez!

a név pedig: Szvetlána Pavlova

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 12:52:23

@TBal: Értem. A végén valóban nem volt jó kapcsolat. Szinte ordítottam, hogy "valaki vigyen innen el!" A mostani párom azt mondja, hogy az elmesélésem alapján érzelmileg befolyásolt az exem. Elhitette, hogy ha ő nem lenne, akkor nekem hű de szar lenne, senki rám sem nézne, nem védene meg senki stb. stb. Lenyomta az önbizalmamat a béka segge alá, így tudott maga mellett tartani.

Szerintem az alábbhagyás egy természetes dolog. Nem a teljes megszűnés, de az alábbhagyás, az igen. Én nem örülnék, ha attól lenne vágy és odafigyelés, mert mást is dug mellettem. Nem is tudnám elfogadni. Ha meg a megcsalás mellett szerepet játszana otthon és ez később kiderülne (mint a linkelt könyvből is)....hűűűű az még rosszabb, mint a megcsalás.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 13:04:38

@Светлана Павлова: Várjál, még fel kell jönnöm hídból! XD

Most megjelent előttem azoknak a versenybringás csajoknak a képe, akik mindenáron meg akarnak előzni, csak mert én cross trekking bringával vagyok (vagy nem tudom miért). Pedig nem megyek lassan! Vááááá! :S Nem szeretem őket!

Hehe! Ma reggel bemutattam egy autósnak, nem volt szándékos, csak úgy jött. :D Kanyarodott, én meg egyenesen mentem, erre elém vágott és meg kellett állnom. Még csak nem is intett, hogy "bocsi". A "köcsög!" szó is elhagyta a számat, aztán jót kuncogtam magamon. :)

TBal 2014.06.27. 13:22:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): hü, akkor az egy mérgezö kapcsolat volt. Szemomra érdekes, hogy egy egyszeri megcsalás az mennyire fujfuj, egy ilyesmit meg mennyi idön át beveszi az emberek gyomra.

Nem mondom, hogy nem természetes az alábbhagyás, de a mértéke azért nem mindegy - én nem a távirányítót nyomogató kövér pasi vs. elhízott házisárkány kombót képzelem el magamnak pl. hosszú távon.

TBal 2014.06.27. 13:30:28

@Светлана Павлова: "Sajnos én már egyre kevésbé hiszek abban, hogy egyetlen ember kit tudja elégíteni az ember összes vágyát. Mind intellektuálisan mind testileg egy életen át. Vagy inkább úgy mondom szerintem ez nagyon-nagyon ritka. Aztán vagy az van, hogy beéred a kevesebbel és kompromisszumokat kötsz vagy keresel alternatív utakat"

Te mit választasz vagy választottál?

Светлана Павлова 2014.06.27. 13:34:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): versenybringával kevesebb erőfeszítéssel tudsz hamarabb gyorsulni majd haladni is. Egyesek szerint pont ezen tulajdonsága miatt lehetetlen vele lassan menni.
Próbáld ki egyszer, más élmény. De nyugi, nincs bennem a bringanáci, mert ha szar úton mész vele még a belső szerveidet is szétrázza és defektet is marha könnyen kap a piszok!
Rég rájöttem, hogy a boldog élethez legalább 3 különböző bringa kell :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2014.06.27. 13:50:20

@Светлана Павлова: Nyilván. Én azért választottam ezt, mert jövök egy ideig földúton is, meg egy tó mellett, ahol nagyon szar az út, sőt macskakő is van egy részen. Ja, meg túrázgatni is járunk vele.

Ok, hogy nem tud vele lassan menni, de ha olyan helyen megyünk, ahol nem tud megelőzni, miért nem tudja kivárni, hogy addig mögöttem jöjjön. Néha szó szerint letolnak az útról!

Светлана Павлова 2014.06.27. 14:56:14

@TBal: Élvezem a pillanatnyi tökéletlenséget

plantingC4 2014.06.28. 03:54:04

@TBal: meglep, hogy szóba állsz magamfajta egybites tagokkal, de persze próbálok válaszolni a kérdésre.

mi férfiak mindenkit meg akarunk dugni, nem feltétlenül kötődünk érzelmileg szorosan ahhoz, akit megbasznánk. basszuk azt akit szeretünk és basszuk, aki megtetszik, mert nekünk basznunk kell minden nővel a Földön. ez bizony be van égetve nagyon mélyre a memóriába, nem lehet semmivel felülírni, fut a több százezer éves, sikeres kód, mindenki hátradőlhet, amíg ilyen férfiak vannak, nem hal ki az emberiség...:D

kezdem egyébként sajnálni a nőket, kibaszottul el akarja valaki hitetni velük, hogy attól lesznek boldogok, ha ugyan úgy játszanak, ahogy a férfiak...aztán szegénykék írják az efféle posztokat, hogy nem is boldog attól, hogy lehetősége lenne férfiként dönteni...
milyen már, hogy a srác korrekten elmondta neki?:D
és milyen már, hogy ő meg kivan a korrektségen?:D
Egyenes, nyílt kommunikáció.
Mint férfi, a férfival...
Szegény csaj, meg nőből van...:D
Férfi kéne neki, aki mellett nő lehet.:D
Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan ő is így érzi ezt majd, csak most még vergődik egy tiszteletkört, míg meg nem erősödik az érzés, vagy amíg nem fut bele, nemkorrektTiborba, aki mellette levarrja a fél lépcsőházat és soha nem mesél majd neki erről.
Csak arról, hogy mennyire szereti őt.
És ez jó.:D

plantingC4 2014.06.28. 04:17:44

és hogy a kérdésre is válaszoljak, :D

NEM IS VOLT egyensúly, egy férfi és egy nő nem egyensúlyban vannak el jól, hanem ha kiegészítik egymást...ezért bajos, ez a mostani egyenlófaszolódtatásra törekvés...

a csaj is mintha ezt kapargatná...
tehát a válaszom, az, hogy nem kell visszaállítani azt, ami nem is volt.
de ezt a srác még nem tudja, a lány már érzi

TBal 2014.06.28. 15:14:05

@plantingC4: A stílusod nem épp szofisztikált, de sok értelmes dolgot mondasz. Férfiként én is tudom, hogy puszta ösztönből hány nőt akarnék megdugni (sokat), aztán persze próbálom ezt a nyers ingert konszolidálni. Feldmár Andrásnak volt egy olyan gondolata, hogy ha belegondol, kész csoda, hogy ekkora dugási inger mellett a férfiak képesek ennyi mindent megalkotni, tervezni, kivitelezni.

Általában azt szokták mondani, hogy az egyenlőséget nem kell összetéveszteni az egyformasággal - ebben az egyensúly nincs benne. Nem hinném, hogy ne lehetne legitim, vagy elhibázott dolog lenne egy kapcsolatban az egyensúlyra való törekvés. Nem patikamérlegen mérve, hanem úgy összességében kb. azt érezzék, hogy hasonló cselekvési szabadsága van az egyiknek, mint a másiknak - de ez teljesen más konkrét cselekményekben manifesztálódhat akár.

No, nem értünk egyet, de szerintem túléljük valahogy :)

indapass90210 2014.06.29. 13:39:07

Megmosta utána? Látszik rajta, hogy máshol is használta? Na ugye!
süti beállítások módosítása